Saade: 2011 Kawad

Eestikeelsed motosaated ja õpetlikud videod.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Saade: 2011 Kawad

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: Saade: 2011 Kawad

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Kuidas funkab see süsteem, et mootor töötab 60% ?
Mida piiratakse siis sel juhul ?

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Saade: 2011 Kawad

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Thesaarlane kirjutas:

Kuidas funkab see süsteem, et mootor töötab 60% ?
Mida piiratakse siis sel juhul ?

Mida sa piirad kui rutskat keerad 60%?

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: Saade: 2011 Kawad

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Vidget kirjutas:
Thesaarlane kirjutas:

Kuidas funkab see süsteem, et mootor töötab 60% ?
Mida piiratakse siis sel juhul ?

Mida sa piirad kui rutskat keerad 60%?

No siis küll. Ma pidasin silmas ikka mingit keerulisemat süsteemi, et pooled pütid töötavad vms modernset.

Kasutaja avatar

loikam
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Veebr 2011, 12:47
Tsikkel: vn 800,xvs 1100
Asukoht: Harjumaa

Re: Saade: 2011 Kawad

Lugemata postitus Postitas loikam »

W-ratas on stiilne ka juba tehase seades.Peab kah katsuma minema.Selliseid "vanu" justkui polegi palju-Triumph,Enfield...veel mõni?

Kasutaja avatar

korben
Postitusi: 328
Liitunud: 04 Dets 2006, 15:37
Asukoht: Tallinn

Re: Saade: 2011 Kawad

Lugemata postitus Postitas korben »

Mootori piiramine toimub ikkagi ratta aju poolt, kontrollides mootori poolt pakutava võimsuse vastavust gaasiasendile.
LOW Power setinguga vastab mootor rutska keeramisele uimasemalt ja laisemalt (loe: ei lähe nii kiirelt pöördesse).
:bsmile:

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Saade: 2011 Kawad

Lugemata postitus Postitas tali »

loikam kirjutas:

W-ratas on stiilne ka juba tehase seades.Peab kah katsuma minema.Selliseid "vanu" justkui polegi palju-Triumph,Enfield...veel mõni?

CB 1100f, Ural Classic ja ongi kõik vist...

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Saade: 2011 Kawad

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

korben kirjutas:

Mootori piiramine toimub ikkagi ratta aju poolt, kontrollides mootori poolt pakutava võimsuse vastavust gaasiasendile.
LOW Power setinguga vastab mootor rutska keeramisele uimasemalt ja laisemalt (loe: ei lähe nii kiirelt pöördesse).
:bsmile:

Hehhee - keegi üritas Saarlast nokkida aga ei tuld hästi välja.

Seda võimsuse piiramist võib võrrelda vabalt sõiduautode veojõukontrolliga, mis omakorda poob mootorit. Või siis näiteks on osadel autodel selline süsteem selleks, et külma mootorit kaitsta ja algul lihtsalt ei lase niipalju pihustitest peale, et asi pilduma läheks. Huvitav on see, et nii paljudes välismaa foorumites seda nupu süsteemi kirutakse ja ka näiteks suzu loobus ühest võimsusastmest (Vahepeal pakuti A, B, C, nüüd uuel ainult A ja C -kui nii võib ütelda) sest kliendid olevat korduvalt kurtnud selle süsteemi mõttetuses, et tõstab lihtsalt hinda aga asja midagi pole.
Ju siis sõidetakse ainult ilusa tee peal ja hea pidamisega. Eesti teedel ja vihmaga oleks mitte väga kogenenutele ja vb ka suure võimsusega ratastele see ikka asjalik abimees ka siis kui mingit "ulmeüberelektrooonilist" veojõukontrolli pole masinal.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


oxide
Postitusi: 507
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: rsv4
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Saade: 2011 Kawad

Lugemata postitus Postitas oxide »

see mootori piiramine küll täitsa mõtetu.käega piirad,kui vaja.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “TV”