Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Jannes
Postitusi: 246
Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
Tsikkel: R1200R -17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Jannes »

No lohistamise suhtes... kui on tegemist liiklus-/tänavakõlbliku sõidukiga, siis lihtsaim variant on nn. "konnaga"? Elik pukseerimine, kui osaline toestus on okei? Ülejaanu läheb juba kõrgema keemia ja suurema suurusjärgu peale... (crash)



Sui generis
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2192
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Puksiirauto maksab linnasiseselt 40€ tund, igasugune köite ja konnadega jauramine on suht pointless tegevus...

Kasutaja avatar

Jannes
Postitusi: 246
Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
Tsikkel: R1200R -17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Jannes »

Jesper kirjutas:

Puksiirauto maksab linnasiseselt 40€ tund, igasugune köite ja konnadega jauramine on suht pointless tegevus...

Jesper Saron, ma olen mõust pettunud Su funktsionaalse lugemise oskuses. Kui tegemist on tõepoolest "Harjumaasisese" küsimusega, siis automaagiliselt rakendub kilomeetri hind ja vaevalt seal selle ühikuga hakkama saab?

Autot, juhul kui seda näiteks männikule remonti viia, oleks sel juhul vaja lohistada harjumaa piires.

Sui generis
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2192
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ei no mina ei keela, võib ju köie otsas ka tolkneda kui huvi on ja kallis tundub. Teatavasti see on ju vana ja korduvalt tõestatud tõde, et kui tahad öösiti ni, siis võta naine, kui tahad ööpäev läbi ni, siis võta Ford - selles suhtes te olete siin teemas kõik väga õigel teel 8)


oil
Postitusi: 773
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas oil »

Hea oleks see teema lasta siin lappama sellega, et mis auto on hea ja mis pole. Fordil pole midagi viga, aga see 1,6 tdci on küll minugi tutvusringkonnas olnud surm mis surm. Mul omal teine ford järjest ja võin ainult kiita.

Naljakas juhtum jällegi Hyundaidega. Saime töökaaslasega samal ajal autod, maksid miski 20 k ehk siis pole kõige odavamad juustud. Täpselt samad autod, läbisõitki meil pea identne, tal tsipa vähem. Tema masinal on vahetatud aju ja igast muid juppe, sillas juppe, salongipuhur vist isegi. Igal hooldusel tal pea poole suurem arve kui mul. Mul nii 300-400 (tavahooldus ja vahel mingid klotsid, korra kettad, kojamehed lasen uued panna kui juba ette võetakse jne). Nii et kas on halb auto? Minu oma näitel väga truult teeninud pill, tema oma näitel täielik katastroof.


Teema algataja
will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas will111 »

Naljakas lugu on minumeelest see, et selle fordi, mis teatud härrade sõnul on kõige hullem tükk s*tta üldse, kapoti all on peugeoti mootor. Mootor, mida ford minuteada küll ei ole välja arendanud. Veel naljakam lugu, et selle peogeoti mootori juures, mis siis antud juhul seisma jäi, on seisma jäämise põhjustaja üsna ilmselgelt common rail süsteem. Mille tootja on hoopis ei keegi muu kui bosch.

Mis fordi ennast puudutab siis see c-max on minumeelest üsna geniaalne auto. Polegi midagi halba tema kohta öelda sest juhitavus on fantastiline (sellise auto kohta), pidurid ja teelpüsivus on hea. Salong ja drivers seat on hästi läbi mõeldud. ISegi välimuses pole mitte midagi häirivat ning paari liigutusega saab tavalisest 5 kohalisest sõidukast teha suure ja kõrge kongiga kaubaka. Võibolla tõesti, et see konkreetne mootor on üks häda ja õnnetus vastupidavuselt, samas niikaua kuni ta sõidab on tegu ikka väga hea diisliga. Economy on põmst second to none, töötab vaikselt ja vibratsioonivabalt ning jõudu on täiesti piisavalt. Ausalt öeldes, kui see auto ise mulle niivõrd ei meeldiks siis ma ilmselt oleksin kogu komplekti juba mõni aeg tagasi maha kandnud ega mõtlekski üldse remondi peale.


moilo
Postitusi: 139
Liitunud: 11 Mai 2005, 23:00
Tsikkel: K750M
Asukoht: Kiisa
Tänatud: 11 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas moilo »

Tere taas. Mootor on ikka Fordi oma, seda toodetakse Inglismaal Dagenhamis. Peugeot pani vaid õla alla rahaliselt selle mootori väljatöötamisel. Kui leiad mootorit mõne markeeringu, siis pigem Fordi mitte Peugeot' oma. Seda mootorit kasutab tõesti ka Peugeot ja Citroen aga Volvo, Mazda, Mini, Toyota, Fiat jne. Ja ka commonrail süsteem on ju puhas Bosch.


Teema algataja
will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas will111 »

moilo, igaks juhuks mainin, et kirjutasin sulle PS'i. seoses selle pumba vahetamise teemaga.

Wiki kirjutab üldse seesugust juttu selle mootori kohta: The Ford DLD engine is an automobile engine family - a group of compact straight-4 Diesel engines developed jointly by Ford of Britain and the automotive-diesel specialist PSA Group (Peugeot/Citroën). The Ford of Britain/PSA joint-venture for the production of the DLD/DV was announced in September, 1998. Half of the total engine count are produced at Ford of Britain's main plant at Dagenham, England and at Ford's Chennai plant in India, the other half at PSA's Trémery plant in France.

Ehk siis 50/50. Noh, ega suurt vahet ausalt öeldes ei ole...sest tõesti, common rail on bosch ja seesama bosch on kasutusel minuteada ikka vääääga paljude markide ja mootorite peal. Üsna raske on näpuga näidata, et millise nimega mees nüüd s*tta tegi või kes kõige suurema osa hunnikust lasi


grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas grahv »

oil kirjutas:

Minu oma näitel väga truult teeninud pill, tema oma näitel täielik katastroof.

Töökaaslane tegi lihtsalt nõrgad liigud. :bsmile:


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Tuli veel üks loll juhus meelde, kus immo oli peetis ja sümptomid sarnased, vahetati suisa juba jupikesi, aga immo plokk oli seest hallitanud hoopis.


Teema algataja
will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas will111 »

nojah, eks neid erinevaid juhuseid või mustmiljon olla sest autod elektroonikat täis, mida uuem seda hullem:) antud juhul autol aga minuteada vist immot kui sellist ei olegi ja ma usun kui see pekki läheks siis ega auto keset sõitu välja ikka ei sureks. vast lihtsalt järgmine kord ei saaks enam käima.

uus k.survepump on juba hangitud ja sel nädalal läheb auto Leari juurde selle vahetusse. eks siis saab näha...kui peale seda ka kütuselatis survet ei teki siis mina tõstan igatahes käed ja tunnistan selle mootori ja auto 100% müsteeriumiks :D aa ja vedamiskonksu koha leidsin kuskilt esimese plastiku seest ikka lõpuks ülesse. Aga no mida p*rset ausõna! Esiteks selleks tuli reaalselt eemaldada tükk pamperist, teiseks see eemaldamine oli selline, et mingi naisterahvas näiteks ei saaks sellega vist hakkamagi, pealegi see eeldas korraliku noa või kruvika olemasolu. Ikka odavalt tuli urgitseda kruvikaga ja pärast jõuga väänata seda plastikliistu. Ja lõpuks on vedamiskonksu keere TAGURPIDINE?!?! :D no tõepoolest, milleks krt küll. keegi kuskil tõestas teaduslikult ära, et õigetpidi keermega pukseerides keerab aas end sealt lahti või? Mõeldakse ikka idiootsusi välja. Olin juba loobumus kui mõtlesin, et prooviks korra tagurpidi..ja oh imet küll.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

will111 kirjutas:

Ja lõpuks on vedamiskonksu keere TAGURPIDINE?!?! :D no tõepoolest, milleks krt küll. keegi kuskil tõestas teaduslikult ära, et õigetpidi keermega pukseerides keerab aas end sealt lahti või? Mõeldakse ikka idiootsusi välja. Olin juba loobumus kui mõtlesin, et prooviks korra tagurpidi..ja oh imet küll.

Pukseerimiskonksu keere ON ALATI vasaku käe keere. See on selleks, et igasugused idioodid (loe: isehakanud autoparandajad), sinna suvalist polti sisse ei keeraks.

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Black »

Sealt oleks jah muidu hea ärakukkunud stange ühe suure poldiga tagasi ette kinnitada.

will111, sa pole tõesti enne ärakeeratava veoaasaga autosid kohanud? Enamikul vähegi moodsamatel on nii esi- kui tagastanges katteklapid, mille all keere. Keermega veoaas pagassis võiks ka nagu suuna kätte juhatada, kui see alles on.

Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Bandit »

ega talle võib andeks anda, paljud ei tea, tänapäeva autosid on vähe mida peaks sleppis vedama. ega mul ka ei tule meelde millal ma viimati nööriga sabas olin. konksu otsas on talviti küll erinevaid köisi olnud.

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.

oil
Postitusi: 773
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas oil »

mx77 kirjutas:
Spoiler
will111 kirjutas:

Ja lõpuks on vedamiskonksu keere TAGURPIDINE?!?! :D no tõepoolest, milleks krt küll. keegi kuskil tõestas teaduslikult ära, et õigetpidi keermega pukseerides keerab aas end sealt lahti või? Mõeldakse ikka idiootsusi välja. Olin juba loobumus kui mõtlesin, et prooviks korra tagurpidi..ja oh imet küll.

Pukseerimiskonksu keere ON ALATI vasaku käe keere. See on selleks, et igasugused idioodid (loe: isehakanud autoparandajad), sinna suvalist polti sisse ei keeraks.

Ei ole alati tagurpidikeermega.

Mõned ütlevad, et seepärast, et trossiga tõmmates ei tahaks tross hakata konksu lahti keerama, kuna tross on keritud just "õigetpidi." Trossi venitades pidavat tahtma ta end natuke "lahti kerimis suunas" end pikemaks venitada.

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2504
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Black kirjutas:

Sealt oleks jah muidu hea ärakukkunud stange ühe suure poldiga tagasi ette kinnitada.

will111, sa pole tõesti enne ärakeeratava veoaasaga autosid kohanud? Enamikul vähegi moodsamatel on nii esi- kui tagastanges katteklapid, mille all keere. Keermega veoaas pagassis võiks ka nagu suuna kätte juhatada, kui see alles on.

Kui sul on normaalne auto, siis sul polegi vaja teada kus ja mispidi keermega need asjas võiks käia :mrgreen:

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Maaks kirjutas:
Spoiler
Black kirjutas:

Sealt oleks jah muidu hea ärakukkunud stange ühe suure poldiga tagasi ette kinnitada.

will111, sa pole tõesti enne ärakeeratava veoaasaga autosid kohanud? Enamikul vähegi moodsamatel on nii esi- kui tagastanges katteklapid, mille all keere. Keermega veoaas pagassis võiks ka nagu suuna kätte juhatada, kui see alles on.

Kui sul on normaalne auto, siis sul polegi vaja teada kus ja mispidi keermega need asjas võiks käia :mrgreen:

Reeglina jääb üks normaalne esiveoline auto korraliku talve korral ikka paar korda kinni, mida siis rüütel valgel hobusel (loe: nelikveosel) peab välja sikutama. :D


Teema algataja
will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas will111 »

ei ole tõesti pidanud just palju autosid sikutama, ja neil vähestel mis on tulnud sikutada on olnud tavaliselt keevitatud aas ees kuskil raami küljes. stange seest plastik klappe ja asju on selle jaoks ikka eemaldatud aga no need asjad on siiski ka senimaani olnud ikka selliselt ära tuntavad, et sa ei pea selle jaoks minema kuskilt manualist joonist otsima :?

mis seda konksu, ja selle keeret ning sinna suvalise poldi keeramist puudutab siis ma tahaks näha, kes ja kuskohast leiaks sellise keermega poldi nn. suvalise poldi, et seda reaalselt annaks või tuleks isegi mõtet sinna konksu asemele sügada. mx77, sa ikka oled seda fordi tõmbamisaase keeret näinud?! ütleme nii, et seal ei ole ühegi standardiga mitte kõige vähematki sarnasust. teisisõnu, sinu kirjeldatud põhjusel selle konksu tagurpidi keermestamine ei ole küll mitte mingitpidi vajalik ega loogiline. kui ma isehakanud remondimehena ikka niiväga tahaks sinna mingit suvalist polti susada siis võtakski selle suvalise poldi ja keevitaks sinna auku kinni. olgu see keere siis ükskõik mis pidine. igatahes palju usutavam tundub see trossiga lahti keeramise teoreem, selles on isegi mingi reaalne loogika, kuigi jõuõlg lahti keeramiseks tundub väga ebarealistlik.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kuulge trossiteooria mehed, öelge nüüd ausalt, millal te kaubanduses või mujal nägite terasest puksiirtrossi?
Will, ära alahinda idiootide leidlikkust.


joel
Postitusi: 1800
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 110 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas joel »

Ma kodus garaažis naela otsas eile just nägin :ner:

Joel
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2192
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Fantastiline on muidugi asjaolu, et siin teemas on juba päris pikka aega olnud viide:
a) selle õnnetu puksiirsilmuse asukohale nii puhke- kui lahingasendis
b) paigaldusjuhisele, sh märkusele keerme vasakpoolsuse kohta :)

Muidu üldiselt on enne talihooaega nutikas see konksuvärk kuivalt läbi mängida, et kas köis ja silmus on ikka kaasas, kas luuk käib ikka lahti, kas silmus mahub ikka endiselt auku jne. Äärmiselt tüütu on seda kõike kuskil random lumehanges leiutada, kust välja tõmbamine muidu stiilis 30 sekundi küsimus oleks olnud. Või siis roolivardad banaaniks tirida, nagu turskematel meestel mõnikord õnnestub :D


Teema algataja
will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas will111 »

ütle nüüd ausalt, kui tihti sina Jesper oled mõnda autot pukseerima hakates läinud ja kõigepealt otsinud ülesse kuskilt selle auto manuaali, siis sealt juhendid pukseerimiseks, need rida realt läbi lugenud, kõikvõimalikud noolekeste suunad omale meelde jätnud ning alles seejärel täpsete juhiste põhjal üritanud hakata mingeid konksusid kuskile kinnitama? eeldan siis, et teed seda iga kord, jah?! :D

selle õnnetu pukseerimissilmuse õnnetut asukohta, mille link siin teemas antud, ei ole kahjuks võimalik nende jooniste järgi leida sest sellist luuki sellise koha peal minu fordil ei ole! küll aga selle lingi ajendil ma otsustasin ise rohkem uurida ja puurida ning ikkagi leidsin ühe ära urgitsetava detaili lõpuks üles. nii, et omamoodi on see tõesti fantastiline

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

joel kirjutas:

Ma kodus garaažis naela otsas eile just nägin :ner:

Vanaisa pärandus? (togi)

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Will, tänapäval tuleb manuaalid pähe õppida. Mu Subaaril pole varuratast ja manuaalist lugedes oli see kompressori ja täiteaine kasutamine ikka tõeline raketiteadus. Kõige hullem on see, et uutel autodel on manuaal nii paks, mul ei mahu see kindalaekasse ära. Seega rehvi tühjenemise puhul olen ma hädas, nagu mõni blondiin.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2192
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Will, mul endal pole sellise ärakäiva konksuga autot olnud, a kui ükskord tuli Escort ema Zafirale sappa riputada, siis läksin küll kohe heaga juhendi kallale - krt ma ei oska sellel autol ilma juhendita tagaistmeidki kokku klappida. Ma nüüd ainult ei mäleta enam, kas sellel oli ka ärakäiv aas või tuli kuskilt stange alt ikka püsiaas välja. Teine hästi vajalik asi iga auto juhendis on see joonis, mis näitab kuskohast autot tungiga tõsta võib, sellega tutvumine oleks maailma ajaloos päästnud astronoomilise koguse küljekarpe puruks muljumisest.

Noh ja enda autol sain pärast 4 aastat sõitu u 2 nädalat tagasi juhendi abiga lõpuks aru, kuidas cruise controli resume funktsioon täpselt töötab.

Ja kui nüüd kõik lõpuni ära rääkida, siis KTMi krossika juhend hakkab juba suht kapsaks muutuma :)


Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Tort »

mx77 kirjutas:

Kõige hullem on see, et uutel autodel on manuaal nii paks, mul ei mahu see kindalaekasse ära. Seega rehvi tühjenemise puhul olen ma hädas, nagu mõni blondiin.

Uuel ajal on ju autos “kõik on pekkis, saatke mees” nupp? Ma ise muidugi sõidan 10 aastat vana traktoriga ja sellisest luksusest ei tea.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2192
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Mu 22a vanusel Volvol juba ei mahu juhend kindalaekasse, või noh, mahub, aga pärast seda kindad enam ei mahu. Toppisin selle varuratta keskele :lol:

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Black »

mx77 kirjutas:

Will, tänapäval tuleb manuaalid pähe õppida. Mu Subaaril pole varuratast ja manuaalist lugedes oli see kompressori ja täiteaine kasutamine ikka tõeline raketiteadus. Kõige hullem on see, et uutel autodel on manuaal nii paks, mul ei mahu see kindalaekasse ära. Seega rehvi tühjenemise puhul olen ma hädas, nagu mõni blondiin.

Osadel käib see mapp teenindusraamatu, manuaalide ja muude kapsastega kuskile spets kohta (istme alla, kick panelisse, käetoe sisse vms) peitu ka veel, nii et vaja enne väikest manuaali, mis suure asukoha kätte juhataks.

Aga noh, mees manuaale ei loe.

Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 415 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas rannamees »

mx77 kirjutas:

Pukseerimiskonksu keere ON ALATI vasaku käe keere. See on selleks, et igasugused idioodid (loe: isehakanud autoparandajad), sinna suvalist polti sisse ei keeraks.

Ei ole alati nii. USAkatel on keere paremakäeline. M16

Pilt
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2504
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Tort kirjutas:
mx77 kirjutas:

Kõige hullem on see, et uutel autodel on manuaal nii paks, mul ei mahu see kindalaekasse ära. Seega rehvi tühjenemise puhul olen ma hädas, nagu mõni blondiin.

Uuel ajal on ju autos “kõik on pekkis, saatke mees” nupp? Ma ise muidugi sõidan 10 aastat vana traktoriga ja sellisest luksusest ei tea.

See on hea nupp jah, eriti kui oled kusagil Põlvamaal RMK telkimispaigas - pärast seda nupuvajutust on sul aega see manuaal 2x läbi lugeda, enne kui abi kohale jõuab :-) Mu enda autol sellist nuppu pole (lisavarustuses vist?), aga on tel. number klaasidel kuhu võib igal ajal "murega pöörduda" (mis teeb ilmselt sama välja).
Mul on kasutusjuhen tööjuures lauasahtlis, sest võttis tõesti haigelt palju ruumi, AGA laadisin telefoni pdf versiooni failikujul. Vaja pole läinud :D

mx77 kirjutas:

Reeglina jääb üks normaalne esiveoline auto korraliku talve korral ikka paar korda kinni, mida siis rüütel valgel hobusel (loe: nelikveosel) peab välja sikutama. :D

Ma laisk (ikka usumatult laisk kohe), pole viitsinud kunagi nööridega möllata, olen lihtsalt käed külge pannud (aga see ei ole nõrkade meeste teema) :mrgreen:

Viimati muutis Maaks, 07 Nov 2018, 10:31, muudetud 1 kord kokku.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”