Re: Aitäh!
Bikepoint ja Mihkel saavad suured tänud kirja
Bikepoint ja Mihkel saavad suured tänud kirja
Aitäh kaasfoorumlasele kris., kaua otsitud kogemuse eest.
Minu tänu läheb metsaveo rekka juhile kes mind täna Kikepera taga metsas aitas välja lükata.
Ma loodan, et ta loeb foorumit... kuna jõudis mainida, et sõidab baigiga.
Erci- tänud Sulle
Aitäh Christoph ehk eetarga!
Tõi mulle garaazi ette kena vanatehnika kaugelt välismaalt, asja-ajamine ning suhtlus vaeva ning mure vaba.
[mention]sarikas[/mention] mis ägeda vidina sa endale siis said?
"Bayernpack"
Aitäh kiidusõnade ees - oli huvitav reis!
Ma sain pildil oleva parempoolse 87 aasta K100RT, millele keegi hea inimene on LT varustuse külge kruvinud. 3 kohvrit, säilinud on pea-aegu originaalsena kui välja arvata vanahärra tuuning esiklaasile. Eriti tegi meele heaks töötav originaalne BMW kassett-magnetofon. Rattaga oli kaasas kõik, mis seal tehases kaasa anti, lisaks isegi 12V BMW originaalne kandelamp. Ratta omanik oli siit ilmast lahkunud, kuid ratas on valmis kohe sõitu minekuks, erinevatest panipaikadest tuli välja nii kiivrihooldus vahendeid, saksamaal nõutav helkurvest kui habemeajamiskomplekt, hambahari ja muu hügieeniks vajalik. Eraisikult saab alati ratta paremas komplektsuses kui edasimüüjalt (mitte, et ilma kellegi vana hambaharjata ma jätaks ratta ostmata aga saate aru, mida ma mõtlen), kuid arusaadavatel põhjustel pole nad väga optimistlikud Ida-Eurooplastega suhtlema. Tänu Christophile on see aparaat mul garaazis ootamas kuiva asfalti, et lülitada Sõnajalgade kassett magnetofoni, millel on lisaks muudele võimalustele ka Auto-Revers (nooremad kasutajad googeldage, see polnud aastal 87 veel nii tavaline) ning laulu "Tulge kõik" saatel põriseda läbi kevadise Tartu linna.
Ma olen väga rahul.
Rõõm vaadata, kuidas PSA grupi mootor ruulib
Ei-ei,
PSA grupi mootor oli esimesel prototüübil aru saamaks, kas see asi lendab. Tegemist on täiesti puhtalt Münhenis arendatud mootoriga.
Solgin teemat, aga mis vahe on RT ja RS mudelitel
K100 mudelid:
K100, ilma gondlita
K100C, väike tuulesuunaja paigutatud lenksu külge
K100RS, sportliku gondliga ja madalama lenksuga
K100RT, touring gondel
K100LT, kõrgem esiklaas lisaks RT´le ja rohkem nuppe ehk nn 'Luxury Touring'
K100TIC, erinevad ametisõidukid - politsei, kiirabi, tuletõrje, sõjavägi. Nimetus oli kasutusel 1985 mudeliaasta lõpuni. Rattad olid varustatud võimsama genekaga, kiirema esikäiguga ja spetsiifilise juhtmestikuga lisaseadmetele.
Kõikidel K100 mudelitel on ees 2 ketast ja taga 1. RS mudelitel on kiirem ülekanne kui teistel.
K-seerial on alumiinium paagid, reguleeritav esitule valgusvihu kõrgus, 460W generaator ja Hella 12V pistik ning ise välja lülituvad suunatuled.
Minu tänu läheb Streetmoto päkapikkudele!
Suured tänud, [mention]Motard.ee[/mention], proaktiivse tegutsemise ja abipakkumise eest
Suured tänud abikäte eest läheb kogu [mention]MOTODEPOO[/mention] perele
Suured tänud kahele autojuhile, ilmselt ka ise tsiklimehed, kes täna Kuivajõe ja Kose vahel märkasid mu teele kukkunud küljekotti. Esimene neist sõitis Kose tanklas mulle järele ja ütles, et nägi kotti maanteel. Kui tulutult kotiotsingult masenduses tagasi Kosele jõudsin, ootas teine mees mind üleskorjatud kotiga juba ees. Kuna oli esimene ots uue tsikliga siis ei kontrollinud piisavalt, kuidas nad kinnitatud on. Vahel ikka veab:D
Tuhat tänu ja kiidusõnad Hr.Nõelale
Mootorratta Saksast toomise teenus on täiuslikkuseni arendatud.
Paremini vist enam ei saa. Väga rahul.
[mention]extremist[/mention], kuna ma mikromeeri väljalaenamise eest midagi vastu ei oodanud siis Borjom sixpac tegi meele rõõmsaks küll. Aitäh.
[mention]Vint[/mention] tahaks sulle, kui aktiivsele moderaatorile õlale patsutada. Aitäh, tubli töö!
Tänan!
Aktiivseid modesid on tegelikult väheks jäänud... kes tunneb et oleks tahtmist kaasa lüüa, saatku Piipzule/ Mäkile vastavasisuline avaldus.
Enne modeks pühitsemist tuleb mõlema eelmaintiuga tõsine jutuajamine saunas ja Reimps teeb psühholoogilise testi.
Annaks siis tänased tänusõnad veokajuhile, täpsemalt segutünni omale, kes Viimsi kandis täna hommikupoolikul eesolevast patrullist märku andis. Kuigi üle oli suht mõistlikult, siis peatus ja minimaalselt vestlus oleks arvatavasti paratamatu olnud. Nüüd aga sain rõõmsalt oma proovisõitu jätkata. Tänud sulle!
Suured tänud abivalmis laigulisele tegelasele, kes eile õhtul Jüris märkas probleemi käes vaevlevat mootorratturist matkameest. Elagu tsiklistid, kes üksteist sõnadetagi mõistavad ning ei pea paljuks abikätt ulatamast! Loodetavasti kohtume veel, et saaksin oma tänu väljendada vähemalt ühe õllega.
Suured tänud kasutajale [mention]eetarga[/mention] suvel Saksamaalt tsikli toomise eest. Organiseeris kohaliku tuttava ratast enne ostu üle vaatama ja aitas müüjaga suhtlemisel. Toomine ise ja jooksvad teavitused said kõik nii nagu kokku lepitud.
Minu tänu läheb kasutajale [mention]moilo[/mention]
Minupoolt jälle suured tänud Ahtile, kes aitas taas elule mu minestanud sõbra!
läheb [mention]tito[/mention] ja ta kolleegile. Võtsin käed taskust välja ja lõpuks sai plastik oma kohale tagasi ning saab veel hooajast viimast võtta.
Kasutajale eetarga. Lõpuks sai endal sobiv tsikkel leitud, tänu temale müüjaga asjad aetud ja ratas Eestisse toimetatud.
[mention]mart63[/mention] tänud vihje eest slaiderite materjali osas
Lauri - suur aitäh ja palju muretu kilomeetrid!