immo eemaldamine
Moderaator: Moded
immo eemaldamine
Kas keegi oskaks kawasaki zx-10 r 2007a. Immo maha võtta. Asi selles, et tellisin leedust teise aju aga sellega ei saanud kaasa seda punast võtit. Kui on veel mõni võimalus kuidas motikas käima saada siis andke tead.
Raivo
+358403623870
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: immo eemaldamine
Mis ecu peale kirjutatud on?
Tõnäoliselt tuleb ecust eeprom välja lugeda ja seal miskit muuta. Käib ecu lihtsalt lahti, või on kinni valatud?
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Re: immo eemaldamine
Laur kirjutas:Mis ecu peale kirjutatud on?
Tõnäoliselt tuleb ecust eeprom välja lugeda ja seal miskit muuta. Käib ecu lihtsalt lahti, või on kinni valatud?
Ma nüüd ei teagi kas oli valatud või oli silikoniga pandud, motikas on praegu selle uue ajuga motodepoos.
Lähen reedel järgi, kui ära toon siis võin siia kirjutada, et mida sinna peale kirjutatud on
Re: immo eemaldamine
puna kirjutas:Tehakse ikka seda
ja orig võtit kasuta siis mis kaasa tuli ajuga
Aju mis Leedust tellisin sellega ei saanud kaasa seda punast võtit, selles see probleem ongi. Nüüd oleks vaja immo kuidagi maha maha saada
Re: immo eemaldamine
krt ma ei saa aru kaua võib seda Leedu ämbrit kolistada? Kõik ju teavad, et Leedu ämber on sitta täis. Alati leidub keegi, kes seda ei usu.
Re: immo eemaldamine
puna kirjutas:Sul ei tulnud siis ühtegi võtit kaasa vaid ainult aju?
Kuna ma ise asjast midagi ei tea siis viisin motika motodepoosse ja seal avastati, et aju läbi ja tuleb osta uus või kasutatud. Tellisin siis leedust aju ja viisin koos motikaga selle taas motodepoosse ja nüüd järgmiseks mulle öeldigi, et on veel mingisugust punast võtit vaja, mida mul muidugi pole
Re: immo eemaldamine
kalju1 kirjutas:krt ma ei saa aru kaua võib seda Leedu ämbrit kolistada? Kõik ju teavad, et Leedu ämber on sitta täis. Alati leidub keegi, kes seda ei usu.
Oleksin ma teadnud, et on vaja veel mingisugust võtit siis oleksin ma seda ka küsinud ja aju ka ostnud koos võtmega. Motodepoo ei maininud sellest võtmest midagi kahjuks kuigi ütlesin neile, et otsin kasutatud aju
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: immo eemaldamine
noh siis ei ole muud kui pead otsima kes sul need kooslused tööle paneb.
sellised inimesed on tallinnas olemas
Re: immo eemaldamine
puna kirjutas:noh siis ei ole muud kui pead otsima kes sul need kooslused tööle paneb.
sellised inimesed on tallinnas olemas
Oleks tore kui sellise inimese leiaks ja oskaks lahenduse leida
Re: immo eemaldamine
Nüüd lõpuks sain teise ajuga ratta käima aga kõige sitem lugu on selles, et viga pole ikkagi ajus nagu alguses motodepoo väitis ja kelle abiga olen kulutanud juba 600.- euri aga kasu ei midagi. Nüüd oleks vaja leida inimene kes minu kawa tööle paneb, viga ilmselt elektrisüsteemis
Kirjutage või helistage kui kellelgi peaks olema huvi asjaga tegeleda
Raivo
+358403623870
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: immo eemaldamine
Kui sa teise ajuga ratta käima said kuidas siis ratta elektrisüsteemis viga saab olla või sain ma millestki valesti aru.
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Re: immo eemaldamine
Viga oli selles, et rahulikult sõites ja kohalt minnes puterdas ja kuna
ise midagi motikatest ei tea siis sai viidud Motodepoosse. Seal siis uuriti
ja avastati, et peale on pandud valed küünlad, mis siis vahetati õigete
vastu ja öeldi, et nüüd töötab. Sain sõita kuskil 5-7 km. ja oligi sama
viga tagasi. Viisin siis uuesti Motodepoosse ja avastatigi, et läbi on aju.
Tellisin leedust teise aju aga kahjuks pole midagi muuutunud
EI UNUSTA MAINIDA, ET VALED KÜÜNLAD EI OLNUD VALED. NEED OLID OSTETUD
SOOMESST KAWASAKI ESINDUSEST, EI USU, ET MEHED SEAL EKSISID
Re: immo eemaldamine
Testimiseks ma uut aju kindlasti ei osta. Hind 1032.-
Ma ei mõista seda, et kõigepealt oli põhjuseks valed küünlad siis järgmiseks aju, mis järgmiseks???
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: immo eemaldamine
Raivo 35 kirjutas:Testimiseks ma uut aju kindlasti ei osta. Hind 1032.-
Ma ei mõista seda, et kõigepealt oli põhjuseks valed küünlad siis järgmiseks aju, mis järgmiseks???
Helista mulle homme, on mõned küsimused ja mõned mõtted mida võiks proovida.
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: immo eemaldamine
Viitab sinna küünlad-piibud- süütepoolid veale. Arvan, et suht labane viga.
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Re: immo eemaldamine
Sai kunagi oma kawa ka depoosse viidud ainult arveid sain maksta viga ei leitudki
Suht samad sümptomid olid biker24 lahendas lõpuks samas ega nad ka imemehed pol
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: immo eemaldamine
olle ise tegelenud rattaga siis on 'huvitav' vaadata mis siin kokku kirjutatakse
aju ja süüteküünlad (kohalt võttes nö puterdamine) on täiesti erinevad probleemid
aju tõenäoliseks probleemiks sai diagnoos - armatuuris vilkuv FI tuli koos veateatega 39
see et teemaalgataja omal algatusel tellis kasutatud aju leedust, millel võtit kaasa ei olnud, on ka omaette teema
kohalt võttes nö puterdamine - sai lühikese lahenduse margikohaste süüteküünalde näol, probleem tekkis uuesti nagu teemat lugeda
kuna on tegemist katki kukutud ja parandatud raamiga ringraja rattaga siis ei ei ole välistatud teab mis anomaalsed vead
teemaalgatajle sai soovitatud doonorratta otsimine (et selgitada välja väikseima aja- ja rahakuluga elektroonika vead)
www.motodepoo.ee
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: immo eemaldamine
Mina mäletan ZX10R mudelist paaril korral samasuguseid sümptomeid seoses kütusepumbaga, millel filtrit eraldi vahel ei ole ja mis on sisse ehitatud pumba korpusesse. Sisseehitatud filter olnud umbes ja väljundis rõhku ebapiisavalt. Lisaks sümptom "vesi paagis" avaldub täpselt sellises puterdamises, mille uhiuued küünlad väga lühikeseks ajaks lahendavad. Kõiksugu kütuse- ja süütepuudulikkused on kõige paremini avalduvad just madalatel pööretel 2-4 tuh rpm. Kui vesi satub sinna pumba filtrisse, siis välja ta sealt vabatahtlikult ei tule isegi siis kui paar paagitäit korralikku kütet läbi uhada. Kontrolliksin eelmainitud kaht nüanssi aga soovitus - "doonorratas kõrvale" on väga õige (kõige õigem) lahendus selliste isendite puhul.
Mul endal oli alles üks paari kuu pikkune saaga tükkidest kokku ehitatud tsikliga (mis puterdas keskmistel pööretel ja oli jõuetu), kus sai ära kontrollitud kõik alates mehhaanikast, kuni andurite ja juhtmeteni ning viga jäi esimese hooga leidmata. Küll aga tekkis A4 pikkune nimekiri asjadest, mis on kontrollitud ja korras. Peale eelmainitud perioodil vahelduva eduga netti sobrades, järgemööda asju kontrollides ja lõpuks mitte midagi paremaks saamist tuli kunde rattale järgi ja mainis siis, et ostis kokku pannes tsiklile peale uue nukaanduri ning ei ole kindel, kas ta õige asja sai. Tadaaaaa - ja siis selguski, et nukaanduri asemel oli tsikli klapikambrikaane külge keeratud kiirusandur (asub käigukasti küljes - väljanägemine identne), mille tööpõhimõte on küll sama aga toitepinged ja reageerimiskiirus erinev. Kiirusandur "urr-weg minema" ja õige nukaandur asemele ning asi 100% korras. Ehk siis reaalne tööaeg 8 tundi tihedat lammutamist vs nukaanduri vahetus 15 min.
Loo moraal - teadmata ajalooga (ja suure tõenäosusega mudaodavalt saadud) pilli käimapanekuks võib kuluda sadu ja tuhendeid. Oleks olnud doonor kõrval, millelt ükshaaval asju ringi tõsta või kasvõi parameetreid võrrelda, siis oleks asi lihtsamini ja kiiremini teostatav.
Remontimine on enamjaolt lihtne - vea leidmine alati mitte niiväga. Eriti kui osad asjad rääkimata jäävad...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: immo eemaldamine
Kui onboard diagnost häda ei näita, väljundsignaali andmed on korrektsed ja testriga mõõtes on anduril takistus olemas, siis on anduri diagnoosiks tõesti OK. Päriselt ka ei tule selle peale, et igat detaili lihtsalt huvi pärast proovida asendada ja tõele au andes - kuskohast seda võtta on kohe niisama? Seepärast ütlengi, et selliste juhtumite puhul on väga õige lahendus omada doonorit kõrval. Iseasi, kust ja kuidas keegi on nõus oma ratta sellisteks katsetusteks andma.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: immo eemaldamine
Nuka andurit on võimalik ossiga kontrollida kui juhtub olema. Otsisin kunagi autol viga taga, kliendi jutt oli, et nukaandur on vahetatud ja see peab korras olema. Hiljem selgus, et vahetati romula anduri vastu
OBD viskas vaheldumisi vända adnuri viga, nuka viga ja sünkroonsuse viga..
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Re: immo eemaldamine
Tänaseks on ratas viidud inimesele kes viitsib seda viga otsida. Kirjutan siia kui on viga leitud või midagi uut avastatud. Ma ise arvan, et selle katki kukutud ja parandatud raamiga ratas töötab varsti nagu teised korras rattad
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.