M: Millist valida naked bikedest
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
M: Millist valida naked bikedest
Suzuki GSF 600 bandit, Suzuki GSF 1200 bandit, Honda cb750, "sevenfifty", Yamaha "fazer" 600'ne.
Need sümpatiseerivad mulle eelkõige välimuselt. Midagi muud ei oska arvata nendest ühestki, kuna pole tsiklitega varem eriti kokku puutunud
Oleks minu esimene tsikkel. Kuidas vastu peavad, millisel remont kõige odavam/kallim, millised eelised või "lisad" ühel on, mida teisel pole? Või äkki kellegil mingi muu huvitav relv välja pakkuda?
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
V2, hea pöördemoment, ilus hääl
ja tõeline rariteet Eestimaa teedel: http://www.infomotori.com/a_676_IT_13985_1.html
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
http://www.loodusinvest.ee/motokaup/?gr ... de=20&nr=4 (eesti myyja) ja http://www.triumph.co.uk/uk/788.aspx (tehase kodukas).
Bandit
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Bandit
yees-yes.. kiidame nüüd igaüks oma.. ilma seda põhjendamata eriti.sammal55 kirjutas:bandit..loomulikult bandit...1200..
Oil-cooled, see alumine matt must on väga 5 omanikul on maitset.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Bandit
Oma? Mul ei ole Bandit'it.CB500 kirjutas:yees-yes.. kiidame nüüd igaüks oma.. ilma seda põhjendamata eriti.sammal55 kirjutas:bandit..loomulikult bandit...1200..
Oil-cooled, see alumine matt must on väga 5 omanikul on maitset.
Aga kui tahad põhjuseid siis: Kuulikindel mootor millel on peaaegu lõpmatu tuuningu potentsiaal. Peale Hayabusa mootori ei ole ühelegi teisele tsiklimootorile saadaval nii palju tuunimis juppe nagu Bandit1200-GSXR1100 mootorile (näiteks ainult big-bore kolbe on saadaval: 1216cc, 1245cc, 1277cc, 1340cc, 1371cc), peale selle nukkvõllid, stroker väntvõllid, turbod, kompressorid jne jne. Ja erinevate teiste Suzukide esihargid, rattad jne on võimalik külge kruvida ilma et oleks vaja midagi modifitseerida.
Lisaks on Bandit odav, sa nagu ostad tooriku mida on hiljem, kui rahakott lubab, võimalik edasi arendada nii nagu tahad.
Ise sõidan sellega:
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Bandit
See polnudki sulle mõeldud, peace!Oil-Cooled kirjutas:Oma? Mul ei ole Bandit'it.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Bandit
oh, sorry, keegi oli veel kiitnud BandititCB500 kirjutas:See polnudki sulle mõeldud, peace!Oil-Cooled kirjutas:Oma? Mul ei ole Bandit'it.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Bandit
CB500 kirjutas:yees-yes.. kiidame nüüd igaüks oma.. ilma seda põhjendamata eriti.sammal55 kirjutas:bandit..loomulikult bandit...1200..
Oil-cooled, see alumine matt must on väga 5 omanikul on maitset.
CB500.... ega see polnudki mõeldud, et a´la mul on ja kiidan.....lihtsalt kui sa siis ikka korralikult lõpuni lugesid, siis oli seal ka olemas, et mina olen VÄGA RAHUL... ja olen ka teiste Banditite omanike jutust aru saanud, et normaalne riist...põhjused tõi oil-cooled juba ära ... arvan, et kriitika sel teemal oli asjakohatu.... poleks kindlalt hakanud põhjendamatult kiitma pannoniat, kuigi kunagi sai ka sellega sõidetud ja siis ajas asja ära..... inimene tahtis kuulda teiste arvamust..ja see oli minu arvamus..olen proovinud mõnigaid teisi marke ka, kuid ükski neist pole mulle istunud nii nagu seda on bandit...
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Sellise kehakaalu juures vist ikkagi hea alt väändega twin pill ikka edulisem kui ülevalt karjuv ridaneli. Maitse asi muidugi, ega rattad ei peagi üdini praktilised ju olema...kotkas1000 kirjutas:Olgu öeldud, et olen 186cm ja 115kg.
äkki kellegil mingi muu huvitav relv välja pakkuda?
Täiesti erapooletuna pakuks huvitavate pillide alt veel bmw R11xxR või R850R. R1100R hinnad on madalad Saksamaal, maitsekalt tuunides saab ikka tõsiselt originaalse naked isendi, sest olgem ausad, lapikul boksermootoril on omaette disaini aura, mida ükski teine konfiguratsioon jäljendada ei suuda
Eelis: bemmile iseloomulikult mugav, ta on ilmselt naked'itest kõige "touringum" pill: ruumikas, kardaanivedu, telelever, hea alt vääne ja madalaim raskuskese, mis teeb ühe suure ratta tegelt õhk-kergeks kiiretes kurvides ja linnaliikluses.
Miinus: pole niivõrd sportlik, ei käi ülevalt nii hästi kui ridaneljad, kindlasti pole mingi mega ülevalt käimise hobujõu pill (kui just Boxer Cup tuuningut peale ei lao).
Siin üks hea raskuskeskme võrdlus, lapik twin vs ridaneli:
Erilistest veel on Aprilia Tuono, juba mainitud Triumph ja Ducati, ent nende hinnaklass muidugi teine...
Re: M: Millist valida naked bikedest
Siia ritta julgen soovitada täiendavalt kandidadiks ka Suzuki GSX 750.kotkas1000 kirjutas:Suzuki GSF 600 bandit, Suzuki GSF 1200 bandit, Honda cb750, "sevenfifty", Yamaha "fazer" 600'ne.
Gondliteta klassikaline tänavaratas. Kulgeb üsna stabiilselt nii kruusal kui asfaldil. Saab ka suht rahulikult sõita ja jaksab ka piisavalt teravalt nõelata. Maitse asi, mõnele võib 63kW @ 230 kg lahja tunduda. Aga reaalselt maanteeoludes ei ole kellegi peeglisse täpiks sõitmine probleem. Kui see keegi just mõni streetbiketallinlane ei satu olema , siis tuleb ise täpiks hakata.
Minu 1999 vl aparaat maksis kevadel 45 000 ja peale õlivahetuse (igaks juhuks) mingit muud torkimist ei vajanud. 195cm ja 115 kg mahub selga küll.
1200 Bandit oleks muidugi kopsakam asi, aga 600 Bandiiti on keegi racerx siin kunagi näiteks kuuesajaste häbiplekiks tituleerinud. Veel puudub sul Yamu XJ1200, 1300. Mõnda tean, omanikud väga rahul ja hinnad mobiledees vis seal 3000 eur kandis. Raha ju tavaliselt need piirangud seabki?
Re: M: Millist valida naked bikedest
Kui tehase kilovattidest rääkida siis 63kw oli mu GSX600F passis juba, ma arvan et 750-l peaks mõni lisakilovatt olema. Alguseks peaks piisama täiesti kui just bikedega võidu kimamine plaanis polespinna kirjutas:Siia ritta julgen soovitada täiendavalt kandidadiks ka Suzuki GSX 750.
Gondliteta klassikaline tänavaratas. Kulgeb üsna stabiilselt nii kruusal kui asfaldil. Saab ka suht rahulikult sõita ja jaksab ka piisavalt teravalt nõelata. Maitse asi, mõnele võib 63kW @ 230 kg lahja tunduda. Aga reaalselt maanteeoludes ei ole kellegi peeglisse täpiks sõitmine probleem.
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
- Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Usun, et kui kodanikul on soov naked ratas muretseda, siis vaata rahakoti paksust esialgu, tee omale selgeks, mis sa selle raha eest saaksid ja siis tee valikud. Kindlasti parim hinna ja kvaliteedi suhe oleks Honda Hornet 600 võtta. Näeb välja ja lendab madalalt Kui on pisut vähem raha võta Monster (friigipill aga oled omanäoline). Tahad kallist ja edevust osta Moto Morini. Valikut nagu on küll ja nagu öeldakse maitse asi, kellele ema kellele tütar.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: M: Millist valida naked bikedest
GSXF'l ja Naked GSX'l on natuke vahet - mootorid on samal põhjal, kuid GSX'l on tehtud downgrade.GSX750F'l on tehase poolt 74kW, GSX 750'l on aga 63kWstonefree kirjutas:Kui tehase kilovattidest rääkida siis 63kw oli mu GSX600F passis juba, ma arvan et 750-l peaks mõni lisakilovatt olema. Alguseks peaks piisama täiesti kui just bikedega võidu kimamine plaanis polespinna kirjutas:Siia ritta julgen soovitada täiendavalt kandidadiks ka Suzuki GSX 750.
Gondliteta klassikaline tänavaratas. Kulgeb üsna stabiilselt nii kruusal kui asfaldil. Saab ka suht rahulikult sõita ja jaksab ka piisavalt teravalt nõelata. Maitse asi, mõnele võib 63kW @ 230 kg lahja tunduda. Aga reaalselt maanteeoludes ei ole kellegi peeglisse täpiks sõitmine probleem.
EDIT: lisaksin siia ka GSX1400 - pole kahjuks omanud, kuid tech. specs. on muljetavaldavad:
kilowatte on küll vähevõitu, kõigest 73, kuid momenti on tervelt 126Nm @ 5000rpm...lööb isegi bemmi ja veekahtesid ( pööretega ) ja on ikka R4 mootor
Kommenteerin ka kui tohibtsiklonaut kirjutas:Täiesti erapooletuna pakuks huvitavate pillide alt veel bmw R11xxR või R850R. R1100R hinnad on madalad Saksamaal, maitsekalt tuunides saab ikka tõsiselt originaalse naked isendi, sest olgem ausad, lapikul boksermootoril on omaette disaini aura, mida ükski teine konfiguratsioon jäljendada ei suudakotkas1000 kirjutas:Olgu öeldud, et olen 186cm ja 115kg.
äkki kellegil mingi muu huvitav relv välja pakkuda?
Eelis: bemmile iseloomulikult mugav, ta on ilmselt naked'itest kõige "touringum" pill: ruumikas, kardaanivedu, telelever, hea alt vääne ja madalaim raskuskese, mis teeb ühe suure ratta tegelt õhk-kergeks kiiretes kurvides ja linnaliikluses.
Siin üks hea raskuskeskme võrdlus, lapik twin vs ridaneli:
Ma olen mõlema pildil oleva rattaga sõitnud, ühega natuke ja viimasega üsna palju.. Tsiklonaut see sinine triip seal on petlik, seal triibu peal on mitmeid päris tuntavalt kaalu omavaid asju: ABS, bemmile omaselt tavalisest suurem aku, genekas jne. Ei saa mainimata jätta, et Hornetil on viimased allpool sinist triipu.. Kuna bemm on ka tunduvalt raskem, siis sõiduomadusteski annab see tunda. Üks mis mulle veel BMW puhul ei istunud oli integral ABS, -võibolla ka asi tahab lihtsalt harjumist. Väljendus see siis selles et pidurdan (tõmban heeblit), "ei toimu midagi", tõmban veel natuke, "krt, kas ei võtagi!?!?", tõmban veel, siis täiesti "kännu taga".
Kuskil testis öeldi küll ühe uuema bemmi ratta kohta, et "pidurid teevad sõidu liigagi põnevaks.."
Imho R850R unustage ära kui nii kolged olete, see ratas pole suur.
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
0 vahe pea kõigis dimensioonides. Ainuke vahe on kolvi läbimõõt 13.5mm väiksem ja kardaaniotsa ülekanne väiksemal mootoril väike arv suurem. Muu kõik peaks olema 1:1 sama.bezdomn6i kirjutas:kui suur neil suurusevahe on R1100R-ga? massivahe on paar kg ja sadulakõrus ka vast paar senti? või on veel midagi, mis selle oluliselt väiksemaks teeb? lihtsalt huvitav oleks teada.
R850R: 70bhp@7000rpm, 77Nm@5600rpm, 187km/h
R1150R: 85bhp@6750rpm, 98Nm@5250rpm, 197km/h
850 mootorit eelistavad mõned parema elavuse ja vabamalt hingamise tõttu. 1100/1150 on sellised tsuts rohkem n.ö. "traktorid".
Ilmselt põhjustaski pettumuse see, et esmapilgul ja netist pilte vaadates tundub suur aparaat olevat , tegelikult on mõõtudelt ratas nagu ratas ikka.
See ei olnud nüüd sugugi selle sõiduki halvustamisena mõeldud vaid hoopis lugu sellest kuidas tegelikkus võib ootamatult maitset kallutada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.