Kuidas remontida kruusateed?

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Kuidas remontida kruusateed?

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Tahan natuke koduteed remontida. Põhjalikumalt. Pean projekti kirjutama, et saaks veidi abiraha. Kas keegi saaks nõuga aidata? Nõu oleks eelkõige tee remontimise osas vaja, mitte toetuse küsimisel. Sellega saan ise hakkama.

Tegemist siis ca 1,5km pikkuse kruusa teega, mida kasutab ainult minu majapidamine, seega ainult sõiduautod. Tee on rajatud magistraalkraavi kaevamisest tekkinud vallile, selline savine moreen. Suuremas osas on tee kunagi killustikuga pinnatud aga see oli ca30 aastat tagasi ja nüüd hakkab kõik läbi vajuma. Üks lõik läheb eriti mülkaks - seal kate puudub, on ainult savi.

Tahaks siis tee katta terves pikkuses mingi kandva materjaliga. Kohalik karjääri pakutav kraam on siit näha: http://www.kiviluks.ee/seli . Mida sealt sobiks tee peale vedada, nii et asi hea saaks?

Oma peaga mõtlesin esialgu, et seal kus mülgas on, veaks midagi jämedat alla (Äkki see? Purustatud kruus fr. 0-70), ca10-15 cm ja sinna peale ca 10cm peenemat kraami (Äkki see? Purustatud kruus (katend) fr. 0-32) katteks. Seal kus asi veel läbi ei vaju paneks lihtsalt peenemat peale ca 10cm kihi (Äkki see? Purustatud kruus (katend) fr. 0-32) katteks. Kas seda kõike on piisavalt või peaks rohkem punnitama? Raha on piirav tegur muidugi. Ca 10k euri sisse peaks selle projektiga jääma.

Kirjutage siia või saatke erasõnumiga oma nõuanne. Aitäh!

EDIT: Muutsin moderaatori poolt teemat jagades läbimõtlemata ja kehvalt pandud pealkirja rohkem mõistetavaks, et ma päris idioodina ei paistaks. Kallis mode, sa võiksid ka oma tegevuse ennem läbi mõelda.

Viimati muutis davidsoniharald, 01 Mai 2018, 13:24, muudetud 2 korda kokku.



koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Kuidas remontida teed. Toetused?

Lugemata postitus Postitas koi »

Selle eriti pehme lõigu parandamiseks ei aita suurte kamakate sisse upuamine. Varem või hiljem vajub ja lainetab jälle. Parim viis mülka parandamiseks on esmalt katta see lõik "geovõrguga" http://www.roadservice.ee/tootekataloog ... geovorgud/ Võta nendega ühendust. Kui tekb mingi tõrge , võta minuga ühendust. Saan veidi asja korrigeerida.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kuidas remontida teed. Toetused?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Kui ainult sõiduautodele ja vahel harva liikuvatele veokatele(prügiauto jne.) mõelda,siis ilmselt ei pea selle asjaga väga spetsiifiliselt peeneks minema. Sinu tee puhul on see eelis,et see on kraavi kallas ja nagu ma aru saan siis kõrgem muust maastikust.
Mingi paekivisodi(jämeda killustiku kuhja põhi,kus on peent ja jämedamat segamini) teeb selle tee ilmselt piisavalt kandvaks ja säilitab ka drenaazi omadused. Võrku võiks kasutada võibolla mõnes väga pehmes kohas,mitte kogu teel.Pigem on oluline,et alus tehtaks siledaks ja katte kiht oleks piisavalt paks.Kõige peale purustatud kruus ja võiks olla hea.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Kuidas remontida teed. Toetused?

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Savi on saatanast, sellesse tuleb suhtuda täie tõsidusega. Ma olen oma koduteel ühel aastal pea stangest ilma jäänud. 24h ja tee oli põhjatu mülgas.
Aga teekattena hakkab mulle aina enam sümpatiseerima paekivituhk. Kui saab kohe maha ja kinni sõidetud siis on paari nädalaga nagu betoon. Tõsi, vihmaga veic määrib aga kuival ajal igatahes parem kui meil müüdav freesipudi.

Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1485
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Kuidas remontida teed. Toetused?

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Sa tahtsid öelda põlevkivituhk?

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Kuidas remontida teed. Toetused?

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Meie kandis seda kraami pole. On ainult paas.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kuidas remontida teed. Toetused?

Lugemata postitus Postitas pühak »

Paekivituhk on täitsa olemas, ametlik nimetus küll lubja sõmerik. Tekib lubjapõletamise kõrvalproduktina. Ma tõin kunagi Rakke tehasest omale umbes 100 tonni kodutee 70-meetrise lõigu peale (maanteest õuealani). Üle 15 aasta juba olnud ja kandvuse osas pole mingeid probleeme olnud. Viimase 5. aastaga on, tõsi küll, auke hakanud tekkima, kuna sõidujälg vajub ikka veidi madalamaks ja sinna hakkab vihmaga vett kogunema.
Mul oli muidugi kõva põhi enne juba all. Vene ajal olevat majandi traktoristid selle tee peale kohalikelt põldudelt kive kokku vedanud, sest teejupp oli läbimatu isegi traktoritele. Kui vabariigi algusaastatel selle tee lõpus oleva maja ostsin, lasin ise ka sinna tee peale veel põldudelt paekive juurde vedada. Lubjasõmerik läks selle sajandi alguses sinna paekivi peale. Nüüd tee nii kõva, et kui kümmekond aastat tagasi metsa tegin ja juhtus just olema soe ja lumeta talv, siis palgiautol polnud minu juures käimisega mingeid probleeme, isegi kui kuhugi mujale enam sisse ei saanud.
Minu elukoht on muidugi Eesti üks kuivemaid ja kõvema pinnasega, Pandivere kõrgustiku kõrgem koht. Seega pole minu kogemus näiteks Lääne-Eesti madala lauskmaaga võrreldav.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kuidas remontida teed. Toetused?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Paetuhk on ikkagi paekivist killustiku jahvatamisel tekkiv jääkprodukt(see suur mägi, mille otsa Rummu kärjääris mäkketõusu tehakse, on paetuhk) ehk pesemata paesõelmed. Põletamisega pole paekivituhal midagi pistmist. Põletamise tulemused on lubi ja kustutamata lubi ja ei ole kasutatvad teeehituses.
Paetuhk on tee ehitusel kõlblik muu jämedama sidumiseks,aga kui teepõhi pehme,siis ei pruugi väga pikkade niiskete aegadega jääda kandvaks.
Põlevkivi tuhka kasutatakse tõesti tänapäeval tee ehitusel ja seda segatakse liivaga, spetsiaalse masinaga ,millest moodustub liivapadjale kõva(tsementeerunud) kiht,millele siis pannakse peale killustik ja asfalt. Kruusateel see ei tööta,sest vajab veekindlat membraani, asfaldi näol, pealmiseks katteks. Ilma katteta laguneb esimese läbikülmumise järel pudruks.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Teema algataja
davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Kuidas remontida teed. Toetused?

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

urmas66 kirjutas:

Kui ainult sõiduautodele ja vahel harva liikuvatele veokatele(prügiauto jne.) mõelda,siis ilmselt ei pea selle asjaga väga spetsiifiliselt peeneks minema. Sinu tee puhul on see eelis,et see on kraavi kallas ja nagu ma aru saan siis kõrgem muust maastikust.
Mingi paekivisodi(jämeda killustiku kuhja põhi,kus on peent ja jämedamat segamini) teeb selle tee ilmselt piisavalt kandvaks ja säilitab ka drenaazi omadused. Võrku võiks kasutada võibolla mõnes väga pehmes kohas,mitte kogu teel.Pigem on oluline,et alus tehtaks siledaks ja katte kiht oleks piisavalt paks.Kõige peale purustatud kruus ja võiks olla hea.

Suurest tehnikast isegi prügiauto ei käi, vahel mingit ehitusmaterjali lasen tuua aga see mingi kord-paar aastas. 2,5 t ratastraktoriga lükkan ise lund. Kraav on ka kohe kõrval ja muust maastikust on tee kõrgem. Probleem on ainult kevadel, kui maapind sulab ja on teede lagunemise aeg. Sel ajal muutub see savine ilma katteta osa läbimatuks, samas kuhu vähegi on midagi aja jooksul maha pandud, seal nagu kannab aga tunda on, et all on pehme. Mõnes kohas tekivad juba ka rööpad.

Paekivi tuhka ja muud sellist kraami meite karjääris ei ole.

Teeme siis küsimuse ja valiku päris lihtsaks:

  1. Hööveldaks tee siledaks ja pehmetest kohtadest savikihti maha.
  2. Täidaks pehmed kohad jämedama materjaliga kiht ca 20 cm (Purustatud ehitus-/betooni jäätmed fr. 0-70) http://www.kiviluks.ee/luure
  3. Peale veaks peenemat materjali ca 10 cm kiht (Purustatud kruus (katend) fr. 0-32) http://www.kiviluks.ee/seli
  4. Hööveldaks kõik siledaks.

Kas nii võiks asja saada? Või on plaanis mingeid tõsiseid vajakajäämisi? Tahaks, et järgmised paarkümmend aastat saaks ilma suuremate töödeta jälle läbi.

Igast peened lahendused geovõrkudega ja kogu tee valli paekivi killustikust ehitamiseks vist ikka raha ei jätku.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kuidas remontida kruusateed?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Palju see geovõrgu m2 võiks maksta, et see kalliks ja peeneks lahenduseks tituleerida ja iga aastast täitmist ning sogas sumpamist sellest odavamaks pidada?

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

YZFR
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Mai 2018, 11:03
Tsikkel: R6

Re: Kuidas remontida kruusateed?

Lugemata postitus Postitas YZFR »

Ainult geovõrgu m2 hind on üks aspekt. Geovõrku kasutades ei ole mõtet 0 fraktsiooniga materjali kasutada. Võrgud on mõeldud ikkagi kasutamiseks ainult fraktsioneeritud killustikele (näiteks 16/32 või 32/63). Mis on omakorda jälle fraktsioneerimata materjalidest tunduvalt kallimad tootmisprotsessi tõttu. Fraktsioneeritud killustik aga jällegi ei ole väga stabiilne ning ei püsi "ainult omapead" hästi...mis omakorda tähendab selle materjali pealt kiilumist peenema fraktsiooniga. Kokkuvõttes läheb lõbu päris kalliks et selleks ka kasu oleks. Samuti ei pruugi väga savisel pinnasel ainult geovõrgust abi olla kuna piltlikult õeldes hakkab ajapikku "savi lihtsalt ülespoole killustiku vahele pressima". St jällegi, et sellest võrgust maksimaalselt kasu saada, peaks kasutama hoopis geokomposiiti...ehk kas osta geovõrk + geotekstiil (tekstiil võrgu all takistab materjalide omavahelise segunemise) või siis juba koos ühtne komposiittoode. Kokkuvõttes kui sellise lahendusega asjale lähenema hakata siis võime lõpuks selle esialgse planeeritud eelarve kolmega korrutada.

Samuti tasuks uurida konkreetselt mis segu nimetatud karjäär pakub. Ka 0-32 fraktsioone on väga erinevaid( konkreetselt nimetataksegi "segu 3" või "segu 6" näiteks). Erinevus on materjali sõelkõveras ehk täpsemalt sõelkõverast peenosise sisalduses.

Aga usun et siht on teema algatajal hetkel suhteliselt õige, kaevata seal kus on konkreetselt praegu probleemne ning muus osas ainult siluda ja peale vedada. Kui aluspind on praegu muus osas kandev siis kulumiskihiks on 10 cm küll. 1,5 km on juba päris arvestatav maht seega karjääridega peaks hinna osas ka omajagu läbirääkimise ruumi olema.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kuidas remontida teed. Toetused?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

davidsoniharald kirjutas:

[
Teeme siis küsimuse ja valiku päris lihtsaks:

  1. Hööveldaks tee siledaks ja pehmetest kohtadest savikihti maha.
  2. Täidaks pehmed kohad jämedama materjaliga kiht ca 20 cm (Purustatud ehitus-/betooni jäätmed fr. 0-70) http://www.kiviluks.ee/luure
  3. Peale veaks peenemat materjali ca 10 cm kiht (Purustatud kruus (katend) fr. 0-32) http://www.kiviluks.ee/seli
  4. Hööveldaks kõik siledaks.

Kas nii võiks asja saada? Või on plaanis mingeid tõsiseid vajakajäämisi? Tahaks, et järgmised paarkümmend aastat saaks ilma suuremate töödeta jälle läbi.

Kas just paarkümmend aastat peab,aga kümmekond peab ikka. Ma arvan,et see suht piisav lahendus.
Juba sellisegi lahenduse tegemine ei ole just odav,kuna teed on ikkagi 1,5km nagu eelpool mainisid. 30t koorem kruusa on nagu piisk meres sellise tee peale.
Ehitusjäätmete kasutamine võib vajada mingit luba või kooskõlastust,kui teed seda mingite toetusrahedega.Uuri igal juhul enne välja,et pärast probleeme poleks. Ehitusjäätmete kasutamisel veendu ka, et poleks purustatud silkaatkivi seal sees.Silikaat on peale purustamist oma olemuselt liiv ja seda sul sinna vaja pole.
Mul üks naaber tegi oma tee mõnest soisest kohast üle nii,et laotas sõiduauto rehve sinna tee alla ja siis kattis pealt kivisodi ja kruusaga.Umbes 30-40cm on see padi seal kokku.Nüüd juba üle 10 aasta ja pole mingeid vajumisi ega kerkeid tähele pannud.
Tähtis ongi,et saaksid tee pinnalt kevadise vee ära,siis on ka tee märjal aastajal läbitav.

Minul on oma tee tehtud umbes 15-20cm sega pae materjalist. Vasalemma kärjäärist killustiku kuhja põhjad,kus on nii tuhka kui ka suuremaid tükke sees(Oli üle poole odavam,kui 16-32 kild).Ajasin traktoriga laiali ja rullisin vibraga teerulliga kinni. Ramirendist võtsin(2t vist oli),saab vedada piduritega käruga,mille sain ka sealt. Kõige peal on nii 5cm prustatud kruusa kiht. Tegelikult poleks ka seda kruusa väga vaja olnud,aga ehituse ajal paar kallajat jäi kinni ning nende tagajärgede silumiseks nad tõid ise seda peale.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Kuidas remontida kruusateed?

Lugemata postitus Postitas will111 »

palju vasalemma karjäärist see kraam maksis mida sa omale panid sinna tee peale?

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kuidas remontida kruusateed?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

will111 kirjutas:

palju vasalemma karjäärist see kraam maksis mida sa omale panid sinna tee peale?

Ma tõesti ei mäleta,sest tegin seda teed 2006a-l.Mäletan,et suts alla poole 16-32 hinnast,mida ka sealt ostsin, vundamendi taldmiku alla. Mingi Keila kallaja mees oli, kes ise sealt tõi ja ma arveldasin temaga.Üldiselt ongi vedajatel omad diilid karjääridega ja nende käest saab materjali suts odvamalt,kui ise ostes ja lisaks transat tellides.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

motard
Postitusi: 95
Liitunud: 19 Mai 2005, 14:42
Tsikkel: Husqvarna 450TE KawasakiGPZ750
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Kontakt:

Re: Kuidas remontida kruusateed?

Lugemata postitus Postitas motard »

Pae sõelmed maksavad 3 eurot tonn. Vanasti anti jumalamuidu ära ja oli ainult transpordi eest vaja maksta. Tegu on tootmisjääkidega.

Kasutaja avatar

tyyp
Postitusi: 104
Liitunud: 31 Aug 2009, 18:02
Tsikkel: TDM900, 08
Asukoht: Vääna
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Kuidas remontida teed. Toetused?

Lugemata postitus Postitas tyyp »

urmas66 kirjutas:

Juba sellisegi lahenduse tegemine ei ole just odav,kuna teed on ikkagi 1,5km nagu eelpool mainisid. 30t koorem kruusa on nagu piisk meres sellise tee peale.
.

400m lõigule kulus umbes 100t freesassfaldit ja sai enam-vähem talutav. Oleks võinud veel olla ca 50t.

Uppuja päästmine on õlekõrre enda asi...
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kuidas remontida kruusateed?

Lugemata postitus Postitas pühak »

Laias laastus võib nii arvutada, et kui paned maha keskeltläbi 10cm paksuse kihi, siis kulub ruutmeetrile ca 0,2 tonni. Ehk kui tee on 5 meetri laiune, läheb tonn tee jooksva meetri peale. Õhemat kihti pole mõtet üritada, aukude kohale läheb niikuinii rohkem ja kui arvutad vähemaga, ei jää siledale osale katet paraktiliselt üldse. Enamusel teekatteks sobilikel puistematerjalidel on erikaal umbes 2 tonni või veidi vähem kantmeetri kohta. Ma olen sellistes arvutustes arvestanud erikaaluks 2, siis ei teki vähemalt ebameeldivat üllatust, et liiga vähe sai.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Kuidas remontida kruusateed?

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Mulle toodi ka 0-64 pae sodi, jäme kannab, peene seob, ajasin oma väikse põkaga laiali ja trampisin väikse vibraga kinni, enamus trampimisest on autod ise teinud. Seal kus rohkem jäljes sõidetakse tuleb jumala sile kiht iseenesest. Pinnaseks on mul ca 40cm mulda, 20cm liiva ja ülejäänud puhas savi, saatsin mõned täied seda lihtsalt mullale, ei pannud miskit alla, 2 aastaga on kõik ainult paremaks vajunud, on peal kärutanud ka raskemat tehnikat, kevadel nagu vajutab ca 25t rekka veidi jälge sisse, kuid mingit mülkastumist ega kinnijäämisohtu pole. Paksus on 30cm+ sellel kihil, kuna ei teinud otseselt tee, vaid pigem ringteemoodi asja, siis ka pööramist ja retsimist külgsuunal on seal palju ning ei juhtu miksit. Kui sind huvitab täpsemalt, mida see 0-64 sisaldas, pean rekkamehelt üle küsima.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kuidas remontida kruusateed?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Dusterx kirjutas:

..... Kui sind huvitab täpsemalt, mida see 0-64 sisaldas, pean rekkamehelt üle küsima.

See materjal ong suure kuhja põhi või erinevate kuhjade põhjad kokku segatuna. See materjal läheb teele laotatuna tõesti peaaegu siledaks,kohtades,kus sõidetakse.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”