Sõit ühel rattal?

Stunt'n'stuff

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 973
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus #31 Postitas pacaan » 17 Okt 2005, 18:53

cool200 kirjutas:R6-mehed lähevad yles siduriga ja sidur peaks olema regullitud nii et saaks kahe näpuga nats seda mootorit aidata õigel hetkel,
tonnistel tõesti on vaja aint gaasi ja seda nii 1. kui ka 2. käiguga-nagu eespool kirjas see jõnksutamine teatud pööretel aitab hästi.
kui pysti oled peal siis tuul ei lasegi hool väga suureks minna--ettevaatust allatulekul--kui liiga järsku siis oht yle lenksu ette lennata


Kui su jutt oli Yamaha YZF R6-st siis see peaks ikka vabalt lihtsalt gaasiga otsa üles saama, see sidurijutt on IMHO jama. Isegi vanem ja palju raskem gixxer (750) läheb lihtsalt gaasiga üles. Või on asi oskustes või kohvikslastud mootoris.


8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1085
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus #32 Postitas Nigga » 17 Okt 2005, 18:56

Kaak teisest teemast saab gaasi ja väikeste jõupingutustega ka neljandaga käiguga üles :P
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 654
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #33 Postitas cool200 » 18 Okt 2005, 00:02

see yle lenksu jutt oligi selleks et kui harjutamise alguses yleval äkki hirm hakkab ja megajärsku alla lasta--see pafka jutt on õige, mitu raksu näind kuidas ta systeem töötab 8)
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1085
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus #34 Postitas Nigga » 18 Okt 2005, 07:39

Jalakäia kiirusel sõitmiseks peab ülekanne olema kõvasti muudetud ja kumm kõvasti tühjemaks lastud. Vastasel korral on rulli keeramine väga närviline ja esiratta kõrgele viimisel hakkab ühele ja teisele poole laperdama.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3545
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus #35 Postitas sepp » 18 Okt 2005, 08:33

pacaan kirjutas:
cool200 kirjutas:R6-mehed lähevad yles siduriga ja sidur peaks olema regullitud nii et saaks kahe näpuga nats seda mootorit aidata õigel hetkel,
tonnistel tõesti on vaja aint gaasi ja seda nii 1. kui ka 2. käiguga-nagu eespool kirjas see jõnksutamine teatud pööretel aitab hästi.
kui pysti oled peal siis tuul ei lasegi hool väga suureks minna--ettevaatust allatulekul--kui liiga järsku siis oht yle lenksu ette lennata


Kui su jutt oli Yamaha YZF R6-st siis see peaks ikka vabalt lihtsalt gaasiga otsa üles saama, see sidurijutt on IMHO jama.

hmmm... korra kerkib jahh aga ylesse ei tule.... mix siis muidu linnas kõik playboy6 ratastega nõxuga tõstavad... vähemalt mina tean kahte r6-te mis ei tule palja rulli keeramisega ylesse vaid ikka vaja "nõks"teha.

ot.pacaan, ega su kollane ratas õismäel ei seisa?
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1365
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus #36 Postitas Pikk » 18 Okt 2005, 08:35

madone kirjutas:Kõige tähtsam: tagapidur on sõber aga olgem ettevaatlikud, liiga kõvasti ja vähe libedamas kohas seda vajutades maksab rängalt kätte! ;)


Räägi nüüd ära, mis juhtus?
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 973
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus #37 Postitas pacaan » 18 Okt 2005, 09:41

sepp kirjutas:hmmm... korra kerkib jahh aga ylesse ei tule.... mix siis muidu linnas kõik playboy6 ratastega nõxuga tõstavad... vähemalt mina tean kahte r6-te mis ei tule palja rulli keeramisega ylesse vaid ikka vaja "nõks"teha.

ot.pacaan, ega su kollane ratas õismäel ei seisa?


tõele au andes - ei ole mina kunagi ühtegi R6-te proovinud :oops: , lihtsalt "näitajate" järgi, võrrelduna mõne teise rattaga mida proovinud olen, võiks too ju ikka lihtsalt gaasiga toimetamisega kah hakkama saada. A ju eksin, mai bääd.

ot.sepp, mu kollane ratas ei seisa vaid sõidab :D , igapäevane trajektoor viib mitu korda õismäelt läbi aga seal ratas ei seisa...
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #38 Postitas Julge » 18 Okt 2005, 10:00

cool200 kirjutas:tere
minskiga see ikka vist originaalis suht mõttetu yritus,
kui muuta ylekannet ja teine karpa jne.--äkki siis.
R6-mehed lähevad yles siduriga ja sidur peaks olema regullitud nii et saaks kahe näpuga nats seda mootorit aidata õigel hetkel,
tonnistel tõesti on vaja aint gaasi ja seda nii 1. kui ka 2. käiguga-nagu eespool kirjas see jõnksutamine teatud pööretel aitab hästi.
kui pysti oled peal siis tuul ei lasegi hool väga suureks minna--ettevaatust allatulekul--kui liiga järsku siis oht yle lenksu ette lennata


Arvan, et R6-l peaks püsti tõstmiseks ikka randmeväänest piisama küll. Vähemalt 1. käiguga. Enda '98 aasta kohitsetud R6 mootoriga FZS600 läheb 1. käiguga küll gaasi andes püsti. Algul tundus ka, et ei saa, kuna jõudu vähe jne. Aga tegelikult ikka asi julguses ja õiges ajastamises. Pöörded esimesega 7000-ni , siis korraks gaas maha ja järsult jälle põhja ja ots tuleb ilusti üles. Kusjuures ei maksa karta, et kohe "üle tuleb," Vähemalt minu oma tuleb üles üsna sujuvalt ja saab ilusti aru, millal vähe tagasi tuleb lasta gaasiga. Aga jah, 2. käiguga ja minu ratas lahja... Vahest on kiirendades juhtunud, et käiguvahetamise ajal (1.-lt teisele) tuleb ots püsti, aga see ikka suht tahatmatu tegevus...

Tunduvalt keerulisem on aga esiratast pikemalt (ja mitte jõutõmbe ehk powerwheelie'ga) üleval hoida... Mina seda oma rattaga selgeks saanud ei ole. Proovisin ühe 110 cm3 ATMiga ja sellega oli päris lahe. Ilmselt küsimus psühholoogiline, kuna see ATM nii väike, et tekib tunne nagu jõuaks seda rattaga sarnaselt kinni hoida, kui üle tuleb... :-)

Fazer
Kasutaja avatar

weidu
Postitusi: 39
Liitunud: 03 Jaan 2005, 19:56
Asukoht: pärnu

Lugemata postitus #39 Postitas weidu » 18 Okt 2005, 10:41

sai isegi suvel korduvalt proovitud ühel rattal sõitu, 750gsx-r esimesega tuurid üles ja korraks alla ja siis uuesti tuuri ja veab ilusti taha rattale
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3545
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus #40 Postitas sepp » 18 Okt 2005, 10:51

Fazer kirjutas:
Arvan, et R6-l peaks püsti tõstmiseks ikka randmeväänest piisama küll. Vähemalt 1. käiguga. Enda '98 aasta kohitsetud R6 mootoriga FZS600 läheb 1. käiguga küll gaasi andes püsti. Algul tundus ka, et ei saa, kuna jõudu vähe jne. Aga tegelikult ikka asi julguses ja õiges ajastamises. Pöörded esimesega 7000-ni , siis korraks gaas maha ja järsult jälle põhja ja ots tuleb ilusti üles.
Fazer


t*** ise kirjeldate siin kuidas te "nõksuga" tõstate ja siis kirjutate et läheb palja gaasiga kyll :mrgreen:

palja gaasiga tõstmine = keerad peale ja toorelt tõstab ylesse!
nõksuga tõstmine = keerad peale,lased korra gaasi maha ja siis kohe uuesti peale ja woila:) :bsmile:

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #41 Postitas Julge » 18 Okt 2005, 11:02

sepp kirjutas:
Fazer kirjutas:
Arvan, et R6-l peaks püsti tõstmiseks ikka randmeväänest piisama küll. Vähemalt 1. käiguga. Enda '98 aasta kohitsetud R6 mootoriga FZS600 läheb 1. käiguga küll gaasi andes püsti. Algul tundus ka, et ei saa, kuna jõudu vähe jne. Aga tegelikult ikka asi julguses ja õiges ajastamises. Pöörded esimesega 7000-ni , siis korraks gaas maha ja järsult jälle põhja ja ots tuleb ilusti üles.
Fazer


t*** ise kirjeldate siin kuidas te "nõksuga" tõstate ja siis kirjutate et läheb palja gaasiga kyll :mrgreen:

palja gaasiga tõstmine = keerad peale ja toorelt tõstab ylesse!
nõksuga tõstmine = keerad peale,lased korra gaasi maha ja siis kohe uuesti peale ja woila:) :bsmile:


Ok, ok! Mina arvasin, et palja gaasiga=ilma sidurit kasutamata. Ja tegelikult saab minu ratsu nii ka tagajalgadele, kui hästi õnnestub. Sinu püha ninja lendab ka 2 käigu randmeväändega püsti, kui korralik tuul vastu on (mõtlesin siin BHRA finaali Haapsalus). :-)
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 654
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #42 Postitas cool200 » 18 Okt 2005, 12:34

no mis toores jõud!!! alguses teed nõksuga õppimiseks ja hiljem nõks kaob ära ja ongi toores jõud--on aint kaks moodust ,siduriga ja gaasiga ja kõik!
Kasutaja avatar

InterFace
Mode
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus #43 Postitas InterFace » 18 Okt 2005, 12:40

istun suts tahapoole ja jalad panen kõrvale , gaas põhja , mingi umbes poole sekundi pärast tõmban esiharki kõvasti üles , voillaa - tagarattal sõit aga mitte eriti kauaks.

68kg ja 3kw :\
Viimati muutis InterFace, 19 Okt 2005, 12:58, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
taavik

Lugemata postitus #44 Postitas taavik » 18 Okt 2005, 16:41

Olen ka ühe r6 omanik, kinnitan tõsiasja, et palja väändega seda üles ei saa. Ise teen nii, et 1. käiguga lasen tuurid umbes 4500-5000 ja siis lasen gaasi maha ja kui umbes 4000 on kukkunud siis väänan järsult peale ja siis läheb ilusti üles.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3545
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus #45 Postitas sepp » 18 Okt 2005, 16:47

seda ma neile seletasingi... aga nad ei taha mõista :wack:
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1085
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus #46 Postitas Nigga » 18 Okt 2005, 16:49

Mina pole küll tagapidurit kunagi kasutanud. Tagapidurit sa ei jõua naguinii vajutada kui selleks peaks mingil põhjusel vajadus tekkima. Ma mõtlen, et enne lendad raudselt selili kui pidurit jõuad vajutada.
Paljud ei kujuta tegelikult ette seda, kui kõrgele tegelikult võib esiratta tõsta. See koht kui ratas hakkab üle minema on kõvasti kaugemal kui tasakaalupunkt ja kui ta juba üle minema hakkab, siis toimub see nii kiiresti et mingit tagapidurit sa vajutada ei jõua. Mootori pidurdamisest on küll ja veel.
Säilitades külma närvi, võttes asja rahulikult ja tasapisi ning harjutades turvalistes kohtades heal teekattel tundub teile varsti endale kah imelik, et kuidas varem ei osanud. Muidugi ei tasu esimese enamvähem õnnestumise peale hoogu minna ja teiste ees poosetama hakata. Haigla ees võib tegelikult...
Kasutaja avatar

rix125
Postitusi: 182
Liitunud: 01 Sept 2004, 15:11
Asukoht: Saue

Lugemata postitus #47 Postitas rix125 » 18 Okt 2005, 18:09

Aga kas GS500 laseb ka nii ilusti noka püsti (gaasiga), on keegi sellise rattaga proovinud sõita.
51 58 739
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus #48 Postitas toim » 18 Okt 2005, 19:48

sys-i R6 läheb küll ilma jõnksutamiseta, ainult gaasiga tagarattasse - huvitav, et ta ise siin seda väitnud pole :P

GS500, tehaseülekandega, minu kehakaaluga (80kg) ja gaasiga jõnksutades ainult tiba "põrkas" maast lahti. Samas tegu ka suht vana mootoriga. Siduriga ei proovinud - ei tahtnud venna ratast lõhkuda. Aga kergekaalulistel on kindlasti võimalik või ülekannet muutes või siduriga.

Türklane
Postitusi: 136
Liitunud: 06 Jaan 2004, 17:45

Lugemata postitus #49 Postitas Türklane » 18 Okt 2005, 20:19

kuidas CBR 900 RR 98A .- 00 ning zx 9 r 98.-00 ninja tagarattasse jooksevad?
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3545
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus #50 Postitas sepp » 18 Okt 2005, 20:19

toim kirjutas:sys-i R6 läheb küll ilma jõnksutamiseta, ainult gaasiga tagarattasse - huvitav, et ta ise siin seda väitnud pole :P

GS500, tehaseülekandega, minu kehakaaluga (80kg) ja gaasiga jõnksutades ainult tiba "põrkas" maast lahti. Samas tegu ka suht vana mootoriga. Siduriga ei proovinud - ei tahtnud venna ratast lõhkuda. Aga kergekaalulistel on kindlasti võimalik või ülekannet muutes või siduriga.

no sysi ratas on vähe moditud ka ja vaata see asi ka veel, et sys ise seal sadulas ei kaalu mnnigi ju :bsmile:

Teema algataja
loodusevingerpuss

Lugemata postitus #51 Postitas loodusevingerpuss » 18 Okt 2005, 20:21

Ma olen näinud tartus kuidas üks vend sõidab Yamaha FZ750 mis kaalub 245kg 74kw 1986a tõstab mingi 3000p pealt palja gaasiga tsikli täiesti püsti ja sõidab lõtva 200m. aga noh ta harjutab veel. aga ma tahtsin öelda et iga pilliga on võimalik tagaratta peal sõita. ise sõidan YZF750R'ga ja sellega tagapeale saamiseks piisab väiksest gaasi nõksatusest. Ma kujutan ette et R6'ga on asi ikka väga lihtne. kui keegi tahab tartus koos harjutada siis andku teada.
Kasutaja avatar

loonik
Postitusi: 163
Liitunud: 25 Dets 2004, 19:26
Asukoht: Aruküla,TLN / Husqvarna FE350

Lugemata postitus #52 Postitas loonik » 18 Okt 2005, 20:26

Türklane kirjutas:kuidas CBR 900 RR 98A .- 00 ning zx 9 r 98.-00 ninja tagarattasse jooksevad?



Ainult keeramise vaev ja sellegagi tuleb minusugusel algajal ettevaatlik olla. Minu rattal on ka taha pandud originaalist 2 hammast rohkem omav ketiratas.

Teema algataja
zp

Lugemata postitus #53 Postitas zp » 18 Okt 2005, 20:36

1 käiguga ilma jõnksutamiseta kiirendades tuleb r6 tagarattasse, 2 käiguga ei taha puhta jõuga tulla peab korra gaasi maha laskma ja veidi kätega kaasa tõstma,ainult gaasiga mängides ei tõuse piisavalt, et ka jääda rattasse.se kui r6 esimesega tagarattasse ei tule on küll imelik,
või äki mähib tagaratas teil ringi? siduriga pole proovinud kogemus puudub
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus #54 Postitas bash » 18 Okt 2005, 21:56

Jalgrattaga pole üldse probleem tagarattal lugematuid teekondi sõita, kurvi võtta tagarattal jne trikke teha. Tsikliseljas olen aga küll chikenshit :oops:
Just enjoy ... nothing less, nothing more

Teema algataja
sysrg

Lugemata postitus #55 Postitas sysrg » 18 Okt 2005, 22:17

olengi see fz 750 vend
tagarattal saab tõesti sõita kõigega, millel on kaks ratast.
aga endal siiski probleem vell, et pole nii hull, et tasakaaluga seal nullis mängida, aga see peaks harjutamisega tulema. Tahaks rohkem esi rattal harjutada nagu loodusevingerpuss paneb aga see juba nati keerulisem selleks aastaks vist kõik kah juba teed kuik juba igast paska täis

Teema algataja
Clemm

Lugemata postitus #56 Postitas Clemm » 19 Okt 2005, 12:43

siin mõned räägivad et kõik millel 2 ratast all saab wheelisse ajada kui vaja (ise tegelt arvan samuti kui oskaja mees lenksus on).

1. ühel tuttaval on kawa ninja -02 aasta oma vist.. nu igatahes 900 kuupi. ees pidavat olema 18" ja taga 19" ratas... ning tüüp saab maast ilge punnitamise peale ainult kerge 15 cm lahti.. viga ilmselt tihendis lenksu ja istme vahel ?

2. eelpool mainitud et kõik on võimalik rattasse ajada. mul naabril on vana vene ural (irbit) 650 kuupi.. 300 kg ringis. on keegi sellel masinal suutnud esiratta õhku tõsta ? meie siinkandis igatahes mitte millimeetritki.
Kasutaja avatar

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus #57 Postitas stonefree » 19 Okt 2005, 13:00

Clemm kirjutas:siin mõned räägivad et kõik millel 2 ratast all saab wheelisse ajada kui vaja (ise tegelt arvan samuti kui oskaja mees lenksus on).

1. ühel tuttaval on kawa ninja -02 aasta oma vist.. nu igatahes 900 kuupi. ees pidavat olema 18" ja taga 19" ratas... ning tüüp saab maast ilge punnitamise peale ainult kerge 15 cm lahti.. viga ilmselt tihendis lenksu ja istme vahel ?

2. eelpool mainitud et kõik on võimalik rattasse ajada. mul naabril on vana vene ural (irbit) 650 kuupi.. 300 kg ringis. on keegi sellel masinal suutnud esiratta õhku tõsta ? meie siinkandis igatahes mitte millimeetritki.


Kohapeal, istud rohkem tahaotsale, paned esimese käigu sisse, sidur alla, gaas põhja, sidur kiiresti lahti. Kui nyyd ka nokka üles ei saa, siis pole lootustki :D

stonefree@pole ise esialgu mingi tagarattal sõitja ...
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2920
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus #58 Postitas Primo » 19 Okt 2005, 13:09

Clemm kirjutas:ühel tuttaval on kawa ninja -02 aasta oma vist.. nu igatahes 900 kuupi. ees pidavat olema 18" ja taga 19" ratas...


Misasja :shock: ?Kakoi 18" ja 19" veljed ja veel 2002'st aastast rattal.See veljemõõt peaks küll superbaikidel juba unustatud olema...

primo
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 945
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: hardtail
Asukoht: Rapla
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus #59 Postitas poison » 19 Okt 2005, 13:45

Clemm, irbit läheb kenasti tagarattasse :D

Teema algataja
Clemm

Lugemata postitus #60 Postitas Clemm » 19 Okt 2005, 14:12

to Primo: ee..selles ma kindel pole..ei tea täpselt mis aasta ratas on. vähemalt nii jäi ükskord kõrvu et 18 ja 19 vist. igatahes loogiliselt peaks vabalt rattasse minema vms ? algajate meistrimeeste viga ?

to poison: äkki saaks mõne vihje ? :wink: raskuskese tundub kuidagi eesotsas olema ja madalal... ratta kisub taga ringi aga esiots ei taha tõusta. asfaldil ajab rehvi suicema küll :) (muidugi kahjuks on see masin loodud rahulikuks sõiduks)




Mine “Stuntriding”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline