Tsikli kinnitamine praamil
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 14 Mai 2007, 16:28
- Tsikkel: BMW K1200 S '07
- Asukoht: Harjumaa
Tsikli kinnitamine praamil
Sai minust kah nüüd värske tsikli omanik ja tekkis küsimus.
- kuidas tsikel praamil kinnitatakse või jäetakse see lihtsalt jalale
- kas peaks olema endal mingi väike kinnitus rihm kaasas või laevameestel endil kõik vajalik olemas
- Honda Hornet S '03 (pärast väga pikka pausi tuli uuesti kaherattalise isu peale)
- Riga 11 (lapsepõlv)
Tsikli kinnitamine praamil
Buell Firebolt XB12R 04.a. samuti usast.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
See ka"igu sisse ja"tmine on ka hea mo~te, katsun meeles pidada.
Edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Sõltub rattast ja koormast, aga eriti tugeva külglainetuseta pole küll mõtet selle väikse jupi peal kinnitama hakata. Aga arvesta, et laevatekk on kumer ja servade poole kaldu - kui tekk tõuseb küljejala suunas, siis võib olla mõistlikum ratas keskhargile tõmmata. ja kui võimalik siis pisut risti keerata. Aga üldjuhul lastakse siseliinidel rattad ikka "vasakusse" pardasse parkida.RistoK kirjutas:Tänud infi eest !!
Olekski just plaanis Saaremaale sõita, võtan vist ikka mingi kinnitusrihma taolise asja kaasa.
Aga kui hakkad kinnitama, siis üle istme tõmmates ole ettevaatlik - nahk võib kergesti rebeneda. pane midagi vahele või otsi mõni muu kinnitusviis.
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
selle vastu hea ravim- võta oma sõidutagi, viska istmele rulli ja koormarihm peale, ei juhtu miskit halba ei sadula ei tagiga... ja ratas püsib...grahv kirjutas:Sõltub rattast ja koormast, aga eriti tugeva külglainetuseta pole küll mõtet selle väikse jupi peal kinnitama hakata. Aga arvesta, et laevatekk on kumer ja servade poole kaldu - kui tekk tõuseb küljejala suunas, siis võib olla mõistlikum ratas keskhargile tõmmata. ja kui võimalik siis pisut risti keerata. Aga üldjuhul lastakse siseliinidel rattad ikka "vasakusse" pardasse parkida.RistoK kirjutas:Tänud infi eest !!
Olekski just plaanis Saaremaale sõita, võtan vist ikka mingi kinnitusrihma taolise asja kaasa.
Aga kui hakkad kinnitama, siis üle istme tõmmates ole ettevaatlik - nahk võib kergesti rebeneda. pane midagi vahele või otsi mõni muu kinnitusviis.
terv.
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
aga samas mu gixeri kaal on 250kg, seega leian et rihma pole vaja, kuna ratas parasjagu raske(kuid kes teab)
Veoteenus: Eraldi üldjuhul ei teosta auto iseärasuste poolest, aga vajadusel 10t
Tõstevõime kuni 15t ning noole pikkus kuni 42m.
53420969
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Vat Kihnuga on jälle omamoodi lood...rasmus23 kirjutas:rattaga kihnu minek
Sealsed lodjad on parasjagu nii väikesed, et kergegi laine paneb selle laevukese jonnipunnima. Isegi hoo pealt pööre kallutab tublisti. Ja kuna jätkuvalt on laevatekid servade poole kaldu, siis ähvardas üks paremasse pardasse pargitud väike vulcan tõesti üle võlli kummuli kukkuda... Aga kuna laevaparras oli üle vaatamiseks meeldivalt madal, siis osutus parimaks lahenduseks lihtsalt tsikli selga istumine ning sõidu ja vaate nautimine. Kui kedagi huvitab, siis http://www.mv.hiiumaa.ee/~hillar/kihnu/ Seekord siis Munalaiu sadamast.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
-
- Postitusi: 105
- Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
- Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
- Asukoht: Brüssel
Pikematel sõitudel, suurema lainega kohtades - Taanis, ja Rootsist Eesti tõmbasin ikka rihmaga kinni - kindad rihma alla, et sadul terve püsiks.
Tegelt tsiklid ikka suht stabiilsed - väike kõikumine ei tee midagi.
Nii, et reisige aga ringi.
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
Re: Tsikli kinnitamine praamil
Rootsi vahet sõites pole mul Tallinnast ega Paldiskist väljudes mingit võimalust jäetud - vennad ise ütlevad, et küljejalale, käik sisse, rool lukku ning tõmbavad rihmadega ratta üle sadula põranda külge. Rihma alla pannakse alati viisakalt mingi puhas riideräbal, et sadulat mitte lõhkuda.RistoK kirjutas:- kuidas tsikel praamil kinnitatakse või jäetakse see lihtsalt jalale
- kas peaks olema endal mingi väike kinnitus rihm kaasas või laevameestel endil kõik vajalik olemas
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 74
- Liitunud: 30 Mai 2009, 21:16
- Tsikkel: zr-7, nc700sd
- Asukoht: Kuusalu
- Tänatud: 4 korda
Re: Tsikli kinnitamine praamil
Siin teemas väike uuendus. Kuidas tänapäeval on, kas rihmad peavad endal kaasas olema? Mis pikkusega rihm piisab? Arvestades rea laiust, siis 3 m on vist vähe...
Re: Tsikli kinnitamine praamil
Minu arust on tänapäeval oluliselt suuremaks ülesõidu käigus ilmnevaks probleemiks tsiklistide ülim viisakus ning lühikese aja jooksul tekkiv kiindumus SLK poolt pakutava teenuse suhtes. Eelmisel suvel Eesti suuruselt teise, kuid muude parameetrite järgi selgelt esikohal olevale saarele sõites tekkis olukord, kus keegi ca 6-7st mahasõidu juurde kõrvuti pargitud tsiklist ei tahtnud esimesena praamilt lahkuda. Mootorid ammu soojas, ramp ka juba maas, aga ikka keegi ei liigu. Ma pidasin sellises pingutatud viisakuses ca 5 sekundit vastu. Pärast pidin küll selle jagu kauem oma neljarattalistel liikuvaid reisikaaslasi järgi ootama, aga see selleks.
Ehk kui on mure, et su armas kaherattaline võib ümber kukkuda, siis pöördu laevameeskonna poole. Küll nad sulle mõne vaba otsa leiavad.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Tsikli kinnitamine praamil
Kiks kirjutas:Siin teemas väike uuendus. Kuidas tänapäeval on, kas rihmad peavad endal kaasas olema? Mis pikkusega rihm piisab? Arvestades rea laiust, siis 3 m on vist vähe...
2012 käisin viimati tsikliga Saaremaal. Siis olid küll tsikli kinnitusotsad meeskonnal olemas ja mõni meeskonnaliige oskas neid isegi korrektselt kasutada.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 21 Apr 2013, 14:38
- Tsikkel: Tagaveoline
- Asukoht: Tallinn/Soodla
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Tsikli kinnitamine praamil
Eelmine suvi käisime 6 rattaga Saares. Seisid kõige esimestena keskel. Kõik küljejalgadel. Rattad endurost superbikeni. Kõik jäid püsti ning mingit vajadust kinnitada ei olnud. Käigud olid "just in case" sees. Endal nii või naa rihm kotis kaasas kui sõidus käin. Kui ei lähe metsas vaja, siis praamil ei tea kunagi rataste-rihmade suhet. Narr kah, kui enda mopeed ainus kellele rihma ei jätku.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Tsikli kinnitamine praamil
Ma kasutan käigule lisaks nö. käsipidurit ... esialgu lihtsalt kaablisidemega tõmbasin piduriheebli kinni, see hooaeg hankisin korduvkasutatava lahenduse, lihtsalt nö krõpsuga lint.
-
- Mode
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L
- Asukoht: EU
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 120 korda
- Kontakt:
Re: Tsikli kinnitamine praamil
ma sõidan seda otsa tsikliga väga tihti ja pole kordagi ratas ümber läinud. Pole kordagi ka kinnitatud teda. Ühel korral oli korralik torm ja tõesti arvasin, et kui ratta juurde lähen, siis on ta autol kaelas, aga ei olnud häda midagi. Tavaliselt ei suunata tsikleid isegi mitte autode vahele vaid külgede peale eraldi kohtadesse.
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: 08 Apr 2013, 16:51
- Tsikkel: Honda Shadow
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Tsikli kinnitamine praamil
Mul kunagi on tugevama lainetusega Regula peal laevameeste poolt pandud tõkiskingad parema külje alla toeks. Saaremaa praamil üldiselt ei ole vaja kinnitamise peale mõelda, see nüüd päris pähklikoor ka pole. Küll aga tasub sadamasse jõudes ettevaatlik olla, maabumine käib päris kõva ja ootamatu jõnksuga. Näinud kuidas selle käigus tädike kukkus koos rattaga. Mõistlik on jalale toetudes ära oodata kuni laev paigale jääb.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Tsikli kinnitamine praamil
piisab jah täitsa tõkiskingade(suured puust pakud) alla suskimisest. Vormsi praamil olen seda korduvalt teinud, seal rapub vähe rohkem.
kui vähegi rahulikum ilm on siis on täitsa okei lihtsalt lenks paremale välja keerata(kui jalg vasakul on), ei lähe ta kuhugi.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650 2019
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 99 korda
Re: Tsikli kinnitamine praamil
See pole vist väga levinud, aga mul on selline keskhark http://www.royalmotorcycle.com/hotdeal/ ... 25a_27.jpg
Need alumised otsad on seest tühjad torud, sealt mahub 8mm polt läbi. Ehk siis näiteks võtad kaasa 2 pikka polti 4 mutriga või ühe pika keermelati või varda ja paned sealt läbi ja ongi näiteks meetri laiune jalg all rattal.
See on tegelt kõik kuiv teooria, ma tean, et kuskil pehme muru peal ja remonditöökojas kasutatakse neid auke nii, laeva peal ei ole proovinud
Ise olen veel mõelnud sellele, et kui kuskil ebastabiilses kohas vaja ratast hoida, kas oleks hea mõte esipidur näiteks nipukaga kinni tõmmata. Pärast enne järsku kohalt tõmbamist oleks muidugi hea kui tuleb meelde see lahti teha
-
- Postitusi: 91
- Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
- Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Tsikli kinnitamine praamil
Töötades ise Tal-Hel vahel olen viimasel ajal täheldanud tohutut tsikli kinnitamise buumi... Õnneks rohkem küll sommide hulgas, aga ka paljud eestlased.... Rihmasi veetakse risti-rästi, nagu hakatakse üle ookeani sõitma... Oma päris pikaaegse kogemuse põhjal võin öelda, et küsige madrustelt soovitusi, ärge hakake üleliigselt rapsima... Alati on mõni üliagar esimene ja siis on juba kõik tsiklistid järel, kes algselt ei plaaninud kinnitada. Minu põhisoovitus on käik sisse ja tõkiskingad alla... Ei liigu ta kuhugi. Tormiste ilmadega oleme soovitanud rihma üle visata, aga siis peab ikka korralikult puhuma kah Eriti kruiserid ja chopperid, mis küljejala seisavad on väga stabiilsed. Vahest olen soovitanud mõnel ülelastitud enduurokal rihma peale visata, kuna tunduvad ebastabiilsed... Niiet veelkord
- KÄIK SISSE
- KÜLJEJALALE
- TÕKISKINGAD
- KÜSIGE, kui ise ei julge otsustada
Tervitustega madrus praamilt
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Tsikli kinnitamine praamil
Gerd räägib asja. Mina lähen praamile/laevale ja panen tsikli lihtsalt paika ja reeglina paneb laevameeskond selle ise kinni, kui selleks vajadus on. Tsikli ümberkukkumist ei soovi nad kindlasti isegi.
P.S. Gerd - aga miks mitte keskhark? Kui selle pealt peaks ratas maha kukkuma, siis oleks ülejäänud laev ammugi tagurpidi.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.