Hälvik-autojuhid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Kontakt oli, ei näinud esmalt, vaid tundsin, selja taha vaadates oli pilt selge, mingi ära lakutud tukaga ahv telefon näpus, loll irve näol, rehvi põletamise tarbeks edasi ei liikunud
Täna olid järgmised jalgsi liikuvad oinad, sellest parem ei räägi, asi läks üsna tuliseks.

Täna olid järgmised jalgsi liikuvad oinad, sellest parem ei räägi, asi läks üsna tuliseks.
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: 05 Mär 2017, 22:03
- Tsikkel: Bandit 1200cc
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Tundub hea teema küsimuse püstitamiseks.
Sõidan rattaga läbi linna. Enamasti jään mõne ees sõitva auto taha kust mitte mütsigi läbi ei paista...bussid, kaubikud, toonklaasiga kõrgemad autod jne...no neid on.
Kuna see kaherattaline sõber on oma pidurdusvõimelt veidi hädisem kui ta on oma kiirendusvõimelt, siis hoian pikemat vahet et eesoleva autoga, et ennast mitte pannkoogiks sõita
eesoleva auto (äkk- või kiirema)pidurduse korral.
Ok kui ma autoga sõidan on vahe eesolevaga veidi väiksema, aga mitte palju. Anyhow
Tekib nüüd selline veidi roadrage tüüpi käitumine kus vaadatakse et oo lahe - siia mahub ju veel 1 auto vahele ja kiirendatakse ette.
Teine olukord on kus hoian teises reas vasakule et veidi ette näha ja siis kiirendab taga olev auto läbi poole esimese rea ette...sest nagu peaaegu mahub mööda kui peegel esimesse ritta korraks viia...tramaeivõi
Kas ma olen ainus kes midagi sellist kogeb liikluses või peangi ma kiivriga vastu eesolevat autot pidurdama kui see piduriga nõksatama juhtub?
Sõidan rattaga läbi linna. Enamasti jään mõne ees sõitva auto taha kust mitte mütsigi läbi ei paista...bussid, kaubikud, toonklaasiga kõrgemad autod jne...no neid on.
Kuna see kaherattaline sõber on oma pidurdusvõimelt veidi hädisem kui ta on oma kiirendusvõimelt, siis hoian pikemat vahet et eesoleva autoga, et ennast mitte pannkoogiks sõita
eesoleva auto (äkk- või kiirema)pidurduse korral.
Ok kui ma autoga sõidan on vahe eesolevaga veidi väiksema, aga mitte palju. Anyhow
Tekib nüüd selline veidi roadrage tüüpi käitumine kus vaadatakse et oo lahe - siia mahub ju veel 1 auto vahele ja kiirendatakse ette.
Teine olukord on kus hoian teises reas vasakule et veidi ette näha ja siis kiirendab taga olev auto läbi poole esimese rea ette...sest nagu peaaegu mahub mööda kui peegel esimesse ritta korraks viia...tramaeivõi
Kas ma olen ainus kes midagi sellist kogeb liikluses või peangi ma kiivriga vastu eesolevat autot pidurdama kui see piduriga nõksatama juhtub?
Viimati muutis Stealth, 04 Mai 2018, 12:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 10
- Liitunud: 08 Juun 2016, 14:15
- Tsikkel: Ducati Monster
- Asukoht: Kolmas kivi päikesest
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
Sellist asja mul juhtub suht koguaeg liikluses, vahet ei ole mis masinagaStealth kirjutas:Tekib nüüd selline veidi roadrage tüüpi käitumine kus vaadatakse et oo lahe - siia mahub ju veel 1 auto vahele ja kiirendatakse ette.
Kas ma olen ainus kes midagi sellist kogeb liikluses või peangi ma kiivriga vastu eesolevat auto pidurdama kui see piduriga nõksatama juhtub?


-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: xChallenge Maya
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 190 korda
- Tänatud: 47 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
Jep. Juhtub. Aga olen harjutanud end stoiliseks selliste asjade suhtes. Kui hakata pulss laes õigust nõudma, siis üldjuhul saab ise haiget. Pohh, ma ei kaota selle auto pärast rohkem kui mõnikümmend sekundit. Kasvatan uue vahe eesoleva autoga ja jään järgmist "klienti" ootamacubedude kirjutas:Spoiler:

Vanasti ajas sita keema ikka suht iga paari minuti tagant liikluses liigeldes, aga ühel hetkel käis klõps läbi, et minu kõrgem pulss ja ühikuvõrra punasem nägu ei paranda kellegi maailma, seega on zen suhtumine palju tervislikum. Umbes 95% aegadest see isegi õnnestub

Je suis ElectroMoto
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1442
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 107 korda
Re: Hälvik-autojuhid
a mis sa seal teises reas tilbendad, kui esimene rida vaba on ja seljataga (kiirem) liikleja on?Stealth kirjutas: Teine olukord on kus hoian teises reas vasakule et veidi ette näha ja siis kiirendab taga olev auto läbi poole esimese rea ette...sest nagu peaaegu mahub mööda kui peegel esimesse ritta korraks viia...tramaeivõi
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1442
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 107 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Kuidas see auto "läbi poole esimese rea" saab minna, kui esimene rida on kinni? Seal on teine mootorratas, mis paneb ainult pool rida kinni? See peaks küll harv juhus olema.
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: 05 Mär 2017, 22:03
- Tsikkel: Bandit 1200cc
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Hälvik-autojuhid
No eks see käiski u nii et taga olev autojuht pistis peegli kahe esimeses reas oleva auto vahele ja ju ma siis jätsin talle piisavalt ruumi minust kiireks möödumiseks
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1442
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 107 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Otsusta nüüd ära, kas auto läheb "läbi poole esimese rea" või "paneb peegli esimesse ritta".Stealth kirjutas:No eks see käiski u nii et taga olev autojuht pistis peegli kahe esimeses reas oleva auto vahele ja ju ma siis jätsin talle piisavalt ruumi minust kiireks möödumiseks
Need kaks väidet ei saa mõlemad korraga tõesed olla, samas kirjeldad ju konkreetset olukorda?
Veelparem, joonista skeem, siis saame kindlasti ühtemoodi aru.
Re: Hälvik-autojuhid
Asulas pole ühtegi märkimisväärset põhjust teises reas mitte tilbendamiseks. V.a. vbla viisakus, aga linnas üksi ainus viisakas liikleja olla väsitab ka aastatega ära.simp kirjutas:a mis sa seal teises reas tilbendad, kui esimene rida vaba on ja seljataga (kiirem) liikleja on?Stealth kirjutas: Teine olukord on kus hoian teises reas vasakule et veidi ette näha ja siis kiirendab taga olev auto läbi poole esimese rea ette...sest nagu peaaegu mahub mööda kui peegel esimesse ritta korraks viia...tramaeivõi
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1442
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 107 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Samamoodi pole asulas ühtegi märkimisväärset põhjust, miks rohkem kui poole rea jagu külgvahet jätta. Va, viisakus?
Mida külvad, seda lõikad
Mida külvad, seda lõikad

Re: Hälvik-autojuhid
Noh, see põhjus ju oli nagu üleval kirjaski. Et soov oli eesolevast sõidukist ettepoole näha.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1442
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 107 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Mõtlesin siinkohal autojuhi käitumist ja 'liiga lähedalt' möödumist. Nõue on möödumisel ohutu külgvahe jätta, poole rea jagu kõlab täitsa ohutult juba(ca poolteist meetrit?) - sõltub kiirustest.
Umbes samasuure vahega lendame ise ka mööda, kui autol alles (tagasi) reastumine pooleli.
Umbes samasuure vahega lendame ise ka mööda, kui autol alles (tagasi) reastumine pooleli.
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Üsna vänt manööver. Eriti kui ootamatult tuleb. On ka selliseid kes napilt peegliga lenksu ei sõida.simp kirjutas:Mõtlesin siinkohal autojuhi käitumist ja 'liiga lähedalt' möödumist. Nõue on möödumisel ohutu külgvahe jätta, poole rea jagu kõlab täitsa ohutult juba(ca poolteist meetrit?) - sõltub kiirustest.Hanno kirjutas: Noh, see põhjus ju oli nagu üleval kirjaski. Et soov oli eesolevast sõidukist ettepoole näha.
Umbes samasuure vahega lendame ise ka mööda, kui autol alles (tagasi) reastumine pooleli.
-
- Postitusi: 1385
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZS600
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 150 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Just another linesplitvanalendur kirjutas: sketch1525454054284.png
Üsna vänt manööver. Eriti kui ootamatult tuleb. On ka selliseid kes napilt peegliga lenksu ei sõida.

Ise süüdi, et ruumi jätsid.
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Osta korter ära: https://goo.gl/DVNVzT
Osta korter ära: https://goo.gl/DVNVzT
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1442
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 107 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Sinu joonistatud manöövri puhul nõustun, aga pole kordagi isiklikult juhtunud. Ei ütle, et kellelgi teisel pole juhtunud.vanalendur kirjutas: Üsna vänt manööver. Eriti kui ootamatult tuleb. On ka selliseid kes napilt peegliga lenksu ei sõida.
Kirjeldusest jäi mulle pigem sellise manöövri mulje: Sellepärast pinnisin, kumb situatsioon reaalselt oli.
(pole just suurepärane pilt, aga üritasin kiirelt mõtte välja tuua)
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: 05 Mär 2017, 22:03
- Tsikkel: Bandit 1200cc
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Hälvik-autojuhid
See olukord oli jah esimene pilt kus minu reas minust mööda mindi kuna peaaegu, et mahtus.
Esimene rida oli kinni
Esimene rida oli kinni
-
- Postitusi: 205
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Hälvik-autojuhid
simp kirjutas:a mis sa seal teises reas tilbendad, kui esimene rida vaba on ja seljataga (kiirem) liikleja on?Stealth kirjutas: Teine olukord on kus hoian teises reas vasakule et veidi ette näha ja siis kiirendab taga olev auto läbi poole esimese rea ette...sest nagu peaaegu mahub mööda kui peegel esimesse ritta korraks viia...tramaeivõi
Ma juba pikka aega mõtlen ja välja mina kuidagi ei mõtle... Mis kuradi "kiirem" ja "aeglasem" rida linnaliikluses? Linnas reastutakse vastavalt sõidusihile, vasak-, parempööretele. No ei ole, et 50 alas tuleb kellegile vasakut rida "madallennuks" vaba hoida. See ridadeasi on ikka rohkem asulaväline kiirtee teema. Neljarealise maante vms.
Kui ma tean, et ma kasvõi 2km pärast teostan vasakpöörde kuhugile, siis ma sõidangi võimalusel vasakus reas ja nii ongi.
Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1442
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 107 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Ma soovitaks ära unustada igasugu kiirema ja aeglasema rea teooriad, see tekitab vale mõtteviisi. Kui alumine rida on vaba, siis tuleks seal paikneda, vahet pole kas oled 'kiire' või 'aeglane'. Maanteedel on alt möödasõit keelatud, kuna rodu alt möödasõitjaid teeb rohkem manöövreid kui üks eest tulemine. Lisaks tekib liiklusesse juurde nö raamivälist ennustamatut käitumist, mis muudab olukorra närvilisemaks ja ohtlikumaks.zombi kirjutas: Ma juba pikka aega mõtlen ja välja mina kuidagi ei mõtle... Mis kuradi "kiirem" ja "aeglasem" rida linnaliikluses? Linnas reastutakse vastavalt sõidusihile, vasak-, parempööretele. No ei ole, et 50 alas tuleb kellegile vasakut rida "madallennuks" vaba hoida. See ridadeasi on ikka rohkem asulaväline kiirtee teema. Neljarealise maante vms.
Kui ma tean, et ma kasvõi 2km pärast teostan vasakpöörde kuhugile, siis ma sõidangi võimalusel vasakus reas ja nii ongi.
Täna oli just tüüpiline näide. Teises reas tiksub tegelane, esimene rida ümberreastumiseks vaba, ees tükk tühja maad. Teises reas läheneb tagant mitmeid sõidukeid, selleks et tiksujast mööduda tõmmatakse pikivahe väikseks, reastutakse esimesse ritta ja jätkatakse sõitu.
Umbes selline olukord:

Kumb on ohutum ja sujuvam, kui tiksuja reastub esimesse ritta kiirust muutmata või kui mööduvad sõidukid tõmbavad ükshaaval mööda mahtumiseks pikivahe kokku, reastuvad ja kiirendavad?
Tõsi, linnas pole kohustust teine rada vaba hoida, samamoodi pole ka alt möödumise keeldu, kuid viisakusest ja sujuva liikluse nimel võiks ka linnas mõistlikuse piires tava järgida. Pirita tee, Järvevana tee, Narva maantee ja muud sellised kohad.
Riikides(va: USA) kus nelja- ja rohkema realised teed tavalised on, nii käitutakse. Järjest rohkem ka Eestis.
Teema sai alguse ühest segaselt kirjeldatud situatsioonist, kus ratturil oli pretensioon möödasõitva auto külgvahe suuruse kohta. See on samamoodi viisakuse teema. Nagu enne ütlesin, mida külvad - seda lõikad. Sujuv liiklus on koostöö küsimus.

-
- Postitusi: 306
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Kiirusejälgijad peaks ka hälvikute alla paigaldama! Proovi sa sõita 70 alas kiirusega 72 + - 0,5km/h, ei ole kerge, pead GPS-i jälgima ja teele vaatad ainult vahel HARVA ja silmanurgast. Rekkajuhid võik seda "jälgimist" harrastada küll siis debiilkampaaniad lõpetatakse. Üldse täpse kiiruse hoidmine on kordades ohtlikum kui +100km/h, siis oled alati valmis ja ohutunnetus töötab.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
-
- Postitusi: 306
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Pole....aga see on ju põhimõtteline küsimus. Kiirusejälgimine tekitab õnnetusi ja toob surma! Algaja autojuht....kui eksid siis oi, oi, kiiruse ületamist ei tohi olla. Vaatadki ainult GPS-i või spidot ja lähed vastassuunda, see aga on tühiasi. Raskeltkoormatud veokiga näiteks liivakoormaga. Ei saagi aru enne kui on reisibussist ja 5-10 sõiduautost läbi sõidetud. Kiirust aga EI ÜLETATUD, kohe mitte ühtegi km. Üldse eesti oma 30km märkidega kus sõidetakse 50-60km ja muuga on EU-s isegi üks SITEMAID riike, lisaks lollid kampaaniad nagu kiirusejälgimine. Igale poole laialikülvatud kaameratega. Egas liiklusohutus mängi rolli ikka trahvirahad. Sõidad terve EU läbi ja kõik on korras, eestis aga saad 70 alas mingi 74-ga trahvi. Makedoonias näiteks 60 alas kui sõitsid 120-ga enamus läks mööda, sõidukiirus oli nii 140, politsei teepervel vaaats, kõik on korras.
Miks see eesti peab olema KÕIGES üks viimaseid peldikuid mis on kasimatta?
Miks see eesti peab olema KÕIGES üks viimaseid peldikuid mis on kasimatta?
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 65 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Mina ei tea, kus sa Eestis 70 alas 74 km/h sõites trahvi saad, aga valdav enamus mu tutvusringkonnast sõidab ca +10 spido järgi, mis peaks siis 70 alas olema ca 75-76 km/h. Ja ei peedistata kedagi sellise asja eest. Mina ei tea, et keegi oleks 5% kiirusekõikumisega trahvi saanud.
Ja 90 alas püsida vahemikus 85-95 ei ole ka just raske, olgem ausad, sama kehtib ka teiste kiirusepiirangute alade kohta.
kaamerad on küll tüütud ja häirivad, tuleb tunnistada. Waze aitab muidugi.
Ja 90 alas püsida vahemikus 85-95 ei ole ka just raske, olgem ausad, sama kehtib ka teiste kiirusepiirangute alade kohta.
kaamerad on küll tüütud ja häirivad, tuleb tunnistada. Waze aitab muidugi.
-
- Mode
- Postitusi: 621
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Kui palju nüüd on reaalselt neid bikereid, kes sõidavad 90 alas 85-ga?claw kirjutas:Mina ei tea, kus sa Eestis 70 alas 74 km/h sõites trahvi saad, aga valdav enamus mu tutvusringkonnast sõidab ca +10 spido järgi, mis peaks siis 70 alas olema ca 75-76 km/h. Ja ei peedistata kedagi sellise asja eest. Mina ei tea, et keegi oleks 5% kiirusekõikumisega trahvi saanud.
Ja 90 alas püsida vahemikus 85-95 ei ole ka just raske, olgem ausad, sama kehtib ka teiste kiirusepiirangute alade kohta.
kaamerad on küll tüütud ja häirivad, tuleb tunnistada. Waze aitab muidugi.

-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 65 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Ma mingil põhjusel vist autot pidasin hetkel silmas - teema ju autojuhtidest.
Tsikliga saad varem või hiljem nagunii trahvi, sest piirkiirusega sõitmine on praktiliselt võimatu - 90km/h hakkab ikka väga väga igav lihtsalt. Kurvides ikka ju vajutad.. korraks.
Tsikliga saad varem või hiljem nagunii trahvi, sest piirkiirusega sõitmine on praktiliselt võimatu - 90km/h hakkab ikka väga väga igav lihtsalt. Kurvides ikka ju vajutad.. korraks.
-
- Postitusi: 306
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Ma ikka rohkem autodest kes ees tuigerdavad...."kiirust jälgivad". Kui aga baigiga 90 alas siis juba 60-70km tunnis....vulcanil sõidad käed lahti, rooliamort hoiab, tuleb kurv, kallutad ja nii vahel pikemalt. Tegelikult kui "sõita" siis ikka 100-120, see pole kihutamine vaid vaikselt jöristamine. Ülekanded muudetud siis vulcan alla 80-ne 5-ndat ei soovi ja peale 210-t 2 inimesega kaob kiirendus.....kahjuks.
Kiirusejälgimine ja muud lollid kampaaniad mis viivad tähelepanu kõrvale on ainult eesti eripära, mujal pole debiilsusi kohanud.
Kui juhid autot ja oled algaja, just alles load saanud siis vaateväli on niigi piiratud, enamus tähelepanu on kätel ja jalgadel. Tee vaatamiseks jääb ~30% ülejäänud tähelepanu on hajunud. Kui siis veel pead "kiirust jälgima" siis varem - hiljem on õnnetus. See ei kehti mulle isiklikult, olen just autoroolis korraga "paljude asjade" tegija ja nii harjunud....ka kiiruste jälgimine ja matkamajal 10-12 näidiku jälgimine kuulub sinna alla lisaks kohvijoomisele ja mobiiliga kõnelemisele ja vahel veel üht-teist lisaks....et igav ei hakkaks.
Kui maanteeamet teeb kampaaniaid siis peaks olema ikka mingi eesmärk? Või eestis ongi trahvid ainult eesmärgiks? Ja alkos 0 dolerants......mõnel on see juba füsioloogiliselt natuke kõrgem. See on samuti ikka riigieelarve pärast mitte liiklusohutusest tulenev.
Kiirusejälgimine ja muud lollid kampaaniad mis viivad tähelepanu kõrvale on ainult eesti eripära, mujal pole debiilsusi kohanud.

Kui juhid autot ja oled algaja, just alles load saanud siis vaateväli on niigi piiratud, enamus tähelepanu on kätel ja jalgadel. Tee vaatamiseks jääb ~30% ülejäänud tähelepanu on hajunud. Kui siis veel pead "kiirust jälgima" siis varem - hiljem on õnnetus. See ei kehti mulle isiklikult, olen just autoroolis korraga "paljude asjade" tegija ja nii harjunud....ka kiiruste jälgimine ja matkamajal 10-12 näidiku jälgimine kuulub sinna alla lisaks kohvijoomisele ja mobiiliga kõnelemisele ja vahel veel üht-teist lisaks....et igav ei hakkaks.
Kui maanteeamet teeb kampaaniaid siis peaks olema ikka mingi eesmärk? Või eestis ongi trahvid ainult eesmärgiks? Ja alkos 0 dolerants......mõnel on see juba füsioloogiliselt natuke kõrgem. See on samuti ikka riigieelarve pärast mitte liiklusohutusest tulenev.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 65 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Hälvik-autojuhid
See on huvitav tsitaat Sinu tekstist - "...See ei kehti mulle isiklikult..."
Lihtsalt mainin..
Lihtsalt mainin..
-
- Postitusi: 306
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Kuidagi valesti sattus: tsikli roolis naudid sõitu kui sellist, auto roolis võtad kui (sund) puhkust kus võib ka DVD-lt filmi vaadata ja kohvi juua ja muuga tegeleda.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
-
- Postitusi: 265
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Yamaha ST225 Bronco
- Asukoht: Auckland, Uus-Meremaa
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
Teetöölisena (liikluskorraldajana) ei salli kiirusületajaid. Kohe absoluutselt mitte. Kiiruspiirangud on sellised põhjusega. Paljud ei saa legaalsetegi kiirustega hakkama.
Kui midagi juhtub, siis suurema kiirusega on tagajärg hullem - fakt. Kas kiirus otseselt põhjustab juhtumisi, on lahtine. Ja isegi kui ei juhtu kunagi sinu endaga, siis võib juhtuda su naise, lapse, vanemate, parima sõbra või kellegagi iganes.
Kui kiiruspiirang on 70, siis peab sel lõigul midagi olema. Kas on liiga palju jalakäijaid, õnnetusohtlik koht või suur ristmik. Niisama heast peast ei alanda keegi kiiruspiiranguid, selleks on kindlad kriteeriumid. Isegi 70 on sellistes kohtades palju, sest juba 60 pealt on jalakäijal löögi saamise puhul ellujäämise võimalus kaduvväike. Mina olen kahe käega poolt, et liikluspiiranguga alas võiks veel karmimalt kiirust mõõta ja trahvida.
Teine asi on 90. Kui tee on hinnatud piisavalt pädevaks, et sel ei pea olema mingit piirangut, siis ma ei näe probleemi, kui ilusa ilmaga, hea nähtavusega ja kaasliiklejatega arvestades isegi kuni +30 pandaks.
Meie 90 on veel jumala hästi. Norras piirkiirus 80, neljarealistel äärmisel juhul 90. Rootsis piirkiirus üldse 70, kui pole just kindlat 90 lubavat märki.
Kui midagi juhtub, siis suurema kiirusega on tagajärg hullem - fakt. Kas kiirus otseselt põhjustab juhtumisi, on lahtine. Ja isegi kui ei juhtu kunagi sinu endaga, siis võib juhtuda su naise, lapse, vanemate, parima sõbra või kellegagi iganes.
Kui kiiruspiirang on 70, siis peab sel lõigul midagi olema. Kas on liiga palju jalakäijaid, õnnetusohtlik koht või suur ristmik. Niisama heast peast ei alanda keegi kiiruspiiranguid, selleks on kindlad kriteeriumid. Isegi 70 on sellistes kohtades palju, sest juba 60 pealt on jalakäijal löögi saamise puhul ellujäämise võimalus kaduvväike. Mina olen kahe käega poolt, et liikluspiiranguga alas võiks veel karmimalt kiirust mõõta ja trahvida.
Teine asi on 90. Kui tee on hinnatud piisavalt pädevaks, et sel ei pea olema mingit piirangut, siis ma ei näe probleemi, kui ilusa ilmaga, hea nähtavusega ja kaasliiklejatega arvestades isegi kuni +30 pandaks.
Meie 90 on veel jumala hästi. Norras piirkiirus 80, neljarealistel äärmisel juhul 90. Rootsis piirkiirus üldse 70, kui pole just kindlat 90 lubavat märki.
