1. leht 2-st
Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 28 Mai 2019, 21:13
Postitas marv1
Kasutan ka seda fooruminurka ühe küsimuse vastuse otsimiseks.
Küsimusele kahjuks ei ole jah/ei vastust ja püüangi mingit hinnangut siit saada.
Mind huvitab, kui palju võiks motomaailmas olla brändilojaalsust ja nn viimase mudeli omamise tähtsust.
Täpsemalt rääkides, kohe on tulemas Euroopa teedele uus Yamaha T700 Tenere (mis minu arvates tundub väga lahe ratas), siis kui palju võiks oodata käitumist, et müüakse vanad xt660 maha, et omada brändi viimast sõna?
Taustaks - ise olen just hetkel ostmas üht xt660z ning ei tahaks näha, kuidas sügisel hinnad pooleks kukuvad ülepakkumise tõttu, kuna Yamaha tuleb uue masinaga välja ja kõik Yamaha fännid vahetavad mudelid välja.
Kui kellegil on mõtteid, siis loeksin suure huviga.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 28 Mai 2019, 21:45
Postitas franz125
Tsikkel pole aiföön,tundud olevat seda tüüpi et enne kui ostad mõtled juba kuidas seda maha müüa.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 28 Mai 2019, 21:49
Postitas will111
kasutatud mootorrataste hinnad eestis pooleks? ma võin vabalt midagi pakule panna ja väita, et sellist asja ei juhtu
kas nüüd mitte kunagi-kunagi, aga kindlasti mitte selle aasta sees, kindlasti mitte ka järgmisel aastal.
ülepakkumist kui sellist ei saa eestis üleüldse hästi olla sest uusi lubade omanikke tuleb peale nagu värdjast saelaudu ja suurem osa neist ostab oma esimese raha eest poest uue ja ilgelt vägeva varustuse ning hakkab siis ülejäänud tonni eest otsima superhead kasutatud ratast järelturult.
brändilojaalsust ma motomaailmas nagu väga pole kunagi tunnetanud. on mingid brändid, mida väga omama ei kutsu..ütleme nii
aga pole sellist asja, et ostan ja sõidan ainult x margiga. pole nagu kellegi teise suust ka seda väga kuulnud. aga eks mida spetsiifilisemaks minna (spetsiifiline tsikkel, spetsiifiliste omadustega jne) seda väiksem on valik ja seda rohkem võib olla mingisugust lojaalsust
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 28 Mai 2019, 21:59
Postitas Macintosh
Kasutatud tsiklite hinnad ei lähe kuhugi alla, pigem suisa vastupidi, igal aastal läheb võrreldes möödunuga üles. Seda on siin kord arutletud, et kas hinnad on jaburad või mitte aga ega me seda arutelu käigus teda ei saa. Vanad masinad müüakse võileiva hinnaga är vaid siis kui on viletsad ja/või nõudlus on väike.
Re: Uus mudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 28 Mai 2019, 22:09
Postitas Luxor
Lojaalsus algselt oli riigitruuduse sünonüüm. Osta see mis meeldib! Kui kahtled, siis oota, et kas jääb asi kusagile hingesoppi kipitama. Mindki see alati ei aita, sest keegi on ikka kiirema reaktsiooniga. Algusest lõpuni üht brändi eelistada ei ole lihtne. Ikka kipub kusagil turundus- või arendusosakonnas keegi "jalgratta" veeretaristut senisest ümaramaks taristama.
Sinu otsitava vastuse tõttu kargas meelde see - https://radar.postimees.ee/6693776/rada ... ustikakool
Müstiline mustikas või vastupidi!
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 08:02
Postitas Piipz
See lojaalsus oleks kindlasti tuntavamalt olemas, kui tsiklid maksaksid suitsupaki hinda ´a la - mina tõmban ainult kollast Camelit.
Minuarust muud polegi, kui et raha räägib 
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 08:18
Postitas yeekim
Niipalju muutub, et see üksainus, poes olev xt660z, muutub natukene soodsamaks, et järgmisele üksikule rattale ruumi teha....
edu
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 08:45
Postitas Piipz
Aga kui asjast rääkida, siis ma ise sõitsin XT660r-ga 5 aastat, seega kui see Tenere siia ilmub, siis kindlapeale tahan proovida. Natuke ehk liiga raske on ta kirjade järgi, kuid ega muidu teada ei saa, kui sellega korraks metsa ei lähe. XT-ga kannatas ikka päris metsas juba käia, oli selline kergema sordi mammut.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 10:00
Postitas AnTyx
marv1 kirjutas: ↑28 Mai 2019, 21:13
Täpsemalt rääkides, kohe on tulemas Euroopa teedele uus Yamaha T700 Tenere (mis minu arvates tundub väga lahe ratas), siis kui palju võiks oodata käitumist, et müüakse vanad xt660 maha, et omada brändi viimast sõna?
Et kohe rutatakse vanad maha müüma? Ebatõenäoline, kindlasti mitte massiliselt.
Et niikuinii müüki tulevate rataste keskmine hind langeb? Kindlasti.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 10:58
Postitas urmas66
See uue soetamine mõne aastase eelmise asemele võib tsikli maailmas esile kerkida siis,kui tsiklite remont läheb sama segaseks nagu tänapäeva autode oma ehk mingi mootori,käigukasti või siduri remondiga pead 5-7a vanusel autol samaväärse auto hinna juurde maksma(a´la VW,Škoda,Audi). Ma olen läinud seda teed,et kasutusrent ja 5a garantii lõppedes võtan ilmselt jälle uue. Tsikli puhul ei oksaks küll muud põhjust enda seisukohast välja mõelda. Ma pigem eelistan vanemat ja lihtsamat tsiklit neile "elektroonilistele" ratastele.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 11:14
Postitas Macintosh
urmas66 kirjutas: ↑29 Mai 2019, 10:58
Ma pigem eelistan vanemat ja lihtsamat tsiklit neile "elektroonilistele" ratastele.
... sest seda oskad ise remontida? Mida seal remontida on, kui see on töökindel? Ja uued masinad on. 200-300-400K km matkaratstel pole enam mingi ime. Ainuke asi, mis üldjuhul remonti võib vajada on veermiku osad. Ja need on jätkuvalt lihtlabane mehhaanika.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 12:16
Postitas urmas66
Ma ei ole viimasel ajal suurt midagi ise remontinud,pole aega selleks lihtsalt ja võibolla ka viitsimist enam.Ostsin Karu käest amordi simmerid-puksid ja nüüd 3 nädalat möödas,ning homme viin ikka tegemisse,sest nv on jälle muud teha ,kui amorte putitada.
Pigem ongi probleem uuemate tehnoloogiate töökindlus(a´la DSGlaadsed robotkastid ja muud toredad elektrilised asjad), mille remont maksab üle mõistuse palju. Pole just tore olla kuskil kaugel eikuskil,kui mingi labane andur ei lase sul rattal käivituda enam.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 12:24
Postitas Krl
urmas66 kirjutas: ↑29 Mai 2019, 12:16
Pigem ongi probleem uuemate tehnoloogiate töökindlus(a´la DSGlaadsed robotkastid ja muud toredad elektrilised asjad), mille remont maksab üle mõistuse palju. Pole just tore olla kuskil kaugel eikuskil,kui mingi labane andur ei lase sul rattal käivituda enam.

Kuijutan ette, et see tüüp on samal arvamusel umbes. Et nahhui mulle mingit uuemat autot vaja. Kui autol peaks kõrvalkülas elektriline starter ptsi minema, siis mis edasi saab?
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 12:30
Postitas Jesper
Ma ei ole kunagi eriti aru saanud sellest "vana ja remonditava" ratta legendist omistatuna 1990+ ratastele - lendab sul seal eikuskil näiteks 1991.a. ratta CDI või pingekas, mida sa targemat peale hakkad kui 2019.a. ratta puhul? Tänapäeval vähemalt osatakse elektroonikat vähe paremini teha ja see pole ka veerand sajandit niiskuse käes marineerunud. Noh ja mingi tühine andur küll teepeale ei jäta, kui on kasvõi multimeeter olemas, samuti on varupihusti väiksem asi taskusse pista kui varukarburaator jne.
Tenere 700 muideks on väga "analoog"-ratas, isegi ABS on täielikult välja lülitatav. Kõik arvustajad on seni sillas olnud, kahtlustan et sellest saab kõva hitt nende hulgas, kellele uus Africa Twin liiga suure ja kallina tundub.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 12:34
Postitas indumen
Pole vist nii hea rattaga veel sõita saanud, mida nui neljaks peaks kohe uue mudeli võtma, ega iga uus ei pruugi ka alati parem olla.
Samas kui vaadata eesti turgu siis on tõesti selline tunne et odavam/mõistlikum on uus võtta kui kasutatud, kui just päris esimest ratast ei osta.
Selle nurga alt ehk isegi tasub mõelda uue vastu vahetamist, et vana müügiga ei hävine nii jõhkralt nagu autot müües vist. Aga brändi põhiselt pidama jääda, no see on pigem tõesti maitse asi, isiklikult ei ole sellist hardcore fanboy sündroomi.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 12:38
Postitas Krl
See brändilojaalsus on vist peamiselt Harley meeste teema. Aga nemad on niikuinii samas ka chopperimehed, seega on neil suuremaidki muresid, millega enne tegeleda.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 14:27
Postitas urmas66
Ma pidasin silmas seda ,et tsiklit peab regulaarselt uue vastu vahetama hakkama siis,kui tsiklid jõuavad ka samale tasemele kui tänased autod,kus mingitele mootoritele enam isegi manuaal kasti ei saa ja kõike kuni roolini välja juhib elekter.Mitte lojaalsusest või uuema ihalusest tingituna vaid puht praktilisel vajadusel. Robotkast on ka tsiklitel juba olemas ehk areng on olemas. Varsti on ka mingid mikro mootorid turbotatud jne. Kui selline tsikkel jääb vanaks,siis tal on lagunemisele tõenäoliselt suurem risk,kui vanakooli nö lihtsal rattal. Mitte et mul midagi uue ja innovatiivse vastu oleks. Siis ma lihtsalt ostakski iga 3-4 aasta takka poest uue ja tingimusel,et 3-4 aasta pärast nad ostavad vana kokkulepitud hinnaga tagasi.
Mul nüüd 2003 a-st juba 6 autot nii soetatud,millest 3 töö ja 3 isiklikku ning elu tundub lihtne. Iga kuu läheb kindel summa välja ja mul on auto üldjuhul alati korras. Viimane isiklikuks võetud Renault sisaldab veel ka 5a hooldust ehk peale bensu ja rehvivahetuse polegi muid kulusid.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 14:47
Postitas ranel
Jesper kirjutas: ↑29 Mai 2019, 12:30
Ma ei ole kunagi eriti aru saanud sellest "vana ja remonditava" ratta legendist omistatuna 1990+ ratastele - lendab sul seal eikuskil näiteks 1991.a. ratta CDI või pingekas
Mul on ühel rattal cdi lennanud
päris nukker oli
keset pärapõrgut öösel 00:00 ajal Harjumaal 
Aga ega vanadel ratastel väga midagi muud peale cdi ja pingeka ei tohikski järsku ilmast lahkuda. Ilma pingekata saab veel osadel ratastel aku pealt hulga maad ka sõita 
Uuematel masinatel aga üks vigane andur juba võib järsku päris palju nöökima hakata.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 14:54
Postitas marv1
Nagu foorumites ikka hakkab teema isemoodi kujunema ja väljundeid tuleb igasse suunda.
Üldiselt võib märgata tendentsi, et keegi ei usu, et iPhonede kombel uue mudeli tulekuga price drop aset leiab.
Pigem hind langeb nagu ikka kasutatud sõidukite puhul, mida rohkem aastaid ja kilomeetreid, seda odavamaks.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 15:40
Postitas koma2
"Pigem hind langeb nagu ikka kasutatud sõidukite puhul, mida rohkem aastaid ja kilomeetreid, seda odavamaks"
2012 oli 2002/3 aasta Mean Streak'i hind keskmiselt 4-5000 EUR, täna on nendele ratastele aastaid ja kilomeetreid juurde kruvinud aga hinnad on samad. Lihtsalt 1 ratastest, mida sel ajal vaatasin, jäi meelde.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 17:01
Postitas Jesper
ranel kirjutas: ↑29 Mai 2019, 14:47
Uuematel masinatel aga üks vigane andur juba võib järsku päris palju nöökima hakata.
Võib, aga see on väga haruldane. Näiteks KTM-i puhul on 450RFR-il osad samad andurid ja muud pritsepulgad nagu tsiviilmasinatel, ja nendega sõidetakse Dakari. Noh ja afaik reaalselt ainuke andur, mille rikke korral masin enam piuksugi ei tee, on vända asendi oma, mis on ka CDI puhul kenasti olemas.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 18:26
Postitas Boobush
koma2 kirjutas: ↑29 Mai 2019, 15:40
"Pigem hind langeb nagu ikka kasutatud sõidukite puhul, mida rohkem aastaid ja kilomeetreid, seda odavamaks"
2012 oli 2002/3 aasta Mean Streak'i hind keskmiselt 4-5000 EUR, täna on nendele ratastele aastaid ja kilomeetreid juurde kruvinud aga hinnad on samad. Lihtsalt 1 ratastest, mida sel ajal vaatasin, jäi meelde.
Aru ma ei saa, miks nende kroomide hinnad nii kõrged püsivad. Nende tootmine on sportratastest odavam. Arenduskulud olematud, mootorid aastast aastasse jne.
2007a RSV-R Factory (brembo, Öhlins, öz) ostsin suurusjärk viiendik või kuuendik algsest ostuhinnast. Vähene nõudlus sportrataste järele või vähene teadlikus, mille poolest erineb Öhlins Sachsist, magneesium terasest jne?
Suurtootjate kroomid on masstoodang. Kas nende hinnad on algselt nii kõrged, et keegi ei osta neid ning järelturule neid ka ei teki? Kõlab nagu surnud ring.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 18:35
Postitas Vint
Nõustun Urmase jutuga ja see aeg tuleb veel, kus tsiklitega juhtub sama asi mis s!tta elektroonikat täis tuubitud autodega. Loomulikult langeb siis ka hind ja nõudlus.
CDI ei ole minumeelest suur asi vahetada. Olen kaks korda pidanud ostma uue. Esimene kord oli õppetund ja teisel Domikal vahetasin kohe ära.
Võrreldes kontaktsüütega on eluiga meeletult pikk, siinkohal tuleb tunnistada, et mehaanika jääb elektroonikale kõvasti alla.
Brändilojaalsus- mitte kuidagi ei vea välja. 2 või kolm tsiklit oleks parim ja kasutusalalt kõik täiesti erinevad. Advega veel läheks matkama, kiusaks kedagi kiirteel aga mülkasse küll ei ole mammutiga asja. Mingi kerge ja särtsaks võrr ( Näiteks 125 - 250 ) võiks lollitamiseks olla...
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 19:13
Postitas will111
"Samas kui vaadata eesti turgu siis on tõesti selline tunne et odavam/mõistlikum on uus võtta kui kasutatud, kui just päris esimest ratast ei osta."
Üllataval kombel tundub, et sellega peab vist nõustuma hakkama. On päris mitmekordselt ja järjest nüüd silma jäänud kuidas eestlased on "avastanud", et täiesti mõistlik on müüa oma kasutatud rattaid poe hinnaga...seejuures siis aasta või paari võrra uuema mudeli poehinnaga
Mõni tarkpea müüb isegi kallimalt kui poes! Ja jutt käib ratastest, mida on ikka reaalselt kasutatud ka, 1-2 hooaega vähemalt ja midagi alla 10k ees. Eile juhtusin lugema kuulutust, kus müüdi 5a vana ratast, läbisõiduga 15k ning kuulutuses oli kirjas, et ratas on täiesti uus - nagu just salongist välja sõitnud
Noh, see polnud vähemalt enam päris poehinnaga aga päris ajuvaba ikka lugeda selliseid asju.
Üldiselt mulle tundub, et kui rääkida euroopa turust siis seda "peab olema viimane mudel" suhtumist kohtab pigem eestis kui kuskil arenenud maades ja suurtel turgudel. Neid isikuid, kes võiksid (majanduslikus mõttes) omale iga aasta või 2 tagant mingi ratta uue mudeli osta on kuskil saksas, uk's, austrias jne vähemalt 100x rohkem kui eestis, aga seal sellise asjaga väga ei tegeleta. Vähemalt liikluspilti ja kuulutusi vaadates jääb selline mulje.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 19:16
Postitas urmas66
Jesper kirjutas: ↑29 Mai 2019, 17:01
ranel kirjutas: ↑29 Mai 2019, 14:47
Uuematel masinatel aga üks vigane andur juba võib järsku päris palju nöökima hakata.
Võib, aga see on väga haruldane. Näiteks KTM-i puhul on 450RFR-il osad samad andurid ja muud pritsepulgad nagu tsiviilmasinatel, ja nendega sõidetakse Dakari. Noh ja afaik reaalselt ainuke andur, mille rikke korral masin enam piuksugi ei tee, on vända asendi oma, mis on ka CDI puhul kenasti olemas.
Aga Dakaril või muul sarnasel üritusel on sul tehniline meeskond olemas,kes uue anduri paika paneb või siis olenevalt kuidas sõidad, sulle annab ja ise ära vahetad. Kapa-Kohilas tädi Maali juures olles,pole sul seda kuskilt võtta. Vända asendi andur üldjuhul ei lase käivitada,aga kui tehnilisse ära sõidad,siis oled omadega mäel.
Samas profisporti ja tavakasutust ei saa võrrelda. Erinevus on sama nagu siga ja kägu.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 19:20
Postitas urmas66
will111 kirjutas: ↑29 Mai 2019, 19:13
..... Mõni tarkpea müüb isegi kallimalt kui poes! Ja jutt käib ratastest, mida on ikka reaalselt kasutatud ka, 1-2 hooaega vähemalt ja midagi alla 10k ees. Eile juhtusin lugema kuulutust, kus müüdi 5a vana ratast, läbisõiduga 15k ning kuulutuses oli kirjas, et ratas on täiesti uus - nagu just salongist .....
Just eile nägin selliseid kuulutusi ka mobiles ja oli ka 2003a ratas mis maksis 20+k. No ja meil siisn RasmusL kes ei saaks oma Z1000-e eest ka siis vist "õiglast" hinda kui alghinna 3-ga korrutaks 
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 19:35
Postitas will111
Hetkel ma ei mõelnud sedatüüpi masinaid, mis on kellegi poolt ise rajult ümber ehitatud ja põmst täiesti custom made asjad. Selliste masinate hinnad on alati olnud ja jäävad alati olema x number.
Pidasin silmas täiesti blank tehase rattaid. Täpselt nii, et sa võidki minna ja osta esindusest samasuguse ratta (noh aasta või paar uuema mudeli ilmselt mõningate parendustega) uuena sama hinnaga ja täispika garantiiga. Ning rattaid, millele keegi on oma maitse järgi mingid väiksed pudinad külge kruvinud (mida ta nimetab lisavarustuseks, kuid mis tegelikkuses on elustiili jullad) ning arvab nüüd, et ta müüb kõik selle maha mitte sentigi kaotamata 
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 19:47
Postitas urmas66
will111 kirjutas: ↑29 Mai 2019, 19:35
Hetkel ma ei mõelnud sedatüüpi masinaid, mis on kellegi poolt ise rajult ümber ehitatud ja põmst täiesti custom made asjad. Selliste masinate hinnad on alati olnud ja jäävad alati olema x number.
Pidasin silmas täiesti blank tehase rattaid. Täpselt nii, et sa võidki minna ja osta esindusest samasuguse ratta (noh aasta või paar uuema mudeli ilmselt mõningate parendustega) uuena sama hinnaga ja täispika garantiiga. Ning rattaid, millele keegi on oma maitse järgi mingid väiksed pudinad külge kruvinud (mida ta nimetab lisavarustuseks, kuid mis tegelikkuses on elustiili jullad) ning arvab nüüd, et ta müüb kõik selle maha mitte sentigi kaotamata 
Oli just selliseid seal näiteks lihtsalt heas varustuses Yamaha Royal Star 2001a maksis 10+k ehk mitte vähe. Väliselt olulisi muutusi ei tuvastanud.
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 20:27
Postitas Sciev
marv1 kirjutas: ↑28 Mai 2019, 21:13
Taustaks - ise olen just hetkel ostmas üht xt660z ning ei tahaks näha, kuidas sügisel hinnad pooleks kukuvad ülepakkumise tõttu, kuna Yamaha tuleb uue masinaga välja ja kõik Yamaha fännid vahetavad mudelid välja.
Aga milles probleem oleks, ega sa tsiklit edasi müümise pärast ei ostnud? 
Re: Brändilojaalsus: uus tsiklimudel väljas! Vana poole hinnaga müüki?!?
Postitatud: 29 Mai 2019, 20:46
Postitas urmas66
Sciev kirjutas: ↑29 Mai 2019, 20:27
marv1 kirjutas: ↑28 Mai 2019, 21:13
Taustaks - ise olen just hetkel ostmas üht xt660z ning ei tahaks näha, kuidas sügisel hinnad pooleks kukuvad ülepakkumise tõttu, kuna Yamaha tuleb uue masinaga välja ja kõik Yamaha fännid vahetavad mudelid välja.
Aga milles probleem oleks, ega sa tsiklit edasi müümise pärast ei ostnud? 
