Kerghaagistest
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kerghaagistest
Ega õige eestlane alla TM testivõitja külge ei kruvi.....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kerghaagistest
Mis siis,et see pole sobiv,aga on "võitja" ja naabrimehest parem-kallim jne.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Kerghaagistest
Hästi vedelad on. Isegi lubatud koormat ületamata, vajuvad lötsiks. Peksa kasvõi 4 bar'i rõhku sisse. Siis on nad muul ajal ümmargused ja koorma all ikka lötsid. Ja kuluvad ka suht kiirelt. Kuna muid on raske Eestis leida, siis piisavalt kasutanud. Korra vahetasin Ungaris ja pandi miski Michelin alla. See oli võrreldes selle Respo pasaga ikka hoopis teisest puust (loe: kummist) rehv.
Spoiler
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Kerghaagistest
Kui siin rehvidest juttu (njah pole küll kerghaagis aga näitlikustamiseks sobib) siis 2a tagasi pandi Respo poolt haagisele (enne kui mina haagise soetasin, täismassiga 1100kg, tühimass 450, üheteljeline piduritega furgoon) alla GT-RADIAL KARGOMAX XL ST-4000 (155R13 84N max load 500kg) ja diislile kurivaimud panid varurattaks ST6000, millel max load 600kg... kuid seda rehvi on mul ainult üks...
Neil peal ka M+S. Sõidan lamellidega ka... Kuigi ega rehv välimuselt nüüd sõiduauto põhjamaise lamelliga ei sarnane - pigem sinna jaheda ilma sõiduauto rehvile.
Ehk siis mingi hetk peaksin õigema kandevõimega rehvid sinna hankima, sest ST4000 jäävad suht pehmeks kui nad oma max kaalule lähenevad (üle pole veel neid koormanud) lisaks furgoon lisab täiendavat koormust, mis tingitud tuulest ja õhutakistusest.
Lisaks ega treilieri rehvid sobi sõiduautole, sest mõte on neil ju teine: http://www.gtradial.com/global/News-and ... enter/1241
Ning sõiduautode rehviteste vaadata pole ju siis eriti mõtet... no jah eks nad midagi näita ju ka aga treileri all on neil teised töötingimused.
Samas 750 kg kerghaagisele peaks sõiduauto rehvid sobima ilusti sest neil vaja kandevõimet ju 450kg juurde, kui üheteljeline... aga peab siis arvestama, et sõiduauto rehvid pole arvestatud kauakestvaks just vanuse poolest.
Haagiseda rallida... no võib aga ...
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kerghaagistest
Ma nii kõrgele tasemele ei küüni oma käru rehvivalikuga. Otsin tavaliselt auto24-st 155-13 talverehve ja valin need, millel mustrit ikka üle 5mm ning tüki hind jääb max 10€ kanti. Praeguse vähese kasutusega 3-4 aastat ja 10-15 tuhat km peavad ikka vastu, kuigi koormat saavad pehmelt öeldes piisavalt näha. Tavaliselt lõppevadki mul rehvid seetõttu, et hakkavad tasapisi pragunema ja siis kas viskavad kaheksasse või plahvatavad palava ilmaga mõne raskema koorma all. Kui suurema koormaga kaugemale juhtun minema, viskan varuratta igaks juhuks kaasa.
Üldiselt tasubki käru rattaid vähemalt selle mainitud 3-4 aasta takka korra alt ära võtta. Muidu roostetavad nii kinni, et ainult lõikamispitsiga punaseks aetud mutrid tulevad lahti.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kerghaagistest
Vaatasin üle mul on haagisel all 175/70R13C rehv kandejõuga 600kg. Olen sellele kärule peale laadinud 1000-1200kg ja lõdvalt 90-100km/h pikki otsi sõitnud. Haagis küll lubatud kuni 750kg ,aga mul telg ja rummud tugevamad,ning raam ja kõik muu ka. Piduriteta sai võetud,et ei oleks kellelgi pereliikmetest kategooria puudumisel probleeme. Sõber tegi selle,kirjas omavalmistatud,aga tegelikult ta tegi neid allhanke korras mingile soome tootjale. Need rehvid ei ole veel ka 1,5t peale laadides laiad. Rõhk rehvis 3,5bar
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Kerghaagistest
urmas66 kirjutas: ↑20 Veebr 2019, 15:56Vaatasin üle mul on haagisel all 175/70R13C rehv kandejõuga 600kg. Olen sellele kärule peale laadinud 1000-1200kg ja lõdvalt 90-100 pikki otsi sõitnud. Haagis küll lubatud kuni 750kg ,aga mul telg ja rummud tugevamad,ning raam ja kõik muu ka. Piduriteta sai võetud,et ei oleks kellelgi pereliikmetest kategooria puudumisel probleeme. Sõber tegi selle,kirjas omavalmistatud,aga tegelikult ta tegi neid allhanke korras mingile soome tootjale. Need rehvid ei ole veel ka 1,5t peale laadides laiad. Rõhk rehvis 3,5bar
Pidurid ei tähenda, et automaatselt tekiks lisakategooria nõue. Autorongi mass on esimeses otsas see mis ette tuleb.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kerghaagistest
Ain kirjutas: ↑20 Veebr 2019, 16:51urmas66 kirjutas: ↑20 Veebr 2019, 15:56Vaatasin üle mul on haagisel all 175/70R13C rehv kandejõuga 600kg. Olen sellele kärule peale laadinud 1000-1200kg ja lõdvalt 90-100 pikki otsi sõitnud. Haagis küll lubatud kuni 750kg ,aga mul telg ja rummud tugevamad,ning raam ja kõik muu ka. Piduriteta sai võetud,et ei oleks kellelgi pereliikmetest kategooria puudumisel probleeme. Sõber tegi selle,kirjas omavalmistatud,aga tegelikult ta tegi neid allhanke korras mingile soome tootjale. Need rehvid ei ole veel ka 1,5t peale laadides laiad. Rõhk rehvis 3,5bar
Pidurid ei tähenda, et automaatselt tekiks lisakategooria nõue. Autorongi mass on esimeses otsas see mis ette tuleb.
Probleem tekib jah selle täismassiga,sest pole mõtet teha piduritega haagist,mille täismass on 1000kg või suts peale. Asjal tekib point,kui see haagis on vähemalt 2000kg või enam kandevõimega ja siin tekibki probleem,et paljud autod ei tohi seda vedada või täismass läheb üle jne. Ega neid raskeid asju ju igapäev pole vedada vaja. Enamus vedamised ikka palju kergemad,aga see ju pole politseile argument. Keelatud parameetritega haagist ei tohi isegi tühjalt vedada. Mul endal kõik kategooriad peale D ja mul pole sellega probleemi. Kui midagi tõeliselt suurt veda,siis selleks on ka 3500kg kandejõuga haagis sugulasel olemas.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Kerghaagistest
1000kg piduriteta haagist pole mõtet teha peaasjalikult selle tõttu, et seda ei saa arvele
750kg piduritega haagisel samas on pidurid vabatahtlikud ja nende olemasolu ei mõjuta kuskiltpidi juhiloa nõuet. Ikka on kerghaagis. A kui pidurid on olemas, siis peavad nõuetele vastama.
Kui sul on kõik kategooriad olemas, siis sa võid panna 750kg max haagise massiga autole sappa 750kg tühimassiga tühja haagise - auto veovõime määramisel loeb reaalne mass vedamise hetkel, lubade vajalikkuse määramisel loeb täismass. Seda on oluline teada, kui tahad rendist haagist võtta - tüüpilise rendihaagise täismass on kas 2500 või 3500, aga sõiduautode lubatud haagise mass on harva üle 2000. Lihtsalt tuleb maksimumist vähem kaupa peale panna, a sõita tohib.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Kerghaagistest
tüüpilise rendihaagise(statoil, espak ja teised) täismass pole kindlasti mitte 2500 või 3500. Pigem on ikka nende kandevõime mõtetud paarsada kg ja täismass 750.
Siin on näiteks ühe piduritega haagise info, kandevõime pea 1,5t, täismass 2t, O2 kategooria.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kerghaagistest
Ma kirjutasin PIDURITEGA 1000kg ja sellise saab arvele
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Kerghaagistest
Jah noh ma igaks juhuks mainisingi, et ka piduriteta pole mõtet teha. Ehk üldse pole mõtet teha
Oeh, ma üritan seletada, et ei pea põdema kui auto passis on 2000kg ning haagise passis on tühimass näiteks 600kg ja täismass 2500kg - et 1400kg jagu tohid sa ikka sellega vedada, kui E-katiga korras on. Miskipärast isegi paljud rendileandjad ei tea seda, kuigi Liiklusseadus lausa rõhutab, et vedurile ettenähtust suurem ei tohi olla haagise tegelik mass.
Statoili käru puudutab see teoorias samamoodi, aga seal lähevad need massid juba nii naeruväärseks, et lihtsam on see kola pagassi toppida või sülle võtta
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Kerghaagistest
Pigem on ikka nii, et näiteks 850-1200kg täismassia haagisel on vägagi mõte. Võtame näiteks üsna tavalise Toyota Avensise, siis sellega tohib vedada ilma piduriteta haagist kuni 500kg täismassiga. Ok panen kerghaagise järgi.. Käru ise kaalub kuskil 250 kilo. Kui kaan ka siis see veel pealekauba. Ehk siis kaubale jääb max 250kg kui sedagi... Aga tahad vedada näiteks ATVd.. mis kaalub 300-500kg. ongi ülekaal. Siis kui peaks kinni peetama ja tehakse väike matemaatika.. ongi probleem.. Kuigi jah on selline mõiste nagu tegelik mass mida saab määrata ainult kaaludes sellel ajahetkel. Aga kui on ikka ATV mis registris ja reg tunnistusel ka kaal 300kg oled jamas nii või teisiti.. Või siis tsemendikotid millel kaal peal..Aga muidugi see milline on reaalne elu on hoopis teine teema..
Ehk siis piduritega haagisel isegi 800 -1200kg on vägagi mõte.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Re: Kerghaagistest
Puhtrahaliselt tuleb ilmselt odavam E-kat teha ja täismõõdus haagis osta - üldiselt kasutatud haagised aja jooksul väga hinda ei kaota, aga kardetavasti on selle sinu pakutu järelturg nullilähedane.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kerghaagistest
Siin kuskil on arutelu kasutatud tsiklite ebanormaalsete (?) hindade kohta.
Hiljuti käru ostes tõdesin, et sama kehtib ka kärude kohta.
100-300€ kategoorias on minimõõdulised SKIF, MAZ, isearetatu vmt. Siis tuleb natukene vaikust ja hakkab tsiklivedajate ja ehituspoodides müüdavate liiga, millele ühtegi täismõõdus ehitusplaati peale ei mahuta. Siis tuleb tükk tühja maad ja algavad UUED järelkärud!
Kasutatud peaaegu ei leidu või kui on siis uuega suht samas augus.
Ilmselt sõidetakse kärud "lõpuni" .
Investeering mis-sugune
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Kerghaagistest
Nii on, sest olgem ausad - miks peaks keegi müüma näiteks 2007a käru ja ostma uue samasuguse asemele, kui see just täiesti otsas pole? Tehnoloogia seisab paigal ja igasugu rattalaagrid ja muud sellised asjad on kilohinnaga. Kui uues autos on veel uue auto lõhn, siis haagises nagunii sõita ei tohi...
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Kerghaagistest
Haagise kasutusväärtus on kõrge, pidamise kulud olematud, uue soetamine kallis, vana remontimine odav. Eks selle pärast neid ei müüdagi.
yeekim kirjutas: ↑20 Veebr 2019, 18:47Siin kuskil on arutelu kasutatud tsiklite ebanormaalsete (?) hindade kohta.
Hiljuti käru ostes tõdesin, et sama kehtib ka kärude kohta.
100-300€ kategoorias on minimõõdulised SKIF, MAZ, isearetatu vmt. Siis tuleb natukene vaikust ja hakkab tsiklivedajate ja ehituspoodides müüdavate liiga, millele ühtegi täismõõdus ehitusplaati peale ei mahuta. Siis tuleb tükk tühja maad ja algavad UUED järelkärud!
Kasutatud peaaegu ei leidu või kui on siis uuega suht samas augus.
Ilmselt sõidetakse kärud "lõpuni" .
Investeering mis-sugune
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Kerghaagistest
mul on kõik katid ja täisraami peal 3t 4x4 vist ei tohi isegi subrjonokit vedada kuna passis 450kg haage lubatud (sub oli vist 500 )
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kerghaagistest
Madlobster kirjutas: ↑20 Veebr 2019, 20:41mul on kõik katid ja täisraami peal 3t 4x4 vist ei tohi isegi subrjonokit vedada kuna passis 450kg haage lubatud (sub oli vist 500 )
No see on juba teine teema, kuidas USA raua kandevõime ja täismass olematuks aetakse et B kati alla mahuks.....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Kerghaagistest
Ain kirjutas: ↑20 Veebr 2019, 18:25Pigem on ikka nii, et näiteks 850-1200kg täismassia haagisel on vägagi mõte. Võtame näiteks üsna tavalise Toyota Avensise, siis sellega tohib vedada ilma piduriteta haagist kuni 500kg täismassiga. Ok panen kerghaagise järgi.. Käru ise kaalub kuskil 250 kilo. Kui kaan ka siis see veel pealekauba. Ehk siis kaubale jääb max 250kg kui sedagi... Aga tahad vedada näiteks ATVd.. mis kaalub 300-500kg. ongi ülekaal. Siis kui peaks kinni peetama ja tehakse väike matemaatika.. ongi probleem.. Kuigi jah on selline mõiste nagu tegelik mass mida saab määrata ainult kaaludes sellel ajahetkel. Aga kui on ikka ATV mis registris ja reg tunnistusel ka kaal 300kg oled jamas nii või teisiti.. Või siis tsemendikotid millel kaal peal..Aga muidugi see milline on reaalne elu on hoopis teine teema..
Ehk siis piduritega haagisel isegi 800 -1200kg on vägagi mõte.
Avensis:
piduritega - 1,4t
piduriteta - 500kg
autorongi mass - 3,4t
passat:
piduritega - 1,8t
piduriteta - 750kg
autorongi mass - 3,9t
bmw 5's seeria:
piduritega - 2t
piduriteta - 750kg
autorongi mass - 4,5t
ehk siis, jah. Piduriteta haagised on mõne veduki taga puhta mõtetud ja enamuse taga küsitava väärtusega.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Kerghaagistest
ja huvitav on see et just jaapanlastel on see tobe 500 ilma piduriteta piirang.. ja politseil on silma ka nende asjade peale. Üks tuttav ütles et eelmisel aastal teda peeti mitu korda käruga kinni ja kontrolliti, et kas koorem on kaane alla kinnitatud nõuetekohaselt.
Ise tulin laevalt aasta alguses 4x4 maasturi ja käruga(täismass1300) kus kaks saani peal ja sadamas kohe suunati kõrvale. Ilusti üteldi, et Ain kas tead, et sa ei tohiks seda käru vedada.. Ütlesin, et mul järgmine nädal eksamisõit regatud, et saada täismass 4250kg peale. Ütles, et hea et teate ja ei hakka selle 300 ülekilo pärast registrit rikkuma.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Kerghaagistest
b katiga tohib 200 kg haaget vedada tal registrimass vist oli 3300
seega pmst ei tohi midagi vedada b katiga seega see haake massi vähendamine selle alla ei kuulu.
Ükskord üritasin tõele lähemale jõuda ja pms vist käib nii, et üle lombi toodud asi, millel suurelt ja rasvaselt ei ole kuskil passis haake kaalu märgitud imetakse läbi pastaka laest see nr sinna passi ja see on suhtelist eluvõõra trammiga tööl käiva ametniku arvamus, mis on igaksjuhuks hästi hästi turvaline, et oma laiaks istutud ahtrit kaitsta võimaliku jama eest
sest kui kolme tonnine 4x4 täisraamil 4x ketaspidurid tohib vedada poole vähem kui passat no anna abi
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Kerghaagistest
Kerghaaget (750 kg) võib alati B katiga vedada, vahet pole palju atorong kokku on. V.a. siis juhul, kui auto teh. pass ei luba, aga see pole B kati teema.
Madlobster kirjutas: ↑20 Veebr 2019, 21:07b katiga tohib 200 kg haaget vedada tal registrimass vist oli 3300
seega pmst ei tohi midagi vedada b katiga seega see haake massi vähendamine selle alla ei kuulu.
Ükskord üritasin tõele lähemale jõuda ja pms vist käib nii, et üle lombi toodud asi, millel suurelt ja rasvaselt ei ole kuskil passis haake kaalu märgitud imetakse läbi pastaka laest see nr sinna passi ja see on suhtelist eluvõõra trammiga tööl käiva ametniku arvamus, mis on igaksjuhuks hästi hästi turvaline, et oma laiaks istutud ahtrit kaitsta võimaliku jama eest
sest kui kolme tonnine 4x4 täisraamil 4x ketaspidurid tohib vedada poole vähem kui passat no anna abi
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Kerghaagistest
yeekim kirjutas: ↑20 Veebr 2019, 20:53Madlobster kirjutas: ↑20 Veebr 2019, 20:41mul on kõik katid ja täisraami peal 3t 4x4 vist ei tohi isegi subrjonokit vedada kuna passis 450kg haage lubatud (sub oli vist 500 )
No see on juba teine teema, kuidas USA raua kandevõime ja täismass olematuks aetakse et B kati alla mahuks.....
Aaaaaa ......... Nüüd saan aru, milles konks. Muidu vaatasin ja imestasin, et suured autod a kandevõimed võrreldes eurooplastega olematud.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Kerghaagistest
ok vbl võib (ei tule praegu ette et seda kuskit varem kuulnud või lugenud oleks) lihtsalt mälus tiksub see 3,5t
aga jah see pole see B kati teema lihtsalt mingi haige sünnitis piduritega võib võis samas päris palju (ei mäleta praegu kui palju)
lihtsalt suht haige oleks sellega subrjoonokiga diskoritele hambusse jääda (neile, kellel parajasti kodune elu parajasti kehva võitu)
seega tuleb subrjoonokile pidurid installida
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kerghaagistest
Käru vedamise võimekus ei muuda kohe kuidagi autot rohkem või vähem B-kat sobilikuks. Mis kriteeriume MNT käru suutlikuse suuruse määramiseks kasutab ei tea,aga LC 200 ja ka vanemad eelkäijad 80 ja 100 võivad vedada nii 750kg piduriteta,kui 3500kg piduritega haagist. Mootori võimsus ja täismass ei saa olla ,sest neil kolmel see suht erinev.Kui LC80 on võimsusega 96 kW ja LC 100 150kw ning LC 200 200kw ,kuid kõik nad võivad vedada piduritega haagist massiga 3500kg
Üks näide minu venna autost copy paste MNT lehelt.
LC 200 2013a 200kw V8
MASSID
Täismass 3350 kg
Registrimass 3350 kg
Tühimass 2798 kg
Kandevõime 552 kg
Piduritega haagise lubatud mass 3500 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg
Autorongi mass 6850 kg
Lubatud koormus haakeseadmele 140 kg
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kerghaagistest
Vaatasin oma kunagisi ja praeguseid autosid ning siin puudub igasugune loogika piduritega käru vedamise võimekuses. Ilmselt ainult tootja lubatu-ette nähtu ?
Volvo XC90 2007 136kw aut
Täismass 2590 kg
Kandevõime 510 kg
Piduritega haagise lubatud mass 2250 kg
MB Vito 2017(istmetega variant) 4x4 140kw aut
Täismass 3050 kg
Kandevõime 694 kg
Piduritega haagise lubatud mass 2000 kg
Ford Transit 2017 125kw pikk-kõrge kere.
Täismass 3500 kg
Kandevõime 1218 kg
Piduritega haagise lubatud mass 2800 kg
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Kerghaagistest
Sa ei saanud hetkel aru milles probleem. Kerghaagist täismassiga 750kg võib vedada. Lihtsalt arvutama peab.. ehk tuleb teada teglikku massi.Kui auto passis on lubatud piduriteta haagise mass 450 siis näiteks allpool toodud kerghaagisega ei jää Sul koorma jaoks sisuliselt midagi... ehk 23kg.
https://www.respo.ee/et/haagised/kastihaagised/9497
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Kerghaagistest
Oh neid haagise kg... Chrysler Sebring JR (2,7V6 149kw): piduriteta haagis 450kg, piduritega haagis 455kg
Pidurite süsteem ise on rohkem kui 5kg...
Küsisin MNT-st ega juhuslikult pole piduritega haagise nr eest "1" unustatud panemata... uurisid ja andsid teada, et need on tehase andmed.
Uurisin Silberist... ja nii ongi...
Uuemal sebirngul on see 1 ette tulnud.
Muide pea kõikidel chrysleritel on piduriteta haagis 450. S.h. Grand Voyager, 300C jne.
Kõrval on pisike sidrun ja voila 750 ning 1400 passis
Ma just nende nr pärast soetasin piduriga haagise, et ei pea seda pisikest nr taga ajama aga jah sebringut ta ei päästa.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.