Probleemid teedel
Moderaator: Moded
Vaatasin järgi, tegelt mul ikka valesti meeles
§ 110. Sõidukiga, mida pole nimetatud käesoleva määruse §-des 111 ja 112, tohib asula sõiduteel sõita pärisuunavööndis mis tahes rajal eeldusel, et täidetakse käesoleva määruse § 80 nõudeid. Asulavälisel teel tuleb sõita sõidutee parempoolse ääre lähedal. Kui pärisuunavööndis on mitu tähistatud sõidurada, siis tohib vasakpoolseid radasid kasutada ainult juhul, kui parempoolsed on hõivatud.
§ 110. Sõidukiga, mida pole nimetatud käesoleva määruse §-des 111 ja 112, tohib asula sõiduteel sõita pärisuunavööndis mis tahes rajal eeldusel, et täidetakse käesoleva määruse § 80 nõudeid. Asulavälisel teel tuleb sõita sõidutee parempoolse ääre lähedal. Kui pärisuunavööndis on mitu tähistatud sõidurada, siis tohib vasakpoolseid radasid kasutada ainult juhul, kui parempoolsed on hõivatud.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Vastupidi, see ümberreastuja vahelelaskmine on minu jaoks täiesti elementaarne igapäevane viisakus... aga kuskiltmaalt jookseb ka mõistuse piir - kui sõidad tipptunnis teises reas üldises liikumiskiiruses ja näed kuidas tagant tulev rullnokk reastub kõigepealt teisest kolmandasse, et kahest mööda pressida, siis surub ennast jõuga läbi kahe rea esimesse, kuna näeb seal auku ja siis üritab 10 sek pärast uuesti teise ritta saada, kun nüüd tundub talle, et seal on ikka kõige kiirem...Pikk kirjutas:Kui Tallinnas tipptunnil otsustan teisest esimesse reastuda, siis sinusugune ei pea vist tõesti vajalikuks mind oskamatut vahele lasta.
hälvik
Üks räägib aiast ja tene aiaaugustoldmoped kirjutas:Vastupidi, see ümberreastuja vahelelaskmine on minu jaoks täiesti elementaarne igapäevane viisakus... aga kuskiltmaalt jookseb ka mõistuse piir - kui sõidad tipptunnis teises reas üldises liikumiskiiruses ja näed kuidas tagant tulev rullnokk reastub kõigepealt teisest kolmandasse, et kahest mööda pressida, siis surub ennast jõuga läbi kahe rea esimesse, kuna näeb seal auku ja siis üritab 10 sek pärast uuesti teise ritta saada, kun nüüd tundub talle, et seal on ikka kõige kiirem...Pikk kirjutas:Kui Tallinnas tipptunnil otsustan teisest esimesse reastuda, siis sinusugune ei pea vist tõesti vajalikuks mind oskamatut vahele lasta.
Sina räägid huligaanitsevast möödujast, mina ebaviisakast takistajast.
Muuseas, vahele pead sa laskma vaid pärisuunas reastuva masina, sõelumine hoopis teine teema
Kes mett teeb, see mett sööb!
Vean k6ike mida peale pannakse, tahtsin oelda, et uritan olla vaga tahelepanelik liikluses,Torpedo kirjutas:ÜLDISELT ei maga rekkaroolis?? Ma loodan et sa plahvatusohtlikke aineid ei vea..
tanu heale vaatele nii ees toimuva kui taganttulijatega.
Mitmed ohuolukorrad kiiretele taganttulijatele on lainud hasti kui
olen v6tnud omas reas veidi paremale, voi
vahest kiirelt ohutuled 2X v6i 3X vilku - sisse lukanud - k6ik siis KUI ON REAALNE OHT EES!
ja kui ohutuledeks pole aega, siis 2X kergelt piduritulesid naidanud.
Seda k6ike peab oskama kasutada ja k6ik s6ltub olukorrast/paevast-oost..
Head s6nad Intruderilt,Intruder kirjutas:Sõidke ja ärge mölisega.
Ja kui tsiklit näete auto tahavaate peeglis, siis tõmba natuke teeäärde...
Kena on kohe vaadata, kui tsiklimees sind kas ohutuledega või suund paremale-vasakule-paremale... tänab
Ja kui tyhjad torid ärritavad kui tsikkel möödasõidab -- no kuule seljuhul minge ravile.
vaike tapsustus, parim kui ohutuled jaavad ohust teatamiseks.
Oma rajale tagasi reastumisel 3-4 paremsuunda - vaike vahe ning korra kiire (poolik vilk) parem - vasak on parim viis tanamiseks.
Pikk raagib taitsa 6igest asjast. Vasak rida on kiirematele liiklejatele!Pikk kirjutas:Sina räägid huligaanitsevast möödujast, mina ebaviisakast takistajast.
Vasakpoolsetes ridades s6itmine on saamas ka eu suurematel kiirteedel probleemiks, sagenenud on rasked tagant otsas6idud.
Vasakpoolsetes ridades taganttulijate suhtes aeglasemad s6itjad on enamjaolt kahjuks ida eu aladelt, v6ib-olla esimest, teist korda euroopas ja pole veel harjunud korralikud olema.
Tihti s6idetakse mina ja maailm, ega saada aru kui ohtlik see v6ib olla.
Viimati muutis Cowboy, 02 Juun 2006, 18:57, muudetud 4 korda kokku.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Normaalne ju. Varsti on meil tegelikult tõesti tänavate liikluskultuur nagu kuskil Tbilisis (vabandan grusiinide ees).
Ükspäev seisan ja ootan Endla tänaval vaskapööret üle eraldusriba ja vastasuunavööndi Kristiine statoili ja kae - üks vend sõidab sulle ette ja siis sahinal üle tee, mis siis et padupunane kogu aeg põleb. Ok tõesti ei tulnud vastu autosid aga see eurooplasi tbilisi autojuhtidest eristabki et SEADUSI JÄRGITAKSE.
Kuna tänaval liigun autoga ja kaherattalisega ainult võistlustel siis tahaks tänavamelus sõitvatele kaherattalistele siiski paar tähelepanekut öelda. Esiteks peab arvestama, et Tallinna tänavad on muutunud liiklustiheduselt sellisteks liiklussoonteks kus autojuhil on oluline punktist A punkti B saamine ja seda väikseima närvikulu ja vaevaga. Eriti kui päeva jooksul peab palju sõitma. Ise ka tegelikult üritan tallinnas sõites võimalikult vähe silm punnis peas pea 360 kraadi kaela otsas käimas sõita. Istud omas reas, reavahetusel vilks peeglisse ja minek ja rohkem ennast ei vaeva. Tsiklimehed, arvestage, et tavaline normaalne autojuht vaatab peeglisse ENNE reavahetust, sest kuna enamik autosid liiguvad kolonnis suhteliselt ühtlase kiirusega, siis piisab vaid tõdemusest et kõrvalreas on ruumi. EDASI vaadatakse juba enda ette. Kui nüüd mõni bikevend tagant 100-ga tuleb, siis ongi õnnetus käes. Ja ärge tulge mulle rääkima, et keskmine bikevend foorist-foorini 100-120-ga ei sõida ))). Ja kui ma pean näiteks vältima kaevuluuki või auku nii et mu manööver mu autot sõiduraja piiridest välja ei vii, siis ma peeglitesse reeglina ei vaata. See käib siis radade vahel sõitmise riski kohta.
Ükspäev seisan ja ootan Endla tänaval vaskapööret üle eraldusriba ja vastasuunavööndi Kristiine statoili ja kae - üks vend sõidab sulle ette ja siis sahinal üle tee, mis siis et padupunane kogu aeg põleb. Ok tõesti ei tulnud vastu autosid aga see eurooplasi tbilisi autojuhtidest eristabki et SEADUSI JÄRGITAKSE.
Kuna tänaval liigun autoga ja kaherattalisega ainult võistlustel siis tahaks tänavamelus sõitvatele kaherattalistele siiski paar tähelepanekut öelda. Esiteks peab arvestama, et Tallinna tänavad on muutunud liiklustiheduselt sellisteks liiklussoonteks kus autojuhil on oluline punktist A punkti B saamine ja seda väikseima närvikulu ja vaevaga. Eriti kui päeva jooksul peab palju sõitma. Ise ka tegelikult üritan tallinnas sõites võimalikult vähe silm punnis peas pea 360 kraadi kaela otsas käimas sõita. Istud omas reas, reavahetusel vilks peeglisse ja minek ja rohkem ennast ei vaeva. Tsiklimehed, arvestage, et tavaline normaalne autojuht vaatab peeglisse ENNE reavahetust, sest kuna enamik autosid liiguvad kolonnis suhteliselt ühtlase kiirusega, siis piisab vaid tõdemusest et kõrvalreas on ruumi. EDASI vaadatakse juba enda ette. Kui nüüd mõni bikevend tagant 100-ga tuleb, siis ongi õnnetus käes. Ja ärge tulge mulle rääkima, et keskmine bikevend foorist-foorini 100-120-ga ei sõida ))). Ja kui ma pean näiteks vältima kaevuluuki või auku nii et mu manööver mu autot sõiduraja piiridest välja ei vii, siis ma peeglitesse reeglina ei vaata. See käib siis radade vahel sõitmise riski kohta.
Järsku sa siiski õpid ümber ja edaspidi vaatad peeglisse, teades, et sealt võib paratamatult sõita tsikliga keegi. Kuigi sa süüdlaseks tõenäoliselt ei jääks, oleks siiski halb tunne, kui kellegile viga teed. Või pole? Enda ümber toimuvat jälgida pole vist raske...mx77 kirjutas:. Ja kui ma pean näiteks vältima kaevuluuki või auku nii et mu manööver mu autot sõiduraja piiridest välja ei vii, siis ma peeglitesse reeglina ei vaata. See käib siis radade vahel sõitmise riski kohta.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Mu jutu point oli tegelikult selles, et Tallinn on punktist A punkti B sõitmise koht, kaifimiseks on muud teed. kas te näiteks olete avastanud vana Pärnu maantee lõigu, mis algab Ääsmäelt ja lõppeb Kernu juures?Faustinna kirjutas:Järsku sa siiski õpid ümber ja edaspidi vaatad peeglisse, teades, et sealt võib paratamatult sõita tsikliga keegi. Kuigi sa süüdlaseks tõenäoliselt ei jääks, oleks siiski halb tunne, kui kellegile viga teed. Või pole? Enda ümber toimuvat jälgida pole vist raske...mx77 kirjutas:. Ja kui ma pean näiteks vältima kaevuluuki või auku nii et mu manööver mu autot sõiduraja piiridest välja ei vii, siis ma peeglitesse reeglina ei vaata. See käib siis radade vahel sõitmise riski kohta.
Nii kaua teeb see nalja kui mõni ehmatatud roolikeeraja kogemata ette keerab ja kihutaja paarisajaga metsas puid mõõdab.sepp kirjutas:teile suured ehmujad ongi väljamõeldud pampersid
rahulikult oma mõtetes võite potil kuulatada vaikust... liikluses jälgige mis toimub...
t*** selline vigin teeb mulle alati stax nalja..
t***, vaat see on pull ja teex stax nalja
P.S. Siiani olen näinud ainult ühte bike-i, kes suutis auto taga sõita, teistest ei räägi.
Mis asjad need ohutuled tsiklil on? ...Intruder kirjutas:Sõidke ja ärge mölisega.
Ja kui tsiklit näete auto tahavaate peeglis, siis tõmba natuke teeäärde...
Kena on kohe vaadata, kui tsiklimees sind kas ohutuledega või suund paremale-vasakule-paremale... tänab
Ja kui tyhjad torid ärritavad kui tsikkel möödasõidab -- no kuule seljuhul minge ravile.
Tegelt kui ikka näed et lennuk lähedal siis parem mitte manöövreid teha, kyll tsikkel mööda saab. Teises reas "ilmanautijad" härivad kyll. ma tavaliselt sõidan natuke aega taga ja kui ümber ei reastu siis keeran rulli ja piki joont mööda, siis reastuvad kyll
Tsiklitest samal real möödudes võtan alati hoo maha, liiga riskantne.
Muidu autost lähedalt möödumine on riskantne siis kui sa aeglaselt seda teed. Kiire möödasõit on pigem ohutum(kui sõita oskad muidugi).
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole
Arvan et tootjatele on viimasel ajal feedbacki tulnud ohutulede nupu vajalikkusest rattal just liikluses tänamise väljendamiseks või siis vastupidi soositakse seda nende poolt, kuna muuks eriti vist vaja ei lähe. Teine võimalus, et mingi ettekirjutuse järgi peavad olema tehase poolt paigaldatud. Aga jah, ka gixxeril on see nupp mugavas kohas olemas...stonefree kirjutas:
Mis asjad need ohutuled tsiklil on? ...
Viimati muutis margus, 03 Juun 2006, 21:16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Siit moraal - alati punn põhja. Samuti on ohtlikud kohadt ristmikud, seal keera veel gaasi juurdegi, kui masin kannatab, nii oled sa ju võimalikult vähe aega ristmikul ning aeg, millal õnnetus saab juhtuda on ju sekundikümnendik. Kui aeg hakkab lähenema nullile, siis ei saagi õnnetust ju juhtuda.stonefree kirjutas:Muidu autost lähedalt möödumine on riskantne siis kui sa aeglaselt seda teed. Kiire möödasõit on pigem ohutum(kui sõita oskad muidugi).
Panen siia näitliku õppevide ka üles. Tegemist siiski autoga.
http://www.hot.ee/kelks/lights.wmv
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.