Avarii Tiskre kurvis

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Kristjan
Postitusi: 202
Liitunud: 14 Apr 2005, 22:09
Asukoht: Tallinn

Avarii Tiskre kurvis

Lugemata postitus Postitas Kristjan » 04 Apr 2006, 23:19

Selline lugu siis, et mõni tund tagasi toimus Tallinn-Tabasalu teelõigul Tiskre kurvis sõiduauto ja mootorratta kokkupõrge. Tundus, et auto oli kõrvalteelt peateele sõitnud ja ratas talle küljepealt sisse põrutanud. Ratturit ei näinud, vist oli kiirabi autos. Auto seisis risti tee keskel ja oli küljepealt suht ära mõlgitud, ratas oli külili seal maas, ratta seisundit väga hästi ei näinud. Tsikkel ise tundus olevat suurem linna enduro.

Libe ei olnud, tee täiesti kuiv ja temp. +4 kraadi.

Ei tea kes süüdi oli aga igaljuhul ratturile head tervist ja paranemist.

K.


Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 404
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

õnnetus

Lugemata postitus Postitas kurisookaru » 04 Apr 2006, 23:42

Oh jah , hakkavad need õnnetused kahjuks juba nii varakult pihta. :cry:
Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2018
http://www.streetmoto.ee

Urmas568

Lugemata postitus Postitas Urmas568 » 05 Apr 2006, 00:06

:( kohe paha tuju teeb selline asi rsk !

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

Lugemata postitus Postitas dubweiser » 05 Apr 2006, 00:31

juhtusin ka sealt mööda sõitma. kiskus vägisi sinnapoole, et auto keeras rattale peateele ette.


kurb hooaja algus igatahes.
Kasutaja avatar

ilmar
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Mai 2005, 12:25

Lugemata postitus Postitas ilmar » 05 Apr 2006, 09:16

Sõitja elus ja loeb ka foorumit. Ehk varsti kommenteerib. Rattaks on ilus Africa Twin.
Kahju.
Ja et selliseid asju ikka juhtub... Kurjaks ja kurvaks teeb.
_____
Africa Twin
Kasutaja avatar

agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 » 05 Apr 2006, 09:28

Paar päeva on olnud korralikku sõiduilma ja juba käis laks ära... Noh, tegijatel ikka juhtub. Kahju on rattast ja selle juhist, autod mind ei köida ammu juba. Huvitav miks just selliseid õnnetusi juhtub kõige rohkem? Kas neid siis ennetada ei saa kuidagi? Igalt poolt loen, et mootorrattur sõitis peateel peateele keeranud autole küljelt sisse. Oh.... Soovin juhile kiiret paranemist ja loodan, et rattal viimsed mahlad välja ei vooland.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Kasutaja avatar

Mari Öö
Postitusi: 474
Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
Asukoht: Tallinn-Tartu
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mari Öö » 05 Apr 2006, 10:39

ikka saab ennetada. reegel on lihtne ja seda õpetatakse juba koolis: arvesta, et oled nähtamatu.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2098
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti/ punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke » 05 Apr 2006, 10:50

Ammugi mitte esimene laks.... :wink:
agent007 kirjutas:Paar päeva on olnud korralikku sõiduilma ja juba käis laks ära...
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.sbk.ee.
E-pood
http://shop.sbk.ee Facebook - MRT Tech
X-lite, Nolan ja Grex ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,....Kohapeal palju varuosi BMW S1000RR'le.
Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 249
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Pira » 05 Apr 2006, 10:55

Praegusel hetkel kus kõik ärkavad talveunest nii ratturid kui ka autojuhid kes pole terve talve mootorrattaid näinud ja harjunud märkama. Tuleks käivitada kampaania märka mootorratturit..........see nüüd küll valjusti öeldud kuid lihtsam versioon on et (kanname terve Aprilli neoon veste) näiteks.


Head paranemist ja katsu ikka kiirelt ratta selga tagasi saada...
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8193
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 96 korda
Tänatud: 201 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz » 05 Apr 2006, 11:25

///me hr habaneroga sõitsime kesklinnas, järsku politseinikuhärra otsustas teisest reast paremale vanalinna sisse keerata, minu ees. mina lasin signaali kohe, siis vend pidurdas, habanero viibutas rusikat ka ;) smurfionud olid igatahes üsna ehmunud nägudega.///
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3628
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 28 korda

Lugemata postitus Postitas sepp » 05 Apr 2006, 11:32

Pira kirjutas:Praegusel hetkel kus kõik ärkavad talveunest nii ratturid kui ka autojuhid kes pole terve talve mootorrattaid näinud ja harjunud märkama. Tuleks käivitada kampaania märka mootorratturit..........see nüüd küll valjusti öeldud kuid lihtsam versioon on et (kanname terve Aprilli neoon veste) näiteks.
kardan et see vest on s**t idee kui kõik nendega sõidame kuuaega... siis raiped harjuvad nägema ainult seda ratturit kes on vestiga... ja kui sa 1kuu pärast oma vesti nurka viskad... siis käib kohe kolakas kuna nad ple enam harjunud vestita ratast nägema :D

yldiselt... minu ISIKLIK arvamus on see... et see olukord pole nii s**t kui arvataxe ja kirjutataxe...
asi ikka meis endis... mina kes ei tea sittagi... pole kuulnud kus olex keeranud auto ette kui rattur on 50kmh sõitnud...
pauk käib tavaliselt siis kui keerataxe rohkem rulli ;)
autojuht vaatab et ohh... tsikkel nii sitax kaugel ja jõuan keerata ilusti teele ära... aga vat ei jõua rsk kuna bike lendab auto suunas 150ga mitte 50ga ja on oodatust palju kiiremini auto juures kui juht arvas..
vähemalt minule ple kunagi keeranud auto ette kui olen sõitnud vastavalt eeskirjale...
aga kui olen kiirust ületanud... siis on mulle stax ette keeratud
ei näita kellegile näpuga... rääkisin endast ja enda arvamusest!
Kasutaja avatar

ilmar
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Mai 2005, 12:25

Lugemata postitus Postitas ilmar » 05 Apr 2006, 11:43

Ee.. Mõne inimese jutust kumab läbi arusaam, et õnnetus juhtus minuga. Ei juhtunud. Niisama, selgituseks ütlesin.
_____
Africa Twin
Kasutaja avatar

Alex
Postitusi: 402
Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
Tsikkel: Punane Roller
Asukoht: Pealinna külje all
Tänanud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas Alex » 05 Apr 2006, 11:55

totaalne OT aga isand Sepp...ette keeratakse ka NEILE kes sõidavad linnas lubatud kiirusega.Vastikuks reegliks on kujunenud, et kord kuus tekib selline olukord kus süda jätab paar lööki vahele.Ja seda tõesti lubatud kiiruste puhul...nii linnas kui maanteel.Aga see vestide kandmine võib tõesti omamoodi karuteene tekitada...samas...on palju selliseid rattureid kes ei loe biker.ee ja sõidavad aprillis ilma vestideta.Eks tuleb endal lihtsalt palju tähelepanelikum olla ja mitte sõidujoovastusest kevadist vasikat mängida.
Head paranemist õnnetusse sattunule!

Alex@läbib Tiskre kurvi vähemalt kaks korda päevas
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka :D
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon » 05 Apr 2006, 12:09

Tiskre kurvi ka paar korda päevas kindlasti läbides on see tegelikult üks väga lai ja hea nähtavusega kurv. Tiskrest väljakeerajal on nähtavus mõlemas suunas hea. Samuti on kuni umbes 140 sõites aega ja ruumi piisavalt, et reageerida. Ei tea selle õnnetuse tagamaid aga alati on võimalus, et tõesti autojuht lootis nö. eest läbi lipsata või tõesti oli ilmastiku ja/või mootorratturi riietuse tõttu ratturit halvasti näha.
Kindlasti tahaks täpsemalt kuulda kuidas see juhtus, sest igal aastal seal midagi juhtub aga alati (parandage mind kui ma eksin) on üheks põhjuseks liiga suur liikumiskiirus.

_______ootel......................
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy » 05 Apr 2006, 13:01

ei keerata tsikklitele midagi ette rohkem kui autodele kuna tsikkelit ei nähtud. Ja kui kuus korra keeratakse tsikklile ette siis üle päeva keeratakse autole ette. Tsikkliga olukord veidi ohtlikum küll. Aga ei arva, et kaherattalist ei märgata... need ei märka kes ei märka ka autosid.
Kasutaja avatar

Gotham
Postitusi: 46
Liitunud: 30 Okt 2005, 12:58
Tsikkel: Trophy, 6days
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Gotham » 05 Apr 2006, 13:26

Tere,

eile umbes 22.30 toimus siis Tiskre teeristis VW Passati ja Africa Twini kokkupõrge. Viimase lenkstange hoidsin mina. Sõitsin linnast Tabasalu poole kiirusega 90km/h spidomeetri järgi. Tean teed hästi kuna sõidan seda mööda pea-aegu iga päev. Ilm oli ilus, asfalt oli kuiv. Nägin paremalt Tiskrest autot peateele lähenemas. Auto aeglustas enne risti ja tundus, et jääb ristmikul seisma. Hakkasin mootoriga pidurdama kuna läheneb kurv, 70 km/h piirangu märk ja ei olnud päris kindel ka selles, et auto peatub ristis. Kui aru sain, et auto ei kavatsegi seisma jääda vaid libiseb edasi vaikselt peateele, mis seal ristmikus on suhteliselt lai, alustasin intensiivset pidurdamist. Väga raske oli aru saada, mida ta teha plaanib, kas jääb minu sõidurajale seisma või ületab selle. Kiirus oli tal ebaühtlane – kiirendas-aeglustas. Tõenäoliselt ehmatasid teda kiiresti lähenevad tuled. Ühesõnaga hetk enne kokkupõrget oli ta täpselt risti keset teed. Vahemaadest rääkides, esimest korda kui autot märkasin oli ristmikuni ca 100m, mis kiiresti vähenes. Kui aru sain, et ta ei kavatsegi peatuda oli vahemaa umbes 30-50 m – raske öelda. Tekkis mõte ka temast mööda põigata, aga kuna ei saanud aru kus kohal ta paikneb minu sinna jõudmisel, siis juhtus see, mida kunagi koolis räägiti, et sa sõidad sinna kuhu või mida sa vaatad. Kiirus hetk enne kokkupõrget võis olla 20-40km/h, jällegi raske öelda. Arvestades õnnetusejärgset situatsiooni arvan, et kiirus oli pigem selle väiksema numbri poole.
Sõitsin vastu Passati juhi ust, seejärel lendasin üle lenkstangide põrgates peaga vastu auto katuse ülemist serva ja maandusin selili auto katusel. Pilt eest ära ei läinud. Lamasin seal kiirabi tulekuni. Auto roolis olnud lapseootel naisterahvas oli alguses päris tugevas šokis, järeldan seda kõrvalt kostnud häälte põhjal. Rahunes veidi kui ma ennast natukene liigutasin. Enda vigastused on suhteliselt väikesed, luud-kondid terved, paar õmblust, mõned sinikad ja väike peapõrutus, mis annab ennast siiani tunda. Tsiklit ei ole päevavalguses veel näinud, asub minust eemal, aga pimedas paistis olukord väga nutune. Kindlustustest oli ainult kohustuslik liikluskindlustus. Vastaspoole kindlustusfirmaks oli QBE, mis teeb mind natukene murelikuks, olles kuulnud meedias tema tegemistest. Passatil oli mõlkis juhipoolne uks.
Kokkuvõtteks, miks sellised õnnetused juhtuvad? Põhjuseid on kindlasti mitmeid – peamised tõenäoliselt on, et mootorratast lihtsalt ei märgata ning hinnatakse tema kaugust ja kiirust valesti. Arvan, et minu puhul hinnati ka kaugus valeks. Pimedas ja kõrgel asetsevad tuled võivad kergesti tekitada olukorra, kus objekt paistab tegelikkusest oluliselt kaugemal. Mind hullemast päästis kõrge ratas, tänu millele lendasin katusele mitte juhisalongi ja loomulikult kiiver ja kaitsmed.
Niimoodi hooaega alustada... ei ole lõbus.

Ehk õnnetus ei hüüa tulles.

VanHalen

QBE

Lugemata postitus Postitas VanHalen » 05 Apr 2006, 13:54

Ära pabla ... kaks aastat olin kaskoga seal kubes ja kõik mu 4 kräshi said seal päevaga vormistatud ning kokku lepitud.

Ole tugev !
Viimati muutis VanHalen, 05 Apr 2006, 14:03, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna » 05 Apr 2006, 14:01

Vohh! Normaalne pädev analüüs tsiklimehe käest ! Mulle jääb ka tunne, et juht ei osanud arvata, et mis jama see liigub mööda teed ja kui kaugel ja kui kiiresti. Mul on pimedas traktorite ja lumesahkadega olnud sellist kõhklemist.
Muidugi tuleks siis seisma jäädagi ja mitte edasi liikuda, kuni endal pilt selge.
Siin oli üsna selgelt tegu selle kõige hullema otsuselangetajaga : lähen...ei lähe...ei ikka lähen.... ei lähe...ahhh lähen...STOPP...pauk.
Kus veel sellist asja tihti näeme? Ülekäiguradadel ! Jalakäiate käitumises.
Nii et kui näete kõhklejat siis kartke teda kindlasti.

Gothamile head paranemist ja õnne kindlustusega asjaajamisel.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Torpedo
Postitusi: 348
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
Tsikkel: Ural Solo '06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Torpedo » 05 Apr 2006, 14:06

Mari Öö kirjutas:ikka saab ennetada. reegel on lihtne ja seda õpetatakse juba koolis: arvesta, et oled nähtamatu.
Ei saa midagi sellega ennetada. Ennetada saab siis, kui ratast garaazhist välja ei ajagi. Nähtamatuse arvestamisega saab mõnevõrra vähendada selliste asjade tõenäosust ja seda ka teoreetiliselt ainult kuni 50% võrra, sest ülejäänud 50% eest vastutab teine liikleja, kes peab jälgima, et ta kellelegi ette ei keeraks.
I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1936
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone » 05 Apr 2006, 14:32

Törts maad ennem ülalmainitud ristmiku oli minulgi sarnane kogemus ainult, et sel ajal sõitsin autoga, õnneks mõistis muti viimasel hetkel gaasi põhja pressida sest vastasel juhul oleksingi tema esiuksest sees olnud.

Too kord läks kergelt, võibolla paarkümmend sentimeetrit jäi tema tagastange nurga ma minu vasaku esimese stange vahele.

Sekundite mäng.... ei, sajandike!
Kasutaja avatar

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree » 05 Apr 2006, 15:01

Gotham kirjutas:Tere,

eile umbes 22.30 toimus siis Tiskre teeristis VW Passati ja Africa Twini kokkupõrge. Viimase lenkstange hoidsin mina. Sõitsin linnast Tabasalu poole kiirusega 90km/h spidomeetri järgi. Tean teed hästi kuna sõidan seda mööda pea-aegu iga päev. Ilm oli ilus, asfalt oli kuiv. Nägin paremalt Tiskrest autot peateele lähenemas. Auto aeglustas enne risti ja tundus, et jääb ristmikul seisma. Hakkasin mootoriga pidurdama kuna läheneb kurv, 70 km/h piirangu märk ja ei olnud päris kindel ka selles, et auto peatub ristis. Kui aru sain, et auto ei kavatsegi seisma jääda vaid libiseb edasi vaikselt peateele, mis seal ristmikus on suhteliselt lai, alustasin intensiivset pidurdamist. Väga raske oli aru saada, mida ta teha plaanib, kas jääb minu sõidurajale seisma või ületab selle.
Tavaliselt ongi naised just roolis ebakindlad, signaal oleks tõenäoliselt aidanud. Väljaspoolt asulat ei pea sellega koonerdama.

Meesautojuhtide hulgas on kyllalt selliseid kes sõidavad sulle lihtsalt ette, ei hakka nad 2x vaatama. Ja sellisel juyk signaal ka vaevalt midagi muudab.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

ats97
Postitusi: 135
Liitunud: 02 Mai 2005, 13:09
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ats97 » 05 Apr 2006, 15:32

"Tavaliselt ongi naised just roolis ebakindlad, signaal oleks tõenäoliselt aidanud. Väljaspoolt asulat ei pea sellega koonerdama"
Ei ole ühti nii! Viimaselajal just mehi eluaastates 50-80 selliseid tähele pannud! Ei maksa üldistusi teha - eks ole ebakindlaid juhte nii naisi, kui mehi!
................
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash » 05 Apr 2006, 15:52

t*** sellest mitte-märkamisest ma aru ei saa. Halva nähtavusega ristmikul veel, kuid nagu antud ristmikulgi oli hea nähtavus on ju selliseid asju ennem ka juhtunud. Krt tehakse ju enne lubade saamist arstlik kontroll, kus silmanägemist kontrollitakse. Ja ei saada ikka oma silmadega hakkama. Varsti peab autodele peale thermotronicute, sensotronicute ja parktronicute ristmiktronicuid paigaldama hakkama.
Kokkuvõtlikult nimetaks seda rohkem mitte märkamiseks vaid vastutustundetuks sõitmiseks. Kui kindel ei ole, et jõuad siis ära hakka üritamagi.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

Torpedo
Postitusi: 348
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
Tsikkel: Ural Solo '06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Torpedo » 05 Apr 2006, 16:38

bash kirjutas:Kui kindel ei ole, et jõuad siis ära hakka üritamagi.
Mõni juht sõidab punktist A punkti B ilma, et kogu tee vältel milleski kindel oleks. Selliste taha tekib ristmikel tavaliselt raevunud autojuhtide virrvarr, kes sageli ei hoia end pahameele väljendamisel viisakuse piirides. Varem või hiljem sooritab halba kogemust omav ebakindel juht ebakindla manöövri, et vältida sellist teiste juhtide viha alla sattumist. Vahel läheb õnneks, vahel mitte...
I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy » 05 Apr 2006, 16:55

mingu harjutagu parkimisplatsil siis kui ebakindel on, mitte tiptunni ajal linnavahel
Kasutaja avatar

mumm
Postitusi: 628
Liitunud: 12 Nov 2003, 15:34
Tsikkel: horney Helga
Asukoht: Kohatu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mumm » 05 Apr 2006, 17:08

suzumen: no klt, ma olen selle va armsakenaolevuse olukorra nii paar korda läbi elanud. ja mina ei tea, minule küll see sedasi ei mõjunud, et ei oleks saanud rooli istuda või miskit muud sellist teha.
ja muide, su jutus on ka väike vasturääkivus sees. nimelt, et rooli ei laseks rasediaid, et panevad enda ja sündimata lapse ohtu. no siis ei tohiks neid üldse ka autosse lasta. ja tänavale. et istugu ainult kodus :p

ok, ma pean jooksma.

mumm@ei ole vist tegelikult üldse normaalne naene :p
väike kuri mootorrattur
Kasutaja avatar

Alex
Postitusi: 402
Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
Tsikkel: Punane Roller
Asukoht: Pealinna külje all
Tänanud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas Alex » 05 Apr 2006, 21:02

Yamu kirjutas:mingu harjutagu parkimisplatsil siis kui ebakindel on, mitte tiptunni ajal linnavahel
ole normaalne...parkimisplatsi ja linna võrdlus on äärmiselt kohatu!
keegi ei ole sündinud rool käes ja mõistus peas!
pean tunnistama, et olen nii mõndagi õppinud 20 aastaga liikluses...mitte parkimisplatsil.Sinu jutu järgi oleks pidanud aga veetma need aastad kinnisel territooriumil...ja edasi?

enesekindlus on muidugi tore asi aga...

<reeglina ilgelt rahulik inimene>
Viimati muutis Alex, 06 Apr 2006, 09:17, muudetud 2 korda kokku.
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka :D
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3127
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: HRQ
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Pihelgas » 05 Apr 2006, 21:27

oh klemmid, võtke vabamalt. Ei ole ju juhtunud miskit uut, mida me ei teaks või ei oleks osanud ette näha.

Suzumen´i teooriaga rasedate naiste koha pealt nõus. Ja tsikli seljas tuleb oma õiglusejanu maha suruda ja võtta igat autojuhti, kui nn. rasedat naist. Ka see on varem välja öeldud.

aga nagu Gothami kirjast selgub, ei pääse mõnikord vaatamata sellele. Seda te ju kah teate.

Ja annaks jumal, et asi väga õnnetu lõpuga poleks.

Gotham, sulle head paranemist. Küllap saad varsti jälle ratastele!

arnoldal
Postitusi: 146
Liitunud: 08 Mär 2006, 23:55
Tsikkel: Hyosung GV 650
Asukoht: Läänemaa

Lugemata postitus Postitas arnoldal » 05 Apr 2006, 23:55

Me keegi ei lähe kodunt välja mõttega, et täna panen küll ühe korraliku käbla maha. Ometigi asjad juhtuvad ja suurusjärk onju teada,see on u150 hukkunut, neist 15 on ratturid ja nii igal aastal. Olgem ettevaatlikud ja lootkem parimat kuid sellega peame arvestama,et mitte kõik ei jõua sinna kuhu plaanisid. 2000a. oli hukkunuid liikluses 190, neist rattureid 22. 2001a. 168-18. 2002a192-19. 2003a. 145-17. 2004. 154-10. 2005a.149-14. Mis asi see on? Statistika,- paratamatus,-kuri saatus...

Sekopää
Postitusi: 99
Liitunud: 16 Juun 2004, 19:37

Lugemata postitus Postitas Sekopää » 06 Apr 2006, 14:39

see ongi jah see ettekeeramisel kôige kehvem variant, kui ettekeerav auto kord vähendab kiirust, siis jälle seisma ei jää jne. ühesônaga ei ole kaasliilejal üldse vôimalik aru saada, mis toimub. endal oli samalaadne kogemus Nômmel autoga kuskil väiksel tänaval, kus kiirus suht madal. mina olin peateel ja vasakult lähenes ristmikule auto. mina märkasin ja vôtsin selle auto teadmisse ja jälgisin seda (nagu ikka liigeldakse). kui olin üsna ristmiku ligidale jôudnud, nägin, et teine auto vähendab kiirust (juhti ei näinud, kuna väljas oli hämar). Sain aru, et ta märkas mind. Siis jälle see auto ikkagi seisma ei jäänud, järgnes minupoolne kiiruse vähendamine, siis teine auto jälle vähendas kiirjust :) nojah ühesônaga, mitte kuidagi ei vôinud aru saada, et ta mind ei näe, lihtsalt kogu aeg oli mingi jama. asi lôppeski sellega, et otse ristmikul, vältimaks teise auto esiosa tungimist minu auto vasakusse esitiiba, keerasin järsult paremale teelt välja lumehange. önneks autol tehnilisi kahjustusi polnud, suuresti tänu minimaalsele liikumiskiirusele.
Pika jutu point oli mul selles, et püüa sa teisi liiklejaid môista kui palju tahes, alati on vôimalus, et nad käituvad igasuguse loogikavastaselt. muidugi ma oleksin vôinud üldse seisma jääda, aga selliselt juhul, igapäevaliikluses on palju selliseid olukordi, kus 100% ei saa teises kindel olla, igakord seisma jääda on meie kiires ilmas väga ebameeldiv (muidugimôista samas ohutum).



Suletud

Mine “Vaba teema”