Hälvik- Mootorratturid

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Ah nii! Väga osavalt ikka alguses serveeriti rahvale- tubli politsei eest ei põgene isegi mootorrattaga. Mnjaa. Siis ikka oli lugu tegelikult teistsugune. See eravärvides tagaajamine on küll suht veider. "Vilkurid" nähtamatud, kiirused suured.


Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

Bobcat
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Apr 2007, 13:58
Tsikkel: FZ 6 Fazer
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Bobcat »

Tihver kirjutas:
Politsei poolt auto või mootorratta taga ajamine on kõige idiootsem asi, mida liikluses teha saab. Sellega muudetakse ju tänavad rahvaralliks ja 75% sellistest tagaajamistest lõppevad avariiga. Paremal juhul sõidab tagaaetav üksi teelt välja, halvemal juhul sattub adrenaliini laksu all ja oma võimeid üle hindav juht vastasuunavööndis kokku teise liiklejaga ning siis võib kindel olla, et mõni elu jääb sinna maha. Kui rikkumine on fikseeritud, sõiduki number teada, siis karistamiseks on palju ohutumaid viise kui tänavaralli.

Ei puutu küll teemasse, aga "pahade" karistamisel on politsei nii hoogu sattunud, et ei võta arvesse enam konkreetset situatsiooni kus rikkumine tehti vaid ainult numbrit radaril ja liikluseeskirja.

Miks mõõdab politsei kiirust asulalõpu märgi kõrval, mitte asulas sees? Miks trahvib politsei jetisõitjaid märgistatud alal eemal ujumiskohtadest mitte supelrannas?

Vastus on lihtne, selleks, et koguda trahviraha. Liikluskultuuri parandamisel ei ole sellega mingit pistmist.
Endise vormikandajana pean tõdema, et see just liikluskultuuri parandabki - tüüp kätte saadud, siis jääb järgnev kelkimine teistele eeskujuks ära - inimesel on huvitaval kombel sajandite jooksul alles jäänud karja instinkt - üks teeb ees ja sada lolli järgi.
Samuti on meie seaduste kohaselt iga hilisem politsei kobin nii kaheldava väärtusega, et selle lükkab isegi iga algaja jurist ümber.
See, et politsei on hakanud nii otsekoheselt tegutsema on tegelt paras RP trikk, sest nende maine oli ikka aastatega täitsa k...i kukkunud ja ega teedel toimuvast iga normaalse mõistusega inimene enam aru ei saa küll.

Seega las nemad teevad ka oma tööd, sest keegi peab seda tööd ka tegema - samas ei vaidle vastu, et paljud teevad seda tõesti profesionaalse kretinismi tasemel.
Elu on nagu erinevad aastaajad - eriti lill on siis, kui tee kallutamist kannatab :P
Kasutaja avatar

Teema algataja
saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

VTR

Lugemata postitus Postitas VTR »

Tekib küsimus et miks on tsikleid paljude nende käes kellel pole vastavat juhiluba .Kas müügikohtadel on tõesti peas ainult müüginumbrid ,no ei küsitud ka minult ratast ostes mitte kordagi õigust sellega sõita.Ehk oleks see üks variantidest piiramaks igasuguste nolkide lenksu sattumist.Lugesin alles ükspäev mingist teisest foorumist head mõttekildu.Inimesed ,kelle avarii ajal on autost välja visanud - kuna turvavöö oli lahti- peaksid haiglakulud omast taskust kinni taguma.Ja ärgu räägitagu ,et oi,muidu on mul alati rihm peal aga vot täna ununes.Kui pidevalt kinnitada siis muutub see nii automaatseks ,et kui ei pane peale siis tunned kohe peale sõitma hakkamist - midagi on valesti .Oma kogemuste põhjal võin öelda,et kui mul oleks tookord rihm lahti olnud ,siis oleksin esiaknast kenasti välja lennanud ja oma auto alt läbi käinud . Paneb ikka tugevalt pead vangutama ,kui näed inimeste hoolimatust lausa enda tervise suhtes .Söidetakse tsikliga sandaalidega,särk seljas ,kiiver kuidagimoodi peas.Ja lastakse ikka linnas ligi 100 ja peale. Palju see inimeseputukas siis ka kannatab kukkudes . Õnne asi -ise kukkusin lapsepõlves jalgrattaga ca 20km.kiirusega ikka nii õnnetult ,et vaadati küll nii-ega sellest enam elulooma saa ! Aga ju siis ei osata veel midagi karta .

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

VTR: see tooks uue ärisuuna kohe, A mehed hakkaks rattaid ostma, mingi 500.- eest võib ju teha poodi/ARK'i tiiru mis?
Jabur oleks ka tsikliostu luba, ala 2 tsiklit aastas piiranguga vms.
Meil ikkagi demokraatia :) ...... esialgu.

Ma sõidan umbes kord nädalas veokiga kaubaveol - 50m, peatus, 100m, peatus jns. terve päeva - turvavööd ei kinnita va üle ca kilomeetrised otsad, õigemini lõigud kus on 70 km/h.
Ja õhtul sõidautosse hüpates ei pane ma enne turvavööd peale kui ta lärmama hakkab, hommikul seevastu on automaatika tagasi.
Sama effekt on automaadi roolist manuaali hüpates, ainult, et viimane ei liigu ainult gaasiga :)

Kahju, et turvavöö piuksujat peale juhiistme mõistlikult paigaldada ei anna ja niiviisi kohustuslikuks muuta ei saa.

Aga mulle meeldib.

intz
Postitusi: 298
Liitunud: 10 Juul 2004, 09:50
Tsikkel: V POWAA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas intz »

AzA kirjutas:

VTR: see tooks uue ärisuuna kohe, A mehed hakkaks rattaid ostma, mingi 500.- eest võib ju teha poodi/ARK'i tiiru mis?

Natuke jabur küll, aga mitte päris ajuvaba. Mitte, et ma ise piirangute poolt oleks, aga lubadeta sõitjad käivad pinda küll.

Kui tahta, saaks põhimõtteliselt leiutada küll mõned konksud, mis piiraks suvalise "A mehe" abikätt 500 eek eest. Isegi väga lihtsalt. Näiteks: sõiduk registreeritakse ostja nimele, kellel peab vastava kategooria juhiluba olema.
Palju sa ikka suvalisi vendi leiad, kes sellega nõus on? Lubadeta "päris" omanik paneb matsu ja abimehe koefitsent tõuseb :). Praeguse seaduse järgi võib ju isegi trahvi saada, kui lased teadlikult juhiloata mehe oma ratta lenksu. Või ma eksin?
Ja kui registreeritud omanik ütleb, et tema ei andnud ja teadnud asjast midagi, siis järelikult tüüp ju varastas ratta. Igatepidi on mehed pasa sees :>. Mina küll 500 eeku eest sellist jama endale ei tahaks :)

Ehk siis lükake seadusesse "sõiduki omanikul peab vastava kategooria juhtimisõigus olema" ja go go go go! Muidugi tekivad siin igasugu erandjuhud (kui luba käest võetakse või kehtivus lõpeb, ega siis ei hakka ju sõidukit kellegi teise nimele registreerima vms), aga iseenesest hetkel ma väga hullu midagi ses mõttes ei näegi.

EDIT:
Nojah, kurat, see jura muidugi on, et kui lubade tegemise ajal juba tahad tsiklit osta, et ntks platsil harjutada või lubade kättesaamise ajaks... siis ei saakski :(. Nojah, kõike head ei saa :/. Ise eelistan vist pigem preagust olukorda (ostaks ka ratta ära enne lube, kui ainult raha oleks :D), ei saa neil idiootidest lubadeta sõitjatel tavainimeste elu päris perse ka lasta keerata.


Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Tööülesannete täitmisel, mis nõuab peatumist u. iga 100m tagant, ei ole vaja kinnitada turvavööd (nt. postiljon).

Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

intz kirjutas:

Natuke jabur küll, aga mitte päris ajuvaba...
... aga iseenesest hetkel ma väga hullu midagi ses mõttes ei näegi.

Seda nimetatakse vist "intellektuaalselt huvitavaks ideeks". :wack:
Tegelikult on ikka umbes sama ajuvaba, kui hiina valitsuse otsus keelata Tiibeti munkade uuestisünd.
http://ajaviide.delfi.ee/archive/articl ... d=16755590

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

ma sain valesti aru ennist, arvasin, et ei peetud silmas seda, et ARK regab tsikleid ainult vastavat kategooriat omava kodaniku nimele. Et siis justkui tulirelvadega võrdsustaks tsiklid?
arvan, et on ikka ajuvaba, pean silmas demokraatliku riigi seisukohast.
põhimõtteliselt ma pean saama omada lennukit, vaatamata sellele, et ma kardan lennata. Ma pean saama omada traktorit, et põldu künda, mis siis, et mul on sulane selle jaoks.
Mina isiklikult ei taha, et mu vabadust kärbitakse, aga nõustun, et lollide pärast kannatavad alati kõik - ühiskonna viga :(
aga sõiduk nagu relv? ehk on muid lahendeid, tahetakse ju mopeedidki kindlustada ja regada, ime et lube ei nõuta.
Üks osa vanemaid olid siis tööl, kui oli tarvis oma poegadele pisut õpetust anda :(
Ärgem meie neid vigu korrakem.

Aga mulle meeldib.

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Tarts »

Päris kindlasti ei saa keelata ära ilma vastava kategooriata juhtimisõiguseta inimesel omada/omandada sõiduvahendit. See oleks kõigepealt vastuolus Põhiseadusega.
Teiseks. Kas näiteks Ramol või Yamu keskusel või liisingufirmal on A-kat juhitunnistus, et neil rattad on? Ei saa eristada füüsilist ja juriidilist isikut.
Sõnaga - telegrammi tekst küll sai aga need kes saavad aru, saavad ka nii. Kes ei saa, neile ei aita ka pikem seletamine, et sellist keeldu ei ole ja ei saa ka kunagi olema.

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

VTR kirjutas:

Tekib küsimus et miks on tsikleid paljude nende käes kellel pole vastavat juhiluba .Kas müügikohtadel on tõesti peas ainult müüginumbrid

Eks nii ongi... ega pood ei tea mis sa selle tsikliga peale hakkad kui sa neile seda just ei räägi ning huvitab see neid võibolla ainult siis kui nad aitavad sulle vastavat sõidustiili tsiklit välja valida.

Pood ei peaks küll olema see, kes otsutab selliste asjade üle...

Selleks on LE ja kui eksitakse siis liiklusjärelvalve peaks eksinuga tegelema :)

Tagatipuks sõidab mõni juhiloaga veel hullemini kui juhiloata tegelenae.

Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

suzu, kommiga võiks lõpetada, läheb peris jaburaks.
veel suzle`le, sinu avatari, maali-tädist on päris hale juba, äkki vaatad asja üle?


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

VTR kirjutas:

Tekib küsimus et miks on tsikleid paljude nende käes kellel pole vastavat juhiluba .Kas müügikohtadel on tõesti peas ainult müüginumbrid ,no ei küsitud ka minult ratast ostes mitte kordagi õigust sellega sõita.E.

Mõttekäik on tore. Mul on hea seda kommenteerida sest selle tsikli, kui ma nüüd kogemata ei eksi ise müüsin.

Aga tegelikult. Oleks palju tahta, et tsiklimüüja oleks kohtumõistja. Selle jaoks on olemas seadused ja liikluseeskiri. Inimene võib osta omale peaaegu mida tahes ja tsikli võrdlemine tulirelvaga on vist natukene liig. Sellisel juhul tõesti tuleks keelata ka kirveste, nugade ja ka näiteks jalgrataste ning miks mitte ka pampersite müük, lihtsalt igaks juhuks äkki keegi nuputab midagi jubedat välja mis sellega teha.

Kui meie inimeste tase on tõesti selline, et suht lambikas, nagu mina näiteks, hakkaks otsustama selle üle kes võib tsiklit osta kes mitte, siis pole enam vahet kas nad sõidavad end surnuks jne. Selliseid imbetsille tõesti tarvis pole kes mitte midagi ise otsustada ei suuda.
Järgmiseks hakkab siis Selveri müüja näkku vaatama ning teeb otsuse, ei sina kirde saia ei saa, kõht võib lahti minna ...

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

racerx kirjutas:

Kui meie inimeste tase on tõesti selline, et suht lambikas, nagu mina näiteks, hakkaks otsustama selle üle kes võib tsiklit osta kes mitte, siis pole enam vahet kas nad sõidavad end surnuks jne. Selliseid imbetsille tõesti tarvis pole kes mitte midagi ise otsustada ei suuda.
Järgmiseks hakkab siis Selveri müüja näkku vaatama ning teeb otsuse, ei sina kirde saia ei saa, kõht võib lahti minna ...

Natsa pingutasid üle, kas müüa või mitte otsustab ARK - nimelt väljastades A kategooria juhtimis õiguse tsiklit osta soovivale kodanikule. Sina ei otsusta midagi.
Idee on siis ikkagi nagu tulirelvadega teha tsiklitega - ehk siis mänguasjade ohtlikkus võrdsustada :) Võib ju nii teha, oleneb vaid sellest, mis asju kui ohtlikuks liigitada - sorry aga siis tuleks nii teha kogu sõiduki pargiga vastasel juhul oleks see diskrimineerimine.

Olenevalt ühiskonna arengust on see siis ajuvaba või täiesti normaalne - minu arvates tänapäeva Eesti on siiski nii arenenud/arenemata, et mootorsõidukit võib iga nahk omada :)
Need paar kolm tõrvatilka meepotis on normaalne.

Igasugused piirangud näitavad rahva lollust ja riigi nõrkust, sünnitavad korruptsiooni ja on pikas perspektiivis kahjulikud.
See, et sureb mingi protsendi murdosa normaalseid inimesi hälvikute pärast, ei kaalu üles taolise piirangu kehtestamist kõigile (puhtalt finantsiliselt), küsimus on vaid selles, kus asub kriitiline piir.

suzu: kodaniku vastutust deklareeritakse siiski igal sammul, aga sul on õigus - kõrgtsivilisatsioonid hävivad kõik - varem või hiljem - just tänu piiridele ja neist tulenevale mõttelagedusele.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Aga kui ma tahaks näiteks võistelda ning pole huvitatud loengutes istumisest ja uuesti eksamite kannimisest?Rajal teatavasti A-kategooriaga pole midagi teha.Okei, vast krossiratta saab kuidagi klassifitseerida sportvahendiks, aga kuidas jääb ringrada - ringraja rattad on siinmail tänavarataste "digimuutus" ning müüakse neid tänavaratastena, mis lähevad registrisse.Kas ma siis pean loobuma võistlemisest?Ahistav kuidagi :roll: .Nõukaaeg - kui said autoostuluba, siis võisid hakata mõtlema, kus auto jaoks raha leida :mrgreen: :wack:

Challenge the Adventure.Ride The World

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

suure keelamise lõpptulemus on anarhia kuna lihtsam on kõigele vilistada, ehk siis elu ise paneb asjad paika.


Võsavillem

Lugemata postitus Postitas Võsavillem »

Päris palju on praegu bikerite seas inimesi kes said A-kat load kas autoga B-kati tehes ilma sõiduta või viskasid oma 8 ära ja oligi kõik ja sõidavad siiani hästi ja kindlat paremini kui need kes praegu koolist välja tulevad ja kellel reaalsed kogemused puuduvad.Ma ei propageeri lubatetta sõitu aga nati imelik on mõelda et kui vend pole oma 20h 50 km tunnis linnavahel tiirutanud on potensaalne mõrtsukas ja see kes sellega hakkama saanud on on valmis proff..Kui mina näiteks oma load kätte sai siis mäletan et sõidustiil muutus tunduvalt polnud ju enam hirmu vahelejääda jne.Ma pigem rõhuks teemadele roolijoodikud ja need krdi ettesõitjad.


intz
Postitusi: 298
Liitunud: 10 Juul 2004, 09:50
Tsikkel: V POWAA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas intz »

He, väga head poindid. Aga nagu ütlesin, ega mullegi ei meeldiks selline piiramine, ei taha samuti lollide pärast kannatada, lihtsalt mõlgutasin mõtteid :)
Niiet rahu :bsmile:

AzA kirjutas:

tahetakse ju mopeedidki kindlustada ja regada, ime et lube ei nõuta.

mis selles siis nii halba on (kui siia alla ka rollerid kuuluvad)? Rollerite teema on Eestis küll nüüd pisut üle käte läinud või mis? Või ma kujutan ette, et pidevalt hädaldatakse sel teemal?


Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

Kui nüüd alustada ka seda müügipiirangu teema juriidilise külje koha pealt mõttearendust siis leian mina, et selline piirang on põhiseaduse vastane.

Põhiseadus sätestab omandivabaduse. Õigusteooria kohaselt tohib põhiseaduses sätestatud vabadust piirata vaid seadusega ja piirang peab olema proportsionaalne piirangu eesmärgiga.

Kui piirangu eesmärgiks on vähendada lubadeta juhtide süül toimunud liiklusõnnetuste arvu, siis antud piirang on selgelt ebaproportsionaalne.

Esiteks ei takista see lubadeta juhi lenksu taha istumist. Teiseks on asi mida ma selle tsikliga piiratud eramaal teen täiesti minu asi (ringrajasõit; tsiklinäitus), ja kui tsikli omamiseks pean tegema mingi liikluseksami on see lihtsalt absurdne.

Eesti Karistusõigus lähtub valikuvabaduse printsiibist. Iga joobes või lubadeta juht langetab valiku kas rikkuda ettenähtud normi või mitte. Ja selliste isikute kes otsustavad rikkuda teatud norme (olgu nad sisult formaalsed või mitte) tabamiseks ja karistamiseks on õiguskorra ja normaalsete kodanike õigusliku ootuse tagamiseks loodud spetsiaalsed korrakaitse organid, liikluse puhul Politsei.

Nüüd kui kodanik räägib et täis peaga juhib ta paremini või, et tal on 10 aastat rinka staaži, et vahet pole kas tal antud kategooria load on või ei ole, ei oma tegelikult tähtsust. Sest seaduses või selle alusel antud õigusaktis on objektiivsed kitsendused, millest lähtudes taandub küsimus on/off; 0/1 tasemele. Tänu neile piiranguile on kõik seaduse ees võrdsed. Kui politseinik või kohus peaks hakkama arvestama mingeid asjaolusid mis on väljaspool normi muutuks õiguse mõistmine jms subjektiivseks.

Kolmandaks kui sul lube pole aga oled kaua sõitnud rinkat siis miks sa endale lube ei tee kui nii kõva kunn oled ja tahad liikluses sõita?

Disclaimer: Siin arutluses on toodud näide ringrajasõit. Minul on suur austus kõigi ringrajasõitjate vastu, kindlasti on teie tsiklivalitsemise oskused premad kui minu tagasihoidlikul isikul, seepärast on antud näide meelevaldne ja ei taotle absoluutsele paikapidavusele ühegi isiku või juhtumi puhul. Samahästi võiks seal olla "10 aastat vanaema tagahoovis".

Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

Võsavillem kirjutas:

Päris palju on praegu bikerite seas inimesi kes said A-kat load kas autoga B-kati tehes ilma sõiduta või viskasid oma 8 ära ja oligi kõik ja sõidavad siiani hästi ja kindlat paremini kui need kes praegu koolist välja tulevad...

See ongi tõdemus, et mitte load ei sõida, vaid ikka juht ise. On olemas hulk inimesi, kes siiralt usuvad, et nn. "hälvik-mootorratturid" eksisteerivad, kuna tsiklilubade saamine on liiga lihtne. Paraku jäetakse kahe silma vahele, et liiklushuligaaniks olemine ei seisne mitte oskuste puudumises vaid reeglite tahtlikus rikkumises. Mis omakorda viitab, et kõnealustel "hälvikutel" on kas juba load olemas, või sülitavad nad niikuinii reeglitele, saati siis siinpakutud piirangule.

Mille tulemusena:
• antud piirang ei piira reaalsuses mitte midagi
• iga uue piiranguga kaasneb ka vajadus suurendatud kontrolli järele
• kuna igasugune piiramine on nakkav, siis soodustab see uute piirangute teket
• tulemus on meelepärane vaid neile, kes armastavad kõva käega juhitud ühiskonda.

Kui kellegi tundus see viimane variant ahvatlev, siis meie lähinaabruskonnas leidub paar sobivat riiki, kuhu ta võib elama asuda.
PS! OT:

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

kogu selle pika munaveeretamise kokkuvõtteks võiks õelda et : sittagi pole muutunud ainult joogid( rattad võimsamaks) on peenemaks läinud ja selle teema ära lõpetada.
need kes pole veel rikkunud reegleid teevad seda ükskord nigunii, ülejäänud on hälvikud ja siis on paar erandit kes(mis) kinnitavad reeglit.

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

VTR

Lugemata postitus Postitas VTR »

Ega ma arvanudki et minu poolt väljaöeldud mõte peaks kõigile meeldima ,see puht isiklik seisukoht .Samas lugedes omandiõiguse kohta,tekib justkui vastuolu.Seega ei tohiks ju olla kellegi asi ,mis mul kodus on -narkots,salaviin,sigaretid või salakütus ,ahju kõrval bazuuka ja kast granaate .Hea küll ,ei tohi olla -seadused selle keelamiseks ju olemas! S amas on olemas ka Le ja nende järgi ei ole sul ükskõik missuguse masinaga õigust sõita teel kui sul pole selleks õigust .Nii lihtne see ju ongi !!
Selge et puhtalt keelamisega riiki ei ehita aga kaldun arvama ,et karistamatuse tunne inimestes on veel hullem .Aastaid tagasi kui politseid oli teedel ikka tublisti rohkem aga samas paljusid need trahvid ei morgendanud ,siis nüüd on mõned tuttavad võtnud seisukoha,et kurat-äkki panevad pokri või auto sundmüüki-on mul seda jama vaja .
Ei mäleta palju aastaid tagasi oli uudis ,et J.Travolta tegi omale lenduri paberid.Ei saa nad seal ilma paberiteta ja pole ka meil teistmoodi.Sa võid ju lennukit omada aga vot lendu ikka tõusta ei tohi kui papreid pole vastavaid .
Samas ju enamus siin tunnistab et teedel-tänavatel pole kõik korras aga kui kusagilt korraloomisega pihta hakata,siis kõik on selle vastu.


kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Inimestel kipub lihtsalt meelest ära minema vana tõsiasi, mis kehtib igal elualal aga eriti liikluses: "Pohhui bolna bõvajet".


Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

VTR kirjutas:

Ega ma arvanudki et minu poolt väljaöeldud mõte peaks kõigile meeldima ,see puht isiklik seisukoht .Samas lugedes omandiõiguse kohta,tekib justkui vastuolu.Seega ei tohiks ju olla kellegi asi ,mis mul kodus on -narkots,salaviin,sigaretid või salakütus ,ahju kõrval bazuuka ja kast granaate .Hea küll ,ei tohi olla -seadused selle keelamiseks ju olemas! S amas on olemas ka Le ja nende järgi ei ole sul ükskõik missuguse masinaga õigust sõita teel kui sul pole selleks õigust .Nii lihtne see ju ongi !!

Sul on lihtsustatud pilt asjadest. Sealt tulebki seadusandja -- Riigikogu töö raskeim osa, nad peavad hindama kas iga omandipiirang on proportsionaalne selle eesmärgiga (olgu, olgu juristid enne neid on seda teinud) aga pm on sama. Relvad ja meelemürgid on vabalevikus oluliselt ohtlikumad kui liiklusvahendid, seetõttu on ka piiranguid nende omamiseks käsitletud proportsionaalsena oma eesmärgi suhtes (näiteks. Rahvatervis).

Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Kasutaja avatar

matu
Postitusi: 250
Liitunud: 13 Jaan 2007, 13:39
Tsikkel: välismaa motikas

Lugemata postitus Postitas matu »

vot selline lugu siis, poiss hakkas politseid "kartma" :wack: ---> http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=17060516

Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Cyberdyne »

Ma kah lugesin seda, et võiks ainult siis sõidukit omada, kui sa oled juba vastava kategooria omandanud.

Aga näiteks mul on juba teine ratas, B-kat olemas, seega liiklust tunnen, rattaga sõita oskan, nüüd ka A-kat kool läbitud, ootan lihtsalt eksamiaega, ja usun et momendil sõidan korralikumalt, kui mõni vana tegija. Vähemalt kui muud pole, siis ma ei soovi endale soovimatut tähelepanu.

Ja kui te nüüd võtate seda kui inimene, mitte kui politsei, või kohtukull, kas ma olen siis väga paha inimene?


joki
Postitusi: 35
Liitunud: 06 Sept 2006, 17:09
Asukoht: rapla

Lugemata postitus Postitas joki »

keegi pole ju paha inimene ..

lihtsalt mõnele ei ole seda mõistuse törakat antud.lähed lubateta sõitma sis see on kõik ju puhtalt sinu enda risk.mõni vend on tattist saati sõitnud igast deltae võrride izidega ja muude asjadega mööda põldu ja külateid..loomulikult nad sõidavad ka väga hästi tänu põhjalikule kogemusepagasele.aga politse on selleks et trahvida kui ei ole kõik seadusesilmis õige.iga ühe ajab see veidi tigetaks kui sulle tehakse trahv ära aga kedagi peale enda ei saa siin ju süütistada

noormees huvi on miks mitte noh.

vaba kui lind...
Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re - paha inimene

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Cyberdyne kirjutas:

Aga näiteks mul on juba teine ratas, B-kat olemas, seega liiklust tunnen, rattaga sõita oskan, nüüd ka A-kat kool läbitud, ootan lihtsalt eksamiaega, ja usun et momendil sõidan korralikumalt, kui mõni vana tegija. Vähemalt kui muud pole, siis ma ei soovi endale soovimatut tähelepanu.Ja kui te nüüd võtate seda kui inimene, mitte kui politsei, või kohtukull, kas ma olen siis väga paha inimene?

Kui võtta kui inimene, siis oled vist jah üsna paha teiste liiklejate suhtes. Muidu oled lihtsalt täiesti tavaline liiklusrikkuja :twisted: See on umbes sama võrdlus, et kas kasutada sõna "homo" või "p***" :twisted:

K1200S

Võsavillem

Lugemata postitus Postitas Võsavillem »

Cyberdyne kirjutas:

Ma kah lugesin seda, et võiks ainult siis sõidukit omada, kui sa oled juba vastava kategooria omandanud.

Aga näiteks mul on juba teine ratas, B-kat olemas, seega liiklust tunnen, rattaga sõita oskan, nüüd ka A-kat kool läbitud, ootan lihtsalt eksamiaega, ja usun et momendil sõidan korralikumalt, kui mõni vana tegija. Vähemalt kui muud pole, siis ma ei soovi endale soovimatut tähelepanu.

Ja kui te nüüd võtate seda kui inimene, mitte kui politsei, või kohtukull, kas ma olen siis väga paha inimene?

Tegelikult oled sõitja nagu iga teine.Ainuke värk on see nagu eestlasele ikka kohane kui mul on load siis kõik kellel pole on kehvikud, mõrtsukad jne.Teine asi mida olen tähelepannud et need kes on load kätte saanud sooviksid et järgnevatel oleks see kättesaamine veel raskemaks tehtud.Küll kuulnud selliseid lugusid sellest kuidas ikka liigakergelt antakse lubasi jne.Paljud unustavad kuidas nad omalajal lasid lubadetta ringi ja polnud häda midagi aga nüüdseks on saanud neist kõigehullemad kriitikud.Tunnen päris mitut sellist inimest ja võid siit foorumist ka neid leida .Kui valid tee et sõidad ilma siis oled seaduserikkuja ja tead millega riskid aga kohe mitte ei usu et see sinust nüüd pätti ja mõrtsukat teeb.


gs
Postitusi: 181
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Lugemata postitus Postitas gs »

"Kui valid tee et sõidad ilma siis oled seaduserikkuja ja tead millega riskid aga kohe mitte ei usu et see sinust nüüd pätti ja mõrtsukat teeb."

Kas sama analoogia kehtib ka joobes juhtimise ja suure kiirusületamise kohta? :twisted:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”