Kas keegi laenaks Busat Blackbirdiga võrdlemiseks?

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Kas keegi laenaks Busat Blackbirdiga võrdlemiseks?

Lugemata postitus Postitas harimal »

Tere,

Kas keegi vanema Busa (2000-2006) omanik Tallinna lähistel oleks lahke laenama oma ratast kergeks testisõiduks ning sõidaks ise samal ajal minu 2000 Blackbirdiga? Pärast vahetaks muljeid.

Nimelt tahaks tagumikuga tunnetada, mis loom Busa selline on ning kas hakata oma Blackut tema vastu vahetama või mitte.

Lolli rattaga ei mängiks ja rulli oluliselt ei keeraks. Huvi puhtalt ratta isteasendi ja üldise käitumise osas. Igasuguse jama kindlustamiseks on pangakontol 100k Eesti raha käepärast võtta. Harju keskmisest mahukam krediitkaart veel lisapuhvriks.

Ohvrimeelsed võiksid saata ESi ;)

Tänud,

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

endise blackbirdi omanikuna just proovisin eelmine nädalavahetus 2006 busat.
olen 187 cm ja 92 kilo ning ütlen ausalt - tundsin seal ennast veidi ebamugavalt. võib-olla on põhjus ka sellest, et nüüd sõidan teist aastast customiga aga mine tea. käteasend oli kuidagi sunniviisiline ning pöörded/käiguvahetused peab ka ümber õppima.
see aasta mõtlesin kevadel uue BB osta teiseks rattaks aga näe, enam ei toodetagi kuram...

et siis lihtsalt enda väike kogemus siia...

Kasutaja avatar

arx805
Postitusi: 261
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas arx805 »

Uue ja vana Busa vahel haigutab suur kuristik. Kuna vana Busa paak on väiksem siis jalad ei taha pikemal mehel hästi sinna varju ära mahtuda. Asend on küll rohkem ettepoole, kui nüüd võrrelda Bläckuga.
Käiguvahetus on uuel ja vanal Busal erinev, ehk siis vana tahab pööret saada, uuel on mootori suurematel käikudel pöördemomenti piisavalt. Pidurid on uuel Busal paremaks aetud, lisaks on ära kadunud niiöelda käiguvahetusel allpoole see nügimine mootoripidurduse juures.
Mul endal ei ole küll Bläcku kogemust, selles osas ei oska kaasa rääkida. Kui aga võrrelda vanat ja uut Busat, siis soovitaks uut. Tegemist on ikka tõesti edasiarendusega ja vanaga palju võrrelda ei ole.


Teema algataja
harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Heip, megatänud kommentaari eest. Täpsustaks paari asja..

Viitsid kirjeldada lähemalt "käteasend oli kuidagi sunniviisiline" ja "pöörded/käiguvahetused peab ka ümber õppima"?
Samuti, kuidas Busa end kallutas BB'ga võrreldes ehk kas raskuskese tundus olevat kõrgemal või madalamal.

Kg olen sinust törts pisem, aga pikkus suht sama. 185cm ja 80kg.
Vaatasin, et BB'd toodeti kuni aastani 2007, aga viimased on 10kW lahjemad kui milleniumi kandi ratad. Või sa tahtsid teiseks rattaks päris uut?

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

Teema algataja
harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

arx805 kirjutas:

Uue ja vana Busa vahel haigutab suur kuristik... Tegemist on ikka tõesti edasiarendusega ja vanaga palju võrrelda ei ole.

Sul hetkel 2008 Busa. Mis aasta Busal sinu mainitud kõrgema pöörde soov ja tugevam mootoripidurdus oli? Või on erinevus sees juba 2007 masinaga võrreldes?

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

mul oli 2006 aasta uus ratas aasta aega kasutusel, siis sai järgmine õnnelik omanik ta enda kasutusse. ei ütleks, et see 8 kw vahet väga märgatav oli - pigem on see lenksu ja istme vaheline tihend oluline.
uus ja vana busa - jah. nende vahel on kuristik. nagu ka ikka tavatsen öelda, et kui busa oleks saanud endale blackbirdi pidurid, oleks see maailma parim ratas.

käte asend - allapoole ning kokkusurutud. pöördeid tahab meeletult saada. paide lastekodu üritusel käinud busa omanik ütles, et ega selle otsa peale üle 4 käigu ei saanudki kasutada. uuemal on pööretega veidi paremad lood.
minu arust oli BB raskuskese veidi rohkem keskele ja allpool kui busal. aga kallutada nii, et jalarauad vastu maad käivad, saab mõlemaga.

Kasutaja avatar

arx805
Postitusi: 261
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas arx805 »

TO: Harimal

Võrdlesin K2 Busaga, sellest rattast minu Busa kiiks tekkis :-).
Kuid minu teada on samad tunded kuni K7 mudelini välja.
Busa modeti pisut K5 mudelist alates ja K7 -l oli vist kah mõni vigur juures, kui mu mälu mind alt ei vea. Kuid soovitus on otsi internetist artikleid. Võrdluseid on ju kindlasti tehtud ka Bläckuga. Viimane K8 võrdlus oli näiteks Kawa zzr1400 -ga ja seda kaks kuud tagasi ilmunud ajakirjas two wheels.


Willie
Postitusi: 150
Liitunud: 17 Jaan 2004, 09:14
Tsikkel: FLH
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Willie »

Sõidan ise vana Busaga, kasvult 190 ja kaalu pisut üle 100 kg. Algul üle 100 km otstel ranne väsis, harjumine võttis umbes 1000 km, enam ei kurda. Paak ei sega ja jalatugesid pole näppinud. Minu pikkus lubab vabalt sõiduasendit valida, 170 cm inimene on näiteks praktiliselt kõhuli peal. Tuuleklaasi vahetasin ka kõrgema vastu. Tehtud on pisut mootorit ja vahetatud ülekanne 11% aeglasemaks. Uut pole proovinud, kuid ka vanat pole plaanis ei vahetada ega müüa. Sõidan aastas umbes 5000-8000 km ja selleks väheseks on ta mulle igati sobiv.

Pilt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”