Tunni jooksul 6 peatatud tsiklit...!?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Cocafantasprite kirjutas:Et kui B, C olemas, siis D ja E võiks samuti niisama anda? A kat koolitus ei ole ainult testide lahendamine, vaid ka esmase sõiduoskuse arendamine liiklusesse sobivani... Erinevaid jahupäid on linnas niigi liiast!
Ei hakka praegu jahuma paari nädala pärast räägin pikemalt, mul ühel tuttaval segane värk B ja C ja A juba 90 datest olemas kuid eesti ja vene aja vahetumisel tekkinud segadususes A juhtimisõigus tühistaud. Nüüd aga üüe seadusega tohib juhtimisõiguse tühistada ainult kohus niiet nagu oleks load ja juhtimisõigus ja nagu poleks kaaa.
Erinevad ARK d näevad asja erinevalt ja nii kahe näd pärast peaks lõplik lahendus tulema
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Loe ja imesta ainult. Kui kellegi arvates on lubadeta tagarattal kiiruseületamise eest kinnipidamine "igaks juhuks", siin minul igatahes rohkem sõnu ei ole...Movistar kirjutas:A kat.puudu.Kiirus oli arvatavalt üle kuid radarisse ei saadud.Arvatav kinnipüüdmise põhjus, tagarattalsõit.Mendid olid kahekesi teele jooksnud ja käed laiali ajanud,et äkki sõidetakse lihtsalt mööda.Aatomik kirjutas:Tehti trahvi "igaks juhuks"? Ei tahaks nagu uskuda.
Äkki kommenteerid täpsemalt, kui juba sellise väitega lagedale tulid?
Edit: kustutatud liigne ja eksitav viide
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Seda minagi ju, et ikka asja eest oli. Algne info oli siin, et 5k tehti igaks juhuks.Aatomik kirjutas:Loe ja imesta ainult. Kui kellegi arvates on lubadeta tagarattal kiiruseületamise eest kinnipidamine "igaks juhuks", siin minul igatahes rohkem sõnu ei ole...scryth kirjutas:No näed. Ei olnud siis ju "igaks juhuks".Movistar kirjutas:A kat.puudu.Kiirus oli arvatavalt üle kuid radarisse ei saadud.Arvatav kinnipüüdmise põhjus, tagarattalsõit.Mendid olid kahekesi teele jooksnud ja käed laiali ajanud,et äkki sõidetakse lihtsalt mööda.
Jep, ei pidanudki sinu posti silmas, olin selle asjatult viitesse lisanud. Nüüdseks kustutatud.scryth kirjutas:Seda minagi ju, et ikka asja eest oli. Algne info oli siin, et 5k tehti igaks juhuks.Aatomik kirjutas:Loe ja imesta ainult. Kui kellegi arvates on lubadeta tagarattal kiiruseületamise eest kinnipidamine "igaks juhuks", siin minul igatahes rohkem sõnu ei ole...scryth kirjutas:No näed. Ei olnud siis ju "igaks juhuks".Movistar kirjutas:A kat.puudu.Kiirus oli arvatavalt üle kuid radarisse ei saadud.Arvatav kinnipüüdmise põhjus, tagarattalsõit.Mendid olid kahekesi teele jooksnud ja käed laiali ajanud,et äkki sõidetakse lihtsalt mööda.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Ahsoo, et R1 ostust ei jää piisavalt raha üle või?kutsa99 kirjutas:
pigem puudub vastav väljaminek rahakotist
Millal ja kui kõrgelt sa kukkusid? Ma küll kuskilt välja ei loe, et keegi VÕMME kardaks. Kui kõik dokid korras ja täis ei ole, mis siin siis põdeda? Kiirus läheb ikka teinekord üle, so what?tali kirjutas:Huumorinurka pole enam vajagi, loe, kuidas rahvas võmme kardab ja hirnu, et saba sõlmes
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Nahhuj üldse kinni pidada,, keera natuke rutskat juurde ja pole -5,1K ja pole probleemi,Mitte "täie pasaga" (ei viitsi iga tühise asja pärast nüüd kiirendama ka hakata) vaid ääretult viisakalt. Nemad lehvitavad mulle, mina lehvitan neile vast ja nii kogu aeg
ps. Sekkasin hoolega Pärnus tsiklimendi sõitu ( sõitis mul ees)
Ratas paistis olema mitu korda kukkunud ja mees ei tundnud kah ratta seljas end just kõige mugavamini... Oleks midagi põnevat temaga ette võtnud, aga
seekord olin ise kahjuks autoroolis
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
meie kaunis emakeeles on olemas sellised asjad nagu kirjavahemärgid. kindasti oled neid kohanud - punkt, koma, hüüumärk, küsimärk, koolon, semikoolon, sulud.
palun kasuta neid, siis on ka sinu kirjutisi lihtsam lugeda ja aru saada juba esimesel korral.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
200 kmh lennuga mööda kimanud ning kilomeetri pärast talle kutsika silmi teinud ,et ärge tehku mulle liiga olin väga loll ?
Kristoferr kirjutas:Oleks midagi põnevat temaga ette võtnud, aga
seekord olin ise kahjuks autoroolis
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Äkki tal on enduro ja oleks hoopis 40-nega metsavahele põristama läinudkorke kirjutas:mis sa oleks teinud ?
200 kmh lennuga mööda kimanud ning kilomeetri pärast talle kutsika silmi teinud ,et ärge tehku mulle liiga olin väga loll ?
Kristoferr kirjutas:Oleks midagi põnevat temaga ette võtnud, aga
seekord olin ise kahjuks autoroolis
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Tõsi, on lootust. Sest kui ise ei suuda hea olla siis tuleb sarjata neid kes on veel halvemad, tõstes enda suhtelist headust. EPLis hiljuti alguse saanud "kodanik pildistab" kampaania. Eile nägin kahte väga head situatsiooni kus oleks politseiauto pildile saanud. Aga ei hakanud tegema. Sest terve mõistus ütles, et kuigi nad rikkusid mõnda LE punkti, oli üldine olukord siiski "inämbvähemb" ning mahtus mööda nii auto kui jalakäia. Mõtle kui meist tehakse pilti iga piiiiisimagi rikkumise korral - või peatatakse kinni. Enamike pihta kaamera välguks pidevalt ning paljud kogu aeg seisaks. Kõige lihtsam näide - suunatuli. 3 sekundit enne manöövrit? ARE YOU KIDDING? Isegi 40ga sõites on see 36 meetrit ehk 6 autopikkust. Suuna ja keeramise vahel saab olla ainult mikrosekund, sest muidu on su koht kõrvalreas läinud - tagasõitja näeb su kavatsust keerata talle ette ning ta kiirendab peaaegu automaatselt. See on inimloomus, can't fight it.
Et kas 13-aastane võib ilma lubadeta rolleriga lihtsalt sõita ja 16 peab omama lube, et tänavale tulla? Miks see nii on?
kas panid narkotsi eile kõvasti?HeitiKender kirjutas:Ega elukogenenumad ka eriti targemad ei ole vahel. Ma oleks mineva reede a-kat teooriaeksamist läbi kukkunud. Sest mul polnud õrna aimugi, et liikluskindlustus katab ka "valu ja vaeva". Ma arvasin, et ainult varalise ja terviseparanduse kahjud ja kulud. Ja, et suunda ei tule mitte ainult näidata enne manöövri alustamist vaid ka "enne seisma jäämist ja enne peatumist". Eile naastes kesklinna näitasin autoga igaks juhuks kogu aeg suunda ühele ja teisele poole - ei saa kunagi liiga ettevaatlik olla nendes asjades. Õnneks kaaseksamineeritavad aitasid. Nüüd ma ei teagi mis platsieksamist saab, seal ei tule ju keegi pilli toetama. Ning suure tõenäosusega saan ma siis endale paberid, et ma võin sõita tänavatel. Mille poolest ma parem olen kui need jalgratturikiivrite(ga/ta) noorikud
Tõsi, on lootust. Sest kui ise ei suuda hea olla siis tuleb sarjata neid kes on veel halvemad, tõstes enda suhtelist headust. EPLis hiljuti alguse saanud "kodanik pildistab" kampaania. Eile nägin kahte väga head situatsiooni kus oleks politseiauto pildile saanud. Aga ei hakanud tegema. Sest terve mõistus ütles, et kuigi nad rikkusid mõnda LE punkti, oli üldine olukord siiski "inämbvähemb" ning mahtus mööda nii auto kui jalakäia. Mõtle kui meist tehakse pilti iga piiiiisimagi rikkumise korral - või peatatakse kinni. Enamike pihta kaamera välguks pidevalt ning paljud kogu aeg seisaks. Kõige lihtsam näide - suunatuli. 3 sekundit enne manöövrit? ARE YOU KIDDING? Isegi 40ga sõites on see 36 meetrit ehk 6 autopikkust. Suuna ja keeramise vahel saab olla ainult mikrosekund, sest muidu on su koht kõrvalreas läinud - tagasõitja näeb su kavatsust keerata talle ette ning ta kiirendab peaaegu automaatselt. See on inimloomus, can't fight it.
Et kas 13-aastane võib ilma lubadeta rolleriga lihtsalt sõita ja 16 peab omama lube, et tänavale tulla? Miks see nii on?
ma arvan, et ta oleks mööda sõitnud ja näppu näitanudkorke kirjutas:mis sa oleks teinud ?
200 kmh lennuga mööda kimanud ning kilomeetri pärast talle kutsika silmi teinud ,et ärge tehku mulle liiga olin väga loll ?
Kristoferr kirjutas:Oleks midagi põnevat temaga ette võtnud, aga
seekord olin ise kahjuks autoroolis
kristoffer oli vist see tegelane kellele politsei külma tegi, eks tal vaikselt kättemaks meeles mõlgub.
Aga see näitab, et eesti politseiga pole ikka kõik korras kui iga bike omanik arvab, et ta võib eest ära sõita ...
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Suuna näitamise vajadus on siiski selles, et teisi liiklejaid oma kavatsusest - sooritada manööver, informeerida. Kuskil LE-s v. seaduses pole minu meelest enam kirjas, et seda tuleb teha just 3 sek enne manöövrit.HeitiKender kirjutas:Kõige lihtsam näide - suunatuli. 3 sekundit enne manöövrit? ARE YOU KIDDING? Isegi 40ga sõites on see 36 meetrit ehk 6 autopikkust. Suuna ja keeramise vahel saab olla ainult mikrosekund, sest muidu on su koht kõrvalreas läinud - tagasõitja näeb su kavatsust keerata talle ette ning ta kiirendab peaaegu automaatselt. See on inimloomus, can't fight it.
Aga mulle meeldiks küll, kui politsei võtaks käsile just need tegelased, kes hakkavad suunda näitama koos keeramisega v. üldsegi mitte. Selliseid 'spetsialiste' on aga liikluses hulgim. Mõnele olen foori all maininud, et tal tagumine suunatuli ei põle. Siis tehakse küll imestunud nägu.
1: Never tell them everything you know.
Nagu ma ütlesin pole mõtet selle üle soiguda, sest 10, 20, 100 või isegi 1000 liiklejat ei muuda liikluskultuuri.
Aksepteerigem seda mis meil on ja katsugem selles ilma kadudeta liigelda.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Pole elus mõnuaineid tarvitanud ja ei ole kavatsust ka edasipidi. Isegi naljad sel teemal ei ole naljakad minu jaoks. Küll aga on sul võimalus mu tekstist kommenteerida seda osa mis sulle tundus kui narkouimas kirjutatu, ja miks.stonefree kirjutas:kas panid narkotsi eile kõvasti?HeitiKender kirjutas:Ega elukogenenumad ka eriti targemad ei ole vahel. Ma oleks mineva reede a-kat teooriaeksamist läbi kukkunud. Sest mul polnud õrna aimugi, et liikluskindlustus katab ka "valu ja vaeva". Ma arvasin, et ainult varalise ja terviseparanduse kahjud ja kulud. Ja, et suunda ei tule mitte ainult näidata enne manöövri alustamist vaid ka "enne seisma jäämist ja enne peatumist". Eile naastes kesklinna näitasin autoga igaks juhuks kogu aeg suunda ühele ja teisele poole - ei saa kunagi liiga ettevaatlik olla nendes asjades. Õnneks kaaseksamineeritavad aitasid. Nüüd ma ei teagi mis platsieksamist saab, seal ei tule ju keegi pilli toetama. Ning suure tõenäosusega saan ma siis endale paberid, et ma võin sõita tänavatel. Mille poolest ma parem olen kui need jalgratturikiivrite(ga/ta) noorikud
Tõsi, on lootust. Sest kui ise ei suuda hea olla siis tuleb sarjata neid kes on veel halvemad, tõstes enda suhtelist headust. EPLis hiljuti alguse saanud "kodanik pildistab" kampaania. Eile nägin kahte väga head situatsiooni kus oleks politseiauto pildile saanud. Aga ei hakanud tegema. Sest terve mõistus ütles, et kuigi nad rikkusid mõnda LE punkti, oli üldine olukord siiski "inämbvähemb" ning mahtus mööda nii auto kui jalakäia. Mõtle kui meist tehakse pilti iga piiiiisimagi rikkumise korral - või peatatakse kinni. Enamike pihta kaamera välguks pidevalt ning paljud kogu aeg seisaks. Kõige lihtsam näide - suunatuli. 3 sekundit enne manöövrit? ARE YOU KIDDING? Isegi 40ga sõites on see 36 meetrit ehk 6 autopikkust. Suuna ja keeramise vahel saab olla ainult mikrosekund, sest muidu on su koht kõrvalreas läinud - tagasõitja näeb su kavatsust keerata talle ette ning ta kiirendab peaaegu automaatselt. See on inimloomus, can't fight it.
Et kas 13-aastane võib ilma lubadeta rolleriga lihtsalt sõita ja 16 peab omama lube, et tänavale tulla? Miks see nii on?
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
liiklus.ee annab teada:Salvo Kelk kirjutas:Suuna näitamise vajadus on siiski selles, et teisi liiklejaid oma kavatsusest - sooritada manööver, informeerida. Kuskil LE-s v. seaduses pole minu meelest enam kirjas, et seda tuleb teha just 3 sek enne manöövrit.HeitiKender kirjutas:Kõige lihtsam näide - suunatuli. 3 sekundit enne manöövrit? ARE YOU KIDDING? Isegi 40ga sõites on see 36 meetrit ehk 6 autopikkust. Suuna ja keeramise vahel saab olla ainult mikrosekund, sest muidu on su koht kõrvalreas läinud - tagasõitja näeb su kavatsust keerata talle ette ning ta kiirendab peaaegu automaatselt. See on inimloomus, can't fight it.
Aga mulle meeldiks küll, kui politsei võtaks käsile just need tegelased, kes hakkavad suunda näitama koos keeramisega v. üldsegi mitte. Selliseid 'spetsialiste' on aga liikluses hulgim. Mõnele olen foori all maininud, et tal tagumine suunatuli ei põle. Siis tehakse küll imestunud nägu.
JUHI MÄRGUANDED
§ 82. Suunamärguanne tuleb vastavalt liiklusolukorrale anda õigel ajal, kuid mitte hiljem kui 3 sekundit enne sõidu, manöövri või peatumise alustamist. Suunatulemärguanne peab jätkuma manöövri ajal ja tuleb lõpetada kohe pärast manöövrit, käemärguande võib lõpetada vahetult enne sõidu alustamist, manöövrit või peatumist.
Tõesti, ma ei mõtle neid asju välja
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Ainult surnud kala liigub koos vooluga. Ning me ei jagele ega soiuKameeleon kirjutas:Meil pole erilist mõtet siin jageleda kes mida näitab, või keda kuidas näidatakse. Selge on see, et meie liiklemine ei ole normaalne. Ei ole normaalsed meie autojuhid, taksojuhid, bussijuhid ega ka mootorratturid. Liikluskultuur on massipsühoos. Võtame kasvõi meie naaberriigid. Soomes on lausa häbi kui eesti numbritega autot näed, sama lugu on ka Lätis. Käisin perega Jurmalas ja ainukesed idioodid kes kõigist ja kõigest mööda kihutasid, kruusa keerutasid ja oma üleolekut näitasid olid EST tähisega sõidukid. Tuleme ju ometi samast kultuuriruumist ja peaksime seega sarnase kultuuri või kultuuritusega olema. Aga kahjuks on nii, et mujal on alati parem ja meil on alati sitem.
Nagu ma ütlesin pole mõtet selle üle soiguda, sest 10, 20, 100 või isegi 1000 liiklejat ei muuda liikluskultuuri.
Aksepteerigem seda mis meil on ja katsugem selles ilma kadudeta liigelda.
Mu kaaskannatajad ja -foorumlased, seltsimehed ARKis ja liikluspolitseid, meil on pikk ja raske tee minna koolitamises. Just endast ja sõpradest-tuttavatest peab hakkama liikluskultuuri parandama. Kui mitte meie siis kes ?
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Omast kogemusest ütlen ,et vaatamata sellele ,et tsikli politseil on mingid saanid all, nad suudavad oma hea sõiduoskusega ikka kätte saada või püsida nii kaua sabas kuni teised politsei autod tee kinni pannud
stonefree kirjutas:Aga see näitab, et eesti politseiga pole ikka kõik korras kui iga bike omanik arvab, et ta võib eest ära sõita ...
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Heiti. Sinu entiusiasm on väärt kiitust. Oleks aga rohkem sellest tuld võtvaid inimesi.HeitiKender kirjutas:
Ainult surnud kala liigub koos vooluga. Ning me ei jagele ega soiu
Mu kaaskannatajad ja -foorumlased, seltsimehed ARKis ja liikluspolitseid, meil on pikk ja raske tee minna koolitamises. Just endast ja sõpradest-tuttavatest peab hakkama liikluskultuuri parandama. Kui mitte meie siis kes ?
Lubage siiski lisada oma laenatud mõttetera, teie entusiasmile teele kaasa
Sõita või mitte sõita - see on küsitav.
Mis oleks üllam - vaimus taluda kõik ettekeeramised,
mida vali autojuht paiskab,
või, tõstes rattad hädamere vastu
sõit lõpetada? Müüa, vahetada-
muud midagi, sest nõnda jalakäijana
kaoks hingepiin ja kõik need tuhat trahvi,
mis meie load pärivad Rahumäelt.
See oleks lõpetus,
mis hardasti on ihaldatav: süüa, magada.
Jah magada ... Võibolla rattast undki näha?
Siin ongi konks. Sest see, mis unenäod
meil võivad tulla selles surmaunes,
kui liiklus möllu puntrast pääseme -
see paneb kõhklema;siin peitub põhjus
miks mootorratturil iga pole pikk:
kes taluks seaduse piitsutust ja torkeid,
politsei kalkust, komisaari solvamisi,
põletatud ratta piinu,kohtu aeglust
ja võimu jultumust, ning jalahoope
mis malbe mootorrattur saab väärituilt
kui ennast igaveseks vabastada
võiks sõites kiivrita? Kes kombet kannaks
ja higistaks ning oigaks riide vaevus,
kui kartus autojuhi ees-
sel uurimata maal, kust ükski rattur
ei tule tagasi - ei tabaks tahet,
mis pigem talub tuntud halbusi,
kui pageb teiste, jalakäijate juurde?
Nii kaalutlus teeb pelgureiks meid kõiki
ja mootorratturi loomulikust jumest
saab nukra mõtte põdur kahvatus
ning lennukad ja suured mõtted
teelt targutuste tõttu kalduvad
ja kaotavad teo nime ...
________________________________
....aga ega mina pole pessimist, pigem realist
HeitiKender kirjutas:Pole elus mõnuaineid tarvitanud ja ei ole kavatsust ka edasipidi. Isegi naljad sel teemal ei ole naljakad minu jaoks. Küll aga on sul võimalus mu tekstist kommenteerida seda osa mis sulle tundus kui narkouimas kirjutatu, ja miks.stonefree kirjutas:
kas panid narkotsi eile kõvasti?
eeh, no natuke kontekstist mööda tundus ja eriti imelik oli see A-kategooria tegemise jutt .. Ma eeldaks justkui et sellel, kes aastaid superbikega sõitnud on ja kes tänaval korralikust liiklemist räägib on ammu endal load olemas.
Järgige mu sõnu, mitte tegusid...stonefree kirjutas:HeitiKender kirjutas:Pole elus mõnuaineid tarvitanud ja ei ole kavatsust ka edasipidi. Isegi naljad sel teemal ei ole naljakad minu jaoks. Küll aga on sul võimalus mu tekstist kommenteerida seda osa mis sulle tundus kui narkouimas kirjutatu, ja miks.stonefree kirjutas:
kas panid narkotsi eile kõvasti?
eeh, no natuke kontekstist mööda tundus ja eriti imelik oli see A-kategooria tegemise jutt .. Ma eeldaks justkui et sellel, kes aastaid superbikega sõitnud on ja kes tänaval korralikust liiklemist räägib on ammu endal load olemas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.