Mootorratta liising
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Mootorratta liising
Nonii, Hansa Liising hakkab nüüd pakkuma mootorratta liisingut ilma kasko kohustuseta. Liisinguintress peaks olema 14-16% aastas.
Hea uudis?
VB
Hea uudis?
VB
Ei suuda seda uudist uskuda, et ilma kaskokindlustuseta saan liisida näiteks 150000 kroonise mootorratta.
Võimatu, mitte keegi ei võta endale sellist riski.
Ootaks natuke lisainformatsiooni selle kohta.
Kuid pakun, et eks see tuleb midagi järelmaksu(kaardi) laadset.
A'LA 50000 maksimaalne summa.
Või teine võimalus on lisatagatis, paneme korter panti ja liisime 150 keek maksva tsikli.
Võimatu, mitte keegi ei võta endale sellist riski.
Ootaks natuke lisainformatsiooni selle kohta.
Kuid pakun, et eks see tuleb midagi järelmaksu(kaardi) laadset.
A'LA 50000 maksimaalne summa.
Või teine võimalus on lisatagatis, paneme korter panti ja liisime 150 keek maksva tsikli.
1 aprill on möödas vist (kontrollisin igaks juhuks kalendrist järele) Never Ever ei usu ma sellist asja enne kui mu oma silmad seda kirjalikult usaldusväärsest allikast on näinud. Selline riskigrupp nagu tsiklid ja nüüd ühtäkki siis ei ole enam kindlustusel huvi selle vastu...mis loogika sellel on, kas panganduse ja kindlustuse juhtkond on äkki mootoratturitest isikute kätte üleöö läinud, kes patriotismist ja ilma igasuguse kasu eesmärgita propageerivad kahel rattal liiklemist???
Loud pipes save lives!!!
-
Teema algataja
SEB Ühisliising alustas mootoratastele liisingu pakkumist umbes kuu aega tagasi. Uurige sealt. Kuna olen tööalaselt nende koostööpartner, siis sain neilt vastavasisulise maili. Kui kellelgi väga huvi võin selle oma postkastisügavustest välja kookida ja copy/paste teha. Hansa pakub seda juba aastaid piisavalt lugupeetud inimestele, kes kasko ise peale saavad.
Siin see Copy/paste nüüd siis on:
Lisaks oleme valmis finantseerima ka tänavasõidu mootorrataid , oleme
saavutanud kokkulepped Ergo ja IF kindlustusega et nad on nõus meie
vahendusel soetatud mootorrattaid ka kindlustama ( kasko hind ca 8 % - 11,75
% aastas sõltuvalt seltsist ja mootorratta vanusest ) .
Mootorratastele sõlmitakse kapitalirent kuni 48 kuud , sissemakse 30 % ,
intress ca 5,5% - 6,5%. Need on nii öelda standardtingimused ,erikokkulepped
võimalikud . Ratta vanus perioodi lõpus max 10 aastat .
Kliendid võivad olla nii era- kui juriidilised isikud .
Siin see Copy/paste nüüd siis on:
Lisaks oleme valmis finantseerima ka tänavasõidu mootorrataid , oleme
saavutanud kokkulepped Ergo ja IF kindlustusega et nad on nõus meie
vahendusel soetatud mootorrattaid ka kindlustama ( kasko hind ca 8 % - 11,75
% aastas sõltuvalt seltsist ja mootorratta vanusest ) .
Mootorratastele sõlmitakse kapitalirent kuni 48 kuud , sissemakse 30 % ,
intress ca 5,5% - 6,5%. Need on nii öelda standardtingimused ,erikokkulepped
võimalikud . Ratta vanus perioodi lõpus max 10 aastat .
Kliendid võivad olla nii era- kui juriidilised isikud .
Viimati muutis nitse, 29 Juun 2005, 12:53, muudetud 2 korda kokku.
-
Teema algataja
Motopaksu jutt kisub sinna tõe poole...
Hansa Liisingu poolt on otsus tehtud, et hakatakse ilma kasko nõudeta liisingut pakkuma. Ametlikku toodet veel ei ole, aga on tulemas. Uurin veel sissemaksude ja vastutuste kohta. Kuna ise töötan samas majas kui Hansa Liising, siis siit ka info.
Seda korteri pantimist lisatagatisena pakuti tõepoolest toote väljatöötamisel, aga see laideti majasiseselt maha kui mõttetu.
VB
Hansa Liisingu poolt on otsus tehtud, et hakatakse ilma kasko nõudeta liisingut pakkuma. Ametlikku toodet veel ei ole, aga on tulemas. Uurin veel sissemaksude ja vastutuste kohta. Kuna ise töötan samas majas kui Hansa Liising, siis siit ka info.
Seda korteri pantimist lisatagatisena pakuti tõepoolest toote väljatöötamisel, aga see laideti majasiseselt maha kui mõttetu.
VB
Tere!
Kuna see teema huvitab paljusi siis küsisn ühe tuttava Hansa Liisingu inimese käest. Vastuseks sain et :
Jutt täitsa õige. Just eelmisel nädalal sai uus toode ära kinnitatud.
Nõudlus on olemas ja kliendid on palju küsinud. Suurim probleem siiani kasko teema.
Tingimused järgmised:
- sissemaks min 30%
- periood kuni 4 aastat
- vara uus või vähekasutatud
- superbike'i ei taha väga teha
Kaskoga pidavat olema nii, et kui ainult liikluskindlustus, siis on
intress kirves. Kaskoga võttes pidi intress normaalne olema.
Samas on võetud ka pakkumised seltsidelt ja aastane makse tuleb kaskol kuskil 12 000 EEK
Liisingut vormistame nii eraisikule kui ka jur isikutele.
Edu Teile liisimisel!
Pec
Kuna see teema huvitab paljusi siis küsisn ühe tuttava Hansa Liisingu inimese käest. Vastuseks sain et :
Jutt täitsa õige. Just eelmisel nädalal sai uus toode ära kinnitatud.
Nõudlus on olemas ja kliendid on palju küsinud. Suurim probleem siiani kasko teema.
Tingimused järgmised:
- sissemaks min 30%
- periood kuni 4 aastat
- vara uus või vähekasutatud
- superbike'i ei taha väga teha
Kaskoga pidavat olema nii, et kui ainult liikluskindlustus, siis on
intress kirves. Kaskoga võttes pidi intress normaalne olema.
Samas on võetud ka pakkumised seltsidelt ja aastane makse tuleb kaskol kuskil 12 000 EEK
Liisingut vormistame nii eraisikule kui ka jur isikutele.
Edu Teile liisimisel!
Pec
Ikka on asi endiselt haige, kui pean maksma kaskot 10% ratta hinnast.
Ütleme, et keskmine uus ratas maksab 150000 krooni.
Seega aastas kulutan kaskopeale 15000.
Kui võtame näiteks keskmise auto - maksab 250000 ja aastane kasko on kuskil 8000 kroonija auto liikleb 12 kuud, ragas ratas kuskil 5-7 kuud olenevalt juhtis, ning suures piiris ei ole igapäevane liiklusvahend.
Minu ettepanek, kui mõni liisingu inimene seda satub lugema neile oleks järgmine.
1. Ratta omavastutus ei pea olema 3000 krooni, nagu on autopuhul.
Omavastutus võiks olla alates 10000 kroonist näiteks, mis samas tähendaks kohe seda et pisikene küljemahapanek tuleb oma riisikol korda teha ja kindlustust ei peedita.
2. Talveperioodil, kui ratas ei sõida võiks kasko katta ainult vargust ja seda ka siis turvaliset hoidmiskohast, mitte tänavalt, samamoodi võiks talveperioodi kaskol ära unustada liiklusriskid - mis võiksid vähemalt kaskot tunduvalt odavamaks teha.
Normaalne oleks 5% ratta hinnas, nii nagu laias laastus on autode puhul.
3. Vanuseline ahistamine (if minu teda midagi sellist teeb ), et 18-26 kõige suurem riskigrupp, 27-40 madalama riskiga ning 40+ kõige väiksema riskiga.... vanused on minu poolt toodud näitlikud, seega sellel teemal pole mõtet flame teha.
Huvitab kas elukindlustust ka nõutakse ratta kasko puhu Kaldun arvama, et jah muidu jääb ju ahnetele liising firmadele risk, et juht sõidab end liisitud rattaga täpiks ja võlgu pole enam kellelt sisse nõuda.
Ütleme, et keskmine uus ratas maksab 150000 krooni.
Seega aastas kulutan kaskopeale 15000.
Kui võtame näiteks keskmise auto - maksab 250000 ja aastane kasko on kuskil 8000 kroonija auto liikleb 12 kuud, ragas ratas kuskil 5-7 kuud olenevalt juhtis, ning suures piiris ei ole igapäevane liiklusvahend.
Minu ettepanek, kui mõni liisingu inimene seda satub lugema neile oleks järgmine.
1. Ratta omavastutus ei pea olema 3000 krooni, nagu on autopuhul.
Omavastutus võiks olla alates 10000 kroonist näiteks, mis samas tähendaks kohe seda et pisikene küljemahapanek tuleb oma riisikol korda teha ja kindlustust ei peedita.
2. Talveperioodil, kui ratas ei sõida võiks kasko katta ainult vargust ja seda ka siis turvaliset hoidmiskohast, mitte tänavalt, samamoodi võiks talveperioodi kaskol ära unustada liiklusriskid - mis võiksid vähemalt kaskot tunduvalt odavamaks teha.
Normaalne oleks 5% ratta hinnas, nii nagu laias laastus on autode puhul.
3. Vanuseline ahistamine (if minu teda midagi sellist teeb ), et 18-26 kõige suurem riskigrupp, 27-40 madalama riskiga ning 40+ kõige väiksema riskiga.... vanused on minu poolt toodud näitlikud, seega sellel teemal pole mõtet flame teha.
Huvitab kas elukindlustust ka nõutakse ratta kasko puhu Kaldun arvama, et jah muidu jääb ju ahnetele liising firmadele risk, et juht sõidab end liisitud rattaga täpiks ja võlgu pole enam kellelt sisse nõuda.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Vastan siis liisingu inimesena :
Kokkuvõtteks võib öelda seda, et mida rohkem tuleb meile tsiklihuvilisi, seda rohkem küsitakse ka liisingut, mida rohkem küsitakse liisingut, seda rohkem tahetakse ka kaskot, mida rohkem tehakse kaskot, seda selgemaks (ja loodetavasti ka väiksemaks) muutub ka tsikli kasko reaalne kahjusus ja sealt siis tulevad ka normaalsed hinnad.
Mis aga tsikli liisingusse ilma kaskota puutub, siis siin on põhimõte lihtne - liisingu puhul hinnatakse kahte riski - kliendi risk ja objekti (ehk tagatise) risk mida tugevam on kliendi finantstaust, seda vähem rõhku pannakse objektile kui tagatisele ja tugev klient võib tsikli ka ilma kaskota saada. Kui aga tagatis on projekti riskide hindamise seisukohalt olulise tähtsusega, siis tuleb see tagatis ka ära kindlustada...
Fazer@liisinguinimene
On arutatud kindlustuse inimestega ka selliseid variante. Tean, et Salva kindlustuses tegeletakse mingi spets tsklitele mõeldud kindlustustoote arendamisega. Aga üldiselt on tsiklite kindlustamise probleemiks see, et nende vähesusest tingituna ei teki kindlustusel veel n.ö. kriitilist massi lepinguid. Ehk kahjusus on ülimalt ebastabiilne ja üks laks mõjutab kogu toote kahjusust kõvasti.1. Ratta omavastutus ei pea olema 3000 krooni, nagu on autopuhul.
Omavastutus võiks olla alates 10000 kroonist näiteks, mis samas tähendaks kohe seda et pisikene küljemahapanek tuleb oma riisikol korda teha ja kindlustust ei peedita.
Iseenesest võid sa teha aastase kasko ja selle poole aasta pealt ära lõpetada (saad raha tagasi). Iseasi on see, kas sama selts sulle siis veel järgmisel aastal pakkumist tahab teha... Aga ettepanek on igati mõistlik.2. Talveperioodil, kui ratas ei sõida võiks kasko katta ainult vargust ja seda ka siis turvaliset hoidmiskohast, mitte tänavalt, samamoodi võiks talveperioodi kaskol ära unustada liiklusriskid - mis võiksid vähemalt kaskot tunduvalt odavamaks teha.
Normaalne oleks 5% ratta hinnas, nii nagu laias laastus on autode puhul.
Paraku see tegelikkuses ka nii on. Olen selle kohta isegi mingit maailma statistikat lugenud, et just sellest vanuse vahemikus saab ka kõige rohkem mootorattureid hukka...3. Vanuseline ahistamine (if minu teda midagi sellist teeb ), et 18-26 kõige suurem riskigrupp, 27-40 madalama riskiga ning 40+ kõige väiksema riskiga.... vanused on minu poolt toodud näitlikud, seega sellel teemal pole mõtet flame teha.
Kokkuvõtteks võib öelda seda, et mida rohkem tuleb meile tsiklihuvilisi, seda rohkem küsitakse ka liisingut, mida rohkem küsitakse liisingut, seda rohkem tahetakse ka kaskot, mida rohkem tehakse kaskot, seda selgemaks (ja loodetavasti ka väiksemaks) muutub ka tsikli kasko reaalne kahjusus ja sealt siis tulevad ka normaalsed hinnad.
Mis aga tsikli liisingusse ilma kaskota puutub, siis siin on põhimõte lihtne - liisingu puhul hinnatakse kahte riski - kliendi risk ja objekti (ehk tagatise) risk mida tugevam on kliendi finantstaust, seda vähem rõhku pannakse objektile kui tagatisele ja tugev klient võib tsikli ka ilma kaskota saada. Kui aga tagatis on projekti riskide hindamise seisukohalt olulise tähtsusega, siis tuleb see tagatis ka ära kindlustada...
Fazer@liisinguinimene
Sinu kui liisinguinimese suust imestan neid ridu lugedes.. See "nipp" töötab siis kui ratta omanik on inimene ise. Paranda mind kui eksin, aga minuteada liising küll ei ole nõus, et objekt on talveperioodil täiesti kindlustamata.Fazer kirjutas:Vastan siis liisingu inimesena :
Iseenesest võid sa teha aastase kasko ja selle poole aasta pealt ära lõpetada (saad raha tagasi). Iseasi on see, kas sama selts sulle siis veel järgmisel aastal pakkumist tahab teha... Aga ettepanek on igati mõistlik.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasko lepingu katkestamisest võid ju "unustada" liisingufirmale teatada Mitte, et mina seda tegevust propageeriks...
Normaalne oleks ju tegelikult küll, et tsikli kasko talvel oleks odavam, sõidukeeluklausliga (s.t. liikluskahju ei hüvitataks). Talveperioodil kindlustad umbes nagu kõike muud kodust vara - tuli, vesi, vandalism ja loodusõnnetus.
Normaalne oleks ju tegelikult küll, et tsikli kasko talvel oleks odavam, sõidukeeluklausliga (s.t. liikluskahju ei hüvitataks). Talveperioodil kindlustad umbes nagu kõike muud kodust vara - tuli, vesi, vandalism ja loodusõnnetus.
-
Teema algataja
Mul siis hetkel selline info Hansa tsikliliisingu põhimõtete kohta (väidetavalt kinnitatud sel nädalal):
Ratta vanus - kuni 7 aastat
Sissemaks min 30%
Periood - kuni 5 aastat
Tehingu liik - kapitalirent või järelmaks
Jääkväärtust ei rakendata st. 0%
Intress - 14% (kasko sõlmimise kohustust ei ole)
Intress kasko sõlmimise korral 7%
Ratta vanus - kuni 7 aastat
Sissemaks min 30%
Periood - kuni 5 aastat
Tehingu liik - kapitalirent või järelmaks
Jääkväärtust ei rakendata st. 0%
Intress - 14% (kasko sõlmimise kohustust ei ole)
Intress kasko sõlmimise korral 7%
-
Teema algataja
Ja lisaks veel kasko tingimused If-ilt läbi Hansa liisitud tsiklitele:
AS If Eesti Kindlustus
1. Kindlustusobjekt: Hansa Liising Eesti omanduses olev mootorratas;
2. Kindlustusvõtja/liisinguvõtja piirang: isikutele vanusega 0 kuni 25 aastat k.a ei paku kindlustust. Lisaks ei paku kindlustust lisaaktsepti nõudvate isikute nimekirja kuuluvatele isikutele.
3. Varguse vastu kindlustamise eelduseks on vähemalt ühe elektroonilise ärandamisvastase seadme olemasolu mootorrattal;
4. Kehtivuspiirkond: Euroopa (v.a Ukraina, Venemaa, Valgevene);
5. Kindlustusjuhtumid: õnnetusjuhtum, tulekahju, vandalism, vargus, ärandamine, röövimine;
6. Varguse omavastutus 30% kindlustussummast, kuid mitte vähem kui poliisil märgitud põhiomavastutus;
7. Põhiomavastutused:
a) Kindlustussumma 50 001 - 99 999 krooni puhul on põhiomavastutus 20 000 krooni;
b) Kindlustussumma 100 000 - 199 999 krooni puhul on põhiomavastutus 30 000 krooni;
c) Kindlustussumma 200 000 - 299 999 krooni puhul on põhiomavastutus 40 000 krooni;
d) Kindlustussumma 300 000 - 399 999 krooni puhul põhiomavastutus 50 000 krooni.
NB! Vähem kui 50 000 krooni maksvad mootorrattad või motorollerid ei kuulu käesoleva pakkumise alusel kindlustamisele. Samuti ei kuulu käesoleva pakkumise alusel kindlustamisele mootorrattad mille tegevusalaks (kasutusotstarbeks) on operatiivsõiduk, alarmsõiduk, lühirent,võidusõit või harjutamine võistlusteks (võidusõiduks).
8. Aastane kindlustusmakse:
a) Ühes osas tasudes: 8,6% mootorratta kindlustuslepingu sõlmimise eelsest turuväärtusest;
d) Kahes osas tasudes: 9% mootorratta kindlustuslepingu sõlmimise eelsest turuväärtusest;
c) Neljas osas tasudes: 9,4% mootorratta kindlustuslepingu sõlmimise eelsest turuväärtusest.
P.S. Ma ei ole ise nende toodete ega firmadega seotud, edastan vaid tuttavate kaudu saadud infot.
AS If Eesti Kindlustus
1. Kindlustusobjekt: Hansa Liising Eesti omanduses olev mootorratas;
2. Kindlustusvõtja/liisinguvõtja piirang: isikutele vanusega 0 kuni 25 aastat k.a ei paku kindlustust. Lisaks ei paku kindlustust lisaaktsepti nõudvate isikute nimekirja kuuluvatele isikutele.
3. Varguse vastu kindlustamise eelduseks on vähemalt ühe elektroonilise ärandamisvastase seadme olemasolu mootorrattal;
4. Kehtivuspiirkond: Euroopa (v.a Ukraina, Venemaa, Valgevene);
5. Kindlustusjuhtumid: õnnetusjuhtum, tulekahju, vandalism, vargus, ärandamine, röövimine;
6. Varguse omavastutus 30% kindlustussummast, kuid mitte vähem kui poliisil märgitud põhiomavastutus;
7. Põhiomavastutused:
a) Kindlustussumma 50 001 - 99 999 krooni puhul on põhiomavastutus 20 000 krooni;
b) Kindlustussumma 100 000 - 199 999 krooni puhul on põhiomavastutus 30 000 krooni;
c) Kindlustussumma 200 000 - 299 999 krooni puhul on põhiomavastutus 40 000 krooni;
d) Kindlustussumma 300 000 - 399 999 krooni puhul põhiomavastutus 50 000 krooni.
NB! Vähem kui 50 000 krooni maksvad mootorrattad või motorollerid ei kuulu käesoleva pakkumise alusel kindlustamisele. Samuti ei kuulu käesoleva pakkumise alusel kindlustamisele mootorrattad mille tegevusalaks (kasutusotstarbeks) on operatiivsõiduk, alarmsõiduk, lühirent,võidusõit või harjutamine võistlusteks (võidusõiduks).
8. Aastane kindlustusmakse:
a) Ühes osas tasudes: 8,6% mootorratta kindlustuslepingu sõlmimise eelsest turuväärtusest;
d) Kahes osas tasudes: 9% mootorratta kindlustuslepingu sõlmimise eelsest turuväärtusest;
c) Neljas osas tasudes: 9,4% mootorratta kindlustuslepingu sõlmimise eelsest turuväärtusest.
P.S. Ma ei ole ise nende toodete ega firmadega seotud, edastan vaid tuttavate kaudu saadud infot.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Tegelikult on nii, et liisinguga on võimalik kõikides asjades kokku leppida. Oluline on see, et inimene ise oleks korrektne kodanik, kellel puhas finants (ja ka muidu) taust. Kui tsikkel seisab talvel naiteks garaazhis, mille sisu on kindlustatud näiteks koduvarakindlustusega, siis on võimalik ka sellised kokkulepped. Need ajad on möödas, kus pangad olid väga paindumatud ja kõrgid struktuurid. Tänapäeval oleme muutunud tunduvalt kliendisõbralikumaks. Vähemalt ise loodame nii... Aga reeglina siiski nõutakse kogu perioodiks kaskot ja kindlustused ei taha neid ka pooleks aastaks teha. Nii et survastagem siis kindlustusfirmasid, et nad tsiklite kindlustamiseks sobiliku (eeskätt just hinna poolest) toote välja mõtleksid ja küll asjad hakkavad liikuma!Sinu kui liisinguinimese suust imestan neid ridu lugedes.. Smile See "nipp" töötab siis kui ratta omanik on inimene ise. Paranda mind kui eksin, aga minuteada liising küll ei ole nõus, et objekt on talveperioodil täiesti kindlustamata.
Fazer
-
Teema algataja
No ma ei suuda neid ilusaid sõnu uskuda mida ütles Fazer: "Tegelikult on nii, et liisinguga on võimalik kõikides asjades kokku leppida."
9 aastat sai ühes eesti kommertspangas tööd tehtud.
Ja kui selle panga liisinguga eelmisel suvel rääkisin 160000 uued mootorrata liisimisest siis liisingu vend arvas et noh - maksimaalselt 2 aastat sissemaks 50% ja kindlasti täiskaso.
Endiselt raske on usukuda, et nüüd kus eestis ilmnevad taas tõsisemad majandusraskuse märgid saan ma kui inimene tänavalt (mitte personaalpangaduse vip klient) kellel on ütleme palk eestikeskmine või sellest parem, kuid kindasti väiksem kui riigikogu liikmel astuda liisinfirma uksest sisse teadata, et ma tahan tsiklit liisida...ja kaskot ei taha teha - sorry kuid mind saadetakse persse selle jutuga. Ning kui tarvis siis olen nõus mõnes liisingfirmas kelle klient ma pole (ega pole olnud) selle katse läbi tegema.
Endiselt jään oma "piiratud" seisukohale, et tsikli liisingu/kindlustamisega oleme me veel kahjuks samas punktis kui autodega olime 90'ndate alguses.
Jah tõesti kui minu nimi oleks Aadu Luukas, või minu isa oleks Endel Siff siis vabalt saaksin kasvõi 2 milli laenu ilma mingisuguse tagatiseta.
9 aastat sai ühes eesti kommertspangas tööd tehtud.
Ja kui selle panga liisinguga eelmisel suvel rääkisin 160000 uued mootorrata liisimisest siis liisingu vend arvas et noh - maksimaalselt 2 aastat sissemaks 50% ja kindlasti täiskaso.
Endiselt raske on usukuda, et nüüd kus eestis ilmnevad taas tõsisemad majandusraskuse märgid saan ma kui inimene tänavalt (mitte personaalpangaduse vip klient) kellel on ütleme palk eestikeskmine või sellest parem, kuid kindasti väiksem kui riigikogu liikmel astuda liisinfirma uksest sisse teadata, et ma tahan tsiklit liisida...ja kaskot ei taha teha - sorry kuid mind saadetakse persse selle jutuga. Ning kui tarvis siis olen nõus mõnes liisingfirmas kelle klient ma pole (ega pole olnud) selle katse läbi tegema.
Endiselt jään oma "piiratud" seisukohale, et tsikli liisingu/kindlustamisega oleme me veel kahjuks samas punktis kui autodega olime 90'ndate alguses.
Jah tõesti kui minu nimi oleks Aadu Luukas, või minu isa oleks Endel Siff siis vabalt saaksin kasvõi 2 milli laenu ilma mingisuguse tagatiseta.
-
- Postitusi: 246
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Ei usu - kasutusrent on algselt jur. isikute jaoks mõeldud toode, mida aga mootorratas ei ole.Primo kirjutas:Kas see ei ole mitte kapitalrent või kasutusrent?
primo
Eelnevalt oli ka kirjas, et liising/laen AINULT täissumma peale, s.t. jääkväärtust ei jää, mis on aga kasutusrendile iseloomulik.
Äkki mõni asjaosaline kommenteerib-kinnitab-lükkab ümber?!
Päikeselist nädalavahetust,
Jannes@lõpetab pikaleveninud tööpäeva ära.
No kasutusrent see päris kindlasti ei ole st et tegemist on siiski järelmaksuga, mitte just väga ammu aega tagasi hakati ju ka Hansa järelmaksu pakkuma autode ostmiseks, põhimõtted on sarnased kui kapitalirendil ja kasko on autode puhul ka järlemaksuga kohustuslik. nii et ilmselt on siis asi tõesti nii kaugel, et sarnast mudelit saab kasutada ka tsiklite puhul
Loud pipes save lives!!!
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.