Rehvimüra
Tere. Milline asfalti esirehv on vaiksem? Mootorrattaks - Honda NC750 ja esirattalt (Bridgeston-tehasest pandud) tuleb müra, mis on tuulemürast kõvem.
Tere. Milline asfalti esirehv on vaiksem? Mootorrattaks - Honda NC750 ja esirattalt (Bridgeston-tehasest pandud) tuleb müra, mis on tuulemürast kõvem.
Mis tahes asfaldi rehv
kontrolli rehvi kasutusiga, ehk on juba kivistunud? kui vähe sõidad, siis püsib hea muster mitmeid aastaid kasutuseast üle korralikuna, pidamine aga mitte. .... ja rehvimüra kaotamiseks oleks abi ka häälekama summuti kasutamisest.
ükski rehv ei kivistu. ka 20a vana rehv mitte. see praguneb enne lihtsalt nii ära, et läheb sõna otseses mõttes katki. müra tuleb tõenäoliselt kskilt mujalt kui see on tõesti nii kõva lörin, et ületab tuulemüra
Jargmisel nädalal proovin mingi teise mustriga rehvi. See mis präegu all, - on paar aastat vana - selline
https://www.bridgestone.com/products/mo ... ail/pr042/
tsikliga ma pole ausõna rehvimüra eales kuulnud...kuid autoga sõites mööda harjumaa teid on küll täiesti reaalselt selline efekt olemas, et sõidad ühe asfaltkatte peal siis müra hakkab juba raadiost üle kostuma ja sõidad teisel siis nagu ei kuulegi midagi. vahel isegi tee peal sõites tüüpilisest soonest kõrvale langeb teemüra/rehvimüra ikka väga selgelt madalamaks. ehk siis...eks see kõik sõltub ikka väga palju teekattest, rehvist pigem vähem kuigi loomulikult eriti vastiku katte peal võib üks rehv olla ka märgatavalt vaiksem kui teine
kas sul see bridgu on nii kõva pinnaga, et kui näiteks mingi poldiotsaga koputad (lased vastu rehvi kukkuda) siis peaaegu kõliseb vastu ja polt põrkab rehvi mustri pealt tagasi? (normaalne segu peaks sellise koputuse summutama)
Rehvimüra oleneb mustri pilust/mustri klotside omavahelisest kaugusest. Mida suurema vahega seda mürarikkam
Teekattel oleneb, kas on sile asfalt või siis julmalt pinnatud ja need pindamiseks kasutatud kivid on nagu väiked nukid püsti, mis tekitavad müra.
Tsiklil ma ka väga ei kujuta ette seda rehvimüra vbl kui krossirehviga asfaldil vaikse tsikliga ja kõrge tuuleklaasiga tulistada, siis äkki ongi.
Krossirehviga aka kärnaga täiesti olemas teatud kiirusel, võib isegi ulguma hakata. Eks need kõik suurema klotsiga ole sellised, nagu eelpool mainiti.
Kiivri vahetamine poleks ka paha mõte, mida lahtisem, seda rohkem kuuled liiklusmüra.
"Tsiklil ma ka väga ei kujuta ette seda rehvimüra vbl kui krossirehviga asfaldil vaikse tsikliga ja kõrge tuuleklaasiga tulistada, siis äkki ongi" kusjuures jah, on tõepoolest nii et ikkagi olen kuulnud, aga see on muidugi ka mitte tänava rattaga, väiksemal kiirusel (tuulemüra veel väga ei teki) ja lisaks ka palju luhvtima kiivriga, mis nii ehk naa laseb müra kenasti kahest kõrvaaugust sisse.
tänavarattaga sõites pole siiski kunagi kuulnud. ka siis mitte kui rehv on suhteliselt suure klotsivahega ja üsna kõrge (aga ikkagi streetliigal rehv ja mitte krossikärn).
Klotsiga rehv võib ikka hullult uluda. Kunagi oli Twinil Mitas E09 taga all, mis teatud kulumisastmes ulus nii, et kõrvalseisja kuulis enne seda ulumist kui läheneva motika häält, eriti siledal asfaldil Umbes nagu ATVdel. Aga nii siledalt rehvilt nagu teemaalgataja ei oskaks seda oodatagi...