Mootorratta rehvid torkekindlaks?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Mootorratta rehvid torkekindlaks?
kas siin on juttu olnud paslõõbinast, mis lastakse mootorratta rehvi sisse ning teeb selle torkeaukude kindlaks.
kas sellise möksi laialdaselt mitte kasutamise põhjus on reaalselt mitte toimivuses, hinnas, keerukuses või rehvi omaduste (kaal, tasakaal) rikkumises?
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Rehvid torkekindlaks?
Madlobster kirjutas:kas siin on juttu olnud paslõõbinast, mis lastakse mootorratta rehvi sisse ning teeb selle torkeaukude kindlaks.
kas sellise möksi laialdaselt mitte kasutamise põhjus on reaalselt mitte toimivuses, hinnas, keerukuses või rehvi omaduste (kaal, tasakaal) rikkumises?
Viienda põhjuse saad teada, kui rehvitöökojas unustad öelda, et selline paslööbe sul rehvis on
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Rehvid torkekindlaks?
rannamees kirjutas:Madlobster kirjutas:kas siin on juttu olnud paslõõbinast, mis lastakse mootorratta rehvi sisse ning teeb selle torkeaukude kindlaks.
kas sellise möksi laialdaselt mitte kasutamise põhjus on reaalselt mitte toimivuses, hinnas, keerukuses või rehvi omaduste (kaal, tasakaal) rikkumises?Viienda põhjuse saad teada, kui rehvitöökojas unustad öelda, et selline paslööbe sul rehvis on
See viimane kehtib rehvivahtude korral, latexil põhinevad ei tohiks töökojas erilist elevust tekitada.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Rehvid torkekindlaks?
Aga oleks nagu päris hea huumor ju esimesel aprillil oma hood'is ring teha, mõnedel erilist tähelepanu pälvinud masinatel rehvid auklikuks torkida ja siis ilusti hea lapsena rehvivaht sisse lasta?
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Rumalad küsimused 2
reimps vat täna ei saanud su naljast aru. vbl olen väsinud
Aga, mis elevus siis seal rehvivahetuspunktis tuleb? Aeti vist jah sassi rehviprandus vaht ning siis spry, mis lastakse rehvi sisse siis kui rehv on maas ning see katab rehvi sisepinna pool pehmeks jääva mögaga, mis torke korral augu sulgeb.
Isegi see rehviparandusvaht. Et kui olen kuskil kasutanud, et mis siis nüüd on ei saa rehvi vahetada või parandada enam? Mida kilgata seal ei ole aru saanud?
Aga jah küsimuse all mõtlesin seda, mis ennetavalt enne montaaži sisse lastakse. Ma ise arvan, et see kaal ja tasakaal on selleks mitte laialt levimise mureks aga kui keegi kokku puutunud siis võiks täpsustada, millega tegu.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Rehvid torkekindlaks?
Aeglaselt liikuvatele kulguritele sobib see mögla jah. Puuduseks siiski asjaolu, et paar ööpäeva seistes, vajub ollus tänu gravitatsioonile, rehvis võimalikult maa ligidale ja alles mitme kilomeetri järel hakkab uuesti laiali jaotuma ja rehv "rahuneb maha". Tasakaalustuse täpsusest pole mõtet rääkida. Üks kallurimees kiitis.Tasakaalustuse kohta ei nurisenud, aga ta pe..e ei tundnud ka kardaani vibra enne, kui see alt lendas..
Aga kuhu kaktuste kõrbe kavatsed sõita, et selliseid meetmeid plaanid?
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Rehvid torkekindlaks?
No siin siis see möks mida silmas pidasin. Ei valgu see kuhugi. Kõrbe ka ei plaani. Turvalisust ja mugavust tundub pakkuvat. Kuna aga seda palju ei kasutata siis sellel on mingi põhjus. Seda põhjust tahangi teada.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Rehvid torkekindlaks?
Ma eeldan,et kui tekib veidi suurem auk,kui nael või kruvi,siis see möks ikkagi ei pea ja teeb rehvi parandamise suht keeruliselks.Parandamiseks-paiga panemiseks tuleb rehvi sisekülg sellest puhastada,et saaks paiga panna.Muud miinust ma nagu ei näeks,aga ma pole ka rehvi remontija.
Ma tean,et on olemas auto rehvid,millel analoogne töötlus juba tehasest seespool olemas.Nõuka ajal juba olid valitsuse Tšaikade ja ZIL-ide rehvid väidetavalt naela vastu pidavad.Aga äkki oli nii,et kui nael jäi sisse,siis pidas.Seda enam ei mäleta,sest kokkupuude nendega oli 86-88a.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Mootorratta rehvid torkekindlaks?
Youtubest on näha, et möks tuleb tõmmates ühes tükis päris ilusti lahti, rehvimehed kipuvad hädaldama tihtipeale [WINKING FACE]
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Mootorratta rehvid torkekindlaks?
Nojaa, see meerikamaa kaup. Minu kogemus umbes 5 aastat tagasi ja möksi saime mingist kodumaisest rehvi firmast, koos spets pumbaga, mis kruviti 10 liitrise püti peale. Vastavalt rehvi suurusele anti tabelis kogus, mis tuli pumbata juba monteeritud rehvi, läbi ventiili. Peale sisse pumpamist tuli õhk sisse pumbata ja siis mingi aeg ratast ringi veeretada, et pläga kõikjale rehvi sisepinnale valguks. Konsistents oli umbes nagu värske mesi. Sellist ühtlast kihti küll ei tekkinud ja ei hangunud püsivaks ühtlaseks kihiks. Videos nähtu peenem tehnoloogia, kus eelnevalt rehv ühtlaselt seest kaetud! Mingi jama asjaga siiski on, et pole üle ilma kasutusel. Kindlasti ütleb kauba hind ka oma kõva sõna sekka!
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Mootorratta rehvid torkekindlaks?
Nu uuema otsa sõiduautodel (vw audi kindlasti) tulevad paljud mudelid juba tehasest rehvidega millel see löga sees. Pluss on see, et väike torge, a la liistunael, mis ei jää rehvi sisse, ei hakka lekkima. Löga valgub ise kokku ja sulgeb ava. Suurema auguga (paar mm) olen tavaliselt pidanud rehvi ikka velje pealt maha võtma ja käsitsi selle löga augu peale mudima. Kui korralik känd rehvi sisse sõidetud siis ei aita muu, kui tuleb see pask augu ümbert välja rookida ning seene/täite ja paigaga asi ära lappida.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.