Hälvik-autojuhid
Moderaator: Moded
Re: Hälvik-autojuhid
Nah' te siis sõidate selliselt, et jääte kuni rohelise tuleni autode vahele töllerdama
Kui sa ikka esimeseks sõidad, siis see tähendab, et seisad ilusti vahetult esimese auto ees ja sealt ei ulatu ükski auto jala peale sõitma. Enne sõidab tagumisse rattasse, aga see on juba teine case.
Aga üldiselt hea teade, et pruuni Trafficu osas tuleb silmad lahti hoida, Petsi tee ja Smuuli rist jääb igapäevasele marsruudile.

Aga üldiselt hea teade, et pruuni Trafficu osas tuleb silmad lahti hoida, Petsi tee ja Smuuli rist jääb igapäevasele marsruudile.
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: 05 Mär 2017, 22:03
- Tsikkel: Bandit 1200cc
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Ja kui juba esimeseks pressida, siis peab korralikult eest ära ka minema.erkil kirjutas: ↑11 Mai 2019, 13:46Nah' te siis sõidate selliselt, et jääte kuni rohelise tuleni autode vahele töllerdamaKui sa ikka esimeseks sõidad, siis see tähendab, et seisad ilusti vahetult esimese auto ees ja sealt ei ulatu ükski auto jala peale sõitma. Enne sõidab tagumisse rattasse, aga see on juba teine case.
Kui välja suretad, siis oledki kerge pahameele ära teeninud.
-
- Postitusi: 429
- Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
- Tsikkel: GSX R 1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
Seda muidugi, oli lihtsalt veidi segane olukord kus mitmekesi ei mahtunud päris ette. Jäin osaliselt auto kõrvale, ei suretanud välja. Lihtsalt tüüp autoga sõitis meelega otsa ja hakkas parastama. Ega ma otseselt süüdlast ei otsigi, lihtsalt õpetlik lugu mulle, et nii rohkem seisma ei jää,sest kunagi ei tea kelle otsa sattud.Stealth kirjutas: ↑12 Mai 2019, 08:36Ja kui juba esimeseks pressida, siis peab korralikult eest ära ka minema.erkil kirjutas: ↑11 Mai 2019, 13:46Nah' te siis sõidate selliselt, et jääte kuni rohelise tuleni autode vahele töllerdamaKui sa ikka esimeseks sõidad, siis see tähendab, et seisad ilusti vahetult esimese auto ees ja sealt ei ulatu ükski auto jala peale sõitma. Enne sõidab tagumisse rattasse, aga see on juba teine case.
Kui välja suretad, siis oledki kerge pahameele ära teeninud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1589
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Meenub lugu aastast X, kus tondi selveri kõrval sai esimeseks mindud, kõik nagu normaalne ja kui roheliseks läks hakkas ratas liikuma, aga ilget poos ja suri paari meetri peal välja. starter - mitte paukugi, hüppasin maha ja lükkasin üle ristmiku ja teeserva. Oli ikka häbi küll

Süüdlaseks reservikraan. Täpselt sellel hetkel sai otsa ja oleks pidanud reservi peale keerama

-
- Postitusi: 1911
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 258 korda
- Tänatud: 259 korda
Re: Hälvik-autojuhid
andke siis teada, kuidas kohvi maitses 
Ise pean kahjuks Eesti tolmu mõneks ajaks jalgadelt pühkima.

Ise pean kahjuks Eesti tolmu mõneks ajaks jalgadelt pühkima.
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

-
- Postitusi: 405
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Tänatud: 6 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Tavai! Niipea kui tsiklineerun, siis käin ära!Madlobster kirjutas: ↑12 Mai 2019, 14:51andke siis teada, kuidas kohvi maitses
Ise pean kahjuks Eesti tolmu mõneks ajaks jalgadelt pühkima.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 22 Sept 2018, 18:38
- Tsikkel: Honda CBR1100XX
- Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Ma üldiselt väga ette ei trügi, aga mõned korrad tehtud ja nendest kahel korral ka ratta kiire stardi ideega välja suretanud(Vabaka-Pärnu mnt rist Pääskülas). Viimase põhjuseks võimas ratas+algaja juhi kombo, ei taha startida selili maandumise või liivase osa peal väikese burnout'iga(sõidukogemust 2100km+ autokool, 7 aastat enne ratta ostu).. Minu õnneks sattusin mõlemal korral vägagi muhedate autojuhtide otsa, ootasid ilusasti ära, kuni uuesti ratta käima(õnneks käivitub kiiresti) ja ohutussaarelt starditud sain. Loo moraal muidugi see, et ära trügi, kui ei oska.

Re: Hälvik-autojuhid
eks ole ka vahel ratas välja surnud foori all...aga no olgem ausad, ma saan sealt foori alt isegi koos väljasuretamisega kokkuvõttes kiiremini minema kui suurem osa auto roolis istuvaid telefoni näppijaid või muidu ohhoosid oma tavaprotseduuridega
sureb välja, sidur sisse, sekund ja käib ning läinud olengi. nii mõnedki kükitavad autoga lihtsalt igaks juhuks 3 sekundit rohelise foori all enne kui isegi autol sidurit üles laskma hakkavad. ju otsivad käigukangi või mõtlevad millise jala all mis pedaal nüüd oligi. just see jokutamine onü ks peamine põhjus miks alati ja igal võimalusel autoderivi ette sõidan. kusjuures pole üldse harv juhus see kui kuskilt foori alt stardin ja kuna ei mune, ei huijoobita 200 meetrit 30ga siis jätkan ka järgmise foori alt ilusti rohelisega. kuskil kaugel tahavaatepeeglis teosammul veniv autodejoru aga istub järgmise punase all maha. päris palju on selliseid fooritsükleid tallinnas. mõni ime, et tsikliga jõuab linnale 3 tiiru peale teha selle ajaga kui autoga esimest tiiru lõpetad

Re: Hälvik-autojuhid
Kui see foori all esimeseks sõitmine juba teemaks tuli, siis ma olen viimasel ajal vaadanud, et päris popp on startida ristmikule punase tulega. Pärnu maanteel Kosmose ristmikul suunaga linna poole on see naljakas koht, kus algab vist idee poolest jalgrattarada (tähistatud nagu ei ole). Kuna olen seal ühe korra hooaja jooksul jalgratast näinud, siis on suht mugav kasutada seda kohta startimiseks. Lasen rahulikult sekund-paar varem startival bussil minna ja siis autorea rohelise tule süttides lähen, pole kunagi probleemi olnud. Aga nüüd on hakanud autoreas olevad autod ka startima koos bussiga, ehk nende jaoks punase tulega
Ja mitte ainult, täna oli see haruldane päev, kus mu taga jäi seisma jalgrattur, ja ka tema startis ühistranspordi tulega (oleks loogiline kui buss ja jalgratta rada oleks kõrvuti, aga ei ole.. või on jalgrattale samad reeglid mis bussile?). Väga kummaline 
Edit: mida soojemaks lähevad ilmad, seda imelikumaks läheb liiklus. Täna ootasin vasakpööret ühesuunalises kohas, kus sai teha tagasipöörde või vasakpöörde ja ristmikul seisev mersu laev hakkas mulle vastu sõitma, keelumärgi alt sisse. Vehkis veel kätega nah sa passid tõmba eest ära. Vaatasin et no kui tahad vastassuunas sõita mahud küll, siis ukerdas seal..


Edit: mida soojemaks lähevad ilmad, seda imelikumaks läheb liiklus. Täna ootasin vasakpööret ühesuunalises kohas, kus sai teha tagasipöörde või vasakpöörde ja ristmikul seisev mersu laev hakkas mulle vastu sõitma, keelumärgi alt sisse. Vehkis veel kätega nah sa passid tõmba eest ära. Vaatasin et no kui tahad vastassuunas sõita mahud küll, siis ukerdas seal..

-
- Postitusi: 1911
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 258 korda
- Tänatud: 259 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Tallinna ringil jüris olev ringtee on vist mingi hälvikute meetingpoint
Üks valge saan üritas väljast sisse rivistudes mind just teepiirdesse suruda. olin täpselt kõrval kui järsku silla all arvas, et ta tahaks sisemisel rajal hoopis sõita
Kui loed siis tule pese mu pyxid puhtax (ja oma prillid enne kui tulema hakkad)
Nõks enne kanama vidukti teises olev rekka lihtsalt kaldus ja kaldus esimesse ritta, et siis ikka kähku tagasi tõmmata ja viduktile sõita. Mis siis ikka ma võin teepeenral ka sõita, et herradel ruumi oleks
Kuumus küpsetab juhtide ajusi, (lisades sinna juba algselt olemasoleva tyhja pea ja veel telefoni kaalika kõrvale) st. olge ettejatahavaatlikud
Üks valge saan üritas väljast sisse rivistudes mind just teepiirdesse suruda. olin täpselt kõrval kui järsku silla all arvas, et ta tahaks sisemisel rajal hoopis sõita
Kui loed siis tule pese mu pyxid puhtax (ja oma prillid enne kui tulema hakkad)
Nõks enne kanama vidukti teises olev rekka lihtsalt kaldus ja kaldus esimesse ritta, et siis ikka kähku tagasi tõmmata ja viduktile sõita. Mis siis ikka ma võin teepeenral ka sõita, et herradel ruumi oleks
Kuumus küpsetab juhtide ajusi, (lisades sinna juba algselt olemasoleva tyhja pea ja veel telefoni kaalika kõrvale) st. olge ettejatahavaatlikud
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

Re: Hälvik-autojuhid
Ma ka viimastel päevadel näinud väga palju seda, kus tullakse lihtsalt ära suruma.. ise näevad küll, aga mõtlevad vist et "äkki mahub" või "äkki jõuan" või et äkki tõmban eemale. Ühel juhul õnnestus jalgrattaraja kaudu põgeneda, teepeenrale polnud nõus sõitma, andsin gaasi lihtsalt. Ei anna teed trügijatele, küll aga annan rõõmuga teed neile kellel suund sees ja vajadusel ootavad.Madlobster kirjutas: ↑06 Juun 2019, 15:02
Nõks enne kanama vidukti teises olev rekka lihtsalt kaldus ja kaldus esimesse ritta, et siis ikka kähku tagasi tõmmata ja viduktile sõita. Mis siis ikka ma võin teepeenral ka sõita, et herradel ruumi oleks
Kuumus küpsetab juhtide ajusi, (lisades sinna juba algselt olemasoleva tyhja pea ja veel telefoni kaalika kõrvale) st. olge ettejatahavaatlikud
-
- Postitusi: 1911
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 258 korda
- Tänatud: 259 korda
Re: Hälvik-autojuhid
ei see rekka lihtsalt töllas, tõenäoliselt kas täis või telefonis või lihtsalt magas roolis. See ei olnud rivistumine vaid lihtsalt vajumine ja siis ärkas üles ja tõmbas tagasi
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

-
- Postitusi: 965
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Elevant kirjutas: ↑18 Mai 2019, 02:23Ma üldiselt väga ette ei trügi, aga mõned korrad tehtud ja nendest kahel korral ka ratta kiire stardi ideega välja suretanud(Vabaka-Pärnu mnt rist Pääskülas). Viimase põhjuseks võimas ratas+algaja juhi kombo, ei taha startida selili maandumise või liivase osa peal väikese burnout'iga(sõidukogemust 2100km+ autokool, 7 aastat enne ratta ostu).. Minu õnneks sattusin mõlemal korral vägagi muhedate autojuhtide otsa, ootasid ilusasti ära, kuni uuesti ratta käima(õnneks käivitub kiiresti) ja ohutussaarelt starditud sain. Loo moraal muidugi see, et ära trügi, kui ei oska.![]()
Kunagi trügisin rõõmsa näoga esimeseks pikast rivist. Nii kui tuli roheliseks läks, pabahh... purunes mul gaasitross ja nii ma sinna keset kusemist jäin vahtima, kuidas mõlemilt poolt autod minema läksid ja hakkasin ratast teeserva lükkama.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
-
- Postitusi: 1654
- Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 151 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Kolmapäeval oli seis 1:2 ehk viisakate kasuks. Ega see esimene ka hälvik olnud, hakkas lihtsalt hoogsalt paremalt poolt parklast välja süstima, kui nägi et minu eessõitev auto parempööret hakkab sooritama. Ju ma siis ei paistnud piisavalt välja või ei märganud mu peanuppu. Sai siiski ilusti pidurid blokki ja ma tegin kindluse mõttes põike vasakule kah, sest tabasin ta üritust murdsekund varem.
A Kiisa kandis oli hoopis mitu viisakat, kes lahkelt teed ja möödasõiduvõimalust pakkusid, isegi kui ma seda ei soovinud. Hoidsid nii ilust paremasse serva, et tekkis tunne nagu Lätis oleks.
A Kiisa kandis oli hoopis mitu viisakat, kes lahkelt teed ja möödasõiduvõimalust pakkusid, isegi kui ma seda ei soovinud. Hoidsid nii ilust paremasse serva, et tekkis tunne nagu Lätis oleks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 981 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Täna pealelõunal sõitsin autoga Pärnu mnt-d mööda linnast välja. Kuskil km peale Kanamat jäi ette suurem punt harrikatega pooalakaid. Sõistin neist mööda nii 125-ga ja just olin reastunud nende ette,kui Jõgisool Keila jõe sillal käis minust 150-200m kaugusel pauk. Pidurdasin suht järsult,panin ohukad kohe peale, harrikatel oli ilmselt suht raske,aga tundus ,et kõik jäid püsti ja said pidama. Kuna justkui keegi viga polnud saanud,siis kinni ei pidanud. Paugu korraldas mingi noorem tüüp ja vanem mees(kumb roolis ei näinud,aga vist noorem) Passati ja käruga,millel oli Audi(A6 vist). Ilmselgelt oli see laadung sellele passatile liig ja lolluse tipuks oli veel Audi tagurupidi käru peale aetud,et raskuskese veel eriti vales suunas oleks. Nägin,et käru tegi kaks vänderdust,algul jõnks vasakule ja siis käis paremal teepiirdes ning kohe keeras üle nipli. Õnn,et seal kedagi kõrval polnud.
Selle Passatiga ei tohtinud seda käru üldse vedadagi,sest lubatud piduritega haagis sellele pannile on mnt andmetel massiga 1300kg.
Just on Passat seisma saanud,mina juba pidurdan, umbes 20-30 harrikat on kohe minu taga.
Selle Passatiga ei tohtinud seda käru üldse vedadagi,sest lubatud piduritega haagis sellele pannile on mnt andmetel massiga 1300kg.
Just on Passat seisma saanud,mina juba pidurdan, umbes 20-30 harrikat on kohe minu taga.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Õige teema, 402BTD juht on ka paras hälvik.
Kas tsiklist ei piisa, et peab autoga ka üle lubatu sõitma?
Kindlasti tuleb kohe jõhkralt vingu, et "ise kihutad ka" jne, aga vot autoga ei viitsi, püsikas on abiks ja kiiruskaamerate loogika järgi kuni +7 (gepsu arvates) on üle. Sest kui kaamera lubab, siis mulle ütleb, see, et 117 on 110 alas täiesti lubatud. Üle selle - mõttetu sipsimine, number ümmargusel märgil ütleb mulle piisavalt selgelt, mis number pluss seitse spidole klikkida. Viimasel ajal olen vist kuuma saanud, aga sõidan linnas ka 50-ga ja 30 aladeski aeglustan selle numbrini. Püsikaga jube mõnus. Peeglist vaatan tahapoole ka muiates ja mõtlen iga päev mitmeid kordi, milliselt jobult ma oma laenatud parketimaasturi kinnitagumise välja meelitan, seda si**a ei kannata maha ju müüa ka.
Teemasse niipalju, et E-täht oli vist audiroimavedajal olemas (delfi uudises oli, et juhiloaga oli korras värk väidetavalt), aga koorma raskusejaotusest polnud vist kuulnudki, paraolümpiapeldik ju tagurpidi haagisel. Kiirusevalik kah tiptop, lisaks "õigele" haagisele. Krt, konn oleks odavam olnud hankida/rentida ju.
Kas tsiklist ei piisa, et peab autoga ka üle lubatu sõitma?
Kindlasti tuleb kohe jõhkralt vingu, et "ise kihutad ka" jne, aga vot autoga ei viitsi, püsikas on abiks ja kiiruskaamerate loogika järgi kuni +7 (gepsu arvates) on üle. Sest kui kaamera lubab, siis mulle ütleb, see, et 117 on 110 alas täiesti lubatud. Üle selle - mõttetu sipsimine, number ümmargusel märgil ütleb mulle piisavalt selgelt, mis number pluss seitse spidole klikkida. Viimasel ajal olen vist kuuma saanud, aga sõidan linnas ka 50-ga ja 30 aladeski aeglustan selle numbrini. Püsikaga jube mõnus. Peeglist vaatan tahapoole ka muiates ja mõtlen iga päev mitmeid kordi, milliselt jobult ma oma laenatud parketimaasturi kinnitagumise välja meelitan, seda si**a ei kannata maha ju müüa ka.
Teemasse niipalju, et E-täht oli vist audiroimavedajal olemas (delfi uudises oli, et juhiloaga oli korras värk väidetavalt), aga koorma raskusejaotusest polnud vist kuulnudki, paraolümpiapeldik ju tagurpidi haagisel. Kiirusevalik kah tiptop, lisaks "õigele" haagisele. Krt, konn oleks odavam olnud hankida/rentida ju.
-
- Postitusi: 1911
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 258 korda
- Tänatud: 259 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 981 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Äkki see vabandab,et ma käisisn linnast tööriista toomas,et saaks tsikli kiirelt sõitma

tegelikult sõitis see harrikate kolonn 105-110 ja tahtsin neist kiirelt mööda saada. Muidu sõidan ka püsikaga 120 ehk GPS 116-117
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1597
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 46 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
Kunagi oli vaja suurem ports eriti pikki laudu tuua sõiduauto käruga. Vist olid 5+m. Paigutasin nad kärule nii ette kui sain (eest ja tagant üle) aga ikka oli keeruline. Alates 70 kmh läks auto kohati ülejuhitavaks, vänderdama. Kiirendada sai normaalselt aga gaasi maha lastes pidi gaasiga ja rooliga väga valvas olema.
Re: Hälvik-autojuhid
Suht loogiline, et kui koorem kärule taha otsa laduda, nii et vedaval autol konksust tagaots üles tõstetakse, siis tagaratastel pidamine halveneb ja saba kipub lappama minema.
Joel
Re: Hälvik-autojuhid
võib tunduda uskumatu, kuid reaalselt on suhteliselt vähe isikuid kes sellist keerulisest loogikast läbi hammustada suudavad. isegi siis kui need isikud nö. "tegelevad autodega" vms
-
- Postitusi: 494
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Enduro "May"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 236 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
Peab jälle selle video laiemale ringile saatma. Puust ette ja punaseks.
Je suis ElectroMoto
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 1911
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 258 korda
- Tänatud: 259 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Mõtles, et teeb veits cirkust, et mis diskorid asjast arvavad.
Kaubikute ja haagiste rally Eesti südames

Kaubikute ja haagiste rally Eesti südames
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

Re: Hälvik-autojuhid
vot tahaks nüüd näha, mis karistus tüübile määratakse. kui saab vähem kui paar kuud istuda ning load eluks ajaks ära siis on "õiglane" süsteem end jälle kord tõestanud.
-
- Postitusi: 7242
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 147 korda
- Tänatud: 193 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
Pagan, sellisele ajuhälvikule võiks väänata aasta reaalset vanglat, ehk lõpuks tuleb mõistus koju.Madlobster kirjutas: ↑11 Juun 2019, 17:25Mõtles, et teeb veits cirkust, et mis diskorid asjast arvavad.![]()
Kaubikute ja haagiste rally Eesti südames
-
- Postitusi: 235
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Mulle juba ammu tundub, et viimaselajal on enamusel kaubikujuhtidest "ära keerand" 

-
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 100 korda
Re: Hälvik-autojuhid
61-e aastaselt mõistus koju,vaevalt,seal ilmselt seniilsus erivormis käimas.mx77 kirjutas: ↑11 Juun 2019, 18:02Pagan, sellisele ajuhälvikule võiks väänata aasta reaalset vanglat, ehk lõpuks tuleb mõistus koju.Madlobster kirjutas: ↑11 Juun 2019, 17:25Mõtles, et teeb veits cirkust, et mis diskorid asjast arvavad.![]()
Kaubikute ja haagiste rally Eesti südames
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 405
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Tänatud: 6 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Meenutab kangesti juhtumit 90-te esimese poole krimisaadet. Võeti vahele 1 üliõline teerullijuht, kes kusagilt Tallinnas (vist Pääsküla/ Nõmme) oli oma sõiduvahendi eramaja õues keset kasvuhoonet parkinud. Saatejuht (Mihkels või Allas või Võsa), siis küsima, et kuidas selline määratu eneseületus juhtuma. Kohalik suumahher vibrades vastu - ei võtt kurvi välja.
Viimased paar kuud on endal tunne, et liiklusseadus on kõlbulik ainult paberimäärimiseks või interneeduse avarusi täitma. Reaalselt vist ei häiri selle seaduse kehtimine eriti kedagi. Suunatulede olemasolu ja parema käe reegel - milleks! Kõiki liikluses kohatud näiteid polegi mõtet siia lausenditeks valada. Mainiks pealiskaudselt ära ühe üleeile kohatud 2009.a halli Mazda (reg num 8*9läbläblä) roolis olnud vuntse kandva Ida-Saksa pornonäitlejat meenutava oligofreeniku. Aitäh, et ellu jätsid! Ole hoiatatatud, et järgmisel kohtumisel võtan sinu koos endaga põrgusse kaasa!
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!