Mootorratta trikid!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Mootorratta trikid!
tervus!
oleks vaja abi seoses erinevate trikkidega. oman Honda CBR 1000F`i ning tahaks midagi põnevat osata. kas leiduks mõni motosõber, kes aitaks mul neid õppida. et läheks kuskile, kus on võimalik rahulikult sõita ja prooviks seal mind nendega veidi aidata... jagaks õpetussõnu vms.
oleksin väga tänulik!
Karl
oleks vaja abi seoses erinevate trikkidega. oman Honda CBR 1000F`i ning tahaks midagi põnevat osata. kas leiduks mõni motosõber, kes aitaks mul neid õppida. et läheks kuskile, kus on võimalik rahulikult sõita ja prooviks seal mind nendega veidi aidata... jagaks õpetussõnu vms.
oleksin väga tänulik!
Karl
-
- Postitusi: 1418
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Mootorratta trikid!
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... al#p383391
saad vast abi
ja paha ei teeks ka kindlasti öelda kus kandis.
saad vast abi

ja paha ei teeks ka kindlasti öelda kus kandis.
-
Teema algataja
Re: Mootorratta trikid!
Mis trikke sa teha tahad?
Kas julged oma ratast maha kukutada?Kui ei, siis pole ka hullu.
Minu soovitus: Võta mõni autoga sõber kaasa kuskile platsile või väikese liiklusega teele. Sõber on hea selleks, et aitab sind kokku korjata kui maad uurid.
Tahad esirattal sõita-vajuta tugevalt esipidurit(kurvis ei soovita).
Tahad tagarattal sõita-liigu 4-5000rmp, vajuta sidurit, anna gaasi, lase sidur lahti(mitte järsku vaid ca 1-2 sekundi jooksul)
Tahad kummi põletada- Pidur ja gaas teevad seda.
Kui midagi muud tahad teha siis võid näiteks 50km/h sõita(sel kiirusel püsib ratas ise püsti) või kiiremini ja tõuse jalgupidi sadulale püsti, vaata kuidas tunned end.
Kas julged oma ratast maha kukutada?Kui ei, siis pole ka hullu.
Minu soovitus: Võta mõni autoga sõber kaasa kuskile platsile või väikese liiklusega teele. Sõber on hea selleks, et aitab sind kokku korjata kui maad uurid.
Tahad esirattal sõita-vajuta tugevalt esipidurit(kurvis ei soovita).
Tahad tagarattal sõita-liigu 4-5000rmp, vajuta sidurit, anna gaasi, lase sidur lahti(mitte järsku vaid ca 1-2 sekundi jooksul)
Tahad kummi põletada- Pidur ja gaas teevad seda.
Kui midagi muud tahad teha siis võid näiteks 50km/h sõita(sel kiirusel püsib ratas ise püsti) või kiiremini ja tõuse jalgupidi sadulale püsti, vaata kuidas tunned end.
Re: Mootorratta trikid!
Mõne kergema rattaga oleks sul vähe lihtsam õppida, CBR1000F on ikka paras buss vigursõiduks.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Teema algataja
Re: Mootorratta trikid!
Nõus. Oleneb muidugi aastast, mõne uuemega saab, kuid vanema F'ga ple suurt teha.CB500 kirjutas:Mõne kergema rattaga oleks sul vähe lihtsam õppida, CBR1000F on ikka paras buss vigursõiduks.
Re: Mootorratta trikid!
CBR1000Fi asendas Blackbird. Pika teljevahega raske ratas millega paras bahni neelata xxx kiirustel.
Kui teemaalgatajal oleks 900RR või 1000RR oleks hoopis teine uba, plastid maha crash cage ümber ja let the fun begin.
Teemaalgatajale veel, mõte on kiiduväärt, selle aasta Smashil nähtu põhjal, kui nii edasi läheb, siis ma arvan, et pole kaugel aeg kui Eesti poisse hakatakse papi eest üritustel kutsuma. Keegi juba käiski maavõistluse idee välja..
Kui teemaalgatajal oleks 900RR või 1000RR oleks hoopis teine uba, plastid maha crash cage ümber ja let the fun begin.
Teemaalgatajale veel, mõte on kiiduväärt, selle aasta Smashil nähtu põhjal, kui nii edasi läheb, siis ma arvan, et pole kaugel aeg kui Eesti poisse hakatakse papi eest üritustel kutsuma. Keegi juba käiski maavõistluse idee välja..

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Teema algataja
Re: Mootorratta trikid!
suured tänud kõigile, aga kas oleks siis keegi nõus tulema tartu mulle abiks. sest see on lähim koht mulle, kus saaks nagu hõreda liiklusega kohas proovida. võtaks gondlid [Motobot: "Keel korda!"] küljest ja annaks minna. ma ise muidu elan suvel otepää ligidal, kooli ajal tartus. aga tartu raadile tulek pole ka pikk maa, kuhu tulla.
Re: Mootorratta trikid!
Mina teen nii, algul lased veidi gaasi maha, et amordid õigesti läheksid, siis esimese pidurijõnksuga (samal ajal pepukest kergitades) saad ratta üles siis oleneb kui kõrgele julged saba lasta, aga ideaalis pole edaspidi pidurit enam tarvis, aga 2 näppu võiks ikka olla piduri peal et tunnetada mis toimub (ja kui vaja siis pidurit veel vajutada)mart211 kirjutas:Mis trikke sa teha tahad?
Kas julged oma ratast maha kukutada?Kui ei, siis pole ka hullu.
Minu soovitus: Võta mõni autoga sõber kaasa kuskile platsile või väikese liiklusega teele. Sõber on hea selleks, et aitab sind kokku korjata kui maad uurid.
Tahad esirattal sõita-vajuta tugevalt esipidurit(kurvis ei soovita).

Ei tea kas vana F-iga seda korralikult teha saab.
Ja ei tohi karta kiirust, sest vähemalt mul hakkab kõige paremini tulema kuskilt 60-70 pealt, aga ka suurtemaltelt kiirustelt saab, rekord (Kane) poolt tehtud peaks vist isegi 200+ olema (sellega võin puusse panna, aga ulme kiirus oli igaljuhul)
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
-
- Postitusi: 3628
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
- Asukoht: Vaese 30
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: Mootorratta trikid!
kuulen 1 korda,et piduriga aetakse tagarattassechristian kirjutas:Mina teen nii, algul lased veidi gaasi maha, et amordid õigesti läheksid, siis esimese pidurijõnksuga (samal ajal pepukest kergitades) saad ratta üles siis oleneb kui kõrgele julged saba lasta, aga ideaalis pole edaspidi pidurit enam tarvis, aga 2 näppu võiks ikka olla piduri peal et tunnetada mis toimub (ja kui vaja siis pidurit veel vajutada)mart211 kirjutas:Mis trikke sa teha tahad?
Kas julged oma ratast maha kukutada?Kui ei, siis pole ka hullu.
Minu soovitus: Võta mõni autoga sõber kaasa kuskile platsile või väikese liiklusega teele. Sõber on hea selleks, et aitab sind kokku korjata kui maad uurid.
Tahad esirattal sõita-vajuta tugevalt esipidurit(kurvis ei soovita).![]()
Ei tea kas vana F-iga seda korralikult teha saab.
Ja ei tohi karta kiirust, sest vähemalt mul hakkab kõige paremini tulema kuskilt 60-70 pealt, aga ka suurtemaltelt kiirustelt saab, rekord (Kane) poolt tehtud peaks vist isegi 200+ olema (sellega võin puusse panna, aga ulme kiirus oli igaljuhul)

-
- Postitusi: 965
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
Re: Mootorratta trikid!
wtf. lugesin 2 korda läbi ja ei leia, et kuskil oleks räägitud piduriga tagarattale saamisest. Mida sa Sepp seletad ?
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
-
Teema algataja
Re: Mootorratta trikid!
christian, sa ei tahaks mulle seda näitama tulla, oleks parem ettekujutus, kuidas teha
Re: Mootorratta trikid!
Hea meelega käiks kellegiga koos harjutamas, aga vast ei hakka tulema tallinnast tartu iga õhtu tunniks..
asuksid Sa tallinnas, siis oleks hoopis teine lugu
Siit ka väike palve, inimesed kes tegelevad tallinnaas selliste asjadega, ja tahaksid teha seda hoopis platsil siis võiks minna ja harjutada koos, õpiks palju rohkem reaalselt. Ja selliseid kohti on linnas kus saaks harjutada..

asuksid Sa tallinnas, siis oleks hoopis teine lugu

Siit ka väike palve, inimesed kes tegelevad tallinnaas selliste asjadega, ja tahaksid teha seda hoopis platsil siis võiks minna ja harjutada koos, õpiks palju rohkem reaalselt. Ja selliseid kohti on linnas kus saaks harjutada..
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
Re: Mootorratta trikid!
christian kirjutas:Mina teen nii, algul lased veidi gaasi maha, et amordid õigesti läheksid, siis esimese pidurijõnksuga (samal ajal pepukest kergitades) saad ratta üles siis oleneb kui kõrgele julged saba lasta, aga ideaalis pole edaspidi pidurit enam tarvis, aga 2 näppu võiks ikka olla piduri peal et tunnetada mis toimub (ja kui vaja siis pidurit veel vajutada)mart211 kirjutas:Mis trikke sa teha tahad?
Kas julged oma ratast maha kukutada?Kui ei, siis pole ka hullu.
Minu soovitus: Võta mõni autoga sõber kaasa kuskile platsile või väikese liiklusega teele. Sõber on hea selleks, et aitab sind kokku korjata kui maad uurid.
Tahad esirattal sõita-vajuta tugevalt esipidurit(kurvis ei soovita).![]()
Ei tea kas vana F-iga seda korralikult teha saab.
Ja ei tohi karta kiirust, sest vähemalt mul hakkab kõige paremini tulema kuskilt 60-70 pealt, aga ka suurtemaltelt kiirustelt saab, rekord (Kane) poolt tehtud peaks vist isegi 200+ olema (sellega võin puusse panna, aga ulme kiirus oli igaljuhul)
Kas kuskilgi siin tekstis räägitakse tagarattale ajamisest?

Vähem


pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
-
Teema algataja
Re: Mootorratta trikid!
christian, selge see, et selle pärast ei viitsi siia iga kord sõita, aga teeks mingi päev, kui mõlemal aega. saaks tartus kokku ja läheks raadile. möllaks seal nii kaua kui süda lustib.
Re: Mootorratta trikid!
täitsa võimalik, aga ei julge praegu midagi lubada tegelikult, sest pole sellist vaba aega väga palju..
Aga kui saan siis ps
Aga kui saan siis ps
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
Re: Mootorratta trikid!
Esirattal sõitmiseks on ikka korralikku hoogu vaja, vähemalt minul küll. 70-80 pealt ei tulnud eriti midagi välja, 150 pealt sai juba natuke veeretud küll.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Mootorratta trikid!
vaata sinna kuhu sa tahad sõita (enda ette maha ei tohi vaadata) ja ära karda üle lennata.
Kuidas 150 välja hästi tuleb kui 70 ei saanud? Ehk on sul nurk liiga väike, siis pidurdad kohe hoo maha ja ratas on ainult pool meetrit õhus
see ei ole ju ültse see
EDIT: seda saab ka väikse hoo pealt edukalt teha
Kuidas 150 välja hästi tuleb kui 70 ei saanud? Ehk on sul nurk liiga väike, siis pidurdad kohe hoo maha ja ratas on ainult pool meetrit õhus

EDIT: seda saab ka väikse hoo pealt edukalt teha
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
-
- Postitusi: 277
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Yamaha ST225 Bronco
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootorratta trikid!
Kurat, 15 km/h pealt lastakse jalgrattaga esirattasse, mis te kobad ei suuda järgi teha vä?
Aga jah, 125'sega täitsa võimalik 30 või vähema pealt esirattasse lasta.


Aga jah, 125'sega täitsa võimalik 30 või vähema pealt esirattasse lasta.

-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Mootorratta trikid!
Raskus tuleb pidurdades kätele viia, tõuseb palju kergemini üles ja xt saab ilusti 40-50 püsti, muidugi pikalt nii ei sõida, pole veel jõudnud seda harjuatada. Karujänes rääkis mulle seda raskus kätele teoorias, kui nüüd hakkad sõites mõtleme sellele, et suunad oma raskuse pidurdades kätele, tuleb tagaratas ikka kõvasti lihtsamini üles. Mõni päev võiks tallinnas ühiselt kuskile harjutama küll minna, ma üritan selleks ajaks suurema piduriketta installida, suporti distants on veel puudu.
-
Teema algataja
Re: Mootorratta trikid!
Kõik on harjutamise asi. Mõni võtab 100 jalga hoogu ja sõidab 300 jalga esirattal. Igal üks teeb asja oma harjumuse järgi. Kes vajutab pidurit 1 näpuga, kes 2 kes millegi muuga. Mõni vaatab ette, et kõrgust horisondi järgi hinnata, mõni vaatab maha et vertikaali järgida. Enamjaolt soovitatakse mõõta kindel maa, kus kiirendada ja siis proovida. Iga kord märkida parim tulemus maha. Lõpuks kui tabad tasakaalupunkti ära ja oled haiglast välja saanud
, oled ka asja selgeks saanud.
Mina olen asja nii järginud, kui alustad siis sõidad otse(tagaots tõuseb väga vähe). Kui harjutad, tabad et hakkab kummagile poole kiskuma(tagaots tõuseb kõrgemale, kuid liiga aeglaselt, siis hakkab kiskuma tagaotsa kõrvale). Tasub kõike proovida, see mis ühele ei sobi võib teisele väga hästi sobida.
Esirattal sõites poes veel ära ei käi, kuid selline on minu vaatenurk asjast.

Mina olen asja nii järginud, kui alustad siis sõidad otse(tagaots tõuseb väga vähe). Kui harjutad, tabad et hakkab kummagile poole kiskuma(tagaots tõuseb kõrgemale, kuid liiga aeglaselt, siis hakkab kiskuma tagaotsa kõrvale). Tasub kõike proovida, see mis ühele ei sobi võib teisele väga hästi sobida.
Esirattal sõites poes veel ära ei käi, kuid selline on minu vaatenurk asjast.
Re: Mootorratta trikid!
Kõrvalekaldumine tuleneb isteasendist, mida tagapoole end liigutad seda kergemini kaldu läheb, samuti ka kehaasendist
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta