Hälvik- Mootorratturid

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 4011
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas Kirs » 28 Mai 2020, 01:01

Eksta ole. Ise olen asulates alati võimalusel lõõrid kinni lasknud lapsevankritega jalutajatega kohakuti sattudes. See aasta Saaremaal, X külas viskas vankrit lükkav, vist emme, ka põidla mõõdasõites püsti.



SERTÃO
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1199
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 123 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas Krl » 28 Mai 2020, 08:52

Ega erinevate "alade" inimesed ei saagi, ega hakkagi üksteisest aru saama.
Huvipärast võiks ju teha statistikat, et kumb on keskmise inimese kõrvale valusam kuulata? Kas tühja toruga V2, või karjuv titt?

Kasutaja avatar

motikamees
Postitusi: 151
Liitunud: 24 Veebr 2004, 03:55
Tsikkel: Seven Fifty
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas motikamees » 28 Mai 2020, 09:14

Häirivad on eeskätt tuunitud summutiga tsiklid. Samas juhti ennast kaitseb selle müra eest kiiver - see on natuke ajuvaba...

Hetkel: Honda Seven Fifty
Varem olnud: IZ-56, Bmw F650GS, Bmw K75, Yamaha TDM850, Honda Seven Fifty, Yamaha XJ600N, Jawa 634 & 638.

kristjankk
Postitusi: 29
Liitunud: 26 Juun 2018, 10:15
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas kristjankk » 28 Mai 2020, 09:35

Krl kirjutas:
28 Mai 2020, 08:52

Ega erinevate "alade" inimesed ei saagi, ega hakkagi üksteisest aru saama.
Huvipärast võiks ju teha statistikat, et kumb on keskmise inimese kõrvale valusam kuulata? Kas tühja toruga V2, või karjuv titt?

Karjuv titt on eksistentsiaalne paratamatus ja ühtlasi ka elu loomulik osa, tühjad torud aga mitte.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2269
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 172 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas ranel » 28 Mai 2020, 09:39

Mind häirivad viimasel ajal aga igasugused elektrimootoriga jalgrattad/tõuksid. Kui tavalise jalgratturi kiirus on veel reageeritav, siis need panevad sebradest/teedest üle 25km/h :x juriidiliselt süüdi ei jää, aga no kedagi alla ajada ka ei taha. Hommikul juba nägin, kuidas üks autojuht oli ühele pihta saanud ja siis asjatasid seal tee ääres.

Viimati muutis ranel, 28 Mai 2020, 09:41, muudetud 1 kord kokku.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 362
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, 650IE
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas zorten22 » 28 Mai 2020, 09:40

Nood vist lähevad muidugi hälvik-jalgratturite alla.

...
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1804
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 186 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas M.T. » 28 Mai 2020, 10:17

zorten22 kirjutas:
28 Mai 2020, 09:40

Nood vist lähevad muidugi hälvik-jalgratturite alla.

Üldistatult võiks need kuuluda kategooriasse “hälvik teeületajad”. Lisaks neile jalgratta või tõuksiga täishooga ülekäigurajale lendajatele on ka teisi kamikaze tüüpi tegelasi, kes ennast säästmata ette viskuvad. Olgu nad siis rulluisutajad, jooksjad või lihtsalt jalakäiad. Eriti idioodid on lapsekärudega. Saan aru, et endast ei hooli, aga krt ära lükka teist inimest hoolimatult sõiduteele.
Sebra justkui annaks mõnele õiguse teha mida iganes. Lisaks vist tasuta kaitseingli kah.

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1199
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 123 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas Krl » 28 Mai 2020, 11:44

kristjankk kirjutas:
28 Mai 2020, 09:35
Krl kirjutas:
28 Mai 2020, 08:52

Ega erinevate "alade" inimesed ei saagi, ega hakkagi üksteisest aru saama.
Huvipärast võiks ju teha statistikat, et kumb on keskmise inimese kõrvale valusam kuulata? Kas tühja toruga V2, või karjuv titt?

...tühjad torud aga mitte.

Sõltub kellelt küsida.
Eks teoreetilisel võiks ju originaalpütiga ka sõita, aga samahästi võiks siis juba ka mehega abielluda.

Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5385
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 277 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas yeekim » 28 Mai 2020, 11:53

MÖHH (togi)

Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Jannes
Postitusi: 206
Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
Tsikkel: ZZ-R600E -02, R1200R -17
Asukoht: Tallinn-Saue
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas Jannes » 28 Mai 2020, 12:29

ranel kirjutas:
28 Mai 2020, 09:39

Mind häirivad viimasel ajal aga igasugused elektrimootoriga jalgrattad/tõuksid. Kui tavalise jalgratturi kiirus on veel reageeritav, siis need panevad sebradest/teedest üle 25km/h :x juriidiliselt süüdi ei jää, aga no kedagi alla ajada ka ei taha. Hommikul juba nägin, kuidas üks autojuht oli ühele pihta saanud ja siis asjatasid seal tee ääres.

Kindel, et ei jää?
Sest esiteks pole jalgrattal ülekäigurajal enamjaolt eesõigust ja kas ka tõuks tasakaaluliikuri alla ei võiks minna? :)
Kui mitte mõistliku politseinikuga, siis mõistliku juristiga peaks küll jääma...
Isegi jalakäiatele on ettekirjutus olemas:

§ 25. Sõidutee ületamise nõuded
(7) Reguleerimata ülekäigurajal peab jalakäija enne sõidutee ületamist hindama läheneva sõiduki kaugust ja kiirust, andma juhile võimaluse kiirust sujuvalt vähendada või seisma jääda ja veenduma, et juht on teda märganud ning sõidutee ületamine on ohutu.

Sui generis
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2269
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 172 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas ranel » 28 Mai 2020, 12:32

Jannes kirjutas:
28 Mai 2020, 12:29
ranel kirjutas:
28 Mai 2020, 09:39

Mind häirivad viimasel ajal aga igasugused elektrimootoriga jalgrattad/tõuksid. Kui tavalise jalgratturi kiirus on veel reageeritav, siis need panevad sebradest/teedest üle 25km/h :x juriidiliselt süüdi ei jää, aga no kedagi alla ajada ka ei taha. Hommikul juba nägin, kuidas üks autojuht oli ühele pihta saanud ja siis asjatasid seal tee ääres.

Kindel, et ei jää?
Sest esiteks pole jalgrattal ülekäigurajal enamjaolt eesõigust ja kas ka tõuks tasakaaluliikuri alla ei võiks minna? :)
Kui mitte mõistliku politseinikuga, siis mõistliku juristiga peaks küll jääma...
Isegi jalakäiatele on ettekirjutus olemas:

§ 25. Sõidutee ületamise nõuded
(7) Reguleerimata ülekäigurajal peab jalakäija enne sõidutee ületamist hindama läheneva sõiduki kaugust ja kiirust, andma juhile võimaluse kiirust sujuvalt vähendada või seisma jääda ja veenduma, et juht on teda märganud ning sõidutee ületamine on ohutu.

Aga seda ma ju kirjutasin, et süüdi ei jää, aga alla ei tahaks neid sellegipoolest ajada.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121

kristjankk
Postitusi: 29
Liitunud: 26 Juun 2018, 10:15
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas kristjankk » 28 Mai 2020, 12:41

Krl kirjutas:
28 Mai 2020, 11:44
kristjankk kirjutas:
28 Mai 2020, 09:35
Krl kirjutas:
28 Mai 2020, 08:52

Ega erinevate "alade" inimesed ei saagi, ega hakkagi üksteisest aru saama.
Huvipärast võiks ju teha statistikat, et kumb on keskmise inimese kõrvale valusam kuulata? Kas tühja toruga V2, või karjuv titt?

...tühjad torud aga mitte.

Sõltub kellelt küsida.
Eks teoreetilisel võiks ju originaalpütiga ka sõita, aga samahästi võiks siis juba ka mehega abielluda.

Mis originaalpütis halba on? Üks keskmine tsikkel teeb ka originaalväljalasekega oluliselt isasemat häält kui üks keskmine pereauto, seega tähelepanu on nagunii garanteeritud. Ja mis veel, kui lihtsalt pütt välja vahetada või üldse torud tühjaks teha, siis võib võimsuses hoopis kaotada (või pöördemomendi kõvera halvemaks muuta), kui mootori juhtimist ei muuda.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5269
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1104 korda
Tänatud: 244 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 28 Mai 2020, 12:49

ranel kirjutas:
28 Mai 2020, 12:32

Aga seda ma ju kirjutasin, et süüdi ei jää, aga alla ei tahaks neid sellegipoolest ajada.

Need tõuksid ja tasakaaluliikurid said just äsja oma definitsiooni ja reguleeringud LS-i. Ehk nüüd on nad kerliikurid ja sõidukid, mitte jalakäijad. Aga üldiselt on sellistel juhtudel abiks ainult korralik pardakaamera. Muidu võib vaidlema jäädagi. Seadusemuudatus vist jõustub 01.07.2020

E: Uus sõiduliik muudab elektritõukerattaga liikleja seaduse silmis jalakäijast sõidukijuhiks. See tähendab, et elektritõukerattaga sõitjale laienevad ka kõik muud üldised sõidukijuhile kehtestatud nõuded, näiteks joobes juhtimise keeld.

Sõidukiliik "kergliikur" hõlmab endas ühe inimese vedamiseks mõeldud elektri jõul liikuvat, istekohata sõidukit, mille mootori suurim võimsus ei ületa ühte kilovatti ja valmistajakiirus ei ületa 25 km/h

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

kristjankk
Postitusi: 29
Liitunud: 26 Juun 2018, 10:15
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas kristjankk » 28 Mai 2020, 12:56

Tõsi ta on, et kaamera võiks olla, sest ükski allaaetud inimene ei hakka ütlema, et ta sõitis ise liiga suure hooga teele ning sellel otsasõitjal mingit süüd ei näe. Pigem valetab, et lükkas tõuksi käekõrval vms. Kuigi vähemalt Bolti jms renditõukside puhul võiks mingisugune logi olemas olla, kus ka hetke kiirus näha. Iseasi kas andmekaitse seadused lubavad sellist logi kasutada. Politsei vast ikka saab kätte...

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5269
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1104 korda
Tänatud: 244 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 28 Mai 2020, 13:06

motikamees kirjutas:
28 Mai 2020, 09:14

Häirivad on eeskätt tuunitud summutiga tsiklid. Samas juhti ennast kaitseb selle müra eest kiiver - see on natuke ajuvaba...

Võiks kuidagi seda mõista,kui see lärmav sumpa annaks midagi juurde(kiirus jõud vms),aga kahjuks kõik mis juurde tuleb on ainult lärm. Ja siis arutame siin teemat,et millised kõrvatropid on parimad :mrgreen:
Meil oli tatikana Riga punnvõrridel sumpa ots maha lõigatud ja minihokilitter sisse löödud. sellest läbi sai suusakepi torudega erinevat häält tekitatud,et oleks lahe. Aga me olime siis ju 12-13a vanad, kuid kui 35+ aastane inimene oma tänavasõidu rattale lärmava sumpa paneb,siis seda ma ei suuda mõista.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 54 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas claw » 28 Mai 2020, 14:08

Et kui lärmav sumpa annab kiirust juurde, siis paneks või?
Aga muidu on mõtetu ja jube..
A nahh sa selle kiirusega teed, kui lubatud on 90? 25 kw maa ja ilm... sama loogika..

Mutikesed peavad ikka püksi si**uma, kui turuvärava juures peale keerad.


kristjankk
Postitusi: 29
Liitunud: 26 Juun 2018, 10:15
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas kristjankk » 28 Mai 2020, 14:27

25kW loogika ei päde siin üldse mitte, sest sellest võimsamad rattad on mugavamad ja pigem ka ohutumad sõita. Võimalik on leida ka mitmeid muid objektiivseid põhjendusi 25kW'st võimsama ratta omamiseks. Kui aga stock rattal sumpa ära võtta, siis on tulemuseks lihtsalt lõputu müra. Mõned küll arvavad, et "loud pipes save lives", kuid praktika pigem näitab, et see väide enamasti ei kehti.

Kui anna teed märgi all autoga seisad ja muusika ka mängib (pluss muu liikluse müra), siis tühjade torudega tsiklit kuuled alles vahetult sel hetkel, kui ta sinust peateel mööda sõidab, selleks hetkeks jõuab hooletu juht talle juba mitu korda ette sõita. Sama lugu ka siis, kui vasakpööret ootav auto tsiklile ette pöörab. Tsikli müra on suunatud tahapoole. Pigem aitab see kui oled suur, lisatuledega, heleda kiivriga ja ka muus mõttes eredavärviline ning paikned teel sedasi, et oled hästi nähtav.

Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 2073
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 292 korda
Tänatud: 311 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 28 Mai 2020, 14:31

Seega loud pipes tuleb ette poole suunata.

Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
Ühiskonnas tuleb ikka aidata kõige viletsamaid, et nad võimalikult palju suudaks paljuneda!

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2269
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 172 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas ranel » 28 Mai 2020, 14:33

Kõige paremini aitab ikka piirkiirusest kinni pidamine. Kui ikka nagu püssikuul lendad, siis ei osata arvestada sellega.
Kõik muu nähtav jne on lihtsalt boonuseks.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1199
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 123 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas Krl » 28 Mai 2020, 15:20

kristjankk kirjutas:
28 Mai 2020, 14:27

Kui anna teed märgi all autoga seisad ja muusika ka mängib (pluss muu liikluse müra), siis tühjade torudega tsiklit kuuled alles vahetult sel hetkel, kui ta sinust peateel mööda sõidab,

Vähemalt ei rammita titekärudga teelt välja, sest nende oreraatorid kuulevad kaugemalt juba.


will111
Postitusi: 3599
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas will111 » 28 Mai 2020, 16:53

"Häirivad on eeskätt tuunitud summutiga tsiklid. Samas juhti ennast kaitseb selle müra eest kiiver"

ei tea mina kust selline loogika või arvamus pärineb - huijatki ta kaitseb! ma olen kord vahetanud tsiklil sumpsi originaali vastu puhtalt sellel põhjusel, et müra kokkuvõttes häiris natuke liiga palju. ja teisel tsiklil olen samal põhjusel ise valmistanud tavapärasest db killerist efektiivsema device'i sumpsi sisse. sellel oli lärm ikka sõna otseses mõttes täiesti absurdne...minu enda jaoks! aga eks ilmselgelt ka teiste.
tõsi ma pean tunnistama, et selle esimese ratta puhul lõpuks ma ikkagi loobusin uuesti tollest orig sumpsist taas vähe lärmakama kasuks 2 põhjusel :D 1) see oli teatud olukordades liiga vaikne (minu enda jaoks, ei kuulnud korralikult pöördeid) 2) jõudu oli tõepoolest tuntavalt vähem sest eelnev "tuuningsumps" oli ikkagi mitte lihtsalt külge pandud vaid koos uue mapiga.

kiiver ei kaitse müra eest, kiivril on mingi teatud fixed amount summutustegur, see on tõesti isegi pisut efektiivne teatud sagedusvahemiku suhtes. sellesse langeb üldiselt tuulemüra ja loomulikult kõrgemasageduslikud helid. see summutustegur üsna madalasagedusliku sumpsi müra suhtes on aga sisuliselt olematu. sama efekti umbes annab see kui nö. "kõrvalseisja" tänaval on lihtsalt sumpsist piisavalt suurel distantsil ja mingi nurga all

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2346
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas kris. » 28 Mai 2020, 17:17

Mind häirivad mitte niivõrd valjemaks tehtud sumpsid (teatud piirini) kui just selle tagajärjel paigast ära läinud mootori töö. Lihtsalt valus on kuulata seda plärtsumist ja potsumist :evil: . Lootusetu oleks vist eeldada, et puuriga sumpside tuunijatel niipalju oidu oleks, et peale heli tuunimist ka küttesegu õigeks reguleerida. Paraku on selleks juba rohkemat kui drelli ja jämedat puuri vaja ...

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 784
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM 690, GSX650F
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 85 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas villy » 28 Mai 2020, 17:23

Kasutan ka slip-on summutit ktm690-l

  • Hääles on pöörded selgelt eristatavad(tahhokat ja vibra pol sel rattal) ja kasutan tootja poolt antud kõige vaiksemat dB killerit, suht viisakas on heli kui lahti ei keera.

  • kaaluvõit (kerge ratta puhul on see oluline ja tuntav)

  • orignaalväljalase läheb väga kuumaks, endal ebamugav, lisaks põletab pagasikotte ja pükse(Mosko Moto ametlikul lehel kirjas nt, et originaalsumpsiga selle konkreetse ratta puhul nad oma pagasit ei soovita kasutada)

  • nii summutitegija(Wings) kui ka ktm sõnul peaks rattal veidi rohkem minekut olema

  • lastevankrite, inimeste, loomade jms kõrval hoian pöörded ja gaasi madalal

  • Mul pole midagi selle vastu kui ta veel vaiksem oleks ja saan täiesti aru, miks sõidetakse originaalsumpaga.
    Kogu see "loud pipes save vs autod" lives jutt on suht debiilne ikkagi. Autodel tänapäeval korralik helisummutus, aknad kinni, muusika mängib ja motikale ohtlik auto on pea alati teisel pool sumpse, st heli ei jõuagi temani.

    Kui päriselt oleks nii vali heli, et autojuhid tegelikult ka LÄHENEVAT ratast märkaksid heli pärast, peaks see olema see nii vali, et kõigile, kes teisel pool sumpsi jäävad, TÄIESTI talumatu.
    Ainukesed juhud, kus mul valjust helist kasu on olnud.

  • metsateel sõites olid 3 täiskasvanud põtra ees kes ei liikunud enne grammigi kui nende ees panin 1 jala maha, tegin 180 kraadi pöörde kohapeal, et summutiotsad nende poole ja lasin ratta piirajasse, mispeale nad minekut tegid metsasihilt.

  • Kuskil metsavahel võttis väga kiire keskmine koer sappa, kiirelt ei saanud sõita ja enne maha ei jäänud kui sidur alla ja ratas piirajasse

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 282
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja » 28 Mai 2020, 19:28

Loud pipes make you audible, healthy practices keep you alive! :bsmile:

Suviti sõidan on-, off- ja aboutroad'i, talviti pritsin foorumil sh*tload'i (tegelikult juba oli karjalaskepäev)
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638


Luxor
Postitusi: 730
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 16 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas Luxor » 02 Juun 2020, 15:52

Sobib kohe mitmesse teemasse:
Tallinnas baarist välja visatud purupurjus mees üritas motikaga minema sõita! Hiljem naasis ta valge mikrobussiga
https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=90048163

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1804
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 186 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas M.T. » 02 Juun 2020, 16:34

Õige lähenemine asjale, autoga on joobes peaga ohutum, tsikliga võib kukkuda :mrgreen:

Muidu ikka :wack: tüüp.


Luxor
Postitusi: 730
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 16 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas Luxor » 02 Juun 2020, 16:40

Õige lähenemine oleks tallatakso vms nii baari kui koju minemine olnud. Ajukoore paksus on personaalne :)

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1804
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 186 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas M.T. » 02 Juun 2020, 18:12

Mida pole, sellel ei saa ka koorikut olla :wink:

Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 2073
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 292 korda
Tänatud: 311 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 18 Juun 2020, 15:30

Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
Ühiskonnas tuleb ikka aidata kõige viletsamaid, et nad võimalikult palju suudaks paljuneda!

Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1633
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 184 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas Maaks » 18 Juun 2020, 16:23

Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/



Vasta

Mine “Vaba teema”