Hälvik-autojuhid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
mõni päev tagasi Varssavis maadlesin oma pool tunnikest pan miilitsaga, kes peale poola keele miskist muust keelest kuulnudki polnud, peale viipekeele, milles ta mulle väga osavalt ära seletas, et olen "suurepärasele" poola riigile kolm sotti zlotti võlgu seoses punase alt läbi sõiduga, täpselt samas situatsioonis nagu numan kirjeldas mökitas aina, et na komissariu ja na komissariu.... olin lõpuks valmis juba viipekeeles talle saja eurise otsaette lööma aga lõpuks suundus see ikka mendi tasku.numan kirjutas:või sooritades vasakpööre fooriristil peatatakse RISTUVA tee punase tule alla
Lugesin teema just läbi, või jeerum... Kritiseerite kõvasti Eesti liikluskultuuri, mis on tõesti jube. Kuid paljude postitajate pihta vist tahaks ühe kulunud vanasõna öelda. Vihjeks: mingi paja ja katla teema oli ;)
Eks ma olen vist naiivne jah, kuid tõsiselt loodan, et 5a pärast pole täpselt samasugune. Lootus siiski jääb.
Õnneks on muidugi mõned üksikud julged, kelle mõtteavaldustega ma üsna ühel meelel olen:
Lihtsalt masendav, et nii paljusid hoiab veel rohkem kiirust ületamast vaid trahvihirm. Nagu wtf, sellepeale ei tuldagi, et võib-olla polegi kiirusepiirangud välja mõeldud juhtidele närvidele käimiseks ja riigikassa täitmiseks, vaid üldist ohutust silmas pidades? õuh, anybody? Erandolukordi mudugi leidub, aga üldiselt.
Paar päeva tagasi oleks kümne meetri kaugusel (e.g. nina all) näinud u. 9-10 aastase lapse õnnetut lõppu. Kargas teine kõnnitee _paremast_ servast (ehk ta ei olnud sõidutee ääreski enne seda momenti) järsku täiesti ootamatult keset sõiduteed. Õnneks oli sellest suunast tuleval üksikul sõidukil legaalne sõidukiirus ja suutis ülinapilt kõrvale põigata (hea, et vastassuunast kedagi tulemas polnud), võiks vanduda, et sõiduki peegel ripsas küll poisi särgihõlma. Hea, et üksik sõiduk oli ja taga mõnd teist autot või sellesama roolis mõnda +10-20kmh meest pressimas polnud. Oleks praegu saand kimbu lilli viia sinna kõnniteeservale :/
Igaljuhul üsna ihukarvu kergitav vaatepilt oli, pani ikka mõtlema küll. Muide, ise olen 6-aastasena auto alla jäänud, jumal tänatud, et juht kiirust ei ületanud (minu süü muidugi oli).
Ja siis nüüd üks tüüp lihtsalt esitas oma uurimustöö, kuidas nii palju kui vähegi võimalik saaks varastada. Kui vahele ei jää, siis on kõik lubatud:
Väga tahaks loota, et nad tõepoolest ka väikesi kiiruseületamisi karmimalt käsitleks. Üldse see rahatrahv on nõrk, lubade ära korjamine ja/või omal kulul arest oleks ehk mõjuvam.
Võisiis jätame kõik nii nagu praegu on ja võtame kasutusele plaan B: 50kmh piirangualas kirjutame punase ringi keskele hoopis 40. Käis vist just hiljuti uudistest läbi taoline teema seoses Tallinnaga? Ja kus läks suur häda lahti -- appi, me peame nüüd linnas 50-ga sõitma!!!
Mis puutub vahtralehtedesse, siis ei suuda mina vihane olla saamatu algaja peale, kes üritab kõigest väest õigesti käituda, kuid ei tule veel asi kõige paremini välja. Närvi ajavad hoopis rallimehed, kel vaja kõigile ära teha (ei oska muidu seletada seda m**n*, paar sekundit ajavõitu ei saa ju ometi faktor olla?). Tihti on neil suunatuledeta maastur/bmw/muu tillipikendus.
Autopedede jaoks vist üsna hoomamatu, et mõni inimene võib alles autokoolis esimest korda roolis olla ja autokooli läbi teha mõnes kolkas, kus on 7 tänavat (Võru). Iga kohalik teab linna liikluskaarti peast (isegi lubadeta autovõõrad inimesed, kes LE-st midagi ei tea) -- kui kuskil mujal sõitnud ei ole, siis kaob harjumus märke vaada väga kiiresti. Ja isegi kui oled harjunud jälgima ja ka LE on kenasti peas selles osas, mida kohalikus kolkas ei kohta, siis pärast lubade saamist esimest korda külavaheteedelt (Võru) kuhugi liiklusega kohta sõita, võib pisut ähmi täis küll minna ja v-o mõne ootamatu liigtuse teha, kuna eelnev praktika on ju null. Ega kogemused tevast kuku ju :/. Seda see kuradi rohelne märk ju näitabki. Need kes piisavalt mehed on, panevad ta vähemalt nähtavasse kohta, et ka teised teaks algajaga arvestada. Selle jutuga ei õigusta ma muidugi neid imevendi, kes vahtralehte justkui õigustuseks kasutavad ja meelega seadusi rikuvad.
Seega, kui vahtrelehed ikka väga ette jäävad, siis pigem süüdistage arki/autokoole, et tehku korralikum koolitus ja ärgu andku lube päris niisama kätte (võib küll vist öelda, et liiga lihtsalt saab kohati).
PS. Cyber, ma ei üritanud ekstra just sind liistule tõmmata vms, lihtsalt juhuslikult jäid sinu postitused kõige paremini meelde "vastasleeri" sõnavõttudest. Ja ei ole mul ka mingit erilist vaidlemistuju, nii või naa kumbki meist oma arvamusest ei tagane :). Lihtsalt panin oma mõtted kirja.
Eks ma olen vist naiivne jah, kuid tõsiselt loodan, et 5a pärast pole täpselt samasugune. Lootus siiski jääb.
Õnneks on muidugi mõned üksikud julged, kelle mõtteavaldustega ma üsna ühel meelel olen:
spinna kirjutas:Ma pooldan ka kindlalt seda varianti, et liikuda üldises voolus, aga...
2. Tegelikult on äraütlemata nõme selline asi, et politsei , liiklusõpetajad jms kontigent pooldab +10kmh või misiganes ületust. Mis mõtet on regulatsioonil millel on ülatolerants rikkumise osas aksepteeritav? Tehku siis normistik +10 kmh ja raiugu päid alates +1kmh. See on umbes sama lugu nagu lepiksin töölistega kokku, et meil hakkab tööpäev kell 7 hommikul ja kõik tuleksid 10% hiljem ehk siis 48 minutit hiljem tööle ning asi oleks justkui kombes :roll:
Kindlasti ei ole mõtet ilkuda, kui keegi sõidab 30-ne alas 30-ga. Kui keegi 110 alas 80-ga sõidab või 90-ne alas põhjuseta 80-ga ( telefoniga lobisejad üsna tihti näiteks), see on juba hoopis teine asi.
Ise kuulun ka selle 1% sisse, kes sõidaks jumala rahumeeli nii nagu märgid näitavad ja üritangi sõita, niikaua kui kõvadele meestele ette ei jää ja neid oma "nahhaalse venimisega" ei "sunni" "hädavajalikke" ohtlikke nõelumisi korda saatma, et pisut ettepoole saada, foori taha kihutada ja siis sinna punase passima jääda, et kohe jälle süstima hakata, selle asemel, et rahulikus tempos roheliste all kulgeda. Mitte ma ei saa aru, miks peab liiklusvool eeskirjadest +10-20kmh kiirem olema? Hea, et veel mõni liikluspolitseinik kuskil ringi hulgub, muidu peaks mr cyber ja teised varsti +50-60kmh normiks või mis iganes parajasti veel teel hoiab. Võinoh, milleks kurat üldse need märgid ja reeglid, kellele neid vaja?!spinna kirjutas:Näe, Mart kirjutab, et remondi ajal piiratakse kiirus juba kohe selle arvestusega, et kõik sõidavad niikuinii kiiremini, eelpool oli juttu sellest, et politsei on tolerantne soft ülekiiruse suhtes ja autokoolis suisa õpetatakse, et kui mass laseb ülekiirusega, siis tuleb asjaga kaasa minna. Kui sügavalt järele mõelda, siis on selline olukord ülimalt totter. Tegelikult selline lambakarja mentaliteet ja piire nihutatakse aina kaugemale kuni mingi jõud neid toorelt tagasi suruma hakkab, heaga ei loovuta lambakari mitte sõratäitki võidetud maad.
Lihtsalt masendav, et nii paljusid hoiab veel rohkem kiirust ületamast vaid trahvihirm. Nagu wtf, sellepeale ei tuldagi, et võib-olla polegi kiirusepiirangud välja mõeldud juhtidele närvidele käimiseks ja riigikassa täitmiseks, vaid üldist ohutust silmas pidades? õuh, anybody? Erandolukordi mudugi leidub, aga üldiselt.
Paar päeva tagasi oleks kümne meetri kaugusel (e.g. nina all) näinud u. 9-10 aastase lapse õnnetut lõppu. Kargas teine kõnnitee _paremast_ servast (ehk ta ei olnud sõidutee ääreski enne seda momenti) järsku täiesti ootamatult keset sõiduteed. Õnneks oli sellest suunast tuleval üksikul sõidukil legaalne sõidukiirus ja suutis ülinapilt kõrvale põigata (hea, et vastassuunast kedagi tulemas polnud), võiks vanduda, et sõiduki peegel ripsas küll poisi särgihõlma. Hea, et üksik sõiduk oli ja taga mõnd teist autot või sellesama roolis mõnda +10-20kmh meest pressimas polnud. Oleks praegu saand kimbu lilli viia sinna kõnniteeservale :/
Igaljuhul üsna ihukarvu kergitav vaatepilt oli, pani ikka mõtlema küll. Muide, ise olen 6-aastasena auto alla jäänud, jumal tänatud, et juht kiirust ei ületanud (minu süü muidugi oli).
Ja siis nüüd üks tüüp lihtsalt esitas oma uurimustöö, kuidas nii palju kui vähegi võimalik saaks varastada. Kui vahele ei jää, siis on kõik lubatud:
Ajaline võit on ka muidugi metsik...cyber kirjutas:/...teadus.../
Seega võib maanteel 100% turvaliselt lasta +10km/h, kuna politseil ei ole mingit võimalust sellist kiiruseületamist vettpidevalt tõestada.
Väga tahaks loota, et nad tõepoolest ka väikesi kiiruseületamisi karmimalt käsitleks. Üldse see rahatrahv on nõrk, lubade ära korjamine ja/või omal kulul arest oleks ehk mõjuvam.
Võisiis jätame kõik nii nagu praegu on ja võtame kasutusele plaan B: 50kmh piirangualas kirjutame punase ringi keskele hoopis 40. Käis vist just hiljuti uudistest läbi taoline teema seoses Tallinnaga? Ja kus läks suur häda lahti -- appi, me peame nüüd linnas 50-ga sõitma!!!
Ma ei sõidagi hambad ristis 50-ga, kui ikka ohtlikuks muutub asi, siis peab ka lambakarjaga ühinema, kuid pigem eelistan liiklsvoolu lähendamist 50-le, kui takka kiirendamist. Aga jah, niikaua kui ohtu ei tekita, sõidan küll 50-ga. Ja mul on tunne, et peale spinna ja minu on veel selliseid lolle seadusekuulelike jobusid alles.Aga tegelikult ma ei viitsi rohkem sel teemal jahuda. Kui keegi otsib oma tegevusele õigustust, siis ta tavaliselt selle ka leiab.
Ma jään oma arvamuse juurde, et üldisest liiklusvoolust aeglasemalt sõitmine on ohtlik. Keegi ei keela Sul hambad ristis 50km/h sõita, aga ära tule siis foorumisse nutma, et teised liiklejad Sind selle eest oksa tõmmata üritavad.
Mis puutub vahtralehtedesse, siis ei suuda mina vihane olla saamatu algaja peale, kes üritab kõigest väest õigesti käituda, kuid ei tule veel asi kõige paremini välja. Närvi ajavad hoopis rallimehed, kel vaja kõigile ära teha (ei oska muidu seletada seda m**n*, paar sekundit ajavõitu ei saa ju ometi faktor olla?). Tihti on neil suunatuledeta maastur/bmw/muu tillipikendus.
Autopedede jaoks vist üsna hoomamatu, et mõni inimene võib alles autokoolis esimest korda roolis olla ja autokooli läbi teha mõnes kolkas, kus on 7 tänavat (Võru). Iga kohalik teab linna liikluskaarti peast (isegi lubadeta autovõõrad inimesed, kes LE-st midagi ei tea) -- kui kuskil mujal sõitnud ei ole, siis kaob harjumus märke vaada väga kiiresti. Ja isegi kui oled harjunud jälgima ja ka LE on kenasti peas selles osas, mida kohalikus kolkas ei kohta, siis pärast lubade saamist esimest korda külavaheteedelt (Võru) kuhugi liiklusega kohta sõita, võib pisut ähmi täis küll minna ja v-o mõne ootamatu liigtuse teha, kuna eelnev praktika on ju null. Ega kogemused tevast kuku ju :/. Seda see kuradi rohelne märk ju näitabki. Need kes piisavalt mehed on, panevad ta vähemalt nähtavasse kohta, et ka teised teaks algajaga arvestada. Selle jutuga ei õigusta ma muidugi neid imevendi, kes vahtralehte justkui õigustuseks kasutavad ja meelega seadusi rikuvad.
Seega, kui vahtrelehed ikka väga ette jäävad, siis pigem süüdistage arki/autokoole, et tehku korralikum koolitus ja ärgu andku lube päris niisama kätte (võib küll vist öelda, et liiga lihtsalt saab kohati).
PS. Cyber, ma ei üritanud ekstra just sind liistule tõmmata vms, lihtsalt juhuslikult jäid sinu postitused kõige paremini meelde "vastasleeri" sõnavõttudest. Ja ei ole mul ka mingit erilist vaidlemistuju, nii või naa kumbki meist oma arvamusest ei tagane :). Lihtsalt panin oma mõtted kirja.
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Usun, et kuniks sa oma kriipsupealt täpset sõidustiili viljeled kõige parempoolses reas ja ei hakka tasuta liiklusreguleerijaks, pole kellegil sulle ka etteheiteid, milleks siin tatti pritsida?
Muuseas- piirkiirused ja kiiruse piirangud kehtestatakse nii, et ka 1980 aastast pärineva sunny'ga oleks võimalik lõik ohutult läbida, XXI sajandi autod on võimelised sama lõiku ohutult läbima oluliselt suurema kiirusega, siit tulenebki soov sõita ja testida lubatavuse piiri.
Kellegi foorumlase (suzumen?) footeris on hea põhimõte- jõud ja mõistus käsikäes. Kolm nädalat tagasi pinnatud teel, mis tänaseks on puhas kuid omab kiiruspiirangut 30- no otsige lolli, mina küll seal 30ga ei sõida, samas rahvarohkes kohas alla lubatud kiirust sõitmine on kohati hädavajalik. Igatahes edu sulle su okkalisel punktuaalse eeskirja täitmise teel, mina selle sektiga ei liitu!
Muuseas- piirkiirused ja kiiruse piirangud kehtestatakse nii, et ka 1980 aastast pärineva sunny'ga oleks võimalik lõik ohutult läbida, XXI sajandi autod on võimelised sama lõiku ohutult läbima oluliselt suurema kiirusega, siit tulenebki soov sõita ja testida lubatavuse piiri.
Kellegi foorumlase (suzumen?) footeris on hea põhimõte- jõud ja mõistus käsikäes. Kolm nädalat tagasi pinnatud teel, mis tänaseks on puhas kuid omab kiiruspiirangut 30- no otsige lolli, mina küll seal 30ga ei sõida, samas rahvarohkes kohas alla lubatud kiirust sõitmine on kohati hädavajalik. Igatahes edu sulle su okkalisel punktuaalse eeskirja täitmise teel, mina selle sektiga ei liitu!
-
Teema algataja
Kui mõtled Vana-Pärnu mnt'd, siis see on tõesti tee, kus mina mõnes kohas kasvõi 30ga lasen... tahaks siiski, et kahvel/sillad terveks jääksid..J00N@$14 kirjutas:tallinnas on üks ja ainuke koht kus ei taha üle 40-e sõita - Pääsküla Pärnu maantee
Kawasaki Z-fighter
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Pääskülast läheb läbi ikka päris õige Pärnu mnt, mitte VanaKarupoiss kirjutas:Kui mõtled Vana-Pärnu mnt'd...
Vana-Pärnu mnt on kah olemas ja on jupp tänavat Nõmme muusikakooli ja turu vahel, see hoopis paremas korras...
Raul
Fakt, et meduusid on suutnud elada ilma ajudeta mitu miljonit aastat, annab lootust nii mõnelegi inimesele
No eksisin vist jah... on tavaline Pärnu mnt.ulmo kirjutas:Kuidas sa küll treppis kruusateel ratta terveks suudad jätta?Karupoiss kirjutas:Kui mõtled Vana-Pärnu mnt'd, siis see on tõesti tee, kus mina mõnes kohas kasvõi 30ga lasen... tahaks siiski, et kahvel/sillad terveks jääksid..
Aga selle olukord on allpool igasugust arvestust.
Autogagi sõites selline tunne, nagu uksed kohe küljest lendaksid.
Kawasaki Z-fighter
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Nojah, üldiselt ma üritan võimalikult vähe jalgu jääda. Ja paremas reas ikka, vägisi kuhugi kedagi blokkima loomulikult ei roni.ishijupp kirjutas:Usun, et kuniks sa oma kriipsupealt täpset sõidustiili viljeled kõige parempoolses reas ja ei hakka tasuta liiklusreguleerijaks, pole kellegil sulle ka etteheiteid, milleks siin tatti pritsida?
Mulle lihtsalt ei meeldi, et jalgu jäämise vältimiseks olen tihti sunnitud eeskirju rikkuma. Ja siis samal ajal kõik hädaldavad, et küll ikka keegi ei pea eeskirjadest kinni. Paja ja katla teema jälle.
Kahjuks jääb tihti teine komponent puudu. Veeren (autoga) Tartus vabaga paremas reas 60kmh riia mäest alla, plaaniga parempööre Kalevile teha. Tagant pressib mingi uus pemm peale, siis õnnestub tal kuidagi kõrvalrea kaudu (ilma suundadeta loomulikult) teiste autode vahelt minu ette rebida. Mõttes vabandan tüüpi välja, et heaküll, äkki ta aimas ette, et ma tahan Kalevile pöörata ja ta ei tahtnud lihtsalt seda sekundit raisata minu taga hoogu pisut maha võttes, kui ise otse minna tahtis. Ja siis minu üllatuseks äkkpidurdus pemmimehelt, et mitte päris alla ajada ülekäigurada ületavat jalakäijat -- ehk siis tüüp keeras ise ka Kalevile (arvake, kas suunda näitas)! Imestan, et talle tagant sisse ei sõitnud ja vahtralehed olid mul vägagi nähtaval kohal. Liiklusvoolu loogika järgi oleks ma pidanud ka elueest talda andma, et mitte ohtlik olla....... ja siis sooritama äkkipdurduse selle väikse ülekäiguraja ees? Ka ohtlik ju. Ma näen ainukese võimalusena lihtsalt hoida sellistest tegelasetest võimalikult kaugele.Kellegi foorumlase (suzumen?) footeris on hea põhimõte- jõud ja mõistus käsikäes.
Ja taoline käitumine on niiiii tavaline nähtus...
See, et hädavaevu õnnetust suudad vältida, ei tähenda veel ohutust ju.
No loomulikult, selleks ma ju mainisigni enne "erandeid leidub", et kohe keegi sõnasabast kinni ei haaraks ja sellist näidet ei tooks. Kui tõesti ilmaasjata on jäänud mingi 30-märk vedelema kuhugi, siis arusaadav.Kolm nädalat tagasi pinnatud teel, mis tänaseks on puhas kuid omab kiiruspiirangut 30- no otsige lolli, mina küll seal 30ga ei sõida, samas rahvarohkes kohas alla lubatud kiirust sõitmine on kohati hädavajalik.
PS. "Tati pritsimine" võib olla tingutud kehvadest kogemustest. Rikkusin tatikana ise reegleid, jäin auto alla (6 aastasele ei saa vist väga süüks panna, aga mõte jääb samaks). Linnas laia ja tühja sõidutee teepervel jalgrattaga kruiisiva onu sõitis ka eeskirjade rikkuja surnuks ja põgenes sündmuskohalt. Mulle sellest juba täiesti piisab.
PPS. Eile päästsin kassi elu -- sõitsin maanteel vahtralehena 90-95-ga (maantee oli üsna tühi, ei takistanud ühtegi "normaalset" liiklejat ja lasen mööda ka ilusti kui tuleb mõni sellises olukorras, ronin suht parempoolsesse kraavi). Jõudsin reageerida ja napilt napilt pidurdada/ümberpõigata, parem esiratas veeres vaat et üle kassi saba :). Kes teab, kas 110-120-ga oleks kass veel elavate kirjas olnud :P
Muide, täiesti võimalik, et kahe ratta peal ei suuda ma ka kõigest kinni pidada, kui kunagi õnnestub load+ratas saada, aga see on juba sõidunaudingu teema. Teisi ohtu seda endiselt ei kavatse.
Aga ok, peace, üldiselt muus osas mulle biker.ee rahvas väga meeldib, ei taha selle 1 asja pärast rohkem kakelda. Ilmselt olen jah noor ja naiivne veel, küll ma õpin ;). Vabandused.
-
- Postitusi: 1176
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 69 korda
NONÄEDSANÜÜD - peaaegu_korralikult sõites jäi kass äärepealt ellu, täitsa_korralikult sõites oleks kass loojakarjas... 110-120 oleksid kassist enne möödas olnud kui ta üldse teele astus. Zakon podlasti - nagu ütleb ühe teise rahva esindaja.intz kirjutas:Eile päästsin kassi elu -- sõitsin maanteel vahtralehena 90-95-ga [ ...cut... ] Kes teab, kas 110-120-ga oleks kass veel elavate kirjas olnud
Kindlasti. Avastad, et avariisse võib sattuda igal kiirusel ja et tühikäigul foori tagant startimine vähendab ristmiku läbilaskevõimet.intz kirjutas:Ilmselt olen jah noor ja naiivne veel, küll ma õpin
@tegelikult rahulik sõitja
See kassijutt oli naljaga pooleks
Pealegi, kiirendades ei riku ju reegleid ka, kiirenduse piiranguid pole afaik. Ega ma nüüd päris vanaeide moodi sõitu ka propageeri. Tagarattal startijate vastu pole mul ka absoluutselt mitte midagi, vastupidi, lahe vaatepilt. Nii kaua kui oskavad ja teisi ei ohusta, lasku minna
Üks küsimus veel kogenud spetsidele siiski on..
Näed kaugelt, et fooris on punane (eeldades, et liigud otse/paremale, mitte vasakpöördereas):
a) annad gaasi, et kiiremini punase alla seisma jõuda
b) lased vaikselt või võtad hoogu maha, et võimalusel ilma mõttetult peatumata edasi kulgeda, kui roheline süttib
Kas ma olen väga suur patustaja kui b ette ristikese tõmban?
OK, ma saan aru, et kui ma paremas reas 100m enne ristmikku gaasi maha võtan ja minu taga mingi tyyp tahab enne seda kuskil enne ristmikku oma maja ette keerata, siis ma raiskan tal max 1 sekundi.... aga ma ei leia, et ma nüüd ohustanud kedagi oleks, ta peab ju ise ka enivei pisut hoo maha võtma pöördeks, kui just külg ees liigelda ei kavatse.
Aga nüüd vähemalt tean, mis teha, kui põdramärgi otsa satun -- lapats põhja, siis ei jõua ükski põder ette joosta
Kust sa seda nüüd võtsid? Foori tagant ma tavaliselt liigun nii kähku kui masin võimaldab, kui liiklus ikka elav on ja vajadus selleks. Kui liiklust pole, siis liigun nii kuidas parajasti tuju on.Kindlasti. Avastad, et avariisse võib sattuda igal kiirusel ja et tühikäigul foori tagant startimine vähendab ristmiku läbilaskevõimet.
Pealegi, kiirendades ei riku ju reegleid ka, kiirenduse piiranguid pole afaik. Ega ma nüüd päris vanaeide moodi sõitu ka propageeri. Tagarattal startijate vastu pole mul ka absoluutselt mitte midagi, vastupidi, lahe vaatepilt. Nii kaua kui oskavad ja teisi ei ohusta, lasku minna
Üks küsimus veel kogenud spetsidele siiski on..
Näed kaugelt, et fooris on punane (eeldades, et liigud otse/paremale, mitte vasakpöördereas):
a) annad gaasi, et kiiremini punase alla seisma jõuda
b) lased vaikselt või võtad hoogu maha, et võimalusel ilma mõttetult peatumata edasi kulgeda, kui roheline süttib
Kas ma olen väga suur patustaja kui b ette ristikese tõmban?
OK, ma saan aru, et kui ma paremas reas 100m enne ristmikku gaasi maha võtan ja minu taga mingi tyyp tahab enne seda kuskil enne ristmikku oma maja ette keerata, siis ma raiskan tal max 1 sekundi.... aga ma ei leia, et ma nüüd ohustanud kedagi oleks, ta peab ju ise ka enivei pisut hoo maha võtma pöördeks, kui just külg ees liigelda ei kavatse.
. Ei, kassid on toredad, aga seda keelt ma küll ei mõista .grahv kirjutas:Zakon podlasti - nagu ütleb ühe teise rahva esindaja.
Aga nüüd vähemalt tean, mis teha, kui põdramärgi otsa satun -- lapats põhja, siis ei jõua ükski põder ette joosta
-
Teema algataja
Üritasin hästi korralik olla mootorratase vastu... mõtetu...
Täna jälle üks ajukääbik sõitis 70km alas minust mööda nagu postist... ~poole meetri kauguselt endal taga istumas ilma kaitsmeteta neiu jne... krt mine sõida vastu seina või Türisalult hüppega alla, aga ürita linnas sõita ikka mõistlikult eriti kui vead ilma kaitsmeteta inimesi . Summutit sa ka ei ole jõudnud osta... plärin millega mööda sõideti ehmatas mul naist.... kui oleks rase? Krt mis teil viga on? Kui neiu kõvaks ajas ja mõistus kadunud on siis jäta ratas seisma ja toksi terviseks
SRY... ei käinud kõigi pihta, aga .... üritan edasi viisakas olla.
Täna jälle üks ajukääbik sõitis 70km alas minust mööda nagu postist... ~poole meetri kauguselt endal taga istumas ilma kaitsmeteta neiu jne... krt mine sõida vastu seina või Türisalult hüppega alla, aga ürita linnas sõita ikka mõistlikult eriti kui vead ilma kaitsmeteta inimesi . Summutit sa ka ei ole jõudnud osta... plärin millega mööda sõideti ehmatas mul naist.... kui oleks rase? Krt mis teil viga on? Kui neiu kõvaks ajas ja mõistus kadunud on siis jäta ratas seisma ja toksi terviseks
SRY... ei käinud kõigi pihta, aga .... üritan edasi viisakas olla.
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Täna sõites juhtus ka üks rumal juht teele. Nimelt kahe realine tee. Paremal pool teed seisis buss, sõitsin bussist mööda, ja vastu tuli auto, kust hakkas mööda sõitma Mercedese mikrobuss(tekitas kolmanda rea). Asi muutus suhteliselt kitsaks. Õnneks sain mööda. Kusjuures juht oli ise õnneliku ja rahuloleva näoga. Mis siis, et minuga laugkokkupõrkest jäi puudu 5-10 cm.
Zid Pilot
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
-
Teema algataja
Liigitub kerge hälbe alla
Terve see hooaeg pole juhtunud ja täna kahel korral "pesti ära" mu kiiver ja tagi eessõitva auto klaasipuhastaja vedelikuga. Ühe vastiku lõhna järgi haiseb tagi praeguseni.
Autojuhid enamuses vist ei tulegi selle peale, et ratturile selline asi ebameeldiv on. Minu tagasihoidlik ettepanek, et kui kuskil õlleklaasi taga räägite oma mitteratturitest sõpradega natuke tsiklite teemal, siis võib sellisele asjale tähelepanu juhtida.
Terve see hooaeg pole juhtunud ja täna kahel korral "pesti ära" mu kiiver ja tagi eessõitva auto klaasipuhastaja vedelikuga. Ühe vastiku lõhna järgi haiseb tagi praeguseni.
Autojuhid enamuses vist ei tulegi selle peale, et ratturile selline asi ebameeldiv on. Minu tagasihoidlik ettepanek, et kui kuskil õlleklaasi taga räägite oma mitteratturitest sõpradega natuke tsiklite teemal, siis võib sellisele asjale tähelepanu juhtida.
Jah, et lihtsalt vaadaku tahavaatepeeglisse enne kui seda pritsenuppu vajutavad.
Mõnikord olen vaadanud, et äkki teeb meelega isegi, aga noh, võtan siis kohe kiiruse väiksemaks ja jään tahapoole, ega midagi kohutavat ei juhtu, lihtsalt see keemia hais ja see vedelik tuleb peale.
Mõnikord olen vaadanud, et äkki teeb meelega isegi, aga noh, võtan siis kohe kiiruse väiksemaks ja jään tahapoole, ega midagi kohutavat ei juhtu, lihtsalt see keemia hais ja see vedelik tuleb peale.
Honda XR 100 -> Honda XR 125 -> Suzuki DR-Z 400 - > ...
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
OT, aga enamus Mercedeseid on ilma tahavaatepeegliteta (vähemalt mis puudutab küljepeegleid, keskmine on niikuinii meigi sättimiseks)Regula kirjutas:Jah, et lihtsalt vaadaku tahavaatepeeglisse enne kui seda pritsenuppu vajutavad.
ja siinkohal tervitused kõikidele autojuhtidele, kes värskeltpinnatud teelõikudel kaasliiklejaid killustikuga pommitavad, samas tervitan ka seadusandjaid, kelle loodud riigihanke seadus ei võimaldagi teha pakkumisi, mis teeparandusporno ükskord lõpetaks
-
- Postitusi: 722
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 68 korda
Ma tean, mida te tunnete... nagu reklaamis öeldakse. Ma sõitsin kuu-poolteist tagasi paha aimamatult mööda Tallinn-Tartut, kui tee ääres põllul askeldanud väetise laotur mulle üht-teist tsiklile ja avatud taskutesse laotas.Tegelinski kirjutas:Liigitub kerge hälbe alla
Terve see hooaeg pole juhtunud ja täna kahel korral "pesti ära" mu kiiver ja tagi eessõitva auto klaasipuhastaja vedelikuga. Ühe vastiku lõhna järgi haiseb tagi praeguseni...
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
Teema algataja
ja-jah, tuleb meelde, kuidas pool kuud tagasi tuhises Tartu mnt-l soome numbrimärkidega auto 100-ga minust mööda, nii et killustiku rahe oli järgi. Ei olnud just meeldiv.TLH kirjutas:OT, aga enamus Mercedeseid on ilma tahavaatepeegliteta (vähemalt mis puudutab küljepeegleid, keskmine on niikuinii meigi sättimiseks)Regula kirjutas:Jah, et lihtsalt vaadaku tahavaatepeeglisse enne kui seda pritsenuppu vajutavad.
ja siinkohal tervitused kõikidele autojuhtidele, kes värskeltpinnatud teelõikudel kaasliiklejaid killustikuga pommitavad, samas tervitan ka seadusandjaid, kelle loodud riigihanke seadus ei võimaldagi teha pakkumisi, mis teeparandusporno ükskord lõpetaks
-
Teema algataja
Laupäeval sai ca 400km läbitud mööda Eestit ja mõtlesin, et kirjutan autojuhtide kiituseks midagi. Et hakatud tsiklitega arvestama ja möödasõiduks tee äärde võtma, nii, et ei pea rada vahetama, eriti jäid meelde välismaa reg. nr - Soome omad ja isegi üks prantslane, aga ka mõned kohalikud autojuhid jäid oma heatahtlikusega silma.
Aga siiski suutis üks jubedalt ära tuunitud bemmivend hälvik-autojuhi tiitli välja võidelda. Olin temast möödasõidul, kui vend lihtsalt hakkas mind rammima ilma, et ise hakkaks mööda sõitma - lihtsalt kiusupärast. Mõtlesin, et koputan kiivrile ja näitan kas segi peast või aga siis meenusid siin foorumist läbi käinud õpetussõnad, mitte s...a torkida võib haisema minna.
Natuke OT kah, et see treffi rongkäik oli ikka mega värk. Mulle kui esimese hooaja mehele oli seal vaatamist kõvasti, vahva oli see, et lisaks läikivate ja kiirete rataste oli vanu rattaid ja korvidega vendasi (kes kahe ratta peal sõites teiste tuju tõstsid), samuti see vana rolleri vanamees
Aga siiski suutis üks jubedalt ära tuunitud bemmivend hälvik-autojuhi tiitli välja võidelda. Olin temast möödasõidul, kui vend lihtsalt hakkas mind rammima ilma, et ise hakkaks mööda sõitma - lihtsalt kiusupärast. Mõtlesin, et koputan kiivrile ja näitan kas segi peast või aga siis meenusid siin foorumist läbi käinud õpetussõnad, mitte s...a torkida võib haisema minna.
Natuke OT kah, et see treffi rongkäik oli ikka mega värk. Mulle kui esimese hooaja mehele oli seal vaatamist kõvasti, vahva oli see, et lisaks läikivate ja kiirete rataste oli vanu rattaid ja korvidega vendasi (kes kahe ratta peal sõites teiste tuju tõstsid), samuti see vana rolleri vanamees
tahaks välja öelda kripeldama jäänud tähelepanekud seoses selle nädalavahetusega. Üle pika aja sai sõidetud reedel Tartu-Tallinn suunas ja pühapäeval tagasi Tartusse. Kuna meie sõitsime just sellises suunas, et meie ees oli liiklus suht hõre ning mõlemal päeval võis näha vastassuunas meeletult pikki kolonne. siis oli mul piisavalt aega auto tagaistmelt jälgida liikluskultuuri, mis liigagi tihti päris ära ehmatas .
Seoses Jõgevatreffiga võis näha ka väga palju tsiklimehi vastassuunas. Nendele ainult komplimendid, sõitsid valdavalt kambakesi ning neil ei paistnud nii paaniliselt kiire olevat, et hakata tegema ohtlikke möödasõite.
Aga autojuhtide ülbus ja lollus jahmatasid mind ikka korralikult.
JUBE! milleks on vaja hakata tegema möödasõitu pikas kolonnis ja mitmel autol korraga kui vastu tulevad autod ja ka veel sellistes kohtades, kus ON maas pidev joon ning kurv ees????
kõige rohkem ehmatas mind tulevase ratturina vaatepilt kus üks meie ees sõitev auto hakkas tegema möödasõitu enda ees olevast kui oli näha, et eespool sõidab vastu tsiklimeeste grupp ja see tagasireastumine oli suhteliselt napp.... Siis veel ühel ristmikul.... 3-ne BMW kütab mööda ja võtab sellise kurvi, et kuulda on ainult kummivilin, ning sopasel kruusateel kui me talle järgi jõudsime, siis sõitis ta nii 30-ga kuigi märki ei olnud, ilmselt ei tahtnud ta oma just puhtaks lakutud autot ära määrida aga rehvidest tal küll kahju polnud, mis eelnevalt kurvis said vatti. Täielik rullnokk- oma elust ei ole eputamisel kahju, aga puhtast autost hakkab küll porisel teel kahju...
Ei hakka nüüd enam pikemalt jahuma, sai osa negatiivsest kogemusest välja elatud.
Tõeliselt hea mulje jäi tsiklimeestest, kes suutsid rahulikult sõita ilma sama nõmedaks muutumata kui seda olid paljud autojuhid, austus teile!!!!
Seoses Jõgevatreffiga võis näha ka väga palju tsiklimehi vastassuunas. Nendele ainult komplimendid, sõitsid valdavalt kambakesi ning neil ei paistnud nii paaniliselt kiire olevat, et hakata tegema ohtlikke möödasõite.
Aga autojuhtide ülbus ja lollus jahmatasid mind ikka korralikult.
JUBE! milleks on vaja hakata tegema möödasõitu pikas kolonnis ja mitmel autol korraga kui vastu tulevad autod ja ka veel sellistes kohtades, kus ON maas pidev joon ning kurv ees????
kõige rohkem ehmatas mind tulevase ratturina vaatepilt kus üks meie ees sõitev auto hakkas tegema möödasõitu enda ees olevast kui oli näha, et eespool sõidab vastu tsiklimeeste grupp ja see tagasireastumine oli suhteliselt napp.... Siis veel ühel ristmikul.... 3-ne BMW kütab mööda ja võtab sellise kurvi, et kuulda on ainult kummivilin, ning sopasel kruusateel kui me talle järgi jõudsime, siis sõitis ta nii 30-ga kuigi märki ei olnud, ilmselt ei tahtnud ta oma just puhtaks lakutud autot ära määrida aga rehvidest tal küll kahju polnud, mis eelnevalt kurvis said vatti. Täielik rullnokk- oma elust ei ole eputamisel kahju, aga puhtast autost hakkab küll porisel teel kahju...
Ei hakka nüüd enam pikemalt jahuma, sai osa negatiivsest kogemusest välja elatud.
Tõeliselt hea mulje jäi tsiklimeestest, kes suutsid rahulikult sõita ilma sama nõmedaks muutumata kui seda olid paljud autojuhid, austus teile!!!!
kui sul on ükskõik kus sa oled, siis ei saa sa ära eksida
-
Teema algataja
Täna Paldiski mnt Harku järve ja Rannamõisa tee vahelisel teel linna poole sõites kihutas minust paarkümmend cm paremalt teepeenralt üks uus must Landcruiser mööda (number mingi 800...). Tegu siis 50 alaga, minu kiirus 60-65, temal mingi 75-85. Rajale tagasi hakkas tulema muidugi minu kõrval olles, mitte peale paremalt möödumist, õnneks jätkus ruumi mõlemale. Oleks ta paarkümmend sekundit oodanud, oleks ilusasti vasakult ka mööda saanud, kui sealpoolne sõidurada vaba, aga ...
Siis pane juba kaamera külge. Hüva materjal nii uudiseks, politseile kui endale, kui midagi peaks juhtuma. Keegi siin kirjeldas, kuidas vanamees talle sisse tagurdas ja siis veel vahtu pritsis, et tsikkel talle hoopis tagant sisse lajatas.faithinchaos kirjutas:selliseid asju peaks uudistes hakkama kajastama
Siis pole muud, kui avaldus politseile koos tõendusmaterjaliga üle anda ja...
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
-
Teema algataja
To Matuwello: kusjuures see hooaeg on endal väga palju positiivseid kogemusi sellega kuidas autojuhid kõrvale võtavad et ei peaks vastassuunda minema...see on iseenesest väga muhe asi. Ma katsun iga kord ka käe püsti tõsta ja tänada selle eest. Ja neid inimesi olen mina kodumaa numbritega rohkem näinud kui väljamaalt. Keep up the good work!
-
Teema algataja
Ise ka üritan igal võimalusel tee ääre poole autoga tõmmata kui näen tsiklisti tagant lähenemas. Ehk teisisõnu - tee seda, mida sa tahad, et ka sinu heaks tehakse!Roomaja kirjutas:To Matuwello: kusjuures see hooaeg on endal väga palju positiivseid kogemusi sellega kuidas autojuhid kõrvale võtavad et ei peaks vastassuunda minema...see on iseenesest väga muhe asi. Ma katsun iga kord ka käe püsti tõsta ja tänada selle eest. Ja neid inimesi olen mina kodumaa numbritega rohkem näinud kui väljamaalt. Keep up the good work!
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Aga tegelikult ei peaks kasutama tänamiseks ohutulesid, las need jäävad ikka ohuolukordadeks. Võimalus vilgutada vaheldumisi paremat-vasakut suunatuld. (Seda siis nii rataste kui ka autode puhul).Matuwello kirjutas:üritasin ka tänada autojuhte ohutulede vilgutamisega (nagu kombeks autoroolis teha), esialgu oli muidugi päris tükk tegu selle nupu käpa alla saamisega
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.