Saade: Tööõpetustund - klapid ja regull
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Saade: Tööõpetustund - klapid ja regull
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Bike+ ... imine.aspx
Seekord räägime vahelduseks natuke tehnilisematel ratta hoolduse teemadel. Nimelt Neeme räägib teile mootori klappide reguleerimisest.
Väints
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Re: Saade: Tööõpetustund - klapid ja regull
Vaadatud. Tekkis küsimus: kas klapivahesid peaks mõõtma nuka ja nookuri vahelt (nii nagu Neeme tegi) või klapisääre ja reguleerimispoldi vahelt. Õige vastuse saab ilmselt remondijuhendist.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Saade: Tööõpetustund - klapid ja regull
kalju1 kirjutas:Vaadatud. Tekkis küsimus: kas klapivahesid peaks mõõtma nuka ja nookuri vahelt (nii nagu Neeme tegi) või klapisääre ja reguleerimispoldi vahelt. Õige vastuse saab ilmselt remondijuhendist.
See peaks vist ikka olema nii nagu valmistaja on ette näinud.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 90
- Liitunud: 08 Apr 2010, 18:01
- Asukoht: pirita tee 20 P-hoone Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Saade: Tööõpetustund - klapid ja regull
kalju1 kirjutas:Vaadatud. Tekkis küsimus: kas klapivahesid peaks mõõtma nuka ja nookuri vahelt (nii nagu Neeme tegi) või klapisääre ja reguleerimispoldi vahelt. Õige vastuse saab ilmselt remondijuhendist.
Reguleerimispoldi ja klapisääre vahelt ikka. Eriti, kus üks nookur liigutab kaht klappi. Antud reguleerimis meetodi korral, võib yhe reguleerimispoldi üldse välja keerata. Klapivahe jääb ikka "paika"....
PIRELLI ja MITAS rehvid.
http://www.motard.ee/
Pirita tee 20 Tallinn
+372 55967775
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Saade: Tööõpetustund - klapid ja regull
Motard.ee kirjutas:Reguleerimispoldi ja klapisääre vahelt ikka. Eriti, kus üks nookur liigutab kaht klappi. Antud reguleerimis meetodi korral, võib yhe reguleerimispoldi üldse välja keerata. Klapivahe jääb ikka "paika"....
Väga õige tähelepanek muuseas. Selle konkreetse topeltklappidega ja nookuritega isendi puhul kindlasti siis regullipoldi ja klapipea vahelt. Mootoritel, millel aga nookurid puuduvad, siis otse nuka alt nagu videos. Kuna enamik on aga tsiklitel seibidega, siis üldistamise mõttes sai sedaviisi lähenetud. Oleks pidanud kaks doonorit ära ootama, siis oleks saanud näidata ka erinevust erineva klapiajami ehituse korral. Paraku ei satu just eriti tihti selliseid asju teenindusse korraga
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.