Z1000 240 tagarehv 2016 a rattale.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 09 Juun 2018, 22:58
- Tsikkel: Z1000
Z1000 240 tagarehv 2016 a rattale.
Oskab keegi miskit soovitada? Kes teeks Z1000 rattale240- 300mm tagumise rehvi komplekti ? Ratas ise 2016 a. Leidub meister kes teeks jupid ja paneks asjad kokku ja jooksma?
Kes võiks keevitada velje laiemaks? Kes teeks kiige ringi?
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Z1000 240 tagarehv
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 09 Juun 2018, 22:58
- Tsikkel: Z1000
Re: Z1000 240 tagarehv
Andrea kirjutas:
UUrisin. Keeruline mõista. Kui väikest asja lubatakse teha pea kolm kuud siis.....? Vägisi tuleb meelde Fredi Jutud.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Z1000 240 tagarehv 2016 a rattale.
Kas ma panen siia kuvatõmmise sinu jutust ? Kus sa arvad, et terve ratas keevitatakse 3 päevaga valmis, ning ainuke töö sellejuures ongi ainult keevitamine ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 09 Juun 2018, 22:58
- Tsikkel: Z1000
Re: Z1000 240 tagarehv 2016 a rattale.
RasmusL kirjutas:Kas ma panen siia kuvatõmmise sinu jutust ? Kus sa arvad, et terve ratas keevitatakse 3 päevaga valmis, ning ainuke töö sellejuures ongi ainult keevitamine ?
Tere RasmusL. Esialgu jääb muidugi arusaamatuks mis seos on sinul ja FB lehe VÜRST garage -ga ja kuidas era vestlus sinuni on jõudnud ja millisel kuju? Kui küsid minu käest, et kas paned siia vestluse mis oli minu ja garage vahel siis vastus on, et kui sul on see olemas siis miks mitte, PANE aga ülesse.
Rasmus mis sa arvad kas on otstarbekas kliendi käest võtta ratas enda valdusesse nendeks töödeks pea kolmeks kuuks? Saan aru , et kõik ei lähe nii kui planeeritud ja miskit vaja rohkem sättimist kuid kolm kuud ??? Mis sa arvad? Kaua seda kuradi velge ikka teeb või kiiget?
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Z1000 240 tagarehv 2016 a rattale.
Tere. Niii okei, ma saan aru, et sa ei jaga sellest ümberehitus töödest absoluutselt ei ööd ega ka päeva mitte. 3 kuud on sellise töömäära juures ikka väga kiiresti tehtud võttes arvesse seda, et sinu ratas pole ainuke millega tegeletakse. Sa ilmselt vist tahad siis laia tagumist otsa enda mootorrattale jah ? See eeldab siis velje laiendamist, kiige laendamist ( ja ka pikendamist) ning samuti ka veohammaka välja toomist koos tugiplaadiga eest. Need on 3 suuremat tööd, rääkimatta ka väiksematest asjadest, nagu tagumise pidurisuppordi kinnitus ja igasugused muud puksod ja asjad. Nagu ma toda su teksti nägin, siis sa ütlesid, et velg tehakse päevaga, kiige päevaga ja ka muud asjad ka päevaga, ning kui asjalik vend on siis käivad need asjad VEEL kiiremini. Ning kõik asjad käivad ainult keevitades. Kas laagri keevitad ka tugilaagerplaadi kûlge ? Kas suppordi keevitad velje kûlge kinni või ? Iga detaili tegemine eeldab palju mõõtmist ja sobitamist enne, kui lõpp produkt valmis saab teha. Ja kuna sul on 2016a pill mitte 2004, siis on seal kindlasti kohe asjad teistmoodi kui näiteks minu rattal, seega ei saa kiirkorras mitte ka maha spikerdada. Kas sul on velje tegemisest üldse aimu ? Kõigepealt on see vaja üldse treipingis lasta viiludeks, siis on vaja sobivad randid võtta autoveljelt, ning treipingis jällegi omavahel kokkusobitada ning alles siis rahulikult kokku keevitada nii, et see ka sirgeks jääks. Kiige tegemine eeldab kõigepealt RAKISE tegemist, ja too on juba pm poolepäeva töö. Kiige peab lahtilõigatuna ning sobivasse laiusesse ning pikkusesse sätituna püsima seal millimeetri täpsusega paigas. Siis hakkab sobiva lisamaterjali lôikamine ning kiige kokkukeevitamine. Kui need asjad on tehtud, tuleb korra kokku sättida ning siis algab veohammaka väljatoomine, mis eeldab kõvasti treimis tööd ning cnc-programmi tegemist, et saada plaat ning sinna sobiva laagriga mis siis toestab seda kogu väljatoodud kompotti seal. Siis vaja mõelda veel jalaraudade paigutus jne jne nagu ennist mainisin siis tagapidur, äkki ka veel porikas. Seega jutu point on- ära vaidle kui sul on 0 kogemust vs pundiga, kes on ca 10 ratast teinud, ja hetkel juba ootab 3 oma järge mis peaks kõik pm selle aasta sees veel ka veerema saama. AGA, kui sa tõesti soovisid aind keevitusteenust, siis no problemo, tehakse velg ja kiige sulle vast 12 h valmis, kuid see eeldab seda, et sa tood valmis lõigutud velje ning rakises kiige koos valmis tehtud lisamaterjaliga. Nüüd aga võid tänada mind, et viitsisin sind harida, sest usu mind, teised kes taolisi asju eestis teevad, nemad ei vaevu sinuga absl mingit pikka juttu ajama kui sa õpetad isa nikkuma Pöördu Motoremi või Ilge poole näiteks ja uuri sealt ajakava. Seda veel ka, kui sa tahad peale hooaega alustada ja talv tuleb peale, kuhu selle rattaga nii hirmus kiire on ? tunnihinnaga neid asju ju ei tehta. Kõike kõige paremat soovides.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 219
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Z1000 240 tagarehv 2016 a rattale.
Oeh! Aasta on 2018 ja jätkuvalt ilmub välja inimesi, kes ei ole aru saanud turumajanduse kuldreeglist:
Turumajanduses on kliendil võimalik saada teenust, mis vastab kolmele kriteeriumile:
* Kiire
* Kvaliteetne
* Odav
Iga klient saab valida 2 talle sobivat kolmest.
Kvaliteetset ja odavat sulle pakuti. See ei sobinud.
Kiire ja odav.
Sellisel teenusel on kindlasti oma koht ja aeg.
Näiteks, kui oled EMV üldarvestuses liider ja sul on viimaselt etapilt vaja saada ainult üks punkt selleks, et hooaega võita, selle saamiseks on sul vaja distants läbi veereda 75% ulatuses võitjast, stardini on aega kolm päeva ning miskipärast alla 240 tagarehvita peale ei saa võistlustele. Siis ilmselt sinu tiim on võimeline selle probleemi lahendama.
Saab lasta tagaratta rellakaga seibideks, samamoodi teha pikendused, tugiplaadid, pidurikinnitused ja kõik muud vajalikud pulikad keevituse, pikkade poltide, jätkumutrite, plekitükkide, halli teibi ja tahtejõuga. Kui mina oleks sellise tiimi tehnikapealik, siis tõenäoliselt see ratas sõidaks rajale.
Kas see oleks kvaliteetne - ilmselt mitte. Ei oleks sirge, tasakaalus, ei peaks ilma õhukummita õhku, ei jookseks päris 100% otse, 100% võimsust taha lasta ei saa, jne.
Kas see oleks ilus - kindlasti mitte. Viimistlemata keevitused, heal juhul spreiga värvitud tükid. Ei mingit CNC'd jne.
Kas see oleks vastupidav - võimalik ja isegi tõenäoline, et sõidaks selle 75% ära, kui sõitja hullama ei hakka.
Kiire ja kvaliteetne - väga lihtne, kui raha on.
Ostad teise samasuguse ratta kõrvale, veeretad selle nende sellide juurde, kes sulle pakkumise tegid. Poisid teevad teise ratta peal kogu inseneritöö ja tükid valmis, ning kolme kuu pärast sõidad hommikul oma rattaga kohale ja õhtul sõidad juba laia rehviga minema.
Kui seda kolme kuud ei ole oodata ja tahad kolme päeva pärast juba oma rattaga laia rehviga sõita, siis selleks on vaja esimese asjana projektijuhti, kes teab mida on vaja teha ning kellel on sidemed kõikide nende tööde tegijatega. Sidemed peavad olema nii head, et kui projektijuht sinu projekti jaoks vajaliku jupiga kohale jõuab, siis treial keerab pooliku töö pingist välja ja võtab sinu töö vahele. Samamoodi ka joonestaja, keevitaja CNC pingi mees jne. Ilmselgelt ei ole see odav, sest eelmised poolikud detailid lähevad raisku ja tuleb pärast tagantjärgi teha. Sama ka varasemate kokkulepete venimiste jms asjadega.
Mulle tundub, et Rasmus siin näiteks teab päris hästi, mida on vaja teha, et tagaratas oleks lai. Kutsud ta foorumis paukumise asemel väga viisakasse kohta enda kulul õhtusöögile ja hakkad tema ette lauale rahapakke tõstma. Senikaua tõstad, kui Rasmus ütleb: "OK, kolme päeva pärast on sul tsikkel laia tagarehviga."
Lisaks turumajanduse variantidele on olemas ka näiteks:
Varimajanduse variant, kus sa oled lihtsalt nii kõva mees, et kõik sind kardavad ja hirmust värisedes teevad sinu projekti asju üliodavalt, väljaspool järjekorda ja kasvõi uneajast. Muidugi sellisel juhul oleks sul ka ilmselt piisavalt raha seda kiiret ja kvaliteetset teenust tellida.
Isemajanduse variant, kus teed lihtsalt ise. Kui tegemist on sellise lihtsa tööga, milleks kulub kolm päeva, siis teed lihtsalt reedel töö juures pooliku päeva ja lähed veidi varem garaazi. Esmaspäeval presenteerid pilte valminud laia tagarattaga ja kogud feimi. Muidugi sellisel juhul vist ei oleks teemaks mitte "Kes teeb..." vaid "Mina teen kolme päevaga..." ja järgneks galerii piltidega tehtud töödest... noh umbes nagu Fredy'l...
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 09 Juun 2018, 22:58
- Tsikkel: Z1000
Re: Z1000 240 tagarehv 2016 a rattale.
Loen selle teema lõpetatuks. Tegin omad järeldused. Rohkem ei pea vaevaks oma nina siia toppida. Tänud kõigile kes aitasid kaasa mõelda. Olge lahedad ja sõidame, näeme.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: Z1000 240 tagarehv 2016 a rattale.
PASK lugu siis, või mis?
Aga ma natuke jätkaks seda küsimust.
Mida vaja on, et rattaga see 3 kuud sõita saaks?
Kas piisaks teisest veljest ja kiigest ainult, ning tuleks "kokkulappimise ajaks" ainult garaazhi?
Ma nii huvipärast, DL-il on velg juba piisavalt lai
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Z1000 240 tagarehv 2016 a rattale.
See 3 kuud sai antud selline umbkaudne aeg, võib ka kiiremini saada kuid võib ka sutsu kauem minna. Enivei mina ei põeks ka siis kui 6 kuud läheks, sest kui talv kätte jôuab, ei saa ju pool aastat sõita siin meie kliimas. Velje ja kiige paketti oleme teind jah nii, et lihtsalt komplekt ja omanik siis vaatab ise kuidas veerema saab. Kuid fakt on see, et on vaja originaal velje ning 2 autovelge ja kiige. Oleneb kui laia tahta ning kas minna 17" ûle 18" peale, mida me hakkame tegema enamustele nûûd, sest visuaalselt on 18" taga kõvasti ilusam kui see tûüpiline 17" ja 330. Hinnaklassi ma andsin härrale 1200-1500e veerema panemise eest, mis samuti võib mõnesaja euroga muutuda olenevalt just et milliseid jubinaid ja kui ilusaid tahta. Samas selle raha eest saad usast ainult velje ja mitte midagi muud. Soovitan tsekata kõigil näiteks sellist lehte: https://rf-biketech.com/shop/ puhtalt kiikede hinnad on seal 3-3500e kandis. Ei tohiks eestis hindade üle küll absl kurta ega ka aja
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 465
- Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
- Tsikkel: Viffer ja Kawa
- Asukoht: Harjumaa Muuga
- Tänatud: 8 korda
Re: Z1000 240 tagarehv 2016 a rattale.
Hea huumori teema, sain silmad korralikult märjaks.
"Kas suppordi keevitad velje kûlge kinni või?"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.