Muigega tehtud: Kuidas tsiklil jõudu vähemaks saada?
Tere,
kuna talvel on palju motovaba aega ja foorumis peab juttu jätkuma, siis otsustasin ka nõu küsida. Olen nimelt hädas oma tsikli karburaatoritega.
Mõned aastad tagasi sai ostetud üks IZ puhtalt pullitegemise eesmärgil. Tsiklid mulle tegelikult üldse ei meeldi ka, aga noh, sõbrad sõidavad ja muidu oleks nagu häbi olla, kui ühtegi tsiklit mul ei oleks, siis sai ostetud üks.
Pilt ka juurde:
Natuke sai sõidetud ja pulli tehtud, aga siis hakkas hirmus isu tsiklit tuunida, sest sõbrad saagisid oma sportsummuteid lühemaks. Alguses tellisin hiinast uued peeglid. Siis tellisin ka LED suunad ja sportsummuti ja suvel värvisin tsikli üle ka. Ja vastu sügist panin ühe karburaatori asemel neli, sest rohkem kütusesegu=rohkem jõudu ka. Minu arust sai päris hea.
Sügisel hakkas aga tsikkel puterdama ja internetis kõik kirjutasid, et karpadel on düüsid kinni. Võtsin siis õpetuse järgi karburaatorid maha ja lahti ka, düüsidel oli tõesti väga väikesed augud sees. Alguses proovisin neid traadiga puhtaks lükata, aga mul ei olnud nii peenikest traati garaazis.
Õnneks oli 3mm puur ja 3mm traati oli mul kohe varuga. Puurisin düüsid 3mm puuriga üle ja karpa kanalid ka ning puhastasin kõik korralikult ära.
Nüüd on jama selles, et tsiklil tuli väga väga palju jõudu juurde. Kohalt peab ära minema 6da käiguga, sest muidu ei saagi minema, kumm lihtsalt põleb all ja raha mul iga nädal uusi rehve osta ei ole, sest bensiini hind pidevalt tõuseb ja ma tahan lätist õlut ka tuua korra nädalas.
Lugesin Rasmuse teemat ja tal tuli turbo lisamisega kõvasti jõudu juurde. Kui ma paneksin samasuguse turbo tagurpidi enda rattale külge, kas siis taastuks jälle normaalne jõud?