Stunt võistlused ja treenimised

Stunt'n'stuff

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Stunt võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #1 Postitas andrezoo9 » 25 Okt 2009, 14:58

Viimati muutis andrezoo9, 29 Juun 2010, 18:00, muudetud 2 korda kokku.


Kasutaja avatar

andrusl
Postitusi: 288
Liitunud: 03 Sept 2006, 21:25
Tsikkel: KX450F 2017, Honda VF750S 1984
Asukoht: Saue-Tallinn
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #2 Postitas andrusl » 25 Okt 2009, 15:11

tel:5022145
Koonussüsteemiga kuppel gaasi- ja söegrillid:
http://www.gaasigrill.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #3 Postitas andrezoo9 » 26 Okt 2009, 12:26

aitäh!!! aga kahjuks ei leidnud sealt foorumist midagi mis viitaks treeningutele või võistlustele.ja kui hakkasin küsima et kas keegi ültse midagi oskab siis vabsee hullu juttu hakati ajama.
Kasutaja avatar

andrusl
Postitusi: 288
Liitunud: 03 Sept 2006, 21:25
Tsikkel: KX450F 2017, Honda VF750S 1984
Asukoht: Saue-Tallinn
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #4 Postitas andrusl » 26 Okt 2009, 14:17

Ega selleks aastaks ongi hooaeg läbi.
Viimane võistlus on veel sel nädalavahetusel karikasarja lõpetamine.
Infot:
http://www.atmracing.ee/?lang=est&m1=3&m2=52&news=15

Kui küsimusi tekib,siis suhtle ATM Racingu inimestega edasi :wink:
tel:5022145
Koonussüsteemiga kuppel gaasi- ja söegrillid:
http://www.gaasigrill.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #5 Postitas andrezoo9 » 26 Okt 2009, 21:47

seal ainult minimotokrossist juttu stuntimisest pole midagi.
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #6 Postitas 2stroketaliban » 26 Okt 2009, 22:30

seal ainult minimotokrossist juttu stuntimisest pole midagi.


Et ka stuntimis võistlusi peetakse ka siis kuskil??? Pittidele peaks talvel olema sisehallis kolmapäeva krossisari ja õues jäärada.Suvel MV ja karikasari.Kuid tagaratta peal keerutamisest pole nagu kuulnudki?! :shock:
http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 654
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #7 Postitas cool200 » 27 Okt 2009, 00:54

proovige sedasi ka-kas see on stunt? :D
http://www.youtube.com/watch?v=ZYDal3WK ... ofilepage#
jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

christian
Postitusi: 220
Liitunud: 07 Veebr 2009, 21:14
Tsikkel: K3 fighter

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #8 Postitas christian » 27 Okt 2009, 01:09

massiv skills :D
ma olen nii aru saanud et neid tegelasi on nii palju et kui mõni pea lõhki kukkub siis ega see eriti seal midagi ei muuda :wack:
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad :shock:
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta :?:
Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 247
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #9 Postitas Pira » 27 Okt 2009, 11:03

Kardan et seal on kõik varustuse poed pankrotis juba. :lol:
Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #10 Postitas andrezoo9 » 27 Okt 2009, 20:44

on jah stunt.kunagi ehk neile ka kohale jõuab et kiivrid peaks peas olema.kui just liiga hilja pole.
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 654
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #11 Postitas cool200 » 27 Okt 2009, 22:58

arvan et nemad seal on oluliselt kauem sõitnud ja ka aastaringi sõit käib--äkki peaks oskajamatelt hoopis õppima-mis või kuidas,liigelda riietuda,
meil siin ju suht selline hobikorras värk-ise leiutamine ja täiskombedes linnavahel 50 alas enamaltjaolt sõitmine ka selline huvitav asi :D
jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #12 Postitas Steelrider » 23 Jaan 2010, 16:10

Kuna teemaks on võistlused, siis teen algatuse siia.

Need, kes oleksid valmis SMASH 2010 raames normaalse auhinnafondiga stundi võistlusel osalema, andke mulle läbi PS teada. Vaatame, palju osalejaid kokku saame ning sellega paneme paika võistluste formaadi- kas lahtised või kinnised. Minu sooviks oleks saada asi niikaugele, et saaksid toimuma esimesed Eesti meistrikad.
Kui võimalikud osalejad teada, kooskõlastame reeglid jms, et esimese hooga nö "lati alt jooksmist" ei toimuks või normid liiga kergesti saavutatavad ei oleks.

Ning ärge sattuge paanikasse, kui kohest vastust ei tule- kuni jaanuari kuu lõpuni olen ilmselt üsna harva arvuti läheduses.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #13 Postitas Steelrider » 05 Veebr 2010, 08:44

Praeguseks hetkeks on huvi tundnud 7 inimest, kellest rahvusvaheliste standardite järgi kvalifitseeruvad 5 (sõidavad bike'iga). See ei tähenda loomulikult, et teised oodatud ei ole ja platsile ei pääse. Usun, et paar huvilist leiaks veel, nad ilmselt ei ole lihtsalt biker.ee kasutajad. Sellega seoses palun võimalusel potensiaalsete sõitjate nimed või hüüdnimed teada anda, et saaks plaani edasi teha.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #14 Postitas Steelrider » 28 Apr 2010, 17:15

SMASH'il on sel aastal stundi treeninguteks asfaltkattega plats, mis peaks puhtaks saama reede lõuna paiku, ning on avatud kuni... no kuni endal isu sõita on :P Stundi võistlus toimub samal platsil, kus eelmistel aastatel külalisesinejad ennast näidanud on, see plats on reede õhtul samuti harjutamiseks vaba.

Võistluse reeglid panen siia üles niipea, kui nad kooskõlastatud on, üldjoontes on tegemist veidi moditud Balti Meistrivõistluste reeglitega.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

mart211

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #15 Postitas mart211 » 29 Apr 2010, 06:04

Steelrider kirjutas:SMASH'il on sel aastal stundi treeninguteks asfaltkattega plats, mis peaks puhtaks saama reede lõuna paiku, ning on avatud kuni... no kuni endal isu sõita on :P Stundi võistlus toimub samal platsil, kus eelmistel aastatel külalisesinejad ennast näidanud on, see plats on reede õhtul samuti harjutamiseks vaba.

Võistluse reeglid panen siia üles niipea, kui nad kooskõlastatud on, üldjoontes on tegemist veidi moditud Balti Meistrivõistluste reeglitega.


Asfalt platsss (w) (w) (w) :bsmile: (crash)
Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #16 Postitas andrezoo9 » 29 Apr 2010, 14:24

olen kohal!!!
Kasutaja avatar

christian
Postitusi: 220
Liitunud: 07 Veebr 2009, 21:14
Tsikkel: K3 fighter

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #17 Postitas christian » 05 Mai 2010, 23:34

andrezoo9 kirjutas:olen kohal!!!

+1
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad :shock:
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta :?:
Kasutaja avatar

christian
Postitusi: 220
Liitunud: 07 Veebr 2009, 21:14
Tsikkel: K3 fighter

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #18 Postitas christian » 05 Mai 2010, 23:50

Jätsin eelmises postituses olulise küsimata, nimelt et kus kohast reegleid saab lugeda?
Ja kas need on siis lahtised et igast rahvusest võivad osavõtjad olla nagu ma lugesin flaieri, postri vms pealt? Sellisel juhul väga ei usu et tiitel Maarjamäele jääb, kahjuks. :D
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad :shock:
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta :?:
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #19 Postitas Steelrider » 07 Juun 2010, 15:32

SMASH 2010 Streetbike Freestyle reeglid:

STREETBIKE FREESTYLE
EESTI LAHTISTE VÕISTLUSTE
REEGLID
2010

STREETBIKE FREESTYLE Eesti lahtiste võistluste regulatsioon on dokument mis defineerib korra ja põhimõtted mille alusel korraldatakse Streetbike Freestyle meistrivõistlused.
Streetbike Freestyle DEFINITSIOON
STREETBIKE FREESTYLE on individuaalne võistlus sõitjatele, kes esitavad kinnisel rajal, tasasel ja kõval pinnasel mootorrattal stunt´i.

OSAVÕTJAD JA OSAVÕTU AVALDUSED
Eesti SBF võistlused on avatud kõikidele osalejatele üle maailma.
Kõik sõitjad peavad olema vähemalt 16 aastat vanad.
Osalejaid hinnatakse olenemata vanusest ja soost ühes klassis.
Kõik avaldused osalemiseks Eesti SBF võistlustel peavad olema täidetud ametlikule blanketile ning olema üle antud kindlaksmääratud kuupäeval enne võistluse toimumist.

OHUTUSREEGLID
Osalejad ja pealtvaatajad on isiklikult vastutavad oma ohutuse ja ohutusreeglite täitmise eest.
Force majeure puhul võib muutuda võistluse aeg või võib osa võistlusest muutuda või üldse ära jääda. Sel juhul ei tagastata ega kompenseerita kulutusi osalejatele ega ka pealtvaatajatele.
Osalejad kes osalevad Eesti või rahvusvahelistel SBF meistrivõistlustel, vastutavad võistluse kestel ise oma ohutuse ning tegevuse tagajärgede eest. Võistluse korraldajad ei vastuta võimaliku vigastuse korral ei materiaalse ega ka moraalse kahju eest.
Võistlejad peavad kasutama alljärgnevat varustust:
Kiiver;
Seljakaitse või seljakaitsmega tagi;
Põlvekaitsmed või püksid koos põlvekaitsmetega
Kindad.
Igal võistlusel peab olema meditsiinipersonal ja vähemalt üks kiirabi.
Võistluse ajal peab jälgima tuleohutust ning elektriohutust. Tulekustutid on kohustuslikud.
Keelatud on osaleda võistlusel alkoholi või narkojoobes. Kahtluse korral võib hinnangu andmiseks kasutada meditsiinipersonali abi. Reegleid rikkunud võistleja diskvalifitseeritakse koheselt.
Võistluse protsessi kvaliteedi eest vastutavad võistluse kohtunikud – 4 isikut, kes võistluse ajal istuvad kohtunike alal laua taga. Laud peab paiknema nii, et võistlusala oleks täielikult nähtav. Kohtunikealale peab olema tagatud ligipääs kogu võistluse ajal.
Esituse ajal on keelatud kasutada ükskõik mis vedelikku, mis võiks mõjutada pinnast.
Lipuga kohtunik peab olema sissepääsu juures ja sõitjatele nähtav.
Lipukohtunikud annavad järgmisi märguandeid:
ROHELINE lipp- Ala on vaba, sõit on lubatud;
PUNANE lipp- Sõit lõpetada;
KOLLANE lipp- esitluse lõpuni on jäänud 1 minut.
Ooteala peab olema stardi lähedal, piisavalt suur, piiratud ning kõval pinnasel.
Võistlusala sissepääsukohas peab määratud isik, kes juhatab osalejate alale sisenemist ning väljumist.

Võistluse kohtunike õigused ning kohustused:
Kohtunikud peavad tuvastama/veenduma:
- et võistlusala on heas seisukorras ning, et kõik ametiisikud on oma kohatadel,
- et kõik operatiiv- ja turvaelemendid on töökorras ning oma kohtadel,
- identifitseerima sõitja ning selle, et miski ei segaks sõitja etteastet.
Kohtunikel on õigus peatada võistluse algus ohutuse kaalutlustel, kui võistlusala ei ole korrektses seisukorras või mõne muu Force majeure tõttu.
Kohtunikel on õigus katkestada võistleja etteaste.
Kohtunikud võivad eemaldada võistluselt sõitja või mootorratta ohutuskaalutlustel.
Kohtunikud peavad teavitama hindajaid kõikidest muudatustest ja otsustest.
Kohtunikud peavad vastu võtma kõik protestid ja need üle andma hindajatele.

TEHNILISED TINGIMUSED
Korraldaja poolt määratud tehniline kontroll on vastutav mootorrataste tehnilise seisukorra ja osalejate riietuse kontrolli eest vastavalt reeglitele.
Kõik osalevad mootorrattad peavad vastama järgnevatele nõuetele:
Mootor – minimaalselt 550 cc
Silindreid – minimaalselt 2
Mootorrattad peavad olema sõidukorras, kõik vedelike lekked on keelatud.
Väljalaske mürataseme limiit – 96Db
Osalejad vastutavad oma mootorratta tehnilise seisukorra eest kogu võitluse vältel.
Võistlusel ei tohi kasutada teisi masinaid nagu- mopeedid, trial mootorrattad, trike ja quad/ATV
Võistluse kestel on osalejal õigus kasutada teist reeglitele vastavat mootorratast.

VÕISTLUSE PROTSESS
Kõik osalejad peavad järgima korraldaja, tema assistentide ja kohtunike märguandeid. Vastuhakkajad diskvalifitseeritakse koheselt.
Enne võistluse algust, korraldaja poolt määratud ajal ja kohas, toimub võistlejate koosolek, kus osalemine on kohustuslik. Koosolekul mitteosalenud võistlejaid kavlifikatsiooni ning finaali ei lubata.
Võitlejate kvalifikatsioonijärjestus selgitatakse välja loosi teel võistlejate koosolekul.
Osalejatele ja mootorratastele määratud numbrid peavad olema nähtavad kogu võistluspäeva jooksul.
Korraldaja assistent on vastutav ajavõtu ning stardi/finiši märguande eest. Stardi/finiši märguannet tutvustatakse kõikidele sõitjatele võistlejate koosolekul.
Et järjestada võistlejate finaali järjestus, peavad võistlejad läbima kvalifikatsiooniringi.
Kvalifikatsioon koosneb kolmest kohustuslikust elemendist ning ühe minutilisest vabakavast.
KOHUSTUSLIKUD ELEMENDID:
Esirattal sõit (Stoppie) alates 40 m joonest;
Tagarattal sõit (Wheelie) 60 meetrit - mida kauem (sekundites) sõit kestab, seda rohkem punkte saab.
Ümber oma telje libisemine (Burnout) 10 sekundit (Donut).
Üks (1) minut vabakava - võistlejad võivad esitada oma individuaalset programmi, mida hinnatakse hindajate poolt.
Võistluse finaali saavad parimad kvalifikatsioonitulemuste saavutanud võistlejad. Igal võistlusel määratakse finaali pääsevate isikute arv eraldi, arvestades võistlejate koguarvu ning võistluse kestvust. Finaali pääsevate võistlejate arv pannakse välja teadustustahvlile enne võistluse algust.
Finaalist stardib esimesena kõige madalama kvalifikatsioonitulemusega võistleja ja viimasena parima kvalifikatsioonitulemusega võistleja.
Finaalis on igal võistlejal aega viis (5) minutit oma individuaalse vabakava programmi esitamiseks
Enne viimast etteastet on igal võistlejal aega 30 sekundit soojenduseks.
Enne finaalesituse lõppu näitab lipukohtunik võistlejale märguannet, et soorituse lõpuni on jäänud üks (1) minut (KOLLANE lipp- esitluse lõpuni on jäänud 1 minut).
HINDAMINE
Võistlust hindavad neli (4) hindajat, kes nimetatakse ametisse korraldaja poolt. Hindamise ajal asuvad hindajad neile määratud alal.
Hindajad võivad olla sõitjad, kes ei osale võistlusel või teised isikud, kes on hindamise alal piisavalt kompetentsed.
Iga hindaja hindab kindlaid sooritusi:
A) Trikkide ja soorituste puhtus ning selgus;
B) Trikkide keerukus;
C) Trikkide rohkus/arvukus;
D) Atraktiivsus, individuaalsus, stiil.
Kvalifikatsiooni kohustuslikke sooritusi hinnatakse alljärgnevalt:
Esirattal sõit (Stoppie) alates 40 meetri joonest – iga 0,5 meetrit on 1 punkt. Distantsi mõõdetakse 40 meetri joonest kuni kohani kus esiratas peatus või kus esiratas paiknes tagaratta maandumise ajal.
Tagarattal sõit (Wheelie) 60 meetrit – mida rohkem sekundeid sõiduks aega kulub, seda rohkem punkte saab. 1 sekund on võrdne 1 punktiga.
Ümber oma telje libisemine (Burnout) 10 sekundit (Donut) – iga 0,5 ringi eest 1 punkt
Kvalifikatsiooni vabakava ja finaalsõidu vabakava hinnatakse alljärgnevalt:
Trikkide keerukus – maksimumpunktide arv on 30 (miinimum on 0). Mida keerukamalt trikki esitatakse, seda rohkem punkte antakse.
Trikkide esitus – maksimumpunktide arv on 30 (miinimum 0). Hinnatakse trikkide täpsust ja puhtust. Siin kategoorias saab enim punkte võistleja, kes esitab kõige puhtamaid, täpsemaid ja sujuvamaid trikke. Iga kukkumise eest võetakse 5 punkti summast maha. Iga mittetäieliku triki eest võetakse 2 punkti maha.
Trikkide rohkus/arvukus - selles kategoorias hinnatakse nelja (4) põhilise sooritusgrupi alusel. Maksimaalne punktide arv on 20. Iga sooritusgrupi maksimum on 5 punkti.
Triki sooritamine tagarattal 0-5 punkti
Triki sooritamine esirattal 0-5 punkti
Triki sooritamine libisedes 0—5 punkti
Akrobaatilised elemendid 0-5 punkti
Atraktiivsus, individuaalsus, stiil – selles kategoorias hinnatakse esinemist – kuidas võistleja suudab trikke välja mängida ning esinemises ära kasutada. Maksimum punktide arv on 40.
Kui võistleja alustab Enne stardisignaali või jätkab sooritusi peale finišisignaali, võetakse tema tulemusest 15 punkti maha. Trikki, mida alustati enne lõpusignaali, võib lõpetada ka peale lõpusignaali.
Kui võistlejad saavad võrdse arvu punkte, siis võetakse võitja selgitamisel arvesse kvalifikatsioonipunktid.

DISKVALIFITSEERIMINE
Osaleja võidakse diskvalifitseerida järgnevate rikkumiste eest:
Kui võistleja on alkoholi või narkootikumide mõju all (korraldaja võib diskvalifitseerimise otsustada ühepoolselt);
Kui korraldajate või kohtunike poolt sätestatud ja instrueeritud ohutustehnilisi reegleid eiratakse;
Korraldajal on õigus otsustada võistleja edasise osalemise üle võistluses, diskvalifitseerides teda ühest võistluse osast või kogu võistluseks. Korraldaja otsus ei kuulu vaidlustamisele.

PROTESTID
Protestid tulemuste kohta peavad olema esitatud 30 minuti jooksul peale ametlike tulemuste teadvustamist. Protestis peab olema näidatud, millise reegli vastu on eksitud.
Protesti tasu on 1500 EEK/100 Eur. Kui protest rahuldatakse, tagastatakse protestitasu protesti esitajale. Kui protesti ei rahuldata, jääb raha korraldaja käsutusse.
Kui protesti sisu sisaldab endas mootori uurimist, mille tarbeks on mootor vaja lahti võtta, peab protestija lisama kirjaliku selgitusega veel 1500 EEK (lisaks peab protestis olema märgitud mis reegli vastu on eksitud). Kui protest rahuldatakse, tagastatakse protestijale raha. Kui protesti ei rahuldata, jääb raha mehhaanikule (tehnilisele komisjonile), kes mootori lahti võttis.



Reeglitesse võib tulla vastavalt vajadusele väikesi muudatusi, kuid nõuded tehnikale, ohutusvarustusele ning punktiarvestusele ei muutu.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #20 Postitas Steelrider » 19 Juun 2010, 01:15

Ootan kõiki võistlejaid registreerima: http://smash.paganad.ee/reg.php?id=4

Peaauhind 500€, et motivatsiooni jaguks (togi)
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #21 Postitas andrezoo9 » 19 Juun 2010, 20:06

võistleks aga ratas ei vasta reeglitele! :cry:
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #22 Postitas Steelrider » 27 Juun 2010, 22:32

Ootan ikka registreerima, see võimaldab meil ka ajakava paremini korraldada.

Kaotada ei ole midagi, lisatasu lisaks pileti hinnale ei ole ju. Kes on võimeline kvalifikatsioonis ettenähtud elemendid läbima, lööge aga kaasa.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

davidsoniharald
Postitusi: 1476
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #23 Postitas davidsoniharald » 27 Juun 2010, 23:44

Steelrider, tee ikka eraldi teema või aja asja SMASHI teema all, siit ei oska paljud seda otsida.
Kasutaja avatar

Teema algataja
andrezoo9
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #24 Postitas andrezoo9 » 27 Juun 2010, 23:51

Kuulsin et seal tuleb stoppiechallenge vms et pikim stoppie?Saan seal äkki osaleda pitbikega?Õigetele võistlustele reeglite järgi ma ei saa!
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #25 Postitas Steelrider » 27 Juun 2010, 23:58

Stoppie võistlus tuleb küll jah. Tehnilisi piiranguid sellel ei ole.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Sturm
Postitusi: 191
Liitunud: 29 Juun 2005, 16:09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #26 Postitas Sturm » 29 Juun 2010, 12:01

SMASH 2010 toimuva stunt võistlusel on lisaks ilusale auhinnale ka enamuses kogemustega kohtunikud. Kohtunike kolleegiumi kuuluvad hetkeseisuga Janis Rozitis (Läti, Balti, Venemaa, Skandinaavia, UK streetbike freestyle meister), Martins Arents (Stuntfighters Team manager ja Läti Streetbike freestyle komitee esimees) ning üks korraldaja poolt määratud isik.
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee

mart211

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #27 Postitas mart211 » 29 Juun 2010, 14:10

Sturm kirjutas:SMASH 2010 toimuva stunt võistlusel on lisaks ilusale auhinnale ka enamuses kogemustega kohtunikud. Kohtunike kolleegiumi kuuluvad hetkeseisuga Janis Rozitis (Läti, Balti, Venemaa, Skandinaavia, UK streetbike freestyle meister), Martins Arents (Stuntfighters Team manager ja Läti Streetbike freestyle komitee esimees) ning üks korraldaja poolt määratud isik.

(w)
Väga kõva, et õigete teadmistega kohtunikud. Kas Janis ja muud kohtunikud pärast enda rattad ka tulele ajavad ja ette näitavad kuidas asi käib?
Kasutaja avatar

Rancid
Postitusi: 163
Liitunud: 20 Juun 2007, 16:46
Tsikkel: Rommel the Bomber
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #28 Postitas Rancid » 29 Juun 2010, 17:09

Väga kõva, et õigete teadmistega kohtunikud. Kas Janis ja muud kohtunikud pärast enda rattad ka tulele ajavad ja ette näitavad kuidas asi käib?


Tema siiski sedapuhku ei sõida. Aga mine tea - äkki meie võistlejate hea esinemine ajab nii pöördesse ja läheb teebki peale võistlust mõned tiirud (crash)
Üks Janise tiimikaaslane osaleb küll ning usun, et ei ole temagi papist poiss.
liiga palju pole kunagi küllalt
Kasutaja avatar

christian
Postitusi: 220
Liitunud: 07 Veebr 2009, 21:14
Tsikkel: K3 fighter

Re: võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #29 Postitas christian » 01 Juul 2010, 19:39

Steelrider kirjutas:SMASH 2010 Streetbike Freestyle reeglid:

STREETBIKE FREESTYLE
EESTI LAHTISTE VÕISTLUSTE
REEGLID
2010



Et järjestada võistlejate finaali järjestus, peavad võistlejad läbima kvalifikatsiooniringi.
Üks (1) minut vabakava - võistlejad võivad esitada oma individuaalset programmi, mida hinnatakse hindajate poolt.
Võistluse finaali saavad parimad kvalifikatsioonitulemuste saavutanud võistlejad. Igal võistlusel määratakse finaali pääsevate isikute arv eraldi, arvestades võistlejate koguarvu ning võistluse kestvust. Finaali pääsevate võistlejate arv pannakse välja teadustustahvlile enne võistluse algust.


Kus maalt alates loetakse Sind üheks parimaks, et saada finaali? Näiteks, kui on 10 osalejat, siis mitu neist finaali saaksid? Või tuleneb see võistluste käigus kohapeal, põhimõte seisneb selles et tore oleks lihtsalt teada, et mis alusel parimaid valitakse, mitte paha pärast :bsmile:
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad :shock:
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta :?:
Kasutaja avatar

Sturm
Postitusi: 191
Liitunud: 29 Juun 2005, 16:09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Stunt võistlused ja treenimised

Lugemata postitus #30 Postitas Sturm » 01 Juul 2010, 22:19

Kvalifikatsiooni eesmärk on selekteerida finaali järjestus ning see, kas isik peaks üldse finaalis osalema. Hetkeseisuga on arvestatud kogu stunt võistluse jaoks 3 ja pool tundi, seega ca 20 võistlejat mahutab selle aja sisse ära. Registreerunuid on hetkel 3, seega raske otsustada hetkel palju finaali pääseb. kuni 15 mahutab aja sisse probleemivabalt.
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee




Mine “Stuntriding”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline