K:vastava kategooria puudumine

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär

Lugemata postitus #31 Postitas pritsu » 12 Apr 2007, 09:41

kolp kirjutas:sorry et küsisin mul endal load olemas aga sõber tahaks ka ja kui siin ainult sõimu tuleb siis peab kuidagi omal käel hakkama saama ja saage aru see oli lihtsalt küssa tegelikult nootasin veits lugupidavamat vastust oleks v lihtsalt öelda nt kui sõidad siis sõida õiglaselt v midagi sarnast mitte kohe hakkata haridusest rääkima

Tule taevas appi! Sa ikka ei saanud aru, et see pole teema, mida siin arutada?! Sinu kirjaviisist võib juba aru saada, et Sinul ja Sinu sõpradel on veel liiga vara liiklusesse ronida. Leidsid koha kus osta lube! On Sul peas ikka kõik korras? Loodetavasti kustutavad moded need postid.


Õigekirjaoskus massidesse!

0tt
Postitusi: 151
Liitunud: 19 Apr 2004, 17:42

Lugemata postitus #32 Postitas 0tt » 12 Apr 2007, 12:27

Ise olen kaks korda pidand näitama oma lubasid, mis hetkeseisuga veel kuni 25kw. Esimest korda kohalikule konstaablile, kes vaatas ühelt ja teiseltpoolt, kortsutas kulmu ja ütles et ma tagarehvi ära vahetaksin ja soovis head teed. teist korda sõitsin erapolitseiautost liialt kiiresti mööda, ka nemad uurisid ja helistasid igalepoole, kuid minu õnneks lõppes asi lihtsalt suulise hoiatusega. Tehnilisespassis on 72kw.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1933
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus #33 Postitas madone » 12 Apr 2007, 13:26

bash kirjutas:
Mari Öö kirjutas:surma saad, mis muud.


Äkki põhjendaksid, kuidas dokumentide puudumine = kogemused ja sõiduoskused ?

Ise leiutasid selle valemi või keegi ütles ?



Einoh.. kui paberil kirjas pole siis järelikult ei oska noh.... nohhh
Eriti raske on sellest aru saada või?

jumala loogiline värk ju.. juhiluba + inimene = valentino rossi

aga kui juhiluba pole siis kahjuks kukud koduaeg külili, istud selga ja kukud külili.. sõita nagu ei saa... noh külili kukud lihtsalt - ei saa ja kõik
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1394
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 373 korda
Tänatud: 114 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #34 Postitas AzA » 14 Apr 2007, 09:41

mh, minu arvates on asi ka teistes.
st. kui minule sõidab spinna vastu 100kw rattaga, siis ma arvestan sellega, et seal kiivri taga on vähemalt 21 aastane vastava koolituse läbinud kodanik, mitte sellega, et üks 18 aastane tolgus on oma karvase ajuga nii sheff.
vahet pole kui palju nooruke sõitja oskab või ei oska - mina ju seda ei tea, aga tulenevalt seadusest arvestan.

mina arvestan ntx, et roller võib teha ebatavalisi lahendusi, tsiklite puhul ma käitun nendega kui nö. omasugustega.
eile tlna maanteel ma lasin bike vendi enda rea kaudu mööda, lihtsalt tõmbasin meetrit poolteist tee äärde ja sell kimas edasi, täiesti ohutult, ilma mingite üüber manöövriteta.
ma poleks iial julgenud sellist võimalust pakkuda 18 aastasele hayabusa vennale - tema enda ohutuse huvides :)
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus #35 Postitas Soultrain » 14 Apr 2007, 10:03

OT, aga AzA, kust sa tead, et sell kellele sa teed pakkusid, ei olnud 18 ja lubadeta?
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 556
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Tsikkel: gsxr1000k4 / crf450
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus #36 Postitas westel » 14 Apr 2007, 10:41

Ma sõidan ise sammuti lubadega mis lubab sõita kuni 25 kw tsikliga.
Tsikli passis 72 kw jne. Mitmeid kordi on kontrollitud, kuid siiani pole piiratud lubade kohta märkust tehtud.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus #37 Postitas bash » 14 Apr 2007, 10:54

AzA kirjutas:mh, minu arvates on asi ka teistes.
st. kui minule sõidab spinna vastu 100kw rattaga, siis ma arvestan sellega, et seal kiivri taga on vähemalt 21 aastane vastava koolituse läbinud kodanik, mitte sellega, et üks 18 aastane tolgus on oma karvase ajuga nii sheff.
vahet pole kui palju nooruke sõitja oskab või ei oska - mina ju seda ei tea, aga tulenevalt seadusest arvestan.

mina arvestan ntx, et roller võib teha ebatavalisi lahendusi, tsiklite puhul ma käitun nendega kui nö. omasugustega.
eile tlna maanteel ma lasin bike vendi enda rea kaudu mööda, lihtsalt tõmbasin meetrit poolteist tee äärde ja sell kimas edasi, täiesti ohutult, ilma mingite üüber manöövriteta.
ma poleks iial julgenud sellist võimalust pakkuda 18 aastasele hayabusa vennale - tema enda ohutuse huvides :)


Kuidas sa nendesse suhtud, kes vene ajal said küsimuse peale: "mis kategooriatele linnukest soovite ?" oma A katid kätte. Vastavat koolitust nad ju ei läbinud.
Just enjoy ... nothing less, nothing more

mrhull
Postitusi: 158
Liitunud: 09 Aug 2005, 19:13

Lugemata postitus #38 Postitas mrhull » 14 Apr 2007, 11:24

kolp kirjutas:sorry et küsisin mul endal load olemas aga sõber tahaks ka ja kui siin ainult sõimu tuleb siis peab kuidagi omal käel hakkama saama ja saage aru see oli lihtsalt küssa tegelikult nootasin veits lugupidavamat vastust oleks v lihtsalt öelda nt kui sõidad siis sõida õiglaselt v midagi sarnast mitte kohe hakkata haridusest rääkima



Ära nukrutse, minult saad neid osta. Ma eile tegin sõpradele ka lube, a vildikas sai tühjaks, et kui lube tahad too uus vildikas ka mulle, värvipaberit mul veel jagub. Samuti pole tähtis kirjutamisoskus, ma võin sinu eest allkirja ka panna.

Teema algataja
Elessar

Lugemata postitus #39 Postitas Elessar » 14 Apr 2007, 12:32

Aga kui juhtub olema nii, et load on piiratud 11kw peale :oops: aga masin on hoopis 34 ( mis ei ole ju tegelikult nii suur arv ). Masinaks GS 500, mis tuntud kui algajate ratas. Sõidukogemus on 125-se abil teataval määral saavutatud ( 4 aastat ) ja mõistus on paigas. Ise ei arva endast teistele liiklejatele küll suuremat ohtu, kuid mis arvaks sellest politseionu, seda ma ei tea.
Ja isegi autokooli ja eksmi tegin 250 ccm rattaga, mis ei ole ju sammuti lubatud. 500-se ja 250-se vahe ei ole ju ometi nii suur. Mõni 600-ne bike oleks muidugi hoopis teine jutt...
Ja autokoolis ei teinud ma kaugeltki kõiki mootorratta (ega ka auto) sõidutunde täis, sest juhendaja arvas, et olen igati valmis eksamile minema. Palju ohtlikum on minuarvates, kui mõni 24 aastane naisterahvas teeb endale tsikliload, saab kohe kätte täis A kati ja hakkab sõitma kohe 800-se rattaga, kusjuures enne seda igasugune sõidukogemus puudub. Kui end nii võrrelda, siis ei pea ma end küll liigsuureks patustajaks ja huligaaniks ning ohtlikuks maanteetorpeedoks.

bikemarx
Postitusi: 22
Liitunud: 06 Mär 2007, 00:19
Tsikkel: BMW suur Gessu
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus #40 Postitas bikemarx » 14 Apr 2007, 18:16

Kas kellegil on kogemusi kui palju A kati puhul ilma lubadeta sõidu eest väänatakse. B-kas on olemas. Esimene kord ja eelmisi karistusi ei ole!
Kasutaja avatar

nolev
Postitusi: 281
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus #41 Postitas nolev » 14 Apr 2007, 18:37

Elessar kirjutas: Palju ohtlikum on minuarvates, kui mõni 24 aastane naisterahvas teeb endale tsikliload, saab kohe kätte täis A kati ja hakkab sõitma kohe 800-se rattaga, kusjuures enne seda igasugune sõidukogemus puudub.


Päris nii see ei ole. Kui eelnevalt ei ole A kategooriat olnud, siis saab suure A ainult juhul, kui eelnevalt on olnud vähemalt kaks aastat B kategooria. Mõte on ikka elu- mitte sõidukogemuste omandamises. Kindlasti olete näinud noori, kes äsja load saanud. Mõned panevad peale enda ka teised ohtu. See kehtib nii A kui B kategooria kohta. Vanusega tuleb natuke selgemat silmavaadet juurde ja ehk jätab siis vähemalt teised ellu. Kuigi intensiivravi päev haiglas on vägagi kallis ja mida rohkem selliseid hulle on seda kallimaks muutuvad tulevikus normaalsetele inimestele meditsiiniteenused. Haigekassal ei jätku lihtsalt raha.

Lubade illegaalse müümisega vaevalt mõni ARK büroo tegeleb. Vaevalt ka mõni erasektorist. Täna on lubade olemasolu ja väljaandmise legaalsust võimalik juba kontrollida politseiautost. Kui võltsitud lubadega vahele jääda = see kriminaalkaristusega. Ja ei ole mõtet loota heasüdamlikule politseinikule, kes võltsitud lubade esitamisel pead paitab ja ütleb, et ära sa järgmine kord nii tee. Täiesti kindlalt alustatakse menetlust.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 348
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Tiskre/Haapsalu

Lugemata postitus #42 Postitas Tihver » 14 Apr 2007, 18:44

bikemarx kirjutas:Kas kellegil on kogemusi kui palju A kati puhul ilma lubadeta sõidu eest väänatakse. B-kas on olemas. Esimene kord ja eelmisi karistusi ei ole!


Kogemus puudub, aga arvan, et see jääb vahemiku 4000-6000krooni. Sõltub kas sa kinnipidamis hetkel neile millegi muuga veel pinnuks silmas oled.
BMW R1200GS

Kõik lihtsad probleemid on juba lahendatud...
Kasutaja avatar

Gringo
Postitusi: 119
Liitunud: 24 Nov 2006, 21:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #43 Postitas Gringo » 14 Apr 2007, 20:22

mrhull kirjutas:Ära nukrutse, minult saad neid osta. Ma eile tegin sõpradele ka lube, a vildikas sai tühjaks, et kui lube tahad too uus vildikas ka mulle, värvipaberit mul veel jagub. Samuti pole tähtis kirjutamisoskus, ma võin sinu eest allkirja ka panna.

Ja välja näeks see siis midagi sellist!
http://www.aegmaha.com/?id=9194
Kasutaja avatar

tok-tok
Postitusi: 393
Liitunud: 17 Nov 2005, 10:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus #44 Postitas tok-tok » 14 Apr 2007, 20:31

Tihver kirjutas:
bikemarx kirjutas:Kas kellegil on kogemusi kui palju A kati puhul ilma lubadeta sõidu eest väänatakse. B-kas on olemas. Esimene kord ja eelmisi karistusi ei ole!


Kogemus puudub, aga arvan, et see jääb vahemiku 4000-6000krooni. Sõltub kas sa kinnipidamis hetkel neile millegi muuga veel pinnuks silmas oled.


Trahvi maksimumpiir on siis 6000 krooni ja kui varasemad rikkumised puuduvad (täiesti puhas leht), siis minuteada ei tehta trahvi suuremas ulatuses kui 30% maksimumist.

Aga liiklusseadusega saad ise tutvuda: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=974226
Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1394
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 373 korda
Tänatud: 114 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #45 Postitas AzA » 14 Apr 2007, 20:48

Soultrain kirjutas:OT, aga AzA, kust sa tead, et sell kellele sa teed pakkusid, ei olnud 18 ja lubadeta?


ei teagi, aga R1 sarve ei ole normaalsel inimesel võimalik istuda 18 aastaselt ja lubadeta - ma arvestan sellega, mis teha kui ta idioot on?
sa ei saanud mu jutu idule pihta?

nolev ütles hästi: mõte on elukogemuses, mitte niivõrd käiguvahetuse või rutskakeeramis oskuses.
mõte on selles, et suurema kui 25kw tsikliga osata ette näha liikluses tulenevaid situatsioone, kiiruseid, kauguseid arvestada jne.
õpi see lahjamaga ja liigu siis edasi.
mina kui kaasliikleja arvestan, et inimene kes minuga sama teed R1-ga rühib, oskab kiirustel 100+ möödasõite meetrises tunnelis teha.
see oli aga vast liiga spetsiifiline näide.

bash: kuidas sa ise egoistidest lollikestesse suhtud?
Viimati muutis AzA, 14 Apr 2007, 21:03, muudetud 1 kord kokku.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus #46 Postitas Soultrain » 14 Apr 2007, 20:59

Sain pihta küll, aga mulle tundus et sa ootad et kõik, kes on 18 ja lubadeta, kirjutaksid selle omale suurelt ja puanaselt kiivrile otsaette, et kõik seda teaksid ja saaksid aru, et need on debiilid liiklused ja ohtlikud. seda ei juhtu lihtsalt.

NB. on küll võimalik istuda, kui busat saab 25kw peale piirata, siis saab seda ka R1 puhul teha, utoopia see muidugi on, et keegi seda teeb, aga võimalus kui selline eksisteerib.
Ma arvan, et eneseohtuse nimel, on mõistlikum selle teemaga steretüüpidest loobuda. Mina ei sõida küll päevad läbi selle mõttega ringi, et näe jorr sõidab R1´ga, ilmselt tal siis kah load olemas ja oskab sõita.
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1394
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 373 korda
Tänatud: 114 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #47 Postitas AzA » 14 Apr 2007, 21:08

Soultrain kirjutas:Sain pihta küll, aga mulle tundus et sa ootad et kõik, kes on 18 ja lubadeta, kirjutaksid selle omale suurelt ja puanaselt kiivrile otsaette, et kõik seda teaksid ja saaksid aru, et need on debiilid liiklused ja ohtlikud. seda ei juhtu lihtsalt.


oi ei ma ei mõelnud nii - tuli liiga äärmuslik näide, see oli esimene mis pähe kargas.
see, et ma 100-150 hetkega lendava R1 teen ühe pilguga kindlaks, ka selle, et ta kindlasti pole 25kw nuditud on tõesti minu isiklik asi.
edasi ma arvestasin, et ta oskab möödasõidu teha, ehk sirgelt pooleteist meetri laiuses tunnelis 20 meetrit kiirendada :)
mina isiklikult arvestan nö stereotüüpidega, ma eeldan, et inimesed omavad B katti autoroolis ja A katti tsiklil, täis A-d R1-l jne.
ma arvestan sellega, et nad oskavad liikluses natukenegi käituda, kuigi igaks juhuks eeldan ka peateele ettesõitu ükskõik kelle poolt.
vastasel juhul oleks võimatu elada.

ma lootsin, et said aru, et ma püüdsin sellise spetsiifilise näitega üldisemat selgitada.
nolev ütles mõtte hästi lahti, vabandan enda kehva mõtteväljendus oskuse pärast.

ps: mufista, sul on ilus cbr, aga veelgi ilusam kollane vest - tuult tiibadesse.
Aga mulle meeldib.

bikemarx
Postitusi: 22
Liitunud: 06 Mär 2007, 00:19
Tsikkel: BMW suur Gessu
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus #48 Postitas bikemarx » 11 Mai 2007, 14:11

tok-tok kirjutas:
Tihver kirjutas:
bikemarx kirjutas:Kas kellegil on kogemusi kui palju A kati puhul ilma lubadeta sõidu eest väänatakse. B-kas on olemas. Esimene kord ja eelmisi karistusi ei ole!


Kogemus puudub, aga arvan, et see jääb vahemiku 4000-6000krooni. Sõltub kas sa kinnipidamis hetkel neile millegi muuga veel pinnuks silmas oled.


Trahvi maksimumpiir on siis 6000 krooni ja kui varasemad rikkumised puuduvad (täiesti puhas leht), siis minuteada ei tehta trahvi suuremas ulatuses kui 30% maksimumist.

Aga liiklusseadusega saad ise tutvuda: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=974226



1500.- saab.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3515
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus #49 Postitas sepp » 11 Mai 2007, 14:33

renxx9 kirjutas:Aga kui paljud sõidavad ilma mootorratta lubadeta?
Olen täiesti kindel ja ka tean et paljudel lube pole,aga kui paljudel siis?

mina olin yx selline... eile sain load :)
kokku lubadeta läx u 3 aastat.
1 kättesaamine... trahv oli 1320ek 8)
kokku kilomeetreid u 30tuhat millegagi :)


aga nyyd on kyll hea rahulik olla kui load olemas :)
soovitan teha ära load :)
Kasutaja avatar

tok-tok
Postitusi: 393
Liitunud: 17 Nov 2005, 10:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus #50 Postitas tok-tok » 11 Mai 2007, 14:46

bikemarx kirjutas:
tok-tok kirjutas:
Tihver kirjutas:
bikemarx kirjutas:Kas kellegil on kogemusi kui palju A kati puhul ilma lubadeta sõidu eest väänatakse. B-kas on olemas. Esimene kord ja eelmisi karistusi ei ole!


Kogemus puudub, aga arvan, et see jääb vahemiku 4000-6000krooni. Sõltub kas sa kinnipidamis hetkel neile millegi muuga veel pinnuks silmas oled.


Trahvi maksimumpiir on siis 6000 krooni ja kui varasemad rikkumised puuduvad (täiesti puhas leht), siis minuteada ei tehta trahvi suuremas ulatuses kui 30% maksimumist.

Aga liiklusseadusega saad ise tutvuda: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=974226



1500.- saab.


Olin kah mõnda aega ilma A-kat juhtimisõiguseta sõitnud (B-kat oli olemas) ning õnnestus Leisis kuhu 56 patrulli saadeti, oma trahv ära saada. Eelnevalt ei olnud ühtegi varasemat rikkumist ning kohapeal tehti kiirmenetlusega 3000.- trahvisummaks. Tollal ei teadnud, et nad üle 30% maksimummäärast teha ei tohiks ega osanud siis ka selle 3 k peale midagi kosta. :twisted: Nüüdseks ka A-kat juhtimisõigus olemas.
Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus #51 Postitas bash » 11 Mai 2007, 19:12

AzA kirjutas:
Soultrain kirjutas:OT, aga AzA, kust sa tead, et sell kellele sa teed pakkusid, ei olnud 18 ja lubadeta?



bash: kuidas sa ise egoistidest lollikestesse suhtud?


Mismõttes ? Nendesse kes on load vene ajal saand või nendesse 18a nolkidesse, lubadeta, R1ga ? (u. nagu mina ise)

Sellest koolituse teemast veel. Aga oletame, et ma olen juba koolituse läbinud, aga pole veel arkis käinud, või isegi olen käinud näiteks aga lihtsalt plastikut pole veel käes ? (näiteks sünnipäev on kuu aja pärast). Kas ma olen siis hullem nendest, kes sõidavad plastikutega ? Käitun ma liikluses eeskujulikumalt kuidagi ?

Aga ma olen ennem ka öelnud, kui load kätte saan siis kindlasti väheneb mu seaduskuulekus, sest praegu ei taha silma paista sini-valgetele.
Liikluses on ja jäävad kõige ohtlikumaks noorukid rolleritega (13-16) ja rikaste meeste blondid naised, kes väga haigelt kihutavad, ning suudavad samal ajal ennast peeglist meikida.

Peace.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1041
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Suzuki Hayabusa
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 35 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #52 Postitas piiks » 11 Mai 2007, 20:04

ma ise arvan ka, et ega praegusaja autokoolid suurt midagi ei õpeta. On muidugi ka 1 erand :D

Lubadeta ja/või ilma kategooriata tuleb aga kaaluda alati ka seda aspekti, et kui juhtub liiklusõnnetus, milles lubadeta juht ei olegi süüdi tegelikkuses, siis paljudel juhtudel võib ta jääda süüdi. Samuti on lubade puudumist ilmselt varmad ära kasutama ka kindlustusfirmad. Neile piisab vähesest, et keelduda väljamaksest või see siis hiljem teiselt poolelt sisse nõuda.

Muidu on see aga siin 1 järjekordne mõtetu vaidlus.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

tok-tok
Postitusi: 393
Liitunud: 17 Nov 2005, 10:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus #53 Postitas tok-tok » 11 Mai 2007, 20:21

piiks kirjutas:ma ise arvan ka, et ega praegusaja autokoolid suurt midagi ei õpeta. On muidugi ka 1 erand :D

Lubadeta ja/või ilma kategooriata tuleb aga kaaluda alati ka seda aspekti, et kui juhtub liiklusõnnetus, milles lubadeta juht ei olegi süüdi tegelikkuses, siis paljudel juhtudel võib ta jääda süüdi. Samuti on lubade puudumist ilmselt varmad ära kasutama ka kindlustusfirmad. Neile piisab vähesest, et keelduda väljamaksest või see siis hiljem teiselt poolelt sisse nõuda.

Muidu on see aga siin 1 järjekordne mõtetu vaidlus.


Juhtimisõiguse olemasolu ei puutu kindlustusjuhtumi puhul asjasse. Kui n.ö. lubadeta juht pole süüdi, siis korvab vastaspoole kindlustus tema kahjud ikkagi, kuid seejuures on politseil õigus nimetatud persoonile määrata "lubadeta" sõidu eest trahv. Süüdi ei saa liiklusavariis jääda juhtimisõiguse puudumise tõttu, kui avarii põhjustas oma tegevuse või tegevusetusega teine osapool . Juhtimisõiguse puudumine võib kindlustusjuhtumi otsust mõjutada hoopiski kaskokindlustuse puhul.
Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130




Mine “Vaba teema”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist