Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Info kaupmeeste ja nende tegemiste kohta, kaupmeeste mootvarustuse pakkumised. Kasutajate avastatud head diilid ja grupiostud.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 315
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 21 korda

Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Lugemata postitus Postitas Martinez » 12 Sept 2019, 12:12

27.12.2017 pakkus Tartus elav Alger Jalakas (IK: 38312226028, Mob: 5855 1662) mulle Facebooki vahendusel müüa Sužuki V-Stromi.
Müügi eel väitis:
  • Masin vähe sõitnud (kellal 38k)
  • Hiljuti investeeritud rattasse ~800€, sealhulgas:
    • Vahetatud kõik kuluosad
    • Teostatud esisupportite remont (vahetatud kolvid, simmerid jms)
    • Tehtud ületuise
    • Uus aku jne
  • Paagis puudub rooste - 300km tagasi oli paagi maha võtnud ja puhastusse viinud kuna sai halba kütust
  • Ratas ei ole kukkunud ega osalenud avariides
  • All sissesõitmist vajavad rehvid
  • Masin ei vaja lisakulutusi, istu selga ja sõida
Samal päeval käisin sõbraga ratast vaatamas. Kõnealuse ratta reg number oli monteeritud teisele müügis olevale rattale - siis ei olevat vaja kahele rattale korraga ÜV ja kindlustust teha. Kuna mul ei olnud turvavarustust kaasas, rattal puudus number ning oli talvine aeg siis korralikku proovisõitu ei saanud teha ja piirdusin garaažide vahel vaid mõnekümne meetrise tiiruga - tüüpveana esinevat siduri kolinat ei olnud. Mõned pisivead jäid silma (sh mõra kellade ümber olevas plastikus) kuid tegemist polnud ka uue rattaga.

Kuna endal oli korralik ratas garaazis olemas ja karjuvat vajadust uue järgi polnud palusin mõtlemisaega ja VIN koodi. Õhtul kontrollisin LKF ja MNT kodulehtedelt sõiduki tausta. Avariides polnud LKF andmeil ratas osalenud. MNT päringust selgus, et puuduvad ÜV ja kindlustus ning ratta läbisõit on mingil hetkel märgitud 5000 km väiksemana ja sealt jälle kasvama hakanud. Jalakas väitis, et tegemist näpuveaga kuna keegi ei hakka 5000 km maha kerima. Ratas ei olnud toona ka tema nimel ja ei teinud sellest suurt numbrit. Ülevaatusega ei pidavat ka probleeme olema/tulema - sõida ÜV punkti ja saad probleemideta läbi.

Jõudsime hinnas kokkuleppele. Aastavahetus pressis peale ja soovisime mõlemad tehingu enne uut ära teha. Leidsin järgmiseks hommikuks selleks pool tundi vaba aega ning Jalakas lubas ratta bussiga transportida uude talvituskohta. Pidin tegema linnast väljas proovisõidu ja kui kõik ok siis netis ümber vormistama. Saatis veel pilte ja video rattast.

Järgmisel hommikul vabanesin pool tundi varem ja pakkusin Jalakale abi ratta peale laadimiseks - sellest keeldus. Ütles, et ajab juba ratast bussi ja varsti on kokkulepitud kohas. Kohtumisele hilines 40 minutit. Ratta maha laadimisel ulatas mulle tühja aku ja väitis, et rutskasoendused olla selle tühjaks imenud. Pidin 15 minuti pärast tagasi linnas olema ja nii usaldasingi müüjat, loobusin proovisõidust, lükkasin ratta garaazi ning tegime netis omanikuvahetuse.

Peale ostu andsin oma vana ratta teemas teada, et uus masin garaažis (lisasin pildi) ja vana läheb kevadel müüki. Sain kaasfoorumlaselt selle peale infot, et tema oli selle masina üle-eelmine omanik (2014-2015). Kellade anomaalia tingitud sellest, et odomeetri näit on tegelikult miilides ja kunagi arvutati see kilomeetriteks ringi ning hilisematel ülevaatustel fikseeriti lihtsalt näit. Ühtlasi olla Alger Jalakas teda ise informeerinud, et rattal oli nende müügitehingu ajal endiselt ees UK liiklusele mõeldud tuli (ratas toodi Eestisse 2012).

Selle info valguses läksin õhtul garaaži tulesid kontrollima. Ühtegi tähist tulekalaasil ei olnud. Samuti ei süttinud rattal esituled ja ei saanudud ka valgusvihku kontrollida. Eelmine omanik arvas, et äkki pirnid üle öö läbi läinud - vaata need üle.

Polnud plaanis enne ratta kallal toimetada kui teine suksu garaažist läinud aga tulede mitte põlemine ei andnud rahu (pidi olema teine nõrgaks kohaks antud rattal) ja hakkasin asja lähemalt uurima. Selle käigus leidsin, et kaheksa (üheksast) ninas olevad plastikust on katki ja teibi, keemia ning nipukatega kuidagi rattale tagasi monteeritud (kõik, peale ühe mõra ei olnud enne lahti võtmist tuvastatavad)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Katkiste plastide alt tuli välja mõlkis ja üle värvitud bensiinipaak:

Pilt

Jahutusvedeliku radikavann lömmis:
Lisa 11 - Vigane detail 7.jpg
Laibaraudade alt tuli nähtavale mõrades mootorikinnitus:

Pilt

Elektrijuhtmeid oli hakitud ja jätkatud ebasobivate vahenditega. Lenksul olnud lahtised juhtmed (vanad läbi lõigatud rutskasoendused ) olid ühendatud otse akule ja seega ka voolu all.

Väidetavalt 200km tagasi vahetatud küünlad olid mustad ja korrudeerunud ning õhufilter parmude/mesilaste jms laipu täis.

Odomeetri näit miilides ehk siis 38k km asemel 61+ kellal.

Sabaraam pärit uuemalt rattalt (must) ja nähtavad osad olid aluspinda puhastamata halli aerosooliga üle tuisatud.

Üllatusi järjest tuli. Jooksvalt informeerisin leidudest ka müüjat kes ainult imestas kuidas tema neid ei märganud või miks keegi talle midagi ei öelnud kui ratas värvimises käis või paak puhastuses.

Pakkusin müüjale, et laon ratta kokku ja ta ostab selle tagasi või kompenseerib osaliselt ilmenud vigade likvideerimist. Oli nõus kompensatsiooniks andma 100€, et lähituled põlema saada (enne müüki saadetud materjalil põlesid kaugtuled). Muud asjad ei pidavat sõitmist segama ja soovitas ratta edasi müüa kui mulle ei sobi.

100€ selliste vigade juures ei olnud aktsepteeritav. Pakkusin ka võimalust, et toob mulle ise uue/kasutatud tule, paagi ja mootorikinnituse ning muud asjad teen ise korda. See talle ei sobinud. Jalakas hakkas jälgi peitma - kustutas FB postitusi, muutis ära oma FB kuva ja profiili nime ning ei vastanud enam mu kõnedele. Loetud päevad hiljem kasutaja FB konto suleti kahtlase tegevuse tõttu. Otsustasin säästa närve ja loobuda vägikaika veost.

Kuna ühtegi müüja sõna ei saanud usaldada võtsin ratta pulkadeks. Selle käigus tuli veel ebameeldivusi.
Suurima asjana mõlki kukutud paagist alguse saanud kütusesüsteemi reostus. Paak oli mõlgi kohalt seest poolt rooste läinud:
paagirooste.png
Rooste oli läbi närinud madalsurvefiltrist:

Pilt

Pilt

Ummistanud kütusepumba ja kõrgsurvefiltri:

Pilt

Manuali järgi peaks kaaluma pumba välja vahetamist kui tootlikus langeb alla 1200ml/30sec.

Antud kooslust sai korduvalt mõõdetud ja ummistunud süsteemi läbis ainult 1/4 normist (300-350ml/30sec)

Selline ummistus oleks kindlasti proovisõidul välja tulnud ja kahtlustan, et sellepärast keelduski Jalakas abist ratast sihtkohta transportimisel, hilines sihilikult ning tõi ratta tühja akuga.

Kogu pumbamajanduse hind 780€ :wack:

Kõrgsurvefiltri puhastus:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Otsustasin teema uuesti üles võtta ja pöördusin juristi poole, kes koostas kahjunõude ja edastas selle tähitud kirjaga Jalakale. Viimane muidugi sellele ei vastanud. Küll aga hakkas teda huvitama mida ta FB's on kokku jutustanud ja mõned päeva peale nõude saamist muutus tema FB konto uuesti aktiivseks (see kord tema kodaniku nimega).

Sain ka FB messengeri vahendusel ühendust ja valede lappimine valedega läks edasi.

2018 mais sain ratta kokku ja käisin rattaga Motosurvivalil tutvust tegemas. Äkkpidurdusel kontrollitud tingimustes hakkas ratas vibama ja vasakule kiskuma.

Jalakas väitis, et 200km enne müüki kolvid, simmerid, klotsid ja muu sinna kuuluv on vahetatud. Leidsin ka ühe tema vanema müügikuulutuse kus kirjas sama jutt:

Pilt

PS: aasta vanas kuulutuses olid sissesõitmist vajavad rehvid läbinud juba vähemalt 4000km ehk siis müügi hetkeks vähemalt 6700km (kui mitte rohkem).

Peale koolitust võtsin supportid lahti, välimised simmerid olid puudu, kolvi pinnad kahjustunud jne:

Pilt

Pilt

Pilt

Peale seda avastust proovisin temaga uuesti ühendust saada. FB's oli mu ära blokeerinud, kõnedele ei vastanud. Võõra numbri pealt helistasin siis vastas kohe ning ütles, et kolvid olid kinni kiilunud ja need said lihtsalt käima õpetatud. Proovisin jõuda veel kompromissile kuid Jalakas hakkas nõudma ARKi ekspertiise tulele, töökodade hinnapakkumisi remonditöödele jms. Ütles, et miski ei seganud ratta kasutamist ning kirjutagu ma see endale koolirahaks.

Jah, kooliraha läks sinna ratta alla rohkem kui ma selle eest välja käisin. Rääkimata sadadest tundidest garaaži all.

Ühtlasi annan ma endale aru, et tegemist 2002 aasta rattaga ja see ei saagi olla uueväärne kuid ratast reklaamiti kui tip-top korras masinat mis endale ehitatud ja hoitud ning ei vaja lisakulutusi - just investeeritud 800€, vahetatud kõik kuluosad. Hilisemalt tunnistas, et see ja see jäid võib olla tõesti vahetamata.
Lähituled ei põlenud. Juhtmestikku oli vahele joodetud kaabel, mis bypassis tuledelüliti ja pidi süütama tuled ratta käivitades aga ka see ühendus oli järgi andnud. Kogu juhtmestik oli korrudeerunud ja oli vaja üle käia.
Kuna spidokas kuvab nii KPH kui MPH, MNT ameti ajaloos kirjas KM ja omanik rääkis ka kilomeetritest siis ei osanud kahtlustada, et tegelik läbisõit rohkem kui kolmandiku võrra suurem kui kirjas. Seega oli vaja ka mootor lahti võtta ja klapivahed üle käia. Põhimõttelised kõik klapivahed olid paigast ja vajasid uusi seibe.
Ees UK liiklusele mõeldud tuli. Ise rääkis sellest üleelmisele omanikule kuid minule vaidles lõpuni vastu, et tema ei tea midagi. Tahtis kahte ÜV punkti proovima minna. ARKi selle tulega ei olnud nõus aga minema.
Müüja sõnul ei olnud ratas kukkunud ega avariides osalenud. Ometi oli ratas üle värvitud ja enamus plaste nipukate jms vahenditega kokku tõmmatud ning rattale monteeritud. Plastide all oli ülevärvitud mõlkis paak, mõlkis radikas. Laibakate all mõrades mootorikinnitus jne.
All sissesõitu vajavad rehvid (tuvastatav, et vähemalt 6700km sõitnud).
Paak olla enne müüki käinud puhastuses kehva kütte tõttu ja müüja korduvalt väitis, et seal puudub rooste. Tegelikult kütusesüsteem roostest totaalselt umbes ja rattaga võimatu saavutada tänavalegaalseid kiirusi.
Pidurisuppordid saanud uute kolvide, simmerite jms näol uuenduskuuri. Tegelikult kolvid vahetamata, pinnad kahjustatud, kolvid kinni, simmerid puudu jne.
Ja need on ainult suuremad puudused. Ratta kohta hakkasin remondipäevikut pidama peale seda kui müüja mu esimest korda pikalt saatis

Mul kogunes 84lk (A4) FB messengeri juttu kus "mees" kelle sõna ei maksa midagi ennast pidevalt sisse rääkis ja valedega valesid üritas lappida.
Enne ostu ei andnud google tema koht mingit infot. Kuna ta teenib endiselt elatist mootorrattaid, autosid, vagunelamuid jms kraami müües siis teen selle teema siia teistele hoiatuseks. Ei taha uskuda, et nii patoloogiliselt valetas ta ainult selle ratta kohta ning muude kaupade müümisel on puhas kui prillikivi.

Jah, oli punaseid lippe kogu selle protsessi juures aga ma ei uskunud, et nii nahaalselt silmad täis valetatakse. Kooliraha sai palju makstud kuid positiivses valguses õppisin väga palju nii konkreetse ratta kui üldiste tööpõhimõtete kohta ja tahaks loota, et enam kunagi samasse ämbrisse ei astu ja ehk õpib keegi ka minu vigadest.

Selleks, et teistel olieks väiksem tõenäosus sellisesse situatsiooni sattuda ja et huiarile jääks plekk külge andsin ta ka kohtusse (kahjunõude, pretensiooni, maksekäsu peale ta lihtsalt naeris).

Eelmine kuu jõudis asi lõpuks kohtusaali kus Jalakas nõustus kokkuleppena kompenseerima 850€ ulatuses tekitatud kahju (suurem summa kui ma kohtuväliselt nõudsin) ning lisaks pidi ta kandma ka enda kohtukulud. Arvestades õigusabikulusid ma siit suurt rahalist võitu ei saanud kuid see ei olnud ka eesmärk.

Ma ei väida, et kogu kraam mis ta müüb on saast aga kuna ta müüb paari euristest asjadest kuni tuhandetesse eurodesse küündivate sõidukeni soovitan olla väga väga ettevaatlik.

Lisan siia ka näolapi:
photo.jpg
photo.jpg (34.04 KiB) Vaadatud 3259 korda
Lugupidamisega
Martin Leiman
Viimati muutis Martinez, 15 Sept 2019, 21:48, muudetud 2 korda kokku.


Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8117
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 199 korda
Kontakt:

Re: Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Lugemata postitus Postitas Piipz » 12 Sept 2019, 12:37

Kõige suurem viga, mida müüja saab teha, on ilmselge valetamine (pean silmas praegu eriti neid supporteid). Müüge ausalt ja te säästate, uskuge või mitte, väga palju ka enda närve ja aega. Ei saa olla kõik ju ainult rahas? Kui on vaja mingi kärakas maha müüa, siis tuleb seda ka nii sõnastada. Ilmselgelt pead sa käraka müügi ajal vähem raha küsima, kuid kuna suuremate hämamistega on lihtne vahele jääda, siis niikuinii pead oma lõigatud liigkasu hiljem tagasi võtma.

Mõne asja puhul võib muidugi tõesti nii olla, et müüja ei märka viga ning ostja pärast süüdistab varjamises. Kuid kui müüja on juba ühe asjaga hämanud, siis saab ta vabalt kõikide ülejäänud asjadega ka tangide vahele võtta.

Müüsin kunagi oma vana volvo s40 maha, sest hakkas teine liiga kätte ära lagunema (sain ta ise juba paraja saanina). Panin kirja kõik vead, mis vähegi meelde tulid, käisin, paber näpus, tiiru ümber auto. Muljetavaldavalt pika veakirjeldusega müügikuulutus tuli. Kõige suuremaks veaks pidasin raskelt sisseminevaid käike, mille kohta ma toonitasin nii kuulutuses, kui ka müüjale, et ole sellega ettevaatlik. Kaks tundi peale müüki tuli kõne, et kuule, oleme praegu pärnus, käigukast lendas pilbasteks. Ültesin, et lükka kuusakoskisse ja saad enamvähem sama summa, mis sa mulle maksid ja elu lill. Ning nii see jäigi. Kui ma poleks öelnud, oleks ma ikka veel selle sitahunniku otsas ning seekord purunenud kastiga.

P.S. Kui selle suzu kolbidel on ainult otsad näksitud, siis need on veel taastatavad, otsad niikuinii tihendini ei jõua, neid saab veitsa viilida. (edit, need on sul ilmselt juba ammu uued...)
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 315
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Lugemata postitus Postitas Martinez » 15 Sept 2019, 13:03

Postitasin reedel sama info ka Facebooki ja seal hakkas see kulutulena levima. Originaal postituse all hakkasid tekkima Alger Jalaka poolt edastatud info alusel mustavad kommentaarid kolmandate osapoolte nimede alt (ta ise oli mind juba ammu ära blokeerinud). Nendele süüdistustele faktidega vastates ja pannes kõnelejaid iseenda sõnu sööma tekkis sinna vaikus. Täna kustutati teemad viha õhutamise/ahistamise põhjendusel.
Suht kiiresti peale postituse avalikustamist sain ka kõne Jalakalt kes kohtuga ähvardusel üritas mind sundida teemat kustutama ning väitis, et eelmine kohtus kokkuleppele jõudmine tähendab ka asja maha vaikimist. Mina nii ei arva (konfidentsiaalsuse punkti ei lisatud ka protokolli või veel vähem tuli see jutuks).

Lugupidamisega
Martin

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1369
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 91 korda

Re: Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel » 15 Sept 2019, 14:07

Jõudsin ka lugeda neid komentaare seal faces. Meelde jäi komentaar kus öeldi, et ta pidavat müüma Inglismaalt varastatud haagissuvilaid.
Huvitav oleks teada kuidas nad, siis siin eestis legaliseeritakse? Ehk siis kuidas on võimalik neile meie reg.tunnistus saada?
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

tyyp
Postitusi: 74
Liitunud: 31 Aug 2009, 18:02
Tsikkel: TDM900, 08
Asukoht: Vääna
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Lugemata postitus Postitas tyyp » 15 Sept 2019, 14:09

Hr.Nõel kirjutas:
15 Sept 2019, 14:07
Jõudsin ka lugeda neid komentaare seal faces. Meelde jäi komentaar kus öeldi, et ta pidavat müüma Inglismaalt varastatud haagissuvilaid.
Huvitav oleks teada kuidas nad, siis siin eestis legaliseeritakse? Ehk siis kuidas on võimalik neile meie reg.tunnistus saada?
Ühel festivalil põles töötaja haagissuvila maha. Ei olnud sealt enam midagi võtta. Hommikuks oli juba maha müüdud. Eks siit võid mingeid paraleele tõmmata...
Uppuja päästmine on õlekõrre enda asi...
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1981
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Lugemata postitus Postitas ranel » 15 Sept 2019, 14:31

Hr.Nõel kirjutas:
15 Sept 2019, 14:07
Jõudsin ka lugeda neid komentaare seal faces. Meelde jäi komentaar kus öeldi, et ta pidavat müüma Inglismaalt varastatud haagissuvilaid.
Huvitav oleks teada kuidas nad, siis siin eestis legaliseeritakse? Ehk siis kuidas on võimalik neile meie reg.tunnistus saada?
Vahepeal müüs jah haagissuvilaid. Kõik olid kusagil väljamaal registris ning hinnad oli suht okeid(loe:ligitõmbavad).

Muus osas äritseb ta vist suht kõigega.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4620
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1002 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 16 Sept 2019, 12:02

Hr.Nõel kirjutas:
15 Sept 2019, 14:07
Jõudsin ka lugeda neid komentaare seal faces. Meelde jäi komentaar kus öeldi, et ta pidavat müüma Inglismaalt varastatud haagissuvilaid.
Huvitav oleks teada kuidas nad, siis siin eestis legaliseeritakse? Ehk siis kuidas on võimalik neile meie reg.tunnistus saada?
Selliste kahtluste korral,paku alati tegelasele see enda nimele siia arvele võtta ja siis teha omaniku vahetus. Kõik kulud ole nõus kinni maksma ja oh üllatust, tihtipeale sellised ei taha enam seda liikurit sulle müüa.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

oil
Postitusi: 375
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Lugemata postitus Postitas oil » 16 Sept 2019, 12:30

See Urmase soovitus kehtib igas asjas. Autode müümisel on ka samasuguseid. "Üks tagumine pidur ei võtab erinevalt, tuleb panna 20 € eest uued klotsid ja siis saab ülevaatuselt läbi" tähendab teinekord, et piduritorud on mädad, kettad on läbipaistvaks kulunud, poldid sisse murdunud. Või siis see "erinevalt" tähendab, et see on ainuke normi järgi pidurdav ratas.

Mul sõber ostis oma peaga kasutatud maasturi omale. Mingi tiksuv hääl oli. Öeldi et jah mingi tiksuv hääl, vist peab mingi väikese 40-eurose jupi ära vahetama, täpselt ei tea.

Tegelikult on mootorivahetus ees. Diagnostis selgus, et silindrid juba kulunud isegi.

Luxor
Postitusi: 405
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänatud: 6 korda

Re: Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Lugemata postitus Postitas Luxor » 16 Sept 2019, 13:26

tyyp kirjutas:
15 Sept 2019, 14:09
Hr.Nõel kirjutas:
15 Sept 2019, 14:07
Jõudsin ka lugeda neid komentaare seal faces. Meelde jäi komentaar kus öeldi, et ta pidavat müüma Inglismaalt varastatud haagissuvilaid.
Huvitav oleks teada kuidas nad, siis siin eestis legaliseeritakse? Ehk siis kuidas on võimalik neile meie reg.tunnistus saada?
Ühel festivalil põles töötaja haagissuvila maha. Ei olnud sealt enam midagi võtta. Hommikuks oli juba maha müüdud. Eks siit võid mingeid paraleele tõmmata...
Ilmselt jäi tulekahjus see kõige "tähtsam" alles, mille pärast see vallasvara ostetigi!
Hr. Martinile au ja kiitus asjaajamise eest! Ilmselt vastaspoole argumente me siin (feisspukkar ma ei ole) laivis ei kuule.
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 1526
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 305 korda
Tänatud: 367 korda

Re: Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 16 Sept 2019, 14:58

Tuleb jälgida, et andmekaitse seadusega pahuksisse ei lähe ja omale jama kaela ei tõmba.
Loomulikult igasugu viha- jms kõned sinna juurde. :bsmile:
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 315
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Lugemata postitus Postitas Martinez » 17 Sept 2019, 10:54

Luxor kirjutas:
16 Sept 2019, 13:26
Hr. Martinile au ja kiitus asjaajamise eest! Ilmselt vastaspoole argumente me siin (feisspukkar ma ei ole) laivis ei kuule.
Facebookis ei ole enam seda teemat ja seal käis tema poolt jagatud info põhjal minu mustamine kolmanda osapoole konto alt. Mind on ta ammu ära blokeerinud ja oma nime alt ta midagi kommenteerida ei julgenud.
Madlobster kirjutas:
16 Sept 2019, 14:58
Tuleb jälgida, et andmekaitse seadusega pahuksisse ei lähe ja omale jama kaela ei tõmba.
Loomulikult igasugu viha- jms kõned sinna juurde. :bsmile:
Isikukood ja telefoni number ei ole minu teada delikaatsed isikuandmed.
Mis puudutab vihakõne või ahistamist siis enda arust said kogemus kirja pandud faktipõhiselt ja suhteliselt emotsioonivabalt ning seda on mul lubatud ka teha.

Kui üritasin jõuda kohtuvälisele kokkuleppele ja nentisin, et juhul kui asi jõuab kohtusse avalikustan ka info vastast ta:
2019-09-17 10_52_20-Alger Jalakas_fb.pdf - Adobe Acrobat Reader DC.png
See, et kommentaariumites tuli välja inimesi kellel ka minevikus negatiivseid kogemusi on olnud või kes varastatud asjade müüjana teda tutvustasid ei olnud enam nö minu mure.

Lugupidamisega
Martin
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 1526
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 305 korda
Tänatud: 367 korda

Re: Hoiatan "ärika" Alger Jalakas eest

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 17 Sept 2019, 11:43

Tundub väärt vennike olema :D Peab ennast suisa neste masti tegijaks (lol)

Igal juhul edu!
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:



Vasta

Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”