RIP mootorrattamark Buell

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
mrtn
Postitusi: 166
Liitunud: 20 Okt 2003, 22:17
Tsikkel: Suzuki VX800
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

RIP mootorrattamark Buell

Lugemata postitus Postitas mrtn »



Suzuki VX800 '93
Kasutaja avatar

mqs
Postitusi: 308
Liitunud: 23 Mai 2006, 16:53
Tsikkel: Husky SM610
Asukoht: Tallinn, kesklinn

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas mqs »

kurb uudis tõesti, Erik Buelli näost press release'i ajal on ka näha, et ega see otsus lihtsalt sündinud

R.I.P.

Väheke värvilisemat: http://www.flickr.com/photos/35339588@N06/sets/

http://www.velonaut.ee
http://www.greenbikerent.ee

You've bought yourself a new bike. Keep the rubber side down!
Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 523
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

Njah, kurb :evil:

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

daffy
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Juun 2007, 12:23
Asukoht: keila
Tänanud: 1 kord

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas daffy »

on kahju aga ehk harrikas täidab siis ise tühjad lüngad

http://www.harley-davidson.com/wcm/Cont ... 200x%2Fpnw

-r6-
-xjr1300-
Kasutaja avatar

daffy
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Juun 2007, 12:23
Asukoht: keila
Tänanud: 1 kord

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas daffy »

...et viidates siis xr1200x -le

-r6-
-xjr1300-

Sassa
Postitusi: 6
Liitunud: 25 Dets 2004, 20:48
Asukoht: TLN

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas Sassa »

:cry: väga kahju

Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas scryth »

Olen samuti seda meelt, et kui mingi kaubamärgi tootmine peatatakse ei tähenda see veel, et see igavesti surnud oleks. Pigem võib siin probleemiks osutuda, et kaubamärk elustatakse pagan teab mis sisuga.
Allas üks päev oli uudis, et hiinlased ostsid GM-ilt Hummeri ära. Loo nael oli see, et neil kulub ca pool aastat Hummeri vastavusse viimiseks Hiina standarditega :wack: (millega iganes siis tegu ei oleks).

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

susla
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas susla »

Teen siikohal pakkumise osta ära mu buell XB12 r . Saate sama hinnaga millega tahtsin nädal tagasi müüa, ehk siis odavalt:)
Lisainfo saamiseks kirjutage privasse.
Lugupidamisega
Õnnelik Buelli Omanik :)

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas Piipz »

irw@nagu bugatti. ehk siis kui me kõik juba surnud või pikaajalisel pensionil oleme.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Kahju. Eric Buelli puhul on tegemist tõsise innovaatoriga. Jumal teab, mis lepingutega ta selle HD-korporatsiooniga seotud on - a la sa ei tohi kunagi ühegi teise firma jaoks töötada.
Igatahes on ta teinud kõva töö ja müts maha.

Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas speedvana »

ütleks, et colorit on tsiklimaailmas pügala võrra vähem :(

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

susla kirjutas:

Teen siikohal pakkumise osta ära mu buell XB12 r . Saate sama hinnaga millega tahtsin nädal tagasi müüa, ehk siis odavalt:)
Lisainfo saamiseks kirjutage privasse.
Lugupidamisega
Õnnelik Buelli Omanik :)

USA ja Kanada diilerid müüvad oma ülejäänud stokki nüüd 50% alennusega :P

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas apsik »

Hmzz .... mis võis siis "määravaks" saada Buelli jaoks.

Arvan, et "luigelauluks" sai disaineri käkerdis 1125R ja millel kasutati Rotaxi toodangut.
Kõik need uuenduslikud tehnologiad ja arendused ei mängi niivõrd rolli kui ratas on disaini poolest "käkerdis"
Never-ever ei osta ma sport ratast kui tal pole mingit-ki väljanägemist. Ratas peab olema KA ilus. Esimene "ämber"

Rotax teeb raudselt parema "performancega" mootoreid kui HD - pole kahtlustki. Kuid sellest tulevnevalt teine "ämber".
Kuigi HD mootorid on sport ratta jaoks jõuetud on need ameerilkastele väga hingelähedased.
Räägitakse ikka et kui HD mees tahab osta sport ratast või nakedi siis ostab endale Buelli.
Firebolt ja Lightning omasid otseseid HD "juuri", siis nüüd vaatab Buelli poes vastu Austria mootoriga, peletis.

Vana Firebolt ja Lightning oli oma olemuselt ja fiilingult väga viis pluss. Müts maha.
Ei olnud neil minekut ega pidamist aga fiiling (mis on minu arust tähtsam) oli viimasepeal.
Sealt vaid pisuke sammuke edasi (mitte radikaalne)..... ja poleks oma ellujäämisel probleeme.

APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

Homonculus
Postitusi: 15
Liitunud: 30 Apr 2008, 20:37
Tsikkel: XB9R
Asukoht: Tallinn

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas Homonculus »

V2 ratta ost endiselt päevakorras ja nüüd paneb täitsa kukalt kratsima, kas tahan peale uudist veel rohkem just Buell'i või vastupidi. Kahju, et kontakt seinast tõmmatakse, kuid too 1125R on tõesti peletis.

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

apsik kirjutas:

Hmzz .... mis võis siis "määravaks" saada Buelli jaoks.

Arvan, et "luigelauluks" sai disaineri käkerdis 1125R ja millel kasutati Rotaxi toodangut.
Kõik need uuenduslikud tehnologiad ja arendused ei mängi niivõrd rolli kui ratas on disaini poolest "käkerdis"
Never-ever ei osta ma sport ratast kui tal pole mingit-ki väljanägemist. Ratas peab olema KA ilus. Esimene "ämber"

Rotax teeb raudselt parema "performancega" mootoreid kui HD - pole kahtlustki. Kuid sellest tulevnevalt teine "ämber".
Kuigi HD mootorid on sport ratta jaoks jõuetud on need ameerilkastele väga hingelähedased.
Räägitakse ikka et kui HD mees tahab osta sport ratast või nakedi siis ostab endale Buelli.
Firebolt ja Lightning omasid otseseid HD "juuri", siis nüüd vaatab Buelli poes vastu Austria mootoriga, peletis.

Vana Firebolt ja Lightning oli oma olemuselt ja fiilingult väga viis pluss. Müts maha.
Ei olnud neil minekut ega pidamist aga fiiling (mis on minu arust tähtsam) oli viimasepeal.
Sealt vaid pisuke sammuke edasi (mitte radikaalne)..... ja poleks oma ellujäämisel probleeme.

Määravaks sai see et ta oli Harley-Davidsoni oma. Erik Buell tegelikult pani oma munad alasile juba hetkel kui ta oma firma HD'le ära müüs.
HD on tänapäeval üks äärmiselt kahtlane firma. Nende finants divisioon jagas inimestele samasuguseid sub-prime laene tsiklite ostmiseks nagu pangad majade ostmiseks.
Strateegia mille järgi üritati müüa nii palju kui võimalik tsikleid, ka inimestele kel tegelikult raha ei ole ja võlge tagasi ei maksa, osutus ikka äärmiselt valeks.
HD kogusissetulek langes 84% võrreldes eelmise aastaga. Mitte selle pärast et oleks 84% vähem tsikleid müüdud vaid just selle Financial Division'i väärtegevuse tõttu.
Buell kui HD alambränd lihtsalt ohverdati ära suure venna päästmiseks. Kuna Buell oli HD'ga tehnoloogia poolest nii seotud ei saanud nad teda ära müüa. HD'le kuuluv MV Agusta on aga selles vaates täiesti eraldi seisev ja nüüd müügis.

Pilt

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

a minge ka m***i.. ehmatusega vaatasin, et üks biker (bueller.. sry lemps;) ) kasti läind... no krt, vormistage pealkirjad ikka ÜHESELT MÕISTETAVANA... nah

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas sang »

apsik kirjutas:

Hmzz .... mis võis siis "määravaks" saada Buelli jaoks.

Kui vaadata majanduslikku külge, siis nii Buell kui MV olid nii oma tehnika kui hinna poolest premium turu spetsiifiline segment, sellelaadsed saavadki elada ja õitseda vaid majanduslikult väga headel aegadel ning surevad/hiberneeruvad majanduse languse ajal. Inimesed lihtsalt ei osta ebapraktilisi, aga see-eest sigakalleid ja kehva kvaliteediga trenditooteid.

Tehnilisest küljest rääkides: Buelli toodang oli üldjuhul siiski väga kitsaks tarbimiskeskkonnaks loodud: linnas huligaanitsemine. Nad proovisid ragistada ka väikse linnatsikliga Blast, mille läbikukkumisest sai aru ka Buell ise ning samuti proovisid adventure touringut oma Ulysessiga, mis aga ei saavutanud suurt midagi.

Oma kontseptsioonilt oli tegemist puhtalt USA turu konservatiivsemasse serva suunatud toodanguga, omamaise relvaga japsi peikide vastu. Aga see, mis töötas kunagi E.Buelli väljatöötatud eksklusiivse väikeseeriana, ei töötanud masstoodanguna. Japsidele ei suudetud vastu seista ei tehniliselt (mootorid nõrgad, jõu kättesaamiseks pidid oluliselt tuunima), kvaliteedilit (Buell ei tilgu õli vaid märgistab oma territooriumi) ega mugavuselt. Ka võistlusrajal ei suutnud Buell midagi saavutada. Selleks küll muudeti USA rinkareegleid niimoodi, et 2-sil 1200cc olid ühes pundis 600cc neljapütistega (Formula Exreme), aga vaatamata pungestustele ei suutnud Buell toota tsiklit, mis oleks ühegi võistluse edukalt lõpetanud ja kogu klassi ruulisid japsi 600sed.

Pealegi, konservatiivsele segmendile mõeldud toodangu disain ei saa olla röögatu futu-postmodernism.

Lühidalt: õitsev majandus kannatas Buelli ära, langev majandus pühkis ta uksest välja.


bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Re: RIP mootorrattamark Buell

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

sang kirjutas:

Nad proovisid ragistada ka väikse linnatsikliga Blast, mille läbikukkumisest sai aru ka Buell ise ning samuti proovisid adventure touringut oma Ulysessiga, mis aga ei saavutanud suurt midagi.

Kui Blast kuubiks pressiti, siis kuskilt jooksis läbi inf, et tegu oli Buelli enim toodetud mudeliga. Juhul kui see vastab tõele (ei viitsi otsida, kas selle kohta ka mingeid tehase numbreid on välja antud), siis Blasti päris läbikukkumiseks nimetada on pisut ülekohtune. Blasti probleem oli pigem sellest, et Buell tahtis kaasaegset mootorit (toda V-Rodi oma), mis aga arendati liiga raskeks, aga saadi hoopis Blast, millest nad algusest peale eriti huvitatud polnud.

Ka on välismaistest foorumitest silma jäänud kurtmine, et H-D diilerid ei pidanud Buellidest suurt ning seetõttu polnud demorattaid ja kõva tahtmist neid üleüldse müüa... Foorumijutt, aga ehk on siin ka terake tõtt sees.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”