Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Suva, mis auto isiklikeks tarbesõitudeks on--peaasi, et oleks suur, võimas ja kallis
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Tänapäeval on autodega ju väga lihtne, kõik on koledad, turvalised, igavad ja seoses mõtetu lisavarustuse külge pookimisega raskemad kui eelkäijad, mis on täielikult ära nullinud kütusekulu võidu. Keegi just mainis, et vanad kulutasid, palju nad siis reaalselt rohkem kulutasid? Minu kogemus mazda 626,1986, keskmine oli 6. Nissan sunny 2,0d,1992, keskmine oli 6
Toyota corolla 1,4d4d, keskmine oli 6. Tuttaval on tutikas auris, keskmine on 6, aurise ja corollal pole 12aasta jooksul mummigi muutunud...Ja nüüd unustame diislid listist, remontimine peksab kütuse pealt võidetu enamiku jaoks üle. Müüsin diislid maha, väsisin neist ära ja hais ka ei meeldinud. Nüüd sõidan subaru forester xt'ga, aasta keskmine kulu on 10,2. Saan käru vedada (sest jaksab) saan mööda sõita (sest jaksab) Läheb soojaks ilma keroahjude ja muu kolata. Sõidan aastas ca 25000km, mu otsus sellist masinat pidada ei ole lõpuni adekvaatne, sest tõesti on olemas ökonoomsemaid masinaid, kuid lõppude lõpuks on igasugune tsikli/autoost emotsiooniost ning kui sulle masin reaalselt mokkamööda pole, siis vahetad neid niikaua nagu sokke, kuni ostad selle, millega tegelikult sõita tahad, olenemata adekvaatsusest. Seoses oma tutvusringkonna äärmiselt koledate kogemustega vag grupi masinatega, siis meitekandis on hakkanud vagide mainimine võrduma ropendamisega
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Mina ostan järgmise autona hoopis diisel Dacia Dusteri sest... Ta on lihtsalt nii pagana odav ja selle raha eest sugugi mitte maailma kõige sitem auto punktist A punkti B tiksumiseks. Lisaks saab ülejääva raha panna kenasti tsikli alla, äkki saab vähemalt sellegi BMW
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Dusterx kirjutas:Keegi just mainis, et vanad kulutasid, palju nad siis reaalselt rohkem kulutasid? Minu kogemus mazda 626,1986, keskmine oli 6. Nissan sunny 2,0d,1992, keskmine oli 6 Toyota corolla 1,4d4d, keskmine oli 6.
- Golf 2 1.3 l 40kW, keskmine kulu 9-10 ringis
1988 Sierra, 1.8 l vast kuskil 60 kW ringis, keskmine kulu 9-10
1989 Audi 100, 2.3 l 100kW automaat, keskmine kulu 12
1993 Legacy I 1.8 4WD 76kW, keskmine kulu 9.5
90ndate keskpaiga Legacy II 2.5 automaat 110kW?, maanteel 10
90-ndate Seat Cordoba Vario 1.9 47 kW, keskmine 5.2
1997 Volvo V70 2.5TDi 103 kW, keskmine 6.5
1999 Golf 4 1.6 l bens 74 kW, keskmine 9
2000 Polo Variant 1.9d 50 kw?, keskmine 5.5
Neist ainult volkkari diislitega autosid (Volvo, Polo, Cordoba) võib kuidagi rahuldavaks lugeda arvestades vanust ja suurust, kõik ülejäänud on tänapäevastega võrreldes 2 ja enam korda rohkem.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Kõik kütusest üle jääv raha kulub nii kui nii narkootikumidele ja prostituutidele, seega pohh. Kulutamata ei jää midagi.
-
- Postitusi: 505
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
See mazda oli siis ka diisel ilmselt, kui 6 sajale võttis?
Mul 1986 mazda 626 1.6 bens võttis ikka alates 8 sajale (linnas palju rohkem), lisaks käivitumishäired seoses tooreklapiga jne.
1992 aasta audi 80 2.0 bens 8-10 l/100 km
1994 audi 80 2.6 10-14 l/100km (ka 25 l /100 km, kui lumi maha tuli)
1993 audi 80 1.9 tdi 66kw 5,5 l/100km (palju ka linnasõitu ja käruga sõitu)
1997 audi a4 1.9tdi 81 kw 6,3 l/100km (nelikvedu)(palju ka linnasõitu ja käruga sõitu)
Samas töökaaslaste uhiuued autod on kohati bensukad ja võtavad ka 5-6l/100km kohta (japsid jms), seega minu arust on ikkagi uuemad autod kindlasti ökonoomsemad. Seda on näha minu arust eriti 3-4 liitrise kubatuuri juures, 4.2 tdi-ga on võimalik 10-12 keskmiseks saada kindlasti uue autoga.
Lisaks - mugavusvarustust tuleb ju kogu aeg juurde, mis nõuab lisakulu, aga pigem on kulu väiksem - juba see vihjab suuremale ökonoomsusele.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Bastard kirjutas:Mina ostan järgmise autona hoopis diisel Dacia Dusteri sest... Ta on lihtsalt nii pagana odav ja selle raha eest sugugi mitte maailma kõige sitem auto punktist A punkti B tiksumiseks. Lisaks saab ülejääva raha panna kenasti tsikli alla, äkki saab vähemalt sellegi BMW
Kuradi kaua peab seda ootama,sest paljud arvavad,et on hea auto. 9 kuud on Citymotorsis ooteaeg
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
oxide kirjutas:Samas mul on mondeo titanium s mudel, mis on universaalina kõvasti ilusam kui sedaan. Sedaani ei ostaks juba ainu üksi välimuse pärast. Ja see on paljude autodega nii.
Kuidas muidu selle Mondeo Titaniumiga rahul oled?
Endal ka plaan osta. Kuidas siiamaani vastu pidanud on ning kuidas sõidumugavus on? Proovisõiduga ei saa sellist pilti kuis tahaks.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
RistoQ kirjutas:Spoiler
oxide kirjutas:Samas mul on mondeo titanium s mudel, mis on universaalina kõvasti ilusam kui sedaan. Sedaani ei ostaks juba ainu üksi välimuse pärast. Ja see on paljude autodega nii.
Kuidas muidu selle Mondeo Titaniumiga rahul oled?
Endal ka plaan osta. Kuidas siiamaani vastu pidanud on ning kuidas sõidumugavus on? Proovisõiduga ei saa sellist pilti kuis tahaks.
2.0 bensukas on uimane ja võtab selle juures palju kütust. (minul keskmine 9-10, linna ja maantee segu)
Diislid pidavat paremad olema.
Suuruse ja mugavuse poolest ok. Kõigil peale juhi on mugavam, kui viieses bemmis.
Ülevalpidamiskulud on odavad. Sillaosi ostad kilohinnaga. Õlid-filtrid nagu ikka. Kui peast õigesti mäletan, siis kulutan aasta peale tavaliselt 300-500€ hooldusele. Roolilati pidin ca 80k peal ära vahetama, see on kõige suurem väljaminek olnud hetkel. Taastatuna oli 600€.
Ma olen selle 2.0 bensukaga pea 100k läbi sõitnud, kui sul mingeid spetsiifilisi küsimusi on, siis küsi. Konkreetne isend on hetkel ca 150k juures.
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Mul on võrdluseks fordi 1.6 diiselmoto. 80kw. Ei ole küll mondeo, vaid focus. Peab ütlema, et mootor iseenesest tundub päris asjalik. On jõudu ja momenti sellise väikse moto kohta täitsa kenasti. Päris jalgu nagu kuskil ei jää. Küttekulu on selline 6 talvel, soojemal ajal veel pole otseselt proovinud aga sügisel oli 5.5. Maanteel soojana võtab umbes 4.5
Muidugi oleneb millega võrrelda. Kõigest pisut suurem, 2 liitrine bemmi diisel @135w ja (vist oli) 8-käiguline kast...noh läheb ikka MÄRGATAVALT paremini edasi, sama küttekulu ja suurema tühimassi juures.
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Mazda oli diisel, 46kw. Ainukesed masinad, mis tõepoolest on silmnähtavalt ökomad, on uued otsepritse pensukad. Näiteks subarute puhul vana forekas, 10l/100, kõik järgmised ka ca 10 üldine keskmine, uued fa mootorid, mis otsepritsega annavad igapäevaselt juba 7,5-8,5l vahemikus liikuda ja omades 177kw ning korralikult väänet. See on ainuke masin, mida mina olen oma silmaga näinud, et uuem on ökom. Tuttav kiidab samamoodi oma uut mazdat. Need kuluvõidud on ainult masinatel, mis on läinud üle otsepritsele. Diislite dünaamika on täielik kaka võrreldes värskete pensukatega, efektiivne pööretevahemik on ca 2000rpm vs pensuka 4000rpm, turbomootorite puhul ei ole diislil enam väändeelist, on kõvasti uimasemad ja mölisevamad ning vajavad remonti tõenäoliselt suuremas ulatuses ning läbisõidu mõttes varem, omades samal ainult suht teoreetilist kütusekulu eelist. Kütusekulu eelis on teoreetiline sellepärast, et kui sarnast perfomancet võrrelda, siis kaob diislil võit täitsa ära, sest 2l turbo pensuka vastu on vaja vähemalt 3lr6 diislit ja selle kulu ei ole enam võrdne mingi 1.3l ökofiestaga.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
ainus probleem on see, et 1.3l ökofiesta mootor vajab 100k pealt vahetamist. 3l r6 köhatab sinna vabalt teise ja kolmanda 100k otsa.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
simp kirjutas:ainus probleem on see, et 1.3l ökofiesta mootor vajab 100k pealt vahetamist.
On see ainult ökofiestade probleem? Olen vist või sees 205000km sõitnud kolmepotise Micraga
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
sa räägid võidusõidust
tegelikkuses linnas ja (eestis) maanteel liigeldes ei ole küll mingit erilist suurt vahet, kas sul on autol 77 või 177kw. okei, mõned üksikud "huligaanid" kes vahel uimerdajatest möödasõitu ka teevad, neile tuleb ehk kasuks see lisavõimsus...aga ma ei näe sisuliselt enam liikluses kuskil väga seda, et keegi kellestki jõulist möödasõitu teeks. Kui tehakse siis venitakse ja koheselt jäädakse möödasõidetu ette täpselt samamoodi venima.
kuskil saksamaal, poolas või sellises kohas kiirteel 150ga sõites on muidugi hea jah kui sul on võimas mootor, mis ei pea nii kangesti pingutama, et seda kiirust arendada. eks tänu sellele bemmi diisel sõidabki kiirteel kokkuvõttes ökomalt kui mõni väiksem ökodiisel, mille optimaalne kiiruse range lõpeb kuskil 100 juures
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
177kw on võidusõidus "ökofiesta". Mainitud masinal on jõudu siis 160hp/1000kg, pole just päris nascari isend või mis? Proovige ökofiestaga e-kategooria haagist vedada ja siis avardub see võidusõidu mõiste kohe, kui ökofiestadele enam järgi ei jõua
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
võidu sõidetakse igasuguste erinevate autodega. mõte oli selles, et liiklus ei ole päris võidusõit, kus TINGIMATA on vajalik mingi hulk kilowatte. aga no ega seda ei pidanudki sõnasõnalt võtma + ma selgitasin oma poindi pikemalt ära järgnevas jutus.
ökofiesta ei ole mõeldud mingisuguste hiigelhaagiste vedamiseks ja ükski terve mõistusega inimene sellist asja regulaarselt teha ei üritaks. samas on päris veider arusaam, et haagise vedamiseks on hädasti vaja hirmus palju jobujõudusid või kilowatte. haagisega ühtlase kiirusega liikumine maanteel vajab ehk maksimaalselt kuskil 10 kilowatti rohkem kui ilma selleta liikumine, sama autoga.
kui sinu igapäevane sõit on üksteisele järgnev 0-100-0-100.. kiirendamine gaas põhjas ja eesmärk on võimalikult kiiresti kiirendada, siis tõepoolest kaob igasugune kütusekulu eelis ära igasugustel diislitel ja ökofiestadel.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Pakun käimasoleva diskussiooni peale siinkohal, et otsiks välja mingi neljarattalise liikuri, mis vastaks vajadustele, mille ostmine ja kasutamine maksaks vähem, kui mõnel Ferraril või tuhandekilovatise mootoriga raskeveokil ning pakuks teinekord vähemalt mingisugustki sõidulusti.
Minu vajadus näiteks on, et auto jaksaks ning tohiks vedada käru: piduriteta versiooni kuni 750 kg (vean sellist vist pea iga nädal) ja piduritega versiooni veovõime peaks olema kuni paar tonni; 4-5 korda aastas on ikka olnud vaja miskit suuremat sappa haakida. Viiekesi peaks ikka sisse mahtuma ka.
Siiamaani on asja ära ajanud 6-kohaline Vito kaubik, aga sellega on see häda, et kõrge kere, esivedu ja 60kw mootorivõimu annavad pehmelt öeldes vähe võimalust sõidulustiks. Clarksoni koer jookseb ka sellest mööda (kui mäletate üht vana Top Geari saadet, kus koer "pandi autodega joonele"). Ratta saab ringi ainult lumehanges või kiilasjääl. Lohutuseks võib konstateerida, et esirehvi suitsema laskmine ei paku mingit lõbu niikuinii.
Leiaks siis midagi lõbusamat asemele ilma, et olemasolevad voorused (eriti) ei kannataks. Nii, et tulistage, härrased!
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Pühak, sulle sobi parameetrite poolest RangeRover mingi kobedama V8 mootoriga. Kuigi töökindlus ei ole suurem asi jääb ülalpidamine kindlasti palju odavam kui sinupoolt mainitud Ferraril
Kui sa lustida ei tahaks, siis soovitaks LandCruiserit - kõige igavam maastur maailmas, isegi hooldused/ remondid ei paku üllatusi kui just õhkvedrustuses midagi saba ei anna.
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
No vot, selle teema algatanud sõiduk, mida ma juhtumisi müün, vastab täpselt pühaku nõudmistele: Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg, piduritega haagise lubatud mass 2200 kg.
Ja sõidulusti rohkem kui sellisest masinast oodata julgeks!
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
ElectroMoto kirjutas:No vot, selle teema algatanud sõiduk, mida ma juhtumisi müün, vastab täpselt pühaku nõudmistele: Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg, piduritega haagise lubatud mass 2200 kg.
Ja sõidulusti rohkem kui sellisest masinast oodata julgeks!
Ära hakka, kuna see siin pole enam su müügiteema, siis sellele Passatle peale vaatamine tapab juba eos igasuguse lustimise soovi
EDIT: Tegelikult ei kvalifitseeru Passat ka Pühaku tingimustele:
pühak kirjutas:...mille ostmine ja kasutamine maksaks vähem, kui mõnel Ferraril või tuhandekilovatise mootoriga raskeveokil ...
sest ei asu soetamis/ ülalpidamiskulude "tabelis" isegi mitte samal lehel Ferrariga vaid suisa "ramatu alguses".
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Maaks kirjutas:Ära hakka, kuna see siin pole enam su müügiteema, siis sellele Passatle peale vaatamine tapab juba eos igasuguse lustimise soovi
Ja-jaa.. juba sain aru, et mul on mingi väärastunud ilumeel, et seda masinat ilusaks pean
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
pühak kirjutas:Pakun käimasoleva diskussiooni peale siinkohal, et otsiks välja mingi neljarattalise liikuri, mis vastaks vajadustele, mille ostmine ja kasutamine maksaks vähem, kui mõnel Ferraril või tuhandekilovatise mootoriga raskeveokil ning pakuks teinekord vähemalt mingisugustki sõidulusti.
Minu vajadus näiteks on, et auto jaksaks ning tohiks vedada käru: piduriteta versiooni kuni 750 kg (vean sellist vist pea iga nädal) ja piduritega versiooni veovõime peaks olema kuni paar tonni; 4-5 korda aastas on ikka olnud vaja miskit suuremat sappa haakida. Viiekesi peaks ikka sisse mahtuma ka.
Siiamaani on asja ära ajanud 6-kohaline Vito kaubik, aga sellega on see häda, et kõrge kere, esivedu ja 60kw mootorivõimu annavad pehmelt öeldes vähe võimalust sõidulustiks. Clarksoni koer jookseb ka sellest mööda (kui mäletate üht vana Top Geari saadet, kus koer "pandi autodega joonele"). Ratta saab ringi ainult lumehanges või kiilasjääl. Lohutuseks võib konstateerida, et esirehvi suitsema laskmine ei paku mingit lõbu niikuinii.
Leiaks siis midagi lõbusamat asemele ilma, et olemasolevad voorused (eriti) ei kannataks. Nii, et tulistage, härrased!
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2567157
Ei ole küll minu kuultus, aga selliseid mitut haagise vedukina pidanud ja Vito bussi ei kujuta küll 2 tonnise haagise küljes ettegi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
rannamees kirjutas:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2567157
Ei ole küll minu kuultus, aga selliseid mitut haagise vedukina pidanud ja Vito bussi ei kujuta küll 2 tonnise haagise küljes ettegi.
Ma ei oska öelda,kuidas sellisega haagist vedada on ,aga üldiselt on see suht kehva juhitavuse ja teelpüsivusega jube kapriisne ja kulukas auto.Võrreldes VITO-ga on see juhitamatu auto
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 21 Apr 2013, 14:38
- Tsikkel: Tagaveoline
- Asukoht: Tallinn/Soodla
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Kui oleks minu valida, siis "Länkar". Ja-jaaa.. on igav kui kurat ja kõik "endast lugupidavad ärimehed" teda omavad ning emotsioone ei ole, aga:
Ma ei tahagi silma paista liikluses ega tänaval driftida; Olen 193cm pikk ja oi kurat kui hea on autosse istuda, mitte kukkuda nagu praegusesse(madal sedaan); Sõidan teedel, mis koosnevad erinevate suurustega aukudest(elan maal); Käru tõmbab nii et ei tunnegi(2t oli sabas ja maanteel 100km/h oli väga ok); Kulud mõistlikud, kui hooldada; Turvaline. Ning kuna raibes eriti suurt kiirust ei arenda, siis püsivad ka load paremini taskus.
"Maitse asi!"-ütles koer ja lakkus mune....
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Kiirust peaks nii palju ikka arendama, et lubade kallale minnakse, kui omal mõistust pole tagasi hoida.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Krl kirjutas:Kiirust peaks nii palju ikka arendama, et lubade kallale minnakse, kui omal mõistust pole tagasi hoida.
Nüüd ei ole su lubasid kellelgi vaja - raha (ja palju, kui just taarast ja toimetulekutoetusest ei elatu) võetakse ära
https://majandus24.postimees.ee/4451775 ... hvi-maksma
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Eks nssitakse kesklassi edasi samamoodi, nagu selle astmelise tulumaksugagi.
Vaesed niikuinii ei teeni midagi, et peaks muretsema ja rikkad ei näita, et nad midagi teeniks.
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
maanteel liigeldes ei ole küll mingit erilist suurt vahet, kas sul on autol 77 või 177kw. liigeldes ford galaxy 125 kw võrreldes eelmine 85 kw lähivabariikides kerghaagis taga siis kui ees sõidab 2 rekkat järjestikku 80 km tunnis on suuremad kilowatid igati abiks. juhusetõttu käidud ka merzedes sprinteriga kaubikuga 66kw ja siis tuli küll pisar silma maanteel sest piirkiiruse saavutamine oli juba katsumus, kuigi linnavahel tundus täitsa liikuvat (isteasend oli ka kõige võikam kogemus, midagi muuta ei saanud)
-
- Postitusi: 3140
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Dusterx kirjutas:177kw on võidusõidus "ökofiesta". Mainitud masinal on jõudu siis 160hp/1000kg, pole just päris nascari isend või mis? Proovige ökofiestaga e-kategooria haagist vedada ja siis avardub see võidusõidu mõiste kohe, kui ökofiestadele enam järgi ei jõua
Ökofiestast pole käru vedamisel väga tolku. Lihtsalt liiga kerge. Audi 8.0 b4 1.9 tdi 66kw vs passat 2007 77kw pole kummagiga probleemi lastis haagist sikutada. Küll on aga tuntav vahe, kui mahapidurdamise aeg tuleb. 1310kg vs 1550kg masinad.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
rannamees kirjutas:.....
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2567157
Ei ole küll minu kuultus, aga selliseid mitut haagise vedukina pidanud ja Vito bussi ei kujuta küll 2 tonnise haagise küljes ettegi.
Selle autoga ei saa arugi, et käru taga on, OK- kütusekulust sai aru
Muidu mootori poolest töökindel auto ja kui käru taga, pole ka nii "vedel"
Muidu aga : mõni nõrgem võib merehaigeks jääda....
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.