Milline kaubik?

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Kuna tsiklimehed(vast enamus),sõidavad ka autodega,siis otsustasin õnne proovida(ehk ei saa "tuutusse",et karmide motomeeste tuju neljarattalistega rikun)ja küsida,et kas oskab keegi võrrelda ja tuua välja nii + kui ka- mõnedel loetletud kaubikutel(komkreetseid näiteid?) ja ehk ka omalt poolt soovitada mõnd,mis minu loetelust puudub.
Vaja on siis mitte eriti raskete koormate vedamiseks kaubikut.Võiks olla mitte väga kolakas,aga peaks olema vastupidav ja võimalikult öko.
Ahjaaa...hinnaklassi poolest tegemist odavama otsa "asjadega"(max 3000€)
Ise olen kiibitsenud selliseid:
Volkswagen-Caddy-transporter-multivan-caravelle
Mercedes Vito(peaks eemale jooksma vist?)
Ford Transit
Opel Combo
Kuidas suhtuda prantslastesse?

Tänan teid :)




Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Hardrocker kirjutas:

Kuna tsiklimehed(vast enamus),sõidavad ka autodega,siis otsustasin õnne proovida(ehk ei saa "tuutusse",et karmide motomeeste tuju neljarattalistega rikun)ja küsida,et kas oskab keegi võrrelda ja tuua välja nii + kui ka- mõnedel loetletud kaubikutel(komkreetseid näiteid?) ja ehk ka omalt poolt soovitada mõnd,mis minu loetelust puudub.
Vaja on siis mitte eriti raskete koormate vedamiseks kaubikut.Võiks olla mitte väga kolakas,aga peaks olema vastupidav ja võimalikult öko.
Ahjaaa...hinnaklassi poolest tegemist odavama otsa "asjadega"(max 3000€)
Ise olen kiibitsenud selliseid:
Volkswagen-Caddy-transporter-multivan-caravelle
Mercedes Vito(peaks eemale jooksma vist?)
Ford Transit
Opel Combo
Kuidas suhtuda prantslastesse?

Tänan teid :)

Combosse tsikkel ei mahu. Esivedune Vito on madal, st krossikal lenks laes kinni ja tänavarattal keerad peeglid ära, et sisse toppida. Ise kasutan hetkel Transporteri pikemat versiooni millel teises istmereas 2 pluss 1 lahendus. Kui üksik iste eemaldada siis bike ja krossika puhul on piisavalt ruumi tagumistele istmetele ronimiseks. Pakun, et Transporterist on ka sobiv versioon olemas.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1939
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 179 korda
Kontakt:

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Vint »

Mersu sprinter või transit.
Toyota hiace on ka hea varjant.
Konnasööjate ja Itaalia masinatega on igasuguseid imelike elektri ja muid proleeme.
Esimese kahe kasuks, on veel ketiga mootorid, Toyota osas pole kindel, krt ei mäleta kas oli samuti...
Korrates klassikat- "Prantslaste autodel on alati midagi viga ja kõige suurem viga on see, et need on prantslaste tehtud".

Kasutaja avatar

Sten
Postitusi: 822
Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
Tsikkel: ZX10R Fighter
Asukoht: Tallinn - 56934211
Tänanud: 6 korda

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Sten »

Renoo Trähvikut julgen soovitada . Konkreetne isend millega mina kulgenud olen äkki 90Tkm on küll väga vastupidav ja üliökonoomne . Elektri anomaaliaid ei ole kohanud . Mersut ei julge soovitada - rooste ja elekter muredeks .

Pooleldi ise tehtud , pooleldi hästi tehtud ...

jopakoll
Postitusi: 233
Liitunud: 17 Aug 2013, 00:36
Tsikkel: aabits

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas jopakoll »

uuemad mersud pidavat paremad olema...

Sten kirjutas:

Mersut ei julge soovitada...

Kasutaja avatar

Sten
Postitusi: 822
Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
Tsikkel: ZX10R Fighter
Asukoht: Tallinn - 56934211
Tänanud: 6 korda

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Sten »

No ilmselgelt kui hinnapiiriks on pandud max 3000 tugrikut , siis selle eest uuemat mersut ei saa .

Pooleldi ise tehtud , pooleldi hästi tehtud ...

Maario
Postitusi: 98
Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Maario »

Vito puhul julgen väita(et täitsa oleneb) omal ka vanem vito 110d 98a,eelnevalt omas mul sõber sellist isendit,sõitis päris kaua ja selgus ,et pole ta midagi nii hädine ,kui Need mehed kes tegelikult asjast midagi ei tea räägivad:D!,ise tassin vitoga ka tsikleid Peale on pandud ka 2 masinat korraga,kawasaki klr ja mingi vanem bike,ja jäi ruumi ülegi veel..... 3k eest saab korraliku vito kätte küll,varuosad on mõistliku hinnaga,Ainuke jah ET se rooste on küll veitsa prbleem!aga kui õigel ajal hooldada ja teha on asi korras!!!
Dominator mahtus ka vito kongi vabalt ära niet 2 tagumist istet olid isegi sees

http://marmoto.weebly.com/
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm

jopakoll
Postitusi: 233
Liitunud: 17 Aug 2013, 00:36
Tsikkel: aabits

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas jopakoll »

vanemal vitol on roostuss ja mingil hetkel tuli säästlikum mootor aga vana vito põhiviga pidavat olema ju mootorikamm kui on suuremad läbisõidud nö 90 tuhat ja jokk

modessonec kirjutas:

Vito puhul julgen väita...

Kasutaja avatar

Zass
Postitusi: 106
Liitunud: 05 Nov 2007, 09:25
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Zass »

mul täislaks transit, st kõige pikem ja kõrgem variant. Seal võib sörkjooksu ja kõrgushypet teha :wack:

võrrrr
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas westel »

Ise soovitaksin kolme: Mersu, Iveco või äärmisel juhul Renault. Nende markidega enam vähem head mälestused.

Kuni 2007.a Citroen, Peugeot- sõita on hea, aga kogu aeg mingit probleemid ja pole mõeldud eesti talve jaoks.

Paljud räägivad, et transit on hea kõva masin. Tegelikult suhteliselt töökindel, aga see süütelukk, küttepaagikork ja käigukast ei ole kõige paremad. Vb on mulle mingid läbi sõidetud transitid sattunud.

Ja võta võimalusel täispikk. Jube hea kui ruumi palju, muidugi maksavad rohkem.
Kuni 3kilo eest väga raske saada sellist, kuhu investeerima ei peaks.

Kui ruumi palju vaja pole, siis valiksin vist Toyota Hiace või VW transporteri

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas pühak »

Oma ja ka teiste tsikleid olen oma Vitoga vedanud. Madalavõitu on küll, peeglid tuleb maha keerata, chopperil veel klaas ka maha. Ma ei oska kommenteerida, on Vito hea või vilets auto, praegu on tal vanust 14 aastat ja kella peal 450 tuhat, millest minu sõidetud 370. Mootor ja käigukast pole veel lahti käinud, küttepumpa ja pihusteid on parandatud, aga see võib sellest tuleneda, et suht kohe, kui auto minu kätte jõudis, lasin teda kompuutriga "veidi" järele aidata. Elektrikaladest on siiani olnud 2x aku vahetus (sellest 1x "tänu" kerole, mis ohtra kasutamisega aku üpris kähku ära tapab), genekale uued harjad-kollektor, uus starter, salongiventikale samuti uued harjad-kollektor ja pirne-kaitsmeid on ka aegajalt vahetada saanud. Samuti on tagatuled ära vahetatud, aga kuna need olid tõstukite+koormaalustega hooletute laadimiste käigus korduvalt pihta saanud, siis seda päris elektriveaks ei loeks. Kere hakkas pärast 10-dat eluaastat tõsisemat tähelepanu nõudma: tänaseks on vahetatud karbid ja kapott ning küljeuksed on saanud kuni liistuni uue pleki. Täiesti konkreetselt on saatanast Vito tagapidurid: Isegi uute ketaste-klotsidega oleks korra ülevaatusel peaaegu põrunud, no ei anna kässar mõõtu välja. Kaubikul peavad olema taga trummelpidurid.

Kui reaalselt 2,5t käru sabas on olnud, (2t on lubatud) siis õõtsutab autot nagu tormisel Läänemerel ja kiirendus on olematu. Ilma käruta ja seaduse piires koormatud kerghaagisega pole kiirustrahvi hankimine probleem, kui isu selle järele peaks olema. Lennuk ta muidugi pole, aga edasi saab.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Aivar123
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Juul 2012, 17:00
Tsikkel: TDM 900
Asukoht: tallinn

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Aivar123 »

Omal kaks 1.9tdi 74kw, 6 käigulist "Träfikut" :) ja mõlemal üle 500k kellapeal ( kuskil 540-550 kanti). see mis opeli tehasest tulnud ja vivaro nime kannab ning mitme juhi sõita on olnud algusest peale, sellel 2. mootor, 2. käigukast ja 3. turbo. Lisaks u 3 jooksu tagumisi pidurikettaid, sest rattalaager koos kettaga on odavam kui ilma :wack: . Suhteliselt minukäes olev träfik originaal on u 10kkm vähem sõitnud, vahetatud on turbo ja ka u 2-3 jooksu tagumis kettaid ning üks esiratta laager- aga sellel sünnist saati üks elektrinu#%$ ( iseenesest ei miskit hullu aga häirib, et peale käivitamist ei ärka gaasipedaal üles. vahel kuni mitu minutit peab ootama- ja vahetatud on kõikvõimalikke vidinaid peale aju). kütet kulutavad reaalselt 8/100 ringi... olen saanud hakkama tallinnas 7,6 ja samas käinud riias 8,5/100. Transporter oli ka T4 kerega, 2,4 ilma turbota diisel. Oli alles loom. Kui miski ikaldus millise iganes massinal, siis sellepeale võis alati kindel olla- vahepeal seisis miski 3-4 kuud, kangutasid ukse lahti ja paugust käivitus... aga roostetama hakkas ja müra oli palju- tank ikkagi :) küttekulult ka samasse auku kuid kerelt kitsam ehk siis kui mõlemal on ees kolm kohta siis trafikul on laiust rohkem. samas volksu iste mugavam.

Parem kui me tööalaselt ei kohtu... mitte et minul klientide vastu midagi oleks.

Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.

üksik hunt
Postitusi: 185
Liitunud: 06 Mai 2008, 14:26
Tsikkel: ise tegin (doonor xv1100 yam)
Asukoht: Tallinn

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas üksik hunt »

No minu kindlaks lemmikuks ja ustavaks kaaslaseks juba aastaid on Volkswagen-transporter-multivan-caravelle
Mõlemad on olnud 1,9 D eelmine ilma nüüd turboga,kütusekulu stabiilselt 7L/100km
varuosade hind teistega võrreldes olematu,viimati vahetatud tagapiduri klotsid,14euri komplekt .
poolteljed 1/3 Toyota omade hinnast jne.
Seest vähe lärmakas on aga mugav nagu sõiduauto aga mahutab palju.
Julgen soojalt soovitada.Ka rootsis mägisematel teedel sai hakkama,kihutamise masin ta ei ole.
Aga ustav tööloom küll.

Kiirusta aeglaselt

Teema algataja
Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Ohh...päris vajalikku infot juba tulnud :bsmile:
Kaubiku põhiliseks koormaks saaks olema näpuotsaga heli-,ja valgustehnikat.
Loomulikult võiks olla piisavalt ruumi,et vajadusel ka tsiklit vedada.
Mis Transiti reaalne kütusekulu on ja ega nendega talvel vist sõita väga mugav ei ole kui just kuuti liivakotte tagasillale ei lao?


raunzo
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Veebr 2014, 16:38
Asukoht: Viljandi

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas raunzo »

Keskmise kõrgusega pika kerega Transitiga (63kw diisel) on sõitu tulnud ette palju. Nõrkadeks kohtadeks teise ja kolmanda käigu sünkro, karterituulutus kipub umbe minema kui masin kaks aastat lumehanges seisnud. Kütusekulu circa 9, täislastis 10-11. Sisse mahub mitu ratast + muud kola.

Edit: Küsimus oli ka talvel sõitmise kohta. Tühja kuudiga lamellrehv kippus maanteel pidama küll. Pigem ei saa hoogu üles, mootor on tal üpris jõuetu. Täislastis 90-95 kannatab sõita spido järgi, mitte väga kiiremini. Tänu jõuetusele on muidugi kütusekulu üsna stabiilne s.t. kannatab gaasi lihtsalt põhjas hoida (kogemuse pealt ütleks, et see on kõikidel suurematel kaubikutel nii).


grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas grahv »

Hardrocker kirjutas:

ega nendega talvel vist sõita väga mugav ei ole kui just kuuti liivakotte tagasillale ei lao?

Tagaveolise kaubikuga talvel sõita pole eriline probleem (pikk teljevahe) kuni püsid lahtilükatud tee peal. Aga läbivus ja seega manööverdusvõime on võrreldes esiveolisega küll olematud, sõltumata rehvidest või meelitamisest...

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas mella »

Kui väiksemat ja mugavamat masinat 3K klassis vaja, siis minu esimene eelistus oleks alati Transporter T4.

2,4D on nagu traktor - mitte eriti võimas aga töökindel. 2,5TDI 75kW on juba päris hea mootor (tehakse ka 65 ja 111 kW turbot). Mina valiks alates 2000 aastast mudeleid (moodsama armatuuriga, siniste kelladega). Aga need on kohe kallimad ka. Teele pole ma 75kW masinaga kunagi jäänud, kütusekulu sõltub juhi jala raskusest. Mul on linnas 6 kandis, maanteel alla 7 (100kmh).
Väga hea juhitavusega, kuid suure pöörderaadiusega. Valida 2 eri pikkusega kere. Pikka keresse läks mul 3 tsiklit korralikult pakkides sisse.
Tüüpveaks on esisilla sharniiride pukside kiirelt kolisema hakkamine.
Ja veel - T4-sid kiputakse müügil uhkelt kerima. poole milli pealt 300K peale ja isegi allapoole.

Kui Soome-Rootsi praamid plaanis, on lühike vito või Hiace mõistlikum - jäävad odavaima pileti piiresse. VW on juba 1.94 kõrgusega passis.

Vito roostetab uhkelt. Hiace on ka korraliku hoolde puhul hea masin, kuid seest väike.

Trafik ja selletaolised nõuavad palju hoolet ning varuosi.
Peugeot, citroen ja fiat on rikastele remontijatele mõeldud.
Transitid miskipärast lagunevad ka, kuigi mootor ja sid veab veel poolsurnunagi.

Hea näide on kiirabid. 300k sõitnud Sprinteril oli ainult tagasild ja ukseluku mootorid läbi. Transporteril oli 2-massilise siduri kolin, muidu täiesti korras. Transit loeti varuosade võtmiseks kõlblikuks, kuigi välja nägi enamvähem - uksed ei seinud ees, mootor võttis õli, käigukast oli imelik, roostetas jne. VW LT oli muidugi kõige jubedamas seisus kere poolest. Mootor (sama, mis T4) oli OK.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Minu kogemus on, et kvaliteedi-hinna suhtelt Ford Transiti vastu ei saa.
Hiacega pole liigelnud, sõna ei võta. Vanasti hinnati küll kõrgelt.
Vito pole minu hinnangul eriline Mercedes. Roostetavad meil kui kuradid, juhtimisseadmed logisevad jne - mina ei võtaks.
Opel Combo, nagu öeldud, väike. Sõitnud ta'ga vähe ka, st ei kommenteeri (meeles, et kandejõu poolest ka kehv).
Prantsuse seeria: Renault (Traffic)- Opel- Nissan seeria bussid - kui vaid buss, siis suhteliselt mugavad, aga keeravad kehvasti ja juhitavus veidi ebamäärane (aga mitte ka halb). Remonti vajavad üle keskmise tihti. Eriti elektripool, igasugust jama nendega saanud. Ja mootor on sõiduautolik, st kui raske kahehobuse haagise järgi võtad, siis minna ei jõua. Nõrgema mootoriga Transit tõmbab sama käru suuremate probleemideta, st ilmselt parem moment. Uued prantslased väga ei roosteta.
Volkariga olen ka liigelnud, need on päris head masinad, aga selle tõttu vist mitte väga soodsalt kättesaadavad. Volkari mootor on ökonoomne küll. Rasket haagist pole vedanud, seega seda võimekust ei tea. Juhitavus on ok.
Transitiga olen nühkinud sama haagisega Leedu vahet (poola piirini). Väga hea juhitavus, täpne rool. Pöörab hästi (oluline just käruga manööverdades). Häälekam, kui prantslased. Veovõime parem. Läbivus ka traffikutest parem, isegi samade rehvidega (pole päriselt aru saanudki, miks). Roostekindlus pole küll neil suurem asi, aga see vist Fordide üldine probleem. Veermik minu hinnangul üle keskmise vastupidav. Mootor normaalne. No paagikorgid-tagaluugilukud-kapotilukud ei kuulu ka parimate leidude hulka. Süütelukku sool ei satu, see pole otsi andnud.
Fordil oli muide eelmine kuu tühjendusmüük kuna Transitil uus mudel välja tulemas. Müüdi nulliga ära, st sõiduauto hinnaga sai bussi. Kuna plaan oli niikuinii endale soetada, saigi teoks tehtud (kasutatud normaalses seisus bussid olid üsna sarnase hinnaga). Uus muidugi uus ja lisavarustust rohkem, kui mu Focusel. Mootoreid on erineva võimsusega, sellel on 103 kW ja see võtab 2 tonnise haagise + täislast masinas järgi nii, et ei tunnegi. Kütusekulu sain selle juures 10,5. Tühja bussiga sõltub väga tuulest, aga 8-ga saab igal juhul hakkama. Linnas praegu ca 9 - 9,5, kui normaalselt sõita. Meelitades vähem. Vajutades rohkem. Võid 12 ka saada.

Sõnaga - mina eelistan Transitit, kui vaja töölooma.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

eetarga
Postitusi: 777
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Viitina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas eetarga »

Firmas on kokku pidevalt 3 kaubikut olemas. Selge võitja: Volkswagen T4

Sprinter 311 oli hea, aga tarbis siin suht palju varuosad - müüsime maha.
Ford Connect - kõrge ja pikk (230 variant vist?) - väga head kogemused - aga ei mahu vist sinu eelarvesse sisse.

Praegu on minu lemmik - vana korralik T4 1,9 diisel pikka kerega. Olematu remondikulu, olematu kütusekulu, ja isegi haagisega saab hakkama.

Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas mella »

Kuni 3000EUR klassis uut transitit siiki ei saa ;) Saab just sellises seisus masina, mida ei ostaks.

Tsikkelröövel kirjutas:

Minu kogemus on, et kvaliteedi-hinna suhtelt Ford Transiti vastu ei saa.

Fordil oli muide eelmine kuu tühjendusmüük kuna Transitil uus mudel välja tulemas. Müüdi nulliga ära, st sõiduauto hinnaga sai bussi. Kuna plaan oli niikuinii endale soetada, saigi teoks tehtud (kasutatud normaalses seisus bussid olid üsna sarnase hinnaga). Uus muidugi uus ja lisavarustust rohkem, kui mu Focusel. Mootoreid on erineva võimsusega, sellel on 103 kW ja see võtab 2 tonnise haagise + täislast masinas järgi nii, et ei tunnegi. Kütusekulu sain selle juures 10,5. Tühja bussiga sõltub väga tuulest, aga 8-ga saab igal juhul hakkama. Linnas praegu ca 9 - 9,5, kui normaalselt sõita. Meelitades vähem. Vajutades rohkem. Võid 12 ka saada.

Sõnaga - mina eelistan Transitit, kui vaja töölooma.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Igapäevastest kogemustest,

VW Transporter T5 kaubik ja kastikas mõlemad 2.5TDI kütust kulub metsikult (üle 10l/100km), toas on metsik lärm ja karjumine, salongis on vähe ruumi seega pikka maad on väga väsitav sõita ka kõrvalistujama. Vastu peavad hästi, probleeme teistega võrreldes vähem

Renaut trafic jms. sõita on mugavam, sees on vaikne ja normaalselt ruumi, kui eelistada siis 6k kasti (5k jooksevad laagrid laiali). Probleemid käivad lainetena, üks hetk saad rahulikult 100tuh sõita, siis laguneb mõnda aega (roolilatid, roolipumbad, egr, pihustid, käigukast). Osad isendid on nõrgemad ja enamus ajast lagunevad.

Mersu uue malli bussid, tore sõita, kuid üsna palju hoolt vajab, mis ei ole odav. Lollid tüüpvead, muru sees sõita ei saa, sest rohi kerib ümber kardaani ja tihendi vahele, ning differ jookseb tühjaks, käigukasti trossid jäävad kinni

PiltPilt
Kasutaja avatar

Raits66
Postitusi: 274
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Raits66 »

Traficu 6-ene kast läheb samamoodi kintsu nagu 5-ene. Remont koos laagrite ja juttudega umbes 500 + .

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas mella »

Kuskohast sa T5 või mersu uuema malli masinad sõitvana 3000EUR hinnaklassis saad?

Kui on 3 istet ees, siis kõrvalistujana on kõigis pisikaubikutes vilets sõita. Kaasa arvatud uues Vitos või sprinteris. Selleks on 1+1 istmed.

Kalapea kirjutas:

VW Transporter T5 kaubik ja kastikas mõlemad 2.5TDI kütust kulub metsikult (üle 10l/100km),

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Ei pannud 3k piiri tähele, Boxer, trafic, transit, neis on ruumi, aga 1+2 T5 transporteris lihtsalt ei jagu põlvedele ruumi, sisse mahud aga mugavalt tunda ei saa, kõrvalistuja saab ainult diagonaalis istuda, viiekohalises võib muidugi rohkem ruumi olla.

PiltPilt
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas mella »

3-kohalises T4-s ma küll sellist probleemi pole märganud. Pole mingeid väga pikki koibi näinud ka.

Kalapea kirjutas:

Ei pannud 3k piiri tähele, Boxer, trafic, transit, neis on ruumi, aga 1+2 T5 transporteris lihtsalt ei jagu põlvedele ruumi, sisse mahud aga mugavalt tunda ei saa, kõrvalistuja saab ainult diagonaalis istuda, viiekohalises võib muidugi rohkem ruumi olla.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas puna »

Seekord mella jutuga suht nõus.
Omanud 110D ja 112CDI Vitosi no enam ei taha seda peavalu mis nendega koguaeg oli.
Sprinter tõis pikk tõis kõrge oli ka nii enam vähem, aga see ei mahu ilmselt ka hinnapiiri
T4 on olnud 1,9 no edasi see ei vea ja jõudu pole, 2,4 no see on enivei igiliikur ja väänet piisavalt.
Nüüd lasen mitmendat aastat 2,5 kangema kw ja pikka dislaga ja pole millegi üle nagu nuriseda.
T5 ei mahu su hinnapiiri ja oli väga jänune see 1,9 mootor minukäes.
Aegajalt kord aastas enne ülevaatust tahab väikse nokitsemise saada.
Paljude kõrgemate rataste peeglid tahavad lakke küll minna.
Ah jaa T4 on ees tõesti rohkem ruumi kui T5 eest mõlemad siis 1+2


thunderfrost
Postitusi: 99
Liitunud: 27 Okt 2011, 11:01
Tsikkel: kawa z750, kawa z1000
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas thunderfrost »

Soovitan hiacet , meil neid hetkel 3 tükki ja probleeme nendega pole . Kusjuures 1 on müügiks ja mahub 3k hinnapiiri sisse

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas kaval »

ja kui sul nüüd selgub,et mida sa täpselt tahad osta siis võin selle leidmisega aidata euroopast !
allar ätt arcar.eu või 56291000

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Kasutaja avatar

...punkt
Postitusi: 34
Liitunud: 30 Jaan 2013, 22:05
Tsikkel: KTM RC8 R, Honda CB1000R
Asukoht: Muhu, Tallinn

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas ...punkt »

Tere! Minul Transporter T4 2002a, 2,5tdi 75kw pikk versioon. Sõitnud ta on 390 000km ja pole veel märkigi väsimisest. Kõik hooldused tehtud õigeaegselt ja vahetatud ainult kuluosi. Eelmine kaubik oli ka T4, 1999 mudel ja sõitnud oli 710 000km kui ta maha müüsin. 3000 euro eest soovitangi transporterit, muresid vähem.

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: Milline kaubik?

Lugemata postitus Postitas kaval »

...punkt kirjutas:

Tere! Minul Transporter T4 2002a, 2,5tdi 75kw pikk versioon. Sõitnud ta on 390 000km ja pole veel märkigi väsimisest. Kõik hooldused tehtud õigeaegselt ja vahetatud ainult kuluosi. Eelmine kaubik oli ka T4, 1999 mudel ja sõitnud oli 710 000km kui ta maha müüsin. 3000 euro eest soovitangi transporterit, muresid vähem.

fordi ainus viga on minumeelest ebamugav juhiiste,see on minu arvamus !

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”