Stunt foto ja video
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 126
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 498
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Stunt foto ja video
Kui kedagi huvitab siis vedeleb üks DVD nimega Underground Riders, võin kellegi dvd tooriku sellega ära täita 



Re: Stunt foto ja video
siinkohal tunneks huvi duty3 valmimise kohtaNigga kirjutas:Ma sain kah kunagi hakkama: Duty

Re: Stunt foto ja video
endalgi oleks huvi sellise asja dvd peale saamisel:)
2005 Kawasaki Z1000
tel: 56622443
tel: 56622443
Re: Stunt foto ja video
Stoppiega vaatad maha- seega jäävad stoppied kindlasti lühikeseks
Wheeliega surud ratast maha- ka need jäävad nii lühikeseks
katsu rohkem keha lõdvemaks lasta ja stoppiega vaata sinna kuhu minna tahad
Wheeliega surud ratast maha- ka need jäävad nii lühikeseks

katsu rohkem keha lõdvemaks lasta ja stoppiega vaata sinna kuhu minna tahad

pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Stunt foto ja video
christian kirjutas:Stoppiega vaatad maha- seega jäävad stoppied kindlasti lühikeseks
Wheeliega surud ratast maha- ka need jäävad nii lühikeseks![]()
katsu rohkem keha lõdvemaks lasta ja stoppiega vaata sinna kuhu minna tahad
Jaa, seda küll. Need olid ühed mu esimesed stoppied, üritasin üldse harjuda tundega, et tagaratas õhku tõuseb, need ei ole liikuvad stoppied, seisan põhimõttelsielt kohapeal, uute esiamortide ja suurema pidurikettaga hakkas juba running stoppie tulema, järgmine hooaeg harjutab edasi

Re: Stunt foto ja video
oleks ka huvitatud mingi hea sõidukoha leidmisest koguaeg igasugu jamad tulevad väiksest harjutamisest.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Stunt foto ja video
Tänassilma tehnopark, õhtuti pärast tööd on seal tühi ja inimesi läheduses ei ela. siiamaani pole keegi kaebama tulnud.d1m0 kirjutas:a kus see koht on pildil?
Re: Stunt foto ja video
Laagris, natuke peale Hortest peaks olema, umbes seal kandis kus on Veho, ja igast teised "konservikarbid".
Re: Stunt foto ja video
Midagi ainulaatsemat.
http://fotoalbum.ee/photos/Cris/59278299
seal muid pilte kaa. Videot ei leia hetkel.
http://fotoalbum.ee/photos/Cris/59278299
seal muid pilte kaa. Videot ei leia hetkel.
-
- Postitusi: 498
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Stunt foto ja video
Nii, kogu see rahvas kes dvd-t tahtis, tulge ja võtke see ära lõpuks..
Kuna mööda linna niisama sõita ei viitsi siis kätte saab seda kusagil viru juures 17-18vahel (tööpäevadel).
saada PS ja lepime täpsemalt koha kokku

Kuna mööda linna niisama sõita ei viitsi siis kätte saab seda kusagil viru juures 17-18vahel (tööpäevadel).
saada PS ja lepime täpsemalt koha kokku
-
Teema algataja - Postitusi: 126
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
-
Teema algataja - Postitusi: 126
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: Stunt foto ja video
Stoppied ei jookse kuhugi - veerevad pigem - ehk siis rolling stoppie.janis kirjutas:Jaa, seda küll. Need olid ühed mu esimesed stoppied, üritasin üldse harjuda tundega, et tagaratas õhku tõuseb, need ei ole liikuvad stoppied, seisan põhimõttelsielt kohapeal, uute esiamortide ja suurema pidurikettaga hakkas juba running stoppie tulema, järgmine hooaeg harjutab edasi. Wheeliga on jah kuidas kunagi, ei tohiks lenksu nii rinna vastu tõmmata ja keha peaks taha poole kallutama.
P.S. midagi tarka polnd' öelda lihtsalt, seega ütlesin midagi suvalist...
ok mingi pilt kah minu stiilinäitest:

-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti/ punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
- Kontakt:
Re: Stunt foto ja video
Mind sa küll üle ei trumpa



Nigga kirjutas:Stoppied ei jookse kuhugi - veerevad pigem - ehk siis rolling stoppie.
P.S. midagi tarka polnd' öelda lihtsalt, seega ütlesin midagi suvalist...
ok mingi pilt kah minu stiilinäitest:
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.sbk.ee.
E-pood http://shop.sbk.ee Facebook - MRT Tech
X-lite, Nolan ja Grex ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,....Kohapeal palju varuosi BMW S1000RR'le.
E-pood http://shop.sbk.ee Facebook - MRT Tech
X-lite, Nolan ja Grex ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,....Kohapeal palju varuosi BMW S1000RR'le.
Re: Stunt foto ja video
tuttav tunne kuidagi
rohkem aega veedan maas püherdades kui tsikliga sõites vahest 
põlema pole oma ratast veel pannud aga mootorist küll jagu saanud



põlema pole oma ratast veel pannud aga mootorist küll jagu saanud


pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
-
- Postitusi: 1457
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Stunt foto ja video
[quote="korke"]Mind sa küll üle ei trumpa

Kas tõesti on ratast põlema panna mingi hull teadus?


Kas tõesti on ratast põlema panna mingi hull teadus?

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
http://www.krracing.ee/
Re: Stunt foto ja video
Teemast küll veidi mõõda aga ...........
Kui juba teema sellele läks siis kas kellegil on ülekande kohta ka infot / kogemusi?
Kui palju peaks ülekannet muutma, et ratas oleks tänavakõlbulik ja saaks ka rahulikult tagarattal sõita?
Tegemist on mul Suzuki GSX-R 600 2005a. rattaga! Hetkel on orginaal ülekanne ja tagarattal sõit on veidi jõuetu!
Kui suurendaks tagumist hammakat 2-3 hammast kas läheb märgatavalt paremaks? Ja mis juhtub kiirusega?

Kui juba teema sellele läks siis kas kellegil on ülekande kohta ka infot / kogemusi?
Kui palju peaks ülekannet muutma, et ratas oleks tänavakõlbulik ja saaks ka rahulikult tagarattal sõita?
Tegemist on mul Suzuki GSX-R 600 2005a. rattaga! Hetkel on orginaal ülekanne ja tagarattal sõit on veidi jõuetu!
Kui suurendaks tagumist hammakat 2-3 hammast kas läheb märgatavalt paremaks? Ja mis juhtub kiirusega?

Suzuki GS500E, Honda CBR 600f f2, Suzuki GSX-R 600 K5, Suzuki SV 1000 K7, Aprilia RSV1000R, Suzuki GSX-R 600 K7
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Stunt foto ja video
Oleks ka huvitatud sellisest teemast. Rattaks 600 gixxer 98 aastast. Tagarattasse saab, aga suht keeruline. Siiamaani olen teinud gaasiga ainult. Siduriga pole veel julgenud proovida.Heiko97 kirjutas:Teemast küll veidi mõõda aga ...........
Kui juba teema sellele läks siis kas kellegil on ülekande kohta ka infot / kogemusi?
Kui palju peaks ülekannet muutma, et ratas oleks tänavakõlbulik ja saaks ka rahulikult tagarattal sõita?
Tegemist on mul Suzuki GSX-R 600 2005a. rattaga! Hetkel on orginaal ülekanne ja tagarattal sõit on veidi jõuetu!
Kui suurendaks tagumist hammakat 2-3 hammast kas läheb märgatavalt paremaks? Ja mis juhtub kiirusega?
-
Teema algataja - Postitusi: 126
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: Stunt foto ja video
Suuremat hammakat on vaja selleks et, sõita aeglaselt tagaratta peal. Jah saab kergemini noka püsti, kuid tsikkel muutub äkilisemaks ja ületõmbamis oht on suurem.Thesaarlane kirjutas:Oleks ka huvitatud sellisest teemast. Rattaks 600 gixxer 98 aastast. Tagarattasse saab, aga suht keeruline. Siiamaani olen teinud gaasiga ainult. Siduriga pole veel julgenud proovida.Heiko97 kirjutas:Teemast küll veidi mõõda aga ...........
Kui juba teema sellele läks siis kas kellegil on ülekande kohta ka infot / kogemusi?
Kui palju peaks ülekannet muutma, et ratas oleks tänavakõlbulik ja saaks ka rahulikult tagarattal sõita?
Tegemist on mul Suzuki GSX-R 600 2005a. rattaga! Hetkel on orginaal ülekanne ja tagarattal sõit on veidi jõuetu!
Kui suurendaks tagumist hammakat 2-3 hammast kas läheb märgatavalt paremaks? Ja mis juhtub kiirusega?
Harjutage standart hammakatega, kindlasti siduriga ja JALG PIDURI PEAL.
Harjutamine teeb meistriks, lohutuaeks -head tulemused (stuntriding-us) tulevad peale 2-3 aastat.

Re: Stunt foto ja video
Mul on taga vist 49 ja ees 14 ja linnas on väga hea sõita, koheselt läheb tagarattale ka, aga maanteele eriti sellise setiga asja pole.
Miskipärast mõtlen et kui teha siis teha juba ülekanne päris ümber, sest see 1,2 hammakaga mängimine taga ei anna just eriti palju vist juurde. Parem siis tõesti juba harjutada stock varjandiga, sest ka sellega saab kõike teha. Minu varjandiga on ta juba päris äkiline, on õnnestunud isegi esimese kolme käiguga power wheeliesse saada
Samas kui taha panna mingi 47 ja ette kuskil 15 siis peaks juba ka muutust tundma, vb isegi kõlbaks maanteel natu ka sõita. Aga sellist universaalset varjanti pole küll vist et nii linnas kui maanteel oleks hea sõita
Miskipärast mõtlen et kui teha siis teha juba ülekanne päris ümber, sest see 1,2 hammakaga mängimine taga ei anna just eriti palju vist juurde. Parem siis tõesti juba harjutada stock varjandiga, sest ka sellega saab kõike teha. Minu varjandiga on ta juba päris äkiline, on õnnestunud isegi esimese kolme käiguga power wheeliesse saada

Samas kui taha panna mingi 47 ja ette kuskil 15 siis peaks juba ka muutust tundma, vb isegi kõlbaks maanteel natu ka sõita. Aga sellist universaalset varjanti pole küll vist et nii linnas kui maanteel oleks hea sõita

pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta