Re: Stunt biked
Loff kirjutas:DiMs kirjutas:Korke õudusunenägu
Loff kirjutas:DiMs kirjutas:Korke õudusunenägu
kui kellegil huvi siis mul üks k2 gixxer üle. 600ne. täpsem info ps.
siiamaani päevakorras kellel pakkuda ratast "lammutamiseks" hinnaks kuni 1000 eurot, väikest remonti ei karda ja plastikute puudumine ei heiduta!
Aidake algajale stundihullule rattad alla
hiiglane kirjutas:siiamaani päevakorras kellel pakkuda ratast "lammutamiseks" hinnaks kuni 1000 eurot, väikest remonti ei karda ja plastikute puudumine ei heiduta!
Aidake algajale stundihullule rattad alla
Vaata läti poolt ka, sealt võid mingi soodsa masina leida.
igapäev jälgin turgu, see kevad juba häbitumalt lähedal ja eelmisest aastast jäi veel ilge vimm sisse tänu lagunenud rattale, et see aasta tahaks olla kohe löögivalmis kui raadi või mingi parkla lahti sulab
kui midagi soetatud saad siis uuri mootori õlitussüsteemi, paljud on nii ehitatud et tagarattal õlitus pm. puudub. saab torustikke ringi teha ja põhjale vaheplaate meisterdada või mingi kolmanda mooduse välja mõelda, pärast muret vähem... nagu aru sain siis su gsxf õlituse tõttu kolksuma hakkas?
extinction kirjutas:kui midagi soetatud saad siis uuri mootori õlitussüsteemi, paljud on nii ehitatud et tagarattal õlitus pm. puudub. saab torustikke ringi teha ja põhjale vaheplaate meisterdada või mingi kolmanda mooduse välja mõelda, pärast muret vähem... nagu aru sain siis su gsxf õlituse tõttu kolksuma hakkas?
ja vähemalt nii ma arvan, et see juhtus kuna lõpupoole hakkas pikemalt tagarattal tulema aga kohati oli see, et seda tasakaalu puntki ei saavutanud või läks paigast siis läksid pöörded tagarattal liigasuureks ja veel, et õli see "snorgel" on 750sel eesotsas jäi arvatavasti õlinälga jap
Enam midagi saatuse hooleks ei taha jätta jah..
Küsimus siis, et kuidas kannatab siis stuntimist Yamaha R6 99. Lugesin, et tuleb kogumis paagid panna jne aga küsimus siis ongi ainult et kas mootor peab vastu?
Paar aastat sõitnud ja tahaks midagi uut proovida.
KarmoKerb kirjutas:Küsimus siis, et kuidas kannatab siis stuntimist Yamaha R6 99. Lugesin, et tuleb kogumis paagid panna jne aga küsimus siis ongi ainult et kas mootor peab vastu?
Paar aastat sõitnud ja tahaks midagi uut proovida.
Ikka peab vastu, mingi maani. Kõik need jaapani masinad on suht vastupidavad, kui hoolt kannad, siis kotti ei jookse. Pisivigasi võib ikka ette tulla. Eestis ka üks mees aasta sõitnud sellisega. Halb asi on see, et kõik stunt jupid pead ise tegema, sest sellele rattale neid keegi ei tooda. Kui yamaha on korralik tänavapill, siis vb tasub see maha müüa ja sama aastaklassi honda osta. Nood on pommikindlad ja juppe leiab ka. CBR600F3, F4 siis. F4i on kallim, kuid see on juba stundiks loodud masin. Lihtsalt kui huvi suurem ja tahad rohkemat kui lihtsalt maanteel tagarattal sõitu proovida, siis tasub kaaluda seda varianti.
kas mitte timo ei alustanud r6ga ? Aga nende vanemate yamahade kohta oli üks omadus, nad pidid nagu õmblusmasinad olema, et jubedalt äkilised, et ei tea kas ta rääkis r6st või r1`st. Alustada pidi natukene raske olema sellega aga inimene harjub enamvähem kõigega ja harjutada saab sellega ikka.
hiiglane kirjutas:kas mitte timo ei alustanud r6ga ? Aga nende vanemate yamahade kohta oli üks omadus, nad pidid nagu õmblusmasinad olema, et jubedalt äkilised, et ei tea kas ta rääkis r6st või r1`st. Alustada pidi natukene raske olema sellega aga inimene harjub enamvähem kõigega ja harjutada saab sellega ikka.
Temal oli R1
Ma olen selle f3 honda omanik ja peale hooaega harjutamist tekib juba vajadus äkilisema pilli vastu.Vb on see mu sõidustiili pärast vb on mu tsikkel lihtsalt väga uimane või olen ma ise erivajadustega.Aga jah tahe see tsikkel maha müüa on suur.Siiani olen lohutanud ennast sellise mõttega et:seni kuni sa ei suuda oma tsikliga täisgaasil stunti lasta pole ka vajadust uue tsikli jaoks.Jutu põhimõte on tegelt see et f3 on omasuguste hulgas ikka väga uimane.
mart211 kirjutas:KarmoKerb kirjutas:Küsimus siis, et kuidas kannatab siis stuntimist Yamaha R6 99. Lugesin, et tuleb kogumis paagid panna jne aga küsimus siis ongi ainult et kas mootor peab vastu?
Paar aastat sõitnud ja tahaks midagi uut proovida.Ikka peab vastu, mingi maani. Kõik need jaapani masinad on suht vastupidavad, kui hoolt kannad, siis kotti ei jookse. Pisivigasi võib ikka ette tulla. Eestis ka üks mees aasta sõitnud sellisega. Halb asi on see, et kõik stunt jupid pead ise tegema, sest sellele rattale neid keegi ei tooda. Kui yamaha on korralik tänavapill, siis vb tasub see maha müüa ja sama aastaklassi honda osta. Nood on pommikindlad ja juppe leiab ka. CBR600F3, F4 siis. F4i on kallim, kuid see on juba stundiks loodud masin. Lihtsalt kui huvi suurem ja tahad rohkemat kui lihtsalt maanteel tagarattal sõitu proovida, siis tasub kaaluda seda varianti.
Korralik tänava masin jah. Ongi nii, et niisama on tagarattal sõidetud küll. Oleks kellegil huvi siis vahetaks stunt ratta vastu või jah maha müüa ja osta stunt ratas
KarmoKerb kirjutas:mart211 kirjutas:KarmoKerb kirjutas:Küsimus siis, et kuidas kannatab siis stuntimist Yamaha R6 99. Lugesin, et tuleb kogumis paagid panna jne aga küsimus siis ongi ainult et kas mootor peab vastu?
Paar aastat sõitnud ja tahaks midagi uut proovida.Ikka peab vastu, mingi maani. Kõik need jaapani masinad on suht vastupidavad, kui hoolt kannad, siis kotti ei jookse. Pisivigasi võib ikka ette tulla. Eestis ka üks mees aasta sõitnud sellisega. Halb asi on see, et kõik stunt jupid pead ise tegema, sest sellele rattale neid keegi ei tooda. Kui yamaha on korralik tänavapill, siis vb tasub see maha müüa ja sama aastaklassi honda osta. Nood on pommikindlad ja juppe leiab ka. CBR600F3, F4 siis. F4i on kallim, kuid see on juba stundiks loodud masin. Lihtsalt kui huvi suurem ja tahad rohkemat kui lihtsalt maanteel tagarattal sõitu proovida, siis tasub kaaluda seda varianti.
Korralik tänava masin jah. Ongi nii, et niisama on tagarattal sõidetud küll. Oleks kellegil huvi siis vahetaks stunt ratta vastu või jah maha müüa ja osta stunt ratas
Siis tasub pigem jah, see yamaha maha müüa ning selle raha eest saad juba F4i endale, paned 200-300 juppide alla ja ongi stundimasin olemas. Selline mis kestab aastaid ja saad veel hiljem maha ka müüa. Sellest yamahast ei pruugi palju alles jääda
mart211 kirjutas:hiiglane kirjutas:kas mitte timo ei alustanud r6ga ? Aga nende vanemate yamahade kohta oli üks omadus, nad pidid nagu õmblusmasinad olema, et jubedalt äkilised, et ei tea kas ta rääkis r6st või r1`st. Alustada pidi natukene raske olema sellega aga inimene harjub enamvähem kõigega ja harjutada saab sellega ikka.
Temal oli R1
Kas R1 natuke raskem ei ole alustada? Ratas ise kah raskem.
Huvi tekkis kui sai alguses kruusal driftida ja järgnes juba vihmase ilmaga linnas proovimine ja siis tagarattal sõitmine. Rohkem kaugemale ei julge selle rattaga minna liiga korralik, et ära lõhkuda.
Milline see F4i välja näeb ja kas mõni hetkel müügis ka?. Ei erista neid hondasi.
KarmoKerb kirjutas:Milline see F4i välja näeb ja kas mõni hetkel müügis ka?. Ei erista neid hondasi.
R1'ga on kindlasti raske alustada. Kui rahakott välja veab, siis Honda cbr600f4i on parim valik alguseks. Löö auto24'ja Honda cbr600f sisse ja 2001-2007 on sissepritsega f4i mudel. Kindlasti on neid müügis. Lätist voi kuskilt mingi väikeste iluvigadega masin 2000€-2500€.
http://www.auto24.ee/used/1238451
üks kallim ja kabedam variant.
Kas selline masin on mõeldav ehitamisek
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=309949
KarmoKerb kirjutas:Kas selline masin on mõeldav ehitamisek
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=309949
Jah. Kui tegu karpa pilliga, siis on hea, Kui sissepritsega, siis ideaalne.
Nüüd siis selline küsimus kust saab stunt asju osta. Ma leidsin midagi aga kui keegi teab mingeid kohti siis võiks teada anda.
KarmoKerb kirjutas:Nüüd siis selline küsimus kust saab stunt asju osta. Ma leidsin midagi aga kui keegi teab mingeid kohti siis võiks teada anda.
Mina olen hetke seisuga tellinud 5-7 rattale juppe forstunt.pl. Kaks aastat temaga businessi ajanud ja võib rahule jääda. Kuigi osad asjad on sellised "poola" kvaliteediga, siis kõik toimib ja teenindus tasemel. Kui vaja võin transpordi ja tellimisega aidata.
Kas 2007 a. honda cbr600rr 88kw on sama pommikindla mootoriga kui need 2001-2006 a.
RR on veidi teine masin. Pommikindel on cbr600f ja sellega on lihtne sõita. RR'i kaalujaotus on hoopis teine, mootor rohkem eespool ja seepärast on tasakaalupunkt kõrgemal. Nendega sõidetakse küll, kuid vähesed teevad seda. Pommikindluse kui sellise kohta ei tea kuid RR Vaevalt f4i'ga samma auku on. Selle RR raha eest saad endale aitaks kena f4i ehitada.
Valmis pill on tänasest müügis
http://bike.motors24.ee/vehicles/368079 ... -2001.aspx
Keegi seda ei taha osta?
Kui huvi, andke teada.
Vedeleb kawasaki zx 600 aastast 93 kuuriall. Karpaga raskem stunti alustada?
Ja sellele tuleb vist ise crash cage ja asjad kokku keevitada, vaevalt nii vanale asjale midagi pakkuda