Motoraamatu loos 2. [teine]

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5204
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 593 korda
Tänatud: 503 korda
Kontakt:

Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #1 Postitas Macintosh » 24 Apr 2018, 11:34

Plaan järgnev: järgmise 7 nädala jooksul loosime välja hulga Sverre Lasni motoraamatuid. Suuremalt jaolt läheb käiku "Motosõidu ABC 3" aga vähemal hulgal on loosimises ka "Euroopa tsiklisadulast. Isepäise reisiselli teejuht".

Pilt Pilt

Kuidas loosiga raamatut saada?
See on ootamatult lihtne, laikima ei pea üdlse midagi, sõpra ka kutsuma ei pea (kuigi võib):
1. Sa kirjutad siia teemal: sinu esimene suur sõiduviga ja selle tagajärjed (mida pikemalt kirjutad, seda toredam on teistel lugeda)
2. Sul peab nädala jooksul olema foorumis vähemalt üks postitus (arvestamata käesolevat teemat); sa ei pea teemat alustama.
* Zürii jätab endale õiguse mitte arvestada postitusi mille sisuks on smaili või mõni sisutühi fraas.

Raamatu loosib välja loomulikult Fortuuna.
Alustasime siit: viewtopic.php?f=58&t=104452

Loosimised.
  • 23. aprill: 2x "Motosõidu ABC 3"
  • 30. aprill: "Motosõidu ABC 3" ja "Euroopa tsiklisadulast. Isepäise reisiselli teejuht".
  • 7. mai: 2x "Motosõidu ABC 3"
  • 14. mai: "Motosõidu ABC 3" ja "Euroopa tsiklisadulast. Isepäise reisiselli teejuht".
  • 21. mai: 2x "Motosõidu ABC 3"
  • 30. mai: "Motosõidu ABC 3" "Euroopa tsiklisadulast. Isepäise reisiselli teejuht".
  • 7. juuni: 2x "Motosõidu ABC 3"
  • 14. juuni: 1x "Motosõidu ABC 3". Autori signatuuri ja pühendusega eksemplar.

Kui soovid raamatut endale osta, siis leiad selle siit: https://goo.gl/wsvxXi, raamatut puudutav foorumiteema on siin: https://goo.gl/BWqUen


Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Ivoonu
Mode
Postitusi: 1221
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #2 Postitas Ivoonu » 24 Apr 2018, 11:58

Esimene suur sõiduviga oli niivõrd-kuivõrd viga - ei osanud arvestada õhtuhämaruses ründava kitsega ja nii ma kanni peal liugu saingi lasta. Ratas läks ilusa sädemepilvega ees.
Kasutaja avatar

Jake
Postitusi: 39
Liitunud: 31 Juul 2017, 14:09
Tsikkel: Ducati Monster 796

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #3 Postitas Jake » 24 Apr 2018, 12:16

Esimene suur sõiduviga oli see, et jätsin ratta külgtoe alla ning ratas ei läinud käima. Püüdsin probleemi lahendada hea kümme minutit kui lõpuks kutsusin suisa mehaaniku kohale, et mis viga on. Tema lükkas lihtsalt jala üles ning ratas läks ilusasti käima. Häbi oli päris suur :D Nüüd on esimene asi jalapositsiooni üle vaatamine enne ratta käima panemist!
Kasutaja avatar

Snuffit
Toetajaliige
Postitusi: 236
Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
Tsikkel: BMW K75 Cafe
Asukoht: Rapla
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #4 Postitas Snuffit » 24 Apr 2018, 13:26

Sõidu ajal läksin kogemata sureti nupu pihta ja tsikkel suri välja ning jäin teeäärde. Nii veetsin seal oma paar minutit kurvalt käivitamist proovides, kuni lõpuks taipasin milles viga oli. Hea et keegi ei näinud, jube häbi oli :oops: :D

ovaaP
Postitusi: 45
Liitunud: 11 Veebr 2014, 18:30
Tsikkel: TDM; Honda NC750X
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #5 Postitas ovaaP » 24 Apr 2018, 13:44

Minu esimene viga oli kui keerasin gaasi rutskal nn lapatsit mis aitab pikal sõidul gaasi hoida, paremasse asendisse, ehk alla poole, aga tegin seda umbes kiirusel 100 km/h ja tulemuseks oli peaaegu südamerabanus kui kiirendas äkitselt. Õnneks lõppes kõik hästi.

ttt
Postitusi: 209
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #6 Postitas ttt » 24 Apr 2018, 14:24

Pole päris esimene viga, võib-olla oli ka.. aga selle hooaja alguseks oli ära ununenud, et tsikkel käivitub nupust :D Õnneks tagajärgi puruks keeratud võtme ja tühja aku näol ei olnud, aga palju puudu ka polnud :D Päris piinlik ikkagi.
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 825
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #7 Postitas Boobush » 24 Apr 2018, 14:38

Minu esimene, kõige rumalam ja kõige rängem kukkumine (crash) mootorrattaga oli 15. aastaselt, kui ma sõitsin õhtuhämaruses Tähe tänaval tollilao terminali eest (asfaltkattega) Aardlna tänava poole pärisuunas aeglaselt liikuvast sõiduautost paremalt mööda. Ootamatult sai asfalt otsa (praegune ksauto väravate esine) ja toona olid seal suured augud kruusa-liivateel, misjärel kiiruse ~80kmh pealt sain oma esimese tankslapperi, kukkumise, armid puusadele, põlvedele, küünarnukkidele, lõhutud ratta, katkised riided, kiivri peal oli rullumisest mitu tiiru värvi maas ja oma elu esimese päris adrenaliinitunde. Ma siiani mäletan, kui ilus see moment oli, kui õhtuhämaruses ratas mööda asfaldit lohises ja summuti alt lendas sädemeid samal ajal kui ma mööda asfaldit rullusin :) . Pärast kukkumist tõstsin ratta püsti ja sõitsin koju, koju jõudes oli adrenaliin läinud ning siis hakkasid verised ja valusad kohad endast märku andma. Pesema minnes tulid krambid ja sain aru, kui katki ma tegelikult olin.

Loo moraal: ärge tehke liikluses rumalusi ja kandke varustust.

PS! Paagile kulus päris palju pahtlit, et lenksust tekkinud mõlk ilusaks saada :mrgreen:

Pilt

Pärast crashi värvisime kamba peale ratta ära, toona oli plaanis pärast värvimist mingit kleepsutuuningut teha, milleni paraku ei jõudnudki.
Pilt
Kasutaja avatar

TStyle
Postitusi: 7
Liitunud: 16 Mai 2016, 17:02
Tsikkel: KTM 990 SD
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #8 Postitas TStyle » 24 Apr 2018, 18:34

Aasta 1985, mina 10 aastane. Hing ja ihu lausa karjus soovist motokrossi sõita. Vaatamata Nõukogude Liidu bürokraatiale( kes saab ja kes ei saa vastavates motoklubides käia) pressisin end kuidagi toonase Harku Aiandi motoklubi juhendaja HR. Plekk´i jutule. Minu vastuvõtu arutamise üheks nõudeks oli proovisõidu tegemine. Ja seal ma oma elu suurima sõiduvea tegin: nn. "eksami vahendiks" oli 50cm3 krossimopeed millel forseeritud mootor ja pikendatud kahvel ees. Egas midagi: istusin eluka selga, naeratus näol, jalaga käima, käik sisse, tuld ... ja nii ma seal samas pikali olin. Vaatamata lõhkistest põlvedest, marraskil seljast sai kõige suurema hobaduse enesekindlus. Läks ikka paar kuud mööda enne kui suutsin taas mõelda uuele "eksamile". Minu järeldus siit : Ole sa nii hea/halb sõitja kui tahes siis mootorrattasse tuleb alati mõistusega suhtuda kuna iga väiksemgi viga võib valusalt kätte maksta. :D
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 957
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 237 korda
Tänatud: 278 korda

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #9 Postitas Madlobster » 24 Apr 2018, 19:13

Polnud mul ei lubasi ega midagi, kogemust oli minimopi jagu majatagusel kruusateel. (see on see koht, kus ma olen õnnelik, et ma ennast ise ära ei tapnud, sõjardist korravalvuriga kohtudes oleks see foorum ilmselt ühe madlobsteri võrra vaesem biig diil eks :mrgreen: )
Vaja suitsu järgi minna ja sõber just oma 600 jamuga külas. Sooja oli umbes dubai moodi suvi ja plaan oli Tsärgi ja kiivriga minna. Aga noh, et änksam välja näha sai ka sõbra paksust veisenahast polkovniku tagi selga aetud. Kogemused tulevad sõites mõtles minu noor pea ja keeras linnu lahti. Esimene lauge kurv, kiirus 160 ja no ei keera. Va tõbras ei lähe kaldesse ega midagi (mis see counter steering on :?: ). No pidureid kangutades ning lollakaid liigutusi tehes õnnestus kurv läbida teepeenralt lisa võttes. Kruus +kiirus +pidur +loll pea kombinatsioon andis kokku ühe korraliku tankslapperi, mis lennutas mu üle lenksu efektse saltoga. Algas (tundus, et lõputu) lohisemine ja tiirlemine asfaldil, tsikkel peal ja mina alla ja siis vastupidi, mis lõppes minu vedelemisega vastu tulnud maaasturi kõhu all. Selleks ajaks kui ähmis maasturimees välja jõudis tirisin mina ennast kätega kängururaudu pidi masina alt välja. Maasturimees kätevärinal kiirabi kutsumas, ma siis visiiri tõstes, et mis sest kiirabist tõsta parem tsikkel püsti. Tõstiski :bsmile: Jõuab tagasi ja jälle vaja tal erinevates värvides discokaubikuid välja kutsuma hakata. Ma siis jälle läbi kiivri oiates, et pea nüüd hoogu, ma vaatan, mis mul katki on ja pole. Hirmus ettevaatlikult jäsemeid liigutades (tunne oli selline, et igal jäsemel on vähemalt kaks lahtist murdu) algas siis body damage check, mis päädis tõdemusega, et peale suurevarba kulumise ning muude pindmiste riivimiste ning klohmimiste ei ole katkenud midagi, et oli oidu vähemalt see veisenahk selga ajada (see on see koht, kus praegu vaatan kõhedusega neid trussikutes tibinaid baikide sabapeal, või plätumehi :D)

Siit läks palju aastaid A kati ja oma tsiklini. Sõbra hooaja rikkusin ära, aga minu kulude kirjadega sai tsikkel jälle uueks.
Kasuta varustust ja ära keera rohkem kui kinni mõistad hoida... a kellele ma seda räägin :?: :mrgreen:
St ilusat hooaega ja hoiame õnnetuste teema lühikse :bsmile:
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:

Prets
Postitusi: 264
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Yamaha ST225 Bronco
Asukoht: Auckland, Uus-Meremaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #10 Postitas Prets » 25 Apr 2018, 08:24

Konkreetset esimest ei mäleta, rolluajast 10 aastat möödas ja lollusi sai ikka tehtud. Esimene suurem, kus ka vere lahti sai oli nii, et peale juba paari kuud sõitu enesekindlusega sai mindud ringile ja liiga suure hooga ja järsku kallutatud, nii et keskhark kriipis maad ja siis korraga terve külje maha. Õnneks kiirus pold suur, sai aint ühe põlve pealt teksadesse suure augu ja kerge marrastuse. Mingit varustust peale kiivri muidugi pold tol ajal.
(togi)
Kasutaja avatar

iSlanderEST
Postitusi: 181
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #11 Postitas iSlanderEST » 25 Apr 2018, 09:49

1. sõiduviga oli õppesõidu platsil (ilma õpetaja järelvalveta) kiirendamine ja pidurdamine suurema kiirusega kui nõutud. Ühel korral aga sattusin metallist kaevuluugile (vihmane ilm oli) ja esiratas läks blokki.
2. sõiduviga oli, kui juba juhtimisõigus oli ja ma üritasin Virtsust praami peale sõita. Ostsin kenasti pileti aga ratast liikuma ei saanud, kohe kui käigu sisse panin suri välja. Küljejalg ei olnud all. Teenindaja juba ütles, et lükka eest ära, jääd teistele jalgu. Hakkasin siis lükkama ja poole platsi peal tuli mõte, et prooviks seisujalga uuesti jalga toksata, äkki on abi. Ja oligi, sain ratta tööle. Aga piinlik oli ikka :P
Kasutaja avatar

Motorized
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Mai 2009, 21:04
Tsikkel: 1000rr
Asukoht: Tallinn

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #12 Postitas Motorized » 26 Apr 2018, 21:21

Külavahel Jawaga ''kihutades'' sattusin kastemärjale rohule ja samal ajal lahutasin siduri ja vajutasin tagapidurit. Ootamatult kõva laks oli ja tulemuseks käeluumurd.
So far, so good
Kasutaja avatar

stiiv
Postitusi: 31
Liitunud: 02 Dets 2016, 20:59
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #13 Postitas stiiv » 27 Apr 2018, 01:12

Kuna ei olnud öeldud, et vigane sõidukogemus peab olema motoriseeritud rattaga, siis minu esimene koledam apsakas juhtus jalgrattaga. Ilmselt oli see Ereliukas ja vanust mul vast 9, mitte rohkem. Sai kuidagi kodust eemal oldud ja kuskil metsavahel sõites külg maha pandud nii, et vänt kõver ja vändata enam ei saanud. Lihtsalt vändad ei käinud ringi. Aga kuna olime veidi vanema sõbraga koos ja tema oli punnvõrriga, siis muidugi tuli tal he mõte, et võib mu rattaga sleppi võtta ja koju ära sikutada, seal aega siis vänt sirgeks taguda. Käis ja tõi kodust nööri, sidusime sappa ja pojeehalii. Läkski ilusti, mõnda aega, aga eks siis ta ikka tahtis vinge vend olla ja keeras kiirust juurde... mööda kruusateed, eks see kiirus sinna 25 km/h kanti võis kiskuda. Sellise kiirusega ei saanud ma enam hakkam, ratas hakkas vänderdama ja üks hetk ma siis maoli maas olin. Loomulikult olid jalas vaid lühikesed püksid, ei särki ega midagi. Täpselt ei mäleta, mis siis oli, aga küünarnukid, põlved ja kõht ja selg olid korralikult marraskil ning need haavad paranesid mitu head nädalat. Ja oli suvi ning ei saanud siis ujuda ega midagi. Rikkus parasjagu ikka suve ära.

Aga järgmiseks suveks oli see juba unustatud ning siis oli mul endal oma punnvõrr sõitmiseks. Töötas kenasti nigu Antsu viiul, aga sõber teadis rääkida, et sedasi sõites jääb mootoril ikka natuke varu, et ei saa seda viimast kätte. Kui aga segusiiber karbussist välja võtta, siis ei ole mingeid takistusi ning võtab mootorist välja kõik, mis võtta annab. Ehk siis tippkiirus on suurem kui tavaliselt. Muidugi pidi arvestama sellega, et siis oligi kogu aeg nn gaas põhjas ning reguleerida sai tegelikku kiirust ainult piduriga.
Läksin siis sõitma, istusin peale, sõber lükkas käima ja minek. Läks küll jube hästi, võimalik, et oli ka kiirus suurem kui muidu. Sirge peal oli hea, aga siis tuli üks 90-kraadine kurv. Selle võtmisega läks asi vähe nihusti. Omateada ma pidurdasin ka ja vist ka kiirus vähemaks jäi, küll aga oli seda piisavalt, et ma kurvi välja ei võtnud ning sinna lepikusse põrutasin. Aga oli selline väike võsa, mis mu kinni püüdis ,seega ei juhtunud midagi peale mõne marrastuse ja haiget saanud ego. Igatahes läks siis segusiiber sisse tagasi ja sinna ta jäi, nii oli palju mõistlikum kulgeda. Sõbra ratsionaliseerimise soovitusi ka peale seda enam nii lahkelt kuulda ei võtnud :)

Dusterx
Postitusi: 126
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: r1100gs,lc4,cm200t,cx500
Asukoht: Kehra
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #14 Postitas Dusterx » 28 Apr 2018, 02:05

Kunagi sain omale esimese "mootorratta" minsk, poisikestel ikka komme "joonetaha" panna, ei mäleta isegi, et kes ja millega vastas oli, kuid lugu järgmine. Vanadel venelastel oli suht suur võimalus, et kui süüde veidi varajane ja tühipöörded ka madalad, siis kippusid tagurpidi käima minema. Reiss löödi lahti ja ma panin tagurpidi minekut, see oli ühtlasi ka elu üks parimaid "rebukaid", mida tunda on saadud. :D

MihkelATR
Postitusi: 39
Liitunud: 25 Juun 2016, 23:34
Tsikkel: Z1000
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #15 Postitas MihkelATR » 28 Apr 2018, 09:37

Saan ka loo lisada.
Nimelt eile, u. 10min enne 16 sõitsin rõõmsalt mööda vihmast märga Järvevana teed suunaga Mustamäele. Jõudes nö vanale 2 realisele osale, sõitsin rahulikult u. 80ga teises reas, kui esimeses reas olnud must linnajeep järsult tähtis 2. ritta reastuda. Läks ainult murdosa sekund kui juba tunsin asfaldit, jõudsin mõelda, et kui kaugele see tsikkel nüüd libiseb kui nägin diagonaalis vasakul libisemas sädemete saatel tee ääre poole. Ruttu püsti ja jooksuga järele. Õli rida oli taga. Keerasin süüte välja ja tõstsin püsti. Esimeses reas olnud rekkal oli nii kiire, et trügis teepeenralt mööda. Selles suhtes siis hästi, et kukkumise ajal rekkaga kokku ei puutunud mina ega ratas. Panin tee äärde seisma, ette keeranud onkel tuli küsima kas olen terve. Minu küsimuse peale, et peeglid on olemas, ei osanud ta midagi öelda, vaid hiilis minema.
Kahjud: vasak mootorikaas puru, õli väljas, kas on see tõttu ka sisu viga saanud, veel ei tea, lenksu raskus läinud, esimene vasak suund puru, ülejäänud on kriibimised - heebli ots, lenksu ots, tule gondel, radika kaitse, paak (tuli välja kellegi varasema kukkumise mõlk ja pahtel), sabagondlil väike kriim, sumpapüti klambril. Endal vasak põlv valus, nahk kriibitud ja natuke paistes, teksadel siis põlvel auk ja imelikult vasaku tasku juures, kinnaste peopesad natuke kulunud, ühel õmblus natuke lahti. Tagil mitte kriimugi.
Üldiselt õnnelik õnnetus, esialgu kahjud suured ei ole, kui libisemise ajal töötav mootor viga ei saanud välja voolava õli puudusel.
Kasutaja avatar

Lontrus
Postitusi: 74
Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
Tsikkel: TDM850 '92
Asukoht: Vembutembumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #16 Postitas Lontrus » 28 Apr 2018, 10:33

MihkelATR kirjutas:Saan ka loo lisada.



Kirjelduse järgi see pole küll sinu sõiduviga vaid liiklusõnnetus kus linnamaasturijuht süüdlane. Kui õieti aru saan siis ei vormistanud seda ära? See on pahasti, siin süüdlase kindlustus ju peaks need asjad kinni maksma(Kui süüdlast ei leita, siis ei maksa). Mine kindlustusse, anna neile teada, samuti liiklusõnnetuse blankett täida. Ilmselt vaja ka politseid teatada, Jube hea kui mäletad linnamaasturi numbrit(ilmselt paraku mitte) ja muid tunnuseid.


Teemasse: Häbilugu sest mitte poisikesepõlves vaid eelmine aasta. TDM'i temp.andur näitas teibad, ikka ignoreerisin et vent pidevalt tööle läheb. Pärast kahepäevast Kõrvemaa trippi igaks juhuks uurisin jahutusvedeliku taset. Aga taset ei saanud olla sest vedelikku polnud :D Lõdviku kinnitus oli ilmselt ajaga hakanud läbi laskma soojaga, paigal seiste ei tilkunud nagu pärast selgus. Enne vedelikke polnud juurde vaja kallata, nüüd vahest on vaja jahutusvedelikku ja õli lisada, muidu sõidab samamoodi siiani :)
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 957
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 237 korda
Tänatud: 278 korda

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #17 Postitas Madlobster » 28 Apr 2018, 13:21

Kui kokkupuudet ei olnud siis on tegemist lihtsalt kukkumisega mitte avariiga ning tavakindlustus ei kata. Tuttava kogemus. Kui kasvõi väike puude siis kvalifitseerub avarii alla. Sellise jutuga saadeti kindlustuse kontorist käsi laiutades välja
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5204
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 593 korda
Tänatud: 503 korda
Kontakt:

Re: Motoraamatu loos 2. [teine]

Lugemata postitus #18 Postitas Macintosh » 30 Apr 2018, 16:41

http://prntscr.com/jbyjor
stiiv kirjutas:Raamat: "Motosõidu ABC 3" on sinu.


http://prntscr.com/jbyjv3

Lontrus kirjutas:Raamt: "Euroopa tsiklisadulast. Isepäise reisiselli teejuht" on sinu.


Kontakeeruge palun ES/PS sõnumiga.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee




Mine “Vaba teema”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist