3. leht 4-st

Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 15:10
Postitas shortcut

Krt see on kas see siin on udupeen trollimine või siis on ühiskonnas vahepeal midagi juhtunud, mis mul kahe silma vahele jäi :) :o
Pilt


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 15:25
Postitas Krl

On seal vahet?
Kolmas lk jookseb juba arutelu, seega sigapohh ju kui deep selle teema algatamise taust oli. Rahvale meeldib.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 15:35
Postitas morse
iSlanderEST kirjutas:
morse kirjutas:
  1. kohapealt kukutad ümber. eelpool õnnelikke juhuseid kirjeldatud. näiteks oled ratta kõrval, läheb tasakaal liiga palju teisele poole, ei jaksa tagasi tõmmata. ja muud toredad lood nagu näiteks jalg vajus maa sisse.
  2. aeglaselt nikerdades külje maha panemine. väga levinud algajate seas - aga juhtub kõigil: märjal murul parkimine, manööverdades esipiduri järsk haaramine, seisma jäädes on rattad kõrgel kohal ja jalad ei ulatu maha, you name it.

Ma olen kukkunud kohapeal paar korda. 1 juhus oli, kui unutasin kettaluku, hakkasin liikuma ja järsku esiratas seisis ning külili ma olingi. Teine kord oli, kui naine hakkas ratta selga ronima ning mul oli jala all kruusa. Muidugi seisin just paraja kallaku peal ka, niiet vasakul jalal oli ikka rohkem vaja pingutada asfaldini jõudmiseks. Ratas raske (kahe iniemse matkavarustus jne). Naine ronis, ma olin veendunud, et midagi ei juhtu, kui järsku saabas lihtsalt libises ja ei suutnud enam kinni hoida.
Need 2 kukkumist ongi ainsad, mis asfaldil juhtunud. Ja sõitnud olen 2011 aastast :P

kind of proves my point. :)


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 16:16
Postitas wylde

Võtsin detsembris koera ja käin pissitamas 4-5x päevas ja ka ühe pikema ringi. Nädalavahetustel metsa all jalutamas. Kui eesmärk paigas, siis pühendun ja tagasi ei vaata. Tsikkel on täna veel toores mõte. Plussid on kõik ebapraktilised ootused, miinuseid on alates kulust kuni liiklusohtudeni välja, seega ma leian, et ainult foorumist saangi adekvaatseid vastuseid. Tõsi, vb autofoorumist saaks rohkem neid, et ei tasu osta. hea lugeda teiste kogemusi, mille peale ise ei tulnudki, mis plussi skaalale tärne juurde annavad :) Seni loetu põhjal mul plaan aprillis sadulas olla.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 17:25
Postitas andu

enne uuri ära kui kiiresti autokooli ning mnt eksamile järjekorra aja saad ;) nael kummi ja linnavahel trehvab :bsmile:


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 18:27
Postitas franz125

On juba saanud nalja küll(mitte just kõige peenemat),võiks teema lukku panna.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 18:48
Postitas wylde
franz125 kirjutas:

On juba saanud nalja küll(mitte just kõige peenemat),võiks teema lukku panna.

Ära tunne end halvasti kui tsiklisõit; varustus ja üldine rattakultuur pole teema, millest parema meelega räägiks. Siin kõiki neid teemasid lahatud.
Ma näiteks kuulnud ka tuttavalt sellist seika, et tal oli ainus liiklusvahend tsikkel ja nii ta läks sellega ka tööintervjuule suvel. Pintsakut ta panna ei saanud, läks Tumedate teksade, kauboi saabastega seal all ja triiksärgiga. Kandideeris büroos oskaonna juhiks. Sekretär mõõtis teda halvustava pilguga ja otsene juht küsis intervjuu alguses kohe, miks te nii tulite ja kas kavatsete edaspidi tsikliga tööl käia. Nemad eeldavad kontoris formaalset riietust ja hobidega võiks igaüks tegelda vabal ajal. Ja ega sealt edasi see intervjuu ei sujunud - tööd ta muidugi ei saanud. Ei tea palju selliseid asutusi on aga tõenäoliselt on. Mis ühe jaoks cool on teise jaoks taunitav.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 19:21
Postitas simp

Käisin kunagi töövestlusel rattaga, täisvarustuses.
Jope pealt ära, sõidupüksid jalast. All oli tavaline T-särk ja lühkarid, jalanõudeks jäid kõrged sõidusaapad. (suht klouni välimus on niimoodi).

Töötasin seal päris kaua :)

(aga ma olen tõsise tööjõupuudusega sektoris ka)

ps: Koeraga on lihtne, aasta-kaks treenid, edasi on normaalne loom :) Siin osad on näinud ja teavad, et koer ühtib tsiklihobiga ka täitsa normaalselt.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 21:08
Postitas Tort

Konkreetse liisinguplaani kohta ütleks, et kui on 2 last, auto, koer, kodu jne ja 7000 eurose tsikli 5 aastane liising koos mingigi sissemaksuga võtaks koos kaskoga väidetavalt lausa 15-20% palgast, siis on tsikli liisimine viimane mõistlik asi, mida teha. 5ks aastaks mingi lelu pere arvelt rottida on ikka "kenjaalne" idee, eriti kui veel ei tea, kas meeldibki. Eks alati saab muidugi maha müüa. Soe soovitus - osta välja, mida jaksad maksta.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 21:25
Postitas Jesper
Tort kirjutas:

Soe soovitus - osta välja, mida jaksad maksta.

Hulluks läinud! Mõtle mida töökaaslased arvavad! :wack:


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 22:08
Postitas claw

Kui sul on foorumist vaja küsida, et kas sulle tsiklid meeldivad, siis parem ära tegele selle asjaga.

Minu näpi mõne sõbra tsiklit, äkki antakse mõne krossika vms isegi sõita. Mine mõnele motoüritusele või võistlustele kaasa elama.
Kui tekib huvi, on pisik sees. Kui pole, siis ei ole, foorumi nõu ka ei aita.

Seda, miks tsikliga sõita on äge, foorumis kirjeldada ei saa. punkt. Sellest saab aru alles tsikli peal.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 22:14
Postitas Raki

Auto/motokoolis saab tsikliga päris palju sõita. Mine lube tegema ja saad tunde kätte kuidas on sõita ja vohmas sõita kui veab. 350 eur sellise sõitmiskoguse eest on hea diil.
Ise alustasin igatahes nii. Isutas ja isutas ja mõtlesin et noh 350 eur ei tapa et lähen proovin siis sõta ja kui meeldib vaaran edasi.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 08 Veebr 2018, 23:18
Postitas AzA
Krl kirjutas:
AzA kirjutas:

Kas tasub moosisaia süüa, kui ise nisu ei kasvata?
Kui tahad moosisaia süüa, siis loomulikult söö, milles küsjonks.

Mis see nisukasvatamine asjasse puutub?

Elukoht TLN kesklinn. Vihjasin sellele.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 08:36
Postitas reimps
wylde kirjutas:

Ma näiteks kuulnud ka tuttavalt sellist seika, et tal oli ainus liiklusvahend tsikkel ja nii ta läks sellega ka tööintervjuule suvel. Pintsakut ta panna ei saanud, läks Tumedate teksade, kauboi saabastega seal all ja triiksärgiga. Kandideeris büroos oskaonna juhiks. Sekretär mõõtis teda halvustava pilguga ja otsene juht küsis intervjuu alguses kohe, miks te nii tulite ja kas kavatsete edaspidi tsikliga tööl käia. Nemad eeldavad kontoris formaalset riietust ja hobidega võiks igaüks tegelda vabal ajal. Ja ega sealt edasi see intervjuu ei sujunud - tööd ta muidugi ei saanud. Ei tea palju selliseid asutusi on aga tõenäoliselt on. Mis ühe jaoks cool on teise jaoks taunitav.

Mulle küll meeldiks selline variant - kohe aru saada, kuhu ma tööle ei tahakski saada, mis siis, et tundub hea. Kui ikka välise fassaadi järgi peamine valik käib, pole sisu ollagi.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 14:20
Postitas wylde

Siin 5:30 peal kokku võetud,mida enamus vastajaid kahjuks ei osanud või tahtnud välja tuua.

Tänud ning over & out minu poolt!

Kiibitsejatele rahustuseks, siis saadud kriitika osas jääb siin foorumis mu viimaseks teema algatuseks. Jumal teab mis teemadel on teie jaoks huvitav tsiklisõidust ja elustiilist arutada - kas Fairy või Muc Off?; Dunlop või Michelin kummivaht vms.. ? Igaljuhul ilusat algavat hooaega!


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 14:34
Postitas M.T.

Ei maksa nüüd selline lumehelbeke olla. Mees kes tahab chopperiga sõita, peaks ikka paksema nahaga olema.
Kui kusagil mingil teemal nõu või arvamust küsid, siis pead olema ka valmis selleks, et kõik vastused ei pruugi sulle meeldida ja pole sind toetavad. Ise pead oskama enda jaoks kasuliku välja selekteerida.
Ja alati on maailmas neid kes teavad täpselt milline peaks olema sinu esimene, teine jne. ratas. Kuidas seda finantseerima peaksid ning kas õli pead vahetama kevadel, sügisel või üldse mitte. Kindlasti on neil väga põhjapanevad arvamused ka su naise, laste ja kõige muu osas. Ning seda kõike ilma sind tundmata või kordagi kohanuna. :wack:
That’s life and no hard feelings! Keep calm ja ära lase igasugusest BS kraamist end häirida. Oma valikud teeme me lõpuks kõik ikkagi ise.
Ja welcome ratturite hulka! :bsmile:


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 16:07
Postitas reimps
wylde kirjutas:

Siin 5:30 peal kokku võetud,mida enamus vastajaid kahjuks ei osanud või tahtnud välja tuua.

Ses suhtes siin ostetakse mitu tsiklit (EDIT: enamjaolt mitte korraga, vaid ikka järjest, rotid on siin ka paljud), sest pe*setunnetus on see kõige täpsem. Mingi Youtube-tüübi arvamus mind näiteks ei loksuta ja juba kogemusega sõitjaid tõenäoliselt ka mitte. See on reegel pigem, et esimese rolleri ostmine läheb aia taha, sest kogemusi-oskusi tuleb juurde ja see esimene ei ole kindlasti see, millega pensionini sõita. Sealt see üldine skepsis on siin välja koorumas - ära ole nii kindel, et esimene liiparisse ja forever after. Aasta pärast tahad juba päris ratast :)
Mu esimene väljamaalane oli üldse 1100F, sealt sain aru, et pisem ja teravam on parem, millelt omakorda jõudsin järeldusele, et riisiraketid jäägu riisisõpradele.

Vähem pisaraid üldiselt, pole mõtet nii pehmo olla. Siin saadki verbaalselt molli, aga sul on alati võimalus vastu kütta 8)


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 17:36
Postitas will111

jah, ega poksiringis need kaua vastu ei pea, kes esimeste nokki löömiste järel juba rusika nurka viskavad :lol: tuleb ikka pilt teravaks, lõug ette ja sirgeks lüüa ning vaadata kust kannataks vastu äsada. sul wylde iseenesest tundub naha paksust jaguvat küll, nii et pole hullu midagi. minumeelest võiksed selle foorumi välja kannatada. ja see trollimine on ka samas osaliselt ikka ära teenitud, olgem ses mõttes nüüd ikka päris ausad.
tsiklifoorumi suur pluss on see, et kuigi siin saab pidevalt lõuga ja vahepeal lüüakse hing päris kinni siis samas ei tulda siin peaaegu mitte kunagi niisama, igavusest kellegile ära panema. kui sind trollitakse, siis tasub ilmselt tõsiselt mõelda selle peale, mida kirja oled pannud. pealegi, sa oled minumeelest päris palju saanud siit ka igati kasulikku infot, nii et kannata aga ära. kui küsi samu küsimusi buduaari foorumis näiteks :lol:


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 17:50
Postitas reimps

Ta buduaarist ju tuligi..


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 19:33
Postitas recaro

Kas see foorum muidu erineb siis buduaari omast niipalju ?
Netis kellegile " ära panna" ilma otsa vaatamata pole mu meelest küll mingi paksunahalise tunnus.
Inimene küsis vb tõesti natuke rumala küsimuse, aga vastuseid lugedes tundub küsimus juba täitsa asjalik.
Enamus teavad mis ratast osta ja kui kallist jne.
Kui inimene tahab vulcan S omale, las ostab.
Kui kukubki katki, las ise remondib. Teilt ei küsi ju keegi sentigi.
Kui inimene teab et suudab peret ka peale liisingut ülal pidada, miks peaks siis põdema. Milleks lugeda võõrast raha :)
Kui kõrbeb oma ostuga, siis edaspidi on targem.
Tahaks näha inimest, kes võib sirge seljaga väita, et pole kordagi ämbrisse astunud oma ratta ostul.
See vulcan S pole ju naguinii mingi õige chopper, et nyyd pintsakud lenksu istuda ei või.
Kui tahan sõidan kollase rattaga ja karu kostüümis, kelle asi see on :)


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 20:18
Postitas ülari:)

Nagu ikka ja alati üritatakse siin foorumis "Uustulnukatele" ära panna ilma praktilisi vastusi andmata. Mitte kõik aga ikka suurem osa isaseid... Kõrvalt lugeda on tore, kuid ega ise ei julgegi enam miskit küsida kuna vastused on juba ette aimata... See video mis viimati oli , oli eriti lambikas kui kutt juba teeb võrdlusi Viulcan vs Ninja :D ma olen ise ka algaja ja soovitan võimalikult palju Nm ja Hp kui rahakott lubab... Eelmise hooajaga sai 1200 banditist niimoodi isubtäis et hakkas häbi öelda palju kuupsentimeetreid mahtu on kuna alla liitrised on võrrid ja üle liitrised rollud ja üleüldse kõigekõige on sitaks kw 'ga Apriliad :D Käisin ka tänavusel motomessil ja seal oli vaid mõned mudelid ja margid mida pole proovinud ja erutasid ikkagi need mida muidu mehed naeravad välja, ala 1400cc sport touringud jne kuna nende civicutel ja cashgeidel on 1600cc :D


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 20:27
Postitas recaro

Mulle ei mahu ka pähe, miks on vaja "algajaid" maha teha kohe.
Mida see nagu annab. Saab arvuti taga võiduka käe liigutuse teha ja lonksu õllet võtta :)
Sorry ei saa sellest " lõuksi sõitmisest " aru.
Kas tõesti kui ise alustasite sõideti teile iga küsimuse peale kümpi.
Kahju teist sellisel juhul :)


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 20:33
Postitas reimps

Stringid on sõlmes?


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 20:37
Postitas recaro

Miks teistelt oma pesu kohta uurid.
Tõuse püsti ja vaata ise järgi.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 20:44
Postitas Krl

ma küll mingit erilist ärapanemist siin ei tuvasta. Jutt on küll algsest küsimusest üsna kaugele valgunud, aga pohh ju.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 22:36
Postitas roadriders

Kallid sõbrad. Ma juba vana mees ja tsikliga sõitnud aastakümneid ning üldiselt sõna ei võta aga see teema tundus mulle algusest saati kuidagi veider. Arvasin, et see on mingi sotsiaalne eksperiment või keegi korjab diplomitöö jaoks arvamusi. Teema arenedes sai aga selgeks, et ei olegi nali ega küsitlus. Kui teema algataja ja mõned kaasaelajad ei saanud aru, mis osasid foorumikasutajaid pani sarkastilisi märkusi tegema, siis selgitaks enda nägemust. Kahjuks tundus, et teemaalgatajat niivõrd ei huvitanudki niivõrd tsiklisõiduga kaasnev, kui minule arusaamatul põhjusel enese upitamine. Selle paari päevaga me saime teda, et tegemist on 40+ vanusegruppi jõudnud suhteliselt eduka kontoriinimesega, kes käib tööl miinimum viigipükste ja valge särgiga. Tal on Tallinna kesklinnas korter, kaks kena last (kellest üks käib trennis ja teine lasteaias). Koera võttis ka hiljuti, kellega nädalavahetusel metsas jalutamas käib. Iseloomult on edasipüüdlik ja otsib uusi väljakutseid iga 3-4 aasta järel. Teeb kõvasti sporti, talvel sulgpalli ja suvel sõtkub pea, et proffi tasemel, ratast. Veel on ta ralliautoga lapatsi põhja vajutanud, on suuteline 300 kg mitu korda järjest maast lahti tõstma ja kui oleks pidepunkt, tõstaks rinnale ka. Tsikliga kukkuda ei kavatse ta iialgi, sest ta on aastate jooksul omandanud jalgrattaga sellise proffesionaalsuse, et see on võimatu. No lihtsat on võimatu. Veel on ta jalgrattaga tervele Iirimaale tiiru peale teinud ja tegelikult tahaks Harrikat osta aga noh....Ootasin huviga millal ta jõuab selleni, et tal on veel kesklassi auto (linnamaastur?) ja palju ilusaid asju, aga enne jõudis solvumine kätte, et keegi talle väga kaasa ei elanud. Kujutasin teemaalgatajat ette suvel neoonvärvides oma jalgrattasellidega kuskil maanteel puhkepausi ajal üksteise võidu kiitlemas, kes jõudis enda maastikattale vingemad lisad osta.
Kohati meenutas see pull kõik tõesti näoraamatut või perefoorumit. Kui mees tahab osta ratast ja sõita, siis mees ostab ratta ning sõidab, mitte ei edvista nagu eit. Seega sõida ja ära mölise.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 22:36
Postitas Macintosh
recaro kirjutas:

Mulle ei mahu ka pähe, miks on vaja "algajaid" maha teha kohe.

Pole siin mingit ärapanemist. Teema alguses on näha, et algatuseks oli elu peaaegu lill. Tuli kollanokk, küsis pisut rumalavõitu küsimuse aga olgu - ega kõik ei saagi liiga tervad pliiatsid olla. Häid, toetavaid ja sõbralikke nõuandeid tuli uksest ja aknast. Tore ju. Vestluse edenedes on meelolu vähehaaval muutunud, sest abi- ja nõuküsija pole endale selgelt aru andnud, et nõuandjate soovitused on tulnud mitte juhumõtte ajendil vaid aastatepikkusest kogemusest. Ühel hetkel tekkis lugedes vägisi tunne, et muna õpetab kana ja teemaalgataja on natuke parem, kui ülejäänud kommuuni liikmed. Liiga ei tehtud siin kellegile - need paar teravamat repliiki teenis teemaalgataja ise auga välja.

Täiendatud: niikaua kui ma kirjutasin jõudis roadrider täpselt sama mõtet väljenda. Ta oli lihtsalt vähem diplomaatilisem kui mina.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 09 Veebr 2018, 23:19
Postitas M.T.

Mul nüüd praeguseks hetkeks küll juba mõnigi gramm viskit libistatud ja vabandan ette ära kui faktides eksin, aga krt midagi on siin väga mäda ja midagi ei klapi. Mingite faktide ja jutu põhjal tundub tegemist olevat eduka kesklassi inimesega: korter kesklinnas, kena pere, koer, surf, jalgratta harrastussportlane, pintsaklipslane, elukogenud, füüsiliselt tugev nagu härg jne. Mingite faktide põhjal aga tundub nagu pangatellerist Kirsipuu-Seim kloon. Miks nii? Aga palun:

  1. Unistuste ratas: Kawa Vulcan S, hind 7,5-8 tuh. Mass 220+ kg
  2. Kõva rattasportlane: siit siis ebakohane võrdlus Kirsipuuga
  3. Tugev nagu härg: oma unistuste ratast suudab maast rebida 5x ja vajadusel treilale tõsta?! Vulcan S mass 220+ kg. Mart Seim isiklik rekord rebimises 191kg. Krt, meil käib vale mees MM-idel.
  4. Pangateller: pole kindel palju antud sektoris töötasu on. A seal vist pintsaklipslane riietusstandard. Teemaalgataja sõnul liising + kasko = 15-20% sissetulekust. Motodepoo näidiskalkulaator annab 10% sissemakse ja 60 kuuse perioodi korral kuumakseks 130 EUR. Kasko juurde, no 200 EUR kokku. Brutopalk 1000 EUR? No pole keskastme juht või miskit sarnast.

Ainult mulle tundub viskiklaasi kõrval see jutt kummaline või on tegemist tühja jutuga. Muidu tuleb pilti kokku pannes silme ette jalgrattasportlasest Commando filmi peakangelane, kes elab naise kulul, vanematelt päranduseks saadud Lastekodu tänava korteris. :roll:


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 10 Veebr 2018, 08:46
Postitas pühak
M.T. kirjutas:
Spoiler

Mul nüüd praeguseks hetkeks küll juba mõnigi gramm viskit libistatud ja vabandan ette ära kui faktides eksin, aga krt midagi on siin väga mäda ja midagi ei klapi. Mingite faktide ja jutu põhjal tundub tegemist olevat eduka kesklassi inimesega: korter kesklinnas, kena pere, koer, surf, jalgratta harrastussportlane, pintsaklipslane, elukogenud, füüsiliselt tugev nagu härg jne. Mingite faktide põhjal aga tundub nagu pangatellerist Kirsipuu-Seim kloon. Miks nii? Aga palun:

  1. Unistuste ratas: Kawa Vulcan S, hind 7,5-8 tuh. Mass 220+ kg
  2. Kõva rattasportlane: siit siis ebakohane võrdlus Kirsipuuga

3. Tugev nagu härg: oma unistuste ratast suudab maast rebida 5x ja vajadusel treilale tõsta?! Vulcan S mass 220+ kg. Mart Seim isiklik rekord rebimises 191kg. Krt, meil käib vale mees MM-idel.

Spoiler

4. Pangateller: pole kindel palju antud sektoris töötasu on. A seal vist pintsaklipslane riietusstandard. Teemaalgataja sõnul liising + kasko = 15-20% sissetulekust. Motodepoo näidiskalkulaator annab 10% sissemakse ja 60 kuuse perioodi korral kuumakseks 130 EUR. Kasko juurde, no 200 EUR kokku. Brutopalk 1000 EUR? No pole keskastme juht või miskit sarnast.

Ainult mulle tundub viskiklaasi kõrval see jutt kummaline või on tegemist tühja jutuga. Muidu tuleb pilti kokku pannes silme ette jalgrattasportlasest Commando filmi peakangelane, kes elab naise kulul, vanematelt päranduseks saadud Lastekodu tänava korteris. :roll:

Maast rebimine (võin terminiga mööda panna, kasutan M.T. sõnu) ja rebimine on 2 eri asja. Esimene on raskus käes "seljasirutus" ehk siis kang on umbes põlvede kõrgusel. Teine on kangi rebimistehnikaga pea kohale sirgetele kätele tõstmine. Ise tõstmisega pole kunagi tegelenud, aga koolis kursavennad tegelesid ja mäletan, et juba 16-18 aastastest poistest kõvemad rebisid maast kuskil 150kg. Rebida suutsid samad mehed sel ajal vist kuskil 70kg kanti.

Aga muidu on mul täiesti kama kaks, mis internetis kirjutatakse. :bsmile:


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 10 Veebr 2018, 09:43
Postitas Krl

Jõutõmme on selle official rahvapärane nimetus.