Auto rent EU-s
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Auto rent EU-s
Kui rendipakkumine lubab
Ford C-Max või sarnane (keskklass)
või
Audi A3 või sarnane (keskklass)
siis tegelikult võib see olla misiganes keskklassi auto ja mahtuniversaali (nagu C-Max) loota ei ole? Või on? Kellelgi kogemust - mis autod (mudelid) rendifirmadel selles klassis enamasti on? Konkreetsemalt Milano. Pakkujad on Enterprise ja Locauto.
Re: Auto rent EU-s
Kui neil parasjagu pole seda autot, mis bookisid, siis pakutakse sama klassi muud varianti või kõrgema klassi varianti. Väiksemast või kehvemast on sul õigus keelduda ja nõuda soovitu leidmist. Klassid ja grupid on segane ala veits, eri firmadel kohati erinev. Arenenud Euroopas saad peale bookimist alati üle helistada, kui tahad täiesti kindel mingis variandis olla, nt C-Max või kõrgem 7-seater, et kas on sel ajal olemas kui sul vaja. Itaallased Milano ja Bergamo ümbruses pole kunagi telefonile ega mailile vastanud, aga mõne auto mitteolemasolul olen alati kas suurema või kallima saanud.
P.S. Auto vastu võtmisel damage check leht täida kindlasti piinliku täpsusega, et kõik väiksemad täkked oleks märgitud ja kontrolli auto vastuvõtmisel ka katust. Nt C-Maxi asemel võid saada nt MB Viano, kõrgem auto ja katus võib olla parkimismaja kahjustusega nt. Ja tühja seda niisama tuleb pähe sedasi kontrollida
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Auto rent EU-s
Anders kirjutas: ↑20 Veebr 2019, 17:21P.S. Auto vastu võtmisel damage check leht täida kindlasti piinliku täpsusega, et kõik väiksemad täkked oleks märgitud ja kontrolli auto vastuvõtmisel ka katust. Nt C-Maxi asemel võid saada nt MB Viano, kõrgem auto ja katus võib olla parkimismaja kahjustusega nt. Ja tühja seda niisama tuleb pähe sedasi kontrollida
Kõige lihtsam on valges pildid teha, mingi lehe täitmine on suht mõtetu, kuna ei oska konkreetsetele kohtadele tähelepanu pöörata.
Re: Auto rent EU-s
Vbolla nüüd juba pilt pädeb. 2014 viimati Bergamos tüübid kehitasid pildi peale õlgu.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Auto rent EU-s
Mul 1kord ka kehitati õlgu ja võeti mõlgikese eest klots krediitkaardilt maha. Kehitasin ka õlgu, saatsin SEB'sse tšeki koopia ja ütlesin, et võeti rohkem, kui tšekil kirjas. SEB kehitas õlgu ja võttis raha tagasi
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
Teema algataja - Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Auto rent EU-s
Sul olid fotod ka tagataskus või niisama kehitasid õlgu? Pank ei uurinud rohkem midagi? Kui nii lihtne on siis pole kindlustust vajagi
Re: Auto rent EU-s
Mul kehitas ka kord pank õlgu. Swed (tol ajal vist veel lausa Hansa) oli aga väga sarnane case. Kuskil Puertos mingi laenutus võttis rohkem raha maha. Mul küll olid ka mingisugused fotod tehtud ja nii, aga ei uurinud see pank tõesti rohkem midagi. Võttis raha tagasi ja sellega asi piirdus. Ilmselt kui vastaval laenutusasutusel oleks olnud piisavalt legit claim siis nad oleks ise rohkem kisa tõstnud aga loomulikult nad õngitsesid niisama ja seekord siis ei saanud kala
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Auto rent EU-s
Ei olnud tookord fotosid. Aga ei tea, kas oleks ka abiks olnud, mõlk oli küljekarbi all küljel. Keegi oli sellega millegist kunagi üle sõitnud. Mina see kindlasti ei olnud.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
Teema algataja - Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Auto rent EU-s
Kogu see kindlustuse teema väärib arutamist. Mingi kindlustuskaitse on rendiautodel juba olemas (tüüpiliselt: Avariikindlustus (CDW), Kolmanda Osapoole Vastutus (TPL) ja Vargusevastane Kaitse (TP), igal neist omavastutus). Veebikeskkond, mille kaudu sa autot valid, püüab sulle kas üht või mitut erinevat kindlustuskatet müüa (omavastutuse kindlustust). Ja kui lõpuks leti taha jõuad, siis püüab rendifirma veel omakorda sulle oma täiskindlustust müüa sest nad kas ei näe või neid ei huvita millise kindlustuse eest sa juba maksnud oled. Rendifirma argument: kui võtad meie kindlustuse siis me broneerime su kaardilt ainult paarsada € aga kui ei võta, broneerime täis-omavastutuse.
Ja veel on olemas 3. osapoole kindlustuse pakkujad, kus saad omavastutuse ära kindlustada soodsamalt kui leti taga AGA kui midagi juhtub, on mässamist rohkem ja ootad oma hüvitust nt 1,5 kuud...
Palun kogemusi, arvamusi
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Auto rent EU-s
No see on selline raha teenimise/huiamise koht neil jah. Korduvalt olnud nii, et bronnid mõistliku hinnaga auto, aga koha peal hakatakse miskit juurde müüma. Mõni kord on olnud omavastutus summa mõistlikuse piires ja olen lasknud selle oma krediitkaardilt bronnida. On olnud ka nii, et oma vastutus oli 1500.- € Nulli saamiseks oleks autorent läinud 2x kallimaks, sai mingi kesktee valitud.
Üldiselt on plaanis uurida Swedi platinum krediitkaarti või siis LHV gold'i. Nendega peaks kaasnema reisikindlustus, mis omakorda katab ka selle omavastutuse riski. Lisaks veel lendamiseks Priority pass, mis on eraldi teema. See raha alla kiini panek või ootamine pole probleem. Probleem on see, kui üritatakse teenuse eest topelt hinda rebida. Rohkem esineb seda odavama otsa rentides. Hakkad bookima, Avis küsib 600.-, mingi muu küsib 300.- Jõuad kohale, see 300.- mees üritab sult kindlustuse nime all veel 300.- kätte saada.
Siin väga asjalik artikkel teema kohta:
https://auto.geenius.ee/rubriik/nutikas ... e-tussata/
bitter kirjutas: ↑22 Veebr 2019, 11:24Kogu see kindlustuse teema väärib arutamist. Mingi kindlustuskaitse on rendiautodel juba olemas (tüüpiliselt: Avariikindlustus (CDW), Kolmanda Osapoole Vastutus (TPL) ja Vargusevastane Kaitse (TP), igal neist omavastutus). Veebikeskkond, mille kaudu sa autot valid, püüab sulle kas üht või mitut erinevat kindlustuskatet müüa (omavastutuse kindlustust). Ja kui lõpuks leti taha jõuad, siis püüab rendifirma veel omakorda sulle oma täiskindlustust müüa sest nad kas ei näe või neid ei huvita millise kindlustuse eest sa juba maksnud oled. Rendifirma argument: kui võtad meie kindlustuse siis me broneerime su kaardilt ainult paarsada € aga kui ei võta, broneerime täis-omavastutuse.
Ja veel on olemas 3. osapoole kindlustuse pakkujad, kus saad omavastutuse ära kindlustada soodsamalt kui leti taga AGA kui midagi juhtub, on mässamist rohkem ja ootad oma hüvitust nt 1,5 kuud...
Palun kogemusi, arvamusi
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Re: Auto rent EU-s
Rendifirmad soetatavad autod täiskindlustusega. Edasised kõksud vahemikus 0-30 000 km, mil esimese ringi autod sõidus on, toovad rendifirmale lihtsalt lisasissetuleku. Kuskil riigis, kus pole harjunud sõitma, tasub üldjuhul rentija täiskindlustus võtta. Kallis, aga siiski suht muretu. Kui midagi juhtub, siis helistad, ootad kui uus auto tuuakse ja sõidad edasi. Kunagi sai sõbraga UK-st auto võetud min kindlustusega, Eestis jooksis kits autole ette ja 150-naelase täiskindlustuse asemel maksime mingi paar tuhat vähemalt.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Auto rent EU-s
Maailm ei ole must ja valge. Seega täpsustaks sinu juttu nii:
Kui rendid harva, siis võta täiskindlustus, on puhtam ja kuivem tunne. Tegu on ju ühekordse paarisaja eurose väljaminekuga, mis võib säästa kuni paar tuhat.
Kui rendid tihti, siis kaalu alternatiive. Täiskindlustuse puhul ma oleks praeguseks juhuks juba ühe auto hinna neile nii igaks juhuks loovutanud. Näiteks eelmine aasta Rumeenias bookiti mul KKaardilt 600.- € ja autorent oli kuskil 200.- soodsam. Seal rentisin 2xautot, mis teeb juba 400.- € võitu. Kui rentimist on ca 10x aastas, siis võimalik ca 2-3000.- € kokku hoida. See aga ületab juba suvalise omavastutuse kahe kolme kordselt.
Spoiler
Anders kirjutas: ↑22 Veebr 2019, 12:19Rendifirmad soetatavad autod täiskindlustusega. Edasised kõksud vahemikus 0-30 000 km, mil esimese ringi autod sõidus on, toovad rendifirmale lihtsalt lisasissetuleku. Kuskil riigis, kus pole harjunud sõitma, tasub üldjuhul rentija täiskindlustus võtta. Kallis, aga siiski suht muretu. Kui midagi juhtub, siis helistad, ootad kui uus auto tuuakse ja sõidad edasi. Kunagi sai sõbraga UK-st auto võetud min kindlustusega, Eestis jooksis kits autole ette ja 150-naelase täiskindlustuse asemel maksime mingi paar tuhat vähemalt.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
- Tsikkel: DL1000
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Auto rent EU-s
Ma rendin autot keskmiselt kaks korda aastas ning kokku sõidan nendega 2-3 nädalat. Kõik rendid olen võtnud Argus Carhire maakleri kaudu https://www.arguscarhire.com. On olnud juhuseid, kus sealt võttes on kas tagatisraha teistsugune, kui rendifirma kodukalt otse võttes või on kindlustuse tingimused paremad(!) olnud. Lisakindlustust ei ole veel kasutanud.
Miks ma seda kirjutan, on see, et mõned aastad tagasi sai ka Milaano lennujaamast ja Locauto käest auto renditud. See on siiani olnud kõige halvem rendikogemus üldse. Lisaks kõrgele omavastutusele (2500eur) sai klienditeenindusest ikka kehva teeninduse osaliseks. Autot kätte saades olid mingid männivaigu piisad autol peal, aga vaatasin, et kahjustust ei ole ning ei hakanud protsessima. Viga. Tagasi viies oli sama jopski klienditeenindaja autot vastu võtmas ning hakkas rääkima, et selle piisa alla võib dämäds olla ning mingi 1000eur läheb maksma. Ma vaatasin, et 2h on lennuni veel aega ning hakkasin siis ise puhastama neid piisku seal. Veits aega tegin siis tuli tagasi minu juurde, vaatas, et ma alla ei anna ning ütles, et ok mine siis minema. Küsisin igale poole kinnitused ja allkirjad, et auto on OK korras üle antud. Sel aastal lähen parem oma rattaga.
Piltide tegemine on selline tore oma lõbu, aga kui alguses kohe ei ole vigastuste kaardile märgitud, siis võidki seal pildistama jääda. See vähemalt minu kogemus. Ja vahet ei ole, kui väike kriim või asi peal on, tuleb garaaži onkel kohale ajada ja las paneb kõik lehele. Muidugi LAX juures Thrifty rendist välja sõites viitasin, et masinal mõned kriimud peal ning seal öeldi, et see on seal osariigis normaalne ning kui midagi päris katki ei ole, on OK. Sama laadna suhtumine jätkus autot tagasi viies.
-
- Postitusi: 188
- Liitunud: 10 Juul 2009, 15:51
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere XT1200 ZE
- Asukoht: Tallinn, Veskimöldre
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Auto rent EU-s
Jagan ka oma väikese kogemuse. Käisin suvel Šotimaal ja rentisin enne netist auto, pika kaalumise peale võtsin netist ka omavastutuse kindlustuse. Šotimaal sain ühe vastutuleva tsikli alt kivi klaasi, väike täke küll, aga rendifirma oli tagastades väga tähelepanelik ja võttis deposiidist kohe 500 naela maha (klaas + handling). Natuke pidin siis netikindlustusega asju ajama, mingeid dokumente lisaks saatma jne., aga lõpuks umbes 2 nädala pärast sain kõik rahad ilusti tagasi.
Selle LHV kuldkaardi kindlustusega on nii, et nii rent kui ka deposiit peab olema tehtud selle kuldkaardiga ja rendifirmad nõuavad, et deposiidi jaoks peab olema kindlasti krediitkaart, mitte deebet.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Auto rent EU-s
Kaardile märgid, et sõiduki olukord fikseeritud piltidega ja kui teenindaja sellega nõus pole, saadad talle kohapeal pildid e-mailile. Pole veel näinud, et siis ka nõus poldaks.
See vigastustekaart on selline tore ühepoolne väljamõeldis, teenindaja teab autot nii-ehk-naa paremini ja oskab õigel hetkel tähelepanu kõrvale juhtida või pärast tagastades vana vigastuse kaela määrida. Pildistamine välistab sellised olukorrad ja seetõttu hämaratele kohtadele see väga ei meeldigi.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
- Tsikkel: DL1000
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Auto rent EU-s
Ok. Ilmselt sul kogemus kohtades, kus ei olegi normaalseid autorendifirmasid või meeldibki pigem hämarate käest teenust võtta? Ma küll ei kujuta ette, kuidas Avis või Sixt tehnik hakkaks näiteks MUC'is sellise jamaga tegelema. Aga eks rohkem ettevaatlikust ei ole kunagi liiast.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Auto rent EU-s
avise ja sixt'i meestel ei ole ka piltidega fikseerimise vastu midagi.
Ainus koht kus kunagi sellega hästi nõustuda ei tahetud oli kuskil horvaatia no-name küla no-name rendipunktis.
-
Teema algataja - Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Auto rent EU-s
Wtf3000 kirjutas: ↑25 Veebr 2019, 14:59Ma rendin autot keskmiselt kaks korda aastas ning kokku sõidan nendega 2-3 nädalat. Kõik rendid olen võtnud Argus Carhire maakleri kaudu https://www.arguscarhire.com. On olnud juhuseid, kus sealt võttes on kas tagatisraha teistsugune, kui rendifirma kodukalt otse võttes või on kindlustuse tingimused paremad(!) olnud. Lisakindlustust ei ole veel kasutanud.
Miks ma seda kirjutan, on see, et mõned aastad tagasi sai ka Milaano lennujaamast ja Locauto käest auto renditud. See on siiani olnud kõige halvem rendikogemus üldse. Lisaks kõrgele omavastutusele (2500eur) sai klienditeenindusest ikka kehva teeninduse osaliseks. Autot kätte saades olid mingid männivaigu piisad autol peal, aga vaatasin, et kahjustust ei ole ning ei hakanud protsessima. Viga. Tagasi viies oli sama jopski klienditeenindaja autot vastu võtmas ning hakkas rääkima, et selle piisa alla võib dämäds olla ning mingi 1000eur läheb maksma. Ma vaatasin, et 2h on lennuni veel aega ning hakkasin siis ise puhastama neid piisku seal. Veits aega tegin siis tuli tagasi minu juurde, vaatas, et ma alla ei anna ning ütles, et ok mine siis minema. Küsisin igale poole kinnitused ja allkirjad, et auto on OK korras üle antud. Sel aastal lähen parem oma rattaga.
Piltide tegemine on selline tore oma lõbu, aga kui alguses kohe ei ole vigastuste kaardile märgitud, siis võidki seal pildistama jääda. See vähemalt minu kogemus. Ja vahet ei ole, kui väike kriim või asi peal on, tuleb garaaži onkel kohale ajada ja las paneb kõik lehele. Muidugi LAX juures Thrifty rendist välja sõites viitasin, et masinal mõned kriimud peal ning seal öeldi, et see on seal osariigis normaalne ning kui midagi päris katki ei ole, on OK. Sama laadna suhtumine jätkus autot tagasi viies.
Arguscarhire.com suundub holidayautos.com lehele, mis algab kummaliste pakkumistega - Malpensast 5 päevaks compact vōi economy 25-30€ eest... Ma algul broneerisin ühe 200€ intermediate, Locauto kaudu, siis lugesin Trustpiloti ja Tripadvisori hinnanguid, lōin pōnnama ja vahetasin Locauto Centauro vastu ringi. Vahendaja - rentalcars.com, visuaalselt identne leht ja samad pakkumised mis holidayautos.com. Pildil Ford C-Max vōi sarnane, kohapeal oli valida lamellidega Fiat Tipo Estate vōi suverehviga Kaśś-Kai. Sōiduasendi mōttes oleks Nissanit eelistanud aga lubati lund, seega Fiat. Andis vōtme ja näitas paberil teada vigastused ära, “kui midagi lisaks leiad, suuremat kui ring lepingu nurgas, tule näita!”. Ega ma seal muud olulist ei tuvastanud, igaks juhuks mōne pildi tegin. 1,6 diisel jaksas mägedes ronida küll. Lubatud lumekette autos pole, loodan et ei lähe vaja ka.
-
Teema algataja - Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Auto rent EU-s
Auto tagastamisel üllatusi ei tulnud. Võib vist Centaurot soovitada. Koos autoga nad muidugi pakkusid võimalust nende täiskindlustus võtta. Al. 25€ päev, olenevalt auto suurusest. Me ei võtnud seda. Lubasin neil broneerida 1200€ omavastutust ja võtta kaardilt maha 62€ kütuse tagatist. Auto võeti tagasi ilma märkusteta ja sooviti mu allkirja, et "olen nõus 62€ kütuse tagatise tagasi saama". Jäin nõusse , sain mailile uuendatud versiooni lepingust, koos kreeditreaga kütuse tagatise summale. Centauro blanketil on 45mm diam. ring, sellest väiksemad kriimud neid väidetavalt ei huvita.
Fiat Tipo vagun, värske mudel. Rool oli kaetud nahalaadse materjaliga ja istus kätte suht ok. Nuppe roolil liiga palju, rool oli liiga kergeks võimendatud ja tagasiside ratastelt ümmargune null. Iste oli täitsa ok ja sobiva asendi leidsin kergesti. Ruumi oli piisavalt, minu 193 cm taha mahtus ka suusasaabastega istuma. 6. käigu asemel sattus aegajalt 4. ja 5. asemel 3. Võis osaliselt minu viga olla. Maanteekiirustel tekkis vastik madalatooniline jõmin tuuleklaasi-piilari-katuse piirkonda. Pikapeale harjus. Vedrustus liiga pehme. Kummaline, et näiteks maanteel enne ja pärast tunneleid olevad metallist vuugid summutas päris hästi ära aga mingid väiksemad konarused, mida silmaga üldiselt ei märganudki, tekitasid autos kõva lärmi asulakiirustel. Üks kahest - kas aknapesu paagis oli suvine vedelik või on Fiati insenerid nigela süsteemi teinud. Igatahes kui öösel oli miinus siis hommikul klaasile vett ei saanud.
Re: Auto rent EU-s
See kas sulle tõmmatakse kott pähe väikses või suures rendikas, paljuski oleneb sellest kuidas ise käitud. Teenindajaid on erinevaid ja igaühega tuleb sobivalt käituda. Mõni tuleb konkreetselt paika panna ja üheselt selgeks teha, et sa pole selline mees, keda ta kottida võib. Teisega tuleb ise end tagasi hoida ja mitte KLIENTI mängida ning probleemid lahenevad.
Ma olen alati rentinud pisikestelt, Firefly ja Guerin. Mitte kummagagi polnud probleeme ei vastuvõtmisel ega tagastamisel. Jah see kindlustusemüük käib alati, olen sellest viisakalt keeldunud ja vahest ka võtnud. Alati oleme vastaspoolega ühise arusaamise leidnud ning tagastastamine on alati ludinal läinud ning mingeid probleeme pole tekkinud. Gueriniga polnud ka probleeme, kui avastasin hiljem tagapamprilt vigastuse mida vastuvõtmisel ei märganud ning paberil polnud. Kõne rendikasse, selgitus ning öeldi, et kõik ok ja märgime lepingule ära ning don’t worry. Teises linnas autot tagastades nii ka oli, märge oli lepingusse lisatud ning mingeid nõudeid kellelgi polnud.
Ühesõnaga, kui ise oled viisakas ja inimene nendega, siis on ka nemad. Ahjaa, ma olen auto enne tagastamist automaatpesulast paari EUR-i eest läbi ka lasknud ning põrandamatid liivast puhtaks kloppind ning oma prügi ära koristanud. See on tagastamisel alati ka positiivse tagasiside andnud ning paber märkega “everything is OK” on kergelt tulnud.
-
Teema algataja - Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Auto rent EU-s
Broneeritud omavastutuse summa lasti vabaks ja kütuse tagatis kanti tagasi eilse kpv-ga ehk 1 pangapäev peale auto tagastamist. Ehk sisuliselt kohe.
Re: Auto rent EU-s
Spoiler
bitter kirjutas: ↑02 Mär 2019, 14:59Auto tagastamisel üllatusi ei tulnud. Võib vist Centaurot soovitada. Koos autoga nad muidugi pakkusid võimalust nende täiskindlustus võtta. Al. 25€ päev, olenevalt auto suurusest. Me ei võtnud seda. Lubasin neil broneerida 1200€ omavastutust ja võtta kaardilt maha 62€ kütuse tagatist. Auto võeti tagasi ilma märkusteta ja sooviti mu allkirja, et "olen nõus 62€ kütuse tagatise tagasi saama". Jäin nõusse , sain mailile uuendatud versiooni lepingust, koos kreeditreaga kütuse tagatise summale. Centauro blanketil on 45mm diam. ring, sellest väiksemad kriimud neid väidetavalt ei huvita.
Fiat Tipo vagun, värske mudel. Rool oli kaetud nahalaadse materjaliga ja istus kätte suht ok. Nuppe roolil liiga palju, rool oli liiga kergeks võimendatud ja tagasiside ratastelt ümmargune null. Iste oli täitsa ok ja sobiva asendi leidsin kergesti. Ruumi oli piisavalt, minu 193 cm taha mahtus ka suusasaabastega istuma. 6. käigu asemel sattus aegajalt 4. ja 5. asemel 3. Võis osaliselt minu viga olla. Maanteekiirustel tekkis vastik madalatooniline jõmin tuuleklaasi-piilari-katuse piirkonda. Pikapeale harjus. Vedrustus liiga pehme. Kummaline, et näiteks maanteel enne ja pärast tunneleid olevad metallist vuugid summutas päris hästi ära aga mingid väiksemad konarused, mida silmaga üldiselt ei märganudki, tekitasid autos kõva lärmi asulakiirustel. Üks kahest - kas aknapesu paagis oli suvine vedelik või on Fiati insenerid nigela süsteemi teinud. Igatahes kui öösel oli miinus siis hommikul klaasile vett ei saanud.
Teoreetiliselt jäin ka Centauroga rauhule. Kuna polnud krediitkaarti siis olin kohustatud võtma nende täiskindlustuse aga see oli ka oma vähese kodutöö tulemus. Kui nende autoga peaksid trahve koguma siis iga trahvi eest teavitamine on 50€ ( võetake kohe krediitkaardilt maha).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.