Hoiatus!!!!!
Moderaator: Moded
Re: Hoiatus!!!!!
On endalgi 2 sõpra kes on päris "kõvasti" kiirust ületanud ja vahele võetud.
Ühel oli siis 8kmh üle (+-5kmh, st reaalselt 3kmh üle) (Seda siis 90 alas)
ja teisel oli vist 14kmh üle mõlemad trahvid tehti siis ühe ja sama MENDI poolt aravete kardirajale sõites.
Tegelt igasugune austus politsei vastu kadus ära sellest hetkest, kui nad hakkasid palka saama vastavalt sellele kui palju nad trahvi teevad.
Re: Hoiatus!!!!!
"Tegelt igasugune austus politsei vastu kadus ära sellest hetkest, kui nad hakkasid trahvi saama vastavalt sellele kui palju nad trahvi teevad."
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Hoiatus!!!!!
bash kirjutas:Sõber sai siin Sauel täpselt +10 km/h ka ära. Autoga. Vot see on juba üsna debiilsus. Krt kas tõesti on ohutum liigelda, kui pead 1/3 sõiduajast spidomeetrit jälgima, et kindel olla oma kiiruse täpsuses ??!! Vaadates, kuidas endal püsikiiruse hoidja töötab siis on see debiilsuse tipp - raskemates oludes (püsikiiruse hoidja jaoks, mäest üles-alla, kurvid jne) kõigub kiirus mingi 5-7km/h + spido valetamine. Ma eeldan, et minu jalg ei suuda igapäevastes liiklustingimustes oluliselt täpsem olla. Politsei, kui suunav asutus. UNUSTAGE ÄRA OMA LOOSUNG !
+10 kiirust protokollil tähendab kiirusemõõtja näidu järgi, kus lisaks on maha võitud +/- mingi, lähtuvalt mõõteseadusest teeb spidomeetri järgi 50 alas kuskil 65 kui eeldada, et kiirus mõõdeti seistes. Sellise väikese ületusega ei võida ajas suurt midagi, aga autole ette jääva jalakäija hukkumisrisk tõuseb kuskil 30%. On tõesti asi seda väärt, isegi kui jalakäija süüdi ja autole ette jookseb? Ka süütule autojuhile mõjub se suht painavalt.
Re: Hoiatus!!!!!
Jaak43 kirjutas:bash kirjutas:Sõber sai siin Sauel täpselt +10 km/h ka ära. Autoga. Vot see on juba üsna debiilsus. Krt kas tõesti on ohutum liigelda, kui pead 1/3 sõiduajast spidomeetrit jälgima, et kindel olla oma kiiruse täpsuses ??!! Vaadates, kuidas endal püsikiiruse hoidja töötab siis on see debiilsuse tipp - raskemates oludes (püsikiiruse hoidja jaoks, mäest üles-alla, kurvid jne) kõigub kiirus mingi 5-7km/h + spido valetamine. Ma eeldan, et minu jalg ei suuda igapäevastes liiklustingimustes oluliselt täpsem olla. Politsei, kui suunav asutus. UNUSTAGE ÄRA OMA LOOSUNG !
+10 kiirust protokollil tähendab kiirusemõõtja näidu järgi, kus lisaks on maha võitud +/- mingi, lähtuvalt mõõteseadusest teeb spidomeetri järgi 50 alas kuskil 65 kui eeldada, et kiirus mõõdeti seistes. Sellise väikese ületusega ei võida ajas suurt midagi, aga autole ette jääva jalakäija hukkumisrisk tõuseb kuskil 30%. On tõesti asi seda väärt, isegi kui jalakäija süüdi ja autole ette jookseb? Ka süütule autojuhile mõjub se suht painavalt.
OOT-OOT, millise mõõdupuu järgi Sa mõõdad hukkumisriski ? Kuidas on üldse võimalik riski numbrites avaldada ? Kui see nii lihtne on siis Sa peaks eriline rikkur olema ja investeerimise ning pangandusega tegelema. Minuteada on mõõdetavad sellised asjad nagu: kiirus, pikkus, kaugus, maht jne. Hukkumisrisk sõltub ikka väga paljudest rohkematest teguritest, kui kiirus. Nendeks on ilmastikuolud, inimese tähelepanelikkus, unisus, sõiduki tehniline seisukord, tee seisukord, üldine asukoht ja väga palju muidu täringukülgi, mida mina ei suuda praegu hoopealt välja mõelda.
EDIT: Kui kui Sa võtad tabamuse tõenäosuseks 100% ja mõtled, et sellesmõttes hukkumisriski suurus - siis sõltub see auto tabamuskohast, auto esiotsa kujust, inimese enda suurusest, massist, tervislikust seisundist jne.
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Hoiatus!!!!!
bash kirjutas:Jaak43 kirjutas:bash kirjutas:Sõber sai siin Sauel täpselt +10 km/h ka ära. Autoga. Vot see on juba üsna debiilsus. Krt kas tõesti on ohutum liigelda, kui pead 1/3 sõiduajast spidomeetrit jälgima, et kindel olla oma kiiruse täpsuses ??!! Vaadates, kuidas endal püsikiiruse hoidja töötab siis on see debiilsuse tipp - raskemates oludes (püsikiiruse hoidja jaoks, mäest üles-alla, kurvid jne) kõigub kiirus mingi 5-7km/h + spido valetamine. Ma eeldan, et minu jalg ei suuda igapäevastes liiklustingimustes oluliselt täpsem olla. Politsei, kui suunav asutus. UNUSTAGE ÄRA OMA LOOSUNG !
+10 kiirust protokollil tähendab kiirusemõõtja näidu järgi, kus lisaks on maha võitud +/- mingi, lähtuvalt mõõteseadusest teeb spidomeetri järgi 50 alas kuskil 65 kui eeldada, et kiirus mõõdeti seistes. Sellise väikese ületusega ei võida ajas suurt midagi, aga autole ette jääva jalakäija hukkumisrisk tõuseb kuskil 30%. On tõesti asi seda väärt, isegi kui jalakäija süüdi ja autole ette jookseb? Ka süütule autojuhile mõjub se suht painavalt.
OOT-OOT, millise mõõdupuu järgi Sa mõõdad hukkumisriski ? Kuidas on üldse võimalik riski numbrites avaldada ? Kui see nii lihtne on siis Sa peaks eriline rikkur olema ja investeerimise ning pangandusega tegelema. Minuteada on mõõdetavad sellised asjad nagu: kiirus, pikkus, kaugus, maht jne. Hukkumisrisk sõltub ikka väga paljudest rohkematest teguritest, kui kiirus. Nendeks on ilmastikuolud, inimese tähelepanelikkus, unisus, sõiduki tehniline seisukord, tee seisukord, üldine asukoht ja väga palju muidu täringukülgi, mida mina ei suuda praegu hoopealt välja mõelda.
EDIT: Kui kui Sa võtad tabamuse tõenäosuseks 100% ja mõtled, et sellesmõttes hukkumisriski suurus - siis sõltub see auto tabamuskohast, auto esiotsa kujust, inimese enda suurusest, massist, tervislikust seisundist jne.
Hukkumisrisk on arvestatud maanteeameti poolt ja selle järgi, milline on 50km/h liikuva auto peatumisteekond ja vastavalt sellele ka kiiremini liikuva auto kiirus kohas, kus lubatud kiirusega auto peatus
Re: Hoiatus!!!!!
Jannes kirjutas:harrastaja kirjutas:Väike hoiatus - Tallinnas väänatakse nüüd ka 50'alas 66'ga sõites trahv ära. Ma sain eile laksu kätte. Kusjuures politseivormis kodanik jooksis autole keset liiklust teise ritta sedasi vehkides ette, nagu peataks tagaotsitavat, kes just mingi rämeda kriminaalsusega hakkama on saanud. Hakkasin juba ise ka mõtlema, et mis nüüd siis lahti.. selgus, et 16 oli üle. päris nõutuks võtab..
Saan ma õigesti aru, et linnas sees oli reaalne kiirus 66km/h, s.o. spidomeetril ca. +20km/h? Mille üle siin veel haliseda, said asja eest sutsu kätte ja õpi oma veast.
Peatamise meetodi mõistlikkust ei kommenteeriks.P.S. Saaksin aru hoiatusest, et: "oli 56km/h, peeti kinni ja tehti trahvi!"
Olen ise ka mitte eriti ja igas kohas kiirusest kinnipidav persoon, aga prventatiivse tööna mentide poolt karistamine toob meile ainult korralikumaid liiklejaid juurde. Seega, ei pea mina mitte pahaks, kui keegi jälle riigikassat täidab- reeglid on kõigile võrdsed. Loodan, et bumerang mind ei taba..
Re: Hoiatus!!!!!
Jaak43 kirjutas:Hukkumisrisk on arvestatud maanteeameti poolt ja selle järgi, milline on 50km/h liikuva auto peatumisteekond ja vastavalt sellele ka kiiremini liikuva auto kiirus kohas, kus lubatud kiirusega auto peatus
Kindlasti on selle numbri arvutamiseks palgatud 30 liikmeline osakond, niiet võime sellistes numbrites SURMkindlad olla. Praegu proovib päris suur kari inimajusid kokku panna märksa tähtsamat (riigi jaoks) tõenäosust/prognoosi, milleks on riigieelarve ja ikka ei saada hakkama. Reaalne maailm õnneks ei koosne ainult numbritest vaid situatsioonide suhtelisusest.
(ok tean, et tikujalgadel eelarve on kinnitatud)
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas
Re: Hoiatus!!!!!
Jannes kirjutas:P.S. Saaksin aru hoiatusest, et: "oli 56km/h, peeti kinni ja tehti trahvi!"
Sellise kiiruse pealt ei saa trahvi väänata, lubatud kõikumine +/- 8 km/h.
Kiiruse ületamine omal riisikol ja kui trhvi saate pole mõtet halada
Üks mu tuttav paugutas linnavahel 100 km/h
"Sõbrad" pidasid kinni ja pärisid" miks kiirust ületad".
"Ei ületanud".
"Aga pöörded olid nii kõrged".
"Ma peenestasin esimest käiku ei käi sinder madalal tuuril".
Trahv jäi saamata, sest neil polnud radarit
Tänapäevase politseitehnika juures on teie kiiruseületamine lindis kaa, kui peaksite asja vaidlustama.
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Apr 2004, 13:29
- Tsikkel: Yamaha Xc125tYamhxc125.Ižjup5
- Asukoht: Põltsamaa
- Kontakt:
Re: Hoiatus!!!!!
Peaks mainima, et hea teema arendus. Interneti sulist linnavahel kiiruseületamiseni:D
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Hoiatus!!!!!
Tere.
Miski keerab juba kõhus ringi, kui jälle kuulen mingi kiiruse nokkimise juttu
Kas avariideta sõidu ainus kriteerium on täpne kiirus? See on eriti tobe möla! Ja see kõhus ringikeerav asi on seedinud toit, ehk s... .
Seaduse kuulekust mõõdetakse ainult radariga!
Valed manöövrid ja oskamatus liiklusvahendit valitseda ei oma mingit tähtsust?
Liiklus miilitsad on lihtsalt haledad ja oskamatud tüübid, kes pingutavad oma oskuste piiril, aga see piir on
häbiväärselt madal - osatakse fikseerida kiirust!
Ja sellised elavad maksumaksjate rahast!
See minu arvamus asjast! Ja see ei muutu.
Re: Hoiatus!!!!!
aprill kirjutas:Jannes kirjutas:P.S. Saaksin aru hoiatusest, et: "oli 56km/h, peeti kinni ja tehti trahvi!"
Sellise kiiruse pealt ei saa trahvi väänata, lubatud kõikumine +/- 8 km/h.
Vastavalt mõõtemetoodikale on sellise kiiuse puhul mõõteviga +/- 3km/h, seega oled lubatud kiirust ületanud mitte vähem kui 3km/h ja vastavalt liiklusseadusele on selle eest ette nähtud rahatrahv kuni 10 päevapalka ehk kuni 600 krooni.
Paratamatu, et me kõik vahel ületame kiirust aga tegelikult on siiski kiirusel ja kiirusel vahe sees, kahjuks aga enamus juhte sellele ei mõtle. Lihtne näide: kaks autot linnas kõrvuti radadel, ühel kiirus 50 teisel 60 km/h. Jalakäija jookseb ootamatult teele, selles kohas kus 50km/h liikunud sõiduk juba seisab on 60 km/h liikunud auto kiirus veel 40 km/h ja sellisel kiirusel kokkupõrkel jalakäijaga saab statistiliselt 10 jalakäijast 4 surma. Vahe oli ju kiirustes vaid 10 km/h aga vahe tagajärgedes on meeletu. Lihtne füüsika-suurenda kiirust kaks korda ja peatumisteekond suureneb 4 korda.
Seega on linnas see ettenähtud 50km/h piirang kehtestatud ikka mingi mõttega ning ei tasu alati loota, et on olemas mingi müstiline +/- X, mille eest trahvi ei tehta. Kui sõita kiiremini siis sõita mõistusega, siis ise terve ja teised terved ning kui ka vahele jääda, siis üldjuhul peale enda pole kedagi süüdistada.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Hoiatus!!!!!
Ja point goes to Raul, kes on tublisti koolitusel räägitu meelde jätnud!
Re: Hoiatus!!!!!
baltroon kirjutas:Ja point goes to Raul, kes on tublisti koolitusel räägitu meelde jätnud!
Ermo, Sa peaks ka ise selles vallas piisavalt tugev olema
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Hoiatus!!!!!
Lausa nii tugev, et võin oma sõnu läbi foorumi juba paljude teiste käest kuulda. Puhas rõõm!
Re: Hoiatus!!!!!
http://www.hintsandthings.co.uk/garage/stopmph.htm
Siit võib igaüks pidurdusteekondi tuletada. See 40 km/h on muidugi veidi ülepakutud 60 vs 50 algkiirus ja hetk millal 50 seisab.
Re: Hoiatus!!!!!
ElCato kirjutas:http://www.hintsandthings.co.uk/garage/stopmph.htm
Siit võib igaüks pidurdusteekondi tuletada. See 40 km/h on muidugi veidi ülepakutud 60 vs 50 algkiirus ja hetk millal 50 seisab.
Vihje: üks asi on pidurdusteekond aga teine asi on peatumisteekond. Arvesta ikka reaktsiooniajaga ka- keskmiseks reaktsiooniajaks loetakse 1 sekund, seega 50 km/h sõitev sõikuk läbib sekundis 13,8 m ja 60km/h liikuv sõikuk juba 16,6 meetrit ja alles sellele järgneb pidurdusteekond, sellest tuleb ka see täpsemalt siis 38 km/h liikuv sõiduk kelle algkiirus oli 60 km/h.
Re: Hoiatus!!!!!
Eks need pahameelepursked selle pärast tekivadki, et kõik kipuvad jätkuvalt aravama nagu piirkiirustel oleks mingi seos juhtimisega toimetulekuga või mittetoimetulekuga. Eks mingi ongi, aga ilmselt üsna väike osakaal.
Üldiselt, kui trahvi tehakse +16kmh eest, siis tasub meelde tuletada, et see ongi nende inimeste töö ja mistahes tööd tegev inimene peaks püüdlema perfektsionismi poole Ära siis sõida +16 kui see trahv nii koledasti haiget teeb. Või sõida ja kiru, et vahele jäid. Milles need poolitsad süüdi on?
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Hoiatus!!!!!
ok kui siin hakati juba tähti närima, siis äkki peaks kuidagi muutuma seadust nii, et näiteks ralli ja rinkasõitjad saavad loa sõita natuke kiiremini, kuna auto-ratta tunnetus, käsitsemine ja reaktsioon on vähe parem, kui tavakasutaja?
MINU ARUST TEKIB LIIKLUSES PALJU ROHKEM OHTLIKKE MOMENTE IGAST KURADI LAMBANTSUDE PIDURITE PÄRAST, KES SÕIDAVAD NINA KLAASIS!!! pidurdatakse imekohtades ja krdi tehakse mingeid krdi lambimanöövreid, keeratakse ette jne. ja seda ÕIGEL kiirusel. ma ei saa aru. kes siis süüdi on paugus, kas see kes sõidab näiteks 10 kilti kiiremini või see kes näiteks ette keerab.
mul ajab ausalt sita keema see kuradi 10 km üle kiirusega kottimine. kottigu neid kes sõita ei oska parem, see muudaks liiklust oluliselt turvalisemaks.
Re: Hoiatus!!!!!
Su mõttekäigus on loogika viga sees. Mis nipiga lamba-antsud siis nendele "vabadele elektronidele" reageerimisega hakkama peaks saama kui nad juba praegu lamba-antsud on?
Liikluses pjedestalile ei ronita. Liiklus on puktist A punkti B kulgemine ja kehtiv on igaühe õigus. Samamoodi võib ju soovitada mõlemale äärmusele korraga : kui närv ei kannata, sõida trolliga!
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Hoiatus!!!!!
Allan - ära enam peale võta
Kui juba seadusemuutmisele jutt läks, siis minua arust oleks teretulnud hoopis seadus mis paljudes riikides juba kehtib - 125cc mootoriga kaherattalise juhtimiseks sobib ka B-kat. Aitaks väga kaherattalistesse suhtumist muuta, ja suviti oleks ka vähem ummikuid vast.
P.S. Nii OTks ppole ammu ükski teema läinud
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Hoiatus!!!!!
Raul777 kirjutas:aprill kirjutas:Jannes kirjutas:P.S. Saaksin aru hoiatusest, et: "oli 56km/h, peeti kinni ja tehti trahvi!"
Sellise kiiruse pealt ei saa trahvi väänata, lubatud kõikumine +/- 8 km/h.
Vastavalt mõõtemetoodikale on sellise kiiuse puhul mõõteviga +/- 3km/h, seega oled lubatud kiirust ületanud mitte vähem kui 3km/h ja vastavalt liiklusseadusele on selle eest ette nähtud rahatrahv kuni 10 päevapalka ehk kuni 600 krooni.
Paratamatu, et me kõik vahel ületame kiirust aga tegelikult on siiski kiirusel ja kiirusel vahe sees, kahjuks aga enamus juhte sellele ei mõtle. Lihtne näide: kaks autot linnas kõrvuti radadel, ühel kiirus 50 teisel 60 km/h. Jalakäija jookseb ootamatult teele, selles kohas kus 50km/h liikunud sõiduk juba seisab on 60 km/h liikunud auto kiirus veel 40 km/h ja sellisel kiirusel kokkupõrkel jalakäijaga saab statistiliselt 10 jalakäijast 4 surma. Vahe oli ju kiirustes vaid 10 km/h aga vahe tagajärgedes on meeletu. Lihtne füüsika-suurenda kiirust kaks korda ja peatumisteekond suureneb 4 korda.
Seega on linnas see ettenähtud 50km/h piirang kehtestatud ikka mingi mõttega ning ei tasu alati loota, et on olemas mingi müstiline +/- X, mille eest trahvi ei tehta. Kui sõita kiiremini siis sõita mõistusega, siis ise terve ja teised terved ning kui ka vahele jääda, siis üldjuhul peale enda pole kedagi süüdistada.
Selle postiga võiks nüüd OT lõppenud olla.A,la +/-20 oli üle ja sain trahvi,halame nüüd kõik koos kui ahvid on mendid.Selle jaoks on bikeris juba enamvähem 10 teemat.
Oleme ikka algses teemas edasi.
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Hoiatus!!!!!
Su mõttekäigus on loogika viga sees. Mis nipiga lamba-antsud siis nendele "vabadele elektronidele" reageerimisega hakkama peaks saama kui nad juba praegu lamba-antsud on?
kle sul on endal loogikaviga sees? ma olen kah loogikat õppinud ära krt hakka siin tarka panema eks, mine p*** mõnda lammast kuskilt oma formaalse loogikaga.
ma ei ootagi, et lambaantsud millelegi ÕIGEL ajal reageeriks, ma võtan vastutuse enda peale. on loogiline või?
tainas...
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Hoiatus!!!!!
Allan - ära enam peale võta
Kui juba seadusemuutmisele jutt läks, siis minua arust oleks teretulnud hoopis seadus mis paljudes riikides juba kehtib - 125cc mootoriga kaherattalise juhtimiseks sobib ka B-kat. Aitaks väga kaherattalistesse suhtumist muuta, ja suviti oleks ka vähem ummikuid vast.
kui sa mu jutust irooniat ei tabanud, siis süüdista iseennast, mitte ära tembelda mind joodikuks, eks?
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Hoiatus!!!!!
Noh, teema on niikuinii käest läinud, aga allan - kuskohas ma sind joodikuks olen tembeldanud?
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Hoiatus!!!!!
Noh, teema on niikuinii käest läinud, aga allan - kuskohas ma sind joodikuks olen tembeldanud?
vaata hoolega oma kommentaari. süvene. kasuta loogikat ja igasugu muid moodsaid vahendeid tõeni jõudmiseks. kui vaja, telli politseist ekspertiis.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Hoiatus!!!!!
peale võib võtta teki, reisija, veose jms. - joomisest ega alkoholismist pole ma rääkinud
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Hoiatus!!!!!
peale võib võtta teki, reisija, veose jms. - joomisest ega alkoholismist pole ma rääkinud
targutamisega tõestab inimene tavaliselt oma rumalust, ei muud.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Hoiatus!!!!!
Nagu armastab öelda vanameister Baskin - huumorit, härrased, rohkem huumorit....
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Hoiatus!!!!!
Nagu armastab öelda vanameister Baskin - huumorit, härrased, rohkem huumorit....
olen nõus.
aga igasugu absoluutse tõe kuulutajad tahaks alati karuperse saata. sest elu on laiem.
liiklusmentidest olen kohanud normaalset inimest ainult kahel korral- üks oli tsikliga ja teise kohta ma ei teagi milles asi oli...
seadus seaduseks, elu ei pane MITTE KUNAGI seadusesse. ah ma ei viitsi...