Millist kaubikut valida?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6365
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 845 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Millist kaubikut valida?
Mul on rida rumalaid küsimusi kaubikute kohta.
1. Kui palju sõiduressurssi võiks olla keskmiselt alles +250K läbi sõitnud diiselkaubikul? täpsemalt on vaatluse all Renault Trafic/Opel Vivaro/ Nissan Primastar perekond
2. Kellegi kokkupuuteid nimetatud sõidukitega? Jagage teadmisi puuduste kohta.
3. Kas (kasutatud) kaubikut on võimalik ka sõiduautona arvele võtta st. muuta sõiduki kategooriat?
4. Kas sellisele kaubikule on võimalik istmeid juurde lisada?
1. Kui palju sõiduressurssi võiks olla keskmiselt alles +250K läbi sõitnud diiselkaubikul? täpsemalt on vaatluse all Renault Trafic/Opel Vivaro/ Nissan Primastar perekond
2. Kellegi kokkupuuteid nimetatud sõidukitega? Jagage teadmisi puuduste kohta.
3. Kas (kasutatud) kaubikut on võimalik ka sõiduautona arvele võtta st. muuta sõiduki kategooriat?
4. Kas sellisele kaubikule on võimalik istmeid juurde lisada?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Mode/Toetajaliige
- Postitusi: 1618
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome-Riihimäki
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 87 korda
Millist kaubikut valida?
Kõigil eelmainitutel on Pranslaste käsi olnud mängus, kaasa arvatud Toyota Proace. Isiklikult ei ostaks!
Vaata parem- Sprinter, Hiace, Vito või Transit.
Muide, wikipedias on kohati üllatavalt hästi toodud üldised probleemid jms. välja.
Vaata parem- Sprinter, Hiace, Vito või Transit.
Muide, wikipedias on kohati üllatavalt hästi toodud üldised probleemid jms. välja.

-
- Postitusi: 1208
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 49 korda
Millist kaubikut valida?
1. Sõltub kaubikust. Minu Vitol on ees hetkel 510 000km. Pole ühtegi probleemi. Kõik toimib ja ressurssi on veel ilmselt sama palju järgi.Macintosh kirjutas: ↑19 Mai 2019, 23:03Mul on rida rumalaid küsimusi kaubikute kohta.
1. Kui palju sõiduressurssi võiks olla keskmiselt alles +250K läbi sõitnud diiselkaubikul? täpsemalt on vaatluse all Renault Trafic/Opel Vivaro/ Nissan Primastar perekond
2. Kellegi kokkupuuteid nimetatud sõidukitega? Jagage teadmisi puuduste kohta.
3. Kas (kasutatud) kaubikut on võimalik ka sõiduautona arvele võtta st. muuta sõiduki kategooriat?
4. Kas sellisele kaubikule on võimalik istmeid juurde lisada?
2. Prantslastest tuleb laia kaarega mööda käia. Seal juba uuena eibtööta miskit. Proovisin uut Citroen Spacetourerit. Välja näeb fäänsi, aga 12 aastat vana Vito on parem ja töökindlam.
3. Seda peab ARK st uurima. Kinnise kuudiga asja ilmselt ei saa. Aga need, millel taga klaasid ja istmekinnitused olemas, neid vast ikka saab.
4. Kui kinnituse kohad on, siis saab. Uutel, millel siinid põhjas, on konfiguratsiooni lihtsam muuta.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Postitusi: 7533
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 169 korda
- Tänatud: 235 korda
- Kontakt:
Millist kaubikut valida?
Esimese põlvkonna Vito on küll lagunemise ja roostetamise etalon, mida isegi prantslased ei suuda lüüa.
Vivaro/Trafic ei ole väga hull, ainuke, mille kohta olen probleeme kuulnud on käigukast.
Vivaro/Trafic ei ole väga hull, ainuke, mille kohta olen probleeme kuulnud on käigukast.
Millist kaubikut valida?
100 000 sõitnud traficuga on huvitav kogemus, millest teen omad järeldused.
Kiirteel sõites läks ette hoiatamata pooltelje sisemine liigend. Tulemuseks oli terve tee õli, hammasrattaid ja laagrijuppe täis. Peksis käigukasti otsa puruks.
Millisel kuradi autol läheb 100 000 peal pooltelje sisemine liigend!?
Rääkimata sellest, et kliimaplokid kukuvad laest alla, käetoed väsivad ära, tagumised turvavööd kukuvad küljest ära ja ei lukustu ning peksavad ohjeldamatult vastu küljeaknaid, uksetihendid kukuvad ära, küljeukse lukud jamavad. Neid näiteid olen kohanud mitmel traficul.
Ma ei taha ette kujutada, mis jamad 250 000 peal ootavad
Kiirteel sõites läks ette hoiatamata pooltelje sisemine liigend. Tulemuseks oli terve tee õli, hammasrattaid ja laagrijuppe täis. Peksis käigukasti otsa puruks.
Millisel kuradi autol läheb 100 000 peal pooltelje sisemine liigend!?
Rääkimata sellest, et kliimaplokid kukuvad laest alla, käetoed väsivad ära, tagumised turvavööd kukuvad küljest ära ja ei lukustu ning peksavad ohjeldamatult vastu küljeaknaid, uksetihendid kukuvad ära, küljeukse lukud jamavad. Neid näiteid olen kohanud mitmel traficul.
Ma ei taha ette kujutada, mis jamad 250 000 peal ootavad

-
- Postitusi: 689
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: Fazer 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 177 korda
- Tänatud: 26 korda
Millist kaubikut valida?
1. Sõber ostis pidusena, oma tuttava käest, kindla ajaloo ja regulaarse serviseskäiguga Traficu, 300 000 oli kellal.Macintosh kirjutas: ↑19 Mai 2019, 23:03Mul on rida rumalaid küsimusi kaubikute kohta.
1. Kui palju sõiduressurssi võiks olla keskmiselt alles +250K läbi sõitnud diiselkaubikul? täpsemalt on vaatluse all Renault Trafic/Opel Vivaro/ Nissan Primastar perekond
2. Kellegi kokkupuuteid nimetatud sõidukitega? Jagage teadmisi puuduste kohta.
3. Kas (kasutatud) kaubikut on võimalik ka sõiduautona arvele võtta st. muuta sõiduki kategooriat?
4. Kas sellisele kaubikule on võimalik istmeid juurde lisada?
Ainult remontis, erinevad mootorihädad. 350 000 juures loobus, kui eelsüüteküünlad plokist välja lendasid.

-
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Millist kaubikut valida?
Jube laguneja. Kaks sellist autot töömasinaks olnud.Macintosh kirjutas: ↑19 Mai 2019, 23:03Mul on rida rumalaid küsimusi kaubikute kohta.
1. Kui palju sõiduressurssi võiks olla keskmiselt alles +250K läbi sõitnud diiselkaubikul? täpsemalt on vaatluse all Renault Trafic/Opel Vivaro/ Nissan Primastar perekond
2. Kellegi kokkupuuteid nimetatud sõidukitega? Jagage teadmisi puuduste kohta.
3. Kas (kasutatud) kaubikut on võimalik ka sõiduautona arvele võtta st. muuta sõiduki kategooriat?
4. Kas sellisele kaubikule on võimalik istmeid juurde lisada?
Lõpuks võeti uus masin liiparisse ja tuli odavam, kui vana ülalpidamine.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5724
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1273 korda
- Tänatud: 285 korda
Millist kaubikut valida?
Minu teada on neil mootorid erinevad,aga Renault on täita hea ja võiks öelda ka töökindel. Sõita on mugav,alates 2 käigust kiirendab täiesti adekvaatselt,et liikluses püsida.Macintosh kirjutas: ↑19 Mai 2019, 23:03Mul on rida rumalaid küsimusi kaubikute kohta.
1. Kui palju sõiduressurssi võiks olla keskmiselt alles +250K läbi sõitnud diiselkaubikul? täpsemalt on vaatluse all Renault Trafic/Opel Vivaro/ Nissan Primastar perekond
2. Kellegi kokkupuuteid nimetatud sõidukitega? Jagage teadmisi puuduste kohta.
3. Kas (kasutatud) kaubikut on võimalik ka sõiduautona arvele võtta st. muuta sõiduki kategooriat?
4. Kas sellisele kaubikule on võimalik istmeid juurde lisada?
Mul on väimehel Reanault Trafic 2,0 2007a. Ls tänaseks on tal mingi 400tkm lähedale. Mootor töötab.Vahetatud on mingi aeg tagasi(300tkm pealt vist) kõik pihustid(töö hind oli umbes 3k esinduses ja keegi muu eriti ei tahtnud seda tööd ette võtta ka) ja eelmine aasta vahetati turbo,mis tuli nüüd 50tkm hiljem jälle vahetada,sest pandi mingi odavam asendus. Nüüd hankisin talle tehases taastatud nö vahetusvaruosa Garreti,hind oli alla 200 suts+vahetus. Veermiku on ta kogu selle aja jooksul ühe korra natuke tõsisemalt(esisild algosadeks ja uued jupid sisse+amordid ka) remontinud,aga see on norm hinnaga töö olnud. Tuled on trafikul pigem kehvad.Lähituled veel kuidagi ajavad asja ära,kui udukaid lisaks kasutada,aga kaugtuled on eriti lahjad. Lisatuled on vajalikud.
Auto oli enne 9 kohaline,aga tal siin koha peal vahesein pandud ja kaubikuks ümber tehtud,nüüd 6 kohaline+kong.Kui tehasest pole lisaistmete ja turvavööde kinnitusi,siis nende järelpaigaldamine on vist ainult esinduse teema,aga ilmselt enamusele ei saagi. Kui on kohad olemas,siis võib see ollagi enne sõiduautona olnud ja nüüd ümber vormistatud kaubikuks. Sellise asja kohta saad konkreetse auto andmete alusel ilmselt ARK-st pädevaima vastuse.
Vaadates kuidas tema seda autot kasutab,siis ma ütleks ,et see on isegi väga töökindel masin. Mind häirib selle kaubiku juures kõige enam päris suur sõidumüra. Ford Custom ja MB Vito on sellega võrreldes müra poolest nagu sõiduautod.
Viimati muutis urmas66, 20 Mai 2019, 14:52, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 62 korda
Millist kaubikut valida?
Ma lisaks seda juurde, et minu arust on selles Traffic/Vivaro/jms. kaubikus/bussis 190+ pikkusega inimesele päris mõnus istumisasend võimalik leida ja üldine sõiduelamus on kuidagi sõiduautolik. Ise omanud ei ole, aga rendist võttes olen seda marki eelistanud.
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
- Tsikkel: Bastard
- Asukoht: tln
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Millist kaubikut valida?
mul 2012 aasta Trafic. 230000km läbi sõitnud.
ma ei tea, mis Traficust sa, Urmas, räägid, aga tuled on väga head. mitte mingit vajadust ei näe lisatulede järele. udutuledega sõitmine ei valgusta sul teed grammi eest ka mitte. see selleks, vana teema juba.
auto sõidab. erilist remonti veel ei ole tahtnud. ühtegi roostetäppi kuskil ei ole. 84kw liigutab küll. ma ei kujuta ette kuidas mingi 66kw versioon hakkama saab.
200000 pealt tuleb arvestada käigukasti remondiga. laagrite vahetus. eelnevalt ennab aimu 6. ja sejärel 5.käigu undamisega.ca 400€. kui laiali lasta, võid ise arvestada...
juhiistme käetugi ikaldab.
tagumise küljeukse ja tagumise ukse lingid ei jookse kergelt pesasse tagasi . alati enne ukse sulgemist tuleb ling alla vajutada. seal ei aita õlitamine ka mitte.
ma ei tea, mis Traficust sa, Urmas, räägid, aga tuled on väga head. mitte mingit vajadust ei näe lisatulede järele. udutuledega sõitmine ei valgusta sul teed grammi eest ka mitte. see selleks, vana teema juba.
auto sõidab. erilist remonti veel ei ole tahtnud. ühtegi roostetäppi kuskil ei ole. 84kw liigutab küll. ma ei kujuta ette kuidas mingi 66kw versioon hakkama saab.
200000 pealt tuleb arvestada käigukasti remondiga. laagrite vahetus. eelnevalt ennab aimu 6. ja sejärel 5.käigu undamisega.ca 400€. kui laiali lasta, võid ise arvestada...
juhiistme käetugi ikaldab.
tagumise küljeukse ja tagumise ukse lingid ei jookse kergelt pesasse tagasi . alati enne ukse sulgemist tuleb ling alla vajutada. seal ei aita õlitamine ka mitte.
-
- Postitusi: 5575
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1600
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 349 korda
- Tänatud: 231 korda
Millist kaubikut valida?
Siin ei ole küsimus mitte margis/mudelis vaid eelmises omanikus. Kuna nad on enamasti TÖÖautod, siis seda nendega ka tehakse 100 erineva kasutaja poolt.
Kui keegi veel mäletab vana Telliskivi tänava olukorda? Seal võis raudtee ülesõidukohtadel 100% täpsusega öelda, kes sõitis isikliku- ja kes tööautoga...
Kui keegi veel mäletab vana Telliskivi tänava olukorda? Seal võis raudtee ülesõidukohtadel 100% täpsusega öelda, kes sõitis isikliku- ja kes tööautoga...
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Mode
- Postitusi: 741
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 11 korda
Millist kaubikut valida?
Sõbral oli 2008a traffic kuni eelmise aastani. Uueni ostetud ja sõitis kindlasti rohkem kui keskmine inimene. Probleeme nagu ei mäletakski, et oleks sellega olnud vähemalt viimase 5a jooksul. Eelmine aasta vahetas tutika vastu välja ja see on juba päris mõnus. Oluliselt vaiksem ka, kui nii mõnigi auto. Enda cr-v laseb müra palju rohkem sisse. Samas ka üks tuttav remontija kiidab trafficut väga. Teisel sõbral vito ala 2009 ja see enamus ajast seisab kui liigub. Siin kohal tervitused tartu MB esindusele, kes teeb ikka väga head tööd.
Pandi ka Vitole paak alla tagasi nii, et lint oli pm läbi roostetanud, viimased kaks mm hoidsid veel. 


-
- Postitusi: 7533
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 169 korda
- Tänatud: 235 korda
- Kontakt:
Millist kaubikut valida?
Kui Vivarot/Trafficut osta, siis ainult 2,5 diisliga, minekus on 1,9 ja 2,0 versiooniga võrreldes nagu öö ja päev. Kütusekulu praktiliselt sama.
-
- Postitusi: 179
- Liitunud: 21 Apr 2013, 14:38
- Tsikkel: suur VeeTorm
- Asukoht: Tallinn/Soodla
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 13 korda
Millist kaubikut valida?
Mootori ressurss- Max kilometraaž mida oma silmaga nägin oli u 920 000km ning töötas väga korralikult(1,9 mootor, vedas kala põhjamaades ning hooldati väga korralikult). Uuem versioon(2,0 84kw) on samuti töökindel, kui hooldad korralikult. Traficul nõrk koht on roolilatt. See kipub logisema hakkama. Samuti tasub üle vaadata küljeukse siinid. Need on ühed kuradima kallid asjad Renaulti puhul. Wickedi mainitud laagrimure on ka tavaline asi. Tihti avaldus see veel garantiiperioodil, seega tasub uurida, kas on vahetatud juba varasemalt. Pihusteid on ka sellel masinal lennanud, aga see on loterii. Kalliks läheb lugu siis, kui pihustid on kaanega üheks saanud. Siis on lõbu laialt, ag asee võib iga teise autoga ka nii olla.
Kuldreegel ka juurde- Enne ostu lase esinduses üle vaadata. Renault puhul saab uuematel vaadata ka võtmest läbisõitu(kui on mujalt toodud auto). See on nii mõndagi ostjat s*tast päästnud...
PS: Nö automaadist(quickshift) käi kauge kaarega mööda! See on loodud inimkonnale karistuseks pattude eest.
Kuldreegel ka juurde- Enne ostu lase esinduses üle vaadata. Renault puhul saab uuematel vaadata ka võtmest läbisõitu(kui on mujalt toodud auto). See on nii mõndagi ostjat s*tast päästnud...
PS: Nö automaadist(quickshift) käi kauge kaarega mööda! See on loodud inimkonnale karistuseks pattude eest.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5724
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1273 korda
- Tänatud: 285 korda
Millist kaubikut valida?
Spoiler
Näita
wicked kirjutas: ↑20 Mai 2019, 10:37mul 2012 aasta Trafic. 230000km läbi sõitnud.
ma ei tea, mis Traficust sa, Urmas, räägid, aga tuled on väga head. mitte mingit vajadust ei näe lisatulede järele. udutuledega sõitmine ei valgusta sul teed grammi eest ka mitte. see selleks, vana teema juba.
auto sõidab. erilist remonti veel ei ole tahtnud. ühtegi roostetäppi kuskil ei ole. 84kw liigutab küll. ma ei kujuta ette kuidas mingi 66kw versioon hakkama saab.
200000 pealt tuleb arvestada käigukasti remondiga. laagrite vahetus. eelnevalt ennab aimu 6. ja sejärel 5.käigu undamisega.ca 400€. kui laiali lasta, võid ise arvestada...
juhiistme käetugi ikaldab.
tagumise küljeukse ja tagumise ukse lingid ei jookse kergelt pesasse tagasi . alati enne ukse sulgemist tuleb ling alla vajutada. seal ei aita õlitamine ka mitte.

Meil firmas oli natuke aega 2016a oma ja mu meelest olid tuled sellel sama notid. 2016 oli juba 1,6TDI ja suuremat nüüd vist enam ei saagi. Tundus natuke lahjavõitu.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 7533
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 169 korda
- Tänatud: 235 korda
- Kontakt:
Millist kaubikut valida?
See moodne 1,6 biturbo on.... mingi imelik. Korra võtsime rendist 107 kW ja no ei olnud seal neid kilovatte kuskil edasi ei läinud ja Saksa Autobahnil väga vasakpoolsetesse ridadesse asja ei olnud.
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 30 korda
Millist kaubikut valida?
Siin teemas räägitakse pigem lollusi ja segadusi ma olena aru saanud.
Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Millist kaubikut valida?
Üks rumal küsimus ka vahelduseks teemasse
Kindlasti on siin ka Soomes liiklevaid kodanikke. Miks Soome tsiklimehed liiklust takistavad? Just kroomimehed.
Sõitsin just nädalavahetuse Soome pikuti läbi ja "kroomid" olid kolonnitekitajad. Vahelduvad seal ju suviti 80-90-100-110kmh alad pidevalt ja nemad lasevad rahulikult, olenemata märgist, nii 85kmh. Kuna sommid ise on kolonniuku, ehk möödasõite seal ei armastata väga (pole harvad juhused, kus tiksutakse ka traktori taga), siis sellise/selliste tsiklite taha korjas nädalavahetusel megakolonnid. Ja ma ei mäleta, et must oleks mõni tsikkel mööda sõitnud. Ise mõtlesin, et ju on põhjus apehanger-ites, mida on seal ebanormaalselt paljudel ratastel, võib-olla juba 90kmh pealt tõstab per*e sadulast õhku ja lehvid nagu tuulelipp
Pilt muutus kardinaalselt, kui Rootsi jõudsin- olenemata ratta tüübist, lendasid kõik mööda.
Kindlasti on siin ka Soomes liiklevaid kodanikke. Miks Soome tsiklimehed liiklust takistavad? Just kroomimehed.
Sõitsin just nädalavahetuse Soome pikuti läbi ja "kroomid" olid kolonnitekitajad. Vahelduvad seal ju suviti 80-90-100-110kmh alad pidevalt ja nemad lasevad rahulikult, olenemata märgist, nii 85kmh. Kuna sommid ise on kolonniuku, ehk möödasõite seal ei armastata väga (pole harvad juhused, kus tiksutakse ka traktori taga), siis sellise/selliste tsiklite taha korjas nädalavahetusel megakolonnid. Ja ma ei mäleta, et must oleks mõni tsikkel mööda sõitnud. Ise mõtlesin, et ju on põhjus apehanger-ites, mida on seal ebanormaalselt paljudel ratastel, võib-olla juba 90kmh pealt tõstab per*e sadulast õhku ja lehvid nagu tuulelipp

IronButt 1000 R1
IronButt 2000 CBR1100XX
IronButt 2000 CBR1100XX
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24 Mai 2012, 17:23
- Tsikkel: jawa250 jawa350 honda650
- Tänatud: 3 korda
Millist kaubikut valida?
käisin kevadel Imataras paadimootorit toomas ja seal oli paar löiku kus sõideti nagu Lätis
Ehmatasin kui korraga kahe realine kolmeseks tehti ja anti teed ka.
Imelikud need sommid

Ehmatasin kui korraga kahe realine kolmeseks tehti ja anti teed ka.
Imelikud need sommid

Millist kaubikut valida?
Põhjas on ka paar sellist kohta, kus on võimalus 3 või 4 rida tekitada. Eks nad seal tiksuvad paremas ääres ja kui mõni napakas eestlane, kes arvab, et -20kmh pole ok ja sõidab "3ndat" rida tekitades mööda, siis tulevad päris mitmed autod kohe sappa.
IronButt 1000 R1
IronButt 2000 CBR1100XX
IronButt 2000 CBR1100XX
-
- Postitusi: 59
- Liitunud: 08 Veebr 2019, 11:48
- Tsikkel: BMW 1200GS Adventure
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Lihtsam on osta passenger verisoon, ehk et istmetega kaubik kui on soov et saaks ka inimesi vedada. Lihtsam on istmed välja visata ja vajadusel sisse tagasi panna (kui et käia ark-is ümberehitust regamas vms). Eks kõik sõltub auto hoidmisest ja hooldamisest nagu siin eelpool juttu oli. Mõni sõidab 300k ilma ühegi tõsisema remondita ning korraliste hooldustega ja kuluosade vahetusega, teised käivad ja remondivad neid petrolhead-ide peeneks lastud pille. Kui saad mõne era omadis olnud massina millel 1 omanik ja korrektne hooldusajalugu siis sõltumata margist tasuks pilk peale visata.
Mini Riga - 160cc Pitrpo - Honda Hornet CB600 F - Yamaha FZ1N - Bmw 1200gsa
-
- Postitusi: 358
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Autolehes just põhjamaade autode vastupidavuse raport, Soome tehnoülevaatuste statistika järgi. MB Vito oli seal raudselt viimane mitme aastakäigu puhul. Peamiseks roostemured. Samas, läbisõit ka neil keskmisest kuni 3x suurem.
Vitodega võib olla väga probleeme. Ja kui on, siis kallid. Aga kui ei ole, siis mugavuse ja juhitavuse poolest vastast pole.
Vitodega võib olla väga probleeme. Ja kui on, siis kallid. Aga kui ei ole, siis mugavuse ja juhitavuse poolest vastast pole.

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5724
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1273 korda
- Tänatud: 285 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Vito on probleemne eelmise põlvkonna ehk kuni 2013 W639 kerega. Alates 2014 on uus W447 kere ja see juba hoopis teine auto. Mul on 2017 Vito 119 4x4 ehk 140kw ja tegemist ongi nagu suure mahtuniversaaliga. Mul siis istmetega variant. Kui W447 Vitot vaadata esiveolisena ,siis sellel on see Renault Travicu 1,6 mootor ja ka esisild on Renault. Taga ja neliveolised on 2,2 dislad 120,160,190kw
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 7533
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 169 korda
- Tänatud: 235 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Ahsoo, küsik teemaalgatajalt, milleks ta üldse plaanib seda kaubikut kasutada?
-
- Postitusi: 7533
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 169 korda
- Tänatud: 235 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
See esimene tagaveolise põlvkond polnud vist kah päris see mida MB-lt ootaks? Ma mäletan vähemalt, et üks "õnnelik" omanik parkis lausa oma õnnetu eksemplari Silberauto ette, mille terve külge täitis vigade loetelu kleeps.urmas66 kirjutas: ↑21 Mai 2019, 10:58Vito on probleemne eelmise põlvkonna ehk kuni 2013 W639 kerega. Alates 2014 on uus W447 kere ja see juba hoopis teine auto. Mul on 2017 Vito 119 4x4 ehk 140kw ja tegemist ongi nagu suure mahtuniversaaliga. Mul siis istmetega variant. Kui W447 Vitot vaadata esiveolisena ,siis sellel on see Renault Travicu 1,6 mootor ja ka esisild on Renault. Taga ja neliveolised on 2,2 dislad 120,160,190kw
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6365
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 845 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Kolm kasutust:
1. Isiklike asjade, väiksema mööbli, mittemääriva siseviimistlusmaterjali jms transpordiks majaehituse/kolimise perioodil (kasutusaeg ca 1.5-2 aastat)
2. Kerge endurotsikli veoks Tallinna lähiümbruses
3. Reisitsikli veoks Euroopasse, ideaalis mahutab lisaks ühele tsiklile ja juhile 2-3 reisijat
4. Aeg- ajalt sõiduautona, peaks mahutama lisaks juhile 3 reisijat, ideaalis 4
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 869
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 16 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Millist pole vaja, võta kahemilline nagu anekdoot ütleb.
Minu kogemustepagasist on kõige meeldivamad kogemused Masteriga ja viletsamad Transporteriga. Tehnilisi nüansse enam ei mäleta, kuid 2.a jooksul vahetati Renault-il ainult õli ja muid nipet näpet asju. VW oli paras kopsuhaige oma turbomootoriga maanteel. Mõlemaga sai uhatud hommikust õhtuni ning töö sai enam-vähem ühtemoodi tehtud. Samuti oli Masteri kong parem polarise 700 kuubikuse ATV vedamiseks. Istmete sisse-välja loopimine ei olnud kummalgi keeruline.

Minu kogemustepagasist on kõige meeldivamad kogemused Masteriga ja viletsamad Transporteriga. Tehnilisi nüansse enam ei mäleta, kuid 2.a jooksul vahetati Renault-il ainult õli ja muid nipet näpet asju. VW oli paras kopsuhaige oma turbomootoriga maanteel. Mõlemaga sai uhatud hommikust õhtuni ning töö sai enam-vähem ühtemoodi tehtud. Samuti oli Masteri kong parem polarise 700 kuubikuse ATV vedamiseks. Istmete sisse-välja loopimine ei olnud kummalgi keeruline.
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!