3. leht 3-st

Postitatud: 19 Okt 2005, 14:19
Postitas poison
Clemm, selleks on vaja aeglast silda, mitte suuremat kui 18" tagaratast, hästi sooja ja karedat asfalti, muidugi korras mootorit ja kõige rohkem hulljulgust, sest ural on VÄGA eblakas püstise nokaga...ise pole proovind, aga näind olen....aga ses suhtes sul õigus, et rahuliku sõidu pill on see :D

Postitatud: 19 Okt 2005, 14:31
Postitas Clemm
minu mäletamist mööda on sellel pillil niiöelda "mendi differ" taga.. st kiireks sõiduks. eks kui kunagi liikuma uuesti saab siis peaks asfaldil proovima veel.

praegu masin seisab meistrimehest elektriku tõttu, kes kontrollib juba poolteist aastat kas genekas ja releeplokk töötavad korralikult. (aku tühjenes märgatavalt aga mingi maa sai sõita..seega kohe tühjaks ei saanud).. usalda veel krt tuttavate kätte midagi tegemiseks.. järgmine kord viin elektriasjandused mujale, kus "veidi" kiiremini valmis saavad.
ära said vahetatud kõik laagrid, tihendid silindri juures (peale seda pole kordagi sõita saanud) aga hõre tundub ikkagi..rõngad, kolvid ja silkud kulunud ikka :( .. seda siis võrreldes naabri uraliga millel käivitushooba vajutades on ikka tunda et mootoris on kompressiooni. )

Postitatud: 19 Okt 2005, 15:13
Postitas afs
Tere!

Mind huvitab, kas GSX 600 F omanikud ka oma tsikliga tagarattal sõitu proovinud on? Kuidas on edenenud/välja tulnud?

Tervisi,

afs

Postitatud: 19 Okt 2005, 15:28
Postitas StreetMoto
Hirmsasti tahaks vältida sellesse teemasse kirjutamist aga ei saa endast võitu. Kas tagarattal sõitmine on mingi eriline näitaja, et kõik seda taga ajavad. Analoogne teema autofoorumis võiks olla - "kas saad sapakal kummi suitsema". Ja siis lehekülgede kaupa arutlust, millisel hetkel tuleks sidurit lahutada, libistada ja äkki on vaja hoopis sport poolassid selleks panna. "Aga mul läheb lihtsalt gaasi keerates." "Ma saan ka vabalt papu ringi, kui rehvid eelnevalt siise määrin"...

Kui kodanikud omavad ratast vaid selleks, et seda tagarattasse ajada, siis igasugused arutlused teemal "teeme kampaania, et meisse paremini suhtutaks" on juba eos hukkumisele määratud.

MITTE ühegi tsikli tagarattasse ajamiseks EI OLE ühest soovitust, sest igaühel on erinev sõidustill, tsikkel jne. Seda ei pea tingimata foorumis arutma. Kui see tagarattal sõitmine on unelmate soov, siis proovige kuskil kinnisel platsil nii, et endale ja teistele ohtlik ei oleks aga ärge oodake kindlaid juhiseid selle tegevuse edukaks läbiviimiseks. Miks ma sel teemal targutan? Sellepärast, et kogu tegevuse taga on inimese psühholoogia. Kui oled sel teemal algaja (oma arust muidugi asine mees), siis kipud esinema ja ei hinda olukorda ümbruses adekvaatselt. Palju on netis klippe ebaõnnestunud wheelidest, stoppiedest ja muust ilgelt funnist aga ebaõnnestunud tegevusest? Milline võib olla ühe plikadele esinemise tagajärg :?:

Postitatud: 19 Okt 2005, 15:36
Postitas InterFace

Postitatud: 19 Okt 2005, 15:37
Postitas taavik
Kuule mees, vähem targutamist. Arvan, et tagarattal sõitmist õppida tasub küll, sest see annab palju tunnetust ja arendab tasakaalu tundmist. Kas keegi on siin rääkinud, et on alles amatöör ja siis laseb linnavahel igal ristmikul ja õpib nii. Arvan, et ka kõige lollim algaja saab aru, et harjutamiseks on vähesõidetavad teed ja mingid platsid. Ise käin pidevalt harjutamas Pärnu ringrajal ja siis ühel kõrvalisel teel.

Postitatud: 19 Okt 2005, 16:05
Postitas StreetMoto
Kas keegi on siin rääkinud, et on alles amatöör ja siis laseb linnavahel igal ristmikul ja õpib nii. Arvan, et ka kõige lollim algaja saab aru, et harjutamiseks on vähesõidetavad teed ja mingid platsid.
Inimesed ei ole paraku just kõige nutikamad ja laiskus on edasiviiv jõud alati olnud. Ole hea ja viska pilk eelnevale 3-le lehele ja veendu selles, kas ennast ühel rattal kindlalt sadulas tundjad siin juba mitmendat päeva teemat arutavad. :D :D

Tegelikult ei kipu ma sugugi vaidlema. Proovige, mida heaks arvate. Tasakaalu, lennukuse või mõnel muu püha eesmärgi nimel. Kõik peaks olema juba ammu aru saanud minu postituste sisust biker.ee-sse. Üldiselt kirjutan siis, kui saan inimest tema mures aidata. Kui aga jutt kisub ohtlikuks mölaks, siis ei saanud seekord vaiki olla. "See kõige lollim algaja" ei oska ettegi aimata, et kõrvalisel ja tühjal tänaval äkki midagi ootamatut juhtuda võiks. Usun, et kõik tsiklimehed on kursis statistikaga, millisel juhul toimuvad rohkem kui pooled motoõnnestued :?

Postitatud: 19 Okt 2005, 16:18
Postitas remy
sõidad oma rattaga seni kuni tunned, et valdad teda täiesti kahel rattal ning siis pyya hakata esimest ratast maast lahti saama. Kas siis rulli keerates või jõnksutades või siduriga - vastavalt KW'dele.

See, et noored kõik tahavad tagarattal sõita ja kummi põletada on ju täiesti normaalne. Vanemad jõmmid tuletage meelde, et ise olite noortena täpselt samasugused.

Noortele niipalju aga, et ikka väga väga ettevaatlikult!

Postitatud: 19 Okt 2005, 16:52
Postitas Rauntz
Aga kuidas FZR 600 '92 on, ega pole ise eriti julgend proovida, aa nõuandeid kuulaks küll :roll:

Postitatud: 19 Okt 2005, 16:59
Postitas InterFace
üldiselt need "aga kuidas" küsimused ei lähe mitte.

ratas sul on siis proovi järgi! kõik mis 600cc+ ja ~200kg või vähem lähevad vabalt rattasse.

isegi mina oma 65kg ja 3kw'ga saan hakkama, kuigi seal hoida on raske.

Postitatud: 19 Okt 2005, 17:34
Postitas Julge
StreetMoto kirjutas:
Hirmsasti tahaks vältida sellesse teemasse kirjutamist aga ei saa endast võitu. Kas tagarattal sõitmine on mingi eriline näitaja, et kõik seda taga ajavad. Analoogne teema autofoorumis võiks olla - "kas saad sapakal kummi suitsema". Ja siis lehekülgede kaupa arutlust, millisel hetkel tuleks sidurit lahutada, libistada ja äkki on vaja hoopis sport poolassid selleks panna. "Aga mul läheb lihtsalt gaasi keerates." "Ma saan ka vabalt papu ringi, kui rehvid eelnevalt siise määrin"...

Kui kodanikud omavad ratast vaid selleks, et seda tagarattasse ajada, siis igasugused arutlused teemal "teeme kampaania, et meisse paremini suhtutaks" on juba eos hukkumisele määratud.

MITTE ühegi tsikli tagarattasse ajamiseks EI OLE ühest soovitust, sest igaühel on erinev sõidustill, tsikkel jne. Seda ei pea tingimata foorumis arutma. Kui see tagarattal sõitmine on unelmate soov, siis proovige kuskil kinnisel platsil nii, et endale ja teistele ohtlik ei oleks aga ärge oodake kindlaid juhiseid selle tegevuse edukaks läbiviimiseks. Miks ma sel teemal targutan? Sellepärast, et kogu tegevuse taga on inimese psühholoogia. Kui oled sel teemal algaja (oma arust muidugi asine mees), siis kipud esinema ja ei hinda olukorda ümbruses adekvaatselt. Palju on netis klippe ebaõnnestunud wheelidest, stoppiedest ja muust ilgelt funnist aga ebaõnnestunud tegevusest? Milline võib olla ühe plikadele esinemise tagajärg :?:
Miks siis kohe nii kurjalt??? :shock:
Lääne-Euroopas on üsna mitmeid "koolitusi", kus tagarattal sõitmist õpetatakse. Eesmärgiks ikka see, et teavitada osalejaid selle tegevusega seotud riskidest ja juhtida tähelepanu õigetele sõiduvõtetele. Mina arvan, et kui kogenumad tagarattal sõitjad siin oma õpetussõnu jagavad, siis see just vähendab õnnetuste riske, sest minu arvates ei kutsunud siin keegi üles tagarattal sõitma, vaid anti nõu neile, kes seda niikuinii proovida kavatsevad. Ja kui saab teoks siin juba jutuks olnud ühine õppimine, siis ei tehta seda kindlasti kuskil liikluses, vaid minnakse ikka turvalisele territooriumile.

Ja kui rattur juba oskuslikult tagarattal sõita oskab, siis on tema ratta valitsemine ka tavaliikluses kindlasti kindlam.

Postitatud: 19 Okt 2005, 19:25
Postitas WR
Mis selles tagarattal või esirattal sõidus ikka nii keerulist on, kõik on ikka kinni sõitja peas (psühholoogiline piiraja) ja harjutamises...kunagi sai rolleriga ikka pulli pärast harjutatud ja tsikliga nüüd seda julgem nii esirattal kui ka tagarattal sõita ;)

Postitatud: 20 Okt 2005, 10:38
Postitas Julge
Kuna sain siit kõvasti innustust, siis käisin õhtul ühel tühjal teeleõigul spetsiaalselt harjutamas :-) Ja tõesti on ikka väga psühholoogiline see asi. Lõpuks sai juba esimese käigu lõpuni ratta lahti :-) Ja 600-ne ikka väga lihtsalt üle tulema ei kipu, kui mingigi kiirus tõstmise hetkel juba üleval (nii 6-7000 pööret esimese käiguga). Ainult mootorist hakkab lõpuks kahju - pidevalt esimese käiguga 7000-11000 vahemikus... Ja kuuldavasti ei pidavat ka esiamortidele see harrastus väga tervislikult mõjuma...

Kusjuures arvasin, et olin eile viimane mohikaanlane, aga ei! Viimsi Statoilis nägin ca 18.30 paiku veel üht bike'i venda! Aga külm oli küll! Eriti Pirita teel tahtis külm näpu otsad ja varbad ära võtta. Ja mul olid väga soojad kindad...

Fazer
PS. MA EI KUTSUNUD SIIN KEDAGI ÜLES MITTE MIDAGI TEGEMA!!!

Postitatud: 20 Okt 2005, 10:43
Postitas pacaan
Fazer kirjutas:
Kusjuures arvasin, et olin eile viimane mohikaanlane, aga ei! Viimsi Statoilis nägin ca 18.30 paiku veel üht bike'i venda! Aga külm oli küll! Eriti Pirita teel tahtis külm näpu otsad ja varbad ära võtta. Ja mul olid väga soojad kindad...
sõitjaid on jah väga väheks jäänud juba, ple kellegile käppagi visata :(
täna oli teel Roadspirit MC kleebistega sõiduk - paraku AUTO.

pacaan@ikka veel igapäev rattaga tööle

ps. Pirita teelt puhub jah mingi rõvedalt jahe tuul, eriti õhtuti hilja, brrrr...

Postitatud: 20 Okt 2005, 10:51
Postitas sepp
ehhh unista edasi....
ma igapäev rattaga tööl,hommikul tõusen varem ja teen väikse tiiru ja tööle,õhtul jälle ringiga koju!
ikka vaja rehv lasta õhtule veel sellel aastal :bsmile:
"soojendan" kyll teda igal pool kus võimalik :mrgreen:

Postitatud: 20 Okt 2005, 11:06
Postitas Julge
sepp kirjutas:
ehhh unista edasi....
ma igapäev rattaga tööl,hommikul tõusen varem ja teen väikse tiiru ja tööle,õhtul jälle ringiga koju!
ikka vaja rehv lasta õhtule veel sellel aastal :bsmile:
"soojendan" kyll teda igal pool kus võimalik :mrgreen:
Ära oma rehvi lõpuks pauguga lõhki põleta. Spetsialistid teadsid rääkida, et pidi rõvedalt velje külge kinni sulama ja jube s**t on kätte saada...

Mis teid pidi sa siis liigud, et sind tähele pole pannud?

Postitatud: 20 Okt 2005, 11:14
Postitas sepp
Fazer kirjutas:
.

Mis teid pidi sa siis liigud, et sind tähele pole pannud?
sõiduteid :mrgreen:
õika,paldiski mnt peenex,kristiine,linn,mustamäe tee või sõpakas peenex, mustamäe,tammsaare tee peenex,ehitajate tee uuem osa (arctiku juures)peenx,õismäe

tampige mind nyyd :mrgreen:

Postitatud: 20 Okt 2005, 11:26
Postitas Julge
sepp kirjutas:
Fazer kirjutas:
.

Mis teid pidi sa siis liigud, et sind tähele pole pannud?
sõiduteid :mrgreen:
õika,paldiski mnt peenex,kristiine,linn,mustamäe tee või sõpakas peenex, mustamäe,tammsaare tee peenex,ehitajate tee uuem osa (arctiku juures)peenx,õismäe

tampige mind nyyd :mrgreen:
Kurat sellepärast seal teedel enam autoga sõitma ei mahugi, et Sepp on need kõik oma tsikliga peeneks sõitnud!

Postitatud: 20 Okt 2005, 13:57
Postitas Primo
Sepp tuleb toppida kolmeka otsa ja mööda jalgrattateid sõidutada :mrgreen:

Postitatud: 20 Okt 2005, 13:58
Postitas sepp
talvel võite mind kelguga ka vedada :bsmile:

Postitatud: 20 Okt 2005, 14:32
Postitas Julge
sepp kirjutas:
talvel võite mind kelguga ka vedada :bsmile:
Miks alles talvel? Kas see ei olnudki siis sina seal jõuluvana kostüümis, keda Pärtelpoeg Haapsalus kiirendamiste vaheajal kelguga järgi vedas? :roll:

Postitatud: 20 Okt 2005, 14:42
Postitas sepp
irwww... vat ei mäleta kyll et tema olex mind vedanud :D