Autode kütusekulust ja tarbekusest.

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
matumatu
Postitusi: 1
Liitunud: 20 Mär 2018, 12:42
Tsikkel: Honda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #1 Postitas matumatu » 20 Mär 2018, 12:45

Kogu teema sai alguse sellest müügikuulutusest.
2007 Volkswagen Passat Highline 3.2 V6 4Motion 184kW

ElectroMoto kirjutas:Kuna ma tahaks osta uut tsiklit (esimest korda elus siis tutikat), pean liisingus oleva auto maha müüma.

Auto on minu käes olnud natuke üle aasta, ostsin selle Nord Autost Tallinnas. Masin on ilusasti hoitud, tehniliselt igati korras. Sellises eas autole kohaselt on väikesed kulumise märgid istmetel ja armatuuril jne. Aga mitte midagi silmatorkavat.

Detailse info saab kätte auto24 müügikuulutusest: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=0614
Hea meelega vastan kõigile küsimustele.

Kaas-tsiklimehele-naisele olen hea meelega nõus pakkuma autot oma liisingu jääkväärtuse eest, mis hetkel on 4980.-

Kontakti saab siinsamas sõnumina või auto24 müügikuulutuse kaudu.

vw_4.jpg
vw_4.jpg (31.87 KiB) Vaadatud 1644 korda


Sooviks teada, mis on sellise mootori puhul reaalne kütusekulu millega arvestama peaks?


Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 395
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 168 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #2 Postitas ElectroMoto » 20 Mär 2018, 15:08

matumatu kirjutas:Sooviks teada, mis on sellise mootori puhul reaalne kütusekulu millega arvestama peaks?

Mina oma suhteliselt raske jalaga ja põhiliselt linnas sõites saan näiduks 10,3 l/100km. Maanteel on umbes 7,5
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 839
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #3 Postitas indumen » 20 Mär 2018, 15:29

Ma mõistan et müügi jaoks on vaja igasugust ilusat juttu teha, aga no inimene küsib ilusti siis võiks natuke reaalsemad numbrid anda ka ;)
isegi tehase andmed ütlevad suuremat ette (reaalses elus kogemus näitab et suuremate mootorite puhul võib neile julgelt paar liitrit otsa keevitada kui natukenegi aktiivsemalt liikled)

midagi selles väites ei päde, variant A raske jalg on tegelikult "vanaema sõitis pühapäeval poodi piima järele" või variant B see number on ilusas muinasjuturaamatus sädelevas kirjas :)
variant C linn on Põlva mitte Tallinn/Tartu
Maantee numbrit võib pooleldi uskuda, püsikaga ja 90ga mitte möödasõitu tehes.

ma sõidan 2015a Fiesta STga mis on134kw/1100kg manuaalkastiga, ka kümme sajale tallinnas. Niiet kõvasti raskem kaks korda suurema mootoriga ja nelikveoga automaatkastiga passat ei ole reaalne see number.
teise autoga 4.3L V8 E430 205kw(või mis sellest alles on) mersuga millega on 19L sajale puhast linnasõitu raske jalaga, ökot panna saab 16L isegi.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 395
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 168 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #4 Postitas ElectroMoto » 20 Mär 2018, 16:28

Ma võtan selle numbri armatuurist, ega mul muud viisi seda näha ei ole. Ja seal on hetkel 10,8 kirjas. Juba pikemat aega. Seda ma usun, et see on seal mingi hinnanguline number, aga täpsemalt ma ei tea, kust ma seda teada saama peaks..
Mul pole elu jooksul olnud väga palju autosid ja pole neid ka kunagi müünud, seega ma ei tea, mis numbritest ma siis rääkima peaks? "Mehed külapeal rääkisid, et sellise mootori ja sellise masinaga peaks number ikka selline olema"? :D
Ja sõit käib läbi Tallinna kesklinna.
Järelikult variant A ja mu jalg pole päris nii raske, kui ma ette kujutan :D
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 373
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 41 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #5 Postitas Kauri » 20 Mär 2018, 17:57

Autode puhul on ainult täispaak, kilomeetrid ja taas täispaak.
See kellade number on BS.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 839
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #6 Postitas indumen » 20 Mär 2018, 19:26

millal sa viimati nullisid seda armatuuri :D ?

mitte paha pärast, suure mootoriga massinad on vahvad, ega ma muidu oma janust sõidukit ei omaks, aga jah kui ise ei viitsi arvutada siis on väga lihtsaid äppe on juba, paned km sisse, järgmise täispaagiga järgmise ja voila reaalsem nr kohe :) aga edu müügiga, rohkem ei solgi :D
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 171 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #7 Postitas Jesper » 20 Mär 2018, 19:36

Üldiselt mina isiklikult juba kardan oma sõidukeid müüa. Ma ei tea, kas see vaimupimeduse pealetung tuleb ajalehest või kuskilt mujalt, aga mõni nagu reaalselt arvab, et müüja peab enne müümist vstromi karburaatori pulkadeks lahti võtma ja kõik keermed ära õlitama. Teine jälle tuleb ja tõmbab oksa, sest sa ei mõõtnud 184kW auto kütusekulu taadeldud mensuuri ja kalibreeritud äpiga :wack:

franz125
Postitusi: 2215
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 68 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #8 Postitas franz125 » 20 Mär 2018, 21:34

Autod tuleb osta ja lõpuni ära rüsada.Kahjuks on sel autol 3 viga minu jaoks.Tomatikast,sedaan ja mootor 90kraadi valesti.Muidu isegi huvituks.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 839
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #9 Postitas indumen » 20 Mär 2018, 23:50

Keegi ei käsi tsiklifoorumis autot müüa, mina isiklikult kardan osta selliste ilusate juttudega kaupa, korduvalt pidanud kogema seda reaalsust, mis peale ostujoovastust rahakotti sügama suundub.

Vaimupimedus on uskuda et 184kw auto võtab linnas/talvel/automaatkastiga/nelikveoga 10 sajale, ja kui ka võtab siis raske jalg on ilmselge liialdus ;) selles oli kogu muusika.
Aga no kes numbreid ostab sellel pole ka läbisõit ja muu oluline peaasi et väike on :D
Pole kedagi siin oksa tõmmanud, aga ehk mõni sinisilme ostja mõtleb kaks sekundit rohkem.
Äpp on puhtal mugavuseks, et ise ei peaks arvutama, äpi taga on paar võrrandit matemaatikat, ei teadnudki et matemaatika vajab ümber kalibreerimist.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1243
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 116 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #10 Postitas Maaks » 21 Mär 2018, 10:00

indumen kirjutas:... Vaimupimedus on uskuda et 184kw auto võtab linnas/talvel/automaatkastiga/nelikveoga 10 sajale, ja kui ka võtab siis raske jalg on ilmselge liialdus ;) selles oli kogu muusika.

Tunnista, et sa kah pisut liialdasid, sest mina sellist väidet eespoolt ei leidnud :-)
10,8 l/100-le keskmisena ei tundu eriti vale.
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... &gearing=2
EDIT: Offtopic, aga igasugustele äpi ja ämbriga mõõtjatele väike vihje - mu uus toyota on märgatavalt ökonoomsem mu mazdast, kuigi kW, masside ja jala raskus on samad, samuti on sarnane kasutusmuster. Tulemus ei sõltu eriti mõõtevahendist (auto kompuuter vs excel). Aga päris palju üllatusi pakkus võrdlus spidoka vigadest - mazda -3 vs toyota -9 :mrgreen:
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1396
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 377 korda
Tänatud: 115 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #11 Postitas AzA » 21 Mär 2018, 10:40

Huvitav, mul sõber omab sellise mootoriga passatit, aasta vist oli 2k8 ja räägib sama juttu, et 11 sajale. Nii suur vabalthingav pole mingi liitrise turbokaga üldse võrreldav ju.

Joppenpuhh, kui ma oma 1.2 liitrise rida nelja müüki panen ja kirjutan, et raske käega võtab ta kuskil 7-8L sajale ja maanteel 5-6, siis saan ka vastu nina, sest mingi 600cc hornet vms ront imeb kõigest liitri kaks vähem?
Kamoon, see on ju loogiline, et suur kone on suurema momendiga ja seeläbi sõidab keskmiselt madalamas pöördes, ehk kulub vähem ja võtab vähem kütust per kilovatt.
Huvitav, et 20 lidraste mootoritega rekkad ei imegi 150 litri sajale :)
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 839
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #12 Postitas indumen » 21 Mär 2018, 12:20

eks see tõde seal kuskil kahe vahel ole, mis siin ikka heietada, jalanumber kõigil erinev. eks ole igasuguste aparaatidega liigeldud, diislid vabalt ja fööniga, suure ja väikse litraasiga, ainuke hetk kus mina neid tehasenumbreid näen on maanteel püsikiiruse hoidjaga :)

selle konkreetse passati linnakulu on isegi kuulutuses ma oletan et kuskil tehaseandmetest võetud https://www.carfolio.com/specifications ... car=139909
niisama kirsiks tordil õemehel on sama mootoriga passat CC ja kommenteeris linnas pigem numbrit 15 kanti

ausõna mehed saunas rääkisid et varsti tuleb kevad ja saab sõitma, foorumis vähem möla :D
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1396
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 377 korda
Tänatud: 115 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #13 Postitas AzA » 21 Mär 2018, 15:25

Minu Octavia:
Fuel consumption (economy) - urban 8.7 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.4 l/100 km.

Hoopis nii, et linnas sõidan kuskil 8 ja maanteel 6 ja veidi pealegi, sest teen selle fööniga tuimalt möödasõite. Linnas kulgen enamjaolt hoidjaga ja väga sujuvalt. Linn muidugi on urruauk Pärnu, mitte linn.

Möla siiski hakkasid sina küpsetama, keedetakse edasi noh :mrgreen:
Ega su sõbra CC-l 300hp versioon pole sellest konest? Too om veits teine lugulaul, kui 250-mnene.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 501
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: KTM 1190 Adv
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #14 Postitas Kox » 21 Mär 2018, 16:04

CC-le pole 3,2L- 184kw mootorit pandud.
CC-l on 3,6L - 220kw.
Omatud: Yamaha R6 99'/Yamaha R6 02'/Suzuki Gsx-R 600 04'/Kawasaki Zx6R 03'/Kawasaki Zx10R 04'/Yamaha R1 04'/Buell Xb9R Firebolt 02'/Yamaha R6 07'/KTM 950 SM 07'/Kawasaki Zx10R 09'/Buell Xb9S Lightning 04'/KTM Super Duke 05'/Aprilia Shiver 08'/Yamaha R6 07'/Yamaha FZ1N 07'/Aprilia Tuono 07'/Aprilia Tuono V4R 11'/KTM 1190 Adventure 14'
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 839
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #15 Postitas indumen » 21 Mär 2018, 20:37

seda peab tunnistama neh minu paha eksisin 0.4 liitrit :D
osta ikka ei saa, sest selliste jõududega kisub sõidustiil valeks ja ühed teised föönid hakkavad ka numbreid kirjutama mitte enam kütusekulu kompuutrisse vaid paberile :D
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 395
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 168 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #16 Postitas ElectroMoto » 21 Mär 2018, 22:08

Lükkasin hommikul huvipärast lugeja nulli. Õhtul näitas auto 14,1 l/100km. See on siis Tallinna kesklinnas ringi sõites. Ma vist algselt ei arvestanud sellega, et ka paarsada kilomeetrit maanteesõitu mõjutab seda keskmist väga palju.. pole matemaatikas kõige nutikam vist :D

Kusjuures minu meelest ongi tavalise Passati eelis CC ees see, et ta ei näe nii jorsikas välja ja ei meelita väga fööniga sihtima.. Vähemasti selle aasta jooksul, mis mina selle masinaga sõitnud olen, pole ma kordagi nende huviorbiiti sattunud (ptüi-ptüi-ptüi) :D
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1396
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 377 korda
Tänatud: 115 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #17 Postitas AzA » 21 Mär 2018, 22:48

indumen kirjutas:seda peab tunnistama neh minu paha eksisin 0.4 liitrit :D


Ajasid 600-se tonnisega sassi :-|||
Tegelikult on jumala poogen palju täislaks 3,2-ne küna kütet võtab, asi on sõidumõnus.
Mul isiklikult on täiesti ükskõik palju ratas kütet imeb, peaasi, et liigub :mrgreen: Kaasale liitrise V2-e hankisin, siis ta vist küsis palju võtab ... viisakusest vastasin, et piisavalt vms.
Aga mulle meeldib.

Syn
Postitusi: 172
Liitunud: 28 Juun 2011, 20:55
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #18 Postitas Syn » 22 Mär 2018, 07:39

[quote="ElectroMoto"]Lükkasin hommikul huvipärast lugeja nulli. Õhtul näitas auto 14,1 l/100km. See on siis Tallinna kesklinnas ringi sõites. Ma vist algselt ei arvestanud sellega, et ka paarsada kilomeetrit maanteesõitu mõjutab seda keskmist väga palju.. pole matemaatikas kõige nutikam vist :D

Vähemalt said kinnitust, et ikkagi oled raske jalaga :D

pyta
Postitusi: 961
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: RSV1000R, Beta 300rr
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #19 Postitas pyta » 22 Mär 2018, 09:15

No jumal tänatud,et uuesti kontrollisid. Mu 2.0 fsi sama aasta passat näitab maanteel kompu keskmist u 8L
Kui universaal oleks siis võiks mõelda,kuigi endal samasugune sinine juba aastast 2011
RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-...), Beta 300rr '14 (16-...)
MÜÜA YAMAHA XT600 VARUOSI
viewtopic.php?f=92&t=94545
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1489
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 102 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #20 Postitas ranel » 22 Mär 2018, 09:39

pyta kirjutas:No jumal tänatud,et uuesti kontrollisid. Mu 2.0 fsi sama aasta passat näitab maanteel kompu keskmist u 8L
Kui universaal oleks siis võiks mõelda,kuigi endal samasugune sinine juba aastast 2011

Ja 1.9 tdi 2007 universiaal näitab katel töös keskmiseks ka 8 linn+maantee :lol: Puhas maantee tiksub 7 kandis 4 inimest autos.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 839
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #21 Postitas indumen » 22 Mär 2018, 10:02

AzA kirjutas:
indumen kirjutas:seda peab tunnistama neh minu paha eksisin 0.4 liitrit :D


Ajasid 600-se tonnisega sassi :-|||
Tegelikult on jumala poogen palju täislaks 3,2-ne küna kütet võtab, asi on sõidumõnus.
Mul isiklikult on täiesti ükskõik palju ratas kütet imeb, peaasi, et liigub :mrgreen: Kaasale liitrise V2-e hankisin, siis ta vist küsis palju võtab ... viisakusest vastasin, et piisavalt vms.


ah mis sa saed siin :bsmile: :bsmile: sõidumõnu peab olema ilmselgelt, sellepärast ma ka loobusin tanklas ahastamisest enda joodikuid täis valades, aga no kui tulevad raskemad ajad siis ilmselt peab mõistlikumad kulgurid sebima, tsikli puhul muidugi on kütusekulu üldse kõige viimasem asi ever, matkajate puhul vb natuke arvestatav aga eesti hooaegade lõikes ei usu :D

Olge nüüd head foorumikaaslased ja ostke auto ära mees tahab ratta selga ma saan aru (w)
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 395
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 168 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #22 Postitas ElectroMoto » 22 Mär 2018, 10:04

pyta kirjutas:Kui universaal oleks siis võiks mõelda,kuigi endal samasugune sinine juba aastast 2011


Krt.. ma vaatasin ka, et auto24-s on praktiliselt kõik müügis olevad Passatid universaalid... Päriselt on kõigil kogu aeg sellist koormat vaja vedada, et vaja universaali?! :lol:

pyta
Postitusi: 961
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: RSV1000R, Beta 300rr
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #23 Postitas pyta » 22 Mär 2018, 10:33

ElectroMoto kirjutas:
pyta kirjutas:Kui universaal oleks siis võiks mõelda,kuigi endal samasugune sinine juba aastast 2011


Krt.. ma vaatasin ka, et auto24-s on praktiliselt kõik müügis olevad Passatid universaalid... Päriselt on kõigil kogu aeg sellist koormat vaja vedada, et vaja universaali?! :lol:

No kui kaks korda aastas juba vaja vedada,siis pole vaja muretseda. Ja sedaan mu meelest lihtsalt näeb õudne välja,aga see lihtsalt minu kiiks,et kõik universaalid on mu silmis kenamad.
Sõbral näiteks viiene sedaan,ostis uue teleka,näed ei mahtunud autosse,pidi sugulase käest autot laenama.
Teisel sõbral 300c sedaan,vaja pesumasinat vedada,jälle universaali vaja :)
RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-...), Beta 300rr '14 (16-...)
MÜÜA YAMAHA XT600 VARUOSI
viewtopic.php?f=92&t=94545
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1336
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 84 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #24 Postitas simp » 22 Mär 2018, 11:15

ElectroMoto kirjutas:
pyta kirjutas:Kui universaal oleks siis võiks mõelda,kuigi endal samasugune sinine juba aastast 2011


Krt.. ma vaatasin ka, et auto24-s on praktiliselt kõik müügis olevad Passatid universaalid... Päriselt on kõigil kogu aeg sellist koormat vaja vedada, et vaja universaali?! :lol:

koer...

Aga üldiselt on universaal ainus praktiline sõiduauto.
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 839
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #25 Postitas indumen » 22 Mär 2018, 11:21

kärab sedaan küll kui kärukonks ja kuskil käru hoida on :) koera muidugi kärusse vist ei pane :P ilu on vaataja silmis, praktilisus on samuti personaalne, A8 pagassi mahub ka suurem lapsevanker ära jne :)
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1396
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 377 korda
Tänatud: 115 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #26 Postitas AzA » 23 Mär 2018, 08:30

Mul istub selline keskmise riidekapi mõõtu retriiver Fabia pagasnikus, rääkimata pärisautodest.
Lamab rahulikult tagument pagassis ja kolp allakeeratud istmetel.
Külmikut on odavam kord aastas lasta dpd sellidel kohale tarida, mingi viisteist - kakskend kulli võetakse ja venitatakse tuppa lisaks kõigele.
10 aasta kulu no paugutades 300 rutsi.
See vist pole küll põhjus, miks universaali eelistada, iseasi kui tõesti 3 sakslast vaja vedada ja põhihobiks on kalapüük vms.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1336
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 84 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #27 Postitas simp » 23 Mär 2018, 11:23

AzA kirjutas:Mul istub selline keskmise riidekapi mõõtu retriiver Fabia pagasnikus, rääkimata pärisautodest.
Lamab rahulikult tagument pagassis ja kolp allakeeratud istmetel.


Fabial võtad pagassikatte ära ja kõlbab ka kinniste istmetega olla neil seal. Minu 45kg retriiver on niimoodi mini pagassis jumala rahul omadega.
Sedaaniga on loom täiesti kinnises ruumis. Lühidalt saab hakkama, aga pikemat reisi nii ette ei võta.

Aga ilmselgelt pole kõigil koera, keda vedada :)
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 615
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 19 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #28 Postitas kaimex » 23 Mär 2018, 11:59

simp kirjutas:
AzA kirjutas:Mul istub selline keskmise riidekapi mõõtu retriiver Fabia pagasnikus, rääkimata pärisautodest.
Lamab rahulikult tagument pagassis ja kolp allakeeratud istmetel.


Fabial võtad pagassikatte ära ja kõlbab ka kinniste istmetega olla neil seal. Minu 45kg retriiver on niimoodi mini pagassis jumala rahul omadega.
Sedaaniga on loom täiesti kinnises ruumis. Lühidalt saab hakkama, aga pikemat reisi nii ette ei võta.

Aga ilmselgelt pole kõigil koera, keda vedada :)

Kui laps on siis ei saa hakkama. Vähemalt mitte, kui ka kaks koera. Mõlemad ala 60 kg. :( Ise valisime ka cr-v selle pärast. F OT muidugi...

oxide
Postitusi: 421
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: GSX R 1000
Asukoht: Tallinn

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #29 Postitas oxide » 23 Mär 2018, 22:03

AzA kirjutas:Mul istub selline keskmise riidekapi mõõtu retriiver Fabia pagasnikus, rääkimata pärisautodest.
Lamab rahulikult tagument pagassis ja kolp allakeeratud istmetel.
Külmikut on odavam kord aastas lasta dpd sellidel kohale tarida, mingi viisteist - kakskend kulli võetakse ja venitatakse tuppa lisaks kõigele.
10 aasta kulu no paugutades 300 rutsi.
See vist pole küll põhjus, miks universaali eelistada, iseasi kui tõesti 3 sakslast vaja vedada ja põhihobiks on kalapüük vms.


Samas mul on mondeo titanium s mudel, mis on universaalina kõvasti ilusam kui sedaan. Sedaani ei ostaks juba ainu üksi välimuse pärast. Ja see on paljude autodega nii.
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 395
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 168 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus #30 Postitas ElectroMoto » 25 Mär 2018, 14:52

Jah.. ilu on vaataja silmades. Minu jaoks on kõik universaalid põhimõtteliselt kaubikud... :)




Mine “Vaba teema”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Dusterx ja 7 külalist