Delta probleem

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
kryptonite
Postitusi: 21
Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
Tänatud: 1 kord

Delta probleem

Lugemata postitus Postitas kryptonite »

Tervist,

Tahtsin siin kuu aega tagasi uuesti Deltaga(50cc|v501m) sõitma minna ja võrr ei käivitunud. Arvasin, et saab liiga palju õhku peale aga seal tihend 2x iso teibiga üle tõmmatud. Eelmine aasta oli selline jama, et bensiini sai palju peale ning oli mingi väike jupp puudu. Tolle vahetasin ära sõitis ilusti. Nüüd ei sõida jälle hetkel ei ole aega lahti ka võtta aga keegi oskab äkki aidata mis viga.

Viimati muutis kryptonite, 17 Juun 2016, 16:35, muudetud 1 kord kokku.


───────────▀▄
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.

grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas grahv »

Sinu pikk jutt lühidalt: "Ratas ei sõida ja pole aega uurida milles viga..."
Õige lahendus lühidalt: "Vii kellegi kätte kel on aega vaadata" ;)

Bensiini on? Säde on? Küünal on kuiv või märg?

Kasutaja avatar

Teema algataja
kryptonite
Postitusi: 21
Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
Tänatud: 1 kord

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas kryptonite »

Nii täna vahetasin kolvirõngad ära proovisin käima panna vändast. Ei läinud ja lükates ka mitte. Bensiini on, säde samuti, küünal märg. Proovisin ka uue küünlaga aga äkki on säde nõrk

───────────▀▄
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 228
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas stretch »

Tere! Miks kolvirõngad ära vahetasid?

Kasutaja avatar

Teema algataja
kryptonite
Postitusi: 21
Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
Tänatud: 1 kord

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas kryptonite »

Polnud vahetanud neid ja üks tuttav ütles, et sellised sümptomid on kui kolvirõngad katki v kulunud..

───────────▀▄
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 228
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas stretch »

No ja kas olid siis katki?

Kasutaja avatar

Teema algataja
kryptonite
Postitusi: 21
Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
Tänatud: 1 kord

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas kryptonite »

Väga mitte

───────────▀▄
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
Kasutaja avatar

Peet
Postitusi: 200
Liitunud: 21 Apr 2013, 14:38
Tsikkel: Tagaveoline
Asukoht: Tallinn/Soodla
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas Peet »

Eeldan et kompressioon peaks nüüd olema peale rõngaste vahetust hea. Vaata süüde üle, et märgid paigas oleks. Võta õhufilter lahti, vala sorts bensiini otse silindrisse(eriti mugav teha pisema süstlaga), keera küünal peale ja vänta. Peab minema korra käima. Kui ei lähe on säde puudulik. Kui läheb ilusti käima otsi viga karbussist ja õhufiltrist. Edu!

Kasutaja avatar

Teema algataja
kryptonite
Postitusi: 21
Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
Tänatud: 1 kord

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas kryptonite »

Homme proovin. Tegin küünla bensiiniga kokku ainult.

───────────▀▄
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
Kasutaja avatar

Peet
Postitusi: 200
Liitunud: 21 Apr 2013, 14:38
Tsikkel: Tagaveoline
Asukoht: Tallinn/Soodla
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas Peet »

Sellest pole tolku. U fanta/sprite korgi jagu ikka korraga silindrisse.

Kasutaja avatar

Teema algataja
kryptonite
Postitusi: 21
Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
Tänatud: 1 kord

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas kryptonite »

Ainult popsu tegi. Aga võtsin karburaatori lahti puhastasin ära, näppisin pöördeid ja sis läks käima kui jooksin. Vändast ei lähe ikka tööle. Aga kui jooksen sis läheb. Avastasin veel, et seal kaasi süsteemi kinnituses mõra. Äkki saab sealt lisaõhku. Aga kokkuvõteks masin sõidab ainult vändast ei taha minna, vaatan proovin veel uue küünlaga.

───────────▀▄
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
Kasutaja avatar

12776
Postitusi: 22
Liitunud: 11 Aug 2014, 21:40
Tsikkel: Moto Guzzi Griso, IZ350, MT10
Asukoht: Tartu, Tallinn

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas 12776 »

Kõik tihendid, eriti väntvõlli sk tihendid peavad olema korralikud, mitte isoleeriga paigatud, ja karburaator puhas, terve ja sirge. Muud nagu nii lollikindlal mootoril polegi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
kryptonite
Postitusi: 21
Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
Tänatud: 1 kord

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas kryptonite »

Ma arvan, et vändast ei lähe sellepärast tööle, et need pöörete kaks kruvi on paigast. Neid peab vist kuidagi sättima ja siis läheb külma mootoriga tööle vändast. Aga nüüd see kõige suurem probleem korras. Delta sõida ainult vändast ei lähe kui mootor külm

───────────▀▄
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
Kasutaja avatar

Teema algataja
kryptonite
Postitusi: 21
Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
Tänatud: 1 kord

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas kryptonite »

Keegi oskab aidata kuidas peab kruttima seda segukruvi. Pragu bensiini segu sees rohkem õli ja ei läheedasi teise käiguga.

───────────▀▄
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.

vanalendur
Postitusi: 497
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

kryptonite kirjutas:

Keegi oskab aidata kuidas peab kruttima seda segukruvi. Pragu bensiini segu sees rohkem õli ja ei läheedasi teise käiguga.

Tänapäeval on bensiin juba nii heade omadustega, et Deltale ei pea mingit õli bensiini sisse segama. Lase vana bens välja ja puhas tanklabens sisse.

Kasutaja avatar

Teema algataja
kryptonite
Postitusi: 21
Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
Tänatud: 1 kord

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas kryptonite »

Aga miks trimmeritele ja mootorsaagidele peab õli panema? Tavalist bensiini küll ei tohi panna...

───────────▀▄
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
Kasutaja avatar

pea
Postitusi: 256
Liitunud: 30 Aug 2005, 12:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas pea »

vanalendur kirjutas:
kryptonite kirjutas:

Keegi oskab aidata kuidas peab kruttima seda segukruvi. Pragu bensiini segu sees rohkem õli ja ei läheedasi teise käiguga.

Tänapäeval on bensiin juba nii heade omadustega, et Deltale ei pea mingit õli bensiini sisse segama. Lase vana bens välja ja puhas tanklabens sisse.

Misasja? Hulluks läinud peast või?

Kasutaja avatar

Peet
Postitusi: 200
Liitunud: 21 Apr 2013, 14:38
Tsikkel: Tagaveoline
Asukoht: Tallinn/Soodla
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas Peet »

Ehk isegi töötab vähe aega puhta bensuga. Mina oma minil ei proovi. Kuna uued rõngad sees siis võib teha isegi vähe kangema segu. Puhas bensiin ei õlita ühtegi 2taktilist mootorit.
Mis puutub kruvisse: kui teadmisi pole siis katse-eksitus-meetod. Kui leiad kuskilt manuaali siis anna mulle ka teada. Edu!


onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Mälu järgi segukruvi oli vist 3.5 pööret...

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7193
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Oli jah vist 2,5 või 3,5 pööret,aga ega see keerati sinna asendisse,et peale käima saamist nö õigeks timmida.No ei mäleta ühtegi vene mootorit,mis täpselt tehase manuali järgi keeratud asendis segukruviga töötas.
Keerad seda kruvi ise samal ajal gaasiga erinevates vahemikes katsetades.Esialgu kohapeal põhjagaasiga(et ei puterdaks,siis saab palju kätte ja keera vähehaaval kruvi kinni) ja siis,et käima läheks ning siis veel,et ka vedu taga jõudu oleks.No ei ole sellel vanal vene mootoril mingit kindlat parameetrit,et igas asendis töötaks.Kuulmise ja tunde järgi ise keerad selle tipu sealt välja.
Ilma õlita bensiiniga ei tööta ükski kahetaktiline,kui seal ei ole eraldi õli paaki .vene tehnikal ei tea ,et oleks olnud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
kryptonite
Postitusi: 21
Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
Tänatud: 1 kord

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas kryptonite »

Selge, tavalise bensiiniga jookseb mootor kokku nkn see vanalendur naljamiis. See peaks olema õigr manuaal http://www.hot.ee/quercus/a_palu_mootorrattad.zip

───────────▀▄
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2012
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Delta probleem

Lugemata postitus Postitas bitter »

Küünla sädevahemik? Liiga suur vahe segab vändast käivitamist. Number otsi manuaalist. 0,6-0,7 äkki...

Kas väntvõlli kaelustihendid (simmerid) oled hoolikalt üle vaadanud?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”