Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 25
- Liitunud: 19 Apr 2013, 11:45
- Tsikkel: HUSQVARNA / YCF / ARCTIC CAT
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 5 korda
Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Tere
02.05 kell 09.00 - 20.00 ja 03.05 09.00 - 16.00 on võimalik teha proovisõit Husqvarna uute linnaratastega Vitpilen 401 ja Svartpilen 401.
Taustainfot siit: http://www.mihkelkulaots.ee/2018/02/hus ... natanavad/
http://www.freetime.ee/?264&lang=est&m1=218&m2=264
Palun aja eelnevalt broneerida telefonil 562 777 30.
Freetime Motokeskus
Kadaka tee 185, TALLINN
http://www.freetime.ee
Freetime Motokeskus
Kadaka tee 185, Tallinn
562 777 30
-
- Mode
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L
- Asukoht: EU
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 120 korda
- Kontakt:
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Kas rattad lähevad peale seda ära või saab ka muul kokkulepitud ajal sõita?
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 25
- Liitunud: 19 Apr 2013, 11:45
- Tsikkel: HUSQVARNA / YCF / ARCTIC CAT
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Kahjuks esimeseks korraks neid kauemaks ei jätku jah. Järgmine kord juunis.
http://www.freetime.ee
Freetime Motokeskus
Kadaka tee 185, Tallinn
562 777 30
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Svartpileniga sõidetud ja väga lahe! Soovitan soojalt kasutada võimalust!
Alguses harjumatu (bmw k1200 pealt tulles) aga see läheb kiirelt üle ja siis palju palju hiljem avastasin et taburetil vilgub dashil punane tuluke, piiraja vist, savi. Taburet, sest peale istudes tundus istumisalune kõva, vedrud tegid Tähetorni tänava aukudes kena tööd, mootorivibra on just nagu ühepütasel peaks ja kaalu pole nagu ollagi, viska/kalluta kuhu tahad. Kas hea Eesti suuruses kolkas töristamiseks, minu arvates yesshhh.
Vitpilen läks samal ajal pikkemale ringile. Äkki saab TMist lugeda mis sellest arvamus
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Ootan pikalt 701-ga sõitmist. Millal oleks lootust?
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
- Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Õnnestus ka uus Svartpilen 401 korraks ära proovida. See oli "suu kõrvuni" äge kogemus.
Vist ei olegi varasemalt õnnestunud nii väikese rattaga sõita. Kui sa oled 195+ cm pikk ja kaalu julgelt üle 100, siis Svartpilen 401 tundub ikka väga väga väikene ratas. Seda eriti, kui istud otse ümber tuhandese Varadero pealt. Pooleldi naljatledes öeldes oli tunne nagu "pocket bike" peale oleks istunud.
Suuruse poolest selgelt ei ole antud ratas minu jaoks, kuid see ei olegi antud hetkel niivõrd oluline. Lenks oli/on enam-vähem põlvede kaugusel, mis tekitas tunde, et lenks on täiesti "kõhu all". Mis omakorda tegi juhtrauast kinni hoidmise ja manööverdamise väga lihtsaks.
Proovisõitu võimaldati 15 minutit. Kell oli liikluse seisukohalt küllalt ebasobiv. 17:30 ja kõikjal Freetime kaupluse ümber olid tänavatel seisvad sõidukid ehk korralik ummik Kadaka teel. Tunne ja emotsioon Svartpileniga liiklusesse sukeldudes oli selline, et autode vahel laveerides istuksin kui väikesel lenksuga taburetil, et mitte öelda raketil.
15 minutiga jõudis laveerida läbi ummikute ja läbida ühe Õismäe ringi. Uuele rattale kohaselt, käis kõik nagu "kellavärk". Käigud vahetuvad täpselt ja konkreetselt. Tuuleklaasi puudumine tekitas mõnusa vaikse tuulesahina kiivris (vaiksem, kui mu enda tuuleklaasiga rattaga sõites), mis oli mõnus ja positiivne emotsioon.
Mootori osas olen tõenäoliselt pigem 701 sihtgrupp. Jah, 401 liikus edasi, aga millegipärast ootasin, et ta on hästi natukene ärksam. Eluvaim hakkas sisse tulema ikkagi alles kuskil 5-6tuh pöörde juurest ja 3tuh oli ta veel suhteliselt jõuetu. Teisalt linnarattana tuli linnasõidu lubatud sõidukiirus ning "natukene" pealegi väga kergelt kätte.
Kõige positiivse juures hästi natukene häiris sadula jäikus. Natukene oli "tabureti tunne". Sadula ääred olid eest otsast kuidagi natukene kõvad. Proovides põlvedega paagi ümbert kinni hoida, siis jäi tunne, et sadula äär jääb reie siseküljelt natukene soonima.
Seda vist juhtub ka kõigi uute ja võõraste ratastega esimest korda sõites, et suunatule välja lülitamisel läheb näpp kogemata signaali nupule. Kogemata sai paarile autojuhile manöövrist märku antud väikese signaali törtsatusega, sest vasak pöial libises üle suunatule lüliti allapoole signaali lülitile.
Kokkuvõttes: Linnarattana igati äge. Kogu see Svartpileni/Vitipileni uudne disainikeel on vägagi meelepärane ja minu jaoks meeldivalt silmapaistev. Selle talve messidelt välimuse osas vast üks meeldejäävamaid Wow! emotsioone. Teksade ja nahktagiga tööle, kooli, kohvikusse sõiduks ideaalne väike moodne putukas.
Tänud freetime.ee tiimile proovisõidu võimaluse eest.
Nüüd tahaks hirmsasti teada, mis tunne on Vitpilen 701 ja Enduro 701ga sõita.
Viited:
Svartpilen 401 freetime.ee poes
Svartpilen ametlik koduleht
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 02 Dets 2016, 20:59
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Käisin ka uute pillidega natuke paugutamas.
Kõigepealt Vitpileniga. Tõesti on selline tunne, nagu oleks pocketbike istumise all. Selline lühike-pisike-kompaktne. Samas aga kui vaadata istme ja jalaraua vahet, siis see on suurem kui nii mõnelgi teisel ehk jalg ei ole nii kokku pakitud. Istumisasend päris mugav. Tõsi, küll neile, kellele meeldib rohkem kõhuli olla. Minu jaoks oli see asend liiga kõhuli ning väga palju pidi sedasi end toetama kätele. Poole tunniga jõudsid käed üsna ära väsida. Aga see on minu viga. Aga ta ju ongi linnaratas ning linnas jõuad poole tunniga juba igale poole kohale.
Ka võib öelda, et tegemist pöördeid armastava pilliga. Alla 4000 pöörde ei toimu suurt midagi, sealt edasi aga astub lõbusalt ning toob naeratuse näole küll. Gondli ja tuuleklaasi puudumisest hoolimata oli väga vaikne sõita, seda ka 90-se kiiruse juures. See väiksus ja kompaktsus on linnas ikka väga abiks, autode vahel väga mõnus manööverdada ning seda kõike saab teha momentaanselt. Suts ja valmis.
Kuna ma aga sõiduasendiga rahul ei olnud, siis proovisin ka Svartpileni. Hoopis teine tera! Selline mõnus, püstisem asend, nagu mulle meeldib. Sama särtsakus ja karakteristikud. Sõnaga, see oli nagu rusikas silmaauku ja minu linnaratas võiks see olla küll. Aga ilmselt ainult linna vahel paugutamiseks. Pikemat otsa ei kujuta sellega ette, aga selleks ta ei ole ka mõeldud.
Kokkuvõtvalt mõnusad pillid mõlemad, ise eelistaks parema isteasendi tõttu viimast.
Suur tänu ka minu poolt Freetime-le kogemuse võimaldamise eest!
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Yllatavalt hea minekuga olid need vurrid tõesti. Vitpilen ehk liiga käte peal ja liiga ekstreemne bike asend isikliku maitse jaoks (ma ca 180 pikk. eesti keskmine...). Selles osas Svartpilen nagu veidi püstisem just lenksu arvelt (prillide kõrgusel cliponid vs tavaline klassiku ülesse väänatud toru raiseritega, aga vahe tundus pea 15-20 cm, pluss cliponid on kaugemal ees), aga ka veidi selline ette kaldu asend. Hea tõmme tõesti, kerged ja energilised putukad, nagu eespool mainitud. Esmapilgul ehk näevad suht pisikesed välja, samas kui keegi seljas istub, on kõik nagu ilusti proportsioonis. Muus osas vist pmst identsed pillid, ainus erinevus sisuliselt disainis ja eeskätt lenksust tulenevas sõiduasendis. Svartpilenil miski pakiraam ka paagil ja stokis väheke klotsim rehv. See suht õhuke ja samas lai ja kõvavõitu iste annab ka ehk vaidlus- või arengumaterjali.
...ahja - hääl. Stokis. Ajas ikka muhelema kiirendades, lahedalt urisev noot tuli sisse isegi stokk tusladega. Mõnus lörin.
Btw - punane tuluke tuli ka jutuks, vist pigem mingi "öko" indikaator. Sest nuh kui mootor 12-13 k välja keerutab ja see lamp juba 6-7 k peal põlema läks, tundus asi veidi imelik. Pigem käsitleda "you'r doing it right" näidikuna Aga punase asemel oleks ehk muid värve ka võinud kaaluda, sest nuh enamus inimesi siiski ei osta tsiklit selleks, et minna metsa konnasid lakkuma ja puid kallistama ja liblikate rahu mitte häirima... Igal juhul kui natukenegi peale väänata miski sobiva käiguga, sai selle värvimussi seal kiirelt käima.
Aga ootaks ka huviga, et äkki 701 antakse proovida, hetkel oli ainult v&s 401. Muidugi hinnasildil on hoopis teised numbrid siis.
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Neetud, et mul just nendel proovipäevadel siis haiglaselt pikad tööpäevad on nüüd olnud.. muidu ikka saand törtsu töölt luusi lasta ja pille proovida. See must nool on mul radaril püsinud konseptsiooni avalikustamisest alates (kahju, et see sumps ikka saba all ei lõpetanud ). Samas - 15 minutiga poleks vist kõvakattega teelt jõudnud maha keerata..
Aga mõnusad kirjutised. Väga julgustav kraam!
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: sv1000, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
mul ka kahjuks praegu pikad tööpäevad olnud et väikseid proovida aga ootan huviga kuni 701 vitpilen-i proovipäev tuleb
dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Tegelt, kui nüüd päris aus olla, siis ma ootan päeva, millal 701 svartpilen välja tuleb... aga see vist unistuseks jääbki..
EDIT: aga võib-olla isegi mitte...
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 25
- Liitunud: 19 Apr 2013, 11:45
- Tsikkel: HUSQVARNA / YCF / ARCTIC CAT
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Aitäh, mehed, objektiivse tagasiside eest
Hetkel õnnestus tõesti ainult paari päeva jagu proovisõidu võimalust pakkuda. Eeldatavasti juunis peaks saabuma uued testirattad ja siis ka 701 Vitpilen.
Kui kellelgi tekkis siiski huvi tsiklitega lähemalt tutvust teha, siis salongis on nad väljas.
701 Svartpilen tuleb 2019 - see on fakt
http://www.freetime.ee
Freetime Motokeskus
Kadaka tee 185, Tallinn
562 777 30
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 25
- Liitunud: 19 Apr 2013, 11:45
- Tsikkel: HUSQVARNA / YCF / ARCTIC CAT
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Mõnikord läheb nii, nagu oodatagi ei oska. Eelmisel nädalal saime paar päeva pakkuda proovisõitu uute 401 pilenitega ja jäime nukralt juunit ootama, millal neid uuesti lubati.
Nüüd aga on nad JÄLLE olemas ja nagu tellitult, on ka imeline sõiduilm!
Helista 562 777 30 ja broneeri omale proovisõit kas Vitpilen 401 / Svartpilen 401 või mõlema tsikliga.
http://www.freetime.ee
Freetime Motokeskus
Kadaka tee 185, Tallinn
562 777 30
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 25
- Liitunud: 19 Apr 2013, 11:45
- Tsikkel: HUSQVARNA / YCF / ARCTIC CAT
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Kolmapäeval lähevad ülejäänud minema, Vitpilen 401 jääb.
http://www.freetime.ee
Freetime Motokeskus
Kadaka tee 185, Tallinn
562 777 30
Re: Husqvarna Vitpilen 401 ja Svartpilen 401 proovisõidud
Deem, Svartpilen võiks jääda. Ja kahjuks kodumaal alles neljapäeval.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.