stuntijate rattad

Stunt'n'stuff

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

stuntijate rattad

Lugemata postitus #1 Postitas andrezoo9 » 01 Okt 2009, 15:23

enda moditud rattad võiks siia visata või siis lihtsalt silmailu.


Kasutaja avatar

christian
Postitusi: 220
Liitunud: 07 Veebr 2009, 21:14
Tsikkel: K3 fighter

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #2 Postitas christian » 01 Okt 2009, 16:14

Minu ratas on 2003 aasta Suzuki gsxr 600
palju seal ümber pole tehtud, eemaldatud mõned gondlid ja muud nipet näpet, ülekandeks on 14/49 mis teeb gear ratioks 3.50.
mõned pildid ka siis..
algelised driftimised :D
Pilt
ja stoppie
Pilt
aga paha on see et kiisul läks mootor natuke aega tagasi täitsa tuksi, ja nüüd pole natuke saanud sõita, kuna otsin uut mootorit mida vahele panna.
Nii et kui kellegil on juhuslikult üle sellise ratta mootor siis ütle hind, vastasel juhul lasen kuskilt tuua..
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad :shock:
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta :?:

timoriik
Postitusi: 274
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #3 Postitas timoriik » 01 Okt 2009, 20:40

dragbike.ee vaata seal oli mingi 600gsxr-i mootor müüa
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #4 Postitas Steelrider » 02 Okt 2009, 13:16

Mul vedeleb komplektne 600 K1 mootor nurgas. Väga hea ta ei ole, tundus hõredavõitu, aga töötas kui vahelt välja tõstsin. Sisse pole vaadanud. Oleneb, mis su mootoriga juhtus, kahest kokku annab ehk ehitada.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #5 Postitas andrezoo9 » 03 Okt 2009, 13:06

päris ilus stoppie on pildile jäänud.

JankaR
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Aug 2009, 18:26
Tsikkel: KTM250-LTR450-SXV550
Kontakt:

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #6 Postitas JankaR » 19 Okt 2009, 20:19

küsiks niipalju, et kas stuntbikedel pannakse tagapidur üldjuhul ikka näpualla eraldi lingina? või panete ikka jalaga?
Twin power!

Supermoto stunts
Postitusi: 126
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #7 Postitas Supermoto stunts » 19 Okt 2009, 20:39

Tagapiduri dubleerimist vaja siis kui ei saa kontrollida tsikli ümberkukkumist jalaga, ehk trikkide tegemisel. Muul ajal see ei ole nii effektiivne (sõltub muidugi konstruktsioonist).

Supermoto stunts
Postitusi: 126
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #8 Postitas Supermoto stunts » 19 Okt 2009, 20:45

www.wheely-boy.nl
Sõidab kah KTM 250-ga
Kasutaja avatar

hevimees
Postitusi: 160
Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
Tsikkel: VF750C, VFR1200F,VFR800V-TEC
Asukoht: muuga
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #9 Postitas hevimees » 25 Okt 2009, 16:15

Tere.Panen siia siis veelkord oma lingi väikeste ülesvõtetega ,kui juhuslikult kellelgi veel huvi talvel jääväljakul harjutada.http://nagi.ee/photos/hevimees/?lastind ... &start=4.Jõuab veel valmis teha kuni õues s**t suusa ilm kui aga juba lumi ja jää siis pole aega enam nokitsemiseks.
Heavymetal nonstop! 56479145

Supermoto stunts
Postitusi: 126
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #10 Postitas Supermoto stunts » 17 Nov 2009, 22:35

Mõned pildid minu Aprilia SXV 550 st,
Tehtud: stunt hammakad 13x51, handbrake (brembo), stunt pegs, subframes, sliderid, kõik elutähtsad organid :D üleviidud või siis kaitstud.

Kui kellegil on ostuhuvi siis küsige julgelt.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

maxx

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #11 Postitas maxx » 05 Veebr 2010, 23:14

Siin on nii v2 kui ka vanu baike. Millised oleks kõige sobivamad stuntrattad.
Tahaks ka. :roll:
Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #12 Postitas andrezoo9 » 06 Veebr 2010, 00:51

pitbike on hea alustamiseks.ei maksa palju,kannatab kukkumisi,väga hea selle punkti kätte saamiseks.ise sõidan ka pitbikega ja täitsa normaalne masin.pitbike võiks olla 11cc,125cc või 140cc lahjemad ei anna nii head tulemusi,see on minu arvamus.muidugi kõik räägivad et hea on alustada pitbike või rolleriga ja kui sulle need asjad ei meeldi siis supermoto.

mart211

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #13 Postitas mart211 » 06 Veebr 2010, 04:32

maxx kirjutas:Siin on nii v2 kui ka vanu baike. Millised oleks kõige sobivamad stuntrattad.
Tahaks ka. :roll:

Mina soovitaks Cbr F4i võibolla ka F3, gsxr tõmbleb pisut palju. 636 ninjad on suht popid ja niipalju kui inimesi sõidab 05-06 R6'ga kiidavad seda taevani. Enamasti sõidetakse sellega, mis võtta on. Alustuseks, niipalju kui mina soovitada julgen, siis F4i(tugev, pommikindel, ei jookse kotti nii lihtsalt, odavamad osad jne).

maxx

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #14 Postitas maxx » 06 Veebr 2010, 11:06

Sinu point on: kerge ratas millega on hea trikke õppida.
Supermoto on hea mõte, rattal on mitu head väljundit isegi talvel.


andrezoo9 kirjutas:pitbike on hea alustamiseks.ei maksa palju,kannatab kukkumisi,väga hea selle punkti kätte saamiseks.ise sõidan ka pitbikega ja täitsa normaalne masin.pitbike võiks olla 11cc,125cc või 140cc lahjemad ei anna nii head tulemusi,see on minu arvamus.muidugi kõik räägivad et hea on alustada pitbike või rolleriga ja kui sulle need asjad ei meeldi siis supermoto.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 851
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 48 korda

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #15 Postitas KIBU » 06 Veebr 2010, 11:55

:bsmile:
Viimati muutis KIBU, 08 Veebr 2010, 00:13, muudetud 1 kord kokku.
5248653

Supermoto stunts
Postitusi: 126
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #16 Postitas Supermoto stunts » 06 Veebr 2010, 14:34

Stunt pegs on mitte kokkuklapitavad jalatoed!
http://www.50stunt.com/category_s/34.htm
Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #17 Postitas andrezoo9 » 06 Veebr 2010, 15:33

pegid on need mis on on taguratta juures kus tavaliselt on kukkumispunnid.stuntpegid on istme juures just nagu SupermotoStunts-il.
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1085
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel
Kontakt:

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #18 Postitas Nigga » 06 Veebr 2010, 18:54

Päris huvitavaid versioone mõni pakub ikka...

maxx

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #19 Postitas maxx » 07 Veebr 2010, 12:07

[quote="Supermoto stunts"]Mõned pildid minu Aprilia SXV 550 st,
Tehtud: stunt hammakad 13x51, handbrake (brembo), stunt pegs, subframes, sliderid, kõik elutähtsad organid :D üleviidud või siis kaitstud.

Kui kellegil on ostuhuvi siis küsige julgelt.

sxv on nii sile. pole kukkumist proovinud? Kas lenksul tagapidur? (w) Kui pikalt tagarattal sõitta, mootor kuivale ei jää?
Kas v2 stundiks on sobiv? Räägi kas oled masinaid võrrelda saanud, mis head-vead. :roll:

Supermoto stunts
Postitusi: 126
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #20 Postitas Supermoto stunts » 07 Veebr 2010, 17:38

On ikka kukutud, kuid kiirused on väiksed ja olen suutnud rattast hoida. Handbreak ongi lenksul tagapidur. See on SuMo ja ta ei jää kuivale, lisaks on ka karteri ventilatsioon natuke moditud, et mootor ei saaks hüdrošokki ümberkukkumisel. V2 on sujuvam ja sobib ideaalselt stunti jaoks, võrreldes teistega on võimalik ka tänaval liikuda stunt ülekannetega, ehk siis näiteks honda CRF optimaalsete hammakatega 13/60 saad kätte ainult 70-80 km/h, teised margid on veel aeglasemad, SXV 13/54 aga 120-140. Ainuke miinus kaks pütti=kaks korda suurem remondikulu, kuid sxv-de hooldusvälp on pikem ja mootoriremondita on sõidetud 16000km. Mis on väga oluline, toite süsteem on sissepritsega. Mootor on tunduvalt keerulisem, kuid netis on tohutu infi, ja AP Motors on paremaks oma teeninduse saand.
Siin ka video supermoto stunt guru poolt:
http://www.youtube.com/watch?v=udqlXygfbIA

maxx

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #21 Postitas maxx » 07 Veebr 2010, 22:49

Supermoto stunts kirjutas:On ikka kukutud, kuid kiirused on väiksed ja olen suutnud rattast hoida. Handbreak ongi lenksul tagapidur. See on SuMo ja ta ei jää kuivale, lisaks on ka karteri ventilatsioon natuke moditud, et mootor ei saaks hüdrošokki ümberkukkumisel. V2 on sujuvam ja sobib ideaalselt stunti jaoks, võrreldes teistega on võimalik ka tänaval liikuda stunt ülekannetega, ehk siis näiteks honda CRF optimaalsete hammakatega 13/60 saad kätte ainult 70-80 km/h, teised margid on veel aeglasemad, SXV 13/54 aga 120-140. Ainuke miinus kaks pütti=kaks korda suurem remondikulu, kuid sxv-de hooldusvälp on pikem ja mootoriremondita on sõidetud 16000km. Mis on väga oluline, toite süsteem on sissepritsega. Mootor on tunduvalt keerulisem, kuid netis on tohutu infi, ja AP Motors on paremaks oma teeninduse saand.
Siin ka video supermoto stunt guru poolt:
http://www.youtube.com/watch?v=udqlXygfbIA



Kas see ülekandejutt on tõsiselt nii suur kiirusepiiraja (crash) .
Profi tasemel võib-olla.
Ma kaalun ratta valikul streetfighteri ja supermoto vahel.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 851
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 48 korda

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #22 Postitas KIBU » 07 Veebr 2010, 23:04

Supermoto stunts kirjutas:Stunt pegs on mitte kokkuklapitavad jalatoed!
http://www.50stunt.com/category_s/34.htm


muide need jalatoed mis sellel lehel müüa on nende ehitust arvestades just kokkuklapitavad ju :wack:
Viimati muutis KIBU, 08 Veebr 2010, 00:18, muudetud 1 kord kokku.
5248653

Supermoto stunts
Postitusi: 126
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #23 Postitas Supermoto stunts » 07 Veebr 2010, 23:13

Ei viitsi vaielda :lol:

Ruja

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #24 Postitas Ruja » 18 Apr 2010, 22:02

Endal väiksed raha probleemid hetkel, kuid kui raha tekib lasen Supermoto stuntmanil enda Aprilia Sxv samuti trikivalmis seada :D

Supermoto stunts
Postitusi: 126
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #25 Postitas Supermoto stunts » 22 Apr 2010, 17:26

Ruja kirjutas:Endal väiksed raha probleemid hetkel, kuid kui raha tekib lasen Supermoto stuntmanil enda Aprilia Sxv samuti trikivalmis seada :D

pole probleemi :D
muideks minu tsikkel on nüüd müügis (tuleb uus proekt), niiet küsimused PSi :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #26 Postitas andrezoo9 » 22 Apr 2010, 17:55

kui võib küsida siis mis projekti peale sa mõtled?

Supermoto stunts
Postitusi: 126
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #27 Postitas Supermoto stunts » 23 Apr 2010, 10:32

CRF450 2010a. 8)
Midagi sarnast
Pilt

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #28 Postitas Ercki » 23 Apr 2010, 10:43

See siin pildil on küll väga inetu.
Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #29 Postitas andrezoo9 » 24 Apr 2010, 20:03

kõik vajalikud asjad on sellel olemas aga kuidagi liiga värviline on.nh muidugi igaühel on enda maitse.

raimz
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Aug 2008, 23:17
Tsikkel: Honda Xr125
Asukoht: viljandimaa

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus #30 Postitas raimz » 03 Mai 2010, 19:57

Kas kellegil karpadega mootor ka on? Mida teha karpa ülevooluga torudega? Pimedat ei saa ette panna neile kuna siis hakkab seda kütust karpasse sisse suruma. Nii ka ei saa jätta; nagu originaalis on, kuna siis jookseb sealt jubetalt kütet maha.




Mine “Stuntriding”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline