Rehvi suund
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1764
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 136 korda
Rehvi suund
See pildi link on nüüdseks ära surnud, kuid küsiks, et miks siis esirehvi teisipidi peab pöörama? Ei saa hetkel sellele loogikale pihta.Piipz kirjutas:See on sul tagurpidi jah
Esirehv hetkel niipidi all.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 1764
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 136 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Mingit tootjapoolset infot pole? Eriti huvitaks just tootjapoolne ettekirjutus asjale. Suvaliste inimeste kommentaare on kõik foorumid täis, aga ei leia kusagilt mingit tootjapoolset infot või soovitust.tuman kirjutas:Mina olen välja lugenud nii, kuna pidurdamine on kiirendamisele vastupidine tegevus siis pidurdades pidamise paremaks tegemiseks (vist ka vihma eest ära juhtimiseks) keeratakse rehv nö valet pidi.
Mitas e07 kohta huvitab just.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 6844
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 154 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Siin vähemalt on küll nö. "tagurpidi" all https://oztoice.wordpress.com/about/the ... ew-staple/ranel kirjutas:Mingit tootjapoolset infot pole? Eriti huvitaks just tootjapoolne ettekirjutus asjale. Suvaliste inimeste kommentaare on kõik foorumid täis, aga ei leia kusagilt mingit tootjapoolset infot või soovitust.tuman kirjutas:Mina olen välja lugenud nii, kuna pidurdamine on kiirendamisele vastupidine tegevus siis pidurdades pidamise paremaks tegemiseks (vist ka vihma eest ära juhtimiseks) keeratakse rehv nö valet pidi.
Mitas e07 kohta huvitab just.
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZS600
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 151 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Motika rehvidega loogika selline: tagarehvil peab ketsi andes sodi rehvi mustrivahelt välja viskama et oleks parem haardumine (sama loogika mis autorehvidel) ja esirehvil ei tohi nn plokki pidurdades sodi rehvi sissepoole vedada vaid peab rehvialt ära suruma, et liugu ei tekiks.ranel kirjutas:See pildi link on nüüdseks ära surnud, kuid küsiks, et miks siis esirehvi teisipidi peab pöörama? Ei saa hetkel sellele loogikale pihta.Piipz kirjutas:See on sul tagurpidi jah
Esirehv hetkel niipidi all.
EDIT Ega rehvil juhuslikult "rotation" kirja pole peal?
Samas sinu ratas ja sinu rehv - pane nagu tahad

Temal on selle loogika järgi valesti

Ja temal õieti
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Osta korter ära: https://goo.gl/DVNVzT
Osta korter ära: https://goo.gl/DVNVzT
Re: Rehvi suund
On see E 07 ka hea rehv, kui tahta nii u. 60% kruusa / maastiku ja 40 asfalti kulgeda. Omal ka rehvivalik käsil aga taga 17 tolli nii, et valik on piiratud, E 07 on 17 tolli olemas.
Vaevalt pandi teema õige nime alla, kui ma selle juba omakorda ää solkisin
Vaevalt pandi teema õige nime alla, kui ma selle juba omakorda ää solkisin

Viimati muutis jaan mmc, 27 Apr 2017, 19:46, muudetud 2 korda kokku.
-
- Postitusi: 294
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Palamuse
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Rehvi suund
Kiidan praegu E07 54T / 65 T - käisime uuete rehvidega maastik rüüstamas, ja tulemused olid parem kui ma algusest arvasin. Tänava peale ainult 20 km selja taga, ei oska veel kommenteerida...
90/90 * 21" ees / 130/80 * 17" taga
90/90 * 21" ees / 130/80 * 17" taga
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Re: Rehvi suund
Minul Mitas E-07-d all niipidi:


Mõlemal rehvil selline märge peal:

Seega tehase poolt on ka liikumissuund ikkagi ära märgitud ja see tõesti esimesel ja tagumisel rehvil nö erinevalt.
Rääkides juba sellest E-07-st, siis mulle ta isiklikult meeldib. Peab korralikult vastu, hind on hea ja maastikul (kui just päris paksu märja muda peale ei roni) peab korralikult. Internetiavarused räägivad, et märjaga asfaldil muutub ka omajagu libedaks, aga mul pole mitme jooksu ja ca 20 000 km-ga probleeme olnud. Samas märjaga asfaldil väga hullu ei pane kah.
Mõlemal rehvil selline märge peal:
Seega tehase poolt on ka liikumissuund ikkagi ära märgitud ja see tõesti esimesel ja tagumisel rehvil nö erinevalt.
Rääkides juba sellest E-07-st, siis mulle ta isiklikult meeldib. Peab korralikult vastu, hind on hea ja maastikul (kui just päris paksu märja muda peale ei roni) peab korralikult. Internetiavarused räägivad, et märjaga asfaldil muutub ka omajagu libedaks, aga mul pole mitme jooksu ja ca 20 000 km-ga probleeme olnud. Samas märjaga asfaldil väga hullu ei pane kah.
-
- Postitusi: 369
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Rehvi suund
Põhjus miks kalasaba ette nö. tagurpidi peab panema on puhtalt füüsika. Kuna esirattale mõjuvad eranditult pidurtavad jõud, kaasa arvatud "vabaveeremisel" ja rehvi hõõrdejõud väheneb keskpunktist servade poole siis pidurdamisel juhitakse sellega rehvi ja tahke pinnase vahele jääv aine suurima hõõrdejõu alast väljapoole. Põhiolemuselt on esiratta töö vastupidine tagarattale, samal põhjusel on ka tagarattaga pidurdamine kalasaba korral kehva kuna mustri töösuund on mõeldud just vedava jõu jaoks ehk tagarehvil veetakse kõik lahtine materjal rehvi keskpunkti suunas mis omakorda vähendab hõõrdetegurit.
Ziccel
Ohverdan bensiini !
Ohverdan bensiini !
Re: Rehvi suund
Kaldun seda mõttekäiku toetama ja edasi arutledes, peaks diagonaalsed mustrid/sooned suht mõtetud olema. Neutraalseima käitmisega peaks olema põiki + pikki mustri/soontega rehv, nagu nt. Conti TKC 80 jms.Melx kirjutas:Põhjus miks kalasaba ette nö. tagurpidi peab panema on puhtalt füüsika. Kuna esirattale mõjuvad eranditult pidurtavad jõud, kaasa arvatud "vabaveeremisel" ja rehvi hõõrdejõud väheneb keskpunktist servade poole siis pidurdamisel juhitakse sellega rehvi ja tahke pinnase vahele jääv aine suurima hõõrdejõu alast väljapoole. Põhiolemuselt on esiratta töö vastupidine tagarattale, samal põhjusel on ka tagarattaga pidurdamine kalasaba korral kehva kuna mustri töösuund on mõeldud just vedava jõu jaoks ehk tagarehvil veetakse kõik lahtine materjal rehvi keskpunkti suunas mis omakorda vähendab hõõrdetegurit.
-
Teema algataja - Postitusi: 1764
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 136 korda
Re: Rehvi suund
Tänud. Vahetasin endal ka õigetpidi alla ära.Ovarod kirjutas:Minul Mitas E-07-d all niipidi:
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121