Saade: 2011 Kawad
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Saade: 2011 Kawad
Kuidas funkab see süsteem, et mootor töötab 60% ?
Mida piiratakse siis sel juhul ?
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Saade: 2011 Kawad
Thesaarlane kirjutas:Kuidas funkab see süsteem, et mootor töötab 60% ?
Mida piiratakse siis sel juhul ?
Mida sa piirad kui rutskat keerad 60%?
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Saade: 2011 Kawad
Vidget kirjutas:Thesaarlane kirjutas:Kuidas funkab see süsteem, et mootor töötab 60% ?
Mida piiratakse siis sel juhul ?Mida sa piirad kui rutskat keerad 60%?
No siis küll. Ma pidasin silmas ikka mingit keerulisemat süsteemi, et pooled pütid töötavad vms modernset.
Re: Saade: 2011 Kawad
W-ratas on stiilne ka juba tehase seades.Peab kah katsuma minema.Selliseid "vanu" justkui polegi palju-Triumph,Enfield...veel mõni?
Re: Saade: 2011 Kawad
Mootori piiramine toimub ikkagi ratta aju poolt, kontrollides mootori poolt pakutava võimsuse vastavust gaasiasendile.
LOW Power setinguga vastab mootor rutska keeramisele uimasemalt ja laisemalt (loe: ei lähe nii kiirelt pöördesse).
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Saade: 2011 Kawad
loikam kirjutas:W-ratas on stiilne ka juba tehase seades.Peab kah katsuma minema.Selliseid "vanu" justkui polegi palju-Triumph,Enfield...veel mõni?
CB 1100f, Ural Classic ja ongi kõik vist...
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Saade: 2011 Kawad
korben kirjutas:Mootori piiramine toimub ikkagi ratta aju poolt, kontrollides mootori poolt pakutava võimsuse vastavust gaasiasendile.
LOW Power setinguga vastab mootor rutska keeramisele uimasemalt ja laisemalt (loe: ei lähe nii kiirelt pöördesse).
Hehhee - keegi üritas Saarlast nokkida aga ei tuld hästi välja.
Seda võimsuse piiramist võib võrrelda vabalt sõiduautode veojõukontrolliga, mis omakorda poob mootorit. Või siis näiteks on osadel autodel selline süsteem selleks, et külma mootorit kaitsta ja algul lihtsalt ei lase niipalju pihustitest peale, et asi pilduma läheks. Huvitav on see, et nii paljudes välismaa foorumites seda nupu süsteemi kirutakse ja ka näiteks suzu loobus ühest võimsusastmest (Vahepeal pakuti A, B, C, nüüd uuel ainult A ja C -kui nii võib ütelda) sest kliendid olevat korduvalt kurtnud selle süsteemi mõttetuses, et tõstab lihtsalt hinda aga asja midagi pole.
Ju siis sõidetakse ainult ilusa tee peal ja hea pidamisega. Eesti teedel ja vihmaga oleks mitte väga kogenenutele ja vb ka suure võimsusega ratastele see ikka asjalik abimees ka siis kui mingit "ulmeüberelektrooonilist" veojõukontrolli pole masinal.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.