Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 02 Veebr 2010, 19:19
- Tsikkel: Zx9r, ZX10R, Ktm adventure 990
Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Kui rääkida teenindajate suhtumisest, siis Tartus on see täielik 0. Tartu poodi ei lähe mina enam kunagi! Irvitavad ja seavad kliendi ostujõulisuse kahtluse alla läbi mõnituste. Üks on see sarviku soengu mees, teine kõhnem lühikeste juustega. väga ebameeldivad tegelased. Jutt siis Tartu Velt Motocenter-ist.
Re: Velt Motocenterist..
askokas kirjutas:Kui rääkida teenindajate suhtumisest, siis Tartus on see täielik 0. Tartu poodi ei lähe mina enam kunagi! Irvitavad ja seavad kliendi ostujõulisuse kahtluse alla läbi mõnituste. Üks on see sarviku soengu mees, teine kõhnem lühikeste juustega. väga ebameeldivad tegelased. Jutt siis Tartu Velt Motocenter-ist.
Tere askokas
Nagu ma aru saan olen mina see "sarviku soengu mees"
See, et ma kellegisse sitasti olen suhtunud tuleb mulle küll uudisena :O (kui sa mulle just võlga ei ole?)
Ja mis moodi ma sinu "ostujõudu" olen kahtluse alla seadnud???
Siin on kaks võimalust, kas sa said millestki valesti aru või pidid sa küll eriline LONT vend olema! Ja ma ei ole seal juba augustist saadik töötanud.
Siinkohal on võimalus teistel ka siia kirjutada minu suhtumise ja suhtlemise kohta!
Kui midagi isikliku on öelda siis Tel. 5133375
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Kuda tartu veldil läheb ka? Vaatasin just kodulehelt, et kolinud vist. Käisin viimati seal, siis kui asusuid miilitsamaja taga hoovis ja müüjateks olid kaanetüdrukud.
-
- Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Eestis on motopoode päris piisavalt mille vahel valida. Olen isegi kohanud mitte kõige sõbralikumat ja üleolevat käitumist mõnest poest. Samas positiivseid näiteid on rohkem ja kindlasti neid poode külastan ka rohkem:)
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
ma võin Hanno nr.anda,saaksid äkki otse talle sellest rääkida
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Ega Tallinna esinduse kohta ka just üleliia häid sõnu saa jagada. See,et asjade eest 100% ettemaksu võetakse,okei, aga peale seda võiks need ka lubatud ajal kohale jõuda ja õiged osad olla. Peale selle,ei suudeta seal telefonile vastata ja selline sõna nagu vabandust-vabadame, nende sõnavarasse ilmselgelt ei kuulu. Siiani üks negatiivsemaid kogemusi eesti motopoodidest.
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Pärnus ka kiita pole midagi, käisin seal mõned aastad tagasi (müüja oli Rohtlaan), ostsin kindad ja kui olin maksnud siis tuli meelde, et mul on mingi veldi kaart, küsisin, et kas sellega oleks alet ka saanud, sain vastuseks "jaa" 10% aga nüüd on kahujuks ost juba tehtud ja enam ei saa midagi teha, peale seda lendas see kaart prügikasti, Tartu halvast kogemusest olen ma juba kirjutanud mingis teises teemas
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2505
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
No ma olen suhelnud (ja tõenäoliselt suhtlen ka tulevikus) ainult Tallinna esindusega (nii hoolduse kui osade kohapealt) ja tegelikult ei ole millegi üle kurta.
Esiklaasiga läks kaua ja 1. korral tuli vale klaas, aga asi lahendati igati viisakalt. Ikka võib juhtuda, et kataloogis kogemata vale rea koodi võtad.
Inimesed võiks natuke vähem viriseda - ega need kes letis klienditeenindusega tegelevad ei saa tegelikult tarnekiirusele kuidagi mõjuda. Asjad jõuavad kohale siis kui jõuavad
Ja see on kah selge, et kui sa oled just "hullu käibe poele" teinud ja allahinnatud kindad ostnud, ei tule sulle keegi mantlit selga aitama ja ust avama.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Tuono kirjutas:Pärnus ka kiita pole midagi, käisin seal mõned aastad tagasi (müüja oli Rohtlaan), ostsin kindad ja kui olin maksnud siis tuli meelde, et mul on mingi veldi kaart, küsisin, et kas sellega oleks alet ka saanud, sain vastuseks "jaa" 10% aga nüüd on kahujuks ost juba tehtud ja enam ei saa midagi teha, peale seda lendas see kaart prügikasti, Tartu halvast kogemusest olen ma juba kirjutanud mingis teises teemas
Kaardiga maksid v? Ei saa ausalt aru, mis siin nii s**t käitumine oli?
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Inimesed on hellaks muutunud, iga väiksema asja peale tekitatakse maailmalõpu paanika ja ollakse solvunud. Ise ka paar korda ülbikust müüjaga kokku puutunud, aga ei näe mõtet seda siin või mujal nettis küll pasundada. Kui minuga suheldakse ülbelt vastan sama hoiakuga, poodi või mõnda muud asutust ma selle pisiasja pärast külastamata küll ei jäta.
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Mai 2012, 10:08
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Aegu tagasi kui ma Tartu Motodepoos veel leti taga asju ajasin, siis imbus ka hiljem mingi jutt, et ma polnud piisavalt viisakas ega aupaklik "härradega" olnud. Asja meenutades, ja üks pluss üks kokku viies meenus mulle hoopis asi selliselt, et miskid "kalewipojad" ilmusid pärast palgapäeva poodi laiama. Küsimused millele tuli vastata olid umbes: Tuhande kuubikulist R6-e tahaks endale osta, R1-le gondli vahele piiludes avaldus meestele taoline šokk, et "krt neli leegikat, see on vist jube püss", "palju välja jookseb", "kawasaki peab olema roheline ja yamu punane", "kas ikka tagarattasse läheb" jne, jne. Samas kommenteeriti asjatundlikult kuidas üks tema sõpradest tänu oma "baigile" tsikkide poolt tel.numbritega üle külvati. Kui ma neid tollel korral mehepoegi maapeale püüdsin tuua, siis jäin mina hoppis lolliks ja ei mõistvat teemat... Kui kogu kollektiivile juba siis seda tsirkust tehti, siis ma küll ei välista, et mõni meie mehhaanikutest ka väikese sarkasmipärlikese poetas, eks mõjus mõnele kangele mehele rusuvalt, mine tea Eks see motopood olegi vähe teistmoodi pood... Rääkides aga sarviku soengu ja uhke habemega mehest, siis muhedamat ja abivalmimat härrat on raske leida! Panite kas teemas nati mööda, või jah, LONT...
RFV
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
madjs kirjutas:Inimesed on hellaks muutunud, iga väiksema asja peale tekitatakse maailmalõpu paanika ja ollakse solvunud. Ise ka paar korda ülbikust müüjaga kokku puutunud, aga ei näe mõtet seda siin või mujal nettis küll pasundada. Kui minuga suheldakse ülbelt vastan sama hoiakuga, poodi või mõnda muud asutust ma selle pisiasja pärast külastamata küll ei jäta.
Olen Tallinna poes mõned korrad käinud ja ei midagi halba.Meeldivaks üllatuseks oli noorem naismüüja,kes vabandas,et ta ei tea antud tootest just palju(ATV järel veetav muruniiduk)ja samas tegi meile sellise ettekande sellest,et meil polnud enam midagi küsida.Jutu lõpuks ütles,et kui midagi selgusetuks jäi siis homme on targem tegelane tööl ja helistage.meil oli asi nii selge,justkui oleks ise selle aparaadi välja mõelnud
Mis puutub kiuslikku müüjasse,siis olen madjs sinuga sama meelt ,et kiusliku kliendina on võimalik müüja elu ikka väga hapuks teha.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Pärnu kaulusesse ei ole nüüdseks mingi aasta jagu sattunud,kuna pole hetkel asja,aga viimane kokkupuude oli igati meeldiv.
Sain saabastelt alet ja kuna sel hetkel olin ostujõuetu(olin mööda sõitmas ja seepärast ka sisse astusin saapaid vaatama ja kuna leidsin sobilikud,siis hakkas pea tööle,et kuidas need kätte saaksin ),siis palusin mõneks päevaks saapad leti alla panna,aga säilitada ka soodushind
Ei olnud neil sellest probleemi ja kui rahaga tagasi läksin,oli müüja,kellega diili tegin,läinud puhkusele,aga minu saabaste karbile oli sedelike peale kirjutatud infoks teisele müüjale
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Mina pole üheski Veldi poes käinud ega lähe ka, sest Izhi juppe neil nagunii pole
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Hardrocker kirjutas:Pärnu kaulusesse ei ole nüüdseks mingi aasta jagu sattunud,kuna pole hetkel asja,aga viimane kokkupuude oli igati meeldiv.
Sain saabastelt alet ja kuna sel hetkel olin ostujõuetu(olin mööda sõitmas ja seepärast ka sisse astusin saapaid vaatama ja kuna leidsin sobilikud,siis hakkas pea tööle,et kuidas need kätte saaksin ),siis palusin mõneks päevaks saapad leti alla panna,aga säilitada ka soodushind
Ei olnud neil sellest probleemi ja kui rahaga tagasi läksin,oli müüja,kellega diili tegin,läinud puhkusele,aga minu saabaste karbile oli sedelike peale kirjutatud infoks teisele müüjale
Kahjuks on Pärnus, Härma keskuses, tegustenud pood oma uksed sulgenud
-
- Postitusi: 63
- Liitunud: 02 Aug 2013, 09:43
- Tsikkel: Hornet
- Asukoht: Pärnu(maa)
- Tänanud: 7 korda
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
pea kirjutas:Kahjuks on Pärnus, Härma keskuses, tegustenud pood oma uksed sulgenud
Kui ei eksi, siis peaks olema nüüd Reldoris
"We are Estonian men original, we are not gentlemen at all.... no-no... "
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Pontus kirjutas:Kaardiga maksid v? Ei saa ausalt aru, mis siin nii s*** käitumine oli?
Mitte, et see nüüd otseselt teemat puudutaks, aga mis vahe on, millega maksti? Kaardimaksetehingut saab tühistada ja teha otsa uus tehing, 10% väiksema summaga.
See on puhtalt müüjate ahnus, laiskus või lollus, et tehingut ei tühistata. Muud vabandust olla ei saa. Iga paigaldatava terminaliga on kaasas juhend, kus selges eesti keeles kirjas, kuidas tehingut tühistada. Kui lugeda ei oska, võib alati helistada terminali peal olevale, 24h ööpäevas töötavale telefonile, kust siis juhendatakse, kuidas asi käib.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Samamoodi on igal kliendikaardil või selle taotlusel kirjas, et kaart tuleb ette näidata ENNE ostu sooritamist, mitte minut, tund või kuu aega hiljem. Mina aru ei saa, miks motomehed sellised diivad on, et kui keegi poes keegi halvasti ütleb, siis pisar silmas vaja foorumisse lennata. Minge bauhoffi, ostke endale kott tsementi ja hakake kõvaks meheks....
Ma nutsin siin foorumis samamoodi mingit motopoe käitumist kui veel alaealine olin, nüüd olen aru saanud, et igaühega suheldakse samamoodi nagu tema ise suhtleb. Ma saan absoluutselt iga kord hydroscannis sõimata et ma sittagi ei tea, vot nüüd teen asjad endale enne selgeks ja kui targemana lähen, siis ei saa sõimata ja aidatakse kenasti. Ega klienditeenindaja mingi lastehoid pole, et iga asi igale inimesele ette taha ära teha, õpetada, selgitada ka siis veel soodustusi ka pakkuda(keelatud ka pole).
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
mart211 kirjutas:Ma saan absoluutselt iga kord hydroscannis sõimata et ma sittagi ei tea, vot nüüd teen asjad endale enne selgeks ja kui targemana lähen, siis ei saa sõimata ja aidatakse kenasti.
Hambaarstile minnes teed ka endale enne kõik selgeks, et mida ja kuidas? Jokkalamane, suvalise poe müüja on klienditeenindaja, mis tähendab KLIENDI TEENINDAJA. Mitte kliendi mõnitaja. Mina isiklikult ei nuta, et mind oleks mõnes motopoes sitasti teenindatud. Aga kohtadesse, kus sitasti teenindatakse, enam ei lähe. Eestis on piisavalt alternatiive. Ja kui ei ole, siis on mujal maailmas. Samas ma ei vaevu ka kõiki asju endale otsast lõpuni selgeks tegema. Selleks on pädevad klienditeenindajad, kes teavad, oskavad ja tahavad klienti aidata.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
- Tsikkel: R 1200 GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
madjs kirjutas:Inimesed on hellaks muutunud, iga väiksema asja peale tekitatakse maailmalõpu paanika ja ollakse solvunud. Ise ka paar korda ülbikust müüjaga kokku puutunud, aga ei näe mõtet seda siin või mujal nettis küll pasundada. Kui minuga suheldakse ülbelt vastan sama hoiakuga, poodi või mõnda muud asutust ma selle pisiasja pärast külastamata küll ei jäta.
+1
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
hannes kirjutas:mart211 kirjutas:Ma saan absoluutselt iga kord hydroscannis sõimata et ma sittagi ei tea, vot nüüd teen asjad endale enne selgeks ja kui targemana lähen, siis ei saa sõimata ja aidatakse kenasti.
Hambaarstile minnes teed ka endale enne kõik selgeks, et mida ja kuidas? Jokkalamane, suvalise poe müüja on klienditeenindaja, mis tähendab KLIENDI TEENINDAJA. Mitte kliendi mõnitaja. Mina isiklikult ei nuta, et mind oleks mõnes motopoes sitasti teenindatud. Aga kohtadesse, kus sitasti teenindatakse, enam ei lähe. Eestis on piisavalt alternatiive. Ja kui ei ole, siis on mujal maailmas. Samas ma ei vaevu ka kõiki asju endale otsast lõpuni selgeks tegema. Selleks on pädevad klienditeenindajad, kes teavad, oskavad ja tahavad klienti aidata.
Hambaarst on spetsialist mitte teenindaja. Ja täpselt nii ongi, et seal kus sitasti, sinna ei lähe ja nii peabki olema. Kui kellelgi enam kliente alles ei ole, tuleb vaadata miks. See, et keegi sitasti ütles kuskil või ei olnud eriti rõõmsameelne, ei tohiks kellegile mingi eriline solvang olla. Maximas ja igas jumala teises poes ei oota ju keegi mingit eriteenindust, motopoode eestis sitaks + avar internet...kui ei meeldi ära mine aga ära virise ka, kui motopoes sama teenindus mis igalpool eestis. Kust nemad oma teenindajad leidma peavad.
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
askokas kirjutas:Kui rääkida teenindajate suhtumisest, siis Tartus on see täielik 0. Tartu poodi ei lähe mina enam kunagi! Irvitavad ja seavad kliendi ostujõulisuse kahtluse alla läbi mõnituste. Üks on see sarviku soengu mees, teine kõhnem lühikeste juustega. väga ebameeldivad tegelased. Jutt siis Tartu Velt Motocenter-ist.
kui sa seal poes samamoodi väljendusid, siis ajab ausalt-öeldes irvitama küll. Ja mitte ostujõulisus ei lange kahtluse alla.
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Mart, igas normaalses poes küsitakse kliendikaarti, ka Maximas aga Veldis seda ei küsita, ma ei jõua kõike ise meeles pidada.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
ära nüüd suvalist maximat ja motopoodi küll võrdlema hakka. Kliendikaart võiks ikka kliendil omal meeles püsida, mitte, et seda müüja koguaeg meelde peaks tuletama. Ja iga äri eesmärk on ikkagi teenida kasumit ning seda võimalikult palju, muidu pole mõtet sellist asja üldse teha. ja kui klient ise ka ei tea, mis tal on ja mida ei ole, siis järelikult on ise loll ja lollile on patt raha kätte jätta.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Üks natuke teise rakursi alt arvamus ka.
Kõigepealt disclaimer, et antud klienditeenindaja vs klient arutelus poolt ei võta. Endal on kogemusi seinast seina. Küll aga arvan, et kuningana kohtlemiseks peab klient ka kuningana käituma. Samas ei pidavat klient tänapäeval olema mitte kuningas vaid lausa kõigi diktaatorite isa! Ja sellele on andnud kõva tõuke sotsiaalmeedia võidukäik...
Nimelt just sotsiaalmeedia võidukäigu tõttu peavad tänapäeval klienditeenindajad topelt pingutama. Kui vanasti ei omanud väga suurt tähtsust mõne üksiku (kasvõi sitapeast) kliendi pekki saatmine, siis tänapäeval võib sel olla üsna ettearvamatult suur mõju. Nimelt kipub oma arvamust (näiteks biker.ee-sse või Facebook'i) avaldama minema just see negatiivse elamusega klient. Kusjuures Biker.ee on siinkohal meeldivaks erandiks kus vahel harva siiski "Tänamise" teemas ka positiivseid emotsioone jagatakse! Laialt levinud arvamuse kohaselt teavitab klient positiivsest emotsioonist oma kahte tuttavat ja negatiivsest kümmet... Nii, et selline "halamine" on paraku täiesti normaalne osa tänapäeva inforuumist. Ja klienditeenindajad peavad sellega arvestama. Ning ka sellega, et sedasorti "turundust" ei ole võimalik kontrollida. Mulle meeldis väga kusagil turundusmeedias öeldud lause, et "ma soovitan sinu toodet/teenust sotsiaalmeedias mitte seetõttu, et ma hoolin su tootest/teenusest, vaid seetõttu, et ma hoolin oma sõpradest."
Eriti vahva on minu meelest lugeda neid teenindajate (või nende tuttavate) poolseid vastuarvamusi stiilis: "no kui ise oled selline lammas, siis peabki sind pekki saatma!". Lisaks selliste arvamustega nõus olijatele (kes ilmselt anyway su klientideks on) loeb neid vastuarvamusi ka suur hulk neid kliente, kes midagi vastu ei kommenteeri, kuid peavad paremaks tulevikus äkki sinu kliendiks olemist vältida... Ja tänaseks on lähiminevikust ette näidata juba üsna arvestatav hulk case'e, kus suurfirmad on sotsiaalmeedias levinud juhtumite tõttu kaotanud väga palju raha...
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Säga kirjutas:ära nüüd suvalist maximat ja motopoodi küll võrdlema hakka. Kliendikaart võiks ikka kliendil omal meeles püsida, mitte, et seda müüja koguaeg meelde peaks tuletama. Ja iga äri eesmärk on ikkagi teenida kasumit ning seda võimalikult palju, muidu pole mõtet sellist asja üldse teha. ja kui klient ise ka ei tea, mis tal on ja mida ei ole, siis järelikult on ise loll ja lollile on patt raha kätte jätta.
Kus tuli tarkur välja, raha jääb ju nüüd alles, sest ei lähe enam Veldi poodi
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Noh see kes kuskil lüpsi saab eks ole ka vähe ise süüdi, aga viisakas oleks müüal küsida ikka kas kliendi kaart on.
Kuna ise seal poes tihe külaline pole sama käib teiste eesti poodide kohta nad ei suuda ja ei tahagi konkureerida näiteks soome poodidega.
kus poes käin siis maksan tavaliselt ka seda mis nad seal küsivad.
näiteks ise ei viitsinud sõita mustamäele Biker24 kus vajalik uus vidin maksis 10.- siis maksin veldi poes selle eest 15.- mis oli kasutatud veel.
-
- Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Tasub minna Tallinna Motodepoosse ja kui teid juhtub ka veel teenindama Villu, siis näete mis on tõsiselt hea teenindus. Teised on seal ka väga head tegijad. Ise olen seal küsinud ikka väga lolle küsimusi ja tunde aega veetnud, aga ühtegi ülbet sõna või halvast vaatamist seal kunagi minu nähes olnud ei ole.
Tuleb mõista, et iga motomees, kes kunagi esimest korda motopoodi läheb on rumal ja kõik motoga seonduv tundub väga kallis ja lolle küsimusi on lõputult.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Mina ei peagi viha, mul oli veldi kliendikaart ja see lendas prügikasti, teadmiseks sulle on müüja kohustus küsida kliendikaarti
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.