Hälvik-autojuhid

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

tseikop
Postitusi: 27
Liitunud: 07 Jaan 2012, 23:53
Tsikkel: CBR1000F
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas tseikop »

villy kirjutas:

Kogemusega tuleb ka ennetusoskus. Ehk seetõttu näevad noored tsiklistid eriti palju autohälvikuid. Ei saa ennast kogenuks nimetada aga sõidan iga päev rattaga tln-s ja väga ei jää hälvikuid silma. Aja jooksul õpid vältima enamikke tõmblejaid ja külje pealt rammijaid.

+1



Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas Yerba »

villy kirjutas:
kris. kirjutas:

Ei midagi isiklikku aga vägisi jääb mulje, et hälvik autojuhtide arv ja enda sôidukogemus on pöördvôrdelises seoses ...

Terv
Kris.

Kogemusega tuleb ka ennetusoskus. Ehk seetõttu näevad noored tsiklistid eriti palju autohälvikuid. Ei saa ennast kogenuks nimetada aga sõidan iga päev rattaga tln-s ja väga ei jää hälvikuid silma. Aja jooksul õpid vältima enamikke tõmblejaid ja külje pealt rammijaid.

Täiesti nõus. Ning tihtipeale on heaks abivahendiks ka mõistlik pikivahe tõmbleva autoga ning soov mitte mööda rallitada-kihutada.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas tali »

Yerba kirjutas:
villy kirjutas:
kris. kirjutas:

Ei midagi isiklikku aga vägisi jääb mulje, et hälvik autojuhtide arv ja enda sôidukogemus on pöördvôrdelises seoses ...

Terv
Kris.

Kogemusega tuleb ka ennetusoskus. Ehk seetõttu näevad noored tsiklistid eriti palju autohälvikuid. Ei saa ennast kogenuks nimetada aga sõidan iga päev rattaga tln-s ja väga ei jää hälvikuid silma. Aja jooksul õpid vältima enamikke tõmblejaid ja külje pealt rammijaid.

Täiesti nõus. Ning tihtipeale on heaks abivahendiks ka mõistlik pikivahe tõmbleva autoga ning soov mitte mööda rallitada-kihutada.

Ja nii ongi! (w)

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

varmox
Postitusi: 79
Liitunud: 08 Okt 2008, 16:54
Tsikkel: zx636
Asukoht: helsinki

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas varmox »

MK HUNTA
Kasutaja avatar

väikevend
Postitusi: 43
Liitunud: 23 Sept 2011, 13:48
Tsikkel: MT01

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas väikevend »

villy kirjutas:
kris. kirjutas:

Ei midagi isiklikku aga vägisi jääb mulje, et hälvik autojuhtide arv ja enda sôidukogemus on pöördvôrdelises seoses ...

Terv
Kris.

Kogemusega tuleb ka ennetusoskus. Ehk seetõttu näevad noored tsiklistid eriti palju autohälvikuid. Ei saa ennast kogenuks nimetada aga sõidan iga päev rattaga tln-s ja väga ei jää hälvikuid silma. Aja jooksul õpid vältima enamikke tõmblejaid ja külje pealt rammijaid.

jah täitsa nõus sellega..... kuid ega see ikka normaalne ei olnud:

Anyways
5kaks888kuus8

Kasutaja avatar

daub
Postitusi: 707
Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
Tsikkel: F6C 1500
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas daub »

Ei ole sa esimene ega viimane kellele nii tehakse. Kahjuks.
Ise seda 1 korra hiljuti järvevana teel kogenud, kus 1 lexuse vanal oli nii vaja mööda pressida, mind praktiliselt vastu suundadevahelist renni surudes. Enne seda oli jupp aega mul tagarattas kinni olnud ca 50-100cm vahega. Ja siis järgmised paar km tiksus täpselt minu ees, kuna enne 10m minu ees liikunud autodest enam mööda ei mahtunud. Vähemalt sai siis neil samasugust pikivahet hoida ja järgmine vana minu taga oskas minuga veidi paremat distantsi hoida - ei ole halba ilma heata :P

Kui sa tahad igal juhul kruusa vältida, siis leiab kruus su üles.
Pilt

isonts
Postitusi: 151
Liitunud: 23 Mai 2004, 17:37
Asukoht: eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas isonts »

väikevend kirjutas:
villy kirjutas:
kris. kirjutas:

Ei midagi isiklikku aga vägisi jääb mulje, et hälvik autojuhtide arv ja enda sôidukogemus on pöördvôrdelises seoses ...

Terv
Kris.

Kogemusega tuleb ka ennetusoskus. Ehk seetõttu näevad noored tsiklistid eriti palju autohälvikuid. Ei saa ennast kogenuks nimetada aga sõidan iga päev rattaga tln-s ja väga ei jää hälvikuid silma. Aja jooksul õpid vältima enamikke tõmblejaid ja külje pealt rammijaid.

jah täitsa nõus sellega..... kuid ega see ikka normaalne ei olnud:

selline ettekeeramine on päris nõme. Aga miks sa seda lõiku ei näita, kus sa ise tema ees rida vahetasid? Tahaks näha, millega sa fordi juhi pahameele välja teenisid.

Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1512
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

jah täitsa nõus sellega..... kuid ega see ikka normaalne ei olnud:

Vbl kui ära otsustaksid, kummas reas sõita, mitte joone peal, ei oleks ka selliseid olukordi (crash)

Viimati muutis Kipsi, 30 Juul 2012, 16:23, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: lisasin tsitaadi

Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee

Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

väikevend kirjutas:

jah täitsa nõus sellega..... kuid ega see ikka normaalne ei olnud:

Kas fordimehe peegel nüüd sinu trofeeriiulis?? :twisted:

Kasutaja avatar

Veikosib
Postitusi: 140
Liitunud: 17 Juul 2012, 21:19
Tsikkel: R1
Asukoht: Tallinn

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas Veikosib »

Must uuema generatsiooni Toyota Corolla (sedaan) http://www.kontorikaubad.ee kleepsuga, roolis naisterahvas, tahtis mingil põhjusel eile kella 1 ajal Kaarli Puiesteel minust korduvalt Toompuiestee ja Pärnu mnt vahelisel lõigul mööda pressida ja minu ette saada....tehes seda esmalt Kaarli Kiriku eest foori tagant startides bussiraja kaudu, märgates, et too minu kõrval sõites peale hakkas vajuma, kiirendasin tsipa, et mitte alla jääda....peale seda siis seljataga vahetas 2x rida ja tuli vasaku rea kaudu ilmselgelt kiirust ületades minu ette....Vabakal foori taga üritasin läbi akna uurida, et mille eest mulle seljataga keskmist näppu näidati ja milleks vaja nii ohtlikult linnas pressida peale ratturile...aga neiu julgus akna avamiseks ei jagunud - ju kulus kõik pedaalitallamise ja pealepressimisele ära.... Arusaamatuks jäi selle agressiooni alge, sest minu sõidustiil linnaliikluses on rahulik ja kiirus selline, et mitte jääda sinivalgete huviorbiiti! :wack:

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Veikosib kirjutas:

roolis naisterahvas, tahtis mingil põhjusel.........mulle seljataga keskmist näppu näidati

Oh sind, eluvõõrast! Piiga ju andis oma näpuga (fuck you) selgelt märku sellest, mida ta tahtis :wack:


Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas Rein »

Väga mõistlik vastus, vahest ikka juhtub :) Nii ühel, kui teisel. Sellest küsimus, et kas siis seda ühissõidukite rada kasutatakse ka trahvimasinana`?

Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Tegevjuhi vastus on jah mõistlik, respekt et vastata viitsib. Kuid mul jääb endiselt arusaamatuks, miks naisterahvas pidi hiljem korduvalt reastuma, et ilmtingimata mootorratturi ette saada? :wack: Ah jaa, emotsioonid.. huvitav kas ta kõik teda mitte reastuda lasknud autojuhid ka "paika pani?"
Loodetavasti sai ta sellest tõmblemisest oma rahulduse kätte ja on tulevikus mõistlikum. Sellised ajukääbikud tulebki liistule tõmmata, ega need muidu ei õpi.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Stonekurg
Postitusi: 242
Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
Tsikkel: zx7r
Asukoht: Laulasmaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas Stonekurg »

Veikosib kirjutas:

tahtis mingil põhjusel eile kella 1 ajal Kaarli Puiesteel minust korduvalt Toompuiestee ja Pärnu mnt vahelisel lõigul mööda pressida ja minu ette saada....

Ehk oli põhjus selles? Mul endal tuleb autoga sõites ka ikka suht tihti ette, et tahan rida vahetada ja selleks tuleb kõrval olevast autost ette sõita, sest seal on hea suur ruum ees aga nii kui natuke ette jõudma hakkad lisab kõrval olev juht kiirust protsionaalselt, et oma mingit ego kaitsta. Tsikliga jah lihtne, suts ja valmis x)

kawasaki zx7r

Teema algataja
reimps

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas reimps »

Ma küll paaniliselt ei tõmble, aga kui ma oma autoga liigelnud olen, siis tahan ma ka ettepoole jõuda. Põhjus on lihtsalt selles, et mulle ei meeldi kellegi tagatulesid ja pagasiluuki vahtida, aga kuna mu auto kipub alati olema madalam kui tavamasinad, siis ma ei näe mitte mu**igi, mis eespool toimub. Enda kiiks on, et ma pean nägema paar-kolm autot ettepoole, aitab reageerida ja planeerida.

Kasutaja avatar

svenzik
Postitusi: 135
Liitunud: 02 Juul 2010, 16:28
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tartumaa

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas svenzik »

Käisin just autoga paar nädalat sõitmas nii kiirteid kui ka mägiteid Ungaris, Horvaatias ja Montenegros.

Tagasi tulles oli üllatunud (võru mnt), et eesti liiklus ei olegi väga hull. Seal oli kombeks, et tõmmatakse kohe päris paremasse äärde, kui tagant järgi jõudsid. Ja minu üllatus oli suur, kui suurem osa eesti autosi samuti käitus.

Kui liiklus läks aeglasemaks, siis tsiklid läksid kahe sõiduraja vahel mööda, oli seal pidevjoon või mitte. Selle käigus oldi ka pidevalt vastassuunas. Lihtsalt vastutulijad hoidsid oma paremasse äärde, see on asi mida eestis vist ei tehta... On kellelgi kogemusi?

Teed on siin nii laiad, võiks kohe 4 rida maha joonistada. Ei pinguta üle võrdlusega. Võib-olla oleks isegi parem, kui meil oleks kitsamad teed, oleks möödasõidud ettevaatlikumad. Mujal sellist ehku peale möödasõitu ei tehtud nagu tehakse meil (nö Tartu mnt sündroom ehk reastutakse 50m enne vastutulevat autot tagasi).

Ka maantee kiiruse kohta ei oska midagi halba öelda, kõikjal sõideti 10-20 km/h lubatust kiiremini (20 oli Poola). Täpselt sarnaselt sõitsid kõik autod Võru maanteel 105-110 spidokal. Ja kas ma juba mainisin, et meil teed on väga laiad... mina teeks siia vabalt 4 rida. Kelle jaoks need teed nii laiad on üldse tehtud???

Jääb mulje, et Poolas ehitatud kiirteed on nende käitmis parandanud. Nii kui autole sappa jõuad, nii tõmmatakse paremasse teeäärde ning näidatakse suunaga, et mine mööda. Poola kolmerealist nägin ainult paar korda, kõvasti rohkem nägin seda hoopis Leedu teedel.

Küll, aga jäi Tartu linnas silma pidev nõelumine. Kõigil on nagu kuskile kiire, aga foori taga seisad tal kõrval. Eriti ebameeldiv oli, kui ma Tasku ees reastusin parempöörde ritta ning üks audi tuli kas teisest või kolmandast rajast nibin nabin minu ja eesoleva auto vahele.

Samuti on seisma jäämisel/nö ummikus kukutakse koha teise auto kõrvalt passima, mis ees toimub (st ei ole enam sirget autode rida). Ma ei saa aru, mis seal vahet on. Kiiremini ikka ei pääse liikuma. Mitte kuskil ei näinud ma sellist käitmist. Võib-olla ei teha seda sellepärast, et iga ummiku korral hakkavad tsiklid autode vahelt mööda sõitma.

Seega ei ole meie liiklus midagi nii hullu, lihtsalt mõned kombed tuleks ümber õppida. Ning mina saadaks hea meelega maanteeameti ametnikud tutvumisreisile lõunamaale. Jääksid mõned rumalad kiirusepiirangud ning juhtide süüdistamised ära.

ABS - 8 elu 9-st alles
Kasutaja avatar

Slinky
Postitusi: 118
Liitunud: 13 Mär 2011, 18:25
Tsikkel: 05' z750
Asukoht: Tallinn

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas Slinky »

Mulle anti ka tihti maanteel teed, tõmmates nii tee äärde, et rattad juba tee serval kruusal :D ma siis raputan pead, et eiei ma sõidan rahulikult teiega samas tempos. Eks hälvikud tulevad rohkem linnas esile, ei mäleta et maanteel selliseid nõmedaid olukordi ette oleks tulnud nagu linnas
St. Eestis siis


kalleu
Postitusi: 477
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Venemaal oli dessantnikute päev, Tartus oli hälvikute päev. Kõigepealt sõitis Aovere tanklas ratast tankides üks kaubik peegliga selga, oli vaja minu ja hoone vahelt läbi pressida ja parkima minna. Teisel pool hoonet on samasugune parkla. Koputasin lahkelt vastu ja selle peale tuldi hüppama, et peaks mu alla ajama. :evil: Kilomeeter hiljem sõitis punane sedaan tuimalt peateele ette, et siis 200m edasi teelt ära keerata. Polnud põigata ka kuskile, tuigerdas ühest servast teise. Annelinnas surus jällegi punane (mitte sama) vanem opel foori taga ennast minu ja äärekivi vahele nii, et veljed kolisesid. Kui viisakalt pärisin, et kuhu nii kiire, siis kohmati vastuseks "a mis sa siis jätad niipalju ruumi siia". Kiirendasin rohelisega eest ära, selle peale tõmbas opel järgmises ristmikus parempöörde reast otse edasi. Paremalt tulnud auto, kes arvas endal vaba rida olevat sai pidureid katsetada.
Vahepeal panin ise natuke hälvikut. :oops: Anne ringil (see kõigi õppesõitjate õudusunenägu) vaatasin päikesesse ja pimestusega ei näinud äärmisest reast tulnud halli autot. Abikaasa pärast kommenteeris, et tagant vaadates olevat olnud nagu anekdoodis - mootorrattur mõtles "lipsan läbi", autojuht mõtles " ei lipsa sa raisk midagi" ja andis gaasi.
Kõige lõpuks otsustas Tähe-Riia ristis Tähe foori taga seistes üks autojuht, et rohelist tuld ootavad 2 tsiklit on mingi anomaalia ja üritas vastassuuna kaudu meie ette ronida ning taltus alles oma naise hüsteerilise röökimise peale (lol)

Edit: Tänan südamest Karujänest ja Ennu (Poola), tänu kellele põige ja pidurdamine on jätkuvalt iganädalased kohustuslikud platsiharjutused :bsmile:

Kasutaja avatar

Veikosib
Postitusi: 140
Liitunud: 17 Juul 2012, 21:19
Tsikkel: R1
Asukoht: Tallinn

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas Veikosib »

Tere Art - palun tagasta/edasta minu poolne kommentaar härra Gorbunov'le.

Tervist härra tegevjuht,
tänan Teid tagasiside eest (mis iganes viisil see postitus üldse Teieni jõudis) ja väga tore, et võtsite vaevaks jagada kolleegi versiooni sellest häbiväärsest olukorrast.
Ilmselgelt on Teie alluv omapoolses seletuses jätnud juhtunust palju süütuma mulje kui olukord tegelikult oli ning üritab oma liikluskultuuritust siluda faktide moonutamisega antud juhtumi osas.
Esmalt - üldjuhul ükski auto iseseisvalt mitte kuskile ei satu ning vajab igale poole jõudmiseks kindlakäelist juhtimist. See koht, kus tema bussirajale "sattus" on nimelt üks väga kitsas ühest reast "kolmeks hargnemine" ning tema "satttumine" bussireale oli ilmselge eesmärgiga kõigile teistele "ära teha" ja viimase võimaluseni otsesõitva sõiduraja ärakasutamine, et mitte pikas rivis viimaseks autoks jääda. Kuna aga tema õnnetuseks sattus sel korral olema tolle bussirea kõrval esimene peatunud sõiduk kaherattaline, siis ilmselgelt minu "rahulik start" jäi tema kohaltsööstuga samasse kiirendusjärku ning tema tähelepanematus või pahatahtlikkus oli tegelik põhjus, miks minu kõrval olles (ja mulle senini arusaamatuks jääval põhjusel) otsustas mind lihtsalt ära pressida - Teie kolleeg ei saa väita, et otsustas reastuda minu taha, selleks oleks ta pidanud olema minu taga, mitte kõrval. Õnneks märkasin silmanurgast peale vajuvat autonina ning väikese lisakiirendusega päästsin end kamikaze rünnakust. Seejärel, kui ta minu seljataga sõitis koputasin demonstreerivalt vasaku käega kiivrile (oimukohta), lootes, et taoline tähelepanu juhtimine paneb kodanikku mõtlema võimalikele tagajärgedele kui teinekord kaasliiklejate tervisega vene-ruletti mängib. Seepeale siis neiu keskmine sõrm tõusiski. Jah - olen väga meeltiatud sellisest ootamaust ettepanekust astuda vahekorda - kuid neiul julgust edasiseks vestluse arenduseks ei jagunud... (lol)
Edastaksin siinkohal oma tervitused seksimaiale kontorikaupade müüjale - ning soovitaksin tal mõelda hästi järgi, kas ikka on mõtet selle sõrmekesega niiväga vibutada, sest rahumeelse inimese asemel võib ta vabalt sattuda mõne tüübi otsa, kes pareml juhul auto või halvemal juhul juhi tervise kallale kipub! Viimane on fakt elust enesest, olen näinud Tallinnas kahel korral, kuidas vaheletrügivale ümberreastujale tuututatakse ning tuutuamisele vastuseks aknast sõrme näitaja lithsalt järgmise foori taga armetult läbi peksti....umbestäpselt nagu sel videol: (togi)
Lugupidamisega,
Veiko

art30 kirjutas:

siin on vastus firma tegevjuhilt: Võibolla lisate vastuse foorumisse kuna ma ei ole registreerunud Biker foorumi liige.

Tere!

Antud situatsiooni teise poolega, autojuhiga, kes on meie ettevõtte töötaja suheldes sain teada põhjuse
miks auto ,,vajus,, tsiklile peale, mis käivitas edasise emotsioonide jada. Meie auto sattus ühissõiduki reale ja naisterahvast autojuht üritas korduvalt reastuda ümber,
mis tal kahjuks kuidagi ei õnnestunud, kuna ükski auto lihtsalt ei lasknud sisselülitatud suunatulega autol sõidurida vahetada. Üldine liikluskultuur või pigem kultuuritus?
Meie autojuht otsustas lõpuks reastuda tsikli taha arvestusega, et tsikkel alustab kohalt liikumist niipalju kiiremini, et ta jõuab selle vältel ümber reastuda.
Paraku kõik ei läinud nii nagu oleks soovinud. Edasine on emotsioonidest ajendatud liigutused mõlemalt asjaosaliselt.
Olen ise ca 20 aastat tsikliga sõitnud, tänane tsikkel on Honda CBF ja liiklen tsikliga ka täna.
Absoluutselt taunin autojuhtide sõidustiili, millega tsikkel nagu ei olekski liikleja ja olen nagu paljud teisedki tsklisõitjad
seda pidanud kogema.

Vabandame tekitatud ebameeldivuste pärast mis ei olnud tahtlikud ja soovime mõistvat liiklemist nii kahel kui neljal rattal.
Allar Gorbunov
AS Orient Kontorikaubad tegevjuht

Veikosib kirjutas:

Must uuema generatsiooni Toyota Corolla (sedaan) http://www.kontorikaubad.ee kleepsuga, roolis naisterahvas, tahtis mingil põhjusel eile kella 1 ajal Kaarli Puiesteel minust korduvalt Toompuiestee ja Pärnu mnt vahelisel lõigul mööda pressida ja minu ette saada....

Kasutaja avatar

Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas Timofei »

Slinky kirjutas:

Mulle anti ka tihti maanteel teed, tõmmates nii tee äärde, et rattad juba tee serval kruusal :D ma siis raputan pead, et eiei ma sõidan rahulikult teiega samas tempos. Eks hälvikud tulevad rohkem linnas esile, ei mäleta et maanteel selliseid nõmedaid olukordi ette oleks tulnud nagu linnas
St. Eestis siis

+1, maanteel need lihtsalt ei saa halba teha - võimsust ja kiirust ei jatku. :bsmile:

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Meil on autojuhtidel,eriti naisterahvastel mingi selline arusaam,et kui ma nüüd suunda näitan,siis kõik on kohe valmis talle kohta pakkuma.Alati pole see lihtsalt võimalik ja kui tüüp veel seadust rikkudes teistest mööduda üritab,siis nagu kaob ka isu seda teha.Tihti on ka erinevatel ridadel erinev kiirus ja kui nüüd kellelegi "pakud teed",siis pidurdad kinni suure hulga autode kiiruse ja võibolla lood ka ohtliku olukorra.Linnas on üldiselt alati mingi kümnekonna sõiduki järel auk ja ümberreastumisel ei ole raske seda oodata,aga kajhuks tihti ego ei luba.Selle kontoritarvete müügiinimesega oleks mina samuti käitunud.
Aga müts maha mehe ees,kes vabandas ja kedagi õigustama ei tormanud. (w)

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

christian
Postitusi: 220
Liitunud: 07 Veebr 2009, 21:14
Tsikkel: K3 fighter

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas christian »

Pean vabandama mootorraturi ees kellele täna pealelõunat ebameeldivusi tekitasin.
Antud situatsioon juhtus Pirital bermuuda ristmiku juures, kus peale vasakpööret soovisin ümber reastuda esimesse sõiduritta. Ma lihtsalt ei näinud, vaatasin küll peeglisse, kuid ju siis jäi ratas pimedasse nurka.

Kui näed seda, siis vabandan ja tea, et panen juba homme puksiirile peeglite külge lisa lainurk peeglid.

pahadeplaneet kirjutas:
Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad :shock:
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta :?:

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas piloot »

Õhtuti läheb järk-järgult varem pimedaks ja aasta aastalt tekib liiklusesse rohkem värdisid, kes neljarealisel ei kavatsegi täistulesid ümber lülitada, mõned ei vaevu seda tegema ka siis, kui teemast pärisuunas mööda minna. Ma ei tea, kuidas teistega on aga mind sellised tegelased häirivad. :evil:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Teema algataja
reimps

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas reimps »

Sa räägid Tallinna ümbruse linnavälistest neljarealistest?
Mina näiteks (esimeses reas kulgedes) vastutulija puhul täistulesid maha ei võta, miks peakski? Vaadaku oma teeserva, mina näiteks teen seda ja mind ei häiri vastutulijate täistuled sellistes olukordades. Sisekurvid jms sellised kohad, seal ma kipun ikka teistega arvestama, aga sirgel neljarealisel halavad täistuledega vastutulijate üle ainult sellised, kes vastutulija tulesid jõllitavad.
Samas on paljudel mökudel tuled reguleerimata.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas piloot »

reimps kirjutas:

Sa räägid Tallinna ümbruse linnavälistest neljarealistest?
Mina näiteks (esimeses reas kulgedes) vastutulija puhul täistulesid maha ei võta, miks peakski? Vaadaku oma teeserva, mina näiteks teen seda ja mind ei häiri vastutulijate täistuled sellistes olukordades. Sisekurvid jms sellised kohad, seal ma kipun ikka teistega arvestama, aga sirgel neljarealisel halavad täistuledega vastutulijate üle ainult sellised, kes vastutulija tulesid jõllitavad.
Samas on paljudel mökudel tuled reguleerimata.

Huvitav, et siin maal on sellised töllid tekkinud, mujal euroopas või võtame vähe lähemal - skandinaavias sellist trendi ei ole tähele pannud. Rootsis saaks sellise tegevuse eest esimeselt rekkamehelt 8-12 lisatuld vastu vahtimist.
Kas sa arvad, et see, et sa teisest reast 3 meetrit paremal paikned siis on kõik ok :wack:
Ma olen viimased 10-15 aastat sõitnud suurusjärgus 100000 km aastas, metsloomadega on pimedas kokkupuuteid olnud nii palju, et kui kriitilesemaid meelde tuletada siis varbad ka lugemisel appi võttes, tuleb ikka puudu. Sellest tulenevalt jälgin, pimedas sõites, pingsamalt ka muud, kui ainult kahe valge joone vahet. Kolm korda olen neljajalgsetega ka päris kokku saanud, 4-5 korda on olnud juhused, kui metsaelanikud jooksevad neljarealise peal vasakult, kui nüüd oleks samal momendil mõni täitega silma säranud siis oleks ehk heal juhul paar mõlkimist listis lisaks. Näiteks põdra silma või jalad näeb pooltuledega ära 100-200 meetri pealt, kui aga mõni ego täitega silma särab siis näeb sellest põdrast heal juhul vastutuleva tuledes vilksatust enne, kui sellele otsa sõidad. Isegi pooltuledega vastusõitja korral on vasakut lähenevat looma raskem märgata.

§ 41. Kaugtulede kasutamine
(1) Kaugtulesid võib kasutada sõidul pimeda ajal või halva nähtavuse korral.

(2) Kui möödasõitu alustades ollakse piisavalt lähedal ees liikuvale sõidukile, võib möödasõidu kavatsusest anda märku kaugtulede lühiajalise vilgutamisega.

(3) Kaugtulesid ei tohi kasutada, kui:
1) tee valgustus tagab nähtavuse vähemalt 300 meetri ulatuses;
2) vastutulevast sõidukist ollakse sellisel kaugusel, et võidakse selle juhti pimestada;
3) kaugtuled hakkavad valgustama ees sõitvat sõidukit;
4) kaugtuled võivad pimestada teist sõidukijuhti, kaasa arvatud tee läheduses liikuva vee- või raudteesõiduki juhti. Raudteesõiduki juhti ei tohi pimestada ka raudteeülesõidukoha ees raudtee ületamise võimalust oodates.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

arendaja
Postitusi: 285
Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
Tsikkel: Tenere 700
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas arendaja »

Siin on paraku tehtud laastamistööd ka meedias, nagu "lugupeetud" liikluskoolitaja Madar, kes Roolivõimus selgitas, et kui sõiduradasid eraldab piire siis julgelt kaugtuledega sõita. Olgugi, et see on Liiklusseaduse vastane...

Slr 650 > Gsxr 600 > Hornet 919 > Cbr1000rr > Mt09 > Tenere 700

Teema algataja
reimps

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas reimps »

Mis mõttes on LS vastane? See, et "võib pimestada"? Kena sõnastus, aga ei pea eriti vett. Pealegi, kust sa võtad, et ma seadust rikun? Ma nimelt tean neidsamu viidatud paragrahve ja juhindun neist, aga ma ei saa garanteerida, et hoopis mu lähituled vastutulija kriibitud esiklaasil veel pimestavamalt ei murduks.. Mine võta kinni, millal ma siis raudpolt pimestavalt ei mõju? Siis kui ma härrale vastutulijale vastusõitmise asemel koju jään?

Sõidan tavaliselt nii madalate autodega, et mind pimestavad kaherealisel vastutulija lähituledki (X-tüüpi buumerid ja muud parketimaasturid esiteks jne), kuid neljarealisel vot ei sega. Ja huvitav küll, vastutulijad ei vilguta ka, et minu täied segaks - eestimaalane on ilgelt varmas teistele ninna kargama, kui seda saab distantsilt teha (noh, nagu ma siin internetis või suvaline suunatulekangelane läbi autoakna näpuga vehkimne). Küll on mul aga olnud autosid, millel tõepoolest neljarealiselt täied teisi pimestasid (sest lihtaslt vildakad või reguleerimata), siis sai hoolega täite ja pooltulede vahet klõpsitud.

Ilmselgelt mõtleme me sarnase olukorra äärmusi - mina tulen teistele vastu ka ja võtan täied maha, kui ma näen, et segab või vahe sõidusuundade vahel väheseks kisub (mhmh, justnagu seadus seda nõuab). On aga olemas minust mu**imaid tüüpe, kes lihtsalt oma vigaste laternatega pimestavad, ise aru saamatagi, et teevad seda ja vannuvad, et "neljarelaisel ei pea ümber lülitama, sest nii ju räägiti". Analüüsivõimetuid on enamus.

Ehk siis edasi lahmides jätke see meelde, et minu auto on väga madal võrreldes kasvõi mõne Passati või Roomsteriga ja ma olen üpris-üpris kursis, kui kõrgelt mu laternate valgusvihk algab, kuhupoole suundub ning mismoodi langeb. Näiteks puhtfüüsiliselt ei saa ma pimestada vastutulijat, kui piire on vahel, testitud. Mulle meeldib teada, mismoodi mu pannide omadused teistele mõjuvad, sest ma olen veendunud liikluses teistega arvestamise pooldaja, hoolimata oma kohatistest rullnoklikest tõekspidamistest.

Ja ma ei ole "töll", sa ei tunnegi mind, vaid kukud mõne(kümne) sulle mittemeeldinud lause pärast sildistama, ise tagamaid teadmata, sest igaüks vaatab asju oma mätta otsast ja omab kogemusi seoses enda juhtumistega. Ehk siis niipalju kui on inimesi, on ka arvamusi. Ma olen oma arvamused täitsa reaalselt ise välja mõelnud, mitte kuskilt arvamusliidrilt laenanud.
Mis ei tähenda, et ma liikluses mõningane jobu poleks, aga seda olen ma suvalisel ajahetkel niikuinii kellegi arvates, sellest ei pääse.

EDIT: Ja seda ka, et pole vaja vahtida paaniliselt vastutulija tulesid nagu jänes, oma teeserva jälgimine aitab ka näiteks pimedusse peitunud suitsiidialteid jalakäijaid vältida.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas piloot »

Sa tee üks väike katse, pane auto kusagile kõrvalteele pimedas seisma,tuled põlema ja jaluta üks 600m edasi ja siis auto juurde tagasi ja korda seda täistuledega. Parem oleks katset teha loikuderohke teega. Millise variandi puhul jalad kuivaks jäävad?
Minu kogemus jälle näitab, et vastulija korral on soovitav jälgida rohkem vasakut poolt, eraldusriba ja seal toimuvat, pooltulede ehitus on selline, et paremat poolt valgustavad need nagunii paremini. Ega ma olen ise ka paras m..., kui ikka vastutulija pimestab ja paarile tuledevilgutusele ei reageeri( vot need on töllid) siis laksan ise ka täied ja need on vist suht head sest vast pooled suudavad siis vähe oma vasakut esijäset liigutada. Vot, kui kõik saaks liikuda täitega siis vbl poleks asjal vigagi aga tavaliselt sinust eespool paiknevad pärisuunalised välistavad selle variandi ja siis on see juht, kes peab pooltega sõitma, et mitte eesolevat peeglist pimestada palju kehvemas olukorras.
See, et praegusel aastaajal, kusagil metsavahel põdraga põkkuda, ei ole kahjuks eriti äärmus vaid igapäevane reaalne oht ja mina eelistan seda ohtu piisavalt aegsasti näha.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

noone
Postitusi: 36
Liitunud: 30 Apr 2011, 23:12
Tsikkel: Honda XRV 750

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas noone »

Ei saa aru tüüpidest, kes õigustavad end, et mina ei pimesta teisi täistuledega sõites. Pimestad! Ja et ära vaata vastutulija tuledesse, kuhu siis vaadata, põõsasse? Kui teele pilk suunatud, siis tahtmatult vaatad ka tuledesse. Suhteliselt idiootsed väited sul reimps. Kui lähituledega piisavalt ei näe, siis probleem sinus endas.


pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas pyta »

n6ustun ka Reimpsiga,et neljarealisel s6ites,no kuidagi ei pimesta,piire ka veel vahel,sa pead ikka konkreetselt neid tulesid vahtima sel juhul (togi)

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”