4. leht 4-st

Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 10 Veebr 2018, 11:18
Postitas M.T.

Rebimisega panin mööda jah :oops:


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 11 Veebr 2018, 20:20
Postitas Macintosh
M.T. kirjutas:

Muidu tuleb pilti kokku pannes silme ette jalgrattasportlasest Commando filmi peakangelane, kes elab naise kulul, vanematelt päranduseks saadud Lastekodu tänava korteris. :roll:

Mkm, ma ei saa nime öelda aga tegemist on keskastme juhiga (ostujuht).


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 07:22
Postitas piiks

Võin oma 28 aastase kogemuse juures öelda, et mootorratturiks olemine ei tasu ennast reeglina ära. Erandeid kindlasti on. Kui on äge pill, siis võibolla landid sellega omale mõne rikka Kanada proua. See võib olla tasuv jah.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 09:41
Postitas urmas66
Macintosh kirjutas:
M.T. kirjutas:

Muidu tuleb pilti kokku pannes silme ette jalgrattasportlasest Commando filmi peakangelane, kes elab naise kulul, vanematelt päranduseks saadud Lastekodu tänava korteris. :roll:

Mkm, ma ei saa nime öelda aga tegemist on keskastme juhiga (ostujuht).

Oleneb ettevõttest ja ettevõtte suurusest,aga need tegelased elavad üsna tihti peale palga ka paljust muust toredast. :mrgreen:


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 10:55
Postitas RiivoK

Mkm, kas see :shock: vöi see :) ? : Lihtsalt selguse möttes. :oops:


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 11:00
Postitas yeekim

Otsustusvõimetu ostujuht :wack:


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 11:24
Postitas Krl

Praegu üldse mitte sõites plaanida, et hakkad ratast peamise liiklusvahendina kasutama on ka natuke optimistlik. Reaalne elu on see, et autoga sõidu mugavus tapab selle plaani suurel osal päevadest ikka ära(va hardcore ratturid muidugi)
Näiteks on vaja midagi kaasa võtta, või on oht, et koju tagasi sõites õhtul sajab, või selgub, et tegelt ikka niiväga ei meeldigi jne..


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 16:16
Postitas urmas66
yeekim kirjutas:

Otsustusvõimetu ostujuht :wack:

Just sellised nad vahel on ja otsustusvõime tekib vastavalt müüja poolsele materiaalsele initsiatiivile ,aga me siin ju ainult materadame vaesekest ehk ei tekita mingit initsiatiivi. :mrgreen:


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 17:13
Postitas Madlobster
urmas66 kirjutas:

,aga me siin ju ainult materadame vaesekest ehk ei tekita mingit initsiatiivi. :mrgreen:

Vahet pole, lakub käppa ning mõne aasta pärast (kui aru saab :D )materdab ise järgmist kehkenpüksi siin.
Kui aga mõmmik selle kaagutamise peale reaalselt pisaratega võideldes tsiklisõidu plaani nurka viskas siis ei oleks tast ka ilma kaagutamiseta mingit tsikliga sõitjat saanud.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 17:27
Postitas reimps

Siin on nagu Tallinna liiklejate suhtumine tsiklistidesse, ainult kirjalikult ja autojuhte mängivad tsiklistid ise. Paras esmane sõel n00bide jaoks :)


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 17:53
Postitas Heikik

Ma olen mitu korda muiates mõelnud, et huvitav - milline oleks foorum ja selle liikmete käitumine, kui peaks esinema oma näo ja nimega... ? Näiteks ID-kaardilt võetud pildi all ilutseksid ees- ja perekonnanimi, soovituslikult ka vanus. :)


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 18:44
Postitas Madlobster

Enamvähem saad pildi ette kui vaatad lõustaraamatu vastavat kommuuni ja ei loe postitusi, mille taga puudub õige nägu.
Erilist vahet vast poleks. Vanemad liikmed postitaks vbl vähem noorte mula see oluliselt ma arvan, et ei vaigistaks.

Aktiivselt postitavate liikmete hulk oleks kindlasti oluliselt väiksem.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 18:49
Postitas ranel
Heikik kirjutas:

Ma olen mitu korda muiates mõelnud, et huvitav - milline oleks foorum ja selle liikmete käitumine, kui peaks esinema oma näo ja nimega... ? Näiteks ID-kaardilt võetud pildi all ilutseksid ees- ja perekonnanimi, soovituslikult ka vanus. :)

See oleks tore :)


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 19:11
Postitas reimps

Anonüümsus on tore, ärge torkige.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 12 Veebr 2018, 20:12
Postitas will111

aktiivselt postitavate liikmete arv on juba praegu mingi 100, võibolla soojematel päevadel ja siis kui sae üürgamist kaugemale kuulda on tõuseb 200ni :D kui see veel väiksemaks jääks, siis võiks selle foorumi juba millekski muuks ümber nimetada, näiteks arvamusliidrite blogiks


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 22 Veebr 2018, 12:03
Postitas Fox

Lugesin teema diagonaalis läbi ja tundub, et midagi negatiivsemat tsiklisõidu juures keegi nagu välja ei julge tuuagi :roll:
Teeks siis otsa lahti - mind ennast häirib kõige rohkem vist varustusega mässamine. Kiivrit tassi igale poole kaasa... no nagu lits lapsega hädas (OK ma saan kiivri küljekohvrisse toppida kui need küljes aga see mahub sinna kole täpselt ehk siis jälle tükk pusimist). Palvaga on ka õhukeste sõiduteksadega munad märjad, vihmaga võib ka vihmavarustusega kuskilt vesi läbi pressida, kindad märjad, jalad niisked. Saapad on suvel jälle tüütud. Ja selles suurest ajavõidust liikluses sööb tubli tüki justnimelt see varustusega pusimine. Autosse võid piltlikult öeldes istuda plätude ja ujukatega rooli. Aga noh, aegajalt on linnavahel ka sellise kostüümiga mootorattureid näha olnud, et see on vist rohkem minu isiklik probleem :)

Sellest kõigest hoolimata ootan juba kevadet ja soovitan teemaalgatajal asi ära proovida!


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 22 Veebr 2018, 13:34
Postitas urmas66
Fox kirjutas:

Lugesin teema diagonaalis läbi ja tundub, et midagi negatiivsemat tsiklisõidu juures keegi nagu välja ei julge tuuagi :roll:
Teeks siis otsa lahti - mind ennast häirib kõige rohkem vist varustusega mässamine. Kiivrit tassi igale poole kaasa... no nagu lits lapsega hädas (OK ma saan kiivri küljekohvrisse toppida kui need küljes aga see mahub sinna kole täpselt ehk siis jälle tükk pusimist). Palvaga on ka õhukeste sõiduteksadega munad märjad, vihmaga võib ka vihmavarustusega kuskilt vesi läbi pressida, kindad märjad, jalad niisked. Saapad on suvel jälle tüütud. Ja selles suurest ajavõidust liikluses sööb tubli tüki justnimelt see varustusega pusimine. Autosse võid piltlikult öeldes istuda plätude ja ujukatega rooli. Aga noh, aegajalt on linnavahel ka sellise kostüümiga mootorattureid näha olnud, et see on vist rohkem minu isiklik probleem :)

Sellest kõigest hoolimata ootan juba kevadet ja soovitan teemaalgatajal asi ära proovida!

Kui temperatuur ikka kõvasti üle +20-ne ja sõit pelgalt linnavahel,siis minu poolt jääb igasugune varustus peale kiivri ja kinnaste koju.Ja reisil olles läheb kohvrisse või jääb päevaks hotelli-kämpasse jne.No ei ole võimalik kuuma ilmaga seda taluda.Pikkade käistega T-särk(päikesepõletuse eest),lühikesed püksid ja võrkmaterjalist tossud on igati piisav,et kuumaga linnavahel töristada.Sama teeb ka kogu lõunapoolne elanikkond,kes sõidab samuti nii ja seda igapäevaselt.Mul on täisvõrk püksid ja tagi,aga isegi nendega on kuumaga suht võimatu linnavahel olla.
Ehk,kui on soojad ilusad ilmad,siis pole mingit probleemi minu jaoks,aga vot vihm ja jahe on palju suuremad mured.Siis läheb tõesti varustusega mässamiseks liialt palju aega võrreldes autoga.Kahjuks viimased suved on seoses vihmaga kõvasti pärssinud minu tsikli kasutust.
Aga ilm ei ole küll see mis segaks tsikli ostu või ostmata jätmist.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 23 Veebr 2018, 01:02
Postitas Hate

Ma ei teagi, eelmine hooaeg minumeelest ei olnud nii palavat ilma, et ära kannatada ei oleks suutnud (tavalised nahad seljas). Tsikli pealt maha tulid, siis läks jah väga palavaks.
Kuigi mu linnavaheline sõit jäi pigem hommikul 8 ajale, siis võibolla polnud temp üles kerinud veel, linnast väljas sõites aga tuul jahutas maha piisavalt.

Aga jah, mis võiks välja tuua on tõestri see varustusega mässamine. Käisin siin seljakotiga eestit avastamas ja mingi vaatamisvääruse juures siis oma tsiklinahkades ja saabastes ei olnud just super mugav ringi käia. Vahetusriided oleks variandiks, aga no kuhu sa jätad oma tsiklivarustuse kuskil vaatamisvääruse juures


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 23 Veebr 2018, 02:24
Postitas Dusterx

+1 urmasele, ma olen ka suviti tihti see "plätamees". Plätadest olen aastate peale saanud ainult paar valusat kivi ja ükskord nõelas mingi elukas kahe varba vahele, peale mida ma olin viimased kilomeetrid+poeskäik üheplätamees :D kiiliparve ei tasu ka lükkarites sisse sõita, näed välja nagu oleks mõni tulnukas sind täis oksendanud. Kõige mõistlikum on siiani olnud krossimeestele mõeldud kaitsmesärk ja sõjaväe saapad suviseks palavaga kulgemiseks. Rumeenia mägede vahel orgudes +38'ga vilus, ilma igasuguse tuuleta oleks seismajäädes vast surma saanud "skafandris".


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 23 Veebr 2018, 04:37
Postitas will111

pole see varustus kunagi otseselt häirinud. loomulikult on mõnevõrra mugavam "mis iganes" riietuses autoga kuskile kohale vajuda aga autoga sõit (linnas) on siiiiigaaaa aeglane, igav ja närvesööv. palju palju vähem närvesööv on kiiver pähe panna ja võibolla ka kindad näiteks kätte tõmmata (mis iganes kukkumine, krt palja käe peale kukkuda ei taha!)

suvel on varustus ikka vastavalt ilmale. kui on palav siis on ka varustus vajadusel lühikesed püksid ja mingid õhku läbi laskvad tossu moodi asjad. aga kuna eestis on nagunii sedavõrd palavat ilma ikka väga vähe siis põhimõtteliselt tulebki taolises riietuses sõitmist ette vast kokku mingi 5-7p aasta peale. täiesti vabalt aktsepteeritav risk! eriti kui rääkida ainult linnasõitudest.

tsiklisõidu puhul häirib ainult üks asi, juhul kui on pikem sõit siis ei saa väga mingit puhkeasendit vahepeal võtta. ikka ühes ja samas asendis pead kükitama põhimõtteliselt koguaeg. võibolla mõne jaoks piisav põhjus mitte saada mootorratturiks :D


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 23 Veebr 2018, 06:21
Postitas recaro

See "kükitamine" vist oleneb rattast.
Enda rattaga seda muret ei ole. Kas ilusti istuv asend või jalad sirgelt ees.
Lenks ka valitud selline, et mugav oleks.
Üks väga suur miinus ( minu ratta puhul) on see, et vihmaga pole põhimõtteliselt ühtegi kuiva kohta.
Selle poolest "touring" rattad meeldivad rohkem.
Aga jah, sõitmata ei jää isegi siis kui vihma sajab. Tõmbad vihmakombe selga ja ....


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 23 Veebr 2018, 07:24
Postitas will111

muidugi oleneb, aga noh kui sa võtad ratta millel hästi mugav asend, pead sa ilmselgelt jälle tegema muid, üsnagi tõsiseid kompromisse.

mismoodi mõned vennad täiesti tõupuhaste bike'dega kuskil tuhandete kilomeetrite pikkustel trippidel käivad, vot see mulle samas pole veel kohale jõudnud :D kas tõesti on ainult "300ga kiirelt kohale" või mis kurat :D


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 23 Veebr 2018, 21:47
Postitas Dusterx

Tulin paar aastat tagasi sõbra palvel leedust koju ktm rc8'ga, pärnust tallinnani hoidsin juba gaasi vasaku käega, selleks hetkeks oli läbitud ca 500km, kui esimene 500km nii maha tapab, mis ülejäänud päevadel tehakse? Säärase asjaga lähen tulevikus audruni, sõidan seal ja võibolla raatsin ka tagasi sõita, pigem käru laks, kaugemale enam ei ürita...


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 24 Veebr 2018, 08:38
Postitas AzA

Mulle jääb siiani arusaamatuks, kuidas nende tänavalegaalsete rinkaratastega üldse tänaval sõitu nauditakse, rääkimata pikemast otsast kui 25km rinkani ja tagasi. Inimesed on erinevad, kõigest vist ei peagi aru saama. Aga poodi piima järele siiski tsikli mitte 20-e tonnise veokiga.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 24 Veebr 2018, 13:04
Postitas JAWAmees

Kui pole võrdlusmomenti mingi päriselt mugava rattaga, siis pole ka probleem bike’ga sõita :mrgreen:


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 24 Veebr 2018, 14:03
Postitas Krl
JAWAmees kirjutas:

Kui pole võrdlusmomenti mingi päriselt mugava rattaga, siis pole ka probleem bike’ga sõita :mrgreen:

See rsk on kõigega nii. Kuni oma ootusi mingi hipide psaga pekki ei keera, suudad kõigest naudingut tunda. Kui proovid paremaid asju, siis paratamatult tõusevad kohe ka ootused ja enam vana asja nautida ei suuda. Samas ega reaalne neto nauding uuest asjast pole suurem, kui see enne oli vana asjaga, lihtsalt oled omale kunstlikult tekitanud kõrgemad nõudmised, et saada sama emotsioon.


Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Postitatud: 26 Veebr 2018, 12:28
Postitas RalfMoon

ega see ongi nii: kellele ema ja kellele tütar. Kes otsib tsikli seljas mugavat kulgemist ja kes jälle mitte.

AzA kirjutas:

Mulle jääb siiani arusaamatuks, kuidas nende tänavalegaalsete rinkaratastega üldse tänaval sõitu nauditakse, rääkimata pikemast otsast kui 25km rinkani ja tagasi. Inimesed on erinevad, kõigest vist ei peagi aru saama. Aga poodi piima järele siiski tsikli mitte 20-e tonnise veokiga.