Saade: Rehvisaade

Eestikeelsed motosaated ja õpetlikud videod.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Saade: Rehvisaade

Lugemata postitus Postitas Laisaar »



Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Saade: Rehvisaade

Lugemata postitus Postitas Magician »

Väga hea töö, ootasin ammu juba põhjalikku ülevaadet rehvidest. :bsmile:

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i
Kasutaja avatar

Margus
Postitusi: 317
Liitunud: 15 Dets 2009, 09:46
Tsikkel: CBR600RR
Asukoht: Harjumaa

Re: Saade: Rehvisaade

Lugemata postitus Postitas Margus »

Magician kirjutas:

Väga hea töö, ootasin ammu juba põhjalikku ülevaadet rehvidest. :bsmile:

Millise põhjaliku ülevaate saa rehvidest said?
Kas see, et jube tore on paigaldada michelini rehve või see kuidas võib alt minna ostes vanat pastelt?
Pigem oleks oodanud ikka konkreetset tüüpi rattale mõeldud revide võrdlust erinevatelt tootjatelt.

Tel. 56566665 Margus

Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Saade: Rehvisaade

Lugemata postitus Postitas Magician »

M4r6us kirjutas:
Magician kirjutas:

Väga hea töö, ootasin ammu juba põhjalikku ülevaadet rehvidest. :bsmile:

Millise põhjaliku ülevaate saa rehvidest said?
Kas see, et jube tore on paigaldada michelini rehve või see kuidas võib alt minna ostes vanat pastelt?
Pigem oleks oodanud ikka konkreetset tüüpi rattale mõeldud revide võrdlust erinevatelt tootjatelt.

Mida keegi antud saatest ootas, mina sain igaljuhul hea ülevaate. Eks igaühe tase on ju erinev. :bsmile:

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Saade: Rehvisaade

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

Järgmises osas näitame ära selle, millest ka siin pikalt juttu on olnud. Et mis saab siis kui kitsale rehvile mõeldud veljele laiem rehv peale panna. Lisaks veel igasugust rehvijuttu.
Saab sellest saatest siis keegi targemaks või mitte.

Kui keegi tunneb, et tahab uute mõtete ja ideedega tsiklisaateid toimetama ja juhtima hakata, siis nüüd on selleks terve suvi kestev hea võimalus. Mina sõidan ära Magadani filmi tegema ja kui keegi huviline väga tahab, annan teatepulga üle. Kirjuta: laisaar matkafilm.ee

Väinz

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Saade: Rehvisaade

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Kogu lugupidamise juures on populaarteaduslikus teoses faktivead minuarust lubamatud. Saates esile toodud pehme karkassiga rehvil just esinebki märkimisväärseid juhitavusprobleeme (sh. alajuhitavus ja sõidutrajektoori korrigeerimisvajadus) võrreldes jäigemate karkassidega - ehk siis täpselt vastupidiselt saates väidetule.

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Saade: Rehvisaade

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

tramm66 kirjutas:

Kogu lugupidamise juures on populaarteaduslikus teoses faktivead minuarust lubamatud. Saates esile toodud pehme karkassiga rehvil just esinebki märkimisväärseid juhitavusprobleeme (sh. alajuhitavus ja sõidutrajektoori korrigeerimisvajadus) võrreldes jäigemate karkassidega - ehk siis täpselt vastupidiselt saates väidetule.

Eks targemad ütle vastusõna - aga...
Loogiliselt võttes peaks olema Michelini pehme ja õhem karkass mõeldud rohkem kiiremini soojenemiseks ja ebatasasuste tasandamiseks.
Suurem osa ebakindlusest kurvi kaldes ja ka näiteks trail braking-u ajal peaks siiski tulema vb rehvisegu liigsest pehmusest jms muredest.
Pigem kuuleb tihemini seda, et kurdetakse P2ct jms rehvide puhul, et kurvist "tõustes" ja peale keerates on tihti järsku "libedust" tunda selle külma ja jäigema keskosa peal.
Off - topic.

Aga mis puutub saate kvaliteeti või tema "aususesse" või sisu kvaliteeti - nu me saame ju seda, mille eest me maksame. Viimasel ajal on tegelikult tunda, et meie suurel "isal" on kuidagi mott maas "selliste" saadete osas ja kisub rohkem maailma rändama ja kommertseluedu mõnusid nautlema.
NO DISRESPECT! - Motopaks!!!

Ise tunnen aga alati "toorikutele" nõu andes iga oma sõna suust välja rääkides suurt vastutustunnet ja üritan poliitiliselt korrektse "aga miks" küsimusele "vot sellepärast" vastuse leida, et mitte minu hoolimatusest midagi ei veritseks...

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


Pezzi
Postitusi: 278
Liitunud: 18 Mai 2008, 20:46
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Saade: Rehvisaade

Lugemata postitus Postitas Pezzi »

Vaatasin mõlemad videod läbi, aga üks valdkond jäi minu jaoks käsitlemata - radiaal vs. diagonaalrehvid. Et mis juhtub, kui ees on diagonaal ja taga radiaal või vastupidi. Saan aru, et kõige lollikindlam on osta rehve paaris, ehk siis sellised, mida tootja on ette näinud koos töötama. Aga alati ei sobi mõõdud vms. ja paar tuleb ise moodustada. Kas keegi võtaks vaevaks ka seda teemat valgustada?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “TV”