Autode kütusekulust ja tarbekusest.

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1481
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 158 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Maaks » 26 Mär 2018, 11:58

ElectroMoto kirjutas:Jah.. ilu on vaataja silmades. Minu jaoks on kõik universaalid põhimõtteliselt kaubikud... :)
Oled sa kaalunud varianti kusagil meditsiiniasutuses oma silmi lasta kontrollida :mrgreen:
Viimane Avensis ja valisin teadlikult universaali (tööandja finantseeris), sest sedaan tagantvaates kole, eriti see "puusade" koht.


Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1182
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 260 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Jesper » 26 Mär 2018, 12:39

Tõepoolest imeilus valik, silm lausa puhkab :lol:
avensis-wcweb-442-20160304111211361.jpg
Mitte et see Passat ka nüüd mingi eriline silmarõõm oleks, pagassiga või ilma, aga no kamoon...
Viimati muutis Jesper, 26 Mär 2018, 12:43, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 821
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 87 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Krl » 26 Mär 2018, 12:43

See pole viimane ju.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1182
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 260 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Jesper » 26 Mär 2018, 12:44

Jah, minu viga, erilist vahet neil triikraudadel küll pole, aga maailmarahu ja õigluse huvides korrigeerisin postitust.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 821
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 87 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Krl » 26 Mär 2018, 12:52

Kõik need passatid ja avensised ja octaviad ongi tarbesõidukid ju. Tööautod/taksod jne.

Uuem universaal a6 või F11 näevad suht viisakad välja, aga 2x kallimad ka.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1182
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 260 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Jesper » 26 Mär 2018, 13:17

Oh jeesus kristus, ärge palun pange siia rohkem neid ilusate autode nimesid, mul kukuvad silmad peast ära neid vaadates veel sedasi ja siis on küll meditsiiniasutusse minek soolas! Vanasti olin suur autoajakirjade lugeja ja üldjoontes kursis uute mudelitega, aga nüüd on pikem vahe sisse jäänud ja polnud väga valmis selliseks šokiks.

Huvitav et linnavahel need pillid niiväga silma ei torka kui piltidel, võib-olla lihtsalt talvel on nii pime et ei märka autode kujundust :)
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1542
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 121 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas simp » 26 Mär 2018, 13:28

Jesper kirjutas:Oh jeesus kristus, ärge palun pange siia rohkem neid ilusate autode nimesid, mul kukuvad silmad peast ära neid vaadates veel sedasi ja siis on küll meditsiiniasutusse minek soolas! Vanasti olin suur autoajakirjade lugeja ja üldjoontes kursis uute mudelitega, aga nüüd on pikem vahe sisse jäänud ja polnud väga valmis selliseks šokiks.

Huvitav et linnavahel need pillid niiväga silma ei torka kui piltidel, võib-olla lihtsalt talvel on nii pime et ei märka autode kujundust :)
Sõitsin eelmine suvi uuele prius'ele järgi. Terve tee mõtlesin, et mis uus õudus see on.

Pilt
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1453
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 77 korda

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Vint » 26 Mär 2018, 19:51

Jah... toyotad... kui juba aasimiseks läks.
Nende omanikud jagunevad enamjaolt kaheks-
Ühed kes sõidavad vana lollikindla panniga, mis tõele au andes olid suht vastupidavad, kuid meeletud kütuseröövlid.
Teised on trendipeded, hipsterid ja/või rohelised. Need siis uuematega.

Mõlemal juhul on nad suurema osa ajast jalus, vana autot ei taheta piitsutada ja ilmselt kütustki kuluks rohkem.
Uuema roolis olijad aga jälgivad pingsalt, kui ecod nad parajasti on. Sellele lisaks teevad interaktiivset ( Moepärane sõna praegusel hetkel. ) kalkuleerimist pidevalt, et kui palju just nüüd kulub bena ja siis aeglustavad veel lisaks, et seda imetleda.

Ainult pesukoti omanikud on teist hullemad! Sacré bleu!
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 821
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 87 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Krl » 26 Mär 2018, 20:25

Minuarust selle autopderastia juures kõige veidram on see teema, et kui keegi on omale mingi auto kasutamiseks võtnud, siis millegipärast peab ta vajalikuks ka selle automargi au kaitsta, maksku mis maksab, nagu tal oleks omal mingi roll selle automargi sünni ja arengu juures.

Eriti räme tundub see teema olevat kaadri puhul, kes BMW tehase toodangut kasutavad töölt koju sõitmiseks.

oxide
Postitusi: 425
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: GSX R 1000
Asukoht: Tallinn

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas oxide » 26 Mär 2018, 21:00

See prius on tõesti nii veidra välimusega, et isikliku raha eest ei ostaks.

reimps

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas reimps » 26 Mär 2018, 21:06

t***, bemm on sitaks hea igast asendist.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 821
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 87 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Krl » 26 Mär 2018, 21:12

See Prius on ju alati paras värd olnud. Vaevalt see kogemata juhtunud on.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1481
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas M.T. » 26 Mär 2018, 21:42

Krl kirjutas:See Prius on ju alati paras värd olnud. Vaevalt see kogemata juhtunud on.
Mingil kummalisel kombel tehakse täishübriidid ehk siis need millest ainult hübriid ongi täiesti arusaamatu disainiga ja mitte ainult Toyota poolt. Aga nemad on muidugi eriti osavad selles, ega nende tavamudelid ka just kenadusega hiilga.
Aga jah, viimane Prius on ikka disainivärd kuubis ja ma ei kujuta ette palju ma seeni peaks enne manustama kui sellise suudaks osta. Puukallistajatel on vist omamoodi arusaam ilust ja disainist.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 821
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 87 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Krl » 26 Mär 2018, 21:47

M.T. kirjutas:
Krl kirjutas:See Prius on ju alati paras värd olnud. Vaevalt see kogemata juhtunud on.
Mingil kummalisel kombel tehakse täishübriidid ehk siis need millest ainult hübriid ongi täiesti arusaamatu disainiga ja mitte ainult Toyota poolt. Aga nemad on muidugi eriti osavad selles, ega nende tavamudelid ka just kenadusega hiilga.
Puukallistajatel on vist omamoodi arusaam ilust ja disainist.
Jah.
Objektiivselt hinnates on Landcruiser ka ikka kole, aga sellegipoolest on stax neid, kellel seda vaadates vändad poolkõvad on ja mõtlevad, et uibljaaaaaa, t*** kui sellise omale saaks, oleks ikka ülim õnn...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4506
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 968 korda
Tänatud: 205 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 26 Mär 2018, 21:55

Krl kirjutas:Minuarust selle autopderastia juures kõige veidram on see teema, et kui keegi on omale mingi auto kasutamiseks võtnud, siis millegipärast peab ta vajalikuks ka selle automargi au kaitsta, maksku mis maksab, nagu tal oleks omal mingi roll selle automargi sünni ja arengu juures.

Eriti räme tundub see teema olevat kaadri puhul, kes BMW tehase toodangut kasutavad töölt koju sõitmiseks.
Mina Skoda Fabia 2016 omanikuna ja lühiajaliselt Skoda Octavia Scoudi(2015) kasutajana(tööauto ,mis nüüd müüdud) ei oska küll nende kohta midagi head kosta peale selle,et väimuselt nad mulle meeldivad,kui on ilusad veljed, kallim komplektatsioon ilus värvitoon. Sõidavad ka päris hästi,aga kütust imevad kõvasti rohkem(2-3l),kui tootja arvab ja kulutused on odava margi kohta ka natuke liiga suured.2,0TDI hakkas 30tkm pealt õli rüüpama,xenon tuled olid täielik kräpp jne. Fabia sõidab õnneks naise käes nii vähe,et pole selleni veel jõudnud. No ei ole vaimustuses ja tunnistan,et astusin ämbrisse nende soetamisega.Ehk,siis ei kiida enda valikut heaks ja ei kummarda seda marki kohe mitte kuidagi.Iseensest pole neil ka suurt midagi viga ,aga on lihtsalt ka paremaid autosid olemas kui need mida VW grupp toodab.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5054
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 179 korda
Tänatud: 144 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas yeekim » 26 Mär 2018, 22:02

Tunnista ausalt, kas need autod osteti sõiduelamuse või $ pärast :D
Aga nagu keegi formulamees ükskord mainis: moodsad autot näevad välja nagu habemeajajad, kõik ühesugused!
Mingeid erilisi pärle pole TAVAAUTOL juba tükk aega olnud, kes hiilgab nurkade/servade arvuga kes lihtsalt crap'iga...
IMHO.

Kui elamust/mugavust soovitakse, on kütusekulu küll sinna 5'ndast kohast tahapoole platseeruv.

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5853
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 634 korda
Kontakt:

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 26 Mär 2018, 22:22

simp kirjutas:Sõitsin eelmine suvi uuele prius'ele järgi. Terve tee mõtlesin, et mis uus õudus see on.
Siit võib vägisi mulje jääda, et eelmine oleks võinud mõne disainiauhinnale pretendeerida. Pole mõeldav. Minuarust märkimisväärselt paremaks pole senini läinud. :wink:
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

will111
Postitusi: 3022
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 203 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas will111 » 26 Mär 2018, 22:37

Krl, see mida sa kirjeldasid ei ole kohe täiesti ilmselgelt mitte kuidagi ega kuskilt otsast vaid autopederastiaga seotud nähtus. võta sisuliselt suvaline valdkond ja suure osa inimeste puhul suure osa asjadega nii on. seda põhjustab "mul on alati õigus" suhtumine ja suutmatus oma eksimusi tunnistada, paljuski ka oskamatus üldse oma eksimusi näha reaalses valguses.

Mis bmw'd puudutab siis neid on endalgi kõvasti olnud, samas päris igapäevaselt polegi kunagi selle margi autoga sõitnud. Igapäeva autodena samas igasuguseid erinevaid marke ka kasutanud. Ei ole küll ühegi puhul täheldanud ega mäleta, et oleksin miskit taevani kiitnud. Ja kui mingi hetk olengi kiitnud põhjusega, et midagi laita pole siis peale piisavat hulka põhjuseid laita on arvamus ka vastavalt muutunud.Näiteks VW'd kasutasin pikka aega ja olin üldiselt päris rahul ikka. Aga sõitsin vähe kilomeetreid sellega aastas ja peale seda kui autol enne 80t km täissaamist mootor sisuliselt muutus kasutuks ning parandada ei olnud võimalik siis nüüd ütlen, et vist on ikka väheke saastad teised. Muidugi see pole ka nii mustvalge arvamus, igasugu muidki probleeme tuli välja.
Kuid näiteks just paar päeva tagasi sõbra üsnagi värske (2013) 320d'ga saksamaalt berliinist eesti sõitnuna võin küll käsi südamel kinnitada, et no kurat on ikka MUGAV ja DRIVERS CAR küll see auto ja automark. Täiesti teine maailm võrreldes paljude muude masinatega. Mis siis, et auto ise oli varustuse poolest tegelikult suht blank mudel. Juba standardvarustus on bemmil ikka täitsa tore ja no see kuidas rool käes istub, milline on sõiduasend, isteasend ja kõik see värk, üsna fantastiline.
Mis kütusekulu puudutab siis berliinist warsawisse ühtlaselt 145'ga sõita keskmise kuluga 5.7l sajale, ei saa just kurta :D või warsaw tallinn 4.6 kiiruse juures ~110-120. Autol on võimu, minekut, juhitavus, mugavus ja kõige selle juures veel uskumatult väike kulu. Miks ei peakski siis omanik kiitma? :D
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1542
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 121 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas simp » 26 Mär 2018, 23:01

Kui bemmide kütusekulust rääkida, siis uuemad diislid on ikka ääretult ökod. Isegi kui ise tagasi ei hoia ja auto manti täis on.

Prantsuse alpidest Tallinnasse oli selline:
photo_2018-03-26_22-56-33.jpg
530d, 180kw, universaal. Neli inimest autos, pagass kraami täis ja vana suusabox katusel. Täislaadung ja lisa tuuletakistus.

Siin sees on nii šveitsis ummikus istumist kui saksamaal ja poolas 200'ga paugutamist. St, tegu ei ole sellega, et tiksusin sujuvalt 110'ega ja ökotasin.

Sarnased reisid mondeoga on alati 9-11 keskmiseks teinud.
Kasutaja avatar

mkendra
Postitusi: 46
Liitunud: 21 Apr 2015, 20:56
Asukoht: St. Julian's, Malta
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas mkendra » 26 Mär 2018, 23:19

Mina näen seda asja nii, et nii kaua kuni tegemist pole firma sõidukiga, mille ainus otstarve on raha teenida, siis ei ole absoluutselt vahet kui palju auto kütust võtab - Tegemist on igal juhul kuluga. Küsimus on lihtsalt selles kui suurt kulutust on inimese jaoks väärt mugavus, turvalisus, kiirus, rahulolu, egoboost etc.
Müüa kaater Glastron GX225 5.0 V8 -> LINK | +372 562 060 58 |
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1182
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 260 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Jesper » 26 Mär 2018, 23:46

Üldiselt ma tahaks esitada protestinoodi ja kellegi riigist välja saata, sest tegin linnavahel tiiru ja kõik tänavad ja parklad on nüüd järsku paksult neid kauneid Toyotasid täis. Osad olid kibekähku isegi taksovärvidesse võõbatud. Eile veel ei olnud! :lol:
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 820
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990advSR, 701Rally, Berg.
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Snowhite » 27 Mär 2018, 09:03

mkendra kirjutas:Mina näen seda asja nii, et nii kaua kuni tegemist pole firma sõidukiga, mille ainus otstarve on raha teenida, siis ei ole absoluutselt vahet kui palju auto kütust võtab - Tegemist on igal juhul kuluga. Küsimus on lihtsalt selles kui suurt kulutust on inimese jaoks väärt mugavus, turvalisus, kiirus, rahulolu, egoboost etc.
Selliselt saab väita siiski inimene, kes perekonna eelarvele, igapäevakuludele, keskkonna saastele ja autonoomsusele ning efektiivsusele kõrge kaarega laseb.
Mul on perekonnas olnud kõikvõimalikku. Vene toodangust kuni koreani välja. Kõige rohkem oma reaalsete kulude kohta on valetanud kindlasti VAG-i grupp neist. Aga samuti oli tõsiselt problemaatiline kunagi avensis oma 2,4 bensiini mootoriga, mis sellise kulu juures oli täielik uimerdav flegmaatik ja tehnilisi probleeme jagus ka temale.
Kui sõiduemotsioon kõrvale jätta, siis oleks mitmed hübriidi lahendused päris normaalsed. Kui aga välimust vaadata ja muid praktilis/mugavuslikke näitajaid, siis on need õudsad. Sama nagu eneseupitamistarvik Tesla. Hea on, kui sõiduki mootor on efektiivne - kuluefektiivne ja ka piisava ressursiga, et teda võiks kasutada nii tarbesõidukina aga kõlbab ka peres kasutada.
Kulunumber, kui selline, võiks jääda võrdeliselt siiski keskmise või allapoole keskmise piiresse. Siis võiks olla lill nii enda kui ka ümbritseva suhtes. (teha nägu, et oled roheline ja samas ei jää kõigile jalgu jne)
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Tort
Postitusi: 1555
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 99 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Tort » 27 Mär 2018, 09:16

Snowhite kirjutas:Kulunumber, kui selline, võiks jääda võrdeliselt siiski keskmise või allapoole keskmise piiresse.
See on sama loogiline kui see, et tulevikus saavad kõik üle keskmise palka 8)

Auto valiku koha pealt on kütusekulust palju olulisem, et sõiduk oleks võimalikult universaalne kõikideks vajadusteks ja neid oleks igas peres nii vähe kui võimalik. Kui vanamehel on paadihobi, siis ainult paadi vedamiseks lisaks igapäevaautole Patrolit pidada on ebaökonoomne. Ilmselt pole mõistlik ka mingi 7.0 sõidukiga tööl käia. Tõde on kuskil vahepeal, aga kas sõiduk võtab keskmiseks 7 või 9 ei ole eraauto puhul oluline.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 820
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990advSR, 701Rally, Berg.
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Snowhite » 27 Mär 2018, 09:28

Tort kirjutas:
Spoiler:
Snowhite kirjutas:Kulunumber, kui selline, võiks jääda võrdeliselt siiski keskmise või allapoole keskmise piiresse.
See on sama loogiline kui see, et tulevikus saavad kõik üle keskmise palka 8)

Auto valiku koha pealt on kütusekulust palju olulisem, et sõiduk oleks võimalikult universaalne kõikideks vajadusteks ja neid oleks igas peres nii vähe kui võimalik. Kui vanamehel on paadihobi, siis ainult paadi vedamiseks lisaks igapäevaautole Patrolit pidada on ebaökonoomne. Ilmselt pole mõistlik ka mingi 7.0 sõidukiga tööl käia. Tõde on kuskil vahepeal, aga kas sõiduk võtab keskmiseks 7 või 9 ei ole eraauto puhul oluline.
Silmas on peetud oma klassi sõidukite ja mootorite ja suuruste juures.
Võrrelda saab võrreldavaid. Erandeid on muidugi. Tobedad erandid on need pisikesed putukad, mis oma kogukuludelt on sarnased selliste keskklassi ja suurem keskklassi masinatega.
Minul hea võrrelda kahte pidi - oli eelmiseks 3.0 tdi VAG. Kütusekulu keskmiselt 10-11 (tehaseandmete järgi 8 :D ) + sellised remondiarved, et oli tunne nagu liisingus oleks lambo vms.
Samas ka üks pisike putukas, millel kütusekulu 6, läbisõit aastane 2x suurem ja hoolduskulu naeruväärne paarsada eur aastas.
ja siia otsa kohe teispidine näide.
Arvasin end kunagi kaval olevat ja läksin oma S4 asemel vanemate 1.6 ökopanniga ühele euroopa käigule.
Kütusekulu tuli kosmos keskmiseks, sest mägede piirkonnas oli koguaeg gaas põhjas ja teistel jalus. Lisaks sai kasutatud 2x autoabi jms.
Arvutasin läbi ja reaalselt oli tripi kogukulu pea 2x kõrgem, kui oleks olnud S4-ga (tean, sest olen tollega teinud seda ringi).
õnneks on sõidukid siiski tarbeesemed ja neid saab alati vahetada ja leida endale sobiv combott.
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 821
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 87 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Krl » 27 Mär 2018, 09:32

See mis on auto valikul primaarne, või mis selle auto juures positiivseid emotsioone tekitab, las jääda ikka igaühe oma hinnata ja otsustada.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4506
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 968 korda
Tänatud: 205 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 27 Mär 2018, 11:27

Kui elad maal ja käid igapäevaselt linnas tööl,siis on ka küttekulu number mingil määral oluline. Fabia saigi ostetud selle mõttega,et küttekulu oleks väiksem,kui ta siiani oli 2,0l Mondeoga võrreldes.Reaalsus on ,aga see ,et ega ta eriti väiksem pole. Lihstal VAG grupi autodel on need kulutused ikka nii maha jutustatud,et anna olla.Lisaks oli ülla-ülla et pikk hooldusvälp 30tkm tähendab VAG-i keeles ,et 15tkm on õlivahetus ja 30tkm on hooldus ehk käid ikkagi 120000 peale 8 korda hoolduses võrreldes näiteks mersu 3 korraga.Ja mersu hooldus ei ole kallim kui Scoudi oma ,on isegi odavam.
Teisalt sattusin mina oma autosid kätte saama just peale seda heitgaasi skandaali. Sõbra vennal on skandaali eelne libatarkvaraga 2,0 passat euro5 ja see on ka päriselt öko.Lõuna eestis käies saab nii 100-ga spido järgi sõites,ka alla 5l/100km kohta,kui tankimise peaalt arvutad.Kompu näitab umbes 4l/100.Minu Scout oli euro6 ja ma alla 7- üldse reaalset ei saanud.Horvaatias käies oli ainult üks kord kompu peal alla 6l/100 ees.Tehas väidab üldkeksmiseks 4,9 ja maantee vist oli 4,3.Mõlemad siis TDI mootorid.
Praegu on tööauto MB Vito Tourer 119 4x4 ja saan sellega reaalset kulu Leedus käies alla 6-e ja üldkeskmine on stabiilselt 7,5-7,7 40/60 linn/maantee.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 474
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Enduro "May"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 228 korda
Tänatud: 51 korda
Kontakt:

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto » 27 Mär 2018, 11:50

Mind see talvine kütusekulu absoluutselt ei morjenda, kuna ülejäänud aasta tsikliga sõites saab keskmise jälle alla (crash)
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1178
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 54 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas piiks » 27 Mär 2018, 11:57

Ma sõidan kaasaga kahasse talvekuudel autoga ca 4000km / kuus. Tegin siin ka eelmine aasta korrektuure masinapargis. Nüüd on pidevaks liikumiseks Audi A3 g-tron. Kuni neljakesi on väga ok sellega kulgeda. Kütusekulu on suht ulme võrreldes varasemaga. Maanteel on reaalne isegi suts väiksem, kui lubatud. Keskmisena tuleb 3,8 kg/100km, mis rahas teeb siis 3,1€ per 100km. Puhas maanteesõit võtab kuni 3,3 kg/100km.
Hooldusega jah sama jutt, mis Urmas räägib. Ehk õli loeb ise, muu on 30K tagant. Aga see kulu on siiski per km suht tagasihoidlik.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

Bastard
Postitusi: 723
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: Hetkel rattatu
Asukoht: Gent, BE
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Bastard » 27 Mär 2018, 17:42

Kas kusagil seda libatarkvara omale ka paigaldada saab? :D
KTM LC4 620 (1995) -> Yamaha TDM 850 (1998)
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 821
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 87 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Krl » 27 Mär 2018, 17:50

TzshippTuuningu mehed peaks oskama veel parema tarkvara ju peale panna, kui see tehase originaal oligi.



Vasta

Mine “Vaba teema”